بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

برچسب ها:
آمیخته ترفیع برند ارزش ویژه برند خرده فروشی فروشگاه زنجیره ایپایان نامه بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگانپروژه بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف

رفتن به سایت اصلی

بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در187صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متنچكيدهارزش ویژه برند به عنوان یک شاخص کلیدي جهت تعیین وضعیت سلامت برند و بازبینی مداوم آن،مرحله اي مهم در مدیریت موثر برند است.با توجه به رویارویی شرکت ها با رقابتی همه جانبه و جهانی در بازار کنونی برند سازی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. شرکت ها به ابزاری جهت افزایش ارزش ویژه برند خود و ایجاد تمایز نیاز دارند. کوشش ها و فعالیت های بازاریابی یکی از مهمترین ابزارها در این راستا می باشد.انتخاب یک آمیخته ترفیع مناسب به بهبود جایگاه هر برندی در میان رقبای خود می انجامد.هدف اصلی این تحقیق بررسي تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی از دیدگاه مصرف کنندگان فروشگاه پروما در شهر تهران می باشد. اين تحقيق به لحاظ هدف كاربردي و به لحاظ روش انجام تحقيق، توصيفي از نوع علي، مي باشد.جامعه آماری این تحقيق شامل همه  مشتریان فروشگاه پروما می باشد که حداقل یک بار از فروشگاه پروما خرید کرده اند و حجم نمونه، 384  نفر که از طریق روش نمونه گیري تصادفی انتخاب شده بودند، است. برای تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق از نرم افزار SPSS و همچنين لیزرل و تکنیک آماری معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته ایم تا از این طریق ارتباط علی بین معیارهای مدل مشخص شده و بتوان راهکارهای صحیح ومناسب را تدوین نمود. یافته ها نشان می دهد که تبلیغات، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم به ترتیب اثر مثبت و قویتري نسبت به سایر عناصرآمیخته ترفیع  بر ارزش ویژه برند فروشگاه پروما دارند.همچنین اثر فروش حضوری و پیشبرد فروش مثبت اما ضعیفتر بوده اند.همچنین رابطه معناداری بین پیشبرد فروش و آگاهی از برند ، پیش برد فروش و تداعی با برند ، روابط عمومی و وفاداری به برند ، روابط عمومی و تداعی با برند ،بازاریابی مستقیم و وفاداری به برند ، فروش حضوری و آگاهی از برند مشاهده نشد.كلمات كليدي:  آمیخته ترفیع، برند، ارزش ویژه برند، خرده فروشی ، فروشگاه زنجیره ای مقدمهدر عصر حاضر با توجه به تاسیس فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید بزرگ خصوصی رقابت شدیدی بین فعالان صنعت خرده فروشی در جریان است.امروزه مراکز خرید برای جذب مشتریان با هم به رقابت می پردازند،مرکز خریدی که باعث رضایت بیشتر مصرف کنندگان شود در این رقابت برنده خواهد شد(کورویلا و جوشی  ، 2010).  براساس نظر محققین برند ، برند های خرده فروشی نوعا حساسیت بیشتری در مقایسه با برند های محصولات دارند ( آیلاوادی و کلر  ، 2004). با توجه به اینکه برند می تواند قلب و روح مخاطب خود را تسخیر نماید و در دنیای امروزی که بازارها مملو از محصولاتی هستند که از لحاظ فیزیکی تفاوت چندانی با هم ندارند،خلق یک برند می تواند تمایز چشمگیری ایجاد کند(لویس و لومبارت  ، 2010).برند گذاری میتوان به طور خاص در خرده فروشی مهم باشد و ماهیتی رقابتی ایجاد کند(وبودا،برنارد و هلسیگ  ،2009).ارزش ویژه برند غالباً به عنوان ارزشی که یک برند به محصول می دهد توصیف شده است.عموماً ارزش ویژه برند ناشی از کلیه فعالیت هایی است که براي فروش برند صورت میگیرد. بنابراین میتوان آن را بر مبناي فعالیتهاي بازاریابی براي برند مورد نظر نیز بررسی نمود.از عوامل مهم براي ايجاد و تقويت ارزش ويژه برند فعاليت هاي بازاريابي هستند . ارزش ويژه برند حاصل سرمايه گذاري است كه در فعاليت ها ي بازاريابي درگذشته صورت گرفته است . شركت ها از طريق فعاليت هاي بازاريابي مصرف كنندگان را از برند آگاه ساخته و تصوير مطلوبي از برند در ذهن آنها ايجاد مي كنند (ون ريل و همكاران  ، 2005). آمیخته ترفیع به عنوان یکی از اجزای مهم آمیخته بازاریابی می باشد و موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمان ها و شرکتها در گرو فعالیتهای ترفیعی و ترویجی آن هاست و شرکت ها هر ساله بودجه بیشتری را برای فعالیت های ترفیعی خود تصویب می نمایند. بسیاری از مدیران صنعت خرده فروشی بدون در نظر گرفتن اثر بخشی عوامل ترفیعی هزینه های گزافی را به سازمان خود متحمل می کنند در صورتیکه با در نظر گرفتن اثر بخشی عوامل ترفیعی بر ارزش ویژه برند فروشگاه یا مرکز خرید خود میتوانند ترکیب موثرتری از فالیت های ترفیعی و ترویجی را انتخاب و اجرا کنند. از همین رو در این تحقیق پژوهشگر بر آنست تا تاثیر عناصر آمیخته ترفیع را بر ارزش ویژه برند بسنجد و با پیشنهاد ترکیب فعالیت ترفیعی مناسب مدیران فروشگاه پروما تهران را در بالا بردن ارزش ویژه برند این فروشگاه یاری رساند.فهرست مطالبفصل 1: كليات تحقیق    181-1- مقدمه    191-2- بیان مساله    201-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    221-4- اهداف تحقیق    241-5- سوالات تحقیق    241-6- فرضیات تحقیق    251-7- روش تحقیق از نظر شیوه انجام تحقیق    271-8- جامعه آماری پژوهش و ابزار سنجش    271-9- قلمرو تحقیق    271-10- تعریف روش های مورد نظر برای تجزیه و تحلیل داده ها وآزمون فرضیه ها:    281-11- چهارچوب نظري تحقيق    281-12- متغیر های تحقیق    291-12-1- متغیر های مستقل    291-12-2- متغیرهای میانجی وابسته    291-12-3- متغیر های وابسته نهایی    301-13- تعریف مفهومی  و عملیاتی متغیرها    30فصل 2: ادبیات تحقیق    342-1- مقدمه    352-2- مفاهیم تحقیق    362-2-1- آمیخته ترفیع و ابعاد آن    362-2-2- ابعاد ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده در مدل آکر    472-2-3- ارزش ویژه برند    512-3- تحلیل و نقد مبانی نظری    552-3-1- مدل کلر    552-3-2- مدل کاپفرر    572-3-3- مدل آکر    582-4- مروری بر صنعت خرده فروشی    592-4-1- انواع سازمان های خرده فروشی    602-4-2- فروشگاه های زنجیره ای    622-4-3- تاریخچه پیدایش فروشگاه های زنجیره ای در دنیا    642-4-4- تاریخچه پیدایش فروشگاه های زنجیره ای در ایران    662-4-5- فروشگاه زنجیره ای پروما    692-4-6- جمع بندی صنعت مورد مطالعه    702-5- پیشینه تحقیق    702-5-1- سوابق تحقیقات داخلی    702-5-2- سوابق تحقیقات خارجی    752-6- جمع بندی    80فصل 3: روش تحقیق    823-1- مقدمه    823-2- روش تحقیق    833-3- جامعه آماری    853-4- نمونه آماری    863-4-1- حجم نمونه آماری    863-4-2- روش نمونه گیری    873-5- ابزار گردآوری داده ها    873-6- ویژگی های فنی ابزار گردآوری داده ها    913-6-1- روایی    913-6-2- پایایی    923-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات    943-7-1- روش های آزمون آماری    943-7-2- آزمون های برازندگی مدل کلی    973-8- دلیل انتخاب روش لیزرل برای این مطالعه    993-9- جمع بندی    99فصل 4: تجزيه و تحليل داده ها    1004-1- مقدمه    1014-2- ویژگی های جمعیت شناختی اعضای نمونه    1024-2-1- جنسیت    1024-2-2- سن اعضای نمونه    1034-2-3- وضعیت تاهل    1054-2-4- سطح تحصیلات اعضای نمونه    1064-2-5- مشاغل اعضای نمونه    1074-2-6- حجم خرید ماهانه    1094-3- توصیف متغیر های تحقیق    1114-4- شاخص های توصیفی متغیر های تحقیق    1124-5- تحلیل عاملی سازه های تحقیق    1144-5-1- تحلیل عاملی تأییدی متغیر فروش حضوری    1154-5-2- تحلیل عاملی تأییدی متغیر پیشبرد فروش    1174-5-3- تحلیل عاملی تأییدی متغیر روابط عمومی    1194-5-4- تحلیل عاملی تأییدی متغیر بازاریابی مستقیم    1224-5-5- تحلیل عاملی تأییدی متغیر تبلیغات    1244-5-6- تحلیل عاملی تأییدی متغیر کیفیت درک شده    1274-5-7- تحلیل عاملی تأییدی متغیر وفاداری برند    1294-5-8- تحلیل عاملی تأییدی متغیر آگاهی از برند    1314-5-9- تحلیل عاملی تأییدی متغیر تداعی برند    1334-5-10- تحلیل عاملی تأییدی متغیر ارزش ویژه برند    1354-6- مدل ساختاری تحقیق    1374-7- آزمون های تکمیلی    1434-7-1- آزمون مقایسه میانگین دو جامعه    1434-7-2- آزمون تحلیل واریانس یک عامله    1454-8- جمع بندی    151فصل 5: نتیجه گیری و پیشنهادات    1515-1- مقدمه    1525-2- خلاصه ویژگی های جمعیت شناختی اعضای نمونه تحقیق    1535-3- تبیین یافته های مربوط به فرضیات تحقیق بر اساس ادبیات پژوهش    1545-3-1- فرضیه اول تحقیق و تبیین نتایج    1545-3-2- فرضیه دوم  تحقیق و تبیین نتایج    1555-3-3- فرضیه سوم  تحقیق و تبیین نتایج    1555-3-4- فرضیه چهارم  تحقیق و تبیین نتایج    1555-3-5- فرضیه پنجم  تحقیق و تبیین نتایج    1565-3-6- فرضیه ششم تحقیق و تبیین نتایج    1565-3-7- فرضیه هفتم تحقیق و تبیین نتایج    1575-3-8- فرضیه هشتم تحقیق و تبیین نتایج    1575-3-9- فرضیه نهم تحقیق و تبیین نتایج    1575-3-10- فرضیه دهم تحقیق و تبیین نتایج    1585-3-11- فرضیه یازدهم تحقیق و تبیین نتایج    1585-3-12- فرضیه دوازدهم تحقیق و تبیین نتایج    1595-3-13- فرضیه سیزدهم تحقیق و تبیین نتایج    1595-3-14- فرضیه چهاردهم تحقیق و تبیین نتایج    1595-3-15- فرضیه پانزدهم تحقیق و تبیین نتایج    1605-3-16- فرضیه شانزدهم تحقیق و تبیین نتایج    1605-3-17- فرضیه هفدهم تحقیق و تبیین نتایج    1605-3-18- فرضیه هجدهم تحقیق و تبیین نتایج    1615-3-19- فرضیه نوزدهم تحقیق و تبیین نتایج    1615-3-20- فرضیه بیستم تحقیق و تبیین نتایج    1615-3-21- فرضیه بیست و یکم تحقیق و تبیین نتایج    1625-3-22- فرضیه بیست و دوم تحقیق و تبیین نتایج    1625-3-23- فرضیه بیست و سوم تحقیق و تبیین نتایج    1635-3-24- فرضیه بیست و چهارم تحقیق و تبیین نتایج    1635-3-25- فرضیه اصلی تحقیق و تبیین نتایج    1645-4- یافته های پژوهش    1645-5- محدودیت های تحقیق    1735-6- ارائه پیشنهادها به مدیران فروشگاه مبتنی بر یافته های پژوهش    1745-7- توصیه به سایر پژوهشگران    175منابع و ماخذ تحقیق    177پیوست تحقیق    186

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1048
مشاهده

کد فایل:11407
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:2729

اشتراک گذاری:

 قیمت:

17,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
آمیخته ترفیع برند ارزش ویژه برند خرده فروشی فروشگاه زنجیره ایپایان نامه بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگانپروژه بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف

  • مبانی نظری و پیشینه مدیریت پایدار شهری با تاکید بر مشارکت شهروندان

    مبانی نظری و پیشینه مدیریت پایدار شهری با تاکید بر مشارکت شهروندان دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت پایدار شهری با تاکید بر مشارکت شهروندان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • مبانی نظری کیفیت زندگی

    مبانی نظری کیفیت زندگی دانلود مبانی نظری کیفیت زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کیفیت زندگی مقدمه تاریخچه کیفیت زندگی ابعاد کیفیت زندگی حیطه ها و شاخص های کیفیت زندگی جدول شماره 1…

  • پاورپوینت جزوه درس برنامه نویسی کامپیوتر به زبان C

    پاورپوینت جزوه درس برنامه نویسی کامپیوتر به زبان C دانلود پاورپوینت جزوه درس برنامه نویسی کامپیوتر به زبان C دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت جزوه درس برنامه نویسی کامپیوتر به زبان  دارای 32…

  • پاورپوینت با موضوع سنگ های رسوبی

    پاورپوینت با موضوع سنگ های رسوبی دانلود پاورپوینت با موضوع سنگ های رسوبی دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل پاورپوینت سنگ شناسی رسوبی ،در حجم 15 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: سنگ…

  • جزوه + فیلم آموزش کامل فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی (فصل سوم: مغناطیس و القای الکترومغناطیسی)

    پیش نویس کتاب فیزیک یازدهم,دانلود کتاب فیزیک یازدهم,فیزیک پایه یازدهم,فیزیک سال یازدهم,فیزیک یازدهم,کتاب فیزیک پایه یازدهم,کتاب فیزیک یازدهم دانلود فایل اصلی جزوه + فیلم آموزش کامل فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی (فصل سوم: مغناطیس و القای الکترومغناطیسی) از سایت دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازیهای رایانه ای و پرخاشگری (فصل دوم )

    ادبیات نظری بازیهای رایانه ای و پرخاشگری,پیشینه پژوهش پرخاشگری و بازیهای ر,پیشینه تحقیق بازیهای رایانه ای و پرخاشگری,چارچوب نظری پرخاشگری و بازیهای رایانه ای,فصل دوم پایان نامه بازیهای رایانه ای و پرخاشگری,مبانی نظری بازیهای رایانه ای و پرخاشگری دانلود فایل…

  • بررسي و کاربرد سرمايه فکري در ارزيابي عملکرد مالي شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسي و کاربرد سرمايه فکري در ارزيابي عملکرد مالي شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: بررسي و کاربرد سرمايه فکري در ارزيابي عملکرد مالي شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانتحقیق حسابداری سرمایه فکریمبانی نظری…

  • پاورپوینت مبانی شیمی (علوم پلیمری)

    پاورپوینت مبانی شیمی (علوم پلیمری) برچسب ها: دانلود رایگان کتاب مبانی شیمی پلیمردانلود کتاب شیمی پلیمر استیونزدانلود رایگان کتاب شیمی پلیمر استیونزکتاب پلیمر فارسیدانلود کتاب فارسی پلیمر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبانی شیمی (علوم پلیمری) دسته بندي : محیط…

  • پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد, كارت امتيازي متوازن, نقشه استراتژي

    پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد, كارت امتيازي متوازن, نقشه استراتژي دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد, كارت امتيازي متوازن, نقشه استراتژي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری ارزیابی عملکرد ,…

  • جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور " ترجمه متون و گرامر زبان دهم دبیرستان"

    ترجمه ی دروس زبان 10,جزوه زبا,جزوه زبان کنکور,جزوه کامل زبان 10 دبیرستان,جزوه کامل زبان انگلیسی10,زبان 10 کنکور,زبان انگلیسی 10 دبیرستان برای کنکور,زبان انگلیسی10 در کنکور,زبان دهم دبیرستان,گرامر زبان انگلیسی10 برای کنکور,گرامر کامل زبان 10 دانلود فایل اصلی جزوه تایپ شده…

  • ادبیات نظری تحقیق نفت خام به عنوان یک کالای سیاسی راهبردی

    ادبیات نظری تحقیق نفت خام به عنوان یک کالای سیاسی راهبردی دانلود ادبیات نظری تحقیق نفت خام به عنوان یک کالای سیاسی راهبردی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گفتار اول - نفت خام…

  • دانلود پرسشنامه ابزار سنجش خانواده(FAD)

    ابزار استاندارد سنجش خانواده,پرسشنامه ابزار سنجش خانواده,پرسشنامه استاندارد سنجش خانواده,پرسشنامه سنجش خانواده,پرسشنامه عملکرد,پرسشنامه عملکرد خانواده بلوم,دانلود پرسشنامه ابزار سنجش خانواده,دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد خانواده,سنجش خانواده دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه ابزار سنجش خانواده(FAD) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه ابزار…

  • بررسی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (DEA)

    بررسی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (DEA) برچسب ها: حلیل پوشش داده ها (DEA) کارایی ارزیابی عملکرد رتبه بندیپایان نامه بررسی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی با استفاده از مدل تحلیل پوششی…

  • دانلود مقاله طرح مرمت خانه آوانسیان رشت

    آوانسیان,خانه,دانلود,رشت,طرح,مرمت,مقاله دانلود فایل اصلی دانلود مقاله طرح مرمت خانه آوانسیان رشت از سایت دانلود فایل چکیدهمعماری گیلان مانند معماری دیگر مناطق ایران پهناور، تابع ویژگیهای اقلیمی است. خانه آوانسیان در یکی از محلات قدیمی شهر رشت قرار دارد. در این…

  • پیشینه و مبانی نظری تدریس و یادگیری با رایانه

    پیشینه و مبانی نظری تدریس و یادگیری با رایانه دانلود پیشینه و مبانی نظری تدریس و یادگیری با رایانه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تدریس و یادگیری با رایانه حدود پنجاه سال از…

  • قالب پاورپوینت علوم تربیتی 3

    قالب پاورپوینت علوم تربیتی 3 دانلود قالب پاورپوینت علوم تربیتی 3 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت علوم تربیتی 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • ادبیات نظری تحقیق اعتبارحقوقي قرارداد ارفاقي، تاجر ورشکسته

    ادبیات نظری تحقیق اعتبارحقوقي قرارداد ارفاقي، تاجر ورشکسته دانلود ادبیات نظری تحقیق اعتبارحقوقي قرارداد ارفاقي، تاجر ورشکسته دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتبارحقوقي قرارداد ارفاقي آثار قرارداد ارفاقي بعد از شکل گيري مجمع…

  • پاورپوینت استان ايلام

    پاورپوینت استان ايلام برچسب ها: جمعیت استان ایلام به تفکیک شهرستانزبان مردم ایلاماستان ایلام مقصدهااستان ایلام در یک نگاهجمعیت استان ایلام در سال 95نقشه استان ایلام با جزئیاتجمعیت استان ایلام در سال 96جمعیت شهر ایلام در سال 95 رفتن به…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و تحلیل رفتار متقابل (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سازگاری و تحلیل رفتار متقابل,پیشینه تحقیق سازگاری و تحلیل رفتار متقابل,تحقیقات خارجی سازگاری و تحلیل رفت,چارچوب نظری سازگاری و تحلیل رفتار متقابل,فصل دوم پایان نامه سازگاری و تحلیل رفتار متقابل,مبانی نظری سازگاری و تحلیل رفتار متقابل دانلود فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شاخص بورس درايران و روش هاي پيش بينی قيمت اوراق بهادار (فصل دوم)

    ادبیات نظری شاخص بورس درايران و روش هاي پيش بينی قيمت اوراق بهادار,پیشینه تحقیق شاخص بورس درايران و روش هاي پيش بينی قيمت اوراق بهادار,فصل دوم پایان نامه شاخص بورس درايران و روش هاي پيش بينی قيمت اوراق بهادار,مبانی نظری…

  • مبانی نظری تحقیق انگیزه وابستگی

    مبانی نظری تحقیق انگیزه وابستگی دانلود مبانی نظری تحقیق انگیزه وابستگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انگیزه وابستگی تعریف انگیزش : 2 - 3 - 2انواع انگیزه : 2 - 3 - 2…

  • ادبیات تحقیق مفهوم شناخت درمانی و روان درمانی در اعتیاد

    ادبیات,اعتیاد,تحقیق,درمانی,روان,شناخت,مفهوم دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق مفهوم شناخت درمانی و روان درمانی در اعتیاد از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق شناخت درمانی و روان درمانی در اعتیاد(فصل دوم) در 40 صفحه در قالب word , قابل…

  • پاورپوینت سينماتيك مستقيم

    پاورپوینت سينماتيك مستقيم برچسب ها: سینماتیک معکوس چیستسینماتیک مستقیم و معکوسرباتیک فرادرسسینماتیک چیستنمايش مجموعه هاي فازيساخت مجموعه هاي فازي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سينماتيك مستقيم دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE)

    پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE) دانلود پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • تبلیغات انبوه و نامحدود تلگرام

    بازاریابی اینترنتی,بازدید,تبلیغات انبوه,تبلیغات تلگرام,تلگرام,چالش,سیین,ممبر,نرم افزار تبلیغات انبوه دانلود فایل اصلی تبلیغات انبوه و نامحدود تلگرام از سایت دانلود فایل به نام خداتوجه:این برنامه فقط به 100 نفر اول فروخته خواهد شدتوضیحات اين برنامه مود شده است و بدون نياز به…

  • پیشینه و مبانی نظری استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش

    پیشینه و مبانی نظری استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش دانلود پیشینه و مبانی نظری استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه 16 2 -…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاريخچه اينترنت در ايران

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاريخچه اينترنت در ايران دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاريخچه اينترنت در ايران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاريخچه اينتر نت در ايران…

  • پیشینه و مبانی نظری مثبت نگری

    پیشینه و مبانی نظری مثبت نگری دانلود پیشینه و مبانی نظری مثبت نگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مثبت نگری مبانی نظری آموزش مثبت نگری پيشينه روان‌شناسي مثبت‌گرا تعريف روان‌شناسي…

  • پاورپوینت ایده تا فرم و موضوع طراحی

    پاورپوینت ایده تا فرم و موضوع طراحی برچسب ها: دانلود پاورپوینت ایده تا فرم و موضوع طراحیبررسی کانسپت در معماریپاورپوینت معماریایده تا فرمموضوع طراحیپروژه معماریکانسپچوال آرت یا هنر مفهومیپاورپوینت ایده وفرم در معماریایده وفرم در معماریپاورپوینت ایده و فرمپاورپوینت کانسپت…

  • مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار (فصل دوم)

    ادبیات نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,چارچوب نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,فصل دوم پایان نامه معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دانلود فایل اصلی مبانی نظری معماری بازارهای…

  • پاورپوینت چوب مایع

    پاورپوینت چوب مایع برچسب ها: دانلودپاورپوینت چوب مایعچوب مایعآشنایی با کاربرد چوب مایع در دکوراسیون ساختمانمتریالی جدید در صنعت ساختمان و دکوراسیونپاورپوینت کاربرد چوب مایع در ساختمانARBOFORMپاورپوینت چوب مایعپاورپوینت آشنایی با چوب مایعکاربرد چوب مایع در ساختمان رفتن به سایت…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ظروف شیشه ای

    پروژه کارافرینی تولید ظروف شیشه ای,توجیه اقتصادی ظروف شیشه ای,دانلود طرح توجیهی ظرف شیشه ای,طرح توجیهی تولید ظروف شیشه ای,طرح توجیهی تولید کریستال,طرح تولید شیشه,طرح تولید ظروف شیشه ای,طرح کسب و کار تولید بلور,کارافرینی تولید ظروف شیشه ای دانلود فایل…

  • پاورپوینت آر.اس.اس (RSS)

    پاورپوینت آر.اس.اس (RSS) برچسب ها: چگونه از ار اس اس استفاده کنیمrss مخفف چیستساخت لینک rssساخت لینک ار اس استعریف rssrss اخبار جهانفید اینستاگرامادرس فید تلگرام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آر.اس.اس (RSS) دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های سبک زندگی اسلامی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های دیابت (فصل دوم),پيشينه پژوهش سبک زندگی اسلامی,پيشينه تحقيق تعریف سبک زندگی اسلامی,چارچوب نظري سبک زندگ,فصل دوم پايان نامه ارشد شاخصه های سبک زندگی اسلامی,مباني نظري مصادیق سبک زندگی اسلامی دانلود فایل…

  • پاورپوینت بررسی مواد مورد استفاده در سازه های غشایی

    پاورپوینت بررسی مواد مورد استفاده در سازه های غشایی دانلود پاورپوینت بررسی مواد مورد استفاده در سازه های غشایی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی مواد مورد استفاده در سازه های غشایی  ومقایسه…