بررسی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی

بررسی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی

برچسب ها:
سرمايه فرهنگيسرمايه اجتماعيتحقیق سرمايه اقتصاديخودكارآمديرضايت از زندگیبررسی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی اجتماعی و اقتصادیتحقیق خودکارآمدی و رضایت از زندگیمبانی نظری خودکارآمدیدانلود ت

رفتن به سایت اصلی

بررسی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

پایان نامه حاضر با عنوان بررسی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از سری پایان نامه های رشته روانشناسی
میباشد. این تحقیق با گرایش روانشناسی تربیتی در 102 صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.====================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود. ====================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیدهسرمايه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي بر خودكارآمدي و رضايت از زندگي دانش‌آموزان تأثير دارند اما اين رابطه به ندرت مورد بررسي علمي قرار گرفته است. بر اين اساس، هدف عمده‌ی پژوهش حاضر پيش‌بيني خودكارآمدي و رضايت از زندگي دانش‌آموزان بر اساس سرمايه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي بود. پژوهش حاضر از نوع همبستگي است. جامعه آماری پژوهش، کلیه دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه شهر شیراز بود كه 398 نفر به عنوان نمونه تعيين و به روش نمونه‌گيري تصادفي خوشه‌اي چندمرحله‌اي انتخاب شدند. ابزار سنجش خودکارآمدی، مقياس خودكارآمدي موريس، ابزار سنجش رضايت از زندگي، مقياس رضايت از زندگي هیوبنر و همکاران و برای سنجش [سرمايه فرهنگي، سرمايه اجتماعي و سرمايه اقتصادي] مقياس‌ها پژوهشگرساخته بود. با استفاده از روش تحليل عاملي، روايي سازه، و با استفاده از همساني دروني به روش آلفا كرونباخ، ضريب پايايي كليه مقياس‌ها مورد محاسبه قرار گرفت. يافته‌هاي پژوهش نشان داد کالای فرهنگی می‌تواند خودکارآمدی تحصیلی را به طور مثبت و معناداری پیش‌بینی کند. رفتارهاي فرهنگی می تواند خودکارآمدی اجتماعی را به طور مثبت و معناداري پیش‌بینی کند و كالاي فرهنگي و رفتارهاي فرهنگی به طور مثبت و معنادار و اعتماد اجتماعي منفي و معنادار مي‌توانند خودكارآمدي عاطفي را پش‌بيني كنند. علاوه بر این، يافته‌هاي پژوهش نشان داد مشاركت اجتماعي، اعتماد اجتماعي و کالاي فرهنگی رابطه منفي و معناداري با رضایت از زندگی دارند. نتيجه‌گيري اساسي پژوهش حاضر اين است كه والدين و مدرسه‌ها با افزايش ميزان کالای فرهنگی به عنوان بعدي از سرمايه فرهنگي، مي‌توانند خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان را افزایش دهند. خانواده‌ها و مدارس با تشویق رفتارهای فرهنگی می‌توانند به خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان كمك كنند و با افزايش دسترسی دانش‌آموزان به کالاهای فرهنگی و تشويق آنان به انجام رفتارهای فرهنگی، مي‌توانند خودکارآمدی عاطفی آنان را ارتقاء بخشند. و بالاخره اين كه سرمايه اقتصادي نمي‌تواند تضمين كننده رضايت از زندگي باشد و خانواده‌ها و مدارس جهت ارتقاي رضايت از زندگي دانش‌آموزان لازم است به ابعاد و جهات غيرمادي نيز توجه نمايند.  مقدمهزندگی هر انسان از باورها، هیجان‌ها و عواطف او ساخته شده است. فرایندهای شناختی و هیجانی در جای‌جای زندگی، بر عملکرد انسان تأثیر می‌گذارند. باورهای خودکارآمدی  از مفاهیمی هستند که همواره توجه روان‌شناسان را به خود جلب کرده‌اند و در ابعاد گوناگون زندگی انسان متجلی می‌شوند. برای نخستین بار بندورا  (1977)، مفهوم خودکارآمدی را به ادبیات روان‌شناسی وارد کرد. خودكارآمدي از مفاهيم مهم در نظريه ی شناختي-اجتماعي بندورا است‌ (باسول ، 2010). ‌در نظریه‌ی شناختی-‌‌اجتماعی خود‌کارآمدی عبارت از احساس شایستگی، کفایت و قابلیت در کنارآمدن با زندگی است (شولدز و شولدز ، 1998). بندورا خودکارآمدی را یکی از فرایندهای شناختی می‌داند که ما از طریق آن بسیاری از رفتارهای اجتماعی خود و بسیاری از ویژگی‌های شخصی را گسترش می‌دهیم. رفتارهای اشخاص به این بستگی دارد که خود باور داشته باشند که می‌توانند عمل خاصی را با موفقیت به انجام برسانند (بندورا، 1977؛ ترجمه ماهر، 1372). باورهای فرد نسبت به توانایی‌های خود بر رفتار به شیوه‌های مختلف، از جمله بر انتخاب‌های آن‌ها تأثیر مثبت می‌گذارد و باعث می‌شود که فرد جریان عمل را دنبال یا قطع کند (آب‌نیکی، 1385). خودکارآمدی بالا موفقیت و زندگی شخصی انسان را از طرق بسیار، غنی می‌کند (پرسکیوا، بوتا و پاپاگیانی ، 2008)، پژوهش‌های انجام شده، نشان می‌دهند که خودکارآمدی در شکل دهی به رفتار فردی و دستیابی موفق به اهداف نقش قدرتمندی دارد (استیس  و همکاران، 2006).      از نظر بندورا، خودکارآمدی تنها زمانی بر کارکرد تأثیر می‌گذارد که شخص، مهارت‌های لازم را برای انجام کاری ویژه دارا باشد و برای انجام آن کار به  اندازه‌ی کافی برانگیخته شود (فراری 1991، به نقل از پاجارس ، 1996). خودکارآمدی به عنوان یکی از مفاهیم محوری در مبحث شناختی – اجتماعی، کانون توجه بسیاری از متخصصان تعلیم و تربیت می باشد و سهم مهمی در روانشناسی تربیتی دارد، چرا که باور افراد از توانمندی ها و شایستگی هایشان و همچنین تفکر، استدلال و تفسیر آنان هنگام مواجه شدن با مسائل و موقعیّت ها، جنبه های مختلف زندگی آنان را تحت الشعاع قرار می دهد (نیکنام، 1390).    از دیدگاه پاستورلی و همکاران (2001)، خودکارآمدی سازه ای چند بعدی است و باید در زمینه های مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد. خودکارآمدی به توان فرد در رویارویی با مسائل برای رسیدن به اهداف و موفقیت او اشاره دارد. تحقیقات نشان داده اند که خودکارآمدی بیشتر از این که تحت تأثیر ویژگی‌های هوش و توان  یادگیری دانش‌آموزان باشد، تحت تأثیر ویژگی‌های شخصیتی از جمله باور داشتن خود (اعتماد به نفس)، تلاشگر بودن و تسلیم نشدن (خودباوری)، وارسی علل عدم موفقیت به هنگام ناکامی (خودسنجی)، آرایش جدید مقدمات و روش‌های اجتماعی رسیدن به هدف (خودتنظیمی) و تحت کنترل درآوردن تکانه‌ها (خودرهبری)، قرار دارد. این عوامل در برخی از دانش‌آموزان حتی بیشتر از توان یادگیری موجب پیشرفت آنها می‌شود (بهرامی، 1386؛ به نقل از پور جعفردوست، 1386).ارتباط خودکارآمدی با بافت اجتماعی، انکارناپذیر است. به بیان لینن‌برینک و پینتریچ  (2003)، خودکارآمدی به عنوان قضاوت فرد درباره توانایی انجام یک فعالیت خاص، تحت تأثیر تفاوت‌های درون فردی و محیطی قرار دارد؛ به طوری که برای تکالیف یکسان، ادراک خودکارآمدی افراد با توجه به بافت محیطی، متفاوت است. بنابراین، خودکارآمدی می‌تواند با انواع مختلف سرمایه (فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی) رابطه منطقی و نزدیکی داشته باشد. با توجه به پیشینه ی موجود، این موضوع کمتر مورد توجه قرار گرفته است و بر همین اساس پژوهش حاضر تلاش کرده است رابطۀ خودکارآمدی را با انواع مختلف سرمایه (فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ) بررسی کند تا در جهت پیوند مفاهیم جامعه شناختی با مفاهیم روان-شناختی و ارائه‌ی دید سیستمی به مفاهیم یادشده گام کوچکی برداشته باشد. در عین حال، یادکرد این نکته بایسته است که تمام سرمایه های زندگی انسان، اگر در او احساس رضایت درونی ایجاد نکنند، از کارکرد اصلی خود دور مانده‌اند. بنابراین، دیگر متغیر این پژوهش، که به عنوان یکی از پیامدهای  سرمایه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی محسوب می -شود، «رضایت از زندگی » است.   رضایت از زندگی بیانگر نگرش مثبت فرد نسبت به جهانی است که در آن زندگی می‌کند. اینگلهارت  (1998) مفهوم رضایت را این گونه تعریف می‌نماید: احساس رضایت از بازتاب توازن میان آرزوهای شخصی و وضعیت عینی فردی به وجود می‌آید.ازکمپ  (1995)، در تعریف رضایت از زندگی می‌گوید: رضایت بر تجربه شناختی و داورانه‌ای دلالت دارد که به عنوان اختلاف ادراک شده بین آرزو و پیشرفت در زندگی (یعنی تحقق آرزو) تعریف می‌شود. این تعریف طیفی را تشکیل می‌دهد که از ادراک کامروایی تا حس محرومیت را در بر می‌گیرد. این مفهوم با مفهوم خوشحالی که ناظر بر تجربه ی عاطفی (هیجان و احساسات) می‌شود، تفاوت دارد. رضایت از زندگی، نگرش فرد، ارزیابی عمومی نسبت به کلیت زندگی خود و یا برخی از جنبه‌های زندگی، همچون زندگی خانوادگی و تجربه آموزشی است (دینر، سان، لوکاس و اسمیت ، 1999). رضایت از زندگی یک مفهوم ذهنی و منحصر به فرد برای هر انسان است که جزء اساسی بهزیستی ذهنی را تشکیل می‌دهد و عمومأ به ارزیابی‌های شناختی یک فرد از زندگی خود اشاره دارد. این مفهوم شامل یک ارزیابی کلی از زندگی بوده و فرایندی مبتنی بر قضاوت فردی است. در این روند، مقایسه‌ای بین ملاک‌های فرضی شخص با زندگی واقعی‌اش صورت گرفته و هر چه واقعیت زندگی با این ملاک‌های فرضی نزدیک به هم باشند، فرد احساس رضایت بیشتری از زندگی می‌کند (دلاهایج، گیلارد و وان دام ، 2010). آن گونه که در پژوهش ها آمده است، عوامل متفاوتی در رضایت از زندگی مشارکت دارند؛ گیبسون  (1986) تعامل اجتماعی، دینر (1985) عوامل شخصیتی، جورج  (1981) سطح درآمد و طبقه اجتماعی و ویلیتس و کرایدر  (1988) مذهب را در میزان رضایت از زندگی مؤثر دانسته‌اند. لذا بر اساس آن چه که پیش تر بیان شد و با توجه به پاره‌ای عوامل تأثیرگذار بر شاخص‌های رضایت از زندگی، در پژوهش حاضر از میان عوامل مختلف مرتبط با رضایت از زندگی، رابطه‌ی انواع سرمایه (فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی)، با این متغیر بررسی شده است. بر همین مبنا در ادامه، درآمدی به متغیرهای سرمایۀ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ارائه خواهد شد.متغیر سرمایه فرهنگی، که رابطۀ آن با خودکارآمدی و رضایت از زندگی بررسی شد، عبارت است از گرایش‌ها و عادات دیرپا که در طی فرایند جامعه‌پذیری، حاصل می‌شوند و نیز اهداف فرهنگی ارزشمند، نظیر صلاحیت‌های تحصیلی و فرهنگی. از جمله گرایش‌ها و عادات، می‌توان به مهارت‌های غیر رسمی بین اشخاص مانند سبک زندگی، وضعیت تحصیلی، سلیقه و زبان، اشاره نمود. سرمایه فرهنگی در بین سرمایه‌ها، پا برجاترین و ثابت‌ترین سرمایه است (نوغانی، 1385).بوردیو  (1997) اولین بار مفهوم سرمایه فرهنگی را برای تحلیل اینکه چگونه فرهنگ و تحصیلات تعامل دارند و در بازتولید اجتماعی سهیم هستند، به کار برد. نوغانی (1385) نشان داد، در پرتو حضور سرمایه اجتماعی و سرمایه اقتصادی، سرمایه فرهنگی سهم مثبت و معناداری در احتمال قبولی، و نمره کسب شده توسط داوطلبان آزمون سراسری، جهت ورود به آموزش عالی دارد. ترامونته و ویلمز (2010) در تحقیق خود نشان دادند که سرمایه فرهنگی بر روی بازده آموزشی تاثیر مثبت و معناداری دارد. بخش عمده‌ای از تحقیقات انجام شده در زمینه تأثیر سرمایه فرهنگی بر عملکرد تحصیلی، در حوزه‌ی جامعه‌شناسی آموزش و پرورش صورت گرفته است. اگر چه می‌توان رابطه این نوع سرمایه را با سایر ابعاد حیات اجتماعی- فرهنگی (نظیر نحوه تعریف فرد از خویشتن) نیز مورد مطالعه قرار داد، بنابراین با توجه به اهمیت این سرمایه‌ها و میزان تأثیرشان بر پیشرفت تحصیلی بررسی ارتباط‌شان با خودکارآمدی دانش‌آموزان، که مسلمأ آن هم در پیشرفت تحصیلی جایگاه بسزایی دارد، می‌تواند یک بررسی کاربردی باشد. لینچ و کاپلان  (1997) سرمایة اجتماعی را نوعی انباشت سرمایه و شبکه‌هایی معرفی می‌کنند که همبستگی اجتماعی، تعهد اجتماعی و در نتیجه نوعی عزت نفس و سلامتی در افراد به وجود می‌آورد. پاتنام  (1995) نیز سرمایه‌ی اجتماعی را در اجزایی چون شبکه‌ها، هنجارها و اعتماد خلاصه می کند. هارفام  (1994) بر این باور است که سرمایه‌ی اجتماعی عوامل استرس‌زا را در زندگی کاهش می‌دهد و خطر این عوامل را در زندگی کم می‌کند. سرمایة اجتماعی می‌تواند حوادث منفی زندگی همچون از دست دادن شغل را کاهش دهد. گروسی و نقوی (۱۳۸۷) دریافتند بالا نبودن سطح کیفیت زندگی در بین شهروندان تحت تأثیر سطح نسبتأ متوسط سرمایه اجتماعی ایشان است. فونگ ساوان و همکاران  (۲۰۰۶)، در پژوهشی با عنوان سرمایه  اجتماعی، وضعیت اقتصادی-اجتماعی و اضطراب روان‌شناختی در استرالیا، نشان دادند که با افزایش سرمایه اجتماعی، اضطراب کاهش می‌یابد. هانگ چائو، ون-یین و چینگفو  (۲۰۰۹) در پژوهشی با عنوان سرمایه ی اجتماعی و پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان نروژی نشان دادند که سرمایه ی اجتماعی دانش‌آموزان (روابط اجتماعی با والدین، معلمان و هم سالان) ارتباط معناداری با پیشرفت تحصیلی دارد. نری و وایل  (۲۰۰۸)، در پژوهشی با عنوان سرمایه  اجتماعی و عملکرد تحصیلی در بین دانش‌آموزان استرالیا نشان دادند که سرمایه  اجتماعی، لزومأ تأثیری بر پیشرفت تحصیلی ندارد اما بر بهزیستی افراد مؤثر است.  سرمایه اقتصادی عبارت است از همه‌ی کالاهای مادی که در دسترس فرد قرار دارد؛ این کالاها می‌توانند از خانه و نوع و اندازه‌ی آن،‌ تا اتومبیل و کالاهای استفاده ‌شده در درون خانه مانند یخچال، تلویزیون و … تا وسایل شخصی دانش‌آموز مانند نوع لوازم تحریر، اتاق شخصی و … را دربرگیرد (نوغانی، 1385). آن چه در این میان نقش این سرمایه را برجسته تر می کند، ارتباط مستقیم آن با وضعیت اقتصادی -اجتماعی خانواده ها، به عنوان خاستگاه نخستین رضایت از زندگی و خودکارآمدی است. مسلم است که بسیاری از خانواده ها به دلیل محدودیت در سرمایۀ اقتصادی، در حوزۀ تربیت فرزندان و ایجاد حس کارآمدی در آنان و هم چنین در ایجاد رضایتمندی – حداقل مادی – در فرزندانشان، به مشکلاتی دچار می شوند (دهقانی، اکبرزاده، خوش فر و ربانی، 1389). از این رو بررسی این متغیر نیز در کنار سرمایه‌های پیش گفته، در دستور کار این پژوهش قرار گرفته است.   فهرست مطالب بررسی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به شرح زیر می باشد:فصل اول:  مقدمه1- 1-کلیات    1-2- بيان مساله    1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    1-4- اهداف پژوهش    1-5- سؤالات پژوهش    1-6- تعريف مفهومي متغيرها    1-6-1- خودکارآمدی    1-6-2- رضایت از زندگی    1-6-3- سرمایه فرهنگی  1-6-4- سرمایه اجتماعی    1-6-5- سرمایه اقتصادی    1-7- تعاریف عملیاتی متغیرها   1-7-1- خودکارآمدی    1-7-2- رضایت از زندگی    1-7-3- سرمایه فرهنگی    1-7-4- سرمایه اجتماعی    1-7-5- سرمایه اقتصادی    فصل دوم : مبانی نظری و تحقیقات پیشین2-1- مباني نظري    2-1-1- مفهوم خودکارآمدی    2-1-2- رضایت از زندگی    2-1-3- سرمایه فرهنگی    2-1-4- سرمایه اجتماعی    2-2- تحقیقات پیشین    2-2-1- تحقيقات پيشين مربوط به خودكارآمدی و سرمایه‌ها    2-2-2- تحقيقات پيشين مربوط به رضایت از زندگی و سرمایه‌ها    فصل سوم: روش پژوهش3-1- طرح پژوهش    3-1-1- جامعه آماري    3-1-2- نمونه و روش نمونه گيري    3-2- ابزارهاي پژوهش    3-2-1- مقیاس خودکارآمدی    3-2-2- مقیاس رضایت از زندگی ( BMSLSS)    3-2-3- مقیاس سرمایه فرهنگی    3-2-4- مقیاس سرمایه اجتماعی    3-2-5- مقیاس سرمایه اقتصادی    3-3- نحوه اجرای آزمون    3-4- روش تجزیه و تحليل اطلاعات    فصل چهارم: یافته‌ها4-1- یافته های توصیفی متغیرهای مورد پژوهش   4-2- یافته های مربوط به سئوالات پژوهش    4-2-1- رابطه سرمایه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی با خودکارآمدی و رضایت از زندگی   4-2-2- پیش‌بینی خودکارآمدی بر اساس سرمایه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی    4-2-3- پیش‌بینی رضایت از زندگی بر اساس سرمایه فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی    فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری5-1- بحث و بررسی یافته های پژوهش    5-2-کاربردهای نظری و عملی    5-3- محدودیت های تحقیق    5-4- پیشنهادهای تحقیق    فهرست منابع و مآخذمنابع فارسی     منابع انگلیسی   پیوست پیوست شماره یک: پرسشنامه سرمایه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی   پیوست شماره دو: پرسشنامه خودکارآمدی    پیوست شماره سه: پرسشنامه رضایت از زندگی   

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده:
822
مشاهده

کد فایل:9261
انتشار در:۱۳۹۶/۳/۲۸
حجم فایل ها:488

اشتراک گذاری:

 قیمت:

19,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
سرمايه فرهنگيسرمايه اجتماعيتحقیق سرمايه اقتصاديخودكارآمديرضايت از زندگیبررسی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی اجتماعی و اقتصادیتحقیق خودکارآمدی و رضایت از زندگیمبانی نظری خودکارآمدیدانلود ت

  • چارچوب نظري عزت نفس فردی

    چارچوب نظري عزت نفس فردی دانلود چارچوب نظري عزت نفس فردی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عزت نفس داشتن عزت نفس سالم یک نیاز اساسی انسان است . تقویت عزت نفس در زندگی…

  • مبانی نظری تحقیق سازمان های غیر دولتی و نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر

    مبانی نظری تحقیق سازمان های غیر دولتی و نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر دانلود مبانی نظری تحقیق سازمان های غیر دولتی و نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • مبانی نظری حقوق ورزشی

    مبانی نظری حقوق ورزشی دانلود مبانی نظری حقوق ورزشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : فصل اوّل : حقوق ورزشی گفتار اوّل : منابع حقوق ورزشی مبحث اول : قانون بند…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه آب

    برنامه فیزیکی طراحی موزه آب,پایان نامه معماري طراحی موزه آب,رساله معماري طراحی موزه آب,طراحی معماري موزه آب,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه آب,مطالعات معماري طراحی موزه آب,معماري طراحی موزه آب دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی موزه آب از…

  • دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي معماری طراحی ترمینال مسافربری

    استانداردهاي طراح,برنامه فیزیکی ترمینال,پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي ترمینال مسافربری,پاورپوینت معماری ترمینال مسافربری,دانلود پاورپوینت طراحی ترمینال مسافربری,دانلود ظوابط و استانداردهای ترمینال,کاملترین ضوابط و استانداردهاي ترمینال مسافربری دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي معماری طراحی ترمینال مسافربری از سایت دانلود…

  • دانلود پاورپوینت شرکتهای مشاوره سرمایه گذاری

    پاورپوینت درباره شرکت مشاوره سرمایه گذاری,پاورپوینت رشته مدیریت,پاورپوینت مدیریت مالی,تعریف مشاوره سرمایه گذاری,دانلود پاورپوینت,شرکت مشاوره مالی,شرکتهای مشاوره سرمایه گذاری,مدیریت مالی,مشاوره سرمایه گذاری,ویژگی های مشاوره سرمایه گذاری دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت شرکتهای مشاوره سرمایه گذاری از سایت دانلود فایل دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 9 2…

  • ادبیات نظری تحقیق سازمان همكاري اقتصادي (اكو)

    ادبیات نظری تحقیق سازمان همكاري اقتصادي (اكو) دانلود ادبیات نظری تحقیق سازمان همكاري اقتصادي (اكو) دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازمان همكاري اقتصادي ( اكو ) مبحث اول : مقدمه بنيان‌گذاران سازمان همكاري اقتصادي ايران…

  • بررسی تأثیر ابعاد ساختار سازمانی بر اجرای مدیریت کیفیت جامع در اداره کل امور مالیاتی استان همدان

    بررسی تأثیر ابعاد ساختار سازمانی بر اجرای مدیریت کیفیت جامع در اداره کل امور مالیاتی استان همدان برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی تأثیر ابعاد ساختار سازمانی بر اجرای مدیریت کیفیت جامع در اداره کل امور مالیاتی استان همداندانلود مقاله…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید روش تهيه لواشک از خرما

    پروژه کارآفرینی تولید لواشک خرما,تولید لواشک از خرما,تولید لواشک خرما,طرح توجیهی تولید لواشک خرما,طرح تولید لواشک خرما,طرح کارافرینی لواشک صنعتی,طرح کسب و کار روش تولید لواشک خرما,طرز تهیه لواشک خرما,لواشک خرما دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید روش…

  • پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری

    پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری دانلود پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل وفاداری مشتری مفهوم وفاداری در سال 1978 یاکوبی و…

  • بررسی کنترل فرکانس سیستم قدرت در حضور منابع انرژی تجدید پذیر به کمک سیستم ذخیره ساز باتری

    سلول های خورشیدی,سیستم ذخیره ساز باتری,کنترل فرکانس,مزرعه بادی و تزریق توان دانلود فایل اصلی بررسی کنترل فرکانس سیستم قدرت در حضور منابع انرژی تجدید پذیر به کمک سیستم ذخیره ساز باتری از سایت دانلود فایل تحقیق حاضر با عنوان بررسی…

  • پرسشنامه هوش های چند گانه گاردنر

    پرسشنامه هوش های چند گانه گاردنر برچسب ها: پرسشنامه هوش های چند گانه گاردنر رفتن به سایت اصلی پرسشنامه هوش های چند گانه گاردنر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه هوش های چندگانه…

  • فایل پاورپوینت آب در خاك يك بعدي

    فایل پاورپوینت آب در خاك يك بعدي برچسب ها: دانلود پاورپوینت آب در خاک يك بعديآب در خاک يك بعديتحکیمپاورپوینت مکانیک خاکقانون دارسيپاورپوینت جریان آب در خاکپاورپوینت آب در خاک يك بعديمکانیک خاکجریان آب در خاک یک بعدیگرادیان هیدرولیکی رفتن…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک های شناختی

    پیشینه و مبانی نظری سبک های شناختی دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک های شناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های شناختی سبک شناختی یکی از مباحثی است که به تفاوت های…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی (فصل دوم)

    پيشينه نظري س,چارچوب نظري تعاریف سلامت سازمانی,دانلود مباني نظري اخلاق مدیریتی,فصل دوم پايان نامه ارشد مفهوم اخلاق مدیریت,مباني نظري سلامت سازمانی,مباني نظري مدیریت اخلاق مدیریتی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهری

    پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهریمدل CA در مطالعات شهریبررسی مدل CAپاورپوینت مدل CELLULAR AUTOMATA در شهرسازیپاورپوینت بررسی و معرفی مدل CA در مطالعات شهریمدل CAپاورپوینت مدل CA در مطالعات شهریآشنایی…

  • گزارش کارآموزی شرکت تعاونی

    شرکت تعاونی,کارآموزی,گزارش کارآموزی شرکت تعاونی دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی شرکت تعاونی از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی شرکت تعاونی در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر: فهرست مطالب مقدمه                                                                                                                                      …

  • مبانی نظری پایان نامه ارشد و پیشینه تحقیقاتی عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی(فصل 2)

    پيشينه پژوهش افت تحصیلی,پيشينه نظري عملکرد تحصیلی,چارچوب نظري عوامل پیشرفت تحصیلی,دانلود مباني نظري عملکرد تحصیلی,فصل دوم پايان نامه ارشد پیشرفت تحصیلی,مباني نظري پیشرفت تحصیلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) پیشرفت تحصیلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری پایان نامه ارشد…

  • پاورپوینت سلامت شير از توليد تا مصرف و اهميت تغذيه ای آن

    پاورپوینت سلامت شير از توليد تا مصرف و اهميت تغذيه ای آن برچسب ها: پاورپوینت سلامت شير از توليد تا مصرف و اهميت تغذيه ای آنشیر یک ماده غذایی ارزشمندسهم گروه شير و فرآورده هاي آن در سبد غذايي خانوارهاي…

  • پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی مسیر برای عابر پیاده

    پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی مسیر برای عابر پیاده دانلود پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی مسیر برای عابر پیاده دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی مسیر برای عابر پیاده،در حجم…

  • بررسی اثربخشی واقعیت درمانی بر کاهش کمرویی و نارسایی هیجانی دانش آموزان

    بررسی اثربخشی واقعیت درمانی بر کاهش کمرویی و نارسایی هیجانی دانش آموزان برچسب ها: پایان نامه کمروییپایان نامه نارسایی هیجانیپایان نامه واقعیت درمانیعلل کم روییپيشگيری از کمرويی در کودکاننارسایی هیجانینظریه واقعیت درمانیواقعیت درمانی با روانکاری فرویداصول واقعیت درمانی رفتن به…

  • پیشینه و مبانی نظری راهبرد های شناختی تنظیم هیجان

    پیشینه و مبانی نظری راهبرد های شناختی تنظیم هیجان دانلود پیشینه و مبانی نظری راهبرد های شناختی تنظیم هیجان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل راهبردهای شناختی تنظیم هیجان هيجان نقش مهمي در جنبه…

  • پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار

    پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار دانلود پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : 2 - 1 - مقدمه 2 - 2 - بورس…

  • پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : پیام رمز را پیدا کن

    پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : پیام رمز را پیدا کن برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث پیام رمز را پیدا کن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : پیام رمز را پیدا…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی

    مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی دانلود مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اصول، مبانی، مدل ها و نظریه های  هوش هیجانی 1- مفهوم هوش 2- تعاریف هوش…

  • بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند

    بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند برچسب ها: ارزش ویژه ی برندارزیابی از بسط برندنوگرایی مصرف کنندهتناسب محصولبررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برندپایان نامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفهوم روانشناختی مدیریت زمان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش اصول مدیریت زمان,پيشينه تحقيق مدیریت زمان فایل صوتی,چارچوب نظري مهارت های م,دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفهوم همگرایی و امنیت (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه تعریف مدیریت زمان,مباني نظري مدیریت زمان چیست,مقاله مدیریت زمان دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری سوء مصرف مواد و اعتیاد

    پیشینه و مبانی نظری سوء مصرف مواد و اعتیاد دانلود پیشینه و مبانی نظری سوء مصرف مواد و اعتیاد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سوء مصرف موادواعتیاد فصل دوم…

  • پیشینه و مبانی نظری گیاهان دارویی زیره سبز

    پیشینه و مبانی نظری گیاهان دارویی زیره سبز دانلود پیشینه و مبانی نظری گیاهان دارویی زیره سبز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق گیاهان دارویی زیره سبز بخش اول…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تصمیم گیری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تصمیم گیری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تصمیم ‏ گیری ، تاریخچه و مفاهیم تعریف تصمیم ‏ گیری اجزاء تصمیم…

  • فیلم آموزش کامل درس هفتم عربی پایه نهم - ثمرة الجدِّ: نتیجه تلاش

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس هفتم عربی پایه نهم - ثمرة الجدِّ: نتیجه تلاش از سایت دانلود…

  • تحقیق بررسی تاثیر بازی درمانی در کاهش افسردگی کودکان

    افسردگی,بازی درمانی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تاثیر بازی درمانی در کاهش افسردگی کودکان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی تاثیر بازی درمانی در کاهش افسردگی کودکان در حجم 117 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با…

  • بررسی رابطه بین مدیریت سود و جنسیت مدیران شرکت های پذیرفته شوده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی رابطه بین مدیریت سود و جنسیت مدیران شرکت های پذیرفته شوده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: پروژه بررسی رابطه بین مدیریت سود و جنسیت مدیران شرکت های پذیرفته شوده در بورس اوراق بهادار تهرانپایان نامه بررسی رابطه…

  • تحقیق تفاوت شیعه و سنی

    09358978227,تحقیق تفاوت شیعه و سنی,دانلود تحقیق تفاوت شیعه و سنی,سنی,شیعه,نگار زمانی دانلود فایل اصلی تحقیق تفاوت شیعه و سنی از سایت دانلود فایل عنوان تحقیق : تفاوت شیعه و سنیفرمت : WORDتعداد صفحات : 25 صفحهدر صورت بروز هر گونه…