بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

برچسب ها:
ابزار ترفیعی تبلیغات بیمه نامه اتومبیل مدل AIDAبررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیلپایان نامه بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیلپروژه بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیم

رفتن به سایت اصلی

بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل  از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 113صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده در صنعت بیمه، بازاریابی امری صرفاً اقتصادی نیست تا به این وسیله سودآوری شرکتها و نمایندگان را افزایش دهد، بلکه امکانی است برای آگاهی بخشیدن به مردم، برای اینکه از بیمه، وسیله محکم و مطمئنی برای رفع نیازهای آینده خود فراهم آورند. در حالیکه مسئله اصلی تحقیق حاضر اینست که بیمه پارسیان نتواسته از ابزارهای ترفیعی جهت آگاهی دادن به مشتریان بالقوه برای افزایش خرید خود استفاده کند. لذا سوال اصلی اینست که تبلیغات چگونه برقصد خرید تاثیر گذار است؟ هدف مطالعه حاضر تبیین ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمه نامه های اتومبیل در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان بیمه پارسیان در شعب استان گیلان است. حجم نمونه 368 نفر برآورد شده است و اعضای نمونه از بین مشتریان و از روش نمونه گیری خوشه ای در دسترس انتخاب شده است. فرضیه اصلی عبارت است از: ابزارهای ترفیعی (تبلیغات) بر فرآیند اقدام به خرید بیمه نامه های اتومبیل از سوی بیمه گذاران تاثیر دارد. با توجه به نتایج آزمون فرضیه ها مشخص گردید که سلسله مراتب تاثیرگذاری ابزار تبلیغات بر اقدام به خرید مشتریان بیمه پارسیان در استان گیلان از نظر فرآیند مدل آیدا صادق است. البته تاثیر رسانه های مختلف متفاوت می باشد، به طوری که الویت رسانه های مختلف به ترتیب اینترنت (21. 8 درصد)، تلویزیون (18. 9 درصد)، روزنامه و مجله (17. 1 درصد)، رادیو (14. 2 درصد) و تبلیغات جاده ای (14. 0 درصد) می باشد. همچنین از میان سلسله مراتب تاثیر، تاثیر تمایل بر خرید با ضریب همبستگی 61. 6 درصد در الویت اول قرار دارد پس از آن تاثیر علاقه بر تمایل با ضریب همبستگی 60. 4  و نهایتا تاثیر آگاهی بر علاقه با ضریب همبستگی (39. 6) در الویت بعدی قرار دارد. مقدمهیکی از ابزارهای بازاریابی که نقش مهمی در نائل شدن شرکت به اهدافش دارد، تبلیغات است. آنچه مسلم است این است که ادامه فعالیت شرکت بدون بازاریابی و تبلیغات برای فروش امکان پذیر نیست(امیری، 1387). همچنین یکی از مسائل مهم در قلمرو تبلیغات، ارزیابی اثربخشی آن می باشد. تبلیغ کنندگان و بازاریابان همیشه علاقه مند به تعیین تاثیر تبلیغ هایشان بر روی مشتریان خود هستند(نوروزی، 1388). اگرچه برای همه شرکتها و کسب و کارها تبلیغ لازم است، اما هر نوع تبلیغی مفید و موثر نیست، و تنها از طریق ارزیابی آثار تبلیغ است که می توان ضعف ها و کاستی ها را شناخت و از نتایج آن برای برنامه ریزی، اصلاح و تعدیل فعالیتهای تبلیغ استفاده نمود و در عمل از هزینه ها، ریسک ها و حرکتهای غیرموثر جلوگیری کرد (حیدرزاده، 1389). به کارگیری دانش رفتار مصرف کننده در جهت توسعه استراتژی بازاریابی، نوعی هنر است. این موضوع بدان معنا نیست که بکارگیری اصول و فرایندهای علمی در این مورد بی تاثیر است، بلکه این مفهوم است که بکارگیری موفق این اصول براساس هر موقعیت خاص، نیازمند قضاوت و نگرشهای انسانی است و این قضاوتها و نگرشها به سادگی در قالب قوانین و ضوابط خاص، قابل تعریف نیستند (رضایی، 1386). بنابراین محققین بازاریابی برای برآورده نمودن احتیاجات مصرف کنندگان بایستی رفتار مصرف کننده و عکس العملهای آنها را در قبال عوامل اثرگذار بر فرایند خریدار به خوبی تشخیص داده و در این راستا برنامه ریزی نمایند. با عنایت به پیچیده بودن بحث تبلیغات و نوع اثر آن و همچنین پیچیده بودن انسان، تبلیغات تجاری به عنوان یک عامل مهم و تاثیرگذار بر درگیری ذهنی مصرف کننده مورد مطالعه قرار می گیرد( ماندگانی، 1385). درگیری ذهنی در اصل در رابطه با چگونگی تصور مصرف کنندگان در پاسخ به تبلیغات برگرفته شده است و با درک آن به عنوان سطح انگیزه داده شده به محرک، موقعیت یا وظیفه تصمیم گیری تکامل یافته است. سطح درگیری ذهنی که مصرف کنندگان در تصمیم گیری در مورد یک مقوله در نظر می گیرند، از اطلاعات مدیریتی مهم می باشد و بکارگیری آن توسط بازاریابان باعث ارائه بینش به رفتار خریدار می شود ( Jansen , 2000). در صنایع خدماتی که ارائه‎ی خدمات مستلزم برقراری ارتباط و تعامل با مشتری است، رضایت کلی مشتریان مبتنی بر چگونگی رویارویی و تجربه ی آنان از سازمان است(Law et al , 2004). با توجه به اینکه عموما پل ارتباطی میان مشتریان و سازمان ها در ابتدا تبلیغات است، لذا در پژوهش حاضر به بررسی تاثیر تبلیغات و سلسله مراتب اثرگذاری آن پرداخته شده است. هدف از فصل اول بیان کلیات تحقیق است. از این رو ابتدا به بیان مسئله و ضرورت انجام تحقیق پرداخته شده است، پس از ذکر چارچوب نظری تحقیق، اهداف، سولات و فرضیه های تحقیق بیان گردیده است و در ادامه جامعه آماری، نمونه آماری آمده است و در نهایت تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق ارائه شده است. فهرست مطالبچکیده     1فصل اول. کلیات تحقیق1-1- مقدمه    31-2- بیان مسئله    41-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    61-4- چارچوب نظری    61-5- سوالات تحقیق    71-6-  فرضیه های تحقیق    81-6-1- فرضیه اصلی    81-6-2- فرضیه های فرعی    81-7- اهداف تحقیق    81-7-1- اهداف علمی    81-7-2- اهداف کاربردی    81-7-3- اهداف ویژه    81-8- متغیرهای تحقیق    91-8-1- متغیرهای مستقل    91-8-2- متغیرهای وابسته    91-9- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق    101-10- خلاصه فصل    111-11- ساختارگزارش تحقیق    11فصل دوم. ادبیات و پیشینه‌ی تحقیق2-1- مقدمه    122-2- بازاریابی در بیمه    132-3- آمیخته های بازاریابی در صنعت بیمه    142-3-1- محصول    142-3-2- قیمت    152-3-3- مکان    152-3-4- ترفیع    162-3-5- توسعه    162-3-6- افراد    162-3-7- فرایند    172-3-8- توزیع    172-4- ضعف های بیمه از نقطه نظر بازاریابی    182-5- اهداف تبلیغات بازرگانی    212-6- ابزار های تبليغات بازرگانی    222-6-1- آگهی ديواری و توزيعی    232-6-2- آگهی پستی    232-6-3- بروشور و کاتالوگ    232-6-4- آگهی مطبوعاتی    232-6-5- آگهی راديويی    232-6-6- آگهی های تلويزيونی    232-6-7- آگهی در سينما    242-6-8- پوستر    242-6-9- تبليغات جاده ای    242-6-10- مکان های عمومی    242-6-11- وسايل نقليه عمومی    242-6-12- موسسه ها و تاسيسات عام المنفعه    252-6-13- جشن ها و مناسبت ها    252-6-14- نمايشگاه    252-6-15- استفاده از افراد متشخص برای تبليغ    252-6- 16- هدايا و جوايز    252-6-17- آگهی در سايت های اينترنتی    262-7- مدلهای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بازرگانی    262-8- مدل آیدا    322-8-1- جلب توجه    332-8-2- ایجاد علاقه    332-8-3- تحریک تمایل    342-8-4- سوق دادن به خرید    342-9- تاریخچه بیمه    352-9-1- بیمه پارسیان    352-10- انواع بیمه    362-10-1- تقسیم بندی انواع بیمه    372-10-1-1-  بیمه های اجتماعی    372-10-1-2-  بیمه های تعاونی    372-10-1-3-  بیمه های بازرگانی    372-10-2- بیمه اتومبیل    372-11- پیشینه تحقیق    382-11-1- مطالعات داخلی    382-11-2- مطالعات خارجی    41فصل سوم. روش اجرای تحقیق3-1- مقدمه    433-2- روش تحقیق    443-3- جامعه آماری    453-4- نمونه آماری و روش نمونه گیری    453-5- قلمرو پژوهش    463-5-1- قلمروزمانی    463-5-2- قلمرو مکانی    463-5-3- قلمرو موضوعی پژوهش    463-6- ابزارهای جمع آوری داده ها    463-6-1- مبانی نظری پرسشنامه    473-7 – مقیاسهای اندازه گیری نگرشها    483-7-1- طیف لیکرت    493-8- پایایی و روایی پرسشنامه    493-8-1- روایی یا اعتبار ابزار پژوهش    503-8-1-1- اعتبار محتوی پژوهش    503-8-1-2-  قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار پژوهش    503-9-  روش تجزيه و تحليل اطلاعات    523-10- چارچوب نظری    523-11- خلاصه فصل    54فصل چهارم. تجزیه و تحلیل داده‌ها4-1- مقدمه    554-2- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی    574-2-1- جنسیت پاسخگویان    574-2-2- وضعیت تاهل پاسخگویان    584-2-3- سن پاسخگویان    594-2-4- میزان تحصیلات پاسخگویان    604-2-5- تعداد دفعات خرید پاسخگویان    614-3- توصیف متغیرهای  تحقیق    624-3-1- توصیف متغیر آگاهی    624-3-2- توصیف متغیر علاقه    634-3-3 توصیف متغیر تمایل    644-3-4- توصیف متغیر اقدام به خرید    654-3-5- توصیف متغیر تبلیغات تلویزیونی    664-3-6- توصیف متغیر تبلیغات رادیوئی    674-3-7- توصیف متغیر تبلیغات جاده ای    684-3-8- توصیف متغیر تبلیغات روزنامه و مجله    694-3-9- توصیف متغیر تبلیغات اینترنت    704-5- بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها    714-6- آزمون فرضیه های تحقیق    724-6-1- فرضیه‌ 1: تبلیغات تلویزیونی بر آگاهی بیمه گذاران بیمه نامه های اتومبیل تاثير دارد.    724-6-2- فرضیه 2: تبلیغات رادیویی بر آگاهی بیمه گذاران بیمه نامه های اتومبیل تاثير دارد.    734-6-3- فرضیه3: تبلیغات جاده ای  بر آگاهی بیمه گذاران بیمه نامه های اتومبیل تاثير دارد.    744-6-4- فرضیه 4: روزنامه و مجلات بر آگاهی بیمه گذاران بیمه نامه های اتومبیل تاثير دارد.    754-6-5- فرضیه فرعی5: تبلیغات اینترنتی بر آگاهی بیمه گذاران بیمه نامه های اتومبیل تاثير دارد.    764-6-6- فرضیه 6: آگاهی بیمه گذاران بر علاقه آنها تاثير دارد.    774-6-7- فرضیه 7: علاقه بیمه گذاران بر تمايل آنها تاثير دارد.    784-6-8- فرضیه 8: تمايل بیمه گذاران بر اقدام به خريد آنها تاثير دارد.    794-7- خلاصه فصل    80فصل پنجم. نتیجه‌گیری و پیشنهادات5-1- مقدمه    815-2- نتایج آمار توصيفي    825-3- نتایج بررسی فرضیات تحقیق    845-4-پاسخ به سوالات تحقیق    855-5- نتیجه گیری    865-6-مقایسه با سایر مطالعات انجام شده    865-7- پیشنهادات اجرایی مبتنی بر نتایج تحقیق    875-8- محدودیت های تحقیق    885-9- پيشنهادات براي تحقيقات آتي    88منابع و مآخذ    89پیوست‌ها    94

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
495
مشاهده

کد فایل:11055
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۹
حجم فایل ها:2112

اشتراک گذاری:

 قیمت:

14,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
ابزار ترفیعی تبلیغات بیمه نامه اتومبیل مدل AIDAبررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیلپایان نامه بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیلپروژه بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیم

  • تاثیر تحصیلات زنان بر توسعه اقتصادی کشور

    تاثیر تحصیلات زنان بر توسعه اقتصادی کشور,تحصیلات زنان,توسعه اقتصادی دانلود فایل اصلی تاثیر تحصیلات زنان بر توسعه اقتصادی کشور از سایت دانلود فایل تحقیق تاثیر تحصیلات زنان بر توسعه اقتصادی کشور در حجم 115 صفحه و در قالب word ,و…

  • بررسی رابطه بین جو سکوت سازمانی ادراک شده و نگرش شغلی با توجه به میانجی گری رفتار سکوت در کارکنان

    پایان نامه سکوت سازمانی ادراک شده,پروژه بررسی را,پروژه بررسی رابطه بین جو سکوت سازمانی ادراک شده و نگرش شغلی,مبانی نظری سکوت سازمانی ادراک شده,مقاله بررسی رابطه بین جو سکوت سازمانی ادراک شده و نگرش شغلی با توجه به میانجی گری…

  • پیشینه ومبانی نظری رضایت از زندگی

    پیشینه ومبانی نظری رضایت از زندگی دانلود پیشینه ومبانی نظری رضایت از زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت از زندگی فهرست مطالب : آغاز توجه به بهزیستی تعریف بهزیستی ابعاد مختلف بهزیستی…

  • پاورپوینت مبانی و شاخص های علم سنجی

    پاورپوینت مبانی و شاخص های علم سنجی برچسب ها: انواع شاخص های علم سنجیشاخص های علم سنجی pptشاخص های علم سنجی pdfتعریف علم سنجیموضوعات علم سنجیشاخص های ارزیابی مقالاتدانلود کتاب آشنایی با علم سنجیشاخص وای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • بررسی تطبیقی در مورد فرهنگ سازمانی در شرکتهای با مالکیت دولتی و خصوصی

    بررسی تطبیقی در مورد فرهنگ سازمانی در شرکتهای با مالکیت دولتی و خصوصی برچسب ها: فرهنگ سازماني شرکتهای دولتی شرکتهای خصوصيبررسی تطبیقی در مورد فرهنگ سازمانی در شرکتهای با مالکیت دولتی و خصوصیتحقیق مدیریتپایان نامه بررسی تطبیقی در مورد فرهنگ…

  • پاورپوینت کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی

    پاورپوینت کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی دانلود پاورپوینت کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل   پاورپوینت کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی،در حجم 20 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: فرنگی بانام علمی توت…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری ونظریات مربوط به آن (فصل دوم)

    مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری ونظریات مربوط به آن (فصل دوم) دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری ونظریات مربوط به آن (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین تعریف و ابعاد ساختار سازمانی(فصل دوم)

    pdf,پاورپوینت ساختار سازمانی,تحقیق در مورد ساختار سازمانی,تعریف ساختار سازمانی و انواع آن,دانلود مباني نظري انواع ساختار سازمانی,ساختار سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)ابعاد ساختار سازمانی,مبانی ساختار سازمانی,مقاله ساختار سازمانی دانلود فایل اصلی مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین تعریف…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق،بررسي جامع ابزار دقيق

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق،بررسي جامع ابزار دقيق برچسب ها: گزارش کاراموزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريکاراموزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريکارورزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريدانلود گزارش کارآموزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريابزار دقيق تراشكاريجوشكاريابزار دقيق تراشكاريجوشكاري رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده…

  • مبانی نظری تقلید،مدگرایی،یادگیری

    مبانی نظری تقلید،مدگرایی،یادگیری دانلود مبانی نظری تقلید،مدگرایی،یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تقلید ، مدگرایی ، یادگیری فصل دوم ( ادبيات و پيشينه تحقيق ) تقليد و مدگرايي در يادگيري بوسيكه…

  • بررسی تأثیر عدم تقارن اطلاعاتی و مالکیت صندوق های سرمایه گذاری بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده

    بررسی تأثیر عدم تقارن اطلاعاتی و مالکیت صندوق های سرمایه گذاری بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده برچسب ها: پروژه بررسی عدم تقارن اطلاعات تحقیق بررسی مدیریت سود مقاله حسابداری صندوق های سرمایه گذاریبررسی تأثیر عدم تقارن اطلاعاتی…

  • بررسی نقش زبان در برقراری ارتباطات

    ارتباط,زبان دانلود فایل اصلی بررسی نقش زبان در برقراری ارتباطات از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی نقش زبان در برقراری ارتباطات در حجم 48 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:رويكردي استنتاجي به…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش دیدگاه های سلامت روانی و اختلال کودکان بیش فعال - کمبود توجه (فصل2)

    اختلا,اختلال کمبود توجه,ادبیات نظری و پیشینه پژوهش دیدگاه های سلامت روانی و اختلال کودکان بیش فعال,بیش فعالی,دانلود مباني نظري دیدگاه های سلامت روانی,کمبود توجه,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اختلال کودکان بیش فعال نظریه های سلامت روانی دانلود فایل اصلی…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و عملکرد کارکنان (فصل دوم)

    اهداف ارزشیابی عملکرد,چارچوب نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و عملکرد کارکنان,عناصر سرمایه های فکری,فرایند مدیریت عملکرد,مدلهای مدیریت سرمایه های فکری,معایب مدیریت عملکرد,مفهوم ارزشیابی عملکرد,مفهوم وتعاریف سرمایه های فکری دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و…

  • ادبیات نظری تحقیق اشتغال زنان روستایی و اقتصاد خانوار - Copy

    ادبیات نظری تحقیق اشتغال زنان روستایی و اقتصاد خانوار - Copy دانلود ادبیات نظری تحقیق اشتغال زنان روستایی و اقتصاد خانوار - Copy دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار :…

  • پاورپوینت مکان تاریخی ایران

    پاورپوینت مکان تاریخی ایران دانلود پاورپوینت مکان تاریخی ایران دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت آموزشی مکان های تاریخی ایران که به معرفی قدمت و تاریخچه و تصاویر این مکان ها می پردازد.  …

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم تعاریف مدیریت سود (فصل2)

    ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم تعاریف مدیریت سود (فصل2),پيشينه نظري ط,چارچوب نظري ارزیابی مدیریت سود,دانلود مباني نظري مفهوم سود,فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاههای مدیریت سود,مباني نظري تاریخچه مدیریت سود,مباني نظري مدیریت تعاریف مدیریت سود دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • طرح توجیهی توليد قطعات صنعتي به روش ماشين کاري (تراشکاري)

    توليد قطعات صنعتي,دانلود رایگان طرح توجیهی صنعتی,دانلود طرح توجیهی تراشکاری,دانلود طرح توجیهی رایگان سال 94,طرح توجیهی توليد قطعات صنعتي,طرح کارافرینی تولید قطعات خودرو,طرح کسب و کار تولیدی قطعات دانلود فایل اصلی طرح توجیهی توليد قطعات صنعتي به روش ماشين کاري…

  • تحقیق درباره دستگاه گوارش

    تحقیق درباره دستگاه گوارش دانلود تحقیق درباره دستگاه گوارش دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود تحقیق با موضوع دستگاه گوارش؛ در قالب Word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.     بخشی از متن تحقیق:…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش افسردگی و نارضایتی شغلی (افسردگی شغلی)

    ادبیات نظری افسردگی شغلی و افسردگی,پیشینه پژوهش افسردگی و افسردگی شغلی,چارچوب نظری نارضایتی شغلی و افسردگی,فصل دوم مقاله,مبانی نظری افسردگی و نارضایتی شغلی (افسردگی شغلی),مبانی نظری و پیشینه پژوهش افسردگی و نارضایتی شغلی (افسردگی شغلی) (فصل دوم) دانلود فایل اصلی…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید واترپمپ خودرو

    پروژه کارافرینی قطعات ماشین,دانلود طرح توجیهی تولید واترپمپ,طرح توجیهی تولید واتر پمپ,طرح توجیهی جدید واترپمپ,طرح توجیهی مکانیک,طرح توجیهی واترپمپ,طرح کارافرینی تولید واترپمپ,طرح کسب و کار کارخانه تولید واترپمپ,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید واترپمپ خودرو…

  • پاورپوینت آزمایشات استاندارد سنگ و خاک - 52 اسلاید

    پاورپوینت آزمایشات استاندارد سنگ و خاک - 52 اسلاید برچسب ها: دانلود پاورپوینت آزمایشات استاندارد سنگ وخاکآزمایشات استاندارد سنگ وخاکآزمایش استاندارد برای تعیین قابلیت تغییرشکل پذیری ومقاومت سنگ آزمایش استاندارد برای تعیین آزمایشگاهی سرعت ضربه ای و ثابت های الاستیک…

  • پیشینه و مبانی نظری خلق و خوی کودکان

    پیشینه و مبانی نظری خلق و خوی کودکان دانلود پیشینه و مبانی نظری خلق و خوی کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلق و خوی کودکان فصل دوم :…

  • بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

    بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه…

  • پروپوزال بررسی تاثیر اختلالات جسمی و روانی بر میزان یادگیری

    اختلالات جسمی,اختلالات روانی,رشد اجتماعی و سازگاری,کودکان,یادگیری دانلود فایل اصلی پروپوزال بررسی تاثیر اختلالات جسمی و روانی بر میزان یادگیری از سایت دانلود فایل پروپوزال  بررسی تاثیر اختلالات جسمی و روانی بر میزان یادگیری در حجم 14 صفحه و در قالب…

  • پاورپوینت جایگاه و تاثیرات رایانه در زندگی امروز

    پاورپوینت جایگاه و تاثیرات رایانه در زندگی امروز برچسب ها: پاورپوینت جایگاه و تاثیرات رایانه در زندگی امروز تحولات ناشی از بکارگیری کامپیوتررایانه در صنعتطراحی با استفاده از رایانه CADتولید با استفاده از رایانه CAMرایانه در مراکز اداری و تجاری…

  • پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی

    پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی,دانلود پرسشنامه ساختار سازمانی دانلود فایل اصلی پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی در 3 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.توضیحات کوتاه…

  • مبانی نظری و پیشینه مکان‌یابی مناطق مستعد احیاء بیولوژیک رویشگاه مانگرو

    مبانی نظری و پیشینه مکان‌یابی مناطق مستعد احیاء بیولوژیک رویشگاه مانگرو دانلود مبانی نظری و پیشینه مکان‌یابی مناطق مستعد احیاء بیولوژیک رویشگاه مانگرو دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2‌ . 1‌ . تعاریف…

  • جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور " ریاضی سوم دبیرستان - رشته انسانی"

    تدریس کامل تمام مطالب ریاضی 3 انسانی,جزوه ریاضی انسانی برای کنکور,جزوه کامل ریاضی 3 انسانی,جزوه کامل ریاضی سوم انسانی دبیرستان,ریاضی 3 در کنکور,ریاضی سوم انسانی,ریاضی سوم دبیرستان برای کنکور,نکات ریاضی 3 برای کنکور,نگین فایل دانلود فایل اصلی جزوه تایپ شده…

  • پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه

    پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه دانلود پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه ، در حجم 38 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از…

  • دانلود پاورپوینت تئوري و طراحي سازمان

    پاورپوینت تئوري و طراحي سازمان,تئوري و طراحي سازمان,تئوري و طراحي سازمان دیچارد ال دفت جلد دوم,تئوري و طراحي سازمان ریچارد ال دفت,تئوري و طراحي سازمان ریچارد ال دفت pdf,تئوري و طراحي سازمان ریچارد الدفت,کتاب تئوري و طراحي سازمان دانلود فایل…

  • پاورپوینت اندازه گیری در علوم و ابزارهای آن(علوم هفتم)

    پاورپوینت اندازه گیری در علوم و ابزارهای آن(علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت اندازه گیری در علوم و ابزارهای آن(علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اندازه گیری در علوم و ابزارهای آن(علوم هفتم) دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و…

  • گزارش تخصصی بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان خوابگاه و تلاش برای رفع آنها

    گزارش تخصصی بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان خوابگاه و تلاش برای رفع آنها برچسب ها: سرپرست خوابگاهدانش آموزان خوابگاهیمشکلات دانش آموزان خوابگاهیراه حل ها رفتن به سایت اصلی گزارش تخصصی بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان خوابگاه و تلاش…

  • پرسشنامه نگرش سنج نسبت به اعتیاد نظری

    پرسشنامه نگرش سنج نسبت به اعتیاد نظری برچسب ها: پرسشنامه نگرش سنج نسبت به اعتیاد نظری رفتن به سایت اصلی پرسشنامه نگرش سنج نسبت به اعتیاد نظری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فایل…

  • مبانی نظری بازارهای مالی

    مبانی نظری بازارهای مالی دانلود مبانی نظری بازارهای مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بازارهای مالی مفهوم بازارهای مالی 2 - 2 - 1 - 2 - تاریخچه بازارهای مالی 2 - 2…