بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • دانلود پاورپوینت فصل اول فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع سقوط آزاد

    دانلود پاورپوینت فصل اول فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع سقوط آزاد برچسب ها: مسائل سقوط آزاد در فیزیکدانلود جزوه سقوط آزادجزوه فصل اول فیزیک پیش دانشگاهی تجربیفیزیک پیش فصل 1حرکت شناسی فیزیک پیش دانشگاهیآموزش فصل اول فیزیک پیش دانشگاهیدانلود جزوه…

  • پایان نامه و رساله معماری کارخانه خودرو

    بررسی معماری کارخانه خودرو,پایان نامه معماری کارخانه خودرو,دانلودمقاله معماری کارخانه خودرو,رساله معماری کارخانه خودرو,مطالع,معماری کارخانه خودرو,مقاله معماری کارخانه خودرو همراه با جزئیات,مقاله معماری کارخانه ماشین دانلود فایل اصلی پایان نامه و رساله معماری کارخانه خودرو از سایت دانلود فایل رساله…

  • بررسی ارتباط انتقال مهارت های مدیریتی به زیردستان و جانشین پروری

    بررسی ارتباط انتقال مهارت های مدیریتی به زیردستان و جانشین پروری برچسب ها: پایان نامه مهارت های مدیریتیتحقیق جانشین پروریمفهوم شناسی مهارت های مدیریتیمهارت هاي انساني بر اساس مدل كاتز مهارت های ادراکیانواع مهارت‌هاي مديريتيمفهوم شناسی جانشین پروریتوسعه شغلی کارکنانمدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثر افزایش نرخ ارز یا کاهش ارزش پول ملی بر متغیرهای مهم اقتصاد کلان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثر افزایش نرخ ارز یا کاهش ارزش پول ملی بر متغیرهای مهم اقتصاد کلان دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثر افزایش نرخ ارز یا کاهش ارزش پول ملی بر متغیرهای مهم اقتصاد کلان دسته…

  • پاورپوینت با موضوع ارزشیابی توصیفی

    پاورپوینت با موضوع ارزشیابی توصیفی دانلود پاورپوینت با موضوع ارزشیابی توصیفی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ارزشیابی توصیفی الگویی کیفی است که سعی می کند به عمق و کیفیت یادگیری همه جانبه دانش…

  • طرح لایه باز کارت ویزیت شیرینی فروشی (کارت ویزیت قند قاووت فروشی)

    طرح لایه باز کارت ویزیت شیرینی فروشی (کارت ویزیت قند قاووت فروشی) دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت شیرینی فروشی (کارت ویزیت قند قاووت فروشی) دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : کارت ویزیت…

  • پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه

    پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه دانلود پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز اسلامی اهل سنت همراه با نقشه های معماری آن

    پایان نامه معماري طراحی مرکز اسلامی اهل سنت,تحلیل و بر,رساله معماري طراحی مرکز اسلامی اهل سنت همراه با نقشه های معماری آن,ظوابط و استانداردهای طراحی مرکز اسلامی اهل سنت,مطالعات معماري طراحی مرکز اسلامی اهل سنت,نقشه های معماری مرکز اسلامی اهل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تغییرات آب و هوایی وکارایی کشاورزی متشکل از سیستم های کشاورزی

    دانلود پاورپوینت با موضوع تغییرات آب و هوایی وکارایی کشاورزی متشکل از سیستم های کشاورزی برچسب ها: تغییرات آب و هوایی چیستتغییرات آب و هوایی در ایرانعلت تغییرات آب و هواییتغییر اقلیم در ایرانعوامل تغییر اقلیمتغییر اقلیم چیستانسان و تغییرات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سيستم و ويژگی های كيفی اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم برآن (فصل دوم)

    ادبیات نظری سيستم و ويژگی های كيفی اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم برآن,پیشینه تحقیق سيستم و ويژگی های كيفی اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم برآن,فصل دوم پایان نامه سيس,مبانی نظری سيستم و ويژگی های كيفی اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم…

  • بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه

    بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمهدانلود مقاله بررسی تاثیر…

  • پاورپوینت ساختمان داده ها به زبان C

    پاورپوینت ساختمان داده ها به زبان C دانلود پاورپوینت ساختمان داده ها به زبان C دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ساختمان داده ها به زبان C،در حجم 323 اسلاید قابل ویرایش.…

  • طرح لایه باز برچسب سرکه سیب

    طرح لایه باز برچسب سرکه سیب دانلود طرح لایه باز برچسب سرکه سیب دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : لیبل مربوط به سرکه سیب این فایل با فتوشاپ طراحی شده است ، قابلیت…

  • پاورپوینت آشنایی با سئو

    پاورپوینت آشنایی با سئو دانلود پاورپوینت آشنایی با سئو دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با سئو (SEO) ، در حجم 58 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: وبومتریک: حجم اطلاعات…

  • پیشینه و مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده

    پیشینه و مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده دانلود پیشینه و مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مروری بر ادبیات تحقیق و مطالعات انجام شده .................................................................................................................................. 5 2…

  • پیشینه و مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدل های فرهنگ سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدل های فرهنگ سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدل های فرهنگ سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرهنگ‌سازمانی : واژه فرهنگ در…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شیوه های فرزند پروری فهرست مطالب : تعاریف شیوه های فرزند…

  • تحقیق اصول و تنظیم و کنترل بودجه دولتی

    تحقیق اصول و تنظیم و کنترل بودجه دولتی برچسب ها: اصول تنظیم وکنترل بودجه pdfپاورپوینت اصول تنظیم و کنترل بودجه دولتیدانلود جزوه تنظیم و کنترل بودجهدانلود کتاب اصول تنظیم وکنترل بودجه دولتی فرجوندخلاصه کتاب اصول تهیه و تنظیم و کنترل…

  • پاورپوینت علم شیمی در قرآن

    پاورپوینت علم شیمی در قرآن برچسب ها: علم شیمی در قرآن کریمفیزیک در قرانحدیث در مورد اتمآیات قرآن در مورد انرژیآیات قرآن در مورد علوم تجربیشیمی در قرآن pdfآهن در قرآنانرژی هسته ای در قران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه و مبانی نظری قصه ، جایگاه و کابردهای بالینی آن

    پیشینه و مبانی نظری قصه ، جایگاه و کابردهای بالینی آن دانلود پیشینه و مبانی نظری قصه ، جایگاه و کابردهای بالینی آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل قصه ، جایگاه و کابردهای…

  • مبانی نظری و پیشینه سکونتگاه های غیررسمی و سرمایه اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه سکونتگاه های غیررسمی و سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری و پیشینه سکونتگاه های غیررسمی و سرمایه اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - تعریف و ساختیابی…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تاسیس کارگاه خدمات چاپی و تیزر تبلیغاتی

    پروژه کارافرینی چاپ تبلیغات,چاپی,چاپی وساخت تابلوهای فلکسی,دانلود طرح توجیهی خدمات تبليغاتی,دانلود کارافرینی تیزر تبلیغاتی,طرح توجیهی چاپ بنر,طرح توجیهی خدمات تبلیغاتی,طرح توجیهی خدمات چاپی,طرح توجیهی دستگاه چاپ بنر,طرح کسب و کار دستگاه چا دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی…

  • پاورپوینت معماری ارگانیک

    معماری ارگانیک دانلود فایل اصلی پاورپوینت معماری ارگانیک از سایت دانلود فایل پاورپوینت معماری ارگانیک در حجم 56 اسلاید و در قالب ppt ,و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: با پیشرفت روزافزون جامعه صنعتی، اتکا به منطق و…

  • بررسی رابطه بین ساختارسرمایه و سودآوری به تفکیک شرکت های هموارسازوغیرهموارسازسود دربازارسرمایه ایران

    بررسی رابطه بین ساختارسرمایه و سودآوری به تفکیک شرکت های هموارسازوغیرهموارسازسود دربازارسرمایه ایران برچسب ها: هموارسازی سود ساختارسرمایهنسبت بازده حقوق صاحبان سهام مدل ایکلپروژه بررسی رابطه بین ساختارسرمایه و سودآوری به تفکیک شرکت های هموارسازوغیرهموارسازسود دربازارسرمایه ایران رفتن به سایت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاري بهداشت جامعه(1)

    دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاري بهداشت جامعه(1) برچسب ها: دانلود کتاب پرستاری بهداشت جامعه 1ارشد پرستاری بهداشت جامعهدانلود رایگان کتاب پرستاری بهداشت جامعهتعریف پرستاری بهداشت جامعهدانلود کتاب پرستاری بهداشت جامعه 1و2و3تعریف بهداشت جامعهکتاب پرستاری سلامت جامعهبهترین گرایش کارشناسی ارشد پرستا…

  • بررسی نقش عوامل اجتماعی- اقتصادی و فرهنگی مؤثر در ازدواج جوانان

    اقتصادی و فرهنگی مؤثر در ازدواج جوانان,بررسی نقش عوامل اجتماعی,بررسی نقش عوامل اقتصادی مؤثر در ازدواج,پایان نامه علل,پایان نامه عوامل اجتماعی در ازدواج جوانان,پایان نامه عوامل موثر در ازدواج,علل گریز از ازدواج,عوامل مؤثر بر افزایش سن ازدواج دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی در نظام سرمایه داری

    دانلود پاورپوینت با موضوع تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی در نظام سرمایه داری برچسب ها: نقد نظام سرمایه دارینظام سرمایه داری چیستنظام سرمایه داری در ایراننظام سرمایه داری و کمونیستینظام سرمایه داری به زبان سادهلیبرالیسم اقتصادی چیستانواع نظام های اقتصادیسوسیالیسم…

  • دانلود مقاله اهمیت انتخاب تامین کننده سبز بر اساس مدیریت زنجیره تامین سبز

    پایان نامه اهمیت انتخاب تامین کننده,پروژه اهمیت انتخاب تامین کننده سبز بر اساس مدیریت زنجیره تامین سبز,تحقیق اهمیت انتخاب تامین کننده سبز بر اساس مدیریت زنجیره تامین سبز,دانلود مقاله اهمیت انتخاب تامین کننده سبز بر اساس مدیریت زنجیره تامین سبز…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی پرورش ،تولید،تکثیر و نگهداری ماهی و آبزیان دریایی

    پرورش آبزیان دریایی,پرورش ماهی,پروژه کارآفرینی پرورش ماهی,پروژه کارآفرینی تولید و تکثیر ماهی,تکثیر و پرورش ماهیان خوراکی,دانلود پروژه کارآفرینی,دانلود پروژه کارآفرینی پرورش ماهی,راه اندازی استخر برای پرورش ماهی,طرح توجیهی پرورش ماهی و آبزیان دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی پرورش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی مستقل و اقلام تعهدی (فصل 2)

    ادبیات نظری انواع حسابرسی مستقل,پیشینه تحقیق حسابرس مستقل کیست,تعریف اقلام ت,دانلود ادبیات نظری وظایف حسابرس مستقل,فصل دوم پایان نامه مفهوم اقلام تعهدی,مبانی نظری حسابرسی مستقل چیست,مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی مستقل و اقلام تعهدی (فصل 2) دانلود فایل اصلی…

  • مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( فوتبال ))

    مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( فوتبال )) دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( فوتبال )) دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( تربیت بدنی )) قالب های پاورپوینت جهت…

  • پاورپوینت کفپوش های اپوکسی

    پاورپوینت کفپوش های اپوکسی برچسب ها: دانلود پاورپوینت کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوش های اپوکسیکفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوشپاورپوینت معرفی کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفسازیکفپوش هاپاورپوینت بررسی کفپوش هاکفپوش اپوکسیپاورپوینت معماریپاورپوینت سقف کاذب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کفپوش های اپوکسی دسته بندي…

  • پاورپوینت درمورد نهاد

    پاورپوینت درمورد نهاد دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد نهاد از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد نهادقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 11محتویاتقسمتی از پاورپوینتتعریف نهاد : قسمتی از جمله  است که درباره ی آن توضیح می دهیم. در واقع انجام…

  • دانلود پرسشنامه بهزیستی ذهنی کی یز و ماگیارمو

    بهزیستی روانشناختی pdf,بهزیستی روانشناختی چیست,بهزیستی روانشناختی ریف,پایان نامه بهزیستی روانشناختی,تاریخچه بهزیستی روانشناختی,تعریف عملیاتی بهزیستی روانشناختی,تعریف مفهومی بهزیستی روانشناختی,نظریه های بهزیستی روانشناختی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه بهزیستی ذهنی کی یز و ماگیارمو از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه بهزیستی ذهنی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جو عاطفی خانواده,پیشینه پژوهش جو عاطفی خانواده,پیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده,چارچوب جو عاطفی خانواده,فصل دوم پایان نامه جو عاطفی خانواده,مبانی نظری جو عاطفی خانواده دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده (فصل دوم پایان…