بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها

بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها

برچسب ها:
بازاریابی اینترنتیتجارت الکترونیکمدیریت دانش ( KM)مدیریت زنجیره تأمین(SCM )مدیریت روابط با مشتری(CRM)پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت هاپروژه بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها

رفتن به سایت اصلی

بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت هااز سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در177صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متنچکیده:پيشرفت و توسعه روزافزون فناوري اطلاعات و ارتباطات تاثيرات عميق و گسترده اي در فرايندهاي تجاري به وجود آورده و اينترنت به عنوان موثرترين بستر بازاريابي الكترونيكي با پوشش گسترده امكان رسيدن شركت ها به بازارهاي گوناگون را فراهم ساخته است. متأسفانه بسياري از شركت های ایرانی در زمينه چگونگي استفاده از روش هاي گوناگون بازاريابي الکترونيکي و تاثيرات آن بر عملکردشان از اطلاعات و آگاهی های لازم برخوردار نیستند.پژوهش حاضر  در پی مطالعه تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد تجاری شرکت هاست،در این زمینه سعی شده است تا تأثیر زیر سیستم های اطلاعاتی (مدیریت روابط با مشتری CRM،مدیریت زنجیره تأمین SCM،مدیریت دانش KM) بر بازاریابی اینترنتی مورد مطالعه قرار گیرد.روش تحقیق از نطر نوع تحقیق توصیفی و از نظر هدف کاربردی بوده، جامعه آماری پژوهش شامل 124 شرکت می باشد که دارای نشان اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ،معدن و تجارت هستند  که تعداد 93 شرکت از روش نمونه برداری غیر احتمالی در دسترس انتخاب گردید،ابزار سنجش در تحقیق حاضر پرسشنامه استاندارد بوده و جهت آزمون فرضیه ها از آزمون آماری مدلسازی معادلات ساختاری LISREL 8.53  استفاده شده است.نتایج تحقیق نشان میدهد که بازاریابی اینترنتی تأثیر مثبتی بر عملکرد تجارت الکترونیک داشته و  زیر سیستم های  اطلاعاتی مورد مطالعه نیز تأثیر مثبتی بر بازاریابی اینترنتی دارند.واژگان کلیدی:بازاریابی اینترنتی،تجارت الکترونیک،مدیریت دانش ( KM)،مدیریت زنجیره تأمین(SCM )،مدیریت روابط با مشتری(CRM)مقدمهتغییر، تحول و نوآوری درابعاد مختلف زندگی همواره جزء جدایی ناپذیر نظام هستی بوده است. این نوآوری و پدیده های نوین تمام جنبه های زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده اند. دنیای کسب و کار و اقتصاد نیز جزئی از زندگی بشر میباشد و از موج نوآوری وتغییر در امان نمانده است. شاید به جرأت بتوان گفت زمینه های که بیشترین تاثیر پذیری را از تغییر و نوآوری داشته اند،در حوزه کسب و کار و اقتصاد قرار دارند.نوآوری و تغییر در سنجش کسب و کار از آن جهت حائز اهمیت است که سازمان ها به عنوان بنگاههای اقتصادی به لحاظ در اختیار داشتن نیروی کار، تأمین مواد اولیه و انجام فعالیت های تولیدی، چرخ های صنعت و خدمات را به گردش در می آورند. بنگاهها و شرکت های موجود در بخش های مختلف اقتصاد هر کشور و حتی در سطح جهانی برای کسب منابع محدود، حفظ و افزایش سهم بازار خود از نوآوری های جدید استفاده می کنند.یکی از جدیدترین نوآوری ها در عرصه تجارت و کسب و کار، به کارگیری شبکه های کامپیوتری و بویژه اینترنت می باشد. در ابتدای بکارگیری کامپیوتر در فعالیت های اقتصادی و تجاری، هزینه های مربوط بسیار بالا بودند و مشکلات متعددی وجود داشت، لذا فقط شرکت های محدودی که از توان مالی مناسبی برخوردار بودند از این تکنولوژی استفاده می کردند. به مرور زمان و در نتیجه پیشرفت علوم رایانه، علاوه بر پیشرفت ها و اختراعات جدید در این حوزه، کاهش چشمگیر هزینه های بکارگیری این فن آوری از یک سو و مزایای متعدد ناشی از آن از سوی دیگر باعث شده که در حال حاضر به ندرت بتوان شرکتی را که از این فن آوری استفاده نکند پیدا کرد. ( دانشجو، ،1385،ص9 ).در سال های اخیر در کشور ایران با چشم پوشی از کیفیت های خوب ، فعالیت های اینترنتی بسیاری دیده شده و بسیاری از کسب و کارهای ایرانی به این نتیجه رسیده اند که باید به سمت تجارت اینترنتی حرکت کنند. در ایران هم فروشگاههای اینترنتی توانسته اند بخشی از بازار فروش را توسعه دهند و به رقابت با دیگر فروشگاهها بپردازند.این فروشگاههای اینترنتی به عنوان یکی از حلقه های نظام توزیع، نقش بارزی در کنترل قیمت ها و کاهش هزینه های توزیع بر قیمت نهایی دارند و توانسته اند با کنار زدن واسطه های زاید و تثبیت قیمت ها در مناطق مختلف شهری کالای مردم را با رعایت استاندارد و کیفیت و بسته بندی مناسب عرضه کنند(همتی،1392،ص2).پدید دار شدن مدل های تجاری وب فرصت های بی شماری برای شرکت ها به وجود آورده است.از آن جایی که مشتریان با حق انتخاب فروشگاه های غیر فیزیکی مختلف مثل سفارش های کاتالوگی،خرید تلفنی و خرید در خانه  رو به رو هستند( چانگ، 2004 ) عمل جذب مشتریان برای یک شرکت الکترونیکی بسیار مشکل است. زیرا ابتدا باید مشتری را به خرید اینترنتی متقاعد کرد( تقی زاده، ،1389،ص2 ).برای این منظور باید استفاده از راهبردهای مناسب در بازاریابی اینترنتی و عوامل تاثیر گذار در آن مورد توجه قرار گیرد در این پژوهش سعی در آن است که نقش بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن بر عملکرد آن لاین 124 فروشگاه اینترنتی  مورد برسی قرار گیرد.بدین منظور مدیریت روابط با مشتری CRM)) ، مدیریت زنجیره تأمین (SCM) و مدیریت دانش ((KM به عنوان زیر سیستم های اطلاعاتی که بر بازاریابی اینترنتی تاثیر گذار است مورد مطالعه قرار می گیرند. فهرست مطالب1-    کلیات تحقیق    21-1-    مقدمه    31-2-    بیان مسئله    41-3-    اهمیت و ضرورت تحقیق    71-4-    اهداف تحقیق    81-5-    فرضیه های تحقیق    81-6-    روش اجرای تحقیق:    81-7-    متغیرهای پژوهش و تعریف نظری و عملیاتی آنها    91-7-1-    تعریف عملیاتی متغیرها:    91-7-2-    متغیر وابسته تحقیق:    91-7-3-    متغیر های تعدیل گر:    101-7-4-    متغیر های مستقل:    101.مدیریت روابط با مشتریان(CRM):    111-8-    مدل مفهومی پژوهش    121-9-    قلمرو تحقیق    122-    مروری بر تحقیقات انجام شده    142-1-    مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)    152-1-1-    تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)    152-1-2-    ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    152-1-3-    دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    162-1-4-    تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری    182-1-5-    مزایای مدیریت ارتباط با مشتری    192-1-6-    اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    202-1-7-    چشم انداز مدیریت ارتباط با مشتری    212-1-8-    عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    222-1-9-    مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    232-1-10-    چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    252-1-11-    روندهای ارتباط با مشتریان    262-1-12-    بازاریابی مبتنی بر مدیریت ارتباطی با مشتری    282-1-13-    انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    312-1-14-    خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    352-1-15-    مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    372-1-16-    مدیریت ارتباط با  با مشتری تعاملی    382-2-    مدیریت دانش    392-2-1-    داده:…………..    392-2-2-    اطلاعات:..    392-2-3-    دانش:………..    392-2-4-    عوامل مؤثر در توفیق دانش    402-2-5-    هویت،دانش،اعتماد و روابط اجتماعی    412-2-6-    تقسیم بندی دانش سازمان    412-2-7-    اندازه گیری دارایی دانش    422-2-8-    دانش و مدیریت استراتژیک    432-2-9-    پیشینه مدیریت دانش    442-2-10-    سیر تکاملی مدیریت دانش    442-2-11-    تعاریف مدیریت دانش    452-2-12-    اهمیت و ضروریت مدیریت دانش    462-2-13-    اهمیت سازمان بر مبنای دانش    462-2-14مزیت های مدیریت دانش    482-2-15-    نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت دانش    492-2-16-    روش های اجرای مدیریت دانش در سازمانها    492-2-17-    برنامه ریزی راهبردی مدیریت دانش    502-2-18-    روش های مدیریت دانش    512-2-19-    عوامل کلیدی توفیق مدیریت دانش در سازمان های مختلف    522-3-    بخش سوم:زنجیره تأمین    532-3-1-    زنجیره تأمین:    532-3-2-    درک زنجیره تأمین    552-3-3-    ساختار زنجیره تأمین    562-3-4-    مدیریت زنجیره تأمین    572-3-5-    اهمیت مدیریت زنجیره تأمین    582-3-6-    روند شکل گیری مدیریت زنجیره تأمین    602-3-7-    اصول نظام مدیریت زنجیره تأمین    612-3-8-    مؤلفه های مدیریت زنجیره تأمین    622-3-9-    وظایف لجستیک و زنجیره تأمین    672-3-10-    ضرورت اندازه گیری عملکرد زنجیره تأمین    682-3-11-    نگرش در اندازه گیری عملکرد زنجیره تأمین    682-3-12-    چرخه مدیریت عملکرد زنجیره تأمین    722-4-    بخش چهارم: بازاریابی اینترنتی    742-4-1-    تعریف بازاریابی اینترنتی    742-4-2-    اصول بازاریابی الکترونیکی    752-4-3-    بازاریابی اینترنتی،اهمیت و مزایای آن:    772-4-4-    تکنیک ها و روش های بازاریابی اینترنتی(قاضی زاده،عباسی اسفنجانی ،1385،ص45):    792-5-    بخش پنجم: تجارت الکترونیک    822-5-1-    تشریح مفهوم تجارت الکترونیک:    832-5-2-    انقلاب و اقتصاد دیجیتالی    852-5-3-    استفاده از تجارت الکترونیکی حرکتی به سوی اقتصاد دیجیتالی    862-5-4-    تجارت الکترونیک به عنوان یک بازار    892-5-5-    اشکال مختلف تجارت الکترونیکی    892-5-6-    چارچوب،طبقه بندی و محتوی تجارت الکترونیکی    912-5-7-    چهارچوب تجارت الکترونیکی    922-5-8-    انواع تجارت الکترونیکی    942-5-9-    اجزای تشکیل دهنده فضای بازار داد و ستد الکترونیکی    972-5-10-    مدل های کسب و کار تجارت الکترونیکی    992-5-11-    کاربردهای تجارت الکترونیک    1032-5-12-    راهبرد تجارت الکترونیکی    1042-5-13-    زیر ساخت ها و ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد و توسعه تجارت الکترونیکی    1042-5-14-    مزایای اقتصادی تجارت الکترونیکی    1052-5-15-    عوامل موفقیت زا در بازار الکترونیکی    1083-    روش تحقیق    1133-1-    مقدمه    1143-2-    فرآیند اجرای تحقیق    1143-3-    روش اجرای تحقیق    1143-4-    جامعه آماری    1153-5-    روش نمونه گیری و بر آورد حجم نمونه    1163-6-    روش گرد آوری داده ها و اطلاعات    1173-7-    ابزارهای گردآوری اطلاعات    1173-8-    روایی    1183-9-    پایایی    1193-10-    روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات    1203-10-1-    بخش توصیفی داده ها    1203-10-2-    بخش تحلیلی داده ها    1204-    نتایج.. .1214-1-    مقدمه:    1224-2-    توصیف متغیر های تحقیق:    1224-2-1-    توصیف متغیر بازاريابي اينترنتي    1224-2-2-    توصیف متغیر تجارت الکترونيک    1234-2-3-    توصیف متغیر مديريت ارتباط با مشتري    1244-2-4-    توصیف متغیر مديريت زنجيره تامين    1254-2-5-    توصیف متغیر مديريت دانش    1264-3-    بررسی نرمال بودن متغیر های اصلی تحقیق    1274-4-    بررسی مدل تحقیق    1294-4-1-    بررسی مدل تحقیق در حالت مفهومی    1294-4-2-    بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد استاندارد    1304-4-3-    بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق    1314-5-    تحلیل مسیر های غیر مستقیم حاصل از مدل ساختاری تحقیق    1324-6-    آزمون فرضیه ها    1335-    بحث و نتیجه گیری    1355-1-    مقدمه    1365-2-    نتایج آمار توصیفی    1365-2-1-    بازاریابی اینترنتی:    1365-2-2-    متغیر تجارت الکترونيک:    1375-2-3-    متغیر مدیریت روابط با مشتری:    1375-2-4-    توصیف متغیر مدیریت زنجیره تامین    1375-2-5-    متغیر مدیریت دانش:    1385-3-    نتایج آمار استنباطی    1385-4-    پیشنهادات تحقیق    1395-5-    محدودیت های تحقیق    1415-6-    پیشنهادان آتی    142

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1804
مشاهده

کد فایل:11409
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:1192

اشتراک گذاری:

 قیمت:

17,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
بازاریابی اینترنتیتجارت الکترونیکمدیریت دانش ( KM)مدیریت زنجیره تأمین(SCM )مدیریت روابط با مشتری(CRM)پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت هاپروژه بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شخصیت مدیران و اثر بخشی آنان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری شخصیت مدیران و اثر بخشی آنان,پیشینه پژوهش شخصیت مدیران و اثر بخشی آنان,تحقیقات انجام شده شخصیت مدیران و اثر بخشی آنان,چارچوب نظری شخصیت مدیران و,فصل دوم پایان نامه شخصیت مدیران و اثر بخشی آنان,مبانی نظری شخصیت مدیران و…

  • تحقیق تبیین روان شناختي نقاشي هاي کودکان شهرشیراز در ارتباطات خانوادگی

    روان شناختی,شیراز,نقاشی دانلود فایل اصلی تحقیق تبیین روان شناختي نقاشي هاي کودکان شهرشیراز در ارتباطات خانوادگی از سایت دانلود فایل تحقیق تبیین روان شناختي نقاشي هاي کودکان شهرشیراز در ارتباطات خانوادگی در حجم 86 صفحه و در قالب word و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق (فصل دوم پایان نامه),پیشنه پژوهش بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق,فصل دوم پایان نامه بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق,مبانی نظری احتمال وقوع طلاق و بی…

  • دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شوت و همکاران (1998)

    پرسش نامه هوش هیجانی شوت,پرسشنامه هوش هیجانی,پرسشنامه هوش هیجانی شوت,پرسشنامه هوش هیجانی شوت و همکاران,دانلود پرسشنامه هوش هیجانی,دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شوت,دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شوت و همکاران دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شوت و همکاران (1998) از…

  • دانلود پاورپوینت با مووع اصول و مهارتهای پرستاری(اکسیژن رسانی)

    دانلود پاورپوینت با مووع اصول و مهارتهای پرستاری(اکسیژن رسانی) برچسب ها: اکسیژن رسانی به خوناکسیژن تراپی pdfعوارض اکسیژن درمانیانواع ماسک اکسیژن رسانیقرص اکسیژن رسانی به مغزداروی افزایش اکسیژن خوندستگاه اکسیژن تراپیاکسیژن تراپی در بیماران copd رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه لباس ایرانی

    برنامه فیزیکی طراحی موزه لباس ایرانی,پایان نامه معماري طراحی موزه لباس ایرانی,رساله معماري طراحی موزه لباس ایرانی,طراحی موزه لباس ایرانی,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه لباس ایرانی,مطالعات معماري طراحی موزه لباس ایرانی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی موزه…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحمل استرس میان دانشجویان دختر وپسر

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحمل استرس میان دانشجویان دختر وپسر دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحمل استرس میان دانشجویان دختر وپسر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحمل استرس میان…

  • پاورپوینت نور در ارگونومی

    پاورپوینت نور در ارگونومی برچسب ها: دانلود پاورپوینت نور در ارگونومینور در ارگونومیدانش ارگونومی در ایراننور چیست؟طرح روشنایی مصنوعی برای محیط کارپاورپوینت آرگونومیپاورپوینت نور در ارگونومیآرگونومی و نورنور در معماری ارگونومی و طراحی محصول رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نور…

  • بررسی رابطه میان معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی در ادارات دولتی

    بررسی رابطه میان معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی در ادارات دولتی برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه میان معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی در ادارات دولتیپروژه بررسی رابطه میان معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی…

  • تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

    تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان برچسب ها: تبلیغات هیجانی یادآوری گرایش به خرید محصولات مصرفی درگیری ذهنیپایان نامه تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش دیدگاه های سلامت روانی و اختلال کودکان بیش فعال - کمبود توجه (فصل2)

    اختلا,اختلال کمبود توجه,ادبیات نظری و پیشینه پژوهش دیدگاه های سلامت روانی و اختلال کودکان بیش فعال,بیش فعالی,دانلود مباني نظري دیدگاه های سلامت روانی,کمبود توجه,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اختلال کودکان بیش فعال نظریه های سلامت روانی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش)

    پاورپوینت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان,پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش),تاسیسات مکانیکی ساختمان,تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش),دانلود پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش),رادیاتور,فن کویل دانلود فایل اصلی پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش) از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت تاسیسات…

  • قالب پاورپوینت هنر 1

    قالب پاورپوینت هنر 1 دانلود قالب پاورپوینت هنر 1 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت هنر 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم…

  • ادبیات نظری تحقیق تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و دستور موقت

    ادبیات نظری تحقیق تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و دستور موقت دانلود ادبیات نظری تحقیق تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و دستور موقت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل موضوع شناسی تأمین خواسته تامین…

  • مبانی نظری تحقیق و ادبیات نظری نماز،عبادت و خودسازی (فصل دوم)

    ادبیات نظری در مورد نماز,پیشینه نظری نماز,چارچوب نظری نماز,دانلود مبانی نظری نماز,عبادت و خودسازی,فصل دوم پایان نامه نماز,مبانی نظری نماز دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و ادبیات نظری نماز،عبادت و خودسازی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی…

  • پاورپوینت طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكي

    پاورپوینت طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكي برچسب ها: طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكيCPT رده هاي CPT رده هاي Separate Procedur روشهای مجزا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكي دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت…

  • پاوپوینت قلب مصنوعی

    پاوپوینت قلب مصنوعی دانلود پاوپوینت قلب مصنوعی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره قلب مصنوعی ،در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: قلب همانند موتوری در بدن است که باید روزی 6000 لیتر…

  • پاورپوینت نگاهی به کشور فنلاند

    پاورپوینت نگاهی به کشور فنلاند برچسب ها: پاورپوینت نگاهی به کشور فنلاند رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نگاهی به کشور فنلاند دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت نگاهی به کشور فنلاند قالب بندی:…

  • دانلود مقاله گونه شناسی سردر در بافت قدیم شهر تاریخی دزفول

    بافت,تاریخی,دانلود,دزفول,سردر,شناسی,شهر,قدیم,گونه,مقاله دانلود فایل اصلی دانلود مقاله گونه شناسی سردر در بافت قدیم شهر تاریخی دزفول از سایت دانلود فایل   ]چکیده   از دیرباز تا به امروز در ایران ورودی خانه ها از اهمیت زیادی برخوردار بود ه است تا…

  • پیشینه و مبانی نظری تکانشگري

    پیشینه و مبانی نظری تکانشگري دانلود پیشینه و مبانی نظری تکانشگري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تکانشگري تكانشگري  هسته اصلي بسياري از آسـيب هـاي اجتمـاعي مانند مصرف مواد ، قماربازي بيمارگونه ، اختلالهاي…

  • پاورپوینت انواع سیستم تعلیق

    پاورپوینت انواع سیستم تعلیق برچسب ها: بهترین سیستم تعلیقانواع سیستم تعلیق جلوسیستم تعلیق نیمه مستقلسیستم تعلیق 405سیستم تعلیق سمندمزایا و معایب سیستم تعلیق مک فرسونسیستم تعلیق خودرو pdfسیستم تعلیق مولتی لینک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انواع سیستم تعلیق دسته…

  • پاورپوینت موتورهاي هيدروژني

    پاورپوینت موتورهاي هيدروژني برچسب ها: پاورپوینت موتورهاي هيدروژني رفتن به سایت اصلی پاورپوینت موتورهاي هيدروژني دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت موتورهاي هيدروژني قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 39قسمتی از پاورپوینتهيدروژن، يكي از فراوان‌ترين عناصر…

  • پیشینه و مبانی نظری کنترل کیفیت و مدل تعالی سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری کنترل کیفیت و مدل تعالی سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری کنترل کیفیت و مدل تعالی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق آموزش زندگی خانواده(F.L.E ) (فصل دوم)

    آموزش,ادبیات,پیشینه,تحقیق,خانواده(F,دوم,زندگی,فصل,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق آموزش زندگی خانواده(F.L.E ) (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش زندگی خانواده(F.L.E ) (فصل دوم) در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم ارزش برندسازی (نام تجاری)

    پيشينه نظري,چارچوب نظري نام تجاری چیست,دانلود مباني نظري برند سازی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد برندسازی و مدیریت برند,مباني نظري اصول برند سازی,مباني نظري مديريت ارزش برندسازی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)…

  • بررسی ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن

    بررسی ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکردتحقیق بررسی یادگیری سازمانیبررسی ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی…

  • پاورپوینت جامع مدیریت و طرز اجرای مسابقات

    پاورپوینت جامع مدیریت و طرز اجرای مسابقات برچسب ها: نمونه سوالات مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشیمدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی هاشم کوزه چیاندکتر مهرزاد حمیدیدانلود کتاب مدیریت سازمانهای ورزشی دکتر مهرزاد حمیدیجزوه مدیریت برگزاری مسابقات ورزشیمدیریت ورزشی pdfجزوه…

  • پاورپوینت مفاهيم اوليه در ساختار يک فايل

    پاورپوینت مفاهيم اوليه در ساختار يک فايل برچسب ها: پاورپوینت مفاهيم اوليه در ساختار يک فايلساختار يک فايل چکونه ميباشدسازماندهی داده های يک فايل به چه صورت استتعاريف رکورد و فيلد چيستمنظور از کليد اصلی يا ثانوی چيستروشهای دسترسی به…

  • بررسی مقایسه اثر بخشی مشاوره زوجین به شیوه عقلانی عاطفی و واقعیت درمانی در کاهش تعارضات زناشویی

    بررسی مقایسه اثر بخشی مشاوره زوجین به شیوه عقلانی عاطفی و واقعیت درمانی در کاهش تعارضات زناشویی برچسب ها: پایان نامه مشاوره زوجینتحقیق شیوه عقلانی عاطفیمقاله شیوه واقعیت درمانیپایان نامه تعارضات زناشوییبررسی مقایسه اثر بخشی مشاوره زوجین به شیوه عقلانی…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی افراد فقیر و غنی

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی افراد فقیر و غنی دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی افراد فقیر و غنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد فقیر وغنی چكيده…

  • بررسی تطبیقی الگوریتمهای ترکیبی کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی تطبیقی الگوریتمهای ترکیبی کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد مالیمبانی نظیر و پیشینه پژوهش معیارهای مالیمفهوم عملکرد مالیعملکرد مالی pdfتعریف مفهومی عملکرد مالیپایان نامه عملکرد…

  • پاورپوینت مفهوم معماری لویی کان

    پاورپوینت مفهوم معماری لویی کان برچسب ها: دانلود پاورپوینت مفهوم معماری لویی کانمفهوم معماری لویی کانآشنایی با لویی کان و آثارشپاورپوینت معرفی لویی کان پاورپوینت مفهوم معماری لویی کانآشنایی با لویی کانپاورپوینت آشنایی با لویی کانلویی کان رفتن به سایت…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) ساختار سازمان

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) ساختار سازمان دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) ساختار سازمان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف ساختار سازمان : مفهوم ساختار سازمان مثل بسیاری از مفاهیم…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي مباني قانون كار

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي مباني قانون كار برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي قانون كارکاراموزي بررسي قانون كارکارورزي بررسي قانون كاردانلود گزارش کارآموزي بررسي قانون كاربررسي قانون كارقانون كار رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي مباني قانون…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه معرق

    برنامه فیزیکی طراحی خانه معرق,پایان نامه معماری طراحی خانه معرق,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان,طراحی خانه معرق,ظوابط و استانداردهای طراحی خانه معرق,مطالعات معماری طراحی خانه معرق دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه معرق از…