بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

برچسب ها:
برند خدمات وفاداری برند نگرش نسبت به برند رضایت برند شواهد برندپایان نامه بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

رفتن به سایت اصلی

بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمهاز سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در120صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متنچکیدهصنعت بیمه بعنوان یکی از صنایع رو به رشد جامعه حاضر جهان و ایران می باشد. با توجه به افزایش تعداد شرکت های مختلف و طبع آن؛ افزایش رقابت در بازار، نیازمند انجام تحقیقات متنوع و کسب نتایج روابط متغیر هایی است که پیشرفت در این بازار رقابتی و البته پر تحول را با اتخاذ استراتژی ها و تصمیمات بهتر و سنجیده تر، میسر سازد. با توجه به ازدیاد شرکت‎های بیمه بدون شک با وجود فضای رقابتی حاکم بر صنعت بیمه در سال های آینده برای بدست آوردن جایگاه مناسب در ذهن مشتریان به طوری که وفادار به شرکت بیمه باقی بمانند، عواملی موثر است وفاداری مشتریان یک عامل بارز در موفقیت کسب و کار یک شرکت بیمه است… مشتریان وفادار در صنعت بیمه مزایای بسیاری را با خود به همراه می آورند. از جمله این مزایا می توان به بهبود سود آوری شرکتهای بیمه، کاهش هزینه های بازاریابی بیمه، افزایش فروش، قیمت پایین مشتریان بیمه و… اشاره نمود در این راستا، انجام مطالعه ای در خصوص رابطه ی بین عوامل برند خدماتی بر رضایت و نگرش و نهایتا، بر وفاداری برند بسیار محسوس می باشد تا با انجام این گونه تحقیقات، گامی در جهت پیشرفت برندینگ و کسب رضایت مشتریان و نهایتا سود بیشتر، برداشته شود. بنابراین مطالعه حاضر در حوزه ی خدماتی بیمه ایران مورد مطالعه قرار خواهد گرفت تا علاوه بر سنجش متغیرهای مذکور در شرایط فعلی، روابط بین آن ها نیز مورد ارزیابی قرار گیرد. قابل ذکر است که آشکار شدن روابط بین متغیرهای مربوطه، می تواند گامی در جهت پیشرفت صنعت بیمه در داخل کشور باشد. سوال اصلی تحقیق با توجه به مدل تحقیق عنوان می‎کند که آیا ابعادبرند خدمات در حوزه خدماتی بیمه ایران می تواند بر وفاداری به برند تاثیر گذار باشد. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بیمه ایران در نیمه اول سال 1393 می باشد. نمونه گیری با استفاده از روش غیر احتمالی در دسترس انجام گردید. حجم نمونه 309 نفر تعیین شد. روش این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوة گردآوری داده های پژوهش نیز به دلیل بررسی و توصیف وضع موجود، متغیرهای تحقیق و روابط آنها در جامعه مورد بررسی، جزء تحقیقات توصیفی واز نوع همبستگی می‎باشد. روش گردآوری داده ها و اطلاعات، میدانی و نیز ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه  ی استاندارد می باشد. روش تجزيه و تحليل اطلاعات، مدل یابی معـادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل بوده است. در نهایت با آزمودن فرضیه ها، نتایج تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که بین شواهد با نگرش و شواهد با رضایت و رضایت با نگرش رابطه مثبت وجود دارد؛ همچنین بین شایعات با نگرش و شایعات با رضایت و شایعات با شواهد و نگرش با وفاداری ارتباط مثبت وجود دارد.واژگان کلیدی: برند خدمات، وفاداری برند، نگرش نسبت به برند، رضایت برند، شواهد برند، شایعات برند، بیمه ایران.مقدمهامروزه، از جمله مهمترين مباحث بازاريابي، برند  و نام تجاري است كه پيش روي شركت هاي تجاري قرار دارد. اهميت آن تا حدي است كه مديريت برند به رشته مستقلي در مجامع علمي تبديل شده است. برند عبارت است از نام، عبارت، اصطلاح، علامت، نشانه، طرح، نماد یا ترکیبی از آن ها به منظور شناساندن محصولات و خدمات فروشندگان یا متمایز ساختن آن ها از محصولات شرکت های رقیب (کارتر و آرمسترانگ ، 1386، ص 376). برند از لحاظ اقتصادي و استراتژيکی ازجمله با ارزش ترين دارايي هاي هر شرکتی محسوب مي شود؛ در سال هاي اخير محققان به اين نتيجه رسيده اند كه ارزش واقعي محصولات و خدمات براي شركت ها در درون محصولات و خدمات نيست بلكه اين ارزش در ذهن مشتريان واقعي و بالقوه وجود دارد و اين برند است كه ارزش واقعي را در ذهن مشتريان ایجاد می‎کند (کلر ، 2008، ص 88). به این ترتیب می توان گفت بارزترین مهارت یک بازاریاب حرفه ای  این است که برندی ایجاد نماید که بتواند از آن حمایت کند، مصونش دارد و آن را تقویت کند (خدنگ، 1388، ص8). همچنین در نتیجه افزایش رقابت که ازمشخصه های بازارهای جهانی است شرکت ها، استراتژی های  خود را در جهت جلب رضایت و حفظ مشتری متمرکز می‎کنند (گاستافسون و همکاران ، 2005). در این رابطه، ایجاد برند یک استراتژی است که شرایطی ایجاد می‎کند که سازمان ها بتوانند روابط بلند مدت پرمنفعتی را با مشتریان خود برقرار کنند؛ بعلاوه، برند شدن برای مشتری ویژه ارزش ایجاد می‎کند که به رضایت و بقاء مشتری کمک می نماید. هرچند به دلیل لمس ناپذیری و ریسک درک شده مرتبط با خدمات، برداشت مشتری از خدمات برند بسیار مهم است؛ چرا که برداشت مشتری  رفتار نهایی آن را نسبت به برند ایجاد می‎کند (کاظمی راد، 1388، ص59). بالطبع برند شدن برای استفاده کنندگان خدمات به اندازه سازنده‎های کالای فیزیکی از اهمیت برخوردار است.به این ترتیب نام تجاری از جمله دارایی های نا مشهود هر سازمانی به خصوص سازمانهای خدماتی می‎باشد، در این سازمان ها، ارزیابی مشتریان از خدمات به دلیل ماهیت نا ملموس آن، به واسطه برند سازمان ممکن می باشد (کریشمان و همکاران ، 1996، ص 394)؛ به این ترتیب تعیین نام تجاری فرصت جلب مجموعه ای از مشتریان وفادار و سود آور را در اختیار شرکت ها قرار می دهد که به واسطه آن فروشندگان تا اندازه ای از  نام تجاری خود در مقابل رقبا مراقبت می‎کنندودر برنامه ریزی های خود کنترل بیشتری را اعمال می نمایند. (کاتلر ، 1386، ص 486).از دیگر مفاهیم مهم در زمینه بازاریابی وفاداری به برند  است که نقش مهمی در ایجاد منافع بلند مدت برای سازمان ها ایفا می‎کند؛ زیرا مشتریان وفادار نیازی به تلاش های ترفیعی گسترده ندارند آنها با کمال میل حاضر هستند مبالغ بیشتری را برای کسب مزایا و کیفیت برند مورد علاقه خود پرداخت نمایند. وفاداری علاوه بر افزایش سهم بازار موجب تقاضای سازمان برای دریافت قیمت بالاتر نسبت به رقبا می شود و همچنین تبلیغات دهان به دهان  مثبت را بین مشتریان افزایش می دهد. انجمن بازاریابی آمریکا ، وفاداری به برند را چنین تعریف می‎کند: فرصتی که در آن یک مشتری بجای خریدن یک محصول از چندین عرضه کننده آ ن را به طور مکرر از یک عرضه کننده خریداری می نماید (کاظمی راد، 1388، ص64) تحقیقات نشان می دهد که هزینه نگهداري یک مشتري وفادار کمتر از هزینه جذب یک مشتري جدید است (سید جوادین، امينی و امینی، 1389، ص61). وفاداری به برند  حاکی از نگرش مثبت مشتری به برند و پایبندی و قصد ادامه خرید درآینده است. وفاداری به برند مستقیماً متأثر از رضایت یا نارضایتی مشتری از برند در طول زمان و همینطور کیفیت محصول است (دهدشتی، 1386، ص72). سو و همکاران  در سال 2013 بیان کردند که وفاداری به برند عبارت است از تعهد مشتریان به داشتن ارتباط دراز مدت با یک برند (سو و همکاران، 2013، ص 405فهرست مطالبچکیده    1فصل اول: کلیات تحقیق1-1) مقدمه    31-2) بیان مسئله    41-3) اهمیت و ضرورت انجام تحقیق    81-4) اهداف تحقیق    91-5) چهارچوب نظری تحقیق    91-5-1) مدل مفهومی تحقیق    111-6) فرضیه های تحقیق    121-7) تعاریف مفهومی  و عملیاتی متغیرهای تحقیق    121-8) قلمرو تحقیق    14فصل دوم: ادبيات تحقيق2-1) وفاداری به برند    162-1-1) تعاریف وفاداری به برند    162-1-2) سیر تحول تاریخی    172-1-3) طبقه بندی مشتریان بر مبنای میزان وفاداری آن ها به برند    182-1-4) ابعاد اندازه گیری وفاداری به برند    202-1-5) اهمیت وفادری مشتریان به برند    252-1-6) عوامل تاثیر گذار بر وفاداری به برند    272-2) برند خدمات    352-2-1) تشریح برند خدمات    362-2-2) تاریخچه برند خدمات    362-2-3) ویژگی های برند خدمات    372-2-4) ابعاد برند خدمات    382-2-4-1) شواهد برند    392-2-4-2) شایعات برند    412-2-5) مدل برند خدماتی بری    412-3) سایر متغیرها ی تحقیق    422-3-1) رضایت    422-3-2) نگرش نسبت به برند    462-4) نتایج تحقیقات پیشین    47فصل سوم: روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه    553-2) روش اجرای تحقیق     553-3) جامعه و نمونه آماری    553-4) روش نمونه گیری    563-5) روش و ابزار گرد آوری اطلاعات    573-6) روایی و پایایی پرسشنامه    593-7) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    60فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های تحقیق4-1) مقدمه    644-2) توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    644-3) توصیف متغیر های تحقیق    674-4) بررسی مدل تحقیق    704-4-1) بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد استاندارد    704-4-2) بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری    724-4-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق    734-5) قدرت تبیین مدل    734-6) تحلیل مسیر های حاصل از مدل ساختاری تحقیق    744-7) آزمون فرضیه ها    74فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات5-1) مقدمه    785-2) نتیجه گیری    785-2-1) نتایج آمار توصیفی    785-2-2) نتایج آمار استنباطی    835-3) پیشنهاداتی بر اساس نتایج و فرضیات تحقیق    855-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی    865-5) محدودیت های تحقیق    86منابع و مأخذ    87

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1040
مشاهده

کد فایل:11378
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:856

اشتراک گذاری:

 قیمت:

17,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
برند خدمات وفاداری برند نگرش نسبت به برند رضایت برند شواهد برندپایان نامه بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

  • مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس

    مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس دانلود مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1مقدمه ............................................................................................................... 2…

  • ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه),ادبیات نظری تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه)…

  • پیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان

    پیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان دانلود پیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بهبود عملکرد سازمان 2 - 2 - 1 مفهوم عملکرد بانک 2 - 2 - 1 -…

  • پاورپوینت استان خراسان جنوبی

    پاورپوینت استان خراسان جنوبی دانلود پاورپوینت استان خراسان جنوبی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت استان خراسان جنوبی؛ در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: استان خراسان…

  • مروری بر آسیب شناسی اجتماعی

    آسیب اجتماعی دانلود فایل اصلی مروری بر آسیب شناسی اجتماعی از سایت دانلود فایل تحقیق مروری بر آسیب شناسی اجتماعی در حجم 17 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالبمقدمه      1كجرويهاي اجتماعي      2تعريف كجرويهاي…

  • مبانی نظری و پیشینه شکل گیری و گسترش شهرها

    مبانی نظری و پیشینه شکل گیری و گسترش شهرها دانلود مبانی نظری و پیشینه شکل گیری و گسترش شهرها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : مباني نظري تحقيق 2 - 1…

  • پاورپوینت آثار جریان الکتریکی

    پاورپوینت آثار جریان الکتریکی دانلود پاورپوینت آثار جریان الکتریکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار جریان الکتریکی مقدمهجریان الکتریکی دارای آثار شیمیایی، فشار،گرما، نور و مغناطیس می باشد. تولید واکنش شیمیایی از طریق…

  • پاورپوینت مدیریت ریسک

    پاورپوینت مدیریت ریسک دانلود پاورپوینت مدیریت ریسک دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک؛ در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: حوزه مدیریت ریسک…

  • مبانی نظری ابهام نقش

    مبانی نظری ابهام نقش دانلود مبانی نظری ابهام نقش دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل ابهام نقش 2 - 6 - 1 ) پژوهش های داخلی 2 - 6 - 2 )) پژوهش ¬ های خارجی…

  • مبانی نظری نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان

    مبانی نظری نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان دانلود مبانی نظری نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درگیری والدین در امور تحصیلی نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان…

  • بررسی رابطه بین سبکهای شناختی و یادگیری خودتنظیمی با دست برتری دردانشجویان

    بررسی رابطه بین سبکهای شناختی و یادگیری خودتنظیمی با دست برتری دردانشجویان برچسب ها: تحقیق سبك شناختيمقاله دست برتريپروژه يادگيري خودتنظيميبررسی رابطه بین سبکهای شناختی و یادگیری خودتنظیمی با دست برتری دردانشجویانسبک های شناختیمفهوم‌سازی انتزاعیمولفه های خودتنظیمینظریه های خودتنظیمی رفتن…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی نوآوری سازمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی نوآوری سازمانی,پيشينه پژوهش نوآوری سازمانی چیست,پيشينه تحقيق نوآوری سازمانی doc,چارچوب نظري عوامل موث,دانلود مباني نظري مبانی نظری خلاقیت,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف نوآوری سازمانی,مباني نظري شاخص های نوآوری سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رنگ و شخصیت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رنگ و شخصیت,پیشینه پژوهش رنگ و شخصیت,پیشینه تحقیق رنگ و شخصیت,چارچوب نظری رنگ و شخصیت,فصل دوم پایان نامه رنگ و شخصیت,مبانی نظری رنگ و شخصیت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رنگ و شخصیت (فصل دوم…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مصالح ساختمانی

    دانلود پاورپوینت با موضوع مصالح ساختمانی برچسب ها: اسامی مصالح ساختمانیمصالح ساختمانی در جدولمصالح ساختمانی چیستلیست انواع مصالح ساختمانیانواع مصالح ساختمانی pdfانواع مصالح ساختمانی نوینمعرفی مصالح نوین ساختمانیویژگی های کامپوزیتها رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مصالح ساختمانی…

  • آشنایی با معماری پست مدرن

    آشنایی با معماری پست مدرن دانلود آشنایی با معماری پست مدرن دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با معماری پست مدرن فهرست مطالب تاریخچهنظریه ی معماری پست مدرنمعماران مشهور دوره پست مدرنمعرفی برخی از معماران و…

  • اولویت بندی استراتژی های اکتساب تکنولوژی در صنعت پتروشیمی ایران

    اولویت بندی استراتژی های اکتساب تکنولوژی در صنعت پتروشیمی ایران برچسب ها: پروژه اولویت بندی استراتژی های اکتساب تکنولوژی در صنعت پتروشیمی ایرانپایان نامه اولویت بندی استراتژی های اکتساب تکنولوژی در صنعت پتروشیمی ایران رفتن به سایت اصلی اولویت بندی…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و ابعاد خواندن و مطالعه (فصل دوم)

    پيش,پيشينه پژوهش مدلهای خواندن و مطالعه,پيشينه تحقيق نظریه های خواندن و مطالعه,چارچوب نظري خواندن و مطالعه,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق خواندن و مطالعه (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه های خواندن و مطالعه,مباني نظري خواندن و مطالعه دانلود…

  • بررسی شناسایی روشهای فرار مالیاتی در نظام مالیات الکترونیکی

    بررسی شناسایی روشهای فرار مالیاتی در نظام مالیات الکترونیکی برچسب ها: فرار مالیاتی ثبت معاملات در دفاتر عدم افشا به موقع عمليات مالي قوانين مقررات و معافيت ها توافقات در خود اظهاري و بخشودگي جرايم مالياتي رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری تعیین مولفه های ریسک در زنجیره تامین

    پیشینه و مبانی نظری تعیین مولفه های ریسک در زنجیره تامین دانلود پیشینه و مبانی نظری تعیین مولفه های ریسک در زنجیره تامین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 - بخش…

  • ادبیات نظری هوش معنوی و مؤلفه های آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری معنویت,چارچوب نظری هوش‌ معنوی‌,فصل دوم پایان نامه هوش معنوی,مؤلفه های هوش معنوی در‌ اسلام‌,مبانی نظری نظری هوش معنوی و معنویت,مبانی هوش‌ معنوی‌ و سلامت روانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری هوش معنوی و مؤلفه های آن (فصل دوم…

  • پاورپوینت استان ايلام

    پاورپوینت استان ايلام برچسب ها: جمعیت استان ایلام به تفکیک شهرستانزبان مردم ایلاماستان ایلام مقصدهااستان ایلام در یک نگاهجمعیت استان ایلام در سال 95نقشه استان ایلام با جزئیاتجمعیت استان ایلام در سال 96جمعیت شهر ایلام در سال 95 رفتن به…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های خلاقيت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفاهیم و نظریه های خلاقيت,پیشینه پژوهش خلاقيت,پیشینه تحقیق خلاقيت,فصل دوم پایان نامه مفاهیم و نظریه های خلاقيت,مبانی نظری خلاقيت,نظریه های خلاقيت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های خلاقيت (فصل دوم پایان نامه)…

  • تحقیق با موضوع نقطه جوش

    تحقیق با موضوع نقطه جوش دانلود تحقیق با موضوع نقطه جوش دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل درباره نقطه جوش ، درقالب word ،  دارای 49 صفحه قابل ویرایش.تمام قواعد نگارشی رعایت شده…

  • مباني نظري تاریخچه واقعیت درمانی

    مباني نظري تاریخچه واقعیت درمانی دانلود مباني نظري تاریخچه واقعیت درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل واقعیت درمانی 2تاریخچه واقعیت درمانی ویلیام گلاسر در سال ۱۹۲۵ در اوهایو متولد شد . در ۱۹…

  • بررسی و آسیب شناسی نظام تصمیم گیری در بین مدیران سازمانهای دولتی

    بررسی و آسیب شناسی نظام تصمیم گیری در بین مدیران سازمانهای دولتی برچسب ها: پایان نامه بررسی و آسیب شناسی نظام تصمیم گیری در بین مدیران سازمانهای دولتیپروژه بررسی و آسیب شناسی نظام تصمیم گیری در بین مدیران سازمانهای دولتیتحقیق…

  • دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت از رضا شباهنگ

    پاورپوینت فصل 10 حسابداری مدیریت شباهنگ,پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت رضا شباهنگ,خلاصه کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ,دانلود کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ pdf,سوالات حسابداری مدیریت شباهنگ,کتاب حسابداری مدیریت رضا شباهنگ دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت از رضا شباهنگ…

  • پاورپوینت آشنایی با ایزو

    پاورپوینت آشنایی با ایزو دانلود پاورپوینت آشنایی با ایزو دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با ایزو(ISO) ، در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: سازمان بین المللی استاندارد سازی در…

  • دانلود مباني نظري واقعیت درمانی

    دانلود مباني نظري واقعیت درمانی دانلود دانلود مباني نظري واقعیت درمانی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 4 - واقعیت درمانی 2 - 4 - 1 - تاریخچه واقعیت درمانی ویلیام گلاسر در سال…

  • پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور

    پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور برچسب ها: پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت نقشه…

  • ادبیات نظری تحقیق جامعه پذیری و نظریه های آن (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه و مبانی نظری جامعه پذیری,تحقیق جامعه پذیری و نظریه های آن,چارچوب نظری جامعه پذیری و نظریه های آن,مبانی نظری تحقیق جامعه پذیری و نظریه های آن,نظریه های جامعه پذیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق جامعه پذیری و نظریه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آلکسی تایما (فصل دوم)

    الکسی تایمیا pdf,پيشينه پژوهش,پيشينه نظري درمان الکسی تایمیا,تعریف ناگویی هیجانی,دانلود مباني نظري الکسی تایمی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)الکسی تایما,مبانی نظری و پیشینه آلکسی تایمیا,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پاورپوینت در مورد تفسیر سوره عصر

    پاورپوینت در مورد تفسیر سوره عصر دانلود پاورپوینت در مورد تفسیر سوره عصر دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل قرآن براى نجات از آن خسران عظیم، برنامه جامعى تنظیم کرده، که در آن بر چهار اصل…

  • مدیریت بحران

    مدیریت بحران دانلود فایل اصلی مدیریت بحران از سایت دانلود فایل تحقیق مدیریت بحران در حجم 99 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مقدمهمقوله بحران امروزه از پيچيده‌ترين موضوعاتي است كه رهبران، مديران…

  • پاورپوینت گیاهان آپارتمانی

    پاورپوینت گیاهان آپارتمانی دانلود پاورپوینت گیاهان آپارتمانی دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت گیاهان آپارتمانی ، در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: آگلونما : آبیاری :نیاز آبی آن کم است…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداری در اداره مالياتي استان زنجان

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداری در اداره مالياتي استان زنجان برچسب ها: گزارش کاراموزي اداره مالياتي استان زنجانکاراموزي اداره مالياتي استان زنجانکارورزي اداره مالياتي استان زنجاندانلود گزارش کارآموزي اداره مالياتي استان زنجاناداره مالياتي استان زنجاناداره مالياتي استان زنجان رفتن…