ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت طراحی استخر قهرمانی

    پاورپوینت طراحی استخر قهرمانی برچسب ها: دانلود پاورپوینت طراحی استخر قهرمانیطراحی استخر قهرمانیاستخرهای بتنیاستخر های سر پوشیدهپاورپوینت طراحی استخرپاورپوینت استخرپاورپوینت طراحی استخر قهرمانیطراحی داخلی استخر های سر پوشیدهپروژه طرح معماری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طراحی استخر قهرمانی دسته بندي…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و بررسی روشهای تأمین مالی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ساختار سرمایه و بررسی روشهای تأمین مالی,پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و بررسی روشهای تأمین مالی,چارچوب نظری ساختار سرمایه و بررسی ر,فصل دوم پایان نامه عوامل مرتبط با ساختار سرمایه شرکتها,مبانی نظری ساختار سرمایه و بررسی روشهای تأمین مالی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ و مرحله نوجوانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ و مرحله نوجوانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ و مرحله نوجوانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بلوغ ومرحله نوجوانی مرحله نوجواني…

  • محلول رویش مو جدید سال 1396,تونیک گیاهی و قرص رویش مو و درمان ریزش موی دکتر نوروزی بافرمول شگفتی ساز

    محلول رویش مو جدید سال 1396,تونیک گیاهی و قرص رویش مو و درمان ریزش موی دکتر نوروزی بافرمول شگفتی ساز برچسب ها: داروی رویش موی سر دکتر نوروزیانمحلول رویش موی سر دکتر نوروزیانمحلول ریزش موی سر دکتر نوروزیانمحلول ریزش موی…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي مدرسه فوتبال

    برنامه فیزیکی طراحي معماري مدرسه فوتبال,پایان نامه معماري طراحي مدرسه فوتبال,رساله معماري طراحي مدرسه فوتبال,طراحي معماري مدرسه فوتبال,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري مدرسه فوتبال,مطالعات و رساله معماري طراحي مدرسه فوتبال,معماري مدرسه فوتبال دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خودکارآمدی تحصیلی : فهرست مطالب : تعاریف و ویژگی های خودکارآمدی : تعیین کننده های…

  • ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری,پیشینه نظری حقوق ورزشی کیفری,چارچوب نظری حقوق ورزشی کیفری,فصل دوم پایان نامه حقوق ورزشی کیفری,مبانی نظری حقوق ورزشی کیفری,مبانی نظری مسؤلیت کیفری ناشی از عملیات ورزشی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری…

  • پاورپوینت زندگی مورچه ها

    پاورپوینت زندگی مورچه ها دانلود پاورپوینت زندگی مورچه ها دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل   فهرست مطالب : ساختمان مورفولوژیکی مورچه وسیله نطق مورچه غذای مورچه ها راز خواب مورچه ها انواع مورچه ها چرخه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • جزوه خلاصه نکات مبحث 12 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی

    جزوه خلاصه نکات مبحث 12 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی برچسب ها: مبحث 12ایمنیحفاظت حین اجرانظام مهندسیآزمون اجراآزمون نظارتکلید واژه رفتن به سایت اصلی جزوه خلاصه نکات مبحث 12 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی دسته بندي…

  • رابطه بین دستیابی به منابع حمایتی وبه کارگیری تدابیرمقابله ای،با فشار روانی وپیشرفت تحصیلی دانشجویان

    فشار روانی,منابع حمایتی دانلود فایل اصلی رابطه بین دستیابی به منابع حمایتی وبه کارگیری تدابیرمقابله ای،با فشار روانی وپیشرفت تحصیلی دانشجویان از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه بین دستیابی به منابع حمایتی وبه کارگیری تدابیرمقابله ای،با فشار روانی وپیشرفت تحصیلی…

  • بررسی علل عدم بكارگيري RFID برای بهبود فرآیند مدیریت زنجیره تامین

    بررسی علل عدم بكارگيري RFID برای بهبود فرآیند مدیریت زنجیره تامین برچسب ها: فناوری RFID مدیریت زنجیره تامین زیرساخت فناوری مسائل مدیریتیپایان نامه بررسی علل عدم بكارگيري RFID برای بهبود فرآیند مدیریت زنجیره تامینپروژه بررسی علل عدم بكارگيري RFID برای…

  • پیشینه و مبانی نظری شخصیت و عملکرد تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری شخصیت و عملکرد تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری شخصیت و عملکرد تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شخصیت و عملکرد تحصیلی نظریه پنج عامل بزرگ شخصیت پژوهشگران معاصر…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب پایداری…

  • بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی و معنویت بر روی استراتژی نگهداشت منابع انسانی

    بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی و معنویت بر روی استراتژی نگهداشت منابع انسانی برچسب ها: رفتار شهروندی سازمانی معنویت استراتژی نگهداشت منابع انسانیپایان نامه بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی و معنویت بر روی استراتژی نگهداشت منابع انسانیپروژه بررسی تاثیر رفتار…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سود گزارش شده و سود واقعی,پیشینه پژوهش سود گزارش شده و سود واقعی,پیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی,چارچوب نظری سود گزارش شده و سود واقعی,فصل دوم پایان نامه سود گزارش شده و سود واقعی,مبانی نظری سود…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید لامپ های کم مصرف

    پروژه کارافرینی تولید لامپ کم مصرف,تولید لامپ کم مصرف,دانلود طرح توجیهی تولید لامپ کم مصرف,طرح توجیهی تولید لامپ,طرح توجیهی تولید لامپ کم مصرف,طرح توجیهی کارخانه تولید لامپ کم مصرف,طرح تولید لامپ,طرح کارافرینی تولید لامپ کم مصرف دانلود فایل اصلی طرح…

  • تحقیق درمورد انسانيت و جرائم عليه آن

    تحقیق درمورد انسانيت و جرائم عليه آن برچسب ها: تحقیق درمورد انسانيت و جرائم عليه آن رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد انسانيت و جرائم عليه آن دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق درمورد…

  • مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌هاي خدمات مسافرتي در توسعه توريسم

    مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌هاي خدمات مسافرتي در توسعه توريسم دانلود مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌هاي خدمات مسافرتي در توسعه توريسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بیماری قلبی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بیماری قلبی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بیماری قلبی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بیماری قلبی بیماری قلبی منجر به مشکلات تندرستی در افراد می شود . در طول…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق کنترل عواطف

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق کنترل عواطف دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق کنترل عواطف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مباني نظري کنترل عواطف فهرست مطالب : تعریف عواطف 2 - 2 - 2 -…

  • ادبیات نظری تحقیق یادگیری سازمانی، سازمان یادگیرنده، یادگیری

    ادبیات نظری تحقیق یادگیری سازمانی، سازمان یادگیرنده، یادگیری دانلود ادبیات نظری تحقیق یادگیری سازمانی، سازمان یادگیرنده، یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - یادگیری سازمانی همه سازمانها ياد مي گيرند ، اما لزوما…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پاورپوینت سیستم حمل و نقل هوشمــند

    پاورپوینت سیستم حمل و نقل هوشمــند برچسب ها: دانلود پاورپوینت سیستم حمل و نقل هوشمــندسیستم حمل و نقل هوشمــند(ITS)پاورپوینت سیستم حمل و نقل هوشمــند(I T S )حمل و نقل هوشمــندI T Sپاورپوینت حمل و نقلINTELLIGENT TRANSPORT SYSTEM پاورپوینت آشنایی با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت روانی (فصل دوم پایان نامه)

    pdf,پیشینه پژوهش سلامت روان دانش آموزان,پیشینه سلامت روانیپ,پیشینه نظری سلامت روان و خانواده,تعریف سلامت روان,تعریف سلامت روان در روانشناسی,چارچوب نظری سلامت روان چیست,سلامت روان,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت روانی,مقاله سلامت روان دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • فایل پاورپوینت مجموعه سیاست ها و مقررات مربوط به بافت های تاریخی ایران ازگذشته تا به امروز

    فایل پاورپوینت مجموعه سیاست ها و مقررات مربوط به بافت های تاریخی ایران ازگذشته تا به امروز برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجموعه سیاست ها و مقررات مربوط به بافت های تاریخی ایران ازگذشته تا به امروزمجموعه سیاست ها و مقررات…

  • بررسی و رتبه بندی نقش اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو

    بررسی و رتبه بندی نقش اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو برچسب ها: آمیخته بازاریابی فرایند انتخابپایان نامه بررسی و رتبه بندی نقش اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجوپروژه بررسی و رتبه بندی نقش…

  • مکان و فضا در معماری

    مکان و فضا در معماری دانلود مکان و فضا در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مکان وفضا فهرست مکانفضادیدگاه فیلسوفان یونانیتعرف فضا از نظر افلاطونتعریف فضا ازنظر ارسطوفضا در دوران مختلف مکان:جایگاه وموقعیت مکان درمعماری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش کسب و کار الکترونیک,پيشينه تحقيق مدل‌های کسب و کار الکترونیک,پيشينه نظري تعریف کسب و کار الکترونیکی,چارچوب نظري مزایای کسب و کار الکترونیکی,مباني نظري مديريت و,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)…

  • پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها

    پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها دانلود پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها. این فایل در ارتباط با تجزیه و…

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بهره وری و شاخص های آن (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش عوامل مؤثر بر بهره وری,پيشينه تحقيق اندازه گيري بهره وري,پيشينه نظري بهره وري,چارچوب نظري بهره وري و شاخص هاي آن,دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بهره وری وشاخص های آن,فصل دوم پايان نامه شاخص بهره وري,مباني نظري تاریخچه…

  • پاورپوینت درمود شربتها ی قندی

    پاورپوینت درمود شربتها ی قندی,سایر مزایای fos,شربت خرما,شربت عسل,شربت یاکون,عسل طبیعی,کاربردهای شربت افرا دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمود شربتها ی قندی از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمود شربتها ی قندی قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 23محتویات:مقدمهشربت خرماشربت یاکونسایر مزایای…

  • تحقیق مقدمه ای بر حسابداري بين الملل

    حسابداری بین الملل دانلود فایل اصلی تحقیق مقدمه ای بر حسابداري بين الملل از سایت دانلود فایل تحقیق مقدمه ای بر حسابداري بين الملل در حجم 40 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن…

  • پاورپوینت مبحث از معدن تا خانه (علوم هفتم)

    پاورپوینت مبحث از معدن تا خانه (علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت مبحث از معدن تا خانه (علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبحث از معدن تا خانه (علوم هفتم) دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت با موضوع نجوم در اسلام

    پاورپوینت با موضوع نجوم در اسلام دانلود پاورپوینت با موضوع نجوم در اسلام دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل علم نجوم برای مسلمانان دارای مفهوم عمیق مذهبی است. حرکت حیرت انگیز ستارگان و آفتاب و ماه برای…