بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی

بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی

برچسب ها:
پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکیپروژه بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکیمقاله بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی

رفتن به سایت اصلی

بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد
موسسات بانکی از
سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در 124 صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می
باشد.

===================================================================================

تمامی فایل های سیستم،
توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه
ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به
گزارش شما رسیدگی می شود.

neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir

===================================================================================

قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده پژوهشصنعت بانکداري، از جمله صنایع مهم و مطرح دنياست، امروزه بانك ها دركشورهاي پيشرفته به عنوان راه گشا، مشاور حرفه اي، متخصص در افزایش منابع مالي شركت ها و جمع آوري و تبادل اطلاعات لازم براي مشتریان خود عمل مي كنند. در بانکداری نوین مولفه های متعددی وجود دارند که بر روند تجهیز منابع پولی بانک ها و موسسات مالی تاثیر میگذارند.شناسایی و تعیین میزان تاثیر و نوع ارتباط این مولفه ها با موفقیت بانک ها در تجهیز منابع پولی،مقوله ای مهم می باشد، این امر سبب شده است تا فضاي رقابتي تنگاتنگي ميان آن ها برقرار شود. . موفقيت یا عدم موفقيت بانك را به دور از عملکرد مدیران نمي توان تصور نمود . بانکي ميتواند موفق باشد كه از مدیران شایسته، ابزارهاي متنوع و امکانات و پتانسيل موجود خود در راستاي پيروزي مجموعه بهره مند شود. عواملي كه منجر به توفيق بانك مي شوند، استفاده از فن آوری اطلاعات، بازاریابي، مشتري مداري به معناي واقعي آن و پرهيز از یدك كشيدن این شعارهاست. بانك ها با بهره مندي از مدیران شایسته و منابع انساني تحصيل كرده، مي توانند ارتباط دایمي با مشتریان و بازار داشته باشند و با ایجاد تغييرات و تحولات، جامعه را زیر ذره بين قرار دهند.کلمات کلیدی: تلاطم بازار، شدت رقابت، تمرکززدایی، مشتری مداری، رقیب محوری، گرایش به نوآوری و قابلیت های بازاریابی.مقدمهطی دو دهه اخیر، بازار محوری بنیان اصلی آثار نوشته شده در زمینه بازاریابی بوده است.(تئودوسیو  و همکاران، 2012) اکثریت این تحقیقات گسترده بر روی بازار محوری از دیدگاه رفتاری و فرهنگی متمرکز است. دیدگاه رفتاری بر روی فعالیت های ویژه ی مربوط به تولید و پخش و واکنش به هوش تجاری تأکید می کند.(کوهلی و جاورسکی ، 1990) دیدگاه فرهنگی بر روی معیارها و ارزش های سازمانی تمرکز می کند که رفتارهایی سازگار با بازار محوری را ترویج کرده و شامل سه جزء هستند: مشتری مداری، رقیب محوری و هماهنگی میان وظیفه ای. (نارور و اسلتر ، 1990) رابطه ی مثبت مفروض میان بازار محوری و عملکرد تجاری به صورت تجربی در بسیاری از مقالات و مطالعات تأیید شده است بعلاوه، این رابطه در شرایط گوناگون محیطی، در بخش های صنعتی و زمینه های فرهنگی به نظر محکم و نیرومند می آید.(تئودوسیو و همکاران، 2012) همچنین مقالات مدیریت استراتژیک چنین بیان می کنند که قابلیت های بازاریابی اثرات متنوع تری برعملکرد دارند که وابسته به شیوه هایی است که شرکت ها می تواند خودشان را با محیط همتراز کنند.(سونگ  و همکاران، 2008)بازار محوری ممکن است موجب شود تا شرکتی فقط بر روی نیازهای آشکار مشتریان متمرکز شده و از درک احتیاجات بالقوه و پنهان مشتریان کنونی و یا جدید غافل شود. با توجه به تحقیقات محققین گذشته تکیه ی بیش از حد بر مشتری ها مانع نوآوری و تحقیق و فعالیت های توسعه ای می شود و توانایی یک شرکت نسبت به معرفی محصولات مبتکرانه بازار را تهدید می کند. علاوه بر این، توجه به این مطلب که رقبای آن شرکت نیز تا حدی از بازار محوری با خبر هستند، این کار نه تنها ممکن است موجب سودبخشی رقابتی نگردد بلکه باعث هزینه هایی نیز می شود که جهت انجام یک کار و یا پیش گیری از یک شکست به شرکت محول می شود. (تئودوسیو و همکاران، 2012)از آنجایی که بانک ها به عنوان مهمترین نهادهای بازار مالی در ایران به دلیل عدم گسترش بازارهای مالی از یک سو و ملی بودن بانک ها از سوی دیگر، از کارایی مطلوبی برخوردار نبوده اند لذا چنین به نظر می رسد که ارزیابی عملکرد بانک ها در کشور از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.(ریاضت،1381)عنوان                         فهرست مطالب                                صفحهفصل اول: کلیات پژوهش………………………………………………………………………….11-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………….21-2.بيان مسأله………………………………………………………………………………………………………31-3.اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………….51-4.ضرورت و اهمیت تحقیق………………………………………………………………………………….61-5.فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………61-6.پیشینه ی تحقیق………………………………………………………………………………………………8.1-7.تعریف متغیرها…………………………………………………………………………… ……………….121-8.قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………..141-9.روش شناسی تحقیق…………………………………………………………………………………………141-10.روش گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………….141-11.جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………141-12.روش تجزیه و تحلیل آماری………………………………………………………………………………14فصل دوم:مرور منابع/ ادبیات تحقیق/ پیشینه ی تحقیق……………………………………….152-1.مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..162-2.عملکرد موسسه………………………………………………………………………………………………..172-2-1.عملکرد بانک ها…………………………………………………………………………………………….182-2-2.ضرورت ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………192-2-3.مدل های مختلف ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………….21………………………………….21ROCE،ROE،ROI2-2-3-1.  و مشتقات آن(قبل از دهه 80)2-2-3-2.مدل ارزش افزوده اقتصادی(1980)………………………………………………………………222-2-3-3.مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت……………………………………………………………………222-2-3-4.ماتریس عملکرد…………………………………………………………………………………………222-2-3-5.هرم عملکرد………………………………………………………………………………………………232-2-3-6.پرسشنامه اندازه گیری عملکرد(1990)…………………………………………………………..242-2-3-7.مدل نتایج و تعیین کننده ها(1991)……………………………………………………………….242-2-3-8.کارت امتیازدهی متوازن(1992)……………………………………………………………………252-2-3-9.فرایند کسب و کار(1996)………………………………………………………………………….252-2-3-10.مدل تعالی سازمان(1998)…………………………………………………………………………262-2-3-11.تحلیل ذی نفعان(2001)…………………………………………………………………………..272-2-3-12.چارچوب یکپارچه اندازه گیری عملکرد(2000)………………………………………….282-2-3-13. DEA مدل تحلیل پوششی داده ها ………………………………………………………….282-3.مفهوم قابلیت های بازاریابی………………………………………………………………………………..292-3-1.مفهوم تلاطم بازار………………………………………………………………………………………….312-3-1-1.بازاریابی در شرایط متلاطم…………………………………………………………………………..312-3-1-2.واکنش نادرست مدیر در مواجهه با تلاطم بازار………………………………………………342-3-2.مفهوم شدت رقابت………………………………………………………………………………………..352-3-2-1.شدت رقابت در صنعت بانکداری………………………………………………………………….362-3-3.مفهوم تمرکززدایی………………………………………………………………………………………….382-3-3-1.انواع تمرکززدایی……………………………………………………………………………………….382-3-3-2.علت تمرکززدایی……………………………………………………………………………………….392-3-3-3.تمرکززدایی در صنعت بانکداری………………………………………………………………….392-3-4.مشتری مداری……………………………………………………………………………………………….392-3-4-1.ضرورت حرکت به سمت مشتری مداری……………………………………………………….402-3-4-2.مشتری مداری در موسسات مالی و بانک ها……………………………………………………..422-3-4-3.تعاریف مشتری مداری…………………………………………………………………………………..432-3-5.رقیب محوری……………………………………………………………………………………………………442-3-5-1.تعاریف رقیب محوری……………………………………………………………………………………452-3-6.گرایش به نوآوری………………………………………………………………………………………………462-3-6-1.تعاریف گرایش به نوآوری………………………………………………………………………………472-4.مفهوم پویایی های رقابتی……………………………………………………………………………………….472-4-1.اهمیت پویایی رقابتی در صنعت بانکداری…………………………………………………………….482-5.نقش قابلیت های بازاریابی در عملکرد موسسه……………………………………………………………492-6.مروری بر تحقیقات و نظرهای علمی موجود درباره موضوع تحقیق………………………………….52فصل سوم:روش اجرای تحقیق/ مواد و روش ها…………………………………………………..553-1.مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..563-2.روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….563-2-1.نوع تحقیق بر مبنای هدف……………………………………………………………………………………..563-2-1-1.تحقیق بنیادی یا پایه ای……………………………………………………………………………………563-2-1-2.تحقیق کاربردی………………………………………………………………………………………………573-2-2.نوع تحقیق بر مبنای روش……………………………………………………………………………………..573-3.جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………..573-3-1.نمونه آماری و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………….573-4.ابزارها و روش های جمع آوری داده………………………………………………………………………….583-4-1.روایی و پایایی ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………593-4-1-1.روایی……………………………………………………………………………………………………………603-4-1-2.پایایی……………………………………………………………………………………………………………603-4-1-2-1.روش آلفای کرونباخ……………………………………………………………………………………613-5.روش تجزیه و تحلیل داده………………………………………………………………………………………..623-6.نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………64فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق……………………………………….654-1.مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………664-2.آمارتوصیفی………………………………………………………………………………………………………..664-2-1.تحلیل جمعیت شناختی نمونه……………………………………………………………………………..664-2-1.توصیف متغیرهای جمعیت شناختی……………………………………………………………………….674-2-1-1.جنسیت…………………………………………………………………………………………………………674-2-1-2.سن………………………………………………………………………………………………………………684-2-1-3.سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………………..694-2-1-4.سابقه خدمت…………………………………………………………………………………………………704-2-2.توصیف متغیرهای اصلی تحقیق……………………………………………………………………………714-2-2-1.تلاطم بازار…………………………………………………………………………………………………..714-2-2-2.تمرکززدایی………………………………………………………………………………………………….724-2-2-3.مشتری مداری………………………………………………………………………………………………734-2-2-4.رقیب محوری………………………………………………………………………………………………744-2-2-5.گرایش به نوآوری…………………………………………………………………………………………754-2-2-6.شدت رقابت………………………………………………………………………………………………..764-2-2-7.قابلیت های بازاریابی…………………………………………………………………………………….774-2-2-8.عملکرد شعبه………………………………………………………………………………………………..784-3.آزمون فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………….794-3-1.آزمون مدل تحقیق………………………………………………………………………………………………794-3-2.شاخص های برازش مدل…………………………………………………………………………………….824-4.بررسی فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………….83فصل پنجم:بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات………………………………………………………..875-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….885-2.نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………..885-2-1.نتایج آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………885-2-2.نتایج آمار استنباطی………………………………………………………………………………………….895-3.پیشنهادات تحقیق……………………………………………………………………………………………….925-3-1.پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق…………………………………………………………………..925-3-2.پیشنهادات برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………….945-3-3.محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………….94فهرست منابع…………………………………………………………………………………………..96چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………..105پرسش نامه تحقیق………………………………………………………………………………………………..106عنوان                                         فهرست جداول                              صفحهجدول 4-1……………………………………………………………………………………………………………67جدول 4-2……………………………………………………………………………………………………………68جدول 4-3……………………………………………………………………………………………………………69جدول 4-4………………………………………………………………………………………………………….70جدول 4-5…………………………………………………………………………………………………………71جدول 4-6…………………………………………………………………………………………………………72جدول 4-7…………………………………………………………………………………………………………73جدول 4-8………………………………………………………………………………………………………..74جدول 4-9…………………………………………………………………………………………………………75جدول 4-10……………………………………………………………………………………………………..76جدول 4-11…………………………………………………………………………………………………….77جدول 4-12……………………………………………………………………………………………………78جدول 4-13……………………………………………………………………………………………………82جدول 4-14……………………………………………………………………………………………………83عنوان                                    فهرست نمودارها/ اشکال                        صفحهشکل 1-1……………………………………………………………………………………………………………….7شکل 2-1……………………………………………………………………………………………………………..23شکل 2-2………………………………………………………………………………………………………………24شکل 2-3……………………………………………………………………………………………………………27شکل 2-4……………………………………………………………………………………………………………41شکل 2-5…………………………………………………………………………………………………………….51نمودار 4-1…………………………………………………………………………………………………………67نمودار 4-2………………………………………………………………………………………………………….68نمودار 4-3…………………………………………………………………………………………………………69نمودار 4-4………………………………………………………………………………………………………..70نمودار 4-5……………………………………………………………………………………………………….71نمودار 4-6……………………………………………………………………………………………………..72نمودار 4-7…………………………………………………………………………………………………………73نمودار 4-8………………………………………………………………………………………………………..74نمودار 4-9………………………………………………………………………………………………………75نمودار 4-10……………………………………………………………………………………………………76نمودار 4-11…………………………………………………………………………………………………..77نمودار 4-12…………………………………………………………………………………………………..78نمودار 4-13………………………………………………………………………………………………….79نمودار 4-14…………………………………………………………………………………………………80

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1605
مشاهده

کد فایل:11489
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۷
حجم فایل ها:2249

اشتراک گذاری:

 قیمت:

22,900 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکیپروژه بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکیمقاله بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تقاضاي نيروي كار و زنان کار(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش دیدگاه های کار کردن زنان,پيشينه تحقيق تعاریف تقاضاي نيروي كار,پيشينه نظري تقاضاي ن,چارچوب نظري مفهوم زنان کار,دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تقاضاي نيروي كار زنان,فصل دوم پايان نامه زنان کار,مباني نظري نظریه های تقاضاي نيروي كار دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت عمومی و تعارض کار با خانواده(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري سلامت عمومی,پيشينه پژ,پيشينه نظري سلامت عمومی و تعارض خانواده با کار,چارچوب نظري تعارض خانواده با کار,دانلود مباني نظري سلامت عمومی,فصل دوم تعارض کار با خانواده,مباني نظري تعارض سلامتی,مباني نظري و پيشينه پژوهش تعارض کار با خانواده دانلود فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مفهوم و تاریخچه تبلیغات اینترنتی,پيشينه تحقيق دیدگاه های دانشمندان درباره تبلیغات اینترنتی,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,فصل دوم پايان نامه ت,مباني نظري نظریه ها و ابعاد تبلیغات اینترنتی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • مبانی نظری تحقیق شیوه ها و سبک های فرزند پروری

    مبانی نظری تحقیق شیوه ها و سبک های فرزند پروری دانلود مبانی نظری تحقیق شیوه ها و سبک های فرزند پروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : شخصیتِ اجتماعی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاربورس و روشهاي تامين مالي شرکت ها (فصل دوم)

    pdf,word,پيشينه پژ,پيشينه پژوهش تامین مالی چیست,پيشينه تحقيق روش های تامین مالی,پيشينه نظري تعریف تامین مالی,چارچوب نظري روش های تامین مالی,فصل دوم پايان نامه ابزارهای تامین مالی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاربورس و روشهاي تامين مالي (فصل دوم) دانلود فایل اصلی…

  • تحقیق بررسی شیوه ها و روشهای صحیح انبار داری

    انبارداری دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی شیوه ها و روشهای صحیح انبار داری از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی شیوه ها و روشهای صحیح انبار داری در حجم 62 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و در 5…

  • پاورپوینت عوامل زيان آور كشاورزي ، اثرات ،راههاي كنترل و پيشگيري

    پاورپوینت عوامل زيان آور كشاورزي ، اثرات ،راههاي كنترل و پيشگيري برچسب ها: عوامل زيان آور كشاورزياثراتراههاي كنترل و پيشگيريتعریف بهداشت کشاورزیكمر درد ودرد در ناحيه ستون فقراتاصول حمل بار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عوامل زيان آور كشاورزي ،…

  • پاورپوینت آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راهکارهای کنترل آن

    پاورپوینت آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راهکارهای کنترل آن برچسب ها: آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راهکارهای کنترل آنوضعیت آلودگی هوا درفضای بسته بيماري هاي عمده ناشي از آلودگي هوا…

  • پاورپوینت فلسفه آفرینش

    پاورپوینت فلسفه آفرینش دانلود پاورپوینت فلسفه آفرینش دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت فلسفه آفرینش،در حجم 104 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: یکی از اساسی ترین پرسش هایی که گاه ذهن هر…

  • بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور

    بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور برچسب ها: جنس پایگاه اقتصادی اجتماعی درونی شدن ارزشها هماهنگی ارزشهای گروهی تایید دیگران رضایت از خود هویت اجتماعی هویت دینی هویت خانوادگی هویت ملی رفتن به…

  • پاورپوینت سنگهای دستگاه ادراری

    پاورپوینت سنگهای دستگاه ادراری برچسب ها: کالیس میانی چیستسنگ در کالیس میانی کلیه چپسنگ در کالیس تحتانی کلیه چپتصویر کالیس کلیهعکس کالیس میانی کلیهانواع سنگ کلیهاندازه سنگ کلیهدفع سنگ کلیه 10 میلیمتری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سنگهای دستگاه ادراری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بانکداری اینترنتی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش کانال‌های بانکداری الکترونیک,پيشينه تحقيق سرویس‌های بانکداری اینترنتی,چارچوب نظري مدله,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم ونظریه های رضایت شغلی و استفاده بهینه از زمان (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد مزایای بانکداری الکترونیک,مباني نظري انواع خدمات بانکی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفهوم شناسی فرار از منزل(فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه,پيشينه پژوهش دختران فراری,پيشينه نظري فرار از منزل,چارچوب نظري فرار دختران جوان,دانلود مباني نظري علل فرار از منزل,فصل دوم پايان نامه ارشد فرار دختران از منزل,مباني نظري مفهوم فرار از منزل,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)فرار از منزل دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی و احساس تعلق به مدرسه

    پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی,تعریف انگیزش پیشرفت تحصیلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی و احساس تعلق به مدرسه,دلبستگی نوجوانان,سبک زن,فصل دوم دلبستگی به مدرسه,مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه,مبانی نظری دلبستگی,نظریه های انگیزش پیشرفت دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت سرمایه در گردش

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت سرمایه در گردش دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت سرمایه در گردش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 13 2 - 2 - مدیریت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فضاهای آموزشی و فرهنگی همساز با اقلیم

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فضاهای آموزشی و فرهنگی همساز با اقلیم دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فضاهای آموزشی و فرهنگی همساز با اقلیم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع علفهاي هرز

    دانلود پاورپوینت با موضوع علفهاي هرز برچسب ها: علف های هرز ایراناسامی علف های هرزانواع علف های هرزپاورپوینت علف های هرزعلف هرزدانلود فیلم علفهای هرز رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع علفهاي هرز دسته بندي : مهندسی کشاورزی…

  • تحقیق بررسی ارائه مدل ارزیابی موفقیت سیستمهاي بانکداري مبتنی بر تلفن همراه در زمینه اصلاح الگوي مصرف

    اصلاح الگوي مصرف,تحقیق بررسی ارائه مدل ارزیابی موفقیت سیستمهاي بانکداري مبتنی بر تلفن همراه در زمینه اصلاح الگوي مصر,تحقیق سیستمهاي بانکداري مبتنی بر تلفن همراه,مدل دلون و مک لین,مقاله ارزیابی سیستمهاي اطلاعاتی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی ارائه مدل ارزیابی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین شاخص های تقسیمات محله ای

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین شاخص های تقسیمات محله ای دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین شاخص های تقسیمات محله ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 مفاهیم ...........................................................................................................................................…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی ) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی ) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم :…

  • دانلود پیشینه پژوهش و مبانی نظری کیفیت در آموزش و پرورش

    پیشینه پژوهش کیفیت در آموزش و پرورش,تعریف کیفیت آموزشی,دانلود پیشینه پژوهش و مبانی نظری کیفیت در آموزش و پرورش,کیفیت آموزشی چیست؟,مبانی نظری آموزش و پرورش,نگین فایل,هدف های نظام تضمین کیفیت دانلود فایل اصلی دانلود پیشینه پژوهش و مبانی نظری کیفیت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیزیولوژی بسکتبال

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیزیولوژی بسکتبال دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیزیولوژی بسکتبال دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیزیولوژی بسکتبال ، اسیدلاکتیک ، ضربان قلب بالا ، دقت و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه های انزوای اجتماعی (فصل دوم)

    ادبيات نظريه های انزوای اجتماعی,پيشي,چارچوب ادبيات نظري انزوای اجتماعی,چارچوب نظري انزوای اجتماعی,دانلود مباني نظري انزوای اجتماعی,مباني نظري انزوای اجتماعی کودکان,مباني نظري و پيشينه پژوهش انزوای اجتماعی,مبانی نظری رایگان تعریف انزوای اجتماعی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش انفرادی(فصل دوم پایان نامه)

    چارچوب نظری آموزش انفرادی هدایت شده,دانلود مباني نظري آموزش انفرادی,فصل دوم آموزش انفرادی,مباني نظري و پيشينه پژوهش اموزش انفرادی,مبانی نظری آموزش الگوی انفرادی,مبانی نظری روشهای آموزش انفرادی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده الگو های انفرادی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اشتغالزايي در حوزه فناوري اطلاعات

    دانلود پاورپوینت با موضوع اشتغالزايي در حوزه فناوري اطلاعات برچسب ها: طرح اشتغال زاییاشتغال زایی چیستوام اشتغال زایی روستاییطرح های اشتغال زایی روستاییانواع طرح های اشتغالزایی روستاییاشتغالزایی در روستاطرح های اشتغال زایی زود بازدهایده های اشتغال زایی رفتن به سایت…

  • پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و والدین

    پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و والدین دانلود پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و والدین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین مقدمه اسلام آيين…

  • طرح توجیهی تاسيس كارخانه تولید قطعه پرس بدنه خودرو

    پرس قطعات خودرو,پروژه توجیهی تولید قطعات خودرو,توجیه اقتصادی احداث کارخانه تولید قطعه,دانلود طرح کارافرینی قطعات ماشین,طرح توجیهی تاسيس كارخانه پرس بدنه خودرو,طرح کسب و کار پرس بدنه خودرو,کار افرینی توليـد قطعه پرسي بدنه خودرو دانلود فایل اصلی طرح توجیهی تاسيس…

  • پاورپوینت اصول تغذيه صحیح

    پاورپوینت اصول تغذيه صحیح برچسب ها: مقاله اصول تغذیهاصول تغذیه سالمکتاب اصول تغذیهمنظور از تغذیه سالم چیستتغذیه مناسباصول تغذیه سالم (ppt)تعریف تغذیه سالماصول تغذیه کراوس رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول تغذيه صحیح دسته بندي : تغذیه جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری تحقیق رويكرد قرآن به جايگاه سياست خارجي و روابط بين‌الملل در حكومت نبوي

    ادبیات نظری تحقیق رويكرد قرآن به جايگاه سياست خارجي و روابط بين‌الملل در حكومت نبوي دانلود ادبیات نظری تحقیق رويكرد قرآن به جايگاه سياست خارجي و روابط بين‌الملل در حكومت نبوي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • ادبیات نظری تحقیق رهبری، رهبری تحول گرا، سبک های رهبری

    ادبیات نظری تحقیق رهبری، رهبری تحول گرا، سبک های رهبری دانلود ادبیات نظری تحقیق رهبری، رهبری تحول گرا، سبک های رهبری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مقدمه جریانی گسترده از تغییرات و تحولات از…

  • پاورپوینت حمایت از صنعت در هدفمند کردن یارانه ها

    پاورپوینت حمایت از صنعت در هدفمند کردن یارانه ها برچسب ها: آیین نامه اجرایی قانون هدفمندی یارانه هاآیین نامه اجرایی ماده 7 قانون هدفمندی یارانه هاآیین نامه اجرایی ماده 10 قانون هدفمندی یارانه هاسازمان هدفمندی یارانه ها رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان دانلود مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ............................................................................................................................................... 16 مفهوم توانمندسازی ........................................................................................................... 16 ضرورت توانمندسازی…

  • پاورپوینت دبی سنج تیغه دورانی

    پاورپوینت دبی سنج تیغه دورانی دانلود پاورپوینت دبی سنج تیغه دورانی دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب دبی سنج فشاری دبی سنج سرعتی دبی سنج جرمی دبی سنج های جابجایی مثبت اساس کار دبی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رنگ و شخصیت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رنگ و شخصیت,پیشینه پژوهش رنگ و شخصیت,پیشینه تحقیق رنگ و شخصیت,چارچوب نظری رنگ و شخصیت,فصل دوم پایان نامه رنگ و شخصیت,مبانی نظری رنگ و شخصیت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رنگ و شخصیت (فصل دوم…

  • پیشینه و مبانی نظری مرکبات

    پیشینه و مبانی نظری مرکبات دانلود پیشینه و مبانی نظری مرکبات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مرکبات فصل دوم – ادبيات موضوع 2 - 1 ساير مطالعات انجام شده…