بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • بررسی رابطه بین نقدینگی و اندازه شرکت با ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی رابطه بین نقدینگی و اندازه شرکت با ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: پروژه حسابداری حجم نقدینگی اندازه شرکتتحقیق بررسی ارزش شرکت مقاله حسابداری بازده سهام ریسک سهام و پانل دیتابررسی رابطه…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی زنان (فصل دوم)

    ادبیات نظري نظریه های توانمندسازی زنان,بررسی توان‌مندسازی زنان در ایران,پيشينه پژوهش توانمندسازی زنان,چارچوب ادبيات نظري توانمندسازی زنان,چارچوب نظري توانمندسازی زنان,مباني نظري ابعاد توانمندسازی,مباني نظري و پيشينه پژوهش توانمندسازی زنان دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی زنان…

  • بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات

    بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات برچسب ها: بیمه های زندگی کیفیت خدمات بیمه ای پایان نامه بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغاتپروژه بررسی…

  • بررسی نقش واسطه ای حمایت اجتماعی در سازگاری روانی و سرمایه های روانشناختی دبیران

    بررسی نقش واسطه ای حمایت اجتماعی در سازگاری روانی و سرمایه های روانشناختی دبیران برچسب ها: حمایت اجتماعی سرمایه روانشناختی سازگاری روانی دبیران رفتن به سایت اصلی بررسی نقش واسطه ای حمایت اجتماعی در سازگاری روانی و سرمایه های روانشناختی…

  • مبانی نظری توانبخشی

    مبانی نظری توانبخشی دانلود مبانی نظری توانبخشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توانبخشی ﻃﺒﻖﮔﺰارش ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﻬﺎﻧﻲ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ( WHO ) ﻳﺎ ﺣﺪود 10درﺻﺪ ﺟﻤﻌﻴﺖ ﺟﻬﺎن ( 650 میلیون نفر ) دﭼﺎر ﻧﻮﻋﻲ ﻣﻌﻠﻮﻟﻴﺖ…

  • پاورپوینت شیشه های مقاوم در برابر زلزله در ساختمان ها

    پاورپوینت شیشه های مقاوم در برابر زلزله در ساختمان ها دانلود پاورپوینت شیشه های مقاوم در برابر زلزله در ساختمان ها دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و آشنایی با شیشه های مقاوم…

  • پاورپوینت قانون مالیاتهای مستقیم

    پاورپوینت قانون مالیاتهای مستقیم دانلود پاورپوینت قانون مالیاتهای مستقیم دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت قانون مالیاتهای مستقیم. این فایل در ارتباط با قانون مالیاتهای مستقیم تهیه شده است، در حجم 92 اسلاید قابل…

  • بررسی رابطه تعهد شغلی با میزان خلاقیت مدیران مدارس متوسطه

    بررسی رابطه تعهد شغلی با میزان خلاقیت مدیران مدارس متوسطه,پایان نامه رابطه تعهد شغلی با میزان خلاقیت مدیران,تئوری های مدیریت و خلاقیت,تعهد سازمانی,خلاقیت و نوآوری,راهکارهایی برای تسهیل خلاقیت و ن,شیوه های پرورش خلاقیت,ضرورت و اهمیت تعهد در کار دانلود فایل…

  • پاورپوینت آشنایی با آسانسورها

    پاورپوینت آشنایی با آسانسورها برچسب ها: دانلود پاورپوینت آسانسورآسانسورآسانسور و اجزای آنپاورپوینت آسانسورآسانسور کششیآسانسور هيدروليکیپاورپوینت معرفی آسانسورهاانواع آسانسورپاورپوینت آشنایی با آسانسورهاآسانسورهاآشنایی با آسانسورها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنایی با آسانسورها دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پیشینه ومبانی نظری مهارتهای مقابله ای

    پیشینه ومبانی نظری مهارتهای مقابله ای دانلود پیشینه ومبانی نظری مهارتهای مقابله ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مهارتهای مقابله ای : 31 - 2 - ارزیابی سبک های مقابله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ، مزایا و مراحل انجام مدل های QFD ( گسترش کارکرد کیفیت )

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ، مزایا و مراحل انجام مدل های QFD ( گسترش کارکرد کیفیت ) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ، مزایا و مراحل انجام مدل های QFD ( گسترش کارکرد کیفیت ) دسته…

  • دانلود مقاله ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت

    الگوریتم رقابت استعماری (ICA),انرژی تأمین نشده مورد انتظار,بررسی ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت اطمینان و کاهش تلفات,پخش بار بهینه OPF,تلفات انرژی سالیانه,کاهش سناریو دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه…

  • پاورپوینت نحوه‌ي تماس تلفني مؤثر

    پاورپوینت نحوه‌ي تماس تلفني مؤثر برچسب ها: آموزش فروش تلفنیآموزش مکالمه تلفنینمونه مکالمه بازاریابی تلفنینحوه پاسخگویی به تلفنمتن بازاریابی تلفنیبازاریابی تلفنی بیمهنمونه دیالوگ های بازاریابی تلفنیملزومات بازاریابی تلفنی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نحوه‌ي تماس تلفني مؤثر دسته بندي :…

  • مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین تعاریف جرات ورزی و نظریه های آن در روانشناسی (فصل دوم)

    مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین تعاریف جرات ورزی و نظریه های آن در روانشناسی (فصل دوم) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)مهارت جرات ورزی و قاطعیتجرات ورزیpdfمقاله درباره جرات ورزیدانلود مبانی نظری جرات ورزیجرأت ورزی در…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی چاپخانه صنعتی

    دانلود طرح توجیهی چاپخانه,طرح توجیهی احداث چاپخانه,طرح توجیهی تاسیس چاپخانه,طرح توجیهی چاپخانه دیجیتال,طرح توجیهی راه اندازی چاپخانه صنعتی,طرح توجیهی کارگاه چاپخانه,طرح کسب و کار چاپخانه,کارآفرینی تاسیس چاپخانه صنعتی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی چاپخانه صنعتی از…

  • پاورپوینت خرس و خرس قطبی

    پاورپوینت خرس و خرس قطبی برچسب ها: پاورپوینت خرس و خرس قطبی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت خرس و خرس قطبی دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت خرس و خرس قطبیقالب بندی: پاورپوینتتعداد…

  • دانلود طرح توجیهی واحد بازیافت مواد پلاستیکی,تولید نایلون

    پروژه بازیافت پلاستیک,پروژه کارآفرینی بازیابی ضایعات پلاستیکی,توليد نايلون از زباله های شهري,دانلود طرح توجیهی بازیافت ضایعات پلاستیک,روش بازیافت ضایعات پلاستیک,طرح توجیهی بازیافت نایلون,طرح توجیهی چاپ روی نایلون,طرح کارآفرینی چاپ روی پلاستیک دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی واحد بازیافت مواد…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات…

  • پاورپوینت مايعات و جامدات

    پاورپوینت مايعات و جامدات برچسب ها: پاورپوینت مايعات و جامدات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مايعات و جامدات دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مايعات و جامداتقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 56قسمتی از پاورپوینتمايعات…

  • بررسی تأثیر شخصیت بر کارآفرینی مدیران در شرکت بیمه البرز

    بررسی تأثیر شخصیت بر کارآفرینی مدیران در شرکت بیمه البرز برچسب ها: ویژگی‌های شخصیتی ویژگی‌ های کارآفرینی برونگرایی همسازی ثبات هیجانی گشودگی تجربه وظیفه‌مداریپایان نامه بررسی تأثیر شخصیت بر کارآفرینی مدیران در شرکت بیمه البرز رفتن به سایت اصلی بررسی…

  • پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی

    پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی برچسب ها: درمان اختلالات عصبیبیماری های عصبی انسانعلت اختلالات عصبیشایع ترین بیماری های مغز و اعصاببیماری مغزی در جدولاختلال عصبی میفوسونیااختلال عصبی در جدولاختلالات عصبی رشدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی دسته بندي…

  • پاورپوینت کاخ موزه نیاوران، کاخ صاحبقرانیه و کوشک احمد شاهی

    پاورپوینت رایگان کوشک احمد شاهی سعدآباد,پاورپوینت کاخ موزه نیاوران,تالار آیینه کاخ صاحبقرانیه,تحقیق عمارت کوشک فرح,دانلود پاورپوینت کاخ صاحبقرانیه و کوشک احمد شاهی,کاخ صاحبقرانیه و کوشک احمد شاهی,کوشک احمد شاهی,مقاله بررسی پلان کوشک احمدشاهی دانلود فایل اصلی پاورپوینت کاخ موزه نیاوران،…

  • منشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامی

    منشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامی دانلود منشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل منشور مرمت و حفظ میراث شهریکشورهای اسلامی سازمان کنفرانس اسلامی - دبیرکلمنشور حفظ میراث…

  • پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : زمین خانه ی پر آب ما

    پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : زمین خانه ی پر آب ما برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث زمین خانه ی پر آب ما رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : زمین خانه…

  • پاورپوینت فرایند جوشکاری پلاسما

    پاورپوینت فرایند جوشکاری پلاسما برچسب ها: جوشکاری پلاسما pdfفیلم جوشکاری پلاسماجوشکاری پلاسما pptمقاله جوشکاری پلاسماجوش آرگونانواع جوشکاریآموزش جوشکاری پلاسماجوشکاری gtaw چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فرایند جوشکاری پلاسما دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • بررسی اثربخشی درمان تلفیقی مدل ماتریکس و «کاهش استرس بر پایۀ ذهن آگاهی» بر نشخوار فکری، تنظیم هیجانی

    اعتیاد و ذهن آگاهی,پایان نامه تنظیم هیجان,پایان نامه مدل ماتریکس,پایان نامه نشخوارفکری,تاریخچۀ ذهن آگاهی,درمان قبول و تعهد (ACT),درمان کاهش استرس بر پایۀ ذهن آگاهی,مبانی نظری ذهن آگاهی,نشخوار فکری و استرس دانلود فایل اصلی بررسی اثربخشی درمان تلفیقی مدل ماتریکس و…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق مدیریت تعارض

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق مدیریت تعارض دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق مدیریت تعارض دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشیه تحقیق مدیریت تعارض مقدمه مراحل تعارض در سازمان ها از…

  • تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک

    Business to business چيست,Business to consumer چيست,انواع تجارت الکترونیک,تجارت التکترونیک چیست؟,تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک pdf,تعریف تجارت الکترونیک,تكنولوژي shopping,مدل هاي اصلي b2b دانلود فایل اصلی تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک از سایت دانلود فایل دانلود تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک…

  • پاورپوینت سبزيكاري عمومی

    پاورپوینت سبزيكاري عمومی برچسب ها: کتاب سبزیکاری عمومیسبزیکاری عمومی در منازلسبزیکاری عمومی و خصوصی دكتر دشتيسبزیکاری عمومی دکتر مریم حقیقی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سبزيكاري عمومی دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE)

    پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE) دانلود پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه های ریسک نقدشوندگی (فصل دوم حسابداری)

    چارچوب نظری معیارهای نقد شوندگی سهام,دانلود مباني نظري دلایل اهمیت نقدشوندگی,عوامل موثر,فصل دوم پایان نامه محاسبه نقدشوندگی سهام,مباني نظري نقدشوندگی چیست,مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه های ریسک نقدشوندگی (فصل دوم حسابداری),معیارهای نقدشوندگی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع فتوسنتز

    دانلود پاورپوینت با موضوع فتوسنتز برچسب ها: مراحل فتوسنتزمعنی فتوسنتزچرخه فتوسنتزفرمول فتوسنتزمعادله شیمیایی فتوسنتزفتوسنتز به زبان سادهفتوسنتز مصنوعیواکنش های نوری فتوسنتز رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع فتوسنتز دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روان وایمان با شادکامی

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روان وایمان با شادکامی دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روان وایمان با شادکامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان وایمان با شادکامی…

  • قيرهای امولسيونی

    قيرهای امولسيونی دانلود قيرهای امولسيونی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل قيرهای امولسيونی معرفی قير امولسيونانواع قيرهای امولسيوناجزاء تشکيل دهنده قير امولسيونروش های توليد قير امولسيونپارامترهای مهم در توليد قير امولسيونآزمايش های قير امولسيونبرخی از کاربردهای قير…

  • بررسی رابطه بین انعطاف پذیری مالی و سیاست های نقدی با تاکید بر چرخه عمرشرکت های پذیرفته شده بورس

    بررسی رابطه بین انعطاف پذیری مالی و سیاست های نقدی با تاکید بر چرخه عمرشرکت های پذیرفته شده بورس برچسب ها: بررسی رابطه بین انعطاف پذیری مالی و سیاست های نقدی با تاکید بر چرخه عمر شرکت های پذیرفته شده…