بررسی ادراک دانش‌آموزان از تخطی معلمان در‌رفتارهای صمیمی‌کلامی‌و‌غیرکلامی‌مورد‌ انتظار دردانش‌آموزان

بررسی ادراک دانش‌آموزان از تخطی معلمان در‌رفتارهای صمیمی‌کلامی‌و‌غیرکلامی‌مورد‌ انتظار دردانش‌آموزان

برچسب ها:
چگونه با معلم خود رفتار کنیمرفتار دانش آموز با معلممقاله صمیمیت غیرکلامیادراک دانش آموزانپژوهش هاي مربوط به ادراك دانش آموزاننظريه در مورد صميميت كلامي وغير كلاميرفتارهاي صميمي كلامينظريه در مورد رفتار نامناسب معلمانرفتار معلمان

رفتن به سایت اصلی

بررسی ادراک دانش‌آموزان از تخطی معلمان در‌رفتارهای صمیمی‌کلامی‌و‌غیرکلامی‌مورد‌ انتظار دردانش‌آموزان

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی ادراك دانش آموزان از تخطي رفتار معلمان دررفتارهای صميمي كلامي و غیرکلامی توسط دانش آموزان از سری تحقیق های رشته روانشناسی
میباشد. این تحقیق با گرایش روانشناسی تربیتی در 153 صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.====================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.====================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چكيدههدف از تحقيق حاضر بررسی ادراك دانش آموزان از تخطي رفتار معلمان دررفتارهای صميمي كلامي و غیرکلامی توسط دانش آموزان دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه دوره دوم متوسطه شهرستان لنگرود استان گيلان بود. جامعه مورد مطالعه شامل کلیه دانش آموزان پسر و دختر سال سوم دبیرستان‌هاي شهرستان لنگرود بودند كه نمونه مورد مطالعه نمونه شامل 360 نفر و با استفاده از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای انتخاب شدند. جهت گردآوري داده ها از پرسشنامه معیار انتظار بی‌واسطه از معلم (IES) ثویت و مک کراسکی(1998) وپرسشنامه بازنگری چهار سناریو معیار تِون و مک‌کراسکی(1998) استفاده گرديد. در روش انجام پژوهش از طرح پژوهش مطالعه آزمایشی طرح دوعاملی استفاده شد. داده‌های به‌دست‌آمده با استفاده از آزمون T تک نمونه‌ای، تحليل واريانس عاملي چند متغيره تحلیل شدند. نتايج نشان داد در تمام موارد، نمرات دانش آموزان در صميميت مورد انتظار از معلم به ‌طور معناداري بالاتر از ميانگين‌ بود (05/0> p)، همچنين نمرات دانش آموزان در رفتار نامناسب مورد انتظار از معلمان به‌طور معناداري پایین‌تر از ميانگين بود.دانش‌آموزان انتظار داشتند معلمان صمیمی باشند و رفتار نامناسب نداشته باشند.از طرفي در هر دو آزمون اثرپيلايي و لامبداي ويلکز، تأثیر صميمت ادراک‌شده بر ارزيابي اعتبار معلم معنادار بود(001/0=p)؛ همچنين، تفاوت متغير ترکيبي اعتبار معلم در دو جنسيت ازنظر آماري معنادار نبود( 17/0=p)؛ همچنين غير صميمي بودن معلم موجب می‌شود که اعتبار معلم کاهش پيدا کند؛ همچنين بین انتظار دانش آموزان و رفتارهای صميمي وغيرصميمي معلمان و ادراک دانش آموزان از تخطي معلمان از رفتارهاي صميمي كلامي و غیرکلامی مورد انتظار و اعتبار معلم رابطه وجود داشت.مقدمهتعلیم و تربیت امری وقتگیر، پرثمر ودرعین حال دشوار است که در آن معلمان که نقطه آغاز هر تحول آموزشی و پرورشی هستند، بیشترین نقش را عهده‌دار هستند. عهده‌دار بودن این نقش توسط معلم ایجاب می‌کند که رفتار و عملکرد او در محیط آموزشی مورد قضاوت گروه‌ های مختلفی از افراد قرار گیرد ازجمله این گروه‌ها می‌توان مسئولین منطقه، مدیران، والدین و دانش آموزان را نام برد.‌ در این میان دانش آموزان به دلیل حضور مستقیم در موقعیت آموزشی ارتباط نزدیک‌تری نسبت به سایر عوامل قضاوت کننده با دبیران دارند و نوع نگرش آن ها تاثير فراواني‌ بر فرایند یادگیری دارد.در سال‌های اخير شواهد تحقيقاتي نشان دادند كه دانش آموزان روي اعمال و افکار معلمان اثر می‌گذارند‌، رفتارهای معلمان تحت تأثیر نحوه واكنش‌ دانش آموزان ‌به فعالیت‌های كلاسي قرار می‌گیرد. اين مسئله تأکید بندورا روي تعاملات متقابل شناخت، رفتار و اعمال محيطي را به ياد می‌آورد (زارع،1390). صمیمیت  در کلاس درس را می توان به‌عنوان یک استراتژی آموزشی مفید مورد بررسی قرارداد. صمیمیت به‌صورت کلامی و غیرکلامی روی انگیزش دانش آموزان تأثیر می‌گذارد درک این اثرات و استفاده از صمیمیت برای اُمور آموزش‌وپرورش مهم است. ساختار صمیمیت در برقراری ارتباطات آموزشی به‌طور گسترده‌ای درگذشته مورد تحقیق و بررسی قرارگرفته است. پژوهشگران اثرات صمیمیت معلمان در ایجاد انگیزه دردانش آموزان و اثرآن در یادگیری عاطفی و شناختی را گزارش کرده‌اند (امی دن سون ،2001). معلم اثربخش باید رفتارش با شاگردان همواره توأم با صمیمیت و احترام متقابل بوده و کلاس درس را به محیطی پویا، خلاق و خوشایند تبدیل نماید (محمودی، 1377). محرابیان (1969) مفهوم صمیمیت را به‌عنوان رفتارهای ارتباطی توسعه داده است که به‌منظورافزایش نزدیکی به دیگران اثربخشی دارد. صمیمیت شامل رفتارهای‌ کلامی‌ و غیرکلامی ‌است که به ‌منظور کاهش فاصله فیزیکی ‌و روانی ‌درک شده بین معلم و دانش‌آموز عمل می‌کند (اندرسون، نورتون و نوسباوم ،1981؛ کریستوفل ‌و گورهام ،1995؛ ثویت‌ و مک‌کراسکی، وست ،1994). شریفی (1368) ادراک دانش آموزان از رفتار معلم را برداشت ذهنی دانش‌آموز از رفتار معلم می‌داند.رفتار نا‌مناسب معلم  آن دسته از رفتارهایی هستند که مانع از آموزش شده و درنتیجه در یادگیری دانش‌آموزان اختلال ایجاد می‌کند (کیرینی، پلاکس، هِیز و آیوی ، 1991؛ ثویت و مک‌کراسکی، 1998). بورگون  (1978) بيان مي كند بر اساس نظریه نقض انتظار، کنش متقابل بین انسان‌ها برمبنای انتظارات شکل می‌گیرد و نحوه ارزیابی نقض یک انتظار متأثر از ارزش پاداش‌د‌هي ارتباط گر (دانش‌آموز) است. این انتظارات شامل رفتارهای کلامی و غیرکلامی است. مردم رفتار دیگران را به‌عنوان رفتار تصادفی نمی‌نگرند آن‌ها در مورد رفتارهای دیگران انتظاراتی دارند تخطی از انتظارات عواقبی در بر خواهد داشت و آن ارزش تحریک است منظور از این اصطلاح این است وقتی‌که انتظارات کسی مورد تخطی قرار می‌گیرد علاقه یا توجه وی برانگیخته می‌شود و از مکانیسم خاصی استفاده می‌کند تابه این تخطی پاسخ دهد تحریک علاقه و توجه شخص باعث می‌شود تا او به پیام کمتر دقت كند و بیشتر به منبع تحریک معطوف شود (بور‌گون ولاپایر ، 1996). كلاس به‌عنوان واحد سازماني و محوری اكثر مدارس، شامل دانش آموزان و تعاملاتی است كه بين آنان به‌عنوان فعالیت‌های آموزشي جهت يادگيري تبادل نظرصورت مي گيرد (گازلي ،2006).معلم رکن اساسـی نهاد آموزش‌ و پرورش است. توفیق و شکست برنامه‌ ها و فعالیت ‌های آموزشی و پرورشی هر کشوری بـه معلمـان آن بستگی دارد به ‌عبارت ‌دیگر مهم‌ترین وسیله رسیدن جامعه به هدف‌های آموزشـی و پرورشـی، معلّم دانا و توانا است (پورظهیر، 1382).تعلیم و تربیت واقعی در تعامل معلم و دانش‌آموز رخ می‌دهد. دانش آموزان امروز، آینده‌سازان فردای جامعه یک کشور به‌حساب می‌آیند و آنچه دانش آموزان کسب می‌کنند از خصوصیات و کیفیات و شایستگی‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و هنری معلمان متأثر است و تعامل مستمر و چهره به چهره معلم در مدرسه با دانش‌آموز، مربی را در موقعیتی ممتاز و منحصربه‌فرد قرار می‌دهد (صافی،‌1381). يكي از عناصر اساسی شکل‌گیری هر جامعه‌ای، مدرسه است. مدرسه پس از خانواده اولين محيطي است كه انسان را تحت تأثیر فضا و مناسبات خود قرار می‌دهد اگرچه تحولات اقتصادي اجتماعي و اطلاعاتی در سال‌های اخير تأثیرات مثبت و منفی بی‌شماری در عملكرد مدرسه ایجاد و مدارس مجازي را مطرح نموده است، اما اكثر صاحب ‌نظران بر ضرورت وجود مدارس به ‌عنوان نهاد اساسي زندگي اجتماعي تأکید نموده‌اند. مدرسه همراه با تمامي عناصر موجود در آن از جمله مدير، معلم و روابطش با دانش آموزان در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان نقش به سزايي دارد( صمدي،1392).دانش‌آموز محور اصلی مدرسه است و اوستکه می‌خواهد از وجود معلم استفاده کند بنابراین وضع و موقعیت دانش‌آموز شرایط بهتری برای داوری در مورد معلّم را به او می‌دهد. دوران تحصیلی و دانش‌آموزی از مهم‌ترین فصول زندگی هر فرد در جامعه هست و درواقع پایه و اساس بسیاری از بنیان‌های فکری، اخلاقی، اعتقادی و اجتماعی هر فرد در این دوران شکل می‌گیرد. یکی از دوره‌ها و آخرین دوره‌ی تحصیلی که دانش آموزان در مدارس به آن مشغول هستند مقطع دبیرستان است. این دوره یکی از دوره‌های مهم، حساس و مؤثر در زندگی فردی و اجتماعی آدمی است (صافی، 1386).فهرست مطالب بررسی ادراک دانش‌آموزان از تخطی معلمان در‌رفتارهای صمیمی‌کلامی‌و‌غیرکلامی‌مورد‌ انتظار دردانش‌آموزان به صورت زیر می باشد:چکیدهفصل اول : مقدمه وكليات1-1-    مقدمه                                                      1-2-    بيان مساله                                                 1-3-    ضرورت پژوهش                                             1-4-    اهداف پژوهش                                              1-4-1- اهداف كلي                                                1-4-2- اهداف اختصاصي                                           1-5-    فرضيه ها                                                  1-5-1- فرضيه هاي اصلي                                          1-6-    تعريف نظري وعملياتي متغيرها                                1-6-1-تعريف نظري                                               1-6-1-1- رفتارهاي صميمي كلامي وغيركلامي                         1-6-1-2- رفتار نامناسب معلم                                      1-6-1-3- ادراك دانش آموزان                                     1-7-1- تعاريف عملياتي                                            1-7-1-1- رفتارهاي صميمي كلامي وغيركلامي                         1-7-1-2 رفتار نامناسب معلم                                       1-7-1-3 – ادراك دانش آموزان                                    فصل دوم : پيشينه پژوهش2-1- مقدمه                                                     2-2-ادراك دانش آموزان                                          2-2-1 – ادراك واهميت آن                                     2-2-2 – ادراك مثبت از معلمان وارتباط كلامي تعاملي                2-2-3- تفاوت هاي فرهنگي در ادراك وارتباط تعاملي كلامي          2-2-4- پژوهش هاي مربوط به ادراك دانش آموزان                   2-3- انتظارات دانش آموزان                                      2-3-1- پژوهش هاي مربوط به انتظار دانش اموزان                    2-4- نظريه در مورد صميميت كلامي وغير كلامي                     2-4-1- تفاوت هاي فرهنگي در صميميت جويي غير كلامي             2-4-2- جو مدرسه وتاثير آن برادراك                              2-4-3- روابط دانش آموز – معلم                                 2-4-4 -پژوهش هاي مربوط به رفتارهاي صميمي كلامي               2-5- نظريه در مورد رفتار نامناسب معلمان                        2-5-1- انواع ارتباطات در هر فرهنگ                              2-5- 2- اعتبارمعلم                                            2-5-3 – پژوهش هايي در مورد رفتار نامناسب معلمان                2-6 – خلاصه فصل                                              فصل سوم : روش شناسي پژوهش3-1- مقدمه                                                    3-2- طرح پژوهش                                             3-3- جامعه آماري                                              3-4- نمونه وروش آمار گيري                                     3-5- ابزار اندازه گيري                                         3-5-1 -پرسشنامه معيار انتظار از معلم                           3-5-2 -پرسشنامه بازنگري سناريو                             3-5-3-پرسشنامه معياراعتبار                                 3-6- روايي واعتبار پرسشنامه ها                               3-7-روش تجزيه وتحليل داده ها                               3-8- ملاحظات اخلاقي                                        فصل چهارم : تجزيه وتحليل داده ها4-1- مقدمه                                                4-2- تحليل استنباطي فرضيه هاي پژوهش                      4-2-1 -فرضيه اول                                           4-2-2-فرضيه دوم                                          4-2-3-فرضيه سوم                                        4-2-4-فرضيه چهارم                                       4-2-5-فرضيه پنجم                                        فصل پنجم : بحث ونتيجه گيري5-1- مقدمه                                               5-2- تبيين يافته ها                                       5-2- 1-ادراك وانتظارات دانش آموزان                        5-2-2- رفتار معلمان                                      5-3-محدويت هاي پژوهش                                 5-4 – پيشنهادات                                          5-4-1- پيشنهادات پژوهشي                                 5-4-2-پيشنهادهاي كاربردي                                 منابع فارسي                                                منابع انگليسي                                              پيوست ها                                                 

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده:
764
مشاهده

کد فایل:9427
انتشار در:۱۳۹۶/۴/۳
حجم فایل ها:828

اشتراک گذاری:

 قیمت:

23,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
چگونه با معلم خود رفتار کنیمرفتار دانش آموز با معلممقاله صمیمیت غیرکلامیادراک دانش آموزانپژوهش هاي مربوط به ادراك دانش آموزاننظريه در مورد صميميت كلامي وغير كلاميرفتارهاي صميمي كلامينظريه در مورد رفتار نامناسب معلمانرفتار معلمان

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و نظریه های عزت نفس (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش عزت نفس,پيشينه تحقيق عزت نفس چیست؟,پيشينه نظري مفهوم عزت نفس,چارچوب نظري مولفه های عزت نفس,دانلود مباني نظري عزت نفس,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد عزت نفس,مباني نظري عزت نفس کارکنان,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)عزت نفس دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری مزیت نسبی و آمایش سرزمین

    پیشینه و مبانی نظری مزیت نسبی و آمایش سرزمین دانلود پیشینه و مبانی نظری مزیت نسبی و آمایش سرزمین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه‌ 8 ۲ - ۲ مبانی…

  • بررسی اثربخشي آموزش نوروفيد بک برروي کاهش نشانه ها و بهبود عملکرد اجرايي کودکان مبتلا به ADHD

    بررسی اثربخشي آموزش نوروفيد بک برروي کاهش نشانه ها و بهبود عملکرد اجرايي کودکان مبتلا به ADHD برچسب ها: پایان نامه نوروفيدبکپایان نامه کودکان پيش فعال کمبود توجهبيش فعالي کمبودتوجهملاک تشخيص ADHDعملکرد نوروفيزيولوژيک در ADHDدرمان ADHDمنشاء سيگنالهاي مغزيانواع نوروفيدبکانواع حافظهحافظه…

  • پاورپوینت ‌رده هاي R و NLM

    پاورپوینت ‌رده هاي R و NLM برچسب ها: ‌رده هاي R و NLMتاریخچه پزشکی در کانبرا و کویین بیان کالج سلطنتی جراحان انگلیس خاص در شماره سازی توزیع جغرافیایی بیماری های بومی واگیردار در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • شیوه های مدرن در فرآیند تعلیم و آموزش درجلوگیری از افت تحصیلی

    افت تحصیلی,پایان نامه شیوه های مدرن در فرآیند تعلیم و آموزش درجلوگیری از افت تحصیلی,یادگیری دانلود فایل اصلی شیوه های مدرن در فرآیند تعلیم و آموزش درجلوگیری از افت تحصیلی از سایت دانلود فایل شیوه های مدرن در فرآیند تعلیم…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی(فصل 2 پایان نامه)

    ادبيات نظري درمان اضطراب اجتماعی,پيشينه,پيشينه پژوهش پايان نامه هراس اجتماعی,پيشينه نظري اضطراب,چارچوب نظري اضطراب اجتماعی,دانلود مباني نظري اضطراب اجتماعی,فصل دوم ترس اجتماعی,مباني نظري اضطراب اجتماعی,مباني نظري و پيشينه پژوهش اضطراب اجتماعی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب…

  • پیشینه تحقیق تعهد سازمانی

    پیشینه تحقیق تعهد سازمانی دانلود پیشینه تحقیق تعهد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعهد سازمانی تعاريف تعهد ايجاد و تقويت تعهد ويژگيهاي کارکنان متعهد تعهد سازماني : دلايل توجه به تعهدسازماني تعهد…

  • پاورپوینت انواع آجرها و روش کار

    پاورپوینت انواع آجرها و روش کار دانلود پاورپوینت انواع آجرها و روش کار دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت انواع آجرها و روش کار (درس کارگاه مصالح و ساخت)،در حجم 43 اسلاید قابل ویرایش،همراه…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقش شبکه های اجتماعی(فصل دوم)

    ادبيات نظري شبکه های اجتماعی,پيشينه پژوهش پايان نامه شبکه های اجتماعی,پيشينه تحقيق شبکه های اج,دانلود مباني نظري اعتیاد شبکه های اجتماعی,فصل دوم شبکه های اجتماعی,مباني نظري پايان نامه اعتیاد به فیس بوک,مباني نظري و پيشينه پژوهش شبکه های اجتماعی دانلود…

  • پاورپوینت دانش خانواده و جمعیت

    پاورپوینت دانش خانواده و جمعیت دانلود پاورپوینت دانش خانواده و جمعیت دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت دانش خانواده و جمعیت،در حجم 72 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: نیازهای اساسی انسان: نیازهای…

  • مبانی نظری خلاقیت کارکنان

    مبانی نظری خلاقیت کارکنان دانلود مبانی نظری خلاقیت کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاقیت کارکنان ضرورت خلاقيت : 1 - 2 - 3 - تعريف خلاقيت : 1 - 2 - 4…

  • 4 تم پاورپوینت ورزش

    4 تم پاورپوینت ورزش دانلود 4 تم پاورپوینت ورزش دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل تم پاورپوینت ورزش قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …     اسلاید…

  • پاورپوینت درمورد شیمی دارویی

    پاورپوینت درمورد شیمی دارویی دانلود پاورپوینت درمورد شیمی دارویی دسته بندي : داروسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد شیمی داروییقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 11محتویاتشیمی ‌داروییشکل داروهاکاربرد داروهانامگذاری داروهاسنتیک داروهااطلاعیه اولیهداروهای بیماریهای گوارشیداروهای بیماریهای پوستیقسمتی از پاورپوینت:—شیمی…

  • پاورپوینت نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

    پاورپوینت نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم دانلود پاورپوینت نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم ، در حجم 18…

  • دانلود نرم افزار حرفه ای شطرنج CT-ART 4.0 Chess Tactics Training Software با سریال نامبر اورجینال

    دانلود نرم افزار حرفه ای شطرنج CT-ART 4.0 Chess Tactics Training Software با سریال نامبر اورجینال دانلود دانلود نرم افزار حرفه ای شطرنج CT-ART 4.0 Chess Tactics Training Software با سریال نامبر اورجینال دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت…

  • پیشینه و مبانی نظری قلمرو و تأثیرات مونسون

    پیشینه و مبانی نظری قلمرو و تأثیرات مونسون دانلود پیشینه و مبانی نظری قلمرو و تأثیرات مونسون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 18 2 - 1 - چگونگی گردش عمومی جو و…

  • پاورپوینت در مورد آرماتور بندی

    پاورپوینت در مورد آرماتور بندی دانلود پاورپوینت در مورد آرماتور بندی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل حتما شده است که بارها نام «آرماتور» و «آرماتوربندی» را شنیده اید. اما آرماتور بندی چیست و چه فایده ای…

  • تحقیق درباره نقش مخمر در تولید مشروبات الکلی

    تحقیق درباره نقش مخمر در تولید مشروبات الکلی دانلود تحقیق درباره نقش مخمر در تولید مشروبات الکلی دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل تحقیق درباره نقش مخمر در تولید مشروبات الکلی دارای 14 صفحه…

  • پاورپوینت با موضوع سیاره زهره

    پاورپوینت با موضوع سیاره زهره دانلود پاورپوینت با موضوع سیاره زهره دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت با موضوع سیاره زهره،در 30اسلاید و قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: سیاره زهره از نظر اندازه ششمین…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق پرخاشگری

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق پرخاشگری دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف پرخاشگری پرخاشگری به عنوان یک غریزه : پرخاشگری رفتاری : پرخاشگری به عنوان یک قضاوت اجتماعی…

  • بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

    بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان برچسب ها: پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگاندانلود پروژه رایگان بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگانتحقیق بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی…

  • جزوه + فیلم آموزش کامل فصل چهارم فیزیک یازدهم ریاضی (فصل چهارم: القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب)

    جزوه + فیلم آموزش کامل فصل چهارم فیزیک یازدهم ریاضی (فصل چهارم: القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب) برچسب ها: فیزیک یازدهمفیزیک پایه یازدهمکتاب فیزیک یازدهمکتاب فیزیک پایه یازدهمپیش نویس کتاب فیزیک یازدهمفیزیک سال یازدهمدانلود کتاب فیزیک یازدهم رفتن به سایت…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی تحقیقاتی استرس شغلی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش استرس شغلی کارکنان,پيشينه تحقيق ا,پيشينه نظري استرس,چارچوب نظري نشانه های استرس شغلی,دانلود مباني نظري علل استرس شغلی,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های استرس شغلی,مباني نظري استرس شغلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) استرس دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری ظرفیت جذب دانش

    پیشینه و مبانی نظری ظرفیت جذب دانش دانلود پیشینه و مبانی نظری ظرفیت جذب دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ظرفیت جذب دانش مقدمه : 2 - 1 - 2 - مفهوم ظرفیت…

  • پیشینه و مبانی نظری قابلیت های سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری قابلیت های سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری قابلیت های سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل قابلیتهای سازمانی در دو دهه اخیر با رشد رقابت میان سازمانها ، نگاههای…

  • قالب پاورپوینت حقوق شماره 3

    قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پیشینه و مبانی نظری تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی وخارجی ارزيابي عملكرد با تقسیم سود

    پیشینه و مبانی نظری تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی وخارجی ارزيابي عملكرد با تقسیم سود دانلود پیشینه و مبانی نظری تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی وخارجی ارزيابي عملكرد با تقسیم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیایی

    پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیایی برچسب ها: پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیاییبخش های مختلف آزمایشگاه عوامل شیمیایی بخش تجهیزات قرائت مستقیم پمپهای مورد استفاده جهت دتکتور تیوپهای کوتاه مدت دتکتور…

  • پاورپوینت مهارت کنترل نفس

    پاورپوینت مهارت کنترل نفس دانلود پاورپوینت مهارت کنترل نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل افرادی که توان انتظار کشیدن ندارند و نمی توانند صبر کنند، کسانی هستند که هم لذت های آنی و…

  • بررسی اثرات مالی شرکتها بر تورم

    تورم دانلود فایل اصلی بررسی اثرات مالی شرکتها بر تورم از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی اثرات مالی شرکتها بر تورم در حجم 76 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مفهوم تورمتورم يكي…

  • بررسي رابطه موجودی های نقدی با ارزش شرکت، عملکرد عملیاتی و بازده سهام در شرکت‌های پذیرفته شده

    بررسي رابطه موجودی های نقدی با ارزش شرکت، عملکرد عملیاتی و بازده سهام در شرکت‌های پذیرفته شده برچسب ها: بررسي رابطه موجودی های نقدی با ارزش شرکت عملکرد عملیاتی و بازده سهام در شرکت‌های پذیرفته شدهموجودی های نقدیموجودی های نقدی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق پایداری محله ای در شهر های ایران

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق پایداری محله ای در شهر های ایران دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق پایداری محله ای در شهر های ایران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • مقاله نظریه نقطه تثبیت

    تثبیت,مقاله نظریه نقطه تثبیت دانلود فایل اصلی مقاله نظریه نقطه تثبیت از سایت دانلود فایل مقاله نظریه نقطه تثبیت مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای 27  صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خلاقیت(فصل دوم)

    ادبيات نظري خلاقیت,پيشينه پژوهش خلاقیت,پيشينه تحقيق خلاقیت,پيشينه نظري مولفه های خلاقیت,چارچوب نظري نظریه های خلاقیت,دانلود مباني نظري سبک های خلاقیت,فصل دوم خلاقیت شغلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش خلاقیت,مباني نظري ویژگی های خلاقیت دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت عبارت های جبری( فصل سوم ریاضی هفتم)

    پاورپوینت عبارت های جبری( فصل سوم ریاضی هفتم) برچسب ها: پاورپوینت عبارت های جبری( فصل سوم ریاضی هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عبارت های جبری( فصل سوم ریاضی هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…