بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

برچسب ها:
برند خدمات وفاداری برند نگرش نسبت به برند رضایت برند شواهد برندپایان نامه بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

رفتن به سایت اصلی

بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمهاز سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در120صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متنچکیدهصنعت بیمه بعنوان یکی از صنایع رو به رشد جامعه حاضر جهان و ایران می باشد. با توجه به افزایش تعداد شرکت های مختلف و طبع آن؛ افزایش رقابت در بازار، نیازمند انجام تحقیقات متنوع و کسب نتایج روابط متغیر هایی است که پیشرفت در این بازار رقابتی و البته پر تحول را با اتخاذ استراتژی ها و تصمیمات بهتر و سنجیده تر، میسر سازد. با توجه به ازدیاد شرکت‎های بیمه بدون شک با وجود فضای رقابتی حاکم بر صنعت بیمه در سال های آینده برای بدست آوردن جایگاه مناسب در ذهن مشتریان به طوری که وفادار به شرکت بیمه باقی بمانند، عواملی موثر است وفاداری مشتریان یک عامل بارز در موفقیت کسب و کار یک شرکت بیمه است… مشتریان وفادار در صنعت بیمه مزایای بسیاری را با خود به همراه می آورند. از جمله این مزایا می توان به بهبود سود آوری شرکتهای بیمه، کاهش هزینه های بازاریابی بیمه، افزایش فروش، قیمت پایین مشتریان بیمه و… اشاره نمود در این راستا، انجام مطالعه ای در خصوص رابطه ی بین عوامل برند خدماتی بر رضایت و نگرش و نهایتا، بر وفاداری برند بسیار محسوس می باشد تا با انجام این گونه تحقیقات، گامی در جهت پیشرفت برندینگ و کسب رضایت مشتریان و نهایتا سود بیشتر، برداشته شود. بنابراین مطالعه حاضر در حوزه ی خدماتی بیمه ایران مورد مطالعه قرار خواهد گرفت تا علاوه بر سنجش متغیرهای مذکور در شرایط فعلی، روابط بین آن ها نیز مورد ارزیابی قرار گیرد. قابل ذکر است که آشکار شدن روابط بین متغیرهای مربوطه، می تواند گامی در جهت پیشرفت صنعت بیمه در داخل کشور باشد. سوال اصلی تحقیق با توجه به مدل تحقیق عنوان می‎کند که آیا ابعادبرند خدمات در حوزه خدماتی بیمه ایران می تواند بر وفاداری به برند تاثیر گذار باشد. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بیمه ایران در نیمه اول سال 1393 می باشد. نمونه گیری با استفاده از روش غیر احتمالی در دسترس انجام گردید. حجم نمونه 309 نفر تعیین شد. روش این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوة گردآوری داده های پژوهش نیز به دلیل بررسی و توصیف وضع موجود، متغیرهای تحقیق و روابط آنها در جامعه مورد بررسی، جزء تحقیقات توصیفی واز نوع همبستگی می‎باشد. روش گردآوری داده ها و اطلاعات، میدانی و نیز ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه  ی استاندارد می باشد. روش تجزيه و تحليل اطلاعات، مدل یابی معـادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل بوده است. در نهایت با آزمودن فرضیه ها، نتایج تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که بین شواهد با نگرش و شواهد با رضایت و رضایت با نگرش رابطه مثبت وجود دارد؛ همچنین بین شایعات با نگرش و شایعات با رضایت و شایعات با شواهد و نگرش با وفاداری ارتباط مثبت وجود دارد.واژگان کلیدی: برند خدمات، وفاداری برند، نگرش نسبت به برند، رضایت برند، شواهد برند، شایعات برند، بیمه ایران.مقدمهامروزه، از جمله مهمترين مباحث بازاريابي، برند  و نام تجاري است كه پيش روي شركت هاي تجاري قرار دارد. اهميت آن تا حدي است كه مديريت برند به رشته مستقلي در مجامع علمي تبديل شده است. برند عبارت است از نام، عبارت، اصطلاح، علامت، نشانه، طرح، نماد یا ترکیبی از آن ها به منظور شناساندن محصولات و خدمات فروشندگان یا متمایز ساختن آن ها از محصولات شرکت های رقیب (کارتر و آرمسترانگ ، 1386، ص 376). برند از لحاظ اقتصادي و استراتژيکی ازجمله با ارزش ترين دارايي هاي هر شرکتی محسوب مي شود؛ در سال هاي اخير محققان به اين نتيجه رسيده اند كه ارزش واقعي محصولات و خدمات براي شركت ها در درون محصولات و خدمات نيست بلكه اين ارزش در ذهن مشتريان واقعي و بالقوه وجود دارد و اين برند است كه ارزش واقعي را در ذهن مشتريان ایجاد می‎کند (کلر ، 2008، ص 88). به این ترتیب می توان گفت بارزترین مهارت یک بازاریاب حرفه ای  این است که برندی ایجاد نماید که بتواند از آن حمایت کند، مصونش دارد و آن را تقویت کند (خدنگ، 1388، ص8). همچنین در نتیجه افزایش رقابت که ازمشخصه های بازارهای جهانی است شرکت ها، استراتژی های  خود را در جهت جلب رضایت و حفظ مشتری متمرکز می‎کنند (گاستافسون و همکاران ، 2005). در این رابطه، ایجاد برند یک استراتژی است که شرایطی ایجاد می‎کند که سازمان ها بتوانند روابط بلند مدت پرمنفعتی را با مشتریان خود برقرار کنند؛ بعلاوه، برند شدن برای مشتری ویژه ارزش ایجاد می‎کند که به رضایت و بقاء مشتری کمک می نماید. هرچند به دلیل لمس ناپذیری و ریسک درک شده مرتبط با خدمات، برداشت مشتری از خدمات برند بسیار مهم است؛ چرا که برداشت مشتری  رفتار نهایی آن را نسبت به برند ایجاد می‎کند (کاظمی راد، 1388، ص59). بالطبع برند شدن برای استفاده کنندگان خدمات به اندازه سازنده‎های کالای فیزیکی از اهمیت برخوردار است.به این ترتیب نام تجاری از جمله دارایی های نا مشهود هر سازمانی به خصوص سازمانهای خدماتی می‎باشد، در این سازمان ها، ارزیابی مشتریان از خدمات به دلیل ماهیت نا ملموس آن، به واسطه برند سازمان ممکن می باشد (کریشمان و همکاران ، 1996، ص 394)؛ به این ترتیب تعیین نام تجاری فرصت جلب مجموعه ای از مشتریان وفادار و سود آور را در اختیار شرکت ها قرار می دهد که به واسطه آن فروشندگان تا اندازه ای از  نام تجاری خود در مقابل رقبا مراقبت می‎کنندودر برنامه ریزی های خود کنترل بیشتری را اعمال می نمایند. (کاتلر ، 1386، ص 486).از دیگر مفاهیم مهم در زمینه بازاریابی وفاداری به برند  است که نقش مهمی در ایجاد منافع بلند مدت برای سازمان ها ایفا می‎کند؛ زیرا مشتریان وفادار نیازی به تلاش های ترفیعی گسترده ندارند آنها با کمال میل حاضر هستند مبالغ بیشتری را برای کسب مزایا و کیفیت برند مورد علاقه خود پرداخت نمایند. وفاداری علاوه بر افزایش سهم بازار موجب تقاضای سازمان برای دریافت قیمت بالاتر نسبت به رقبا می شود و همچنین تبلیغات دهان به دهان  مثبت را بین مشتریان افزایش می دهد. انجمن بازاریابی آمریکا ، وفاداری به برند را چنین تعریف می‎کند: فرصتی که در آن یک مشتری بجای خریدن یک محصول از چندین عرضه کننده آ ن را به طور مکرر از یک عرضه کننده خریداری می نماید (کاظمی راد، 1388، ص64) تحقیقات نشان می دهد که هزینه نگهداري یک مشتري وفادار کمتر از هزینه جذب یک مشتري جدید است (سید جوادین، امينی و امینی، 1389، ص61). وفاداری به برند  حاکی از نگرش مثبت مشتری به برند و پایبندی و قصد ادامه خرید درآینده است. وفاداری به برند مستقیماً متأثر از رضایت یا نارضایتی مشتری از برند در طول زمان و همینطور کیفیت محصول است (دهدشتی، 1386، ص72). سو و همکاران  در سال 2013 بیان کردند که وفاداری به برند عبارت است از تعهد مشتریان به داشتن ارتباط دراز مدت با یک برند (سو و همکاران، 2013، ص 405فهرست مطالبچکیده    1فصل اول: کلیات تحقیق1-1) مقدمه    31-2) بیان مسئله    41-3) اهمیت و ضرورت انجام تحقیق    81-4) اهداف تحقیق    91-5) چهارچوب نظری تحقیق    91-5-1) مدل مفهومی تحقیق    111-6) فرضیه های تحقیق    121-7) تعاریف مفهومی  و عملیاتی متغیرهای تحقیق    121-8) قلمرو تحقیق    14فصل دوم: ادبيات تحقيق2-1) وفاداری به برند    162-1-1) تعاریف وفاداری به برند    162-1-2) سیر تحول تاریخی    172-1-3) طبقه بندی مشتریان بر مبنای میزان وفاداری آن ها به برند    182-1-4) ابعاد اندازه گیری وفاداری به برند    202-1-5) اهمیت وفادری مشتریان به برند    252-1-6) عوامل تاثیر گذار بر وفاداری به برند    272-2) برند خدمات    352-2-1) تشریح برند خدمات    362-2-2) تاریخچه برند خدمات    362-2-3) ویژگی های برند خدمات    372-2-4) ابعاد برند خدمات    382-2-4-1) شواهد برند    392-2-4-2) شایعات برند    412-2-5) مدل برند خدماتی بری    412-3) سایر متغیرها ی تحقیق    422-3-1) رضایت    422-3-2) نگرش نسبت به برند    462-4) نتایج تحقیقات پیشین    47فصل سوم: روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه    553-2) روش اجرای تحقیق     553-3) جامعه و نمونه آماری    553-4) روش نمونه گیری    563-5) روش و ابزار گرد آوری اطلاعات    573-6) روایی و پایایی پرسشنامه    593-7) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    60فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های تحقیق4-1) مقدمه    644-2) توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    644-3) توصیف متغیر های تحقیق    674-4) بررسی مدل تحقیق    704-4-1) بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد استاندارد    704-4-2) بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری    724-4-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق    734-5) قدرت تبیین مدل    734-6) تحلیل مسیر های حاصل از مدل ساختاری تحقیق    744-7) آزمون فرضیه ها    74فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات5-1) مقدمه    785-2) نتیجه گیری    785-2-1) نتایج آمار توصیفی    785-2-2) نتایج آمار استنباطی    835-3) پیشنهاداتی بر اساس نتایج و فرضیات تحقیق    855-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی    865-5) محدودیت های تحقیق    86منابع و مأخذ    87

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1040
مشاهده

کد فایل:11378
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:856

اشتراک گذاری:

 قیمت:

17,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
برند خدمات وفاداری برند نگرش نسبت به برند رضایت برند شواهد برندپایان نامه بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

  • پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالی

    پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالی دانلود پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت خلاقیت ، کارآفرینی، خوداشتغالی،در حجم 151 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: هر روز صبح غزال آفریقایی از خواب…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری هوش هیجانی

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری هوش هیجانی دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش هیجانی مقدمه در گذشته ، هيجانات راپر هرج و مرج ، اتفاقي ، غير…

  • پاورپوینت نحوه برگزاری المپیادهای ورزشی

    پاورپوینت نحوه برگزاری المپیادهای ورزشی برچسب ها: المپیاد ورزشی چیستگزارش المپیاد ورزشی درون مدرسه ایمتن المپیاد ورزشی درون مدرسه اینمونه گزارش المپیاد درون مدرسه ایالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای ابتداییمتن دستورالعمل المپیاد ورزشی درون مدرسه ایبرگزاری المپیاد درون مدرسه ایبرنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل (فصل دوم )

    ادبیات نظری باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل,پیشینه تحقیق باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل,چارچوب نظری تحلیل رفتار متقابل و باورها,فصل دوم پایان نامه باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل,مبانی نظری باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری تحقیق تحول دیدگاه ترکیه ، تغییر و بهبود رابطه با امریکا، نقش ترکیه در ناتو

    ادبیات نظری تحقیق تحول دیدگاه ترکیه ، تغییر و بهبود رابطه با امریکا، نقش ترکیه در ناتو دانلود ادبیات نظری تحقیق تحول دیدگاه ترکیه ، تغییر و بهبود رابطه با امریکا، نقش ترکیه در ناتو دسته بندي : علوم اجتماعی…

  • آشنایی با آجر

    آشنایی با آجر دانلود آشنایی با آجر دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی: معماری تعداد مشاهده: 187 مشاهده کد فایل:38671 انتشار در:۱۳۹۹/۳/۲۴ حجم فایل ها:2.00مگا بایت قابلیت ویرایش: دارد تعداد صفحات: 0 فرمت فایل: ppt…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پزوهشی تعاریف و مفاهیم رهبری تحول گرا (فصل دوم)

    pdf,پرسشنامه رهبری تحول گرا,دانلود مبانی نظری و پیشینه پزوهشی تعاریف و مفاهیم رهبری تحول گرا (فصل دوم),رهبری تحول آفرین چیست؟,رهبری تحول گرا,رهبری تحول گرا چیست,رهبری تحول گرا و نوآوری,رهبری تعامل گرا,مدیریت تحول گرا دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونیک (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونیک (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونیک (فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • منشورهای حفاظت،مرمت بناها و میراث فرهنگی

    منشورهای حفاظت،مرمت بناها و میراث فرهنگی دانلود منشورهای حفاظت،مرمت بناها و میراث فرهنگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل منشورهای حفاظت،مرمت بناها ومیراث فرهنگی منشور حفاظت از شهرها و مناطق تاریخیبیانیه استکهلممنشور میراث ساخته…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) مهارتهای فراشناختی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) مهارتهای فراشناختی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) مهارتهای فراشناختی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1تعریف فراشناخت فراشناخت ابتدا توسط فلاول مطرح شد تنها…

  • تحقیق بررسی رابطه ی بین جو سازمانی مدارس ابتدایی با میزان اعتماد در بین دبیران

    ارتباط جوّ سازمانی و اعتماد سازمانی,بررسي,تبیین رابطۀ جو سازمانی و اعتماد دوگانه,تحقیق بررسی رابطه ی بین جو سازمانی مدارس ابتدایی با میزان اعتماد در بین دبیران,رابطه جو اخلاقی سازمان با اعتماد سازمانی,ﻣﺸﺎرﻛﺖ ﻣﻴﺰان ﺑﺎ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ اﻋﺘﻤﺎد و ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﺟﻮ دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی ورویکردهای آن (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش الگوهای شناختی افسردگی,پيشينه تحقيق تست روانشناسی افسردگی آنلاین,پيشينه نظر,چارچوب نظري کتاب روانشناسی افسردگی,فصل دوم پايان نامه الگوی روان پويشی افسردگی,مباني نظري الگوی زیستی افسردگی,مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگی ورویکردهای آن دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پیشینه و مبانی نظری عوامل تأثیرگذار بر انتخاب سهام توسط سرمایه گذاران

    پیشینه و مبانی نظری عوامل تأثیرگذار بر انتخاب سهام توسط سرمایه گذاران دانلود پیشینه و مبانی نظری عوامل تأثیرگذار بر انتخاب سهام توسط سرمایه گذاران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عوامل تأثیرگذار بر…

  • پاورپوینت در مورد نور پردازی ساختمان

    پاورپوینت در مورد نور پردازی ساختمان دانلود پاورپوینت در مورد نور پردازی ساختمان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل برای دیدن اجسام اولین شرط نور است. اگر نور نباشد دیدن اجسام نیز امکان پذیر نیست. تمام رنگ…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم گردشگری و صنعت گردشگری (فصل دوم)

    تاریخچه سفر و گردشگری در ایران,شناخت اثرات گردشگری,صنعت گردشکری,صنعت گردشگری ایران,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم گردشگری و صنعت گردشگری (فصل دوم),مديريت استراتژيك گردشگري,مفاهیم گردشگری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم گردشگری و صنعت گردشگری (فصل دوم)…

  • مبانی نظری حجاب،روند حجاب در جامعه

    مبانی نظری حجاب،روند حجاب در جامعه دانلود مبانی نظری حجاب،روند حجاب در جامعه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری حجاب ، روند حجاب در جامعه فصل دوم پيشينه تحقيق در اين فصل…

  • ادبیات نظری تحقیق رهبری، رهبری تحول گرا، سبک های رهبری

    ادبیات نظری تحقیق رهبری، رهبری تحول گرا، سبک های رهبری دانلود ادبیات نظری تحقیق رهبری، رهبری تحول گرا، سبک های رهبری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مقدمه جریانی گسترده از تغییرات و تحولات از…

  • پروژه سورس ماشین حساب مهندسی asp.net تحت وب

    پروژه سورس ماشین حساب مهندسی asp.net تحت وب دانلود پروژه سورس ماشین حساب مهندسی asp.net تحت وب دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پروژه سورس ماشین حساب مهندسی asp.net تحت وب، سورس ماشین…

  • آشنایی با نرم افزار های Solidworks و Abaqus

    آشنایی با نرم افزار های Solidworks و Abaqus دانلود آشنایی با نرم افزار های Solidworks و Abaqus دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با نرم افزار های Solidworks و Abaqus فهرست مطالب مقدمه نرم افزار Solidworksنمومنه…

  • پیشینه و مبانی نظری سیلاب و عوامل موثر در بروز سیلاب

    پیشینه و مبانی نظری سیلاب و عوامل موثر در بروز سیلاب دانلود پیشینه و مبانی نظری سیلاب و عوامل موثر در بروز سیلاب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 شاخص های…

  • پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی دانلود پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل   پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی،در حجم 10 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • بررسي مسير مگنوسلولار مغز در افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي اسكيزوتايپال و مقايسه آن با افراد بهنجار

    بررسي مسير مگنوسلولار مغز در افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي اسكيزوتايپال و مقايسه آن با افراد بهنجار برچسب ها: اختلال شخصیت اسکیزوتایپالمسیر مگنوسلولارپریمتری هامفرینقص میدان بیناییبررسي مسير مگنوسلولار مغز در افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي اسكيزوتايپال و مقايسه آن با…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع انواع ماهواره و تاریخچه پیدایش آن ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع انواع ماهواره و تاریخچه پیدایش آن ها برچسب ها: تاریخچه ماهواره تلویزیونیتاریخچه ماهواره در ایرانکاربرد ماهواره هاماهواره فضاییسرنوشت ماهواره ها پس از اتمام ماموریتنام ماهواره های دور زمینماهواره خانگی چیستماهواره تلویزیونی چیست رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت در مورد تیروئید

    پاورپوینت در مورد تیروئید دانلود پاورپوینت در مورد تیروئید دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن فایل : غده تیروئید یک غده پروانه ای شکل در جلوی گردن و زیر حنجره است و دارای دو…

  • پاورپوینت مشاوره در ایدز

    پاورپوینت مشاوره در ایدز دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع مشاوره در ایدز، در قالب ppt و در 41 صفحه، قابل ویرایش.     بخشی از…

  • بررسی عوامل موثر بر تشکیل ساختار شخصیت اجتماعی دانش آموزان راهنمایی شهر شیراز

    شخصیت اجتماعی دانلود فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر تشکیل ساختار شخصیت اجتماعی دانش آموزان راهنمایی شهر شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی عوامل موثر بر تشکیل ساختار شخصیت اجتماعی دانش آموزان راهنمایی شهر شیراز در حجم 113 صفحه…

  • پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق

    پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق برچسب ها: رفرانس واژه ادبی خلط رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل نام درس: مرجع شناسی و روش تحقیق…

  • بررسي رابطه بين حجم معاملات سهام و تغيير قيمت سهام در شركت هاي پذيرفته شده در بورس

    بررسي رابطه بين حجم معاملات سهام و تغيير قيمت سهام در شركت هاي پذيرفته شده در بورس برچسب ها: بررسي رابطه بين حجم معاملات سهام و تغيير قيمت سهام در شركت هاي پذيرفته شده در بورسرابطه بين حجم معاملات سهام…

  • تحقیق خون

    تحقیق خون دانلود تحقیق خون دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل خون دو بخش دارد: یک بخش مایع و یک بخش جامد. بخش مایع آن، پلاسما است و بخش جامد آن بخش گلبول های خون است…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم ونظریه های رضایت شغلی و استفاده بهینه از زمان (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم ونظریه های رضایت شغلی و استفاده بهینه از زمان (فصل دوم),مبانی نظری مفاهیم ونظریه های رضایت شغلی و استفاده بهینه از زم,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم ونظریه های رضایت شغلی و استفاده…

  • مقدمه ای بر اخلاق و تکامل تدریجی آن

    اخلاق دانلود فایل اصلی مقدمه ای بر اخلاق و تکامل تدریجی آن از سایت دانلود فایل مقدمه ای بر اخلاق و تکامل تدریجی آن در حجم 46 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن…

  • پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان

    پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان برچسب ها: پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریانانواع مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمقالهکتاب مدیریت ارتباط با مشتریمدل های مدیریت ارتباط با مشتریتاریخچه مدیریت ارتباط با مشتریپاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریانواع…

  • بررسی مديريت سود و سياست هاي تقسيم سود در شرکت‏هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی مديريت سود و سياست هاي تقسيم سود در شرکت‏هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: مديريت سود سياست هاي تقسيم سود اقلام تعهدي اختياري مدل تعديل شده جونزپایان نامه بررسی مديريت سود و سياست هاي تقسيم…

  • طرح‌ ریزی و مدیریت سرمایه گذاری

    سرمایه گذاری,طرح ریزی دانلود فایل اصلی طرح‌ ریزی و مدیریت سرمایه گذاری از سایت دانلود فایل تحقیق طرح‌ ریزی و مدیریت سرمایه گذاری در حجم 66 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:نظریه…

  • بررسی رابطه متغیرهای حسابداری و حجم معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی رابطه متغیرهای حسابداری و حجم معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش حجم معاملات سهامتعریف حجم معاملات در بورسحجم معاملات در تحلیل تکنیکالمقاله در مورد حجم معاملات سهامبررسی…