بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

برچسب ها:
آمیخته ترفیع برند ارزش ویژه برند خرده فروشی فروشگاه زنجیره ایپایان نامه بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگانپروژه بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف

رفتن به سایت اصلی

بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در187صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متنچكيدهارزش ویژه برند به عنوان یک شاخص کلیدي جهت تعیین وضعیت سلامت برند و بازبینی مداوم آن،مرحله اي مهم در مدیریت موثر برند است.با توجه به رویارویی شرکت ها با رقابتی همه جانبه و جهانی در بازار کنونی برند سازی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. شرکت ها به ابزاری جهت افزایش ارزش ویژه برند خود و ایجاد تمایز نیاز دارند. کوشش ها و فعالیت های بازاریابی یکی از مهمترین ابزارها در این راستا می باشد.انتخاب یک آمیخته ترفیع مناسب به بهبود جایگاه هر برندی در میان رقبای خود می انجامد.هدف اصلی این تحقیق بررسي تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی از دیدگاه مصرف کنندگان فروشگاه پروما در شهر تهران می باشد. اين تحقيق به لحاظ هدف كاربردي و به لحاظ روش انجام تحقيق، توصيفي از نوع علي، مي باشد.جامعه آماری این تحقيق شامل همه  مشتریان فروشگاه پروما می باشد که حداقل یک بار از فروشگاه پروما خرید کرده اند و حجم نمونه، 384  نفر که از طریق روش نمونه گیري تصادفی انتخاب شده بودند، است. برای تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق از نرم افزار SPSS و همچنين لیزرل و تکنیک آماری معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته ایم تا از این طریق ارتباط علی بین معیارهای مدل مشخص شده و بتوان راهکارهای صحیح ومناسب را تدوین نمود. یافته ها نشان می دهد که تبلیغات، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم به ترتیب اثر مثبت و قویتري نسبت به سایر عناصرآمیخته ترفیع  بر ارزش ویژه برند فروشگاه پروما دارند.همچنین اثر فروش حضوری و پیشبرد فروش مثبت اما ضعیفتر بوده اند.همچنین رابطه معناداری بین پیشبرد فروش و آگاهی از برند ، پیش برد فروش و تداعی با برند ، روابط عمومی و وفاداری به برند ، روابط عمومی و تداعی با برند ،بازاریابی مستقیم و وفاداری به برند ، فروش حضوری و آگاهی از برند مشاهده نشد.كلمات كليدي:  آمیخته ترفیع، برند، ارزش ویژه برند، خرده فروشی ، فروشگاه زنجیره ای مقدمهدر عصر حاضر با توجه به تاسیس فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید بزرگ خصوصی رقابت شدیدی بین فعالان صنعت خرده فروشی در جریان است.امروزه مراکز خرید برای جذب مشتریان با هم به رقابت می پردازند،مرکز خریدی که باعث رضایت بیشتر مصرف کنندگان شود در این رقابت برنده خواهد شد(کورویلا و جوشی  ، 2010).  براساس نظر محققین برند ، برند های خرده فروشی نوعا حساسیت بیشتری در مقایسه با برند های محصولات دارند ( آیلاوادی و کلر  ، 2004). با توجه به اینکه برند می تواند قلب و روح مخاطب خود را تسخیر نماید و در دنیای امروزی که بازارها مملو از محصولاتی هستند که از لحاظ فیزیکی تفاوت چندانی با هم ندارند،خلق یک برند می تواند تمایز چشمگیری ایجاد کند(لویس و لومبارت  ، 2010).برند گذاری میتوان به طور خاص در خرده فروشی مهم باشد و ماهیتی رقابتی ایجاد کند(وبودا،برنارد و هلسیگ  ،2009).ارزش ویژه برند غالباً به عنوان ارزشی که یک برند به محصول می دهد توصیف شده است.عموماً ارزش ویژه برند ناشی از کلیه فعالیت هایی است که براي فروش برند صورت میگیرد. بنابراین میتوان آن را بر مبناي فعالیتهاي بازاریابی براي برند مورد نظر نیز بررسی نمود.از عوامل مهم براي ايجاد و تقويت ارزش ويژه برند فعاليت هاي بازاريابي هستند . ارزش ويژه برند حاصل سرمايه گذاري است كه در فعاليت ها ي بازاريابي درگذشته صورت گرفته است . شركت ها از طريق فعاليت هاي بازاريابي مصرف كنندگان را از برند آگاه ساخته و تصوير مطلوبي از برند در ذهن آنها ايجاد مي كنند (ون ريل و همكاران  ، 2005). آمیخته ترفیع به عنوان یکی از اجزای مهم آمیخته بازاریابی می باشد و موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمان ها و شرکتها در گرو فعالیتهای ترفیعی و ترویجی آن هاست و شرکت ها هر ساله بودجه بیشتری را برای فعالیت های ترفیعی خود تصویب می نمایند. بسیاری از مدیران صنعت خرده فروشی بدون در نظر گرفتن اثر بخشی عوامل ترفیعی هزینه های گزافی را به سازمان خود متحمل می کنند در صورتیکه با در نظر گرفتن اثر بخشی عوامل ترفیعی بر ارزش ویژه برند فروشگاه یا مرکز خرید خود میتوانند ترکیب موثرتری از فالیت های ترفیعی و ترویجی را انتخاب و اجرا کنند. از همین رو در این تحقیق پژوهشگر بر آنست تا تاثیر عناصر آمیخته ترفیع را بر ارزش ویژه برند بسنجد و با پیشنهاد ترکیب فعالیت ترفیعی مناسب مدیران فروشگاه پروما تهران را در بالا بردن ارزش ویژه برند این فروشگاه یاری رساند.فهرست مطالبفصل 1: كليات تحقیق    181-1- مقدمه    191-2- بیان مساله    201-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    221-4- اهداف تحقیق    241-5- سوالات تحقیق    241-6- فرضیات تحقیق    251-7- روش تحقیق از نظر شیوه انجام تحقیق    271-8- جامعه آماری پژوهش و ابزار سنجش    271-9- قلمرو تحقیق    271-10- تعریف روش های مورد نظر برای تجزیه و تحلیل داده ها وآزمون فرضیه ها:    281-11- چهارچوب نظري تحقيق    281-12- متغیر های تحقیق    291-12-1- متغیر های مستقل    291-12-2- متغیرهای میانجی وابسته    291-12-3- متغیر های وابسته نهایی    301-13- تعریف مفهومی  و عملیاتی متغیرها    30فصل 2: ادبیات تحقیق    342-1- مقدمه    352-2- مفاهیم تحقیق    362-2-1- آمیخته ترفیع و ابعاد آن    362-2-2- ابعاد ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده در مدل آکر    472-2-3- ارزش ویژه برند    512-3- تحلیل و نقد مبانی نظری    552-3-1- مدل کلر    552-3-2- مدل کاپفرر    572-3-3- مدل آکر    582-4- مروری بر صنعت خرده فروشی    592-4-1- انواع سازمان های خرده فروشی    602-4-2- فروشگاه های زنجیره ای    622-4-3- تاریخچه پیدایش فروشگاه های زنجیره ای در دنیا    642-4-4- تاریخچه پیدایش فروشگاه های زنجیره ای در ایران    662-4-5- فروشگاه زنجیره ای پروما    692-4-6- جمع بندی صنعت مورد مطالعه    702-5- پیشینه تحقیق    702-5-1- سوابق تحقیقات داخلی    702-5-2- سوابق تحقیقات خارجی    752-6- جمع بندی    80فصل 3: روش تحقیق    823-1- مقدمه    823-2- روش تحقیق    833-3- جامعه آماری    853-4- نمونه آماری    863-4-1- حجم نمونه آماری    863-4-2- روش نمونه گیری    873-5- ابزار گردآوری داده ها    873-6- ویژگی های فنی ابزار گردآوری داده ها    913-6-1- روایی    913-6-2- پایایی    923-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات    943-7-1- روش های آزمون آماری    943-7-2- آزمون های برازندگی مدل کلی    973-8- دلیل انتخاب روش لیزرل برای این مطالعه    993-9- جمع بندی    99فصل 4: تجزيه و تحليل داده ها    1004-1- مقدمه    1014-2- ویژگی های جمعیت شناختی اعضای نمونه    1024-2-1- جنسیت    1024-2-2- سن اعضای نمونه    1034-2-3- وضعیت تاهل    1054-2-4- سطح تحصیلات اعضای نمونه    1064-2-5- مشاغل اعضای نمونه    1074-2-6- حجم خرید ماهانه    1094-3- توصیف متغیر های تحقیق    1114-4- شاخص های توصیفی متغیر های تحقیق    1124-5- تحلیل عاملی سازه های تحقیق    1144-5-1- تحلیل عاملی تأییدی متغیر فروش حضوری    1154-5-2- تحلیل عاملی تأییدی متغیر پیشبرد فروش    1174-5-3- تحلیل عاملی تأییدی متغیر روابط عمومی    1194-5-4- تحلیل عاملی تأییدی متغیر بازاریابی مستقیم    1224-5-5- تحلیل عاملی تأییدی متغیر تبلیغات    1244-5-6- تحلیل عاملی تأییدی متغیر کیفیت درک شده    1274-5-7- تحلیل عاملی تأییدی متغیر وفاداری برند    1294-5-8- تحلیل عاملی تأییدی متغیر آگاهی از برند    1314-5-9- تحلیل عاملی تأییدی متغیر تداعی برند    1334-5-10- تحلیل عاملی تأییدی متغیر ارزش ویژه برند    1354-6- مدل ساختاری تحقیق    1374-7- آزمون های تکمیلی    1434-7-1- آزمون مقایسه میانگین دو جامعه    1434-7-2- آزمون تحلیل واریانس یک عامله    1454-8- جمع بندی    151فصل 5: نتیجه گیری و پیشنهادات    1515-1- مقدمه    1525-2- خلاصه ویژگی های جمعیت شناختی اعضای نمونه تحقیق    1535-3- تبیین یافته های مربوط به فرضیات تحقیق بر اساس ادبیات پژوهش    1545-3-1- فرضیه اول تحقیق و تبیین نتایج    1545-3-2- فرضیه دوم  تحقیق و تبیین نتایج    1555-3-3- فرضیه سوم  تحقیق و تبیین نتایج    1555-3-4- فرضیه چهارم  تحقیق و تبیین نتایج    1555-3-5- فرضیه پنجم  تحقیق و تبیین نتایج    1565-3-6- فرضیه ششم تحقیق و تبیین نتایج    1565-3-7- فرضیه هفتم تحقیق و تبیین نتایج    1575-3-8- فرضیه هشتم تحقیق و تبیین نتایج    1575-3-9- فرضیه نهم تحقیق و تبیین نتایج    1575-3-10- فرضیه دهم تحقیق و تبیین نتایج    1585-3-11- فرضیه یازدهم تحقیق و تبیین نتایج    1585-3-12- فرضیه دوازدهم تحقیق و تبیین نتایج    1595-3-13- فرضیه سیزدهم تحقیق و تبیین نتایج    1595-3-14- فرضیه چهاردهم تحقیق و تبیین نتایج    1595-3-15- فرضیه پانزدهم تحقیق و تبیین نتایج    1605-3-16- فرضیه شانزدهم تحقیق و تبیین نتایج    1605-3-17- فرضیه هفدهم تحقیق و تبیین نتایج    1605-3-18- فرضیه هجدهم تحقیق و تبیین نتایج    1615-3-19- فرضیه نوزدهم تحقیق و تبیین نتایج    1615-3-20- فرضیه بیستم تحقیق و تبیین نتایج    1615-3-21- فرضیه بیست و یکم تحقیق و تبیین نتایج    1625-3-22- فرضیه بیست و دوم تحقیق و تبیین نتایج    1625-3-23- فرضیه بیست و سوم تحقیق و تبیین نتایج    1635-3-24- فرضیه بیست و چهارم تحقیق و تبیین نتایج    1635-3-25- فرضیه اصلی تحقیق و تبیین نتایج    1645-4- یافته های پژوهش    1645-5- محدودیت های تحقیق    1735-6- ارائه پیشنهادها به مدیران فروشگاه مبتنی بر یافته های پژوهش    1745-7- توصیه به سایر پژوهشگران    175منابع و ماخذ تحقیق    177پیوست تحقیق    186

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1048
مشاهده

کد فایل:11407
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:2729

اشتراک گذاری:

 قیمت:

17,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
آمیخته ترفیع برند ارزش ویژه برند خرده فروشی فروشگاه زنجیره ایپایان نامه بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگانپروژه بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف

  • پاورپوینت اصول پایپینگ برای مهندسان تازه کار

    پاورپوینت اصول پایپینگ برای مهندسان تازه کار دانلود پاورپوینت اصول پایپینگ برای مهندسان تازه کار دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اصول پایپینگ برای مهندسان تازه کار ، در حجم 31 اسلاید قابل…

  • بررسي عوامل مؤثر بر برآورد رضایتمندی شغلي مديران واحد هاي آموزشي از ديدگاه مديران آموزشی شیراز

    رضایتمندی شغلی دانلود فایل اصلی بررسي عوامل مؤثر بر برآورد رضایتمندی شغلي مديران واحد هاي آموزشي از ديدگاه مديران آموزشی شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي عوامل مؤثر بر برآورد رضایتمندی شغلي مديران واحد هاي آموزشي از ديدگاه مديران …

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاربورس و روشهاي تامين مالي شرکت ها (فصل دوم)

    pdf,word,پيشينه پژ,پيشينه پژوهش تامین مالی چیست,پيشينه تحقيق روش های تامین مالی,پيشينه نظري تعریف تامین مالی,چارچوب نظري روش های تامین مالی,فصل دوم پايان نامه ابزارهای تامین مالی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاربورس و روشهاي تامين مالي (فصل دوم) دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد رضایت تحصیلی (فصل دوم )

    ادبیات نظری رضایت تحصیلی,پیشینه پژوهش رضایت تحصیلی,پیشینه تحقیق رضایت تحصیلی,چارچوب نظری رضایت تحصیلی,فصل دوم پایان نامه رضایت تحصیلی,مبانی نظری رضایت تحصیلی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد رضایت تحصیلی (فصل دوم ) از سایت دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه شبیه‌سازی رفتار آب به هنگام شکست سد

    مبانی نظری و پیشینه شبیه‌سازی رفتار آب به هنگام شکست سد دانلود مبانی نظری و پیشینه شبیه‌سازی رفتار آب به هنگام شکست سد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 3 - 1 - مقدمه…

  • پیشینه تحقیق عملکرد مالی

    پیشینه تحقیق عملکرد مالی دانلود پیشینه تحقیق عملکرد مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد مالی مقدمه 2 - 1 - 2 تشریح مفهوم عملکرد 2 - 1 - 3 ارزیابی و سنجش…

  • ادبیات نظری تحقیق قرارداد پیمانکاری

    ادبیات نظری تحقیق قرارداد پیمانکاری دانلود ادبیات نظری تحقیق قرارداد پیمانکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گفتار اول : مفهوم لغوی واصطلاحی پیمانکاری پیمانکاری در لغت به معنای مقاطعه کاری ، کنتراتچی ،…

  • سبک های تفکر

    سبک های تفکر دانلود سبک های تفکر دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های تفکر تعریف تفکر و سبک های تفکر از زمان سقراط و ارسطو تا زمان حال دربارة تفکر و ماهیت و مراحل…

  • تحقیق تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و دستور موقت

    تحقیق تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و دستور موقت دانلود تحقیق تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و دستور موقت دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و…

  • پاورپوینت مصالح ساختمانی یوبوت(u-boot)

    boot),U BOOT,پاورپوینت,پاورپوینت آشنایی با سقف یوبوت,پاورپوینت تاریخچه یوبوت,پاورپوینت معرفی سیستم یوبوت,دانلودپاورپوینت مصالح ساختمانی یوبوت(u,مقایسه سقف یوبوت با سقف پیش‌تنیده,مقایسه سقف یوبوت با سقف تیرچه بلوک,مقایسه یوبوت با دال و تیر دانلود فایل اصلی پاورپوینت مصالح ساختمانی یوبوت(u-boot) از سایت دانلود…

  • تحقیق گوشه گیری و کمرویی کودکان

    تحقیق گوشه گیری و کمرویی کودکان برچسب ها: بررسی عوامل کمرویی و گوشه گیری در کودکانپایه ریزی عزت نفس خودپررویی کودکانتعریف کمروییعلایم و نشانه های کمرویی رفتن به سایت اصلی تحقیق گوشه گیری و کمرویی کودکان دسته بندي : روانشناسی…

  • پاورپوینت کاربردهای فناوری نانو در شريانهای حياتی

    پاورپوینت کاربردهای فناوری نانو در شريانهای حياتی برچسب ها: کاربردهای فناوری نانو در شريانهای حياتیشريانهای حياتی اصلیانواع تخريبات موجود در لوله هاکاربرد نانو مواد در ساختار لوله هاکاربرد فناوري نانو در ابنيه موجود در جادهکاربردهاي پيشنهادي فناوري نانو در پلها…

  • پیشینه و مبانی نظری ميزان عدم صحت پيش بيني سود شركتها

    پیشینه و مبانی نظری ميزان عدم صحت پيش بيني سود شركتها دانلود پیشینه و مبانی نظری ميزان عدم صحت پيش بيني سود شركتها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ميزان…

  • ادبیات نظری تحقیق سوابق پژوهش مفاهیم و ابعاد مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل دوم)

    ادبیات نظری تحقیق سوابق پژوهش مفاهیم و ابعاد مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل دوم) برچسب ها: دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل دوم)تفاوت مدیریت منابع انسانی با مدیریت استراتژیک منابع انسانیمدیریت استراتژیک…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش شادکامی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش شادکامی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش شادکامی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل شادکامی تاریخچه شادکامی به گذشته های بسیار دور در عهد باستان بر می گردد ( آیزنک ،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتماد (فصل دوم)

    ادبیات نظری رضایت مشتری و رویکردهای بازاریابی,پیشینه پژوهش,پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی,رضایت مشتری و اعتماد,فصل دوم پایان نامه رویکردهای بازاریابی,مبانی نظری اعتماد دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و…

  • مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی

    مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی دانلود مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 15 2 - 2 - تاریخچه و مبانی نظری 15…

  • پیشینه ومبانی نظری پژوهش سبک اسناد کنترل

    پیشینه ومبانی نظری پژوهش سبک اسناد کنترل دانلود پیشینه ومبانی نظری پژوهش سبک اسناد کنترل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک اسناد کنترل اصطلاح سبک به عنوان شیوه ترجیحی فرد برای فکر کردن…

  • فیلم آموزش کامل درس هشتم عربی پایه نهم - گفتگوی بین زائر و راننده تاکسی

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس هشتم عربی پایه نهم - گفتگوی بین زائر و راننده تاکسی از…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت بر قلبها

    پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت بر قلبها دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت بر قلبها دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت بر قلبها نوشته کن بلانچارد،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • آموزش های تخصصی تلگرام(کاملا تصویری)

    Usernameیافتن افراد در تلگرام,آموزش های تخصصی تلگرام بصورت کاملا تصویری,پنهان کردن حالت انلاین خود در تلگرام,تلگرام و مدیریت انcache,تماس تصویری در تلگرام,دانلود آموزش های تخصصی تلگرام بصورت کاملا تصویری,نصب پنج تلگرام در گوشی,نصب چند تلگرام دانلود فایل اصلی آموزش های…

  • پیشینه و مبانی نظری تئوری پرتفوی ، تئوری مالی استاندارد

    پیشینه و مبانی نظری تئوری پرتفوی ، تئوری مالی استاندارد دانلود پیشینه و مبانی نظری تئوری پرتفوی ، تئوری مالی استاندارد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تئوری پرتفوی ،…

  • پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول

    پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول برچسب ها: فیزیولوژی سلول pdfفیزیولوژی سلول pptجزوه فیزیولوژی سلولفیزیولوژی سلول چیستفیزیولوژی گایتونآموزش فیزیولوژی گایتون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو

    پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو برچسب ها: گل بامبو و شانسقیمت گیاه بامبوخرید گل بامبوخواص گل بامبوگل بامبو نشانه چیستگیاه بامبو در خاکغذای بامبوتکثیر بامبو رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم…

  • ادبیات نظری تحقیق گیاه Otostegia persica، تشنج، بیماری صرع

    ادبیات نظری تحقیق گیاه Otostegia persica، تشنج، بیماری صرع دانلود ادبیات نظری تحقیق گیاه Otostegia persica، تشنج، بیماری صرع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل معرفی : Otostegia persica متعلق به مناطق جنوبی ایران…

  • پيشينه پژوهش پايان نامه سبک های دلبستگی

    پيشينه پژوهش پايان نامه سبک های دلبستگی دانلود پيشينه پژوهش پايان نامه سبک های دلبستگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک دلبستگی 2 - 2 اصول نظریه دلبستگی 2 - 2 - 1…

  • پاورپوینت افت كيفيت و اتلاف آمين در واحدهاي تصفيه گاز پالايشگاه

    پاورپوینت افت كيفيت و اتلاف آمين در واحدهاي تصفيه گاز پالايشگاه برچسب ها: افت كيفيت و اتلاف آمين در واحدهاي تصفيه گاز پالايشگاهاتلاف بواسطه تبخیراتلاف آمین به سبب حلالیتپراکندگی مای در گازهيدروكربورهاي حل شده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت افت…

  • كاربرد ميكروكنترلرها در وسايل الكترونيكي و كامپيوترها

    میکروکنترل دانلود فایل اصلی كاربرد ميكروكنترلرها در وسايل الكترونيكي و كامپيوترها از سایت دانلود فایل تحقیق كاربرد ميكروكنترلرها در وسايل الكترونيكي و كامپيوترها در حجم 90 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالب:مقدمه2-1 اصطلاحات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مثبت نگری و روانشناسي مثبت گرا (فصل دوم )

    ادبیات نظری مثبت نگری و روانشناسي مثبت‌گرا,پیشینه پژوهش مثبت نگری و روانشناسي مثبت‌گرا,پیشینه تحقیق مثبت نگری و روانشناسي مثبت گرا,سوابق تحقیق مثبت نگری و روانشناسي,فصل دوم پایان نامه مثبت نگری و روانشناسي مثبت‌گرا,مبانی نظری آموزش مثبت نگری دانلود فایل اصلی…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مديريت،طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مديريت،طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه) برچسب ها: گزارش کاراموزي طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)کاراموزي طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)کارورزي طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)دانلود گزارش کارآموزي طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)…

  • پاورپوینت بررسی و شناخت روستای اسلام آباد

    پاورپوینت بررسی و شناخت روستای اسلام آباد دانلود پاورپوینت بررسی و شناخت روستای اسلام آباد دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و شناخت روستای اسلام آباد،در حجم 48اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه…

  • بررسی اثربخشی واقعیت درمانی بر کاهش کمرویی و نارسایی هیجانی دانش آموزان

    بررسی اثربخشی واقعیت درمانی بر کاهش کمرویی و نارسایی هیجانی دانش آموزان برچسب ها: پایان نامه کمروییپایان نامه نارسایی هیجانیپایان نامه واقعیت درمانیعلل کم روییپيشگيری از کمرويی در کودکاننارسایی هیجانینظریه واقعیت درمانیواقعیت درمانی با روانکاری فرویداصول واقعیت درمانی رفتن به…

  • پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور

    پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور دانلود پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آموزش گام به گام روش…

  • تحقیق درباره احیاء فرهنگ ایرانی و اسلامی جهت جلوگیری از اسراف و اتلاف منابع

    تحقیق درباره احیاء فرهنگ ایرانی و اسلامی جهت جلوگیری از اسراف و اتلاف منابع دانلود تحقیق درباره احیاء فرهنگ ایرانی و اسلامی جهت جلوگیری از اسراف و اتلاف منابع دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي سازمان تامين اجتماعي در يك نگاه

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي سازمان تامين اجتماعي در يك نگاه برچسب ها: گزارش کاراموزي سازمان تامين اجتماعي در يك نگاهکاراموزي سازمان تامين اجتماعي در يك نگاهکارورزي سازمان تامين اجتماعي در يك نگاهدانلود گزارش کارآموزي سازمان تامين اجتماعي در يك…