بررسی ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی از دیدگاه معلمان

بررسی ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی از دیدگاه معلمان

برچسب ها:
بررسی ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی از دیدگاه معلمانمهارت های تربیت شهروندیاهداف تربیت شهروندیسطوح و ابعاد شهروندیمفهوم شهروند و شهروندیعناصر تشکیل دهنده برنامه درسی تربیت شهروندیمقاله حقوق شهروندی

رفتن به سایت اصلی

بررسی ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی از دیدگاه معلمان

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

پایان نامه حاضر با عنوان بررسی ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی از دیدگاه معلمان از سری پایان نامه های رشته روانشناسی وعلوم تربیتی
میباشد. این تحقیق با گرایش برنامه ریزی درسی در 117 صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.====================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود. ====================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیدههدف: هدف از پژوهش حاضر ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی از دیدگاه معلمان  دوره راهنمایی تحصیلی (متوسطه اول) شهر تهران می باشد. که در راستای 6 سوال پژوهشی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. روش: پژوهش حاضر از نوع توصیفی ـ پیمایشی بوده و جامعه آماری این پژوهش کلیه معلمان دورۀ راهنمایی تحصیلی شهر تهران می باشند که در سال تحصیلی 92-91 مشغول به تدریس  بوده اند و نمونه پژوهش حاضر شامل 306 نفر از معلمان (189 مرد و 117 زن) دوره راهنمایی تحصیلی شهر تهران می باشند که به شیوه خوشه ای مرحله ای انتخاب شدند. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه معلمان رسمی ، پیمانی و قراردادی مرد وزن دوره راهنمایی (متوسطه اول )مناطق آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی 92-1391 بود که بیش از 12 ساعت در هفته به تدریس اشتغال داشتند. حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان برابر 291 نفر تعیین شد . که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. بدین ترتیب که ابتدا از بین مناطق آموزش و پرورش شهر تهران ، 5 منطقه انتخاب شد ، سپس درهر منطقه 4 مدرسه راهنمائی ( 2 پسرانه و 2 دخترانه) تصادفی انتخاب شدند و در مراجعه به هر مدرسه همه معلمانی که 12 ساعت یا بیشتر در هفته در آن مدرسه یا مدارس دیگر تدریس داشتند ,بعنوان نمونه انتخاب شدند.ودر نتیجه تعداد نمونه های انتخاب شده 306 نفر بود. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته 56 سوالی می باشد که براساس طیف لیکرت تهیه شده است. ضریب اعتبار آن 99% محاسبه گردید، داده های جمع آوری شده باروشهای آماری توصیفی شامل فراوانی، میانگین و… و روش آمار استنباطی (آزمون t همبسته وt مستقل)  تحلیل شدند. یافته ها:نتایج تحلیل نشان داد که معلمین دورۀ راهنمایی تحصیلی(متوسطه اول)  وضعیت مهارت های تربیت شهروندی اجتماعی (21/64-)، فردی(31/68-)، فرهنگی(71/64-)، اقتصادی (74/66-) و سیاسی (73/65-) را در برنامه درسی پایین تر از وضعیت مطلوب ارزیابی کرده  اند(p<0.001) و این تفاوت در وضعیت موجود معلمین رشته های مختلف (علوم انسانی و غیر علوم انسانی) مشهود است .نتیجه گیری:نتیجه آنکه از نظر معلمین بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی تفاوت وجود دارد و در طراحی برنامه درسی دوره راهنمایی باید این امر مورد بازبینی قرار گیرد.بیان مسالهتربیت شهروندی  به زعم پریور (2001) عبارت است از تجلیات کلامی، نموداری یا تصویری، اصول، مفروضات و چارچوب هایی که متخصصان برای تربیت شهروندی ضروری می دانند (قائدی، 1385).مفهوم تربیت شهروندی، مفهومی کلی می باشد که به مطالعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و فنی در جامعه وابسته است و می توان آن را به آموزش شیوه های زندگی کردن با یکدیگر به طور خاص در یک جامعه و به طور عام در جامعه جهانی اطلاق نمود (آقازاده، 1385).امروزه اهمیت موضوع شهروندی به حدی است که دربسیاری از ادبیات موجود و مدون در سال های نخستین هزاره سوم تاکید ویژه ای به آن شده است. بطور مثال اتحادیه جهانی حفاظت، از عبارت آموزش برای زندگی پایدار استفاده کرده که مقوله شهروندی را یکی از مهمترین ابعاد و مکمل دیگر ابعاد معرفی نموده است. سازمان ملل نیز سال های 2014-2005 میلادی را دهه آموزش برای توسعه پایدار نامید و هدف از این عمل را ارتقاء آموزش و پرورش به عنوان مبنایی برای جامعه انسانی پایدارتر و تلفیق توسعه پایدار در نظام آموزشی دانسته است (نیکنامی و مدانلو، 1387).شهروندی و آموزش شهروندی از دیدگاه های مختلف فلسفی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و … مورد توجه قرار دارد. از دید اجتماعی، مشارکت در جریان های اجتماعی، وحدت اجتماعی، عدالت و تقویت حقوق انسانی و خودگردانی را به همراه دارد. از دید اقتصادی، ایجاد صلاحیت-های حرفه ای در افراد از این جهت مهم است که در افزایش بهره وری، تربیت نیروی کار ماهر و ایجاد یک محیط مناسب برای نوآوری در دنیای رقابتی نقش مهمی دارند (محمودی، 1390). شهروندی از دیدگاه روچ  (2002) و گروسمن  (2000) با هویت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی رابطه مستقیم دارد. از دیدگاه یونسکو (2010) نیز آموزش و تربیت شهروندی برای نوجوانان بر عواملی همچون آشنا کردن آن ها با مهارت های شهروندی از طریق عضویت در انجمن های غیر دولتی، درک تفاوت های فرهنگی، و احترام به دیگر فرهنگ هاست و از دیدگاه دیماین  (2000) پارادیم شهروندی مفاهیمی همچون حقوق مدنی، سیاسی، اجتماعی و تعهدات شهروندی را در بر می گیرد. نقیب زاده (1376) بیان می دارد که جان لاک وظیفه آموزش و پرورش را اجتماعی کردن افراد می داند و یا دورکیم کارکرد تربیت اجتماعی را اجتماعی کردن روشمند نسل جوان می داند.آموزش شهروندی یکی از حوزه هایی است که در سال های اخیر بیش از گذشته در برنامه درسی بیشتر کشورها مورد توجه قرار گرفته است. لطف آبادی (1385) معتقد است تربیت شهروندی بخش جدایی ناپذیر برنامه درسی می باشد. آموزش تربیت شهروندی مفهومی بسیارتاریخی بوده که ازدوره یونان باستان مورد نظر اندیشمندان بزرگی چون افلاطون و ارسطو بوده است و توجه به آن امروزه به حدی رسیده است که نه تنها درجایگاه قانونی، حقوق شهروندی بدون هیچ محدودیتی مطالبه می گردد، بلکه مفهوم تربیت شهروندی مفهومی چند بعدی درنظرگرفته می شود.امروزه آموزش و تربیت شهروندی در اکثر کشورها در قالب محتوای آموزشی ارائه می گردد و دانش آموزان دوره راهنمایی به دلیل سن بلوغ و بحران های خاص این دوره، مقایسه تفاوت های خود با دیگران، تمایل به استقلال و کشف محیط و تمایل به مشارکت و دوستی، شرکت در گروه ها و پیوند با دوستان نیازمند آموزش های خاص خود می باشند (صافی، 1371). آرتور ، دیویسون  و استیو (2002) معتقدند که آموزش شهروندی باید بر نیازهای خاص دانش آموزان، جامعه، ملی، و عمومی تاکید داشته باشد.پژوهش هولدن5(1999) نشان از آن دارد که دانش آموزان بین سنین 11 تا 14 سالگی به طور افزایشی نسبت به مسائل و مباحثی همچون تنوع فرهنگی، آلودگی زیست محیطی و مسائل جنسیتی حساس هستند و وجود معلمان خبره می تواند این تمایل به یادگیری را با هدایت و راهنمایی منطقی به انجام برساند. نیکنامی و مدانلو (1387) دریافتند که در حیطه های رفتار اجتماعی و سیاسی با قانونمندی Hو قانونگرایی، رفتار ملی ـ مذهبی و حیطه زیست محیطی، حیطه های اصلی جنبه شهروندی را در دوره راهنمایی در بر می گیرند.شاه طلبی، قلی زاده و شریفی (1389) از ارزش گذاری به میراث فرهنگی، آگاهی از نقش خود به عنوان شهروند، توانایی ارزیابی و نقد مسائل به عنوان مولفه های فرهنگ شهروندی برای دانش آموزان دوره راهنمایی نام می برند.با توجه به اهمیت و جایگاه تربیت شهروندی که اکثر صاحبنظران عرصه تعلیم و تربیت  و پژوهش های صورت گرفته به آن اذعان دارند و اهمیت دوره نوجوانی لزوم بررسی برنامه درسی راهنمایی تحصیلی در این زمینه ضروری به نظر می رسد، لذا پژوهش حاضربدنبال یافتن پاسخ به این سوال است که آیا بین وضعیت موجود ومطلوب برنامه درسی دورۀ راهنمایی تحصیلی در تربیت شهروندی دانش آموزان از دید معلمان تفاوت وجود دارد ؟  فهرست مطالب بررسی ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی از دیدگاه معلمان به شرح زیر می باشد:چکیده    2فصل اول:کلیات پژوهش1-1 بیان مساله    41-2- اهمیت موضوع تحقیق و انگيزه انتخاب آن    61-3- هدف هاي تحقیق (کلی و جزئی)    81-3-1- هدف کلی    81-3-2- اهداف جزئی    81-4- سوالات يافرضيه هاي تحقيق(بیان روابط بین متغیرهای موردمطالعه)    91-5- متغیرها (تعاریف مفهومی و عملیاتی)    101-5-1-تعاریف نظری    101-5-2- تعاریف عملیاتی    11فصل دوم:پیشینه نظری و پژوهشی2-1- مبانی نظری و پژوهشی    132-1-1- مقدمه    132-2- مفهوم شهروند و شهروندی    142-3- آموزش شهروندی به عنوان واقعیت اجتماعی    182-4- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی سیاسی    212-5- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی فرهنگی    232-6-  آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی تربیتی    242-8- تعلیم و تربیت شهروندی    322-9- دلالت های پرداختن به تربیت شهروندی    362-10- عناصر تشکیل دهنده برنامه درسی تربیت شهروندی    382-11- سطوح و ابعاد شهروندی    402-11-1- بعد شخصی    412-11-2-بعد اجتماعی    422-11-3-بعد مکانی    422-11-4-بعد زمانی    432-12- نهاد آموزش و پرورش و تربیت شهروندی    462-13- اهداف تربیت شهروندی    492-14- رویکردهای سازماندهی محتوای برنامه درسی تربیت شهروندی    522-15- روشهای یاددهی ـ یادگیری متناسب با تربیت شهروندی    542-16- سیر تحول در برنامه درسی دوره راهنمایی تحصیلی ایران    562-17- اهداف دوره راهنمایی تحصیلی    582-18- پژوهشهای داخلی و خارجی    592-19- نتیجه گیری    64فصل سوم:روش شناسی3-1- مقدمه    683-2- روش (جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری)    683-3- ابزار گردآوری اطلاعات    693-4-شیوه نمره گذاری پرسش نامه    703-5- روش تجزیه و تحلیل داده ها    71فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها4- مقدمه    734-1- یافته های توصیفی    734-2- یافته های استنباطی    784-2-1- آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد اجتماعی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی(متوسطه اول) از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    784-2-2- آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد فردی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی (متوسطه اول )از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    794-2-3- آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد فرهنگی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی(متوسطه اول) از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    804-2-4- آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد اقتصادی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی (متوسطه اول )از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    814-2-5- آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد سیاسی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی (متوسطه اول )از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    824-2-6 آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های پنج گانه مورد نیاز تربیت شهروندی دربرنامه درسی دوره راهنمایی(متوسطه اول) از دید معلمان رشته های مختلف(علوم انسانی و غیر علوم انسانی) تفاوت معناداری وجود دارد؟    83فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری5-1:مقدمه    855-2: بررسی توصیفی پژوهش    855-3: بررسی سوال های پژوهش    855-3-1: آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد اجتماعی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی (متوسطه اول )از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    855-3-2:آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد فردی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی(متوسطه اول )از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    865-3-3:آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد فرهنگی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی (متوسطه اول )از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    875-3-4:آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد اقتصادی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی(متوسطه اول) از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    875-3-5:آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارت های مورد نیاز بعد سیاسی تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی(متوسطه اول) از دید معلمان تفاوتی وجود دارد؟    885-3-6:آیا بین وضعیت موجود و مطلوب مهارتهای پنج گانه تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی(متوسطه اول) از دید معلمان با توجه به رشته تحصیلی آنها تفاوت وجود دارد؟    895-4: محدودیت ها و پیشنهادهای پژوهش (پژوهشی و کاربردی)    915-4-1: محدودیت ها    915-4-2: پیشنهادهای پژوهشی    915-4-3: پیشنهادهای کاربردی    92ضمائم : جداول پرسشنامه    93منابع فارسی    96

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده:
1988
مشاهده

کد فایل:9269
انتشار در:۱۳۹۶/۳/۲۹
حجم فایل ها:6461

اشتراک گذاری:

 قیمت:

19,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
بررسی ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی از دیدگاه معلمانمهارت های تربیت شهروندیاهداف تربیت شهروندیسطوح و ابعاد شهروندیمفهوم شهروند و شهروندیعناصر تشکیل دهنده برنامه درسی تربیت شهروندیمقاله حقوق شهروندی

  • پاورپوینت فضای آموزشی ادی کیتوریم شهر اوترچت در کشور هلند

    پاورپوینت فضای آموزشی ادی کیتوریم شهر اوترچت در کشور هلند برچسب ها: فضای آموزشی ادی کیتوریم شهر اوترچت در کشور هلندورودیسالن سخنرانی نمونه های دیگری از ساختمان آموزشیکافه تریا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فضای آموزشی ادی کیتوریم شهر اوترچت…

  • فایل پاورپوینت معرفی چند نمونه از مدارس تاریخی یزد و معماری آنها

    فایل پاورپوینت معرفی چند نمونه از مدارس تاریخی یزد و معماری آنها برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدارس تاریخی یزدپاورپوینت معماری مدارس تاریخی یزدمدرسه ضیائیه یزدمدرسه شاه کمالیهدبیرستان کیخسرویمدرسه امام خمینی (ره)دبستان خسرویمدرسه مصلیپاورپوینت معماری مدارس تاریخیمدارس تاریخی یزدپاورپوینت مدارس تاریخی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگری وناکامی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگری وناکامی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگری وناکامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگری وناکامی فهرست مطالب : الف ) تحقيقات د رزمينه پرخاشگري…

  • پاورپوینت با موضوع نجوم در اسلام

    پاورپوینت با موضوع نجوم در اسلام دانلود پاورپوینت با موضوع نجوم در اسلام دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل علم نجوم برای مسلمانان دارای مفهوم عمیق مذهبی است. حرکت حیرت انگیز ستارگان و آفتاب و ماه برای…

  • پاورپوینت سیمان

    Cement,انواع سیمان و کاربرد آنها,پاورپوینت سیمان,پاورپوینت معرفی انواع سیمان و کاربرد آنها,خواص سیمان,دانلود پاورپوینت سیمان,سیمان,سیمان پرتلند,سیمان پوزولانی دانلود فایل اصلی پاورپوینت سیمان از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت آشنایی با انواع سیمان و کاربرد آنها،در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش،همراه…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری انگیزش و هیجان خواهی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری انگیزش و هیجان خواهی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری انگیزش و هیجان خواهی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش وهیجان خواهی فصل…

  • مبانی نظری روش تحلیل پوشش داده ها (DEA)

    مبانی نظری روش تحلیل پوشش داده ها (DEA) دانلود مبانی نظری روش تحلیل پوشش داده ها (DEA) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روش تحلیل پوشش داده ها 2 - 2 - 13 اندازه…

  • پاورپوینت مطالعه و بررسی اصلاح سطح نانو ذرات

    پاورپوینت مطالعه و بررسی اصلاح سطح نانو ذرات برچسب ها: روش های اصلاح سطح نانوذراتاصلاح سطح چیستمقاله معرفی انواع روش های استفاده شده برای اصلاح سطح نانوذراتسنتز و پایداری نانوذرات مغناطیسینانوذرات سیلیکا در دارورسانیجمع‌بندی و جایگاه نانوذرات در آینده رفتن…

  • ادبیات نظری تحقیق رضایت شغلی

    ادبیات نظری تحقیق رضایت شغلی دانلود ادبیات نظری تحقیق رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - رضایت شغلی رضایت شغلی و عوامل موثر در ایجاد رضایت و رغبت شغلی موضوع مهمی در…

  • بررسی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقلال رای و نوع اظهارنظرحسابرسان موردمطالعه حسابرسان معتمد

    بررسی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقلال رای و نوع اظهارنظرحسابرسان موردمطالعه حسابرسان معتمد برچسب ها: بررسی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقلال رای و نوع اظهارنظرحسابرسان موردمطالعه حسابرسان معتمدگزارش حسابرسیحسابرسان مستقلتقلب در حسابرسی صورت های…

  • مقاله کارآفرینی چیست و کارافرین چه کسی می باشد؟

    ایده کارآفرینی,تحقیق تعریف کارافرینی,خرید تحقیق کارآفرینی,دانلود مقاله کارافرین کیست و چیست؟,طرح های کارآفرینی,کارآفرینی اجتماعی,کارآفرینی با سرمایه کم,کارآفرینی در منزل,مقاله در مورد کارآفرینی,مقاله کارافرین برتر دانلود فایل اصلی مقاله کارآفرینی چیست و کارافرین چه کسی می باشد؟ از سایت دانلود فایل…

  • پاورپوینت دستورالعمل تکميل دفتر مراقبت ممتد مادران "ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري ”

    پاورپوینت دستورالعمل تکميل دفتر مراقبت ممتد مادران "ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري ” برچسب ها: دستورالعمل تکميل دفتر مراقبت ممتد مادران ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستورالعمل تکميل دفتر…

  • پاورپوینت كارگاه آموزشي معماري نرم‌افزار

    پاورپوینت كارگاه آموزشي معماري نرم‌افزار برچسب ها: آموزش نرم افزار معماریبسته های آموزشی آکادمی تخصصی معماریبرنامه کلاسهای آکادمی تخصصی معماریورکشاپ معماری 97دانلود آموزش نرم افزارهای معماریآکادمی معماری اصفهانفیلم آموزشی معماریآکادمی تخصصی معماری تبریز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت كارگاه آموزشي…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز نجوم آسمان نما

    برنامه فیزیکی طراحی مرکز نجوم آسمان نما,پایان نامه معماري طراحی مرکز نجوم آسمان نما,رساله معماري طراحی مرکز نجوم آسمان نما,طراحی معماری مرکز نجوم آسمان نما,ظوابط و استانداردهای طراحی مرکز نجوم آسمان نما,مطالعات معماري طراحی مرکز نجوم آسمان نما دانلود فایل…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم رشدوتوسعه اقتصادی وبازارکار

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم رشدوتوسعه اقتصادی وبازارکار دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم رشدوتوسعه اقتصادی وبازارکار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم رشدوتوسعه اقتصادی وبازارکار و نيازسنجي آموزشي…

  • طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری

    ارزشیابی,طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری,یادگیری دانلود فایل اصلی طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری از سایت دانلود فایل طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری در حجم 67 صفحه و در قالب word  و قابل ویرایش و با فهرست مطالب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه تلفن همراه (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ابعاد تلفن همراه,پيشينه پژوهش تلفن,پيشينه تحقيق دیدگاه های تلفن همراه,پيشينه نظري تلفن همراه,چارچوب نظري مفاهیم و نظریه های تلفن همراه,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه ونظریه ها وعوامل موثرساختار سرمایه (فصل دوم پایان نامه),مباني نظري نظریه های…

  • پیشینه ومبانی نظری نوآوری گرایی

    پیشینه ومبانی نظری نوآوری گرایی دانلود پیشینه ومبانی نظری نوآوری گرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نوآوریگرایی فهرست مطالب : مقدمه 2 - 2 - 6 - 2 بیان مسأله 2 - 2…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیماری قلبی عروق کرونر(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري آناتومی عروق کرونر,پيشينه تحقيق بیمار,پيشينه نظري بیماری عروق کرونر,چارچوب نظري بیماری قلبی کرونر,دانلود مباني نظري عروق کرونر قلب,فصل دوم بیماری عروق کرونر,مباني نظري بیماری قلبی عروق کرونر,مباني نظري و پيشينه پژوهش عروق کرونر قلب دانلود فایل اصلی مبانی…

  • ادبیات نظری تحقیق جایگاه اشتباه در متون قانونی جرایم مستوجب حد

    ادبیات نظری تحقیق جایگاه اشتباه در متون قانونی جرایم مستوجب حد دانلود ادبیات نظری تحقیق جایگاه اشتباه در متون قانونی جرایم مستوجب حد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جایگاه اشتباه در متون قانونی…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی

    پرسشنامه JID,پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان,پرسشنامه رضایت شغلی هرزبر,دانلود پرسشنامه رضایت افراد از شغل,دانلود پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی از…

  • ادبیات و پیشینه تحقیق تعاریف فرهنگ سازمانی و معنویت در محیط کار (فصل دوم)

    ادبیات و پیشینه تحقیق تعاریف فرهنگ سازمانی و معنویت در محیط کار (فصل دوم),پيشينه پژوهش مزاياي معنويت در محيط کار,پيشينه تحقيق ابعاد معنویت در محیط کار,چارچوب نظري انواع,فصل دوم پايان نامه ارشد مفاهیم معنویت در کار,مباني نظري تعریف فرهنگ سازمانی…

  • پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا

    پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا دانلود پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق روشهای حسابداری موجودی کالا فصل…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 4 - 2 - طرحواره درمانی شاید بتوان گفت طرحواره یک بسته حافظه ایست که…

  • پاورپوینت چگونگی راه اندازی یک کسب وکارخوب در دنیای امروز

    پاورپوینت چگونگی راه اندازی یک کسب وکارخوب در دنیای امروز برچسب ها: کسب و کار موفقکسب و کار جدید در ایرانانواع کسب و کارراه اندازی کسب و کار شخصیاصول راه اندازی کسب و کارمراحل راه اندازی یک کسب و کارکسب…

  • بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE

    بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE برچسب ها: بازاریابی حسی خرید مشتریانپایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPEپروژه بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPEدانلود…

  • پاورپوینت قوانين و مقررات شهرسازی

    پاورپوینت آشنایی با قوانين و مقررات شهرسازی,پاورپوینت قوانين و مقررات شهرسازی,دانلود پاورپوینت قوانين و مقررات شهرسازی,شهر و شهرسازی,طرح هاي توسعه شهري,قوانين و مقررات شهرسازی,قوانين و مقررات مربوط به شكل گيري سيما و منظر شهري,نوسازی شهری دانلود فایل اصلی پاورپوینت قوانين…

  • بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه

    بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه برچسب ها: بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان و نسبت تقلب آنها در مدرسهتحقیق روانشناسیتحقیق میزان اضطراب در بین دانش آموزانمقاله تقلب در بین دانش آموزانتحقیق رابطه…

  • پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی

    پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری

    پیشینه و مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری دانلود پیشینه و مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دختران فراری آشنایی با پدیده دختران فراری دختران فراری…

  • پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی

    پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی دانلود پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سیستم اطلاعات منابع انسانی سیستم اطلاعات مدیریت 2 - 2 - 2 - تکنولوژي پيشرفته…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی رصد خانه

    استانداردهای طراحی معماري رصد خانه,برنامه فیزیکی طراحی معماري رصد خانه,پایان نامه معماري طراحی رصد خانه,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی رصد خانه,رساله معماري طراحی رصد خانه,طراحی معماري رصد خانه دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی رصد خانه…

  • پرسشنامه رغبت سنج ازدواج، نسخه دانشجویی (پرساد)

    پرسشنامه رغبت سنج ازدواج، نسخه دانشجویی (پرساد) دانلود پرسشنامه رغبت سنج ازدواج، نسخه دانشجویی (پرساد) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل این پرسشنامه حاوی 24 سوال 5 گزینه ای از نوع لیکرت است. یک…

  • فایل پاورپوینت مباحث مهم حقوقي پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهاي ساختماني

    فایل پاورپوینت مباحث مهم حقوقي پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهاي ساختماني برچسب ها: دانلودپاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها پاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها طرح و محاسبه اجراءنظارتپاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهای ساختماني پاورپوینت آشنائی…

  • مقاله بررسی اثر باکتریوفاژها بر باکتري هاي لاکتوباسیلوس دلبروکی در تولید فرآوردههاي تخمیري شیر

    بررسی اثر باکتریوفاژها بر باکتري هاي لاکتوباسیلوس دلبروکی در تولید فرآوردههاي تخمیري شیر,پروژه بررسی اثر باکتریوفاژها بر باکتري هاي لاکتوباسیلوس دلبروکی در تولید فرآوردههاي تخمیري شیر,تحقیق بررسی اثر باکتریوفاژها بر باکتري هاي لاکتوباسیلوس دلبروکی دانلود فایل اصلی مقاله بررسی اثر…