بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک ها

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک ها

برچسب ها:
عملکرد تجاريCRM مبتني برفناوري سازمان CRM مديريت دانش مشتريان کليديپایان نامه بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک ها

رفتن به سایت اصلی

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک ها

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوانبررسی تاثیر  مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک هااز سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در103صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متنچکيده: امروزه پيشرفت اقتصادي و بازرگاني كشور در گرو پيشرفت صنعت بانكداري پا به پاي ساير صنايع كشور و همچنين صنايع بانكداري ساير كشورهاي پيشرفته است. در حال حاضر درصد بالايي از مالكيت اين صنعت در اختيار دولت بوده ولي با ظهور برخي بانكهاي خصوصي رقابت در اين صنعت نيز آغاز شده اما با اين وجود فاصله بسيار زيادي با سطح بانكداري جهاني دارد. در حقيقت نظام بانكي در هر كشوري يكي از مهمترين اركان شكل گيري ساختارهاي اقتصادي است كه تعيين كننده مسير توسعه يافتگي يا عقب ماندگي كشورها تلقي مي گردد. از سوي ديگر بررسي ديدگاه هاي مختلف در مورد عملكرد بانک ها نشان مي دهد كه متغيرهاي بسياري مي توانند در آن موثر باشند که از جمله اين متغيرهاسيستم ارتباط با مشتري  است. مديريت ارتباط با مشتري يک مفهوم استراتژيک است که باعث ايجاد وفاداري، رضايت و حفظ و نگهداري مشتريان و سودآوري براي سازمان مي شود. در اين راستا تحقيق حاضر با هدف بررسي تاثير  مديريت ارتباط با مشتري بر عملکرد تجاري بانک ها  در بانک صادرات استان گيلان انجام يافته و در راستاي اهداف تحقيق چهار فرضيه به صورت زير مطرح شده است: 1)    تمرکز بانک ها بر مشتريان  کليدي با عملکرد تجاري آنها رابطه دارد.2)    سازمان  CRM در بانک ها با عملکرد تجاري آنها رابطه دارد.3)    مديريت دانش در بانک ها با عملکرد تجاري آنها رابطه دارد.4)    CRM مبتني برفناوري به کار رفته در بانک ها با عملکرد تجاري آنها رابطه دارد.روش تحقيق حاضر توصيفي ، جامعه آماري تحقيق حاضر کارکنان بانک صادرات استان گيلان مي باشند که طي نمونه گيري تصادفي از بانک ها 146 پرسشنامه در سطح استان جمع آوري شد. پاسخ دهندگان تحقيق حاضر تمامي کارکنان بانک ها بودند. ابزار جمع آوري اطلاعات پرسشنامه و روش گردآوري اطلاعات ميداني بوده و جهت روايي سوالات از شيوه روايي محتوي و جهت سنجش پايايي متغير ها از روش آلفاي کرونباخ استفاده شده است. در نهايت جهت آزمون فرضيه ها از روش  همبستگي پيرسون  استفاده شد که نتايج حاکي از تائيد تمامي فرضيه هاي تحقيق بوده است.کلمات کليدي: عملکرد تجاري،CRM مبتني برفناوري ، سازمان  CRM ، مديريت دانش، مشتريان  کليدي مقدمهنگرش شركت ها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتررضايت مشتري براي فروش و كسب سود بيشتر متمركز شده است. با گذر از اقتصاد سنتي وشدت يافتن رقابت درابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها درگرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود است (شعبان اللهي وحيدري،1391). مديريت ارتباط با مشتري يك مفهوم نسبتاً جديد مديريتي   مي باشد. يك رويكرد جديد كه عناصرمختلفي همچون تكنولوژي، نيروي انساني، منابع اطلاعاتي و فرآيند هاي كاري را تركيب ميكند تا كسب و كاري خلق كند كه نگاه 100 درصدي به مشتريان خود دارد .(Galbreath & Rogers, 1999) امروزه پيشرفت اقتصادي و بازرگاني كشور در گرو پيشرفت صنعت بانكداري پابه پاي ساير صنايع كشور و همچنين صنايع بانكداري ساير كشورهاي پيشرفته است. در حال حاضر درصد بالايي از مالكيت اين صنعت در اختيار دولت بوده ولي با ظهور برخي بانك هاي خصوصي رقابت در اين صنعت نيز آغاز شده اما با اين وجود فاصله بسيار زيادي با سطح بانكداري جهاني دارد. كسب برتري رقابتي مستلزم بهبود خدمات ارائه شده، است. با كشف رابطه عملكرد ومديريت ارتباط با مشتري، بانك هاي مختلف بهتر مي توانند به نقاط ضعف خود پي برده و درنتيجه نيازهاي مشتريانشان را به نحو بهتري درك كرده و براي رفع آنها بكوشند. لذا هدف ازاين تحقيق بررسي رابطه مديريت ارتباط با مشتري با عملكرد در صنعت بانكداري است. از آنجا كه بازاريابي و فلسفه آن كشف نيازهاي مشتري و رفع آنها به بهترين روش ممكن است (طاهر پور کلانتري ، طيبي طلوع،1389). درفصل اول تحقيق حاضر به بيان مساله ، اهميت و ضرورت تحقيق، چهارچوب نظري تحقيق، فرضيه‌هاي تحقيق وتعاريف مفهومي و عملياتي متغيرهاي تحقيق پرداخته مي شود تا يک ديد کلي از تحقيق حاضر حاصل شود. فهرست مطالبچکیده    1فصل اول: کلیات تحقیق1-1) مقدمه    31-2) بیان مساله    31-3) اهمیت و ضرورت تحقیق    41-4) اهداف تحقيق    51-5) چارچوب نظري تحقيق    61-6) فرضيه هاي تحقيق    61-7) تعاريف مفهومي و عملياتي متغيرهاي تحقيق    71-8) قلمرو تحقیق    8فصل دوم: ادبیات تحقیقبخش اول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    102-1-1) مقدمه    112-1-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    112-1-3) ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    132-1-4) عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    132-1-5) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    142-1-6) مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    152-1-7) اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    162-1-8) انواع سیستم های CRM    162-1-9) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    172-1-10) روندهای ارتباط با مشتریان    232-1-11) توسعه مدیریت ارتباط با مشتری    252-1-12) فرایند مدیریت امور مشتری    262-1-13) رابطه CRM و عملکرد    27بخش دوم  عملکرد    292-2-1) مقدمه    302-2-2) تشريح مفهوم عملكرد    312-2-3) ارزيابي و سنجش عملكرد    322-2-4) فرآيند ارزيابي عملكرد    362-2-4-1) مزایای سنجش عملکرد    362-2-4-2) مدل هاي سنجش و اندازه گيري عملكرد    362-2-5) طراحي سيستم ارزيابي عملكرد    452-2-6) عملكرد بازار    462-2-7) روش هاي مختلف سنجش عملكرد بازار    48بخش سوم پیشینه تحقیق    53فصل سوم : روش تحقیق3-1) مقدمه    593-2) روش تحقیق    593-3) جامعه و نمونه ی آماری    593-4) روش ها و ابزار جمع آوری اطلاعات    603-5) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری    613-6) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها    62فصل  چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها و اطلاعات4-1) مقدمه    654-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    664-3) توصیف متغیرهای تحقیق    704-4) فرضيه هاي تحقيق    75فصل  پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات5-1) مقدمه    785-2) نتایج آمار توصیفی    785-3) نتایج آمار استنباطی    785-4) مقایسه تحقیق حاضر باتحقیقات گذشته    795-5) پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق    805-6) پیشنهادات بر ای تحقیقات آتی    81منابع    82پیوست    86

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1526
مشاهده

کد فایل:11376
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:2415

اشتراک گذاری:

 قیمت:

21,300 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
عملکرد تجاريCRM مبتني برفناوري سازمان CRM مديريت دانش مشتريان کليديپایان نامه بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک ها

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي باغ موزه فرهنگ ايراني

    برنامه فیزیکی طراحي باغ موزه فرهنگ,پایان نامه مماری طراحي باغ موزه فرهنگ,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي باغ کودکان,رساله معماري طراحي باغ موزه فرهنگ ايراني,طراحي باغ موزه فرهنگ,ظوابط و استانداردهای طراحي باغ موزه فرهنگ دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و…

  • اندازه گیری کارایی برای پیش بینی عملکرد با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها

    اندازه گیری کارایی برای پیش بینی عملکرد با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها برچسب ها: پایان نامه اندازه گیری کارایی برای پیش بینی عملکرد با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده هاپروژه اندازه گیری کارایی برای پیش بینی…

  • جزوه خلاصه نکات مبحث 8همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی

    جزوه خلاصه نکات مبحث 8همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی برچسب ها: مبحث 8خلاصه نکاتدیوار باربرکلاف قائم و افقیازمون نظام مهندسیازمون کارشناسی رسمینظارتاجرا رفتن به سایت اصلی جزوه خلاصه نکات مبحث 8همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی دسته…

  • پاورپوینت میدان محلی

    آشنایی با میدان محلی,پاورپوینت معرفی میدان محلی,پاورپوینت میدان محلی,پروژه میدان,توقعات موردی از میدان محلی,دانلود پاورپوینت میدان محلی,ضوابط طرح بهسازی و نوسازی میدان محلی,میدان محلی دانلود فایل اصلی پاورپوینت میدان محلی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت میدان محلی ،در حجم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش الکترونیکی و مدل های پذیرش تکنولوژی اطلاعات (فصل دوم)

    پیشینه تحقیق آموزش الترونیکی و مدل های پذیرش تکنولوژی اطلاعات,فصل دوم پایان نامه آموزش الترونیکی و مدل های پذیرش تکنولوژی اطلاعات,مبانی نظری آموزش الترونیکی و مدل های پذیرش تکنولوژی اطلاعات,مبانی نظری نظری آموزش الترونیکی و مدل های پذیرش تکنولوژی دانلود…

  • دانلود پرسشنامه عملکرد خانواده(FAD)

    آمیزش عاطفی,ارتباط ازدواج موفق,پرسشنامه بهبود عملکرد خانواده,پرسشنامه سنجش عملکرد خانواده,پرسشنامه عملکرد خانواده,پرسشنامه عملکرد خانواده 53 سوالی,پرسشنامه عملکرد خانواده fad,پرسشنامه عملکرد خانواده بلوم,پرسشنامه عملکرد خانواده مک مستر,تفس دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه عملکرد خانواده(FAD) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه عملکرد…

  • مبانی نظری بازاریابی رابطه مند

    مبانی نظری بازاریابی رابطه مند برچسب ها: مدیریت ارتباط مشتری مشتری رضایتمندی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری بازاریابی رابطه مند دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه مطالب در مورد فایل 26 صفحه ای Normal 0…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق شاخص هاي کيفيت زندگي شهري

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق شاخص هاي کيفيت زندگي شهري دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق شاخص هاي کيفيت زندگي شهري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 14 2 - 1 - پيدايش…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه الگوهای ارتباطی

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه الگوهای ارتباطی دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه الگوهای ارتباطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری الگوهای ارتباطی , رویکرد ارتباطی خانواده فهرست مطالب : الگوهای ارتباطی…

  • مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود

    مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود دانلود مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه ........................................................................................................................................................ 16 بخش اول…

  • پاورپوینت نمونه موردی کتابخانه

    پاورپوینت نمونه موردی کتابخانه دانلود پاورپوینت نمونه موردی کتابخانه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه نمونه موردی کتابخانه(نمونه های خارجی)،در حجم 39 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. در این فایل به…

  • ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری,پیشینه نظری حقوق ورزشی کیفری,چارچوب نظری حقوق ورزشی کیفری,فصل دوم پایان نامه حقوق ورزشی کیفری,مبانی نظری حقوق ورزشی کیفری,مبانی نظری مسؤلیت کیفری ناشی از عملیات ورزشی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری…

  • ادبیات نظری تحقیق کیفیت خدمات، دمینگ

    ادبیات نظری تحقیق کیفیت خدمات، دمینگ دانلود ادبیات نظری تحقیق کیفیت خدمات، دمینگ دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - كيفيت خدمات شايد ارائه يک تعريف جامع و دقيق ازکيفيت خدمات در مقايسه با…

  • دانلود مبانی و ادبیات نظری تعاریف و دیدگاه های سلامت روان و استرس شغلی

    دانلود مبانی و ادبیات نظری تعاریف و دیدگاه های سلامت روان و استرس شغلی دانلود دانلود مبانی و ادبیات نظری تعاریف و دیدگاه های سلامت روان و استرس شغلی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل…

  • پیشینه ومبانی نظری مفهوم رضایت شغلی

    پیشینه ومبانی نظری مفهوم رضایت شغلی دانلود پیشینه ومبانی نظری مفهوم رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مفهوم رضایت شغلی : 2 - 3 - دلایل اهمیت رضایت شغلی…

  • مبانی نظری نشاط اجتماعی (فصل دوم)

    ادبیات نظری نشاط اجتماعی (فصل دوم),پیشینه پژوهش تعاریف شادی و نشاط اجتماعی,پیشینه تحقیق شاد زیستن چیست؟,چارچوب نظری مشت,دانلود مبانی نظری نشاط اجتماعی (فصل دوم),فصل دوم پایان نامه صفات مرتبط با شادمانی,مبانی نظری تاثیرات شادی بر روابط اجتماعی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت نظام تقسیمات شهری

    پاورپوینت نظام تقسیمات شهری دانلود پاورپوینت نظام تقسیمات شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نظام تقسیمات شهری،در حجم 22 ایسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: نظام تقسیمات شهری: در…

  • دانلود مقاله نانو عایق VIPتحلیل و بررسی و مقایسه با عایق های معمولی

    VIPتحلیل,بررسی,دانلود,عایق,معمولی,مقاله,مقایسه,نانو,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله نانو عایق VIPتحلیل و بررسی و مقایسه با عایق های معمولی از سایت دانلود فایل چکیده با توجه به مقایسه وضعیت انرژی ایران در سال ۱۳۹۱ با ارقام مشابه در سال ۱۳۸۴ نشان میدهد…

  • مدیریت بحران

    مدیریت بحران دانلود فایل اصلی مدیریت بحران از سایت دانلود فایل تحقیق مدیریت بحران در حجم 99 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مقدمهمقوله بحران امروزه از پيچيده‌ترين موضوعاتي است كه رهبران، مديران…

  • بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکارامدی مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها

    بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکارامدی مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها برچسب ها: پایان نامه هوش هیجانیتحقیق خودکارامدی بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکارامدی مدیران گروههای آموزشی دانشگاههاخود تنظیمیهمدلی یا هوشیاری اجتماعیمهارتهای اجتماعیکاربرد هوش هیجانی رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه…

  • پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار

    پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار دانلود پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رهبری خدمتگزار ضرورت تاكيد بر اعتماد عمومي و اعتماد درون سازماني كه روز…

  • بررسی مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشی

    بررسی مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشی برچسب ها: دانلود بررسی مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشیبررسی مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشیبررسی حقوقیِ امور ورزشیپایان نامه مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشیکاملترین پایان نامه حقوقیِ امور ورزشی و مبانی…

  • پاورپوینت تاریخچه اسماعیلیه

    پاورپوینت تاریخچه اسماعیلیه برچسب ها: اسماعیلیه آغا خانیاسماعیلیه نزاریازدواج با فرقه اسماعیلیهفرقه اسماعیلیه در عصر حاضراسماعیلیان پاکستانسلسله اسماعیلیانسایت اسماعیلیهازدواج با اسماعیلیه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخچه اسماعیلیه دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…

  • تحقیق زندگینامه جامی

    تحقیق زندگینامه جامی دانلود تحقیق زندگینامه جامی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل عبد الرحمان جامی در سال 817 درروستای خرگرد جام متولدشد. او در روزگار کودکی، فارسی و عربی را از پدر خویش آموخت…

  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری مدیران در بخش فرهنگی کشور با استفاده از مدل تاپسیس (مطا

    شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری مدیران در بخش فرهنگی کشور با استفاده از مدل تاپسیس (مطا برچسب ها: تصمیم گیری تاپسیس مدیران فرهنگی عومل عقلایی عوامل اجتماعی عوامل فرهنگی عوامل روانشناختیپایان نامه شناسایی و رتبه بندی…

  • پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي

    پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي دانلود پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : نقدشوندگي تعاريف استحكام عمق برگشت‌پذيري 2 - 3 - 1 ) اندازه‌گيري‌هاي مختلف نقدشوندگي…

  • مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

    مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف دانلود مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری شبیه سازی ، مفاهیم و تعاریف : 2 - 2 - 2 مزایای…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه ........................................................................................................................................................ 16 بخش اول…

  • تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی استان

    تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی استان برچسب ها: پروژه تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامیدانلود مقاله تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی مبانی نظری تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی رفتن به سایت اصلی تاثیر…

  • پاورپوینت انتخاب رشته تحصیلی،دانشگاهی و شغل بر اساس هوش

    پاورپوینت انتخاب رشته تحصیلی،دانشگاهی و شغل بر اساس هوش دانلود پاورپوینت انتخاب رشته تحصیلی،دانشگاهی و شغل بر اساس هوش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت هوش و شغل،اسلاید درباره انواع هوش،در…

  • تحقیق درمورد اصل برائت و آثار آن در امور كيفري

    تحقیق درمورد اصل برائت و آثار آن در امور كيفري برچسب ها: تحقیق درمورد اصل برائت و آثار آن در امور كيفري رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد اصل برائت و آثار آن در امور كيفري دسته بندي : حقوق…

  • تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی

    پایان نامه بررسی رابطه اتوماسیون اداری با,پروژه بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان,پروژه نمونه کاربرد های سیستم اتوماسیون اداری,تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی,تحقیق مزایا و معایب اتوماسیون اداری دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته عمران در شركت ميعاد

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته عمران در شركت ميعاد برچسب ها: گزارش کاراموزي شركت ميعاد عمرانکاراموزي شركت ميعاد عمرانکارورزي شركت ميعاد عمراندانلود گزارش کارآموزي شركت ميعاد عمرانشركت ميعاد عمرانشركت ميعاد عمران رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته…

  • پژوهش هوش هیجانی

    پژوهش هوش هیجانی دانلود پژوهش هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پژوهش با موضوع هوش هیجانی، در قالب doc و در 36 صفحه، قابل ویرایش.     بخشی از متن:…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های ساختار مالی و کلان اقتصادی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش فاکتورهای کلان اقتصادی,پيشينه تحقيق ساختار مالی,چارچوب نظري اهمیت اقتصاد,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع متغیرهای کلان اقتصادی,مباني نظري دیدگاه های ساختار مالی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های ساختار مالی و کلان اقتصادی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی…