بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)

بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)

برچسب ها:
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)پروژه بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)تحقیق بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطال

رفتن به سایت اصلی

بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان  بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی  صنعت اتومبیل از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در127صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متنمقدمهدر دهه هائي كه گذشت، به طور واضحي مشخص شد كه دنيا از يك اقتصاد صنعتي كه ماشين آلات عنصر اصلي به شمار مي آيند، به سمت يك اقتصاد مبتني بر انسان كه مشتري در مركز ثقل آن قرار دارد، حركت مي كند (حقيقي و اكبري، 1390 ). در محيط بازار بسيار رقابتي كنوني، كه كالاها و خدمات به تنهايي براي جذب يك بازار جديد و يا حتي نگهداري بازارها و مشتريان فعلي كافي نيست، اعتقاد بر اين است كه جنبه احساسي و عاطفي محصولات، تمايزكليدي در انتخاب نهايي محصول و قيمتي كه مصرف كنندگان حاضر به پرداخت هستند، خواهد بود (گوب ، 2001) و تاكيد اصلي بر روي توسعه و ترفيع كالاهايي با علامت تجاري است كه نيازهاي احساسي و عاطفي مصرف كنندگان را برآورده كند (هوانگ ، 2007). عليرغم اين كه رفتارهاي پس از خريد نقش مهمي در رفتارهاي جايگزين كردن برند بازي مي كند، تاكنون درك كمي در مورد روابط برند– مصرف كننده درطول زمان مالكيت برند صورت گرفته است. تمايل مصرف كنندگان براي جايگزين نمودن برند فعلي از طريق خريد يك برند جديد تابع تجربه آنها از برند و همچنين احساسات آنها در مورد برند قديمي می باشد (موگا و همکاران ، 2011) 1-1)    بیان مسالهدر ادبیات کلاسیک اقتصاد نیروی کار، سرمایه و زمین سه عنصر اصلی تولید و سرچشمه های اصلی ثروت به شمار می آیند. ولی این الگو قادر نیست که توضیح دهد که چگونه یک کالا با کارآیی، کیفیت و زیبائی مشابه به سه برابر قیمت کالایی دیگر به فروش می رسد.رویکردهای نوین بازاریابی این پدیده را با  هویتی که برند برای مشتری دارد توضیح می دهند. یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است. در بسیاری از بازارها، برند هویت ویژ ه ای برای یک محصول می آفریند و آ نها را به گروه خاصی از جامعه پیوند می دهد. از نظر روانشناسی این گونه کالاها علاوه بر کاربرد ظاهری، برای مشتری تشخص و اعتماد به نفس می آفریند، از این رو مشتری آماده است بهای متفاوتی برای آن بپردازد. علاوه بر این، نام تجاری برتر به طور ناخودآگاه برای مشتری به مفهوم کیفیت بهتر محصول و رضایت است. مشتری با خرید یک محصول برند باور دارد که در مقابل پول خود چیز با ارزشی دریافت کرده است. واقعیت این است که نام تجاری، همانند سرمایه یا فناوری و مواد اولیه در ایجاد ارزش افزوده برای یک سازمان نقش دارد. مشتری و سازمان هر دو از مزایای برند بهره می برند. زمانی که مصرف کننده تجربه یک بار استفاده از یک برند را داشته باشد، با آن احساس راحتی بیشتری داشته، تمایل به استفاده از آن محصول بالا می رود. نا مهای تجاری اطلاعاتی در مورد کیفیت کالا، عملکرد وسایر جنبه های کالا می باشند و باعث می شوند مشتری ریسک کمتری را متحمل شود. نام تجاری به صاحبان آنها معنا می بخشد و همچنین جزء ثروت آ نها محسوب می شود. در دنیای بازاریابی امروز شخصیت برند مفهوم جذاب و گیرایی دارد (گنجی نیا واخوان، 2011).يك برند موقعي داراي قدرت است كه بتواند رفتار مصرف كنندگاني كه به آن برند مي نگرند را تحت تأثيرقرار داده و به شكل عادي ترجيحات، گرايشات و رفتار خريد براي آن برند را تكراري و روزمره نمايد . امروزه برند جزء مهم و لاينفك در استراتژي بازاريابي است (شاهرخی و همکاران، 1998) در این پژوهش ما سعی داریم عوامل تاثیر گذار بر اشتیاق مصرف کنندگان به برند و نتیجه حاصل از این اشتیاق )مطالعه موردی صنعت اتومبیل) می باشد. 2-1)  اهمیت و ضرورت انجام تحقیقدر دنیای امروز، خریداران برای تصمیم گیری در فرآیند خرید با سوالات و اما و اگرهای زیادی روبه رو هستند. تنوع محصولات مختلف باعث شده است تا مشتریان با حق انتخابهای زیادی روبه رو باشند. از سویی دیگر شرکتها دریافته اند که هزینه جذب مشتریان جدید پنج برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است و از دست دادن یک مشتری ، تنها از دست دادن یک مشتری نیست، بلکه فراتر از آن به معنای از دست دادن کل خریدهایی است که مشتری می توانسته در طول زندگی خود انجام دهد.(کاتلر، آرمسترانگ، ترجمه فروزنده، 1376)برند یا نام تجاری باید قادر باشد قلب و روح مخاطب خود را تسخیر کند. در دنیای امروز که بازار های آن مملو از محصولاتی است که از لحاظ فیزیکی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد خلق شخصیت و هویت مناسب برای یک نام تجاری، می تواند تمایز چشمگیری ایجاد کند، برای تحقق این امر و خلق برند تجاری که در اذهان و قلوب متندگار شود باید به جست وجو و بررسی پرداخت. شناسای زمینه های میان مشتریان از یک سو و نام تجاری از سوی دیگر، از جمله زمینه سازی های برقراری ارتباطی موثر برای جلب مشتریان بیشتر است. هر نام تجاری هویت و شخصیت خاص خود را دارد. نام های تجاری که هویت و اهداف خود را مشخص و متمایز می سازند و چهرهای ماموس و دوستانه از خود ارائه می دهند، قادرند که با مشتریان خود ارتباطی غنی و سودمند برقرار کنند و نه تنها بخشی از قلب و ذهن آنها بلکه بخشی از زندگی روزمره مصرف کنندگان را تسخیر نمایند.(علیپور و خطبه سرا، 1388)امروزه اهميت مفهوم برند در خريد مشتريان به حدي است كه برخي از صاحبنظران از آن به عنوان يك محصول كامل ياد كرده و معتقدند بسياري اوقات مشتريان در عوض آنكه محصولي را خريداري نمايند، برندها را مي خرند.(سمیعی نصر، 1390)پیوستگی و علاقه مشتری نسبت به ابعاد خاصی از برند همچون : تعهد، صداقت، واقعیت گرایی، احساس تازگی دادن به مشتری، اعطای شخصیت مطلوب می تواند  در انتخاب آن برند و اشتیاق به برند تاثیر مثبت بگذارد. (سمیعی و علوی و سیاهرودی ، 1390)کلر (1993) نشان داد مصرف کنندگان با نگرش های قوی و مطلوب نسبت به برند، می بایستی تمایل بیشتری برای پرداخت قیمت های بالاتر داشته باشنند. اگر شخصی نسبت به یک برند وابستگی عاطفی داشته باشد، تمایل بیشتری برای پرداخت اضافی برای آن برند خواهد داشت. وابستگی عاطفی به یک برند، به طور مثبت با حمایت از برند و اضطراب روانی ناشی از انتظار جدایی از برند یا جدایی واقعی از برند ارتباط دارد. به همین دلیل افراد تمایل قوی برای  خرید برندهایی دارند که آن را دوست دارند. از این رو، وی تمایل خوااهد داشت تا مبلغ بیشتری را برای خرید برند پرداخت نماید. میزان مبلغی که مصرف کنندگان تمایل دارند تا برای خرید برند پرداخت نمایند، به میزان وابستگی عاطفی (شور یا اشتیاق) احساس شده  بستگی دارد (سرکار ، 2011).لذا ذکر این نکته ضروری می باشد که با توجه به اهمیت بسیار زیادی مقوله برند و نقش بسزای که می تواند در موفقیت سازمان ایفا نمایید، در کشور ما به طور تخصوصی و جامع به آن توجه نشده است. لذا در این پژوهش به بررسی عواملی که باعث می شوند یک برند از نظر عاطفی مورد اشتیاق و توجه قرار گیرد و نتایج حاصل از آن  پرداخته شده است.3-1) اهداف تحقیق 1-3-1) هدف اصلیهدف اصلی تحقیق شناسایی تاثیر متغیرهای هویت برند ، رضایت از برند و اعتماد به برند و بر روی اشتیاق به برند و میل به پرداخت پول بیشتر برای برند و تعیین میزان تاثیر هر کدام از این عوامل می باشد.

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1383
مشاهده

کد فایل:11130
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۰
حجم فایل ها:762

اشتراک گذاری:

 قیمت:

14,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)پروژه بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)تحقیق بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطال

  • بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی- اجتماعی گردشگری

    اجتماعی گردشگری,پایان نامه بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین,پایان نامه دینداری اسلامی,پروژه بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساک,تحقیق بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی,مبانی نظری دینداری اسلامی دانلود فایل اصلی بررسی…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و نظریه های رهبری تحول آفرین (فصل دوم)

    doc,pdf,ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و نظریه های مدیریت یکپارچه شهری,پیشینه پژوهش ویژگی های رهبری تحول آفرین,تعریف رهبری تحول گرا,دانلود مبانی نظری رهبری تحول آفرین,رهبری تحول آفرین,رهبری تحول آفرین چیست؟,مقاله,مقاله درباره رهبری تحول آفرین دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : ادبيات تحقيق ......................................................... 15 2 - 1 مقدمه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

    بانکداری الکترونیک چیست,دانلود مباني نظري انواع بانکداری الکترونیک,فصل دوم پايان نامه ارشد بانکداری اینترنتی,مباني نظري مدیریت بانکداری اینترنتی,مباني نظري مزایا و معایب بانکداری الکترونیک,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بانکداری الکترونیکی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف…

  • مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین مالکیت و حاکمیت شرکتی (فصل دوم)

    پيشينه پژو,پيشينه نظري,چارچوب نظري مالکیت شرکت ها,دانلود مباني نظري حاکمیت شرکتی در ایران,فصل دوم پايان نامه ارشد مالکیت مدیریتی,مباني نظري ترکیب مالکیت و حاکمیت شرکتی,مباني نظري حسابداري,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)ساختار سرمایه دانلود فایل اصلی مباني نظري پژوهش…

  • پاورپوینت بررسی اشکالات اجرایی ساختمانهای بتنی

    پاورپوینت بررسی اشکالات اجرایی ساختمانهای بتنی دانلود پاورپوینت بررسی اشکالات اجرایی ساختمانهای بتنی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی اشکالات اجرایی ساختمانهای بتنی بصورت موردی،در حجم 58 اسلاید قابل ویرایش.   بخشی از…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته نقشه کشي صنعتي در شرکت الياف سهامي عام

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته نقشه کشي صنعتي در شرکت الياف سهامي عام برچسب ها: گزارش کاراموزي ابزار دقيق و كنترل سيستمهاي الكترونيك و سنسورهاکاراموزي ابزار دقيق و كنترل سيستمهاي الكترونيك و سنسورهاکارورزي ابزار دقيق و كنترل سيستمهاي الكترونيك و…

  • فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری

    پيشينه پژوهش تاریخچه گردشگری در جهان,پيشينه تحقيق تعریف گردشگری,پيشينه نظري اثرات اقتصادی توسعه گردشگری,چارچوب نظري اکوتوریسم,فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع گردشگری,مباني نظري عناصر صنعت گردشگری دانلود فایل اصلی فصل دوم ادبیات…

  • بررسی عوامل موثر در انتخاب روشهای حسابداری موجودی مواد و کالا وتاثیر آن بر کیفیت سود آوری

    عوامل موثر در انتخاب روشهای حسابداری موجودی مواد و کالا وتاثیر آن بر کیفیت سود آوری,کیفیت سود حسابداری و موجودی کالا,محرک جریان نقدی,مفاهیم سود در سطح ساختار,مفاهیم سود در سطح معانی,مفهوم سود از دیدگاه حسابداری,مفهوم سود در گزارشگري مالي دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های اجتماعی(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مهارتهای اجتماعی,پيشينه تحقيق مهارتهای اجت,پيشينه نظري مهارتهای اجتماعی,دانلود مباني نظري انواع مهارتهای اجتماعی,فصل دوم نظریه های مهارت های اجتماعی,مباني نظري مولفه های مهارتهای اجتماعی,مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارت های اجتماعی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری مدرسه هوشمند

    پیشینه و مبانی نظری مدرسه هوشمند دانلود پیشینه و مبانی نظری مدرسه هوشمند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدرسه هوشمند مقدمه : امروزه مهمترين دغدغه‌ي نظام آموزشي و پرورشی يك كشور ، ايجاد…

  • دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان (طرح 4)

    برنامه فیزیکی بیمارستان,برنامه فیزیکی بیمارستان (طرح 4),پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان,پروژه برنامه فیزیکی بیمارستان,پروژه طرح 4,مطالعات طراحی بیمارستان دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان (طرح 4) از سایت دانلود فایل دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان (طرح 4)در قالب پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه موانع رشد بانکداری اسلامی

    مبانی نظری و پیشینه موانع رشد بانکداری اسلامی دانلود مبانی نظری و پیشینه موانع رشد بانکداری اسلامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 16 1 - 2 بانک 17 2 - 2 نقش…

  • ادبیات نظری تحقیق بهداشت روانی و بیماری سرطان (فصل دوم )

    ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماری سرطان,ادبیات نظری تحقیق بهداشت روانی و بیماری سرطان,تحقیق بهداشت روانی و بیماری سرطان,چارچوب نظری بیماری سرطان و بهداشت روانی,فصل دوم پایان نامه بهداشت روانی و بیماریهای روانی,مبانی نظری بیماری سرطان و بهداشت روانی دانلود…

  • پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو

    پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو برچسب ها: علائم تب کریمه کنگو در ایرانپمفلت آموزشی تب کریمه کنگوتب کریمه کنگو pdfعکس بیماری تب کریمه کنگوعکس تب کریمه کنگوعلائم تب کریمه کنگو در گوسفندانعکس کنه کریمه کنگوراهنمای کشوری تب کریمه کنگو…

  • پیشینه و مبانی نظری تربیت جنسی

    پیشینه و مبانی نظری تربیت جنسی دانلود پیشینه و مبانی نظری تربیت جنسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تربیت جنسی 1 - 6 تعريف واژه‌ها 1 - 6 - 1 تعاريف نظري واژه‌ها…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم تجهیز منابع بانکی (فصل دوم)

    ادبیات نظری تجهیز منابع چیست,ادبیات نظری تعریف منابع بانکی,پیشینه پژوهش بررسی عوامل موثر بر تجهیز منابع بانکی,پیشینه تحقیق تجهیز منابع بانکی pdf,تخصیص منابع بانکی,مبانی نظری جذب منابع بانکی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم تجهیز منابع بانکی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - بخش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی مفاهیم و ابعاد تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم )

    پيشينه پژوهش تاثیر رفتارشهروندی بر عمل,پيشينه تحقيق مدل های تعهد سازمانی,دانلود مباني نظري مدل های رفتار شهروندي در سازمان,مباني نظري تعهدسازمانی و عملکردکارکنان,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی مفاهیم و ابعاد تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی دانلود فایل اصلی…

  • بررسی بازشناسی تیم از گروه

    تیم,گروه دانلود فایل اصلی بررسی بازشناسی تیم از گروه از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی بازشناسی تیم از گروه در حجم 15 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:17 قانون مسلم كار تيمي1-…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق ساختار و فرایند تصمیم گیری در سیاستگذاری خارجی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش فرایند تصمیم گیری,پيشينه تحقيق فرایند تصمیم گیری در سیاستگذاری خارجی,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق ساختار و فرایند تصمیم گیری در سیاستگذاری خارجی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه فرایند ت,مباني نظري فرایند تصمیم گیری در سیاستگذاری خارجی دانلود فایل…

  • پاورپوینت تفسير موضوعي قرآن

    پاورپوینت تفسير موضوعي قرآن برچسب ها: تفسير موضوعي قرآن جوادي آمليتفسیر موضوعی قرآن pdfتفسیر موضوعی قرآن قرائتیتفسیر موضوعی قرآن چیستتحقیق تفسیر موضوعی قرآنتفسیر موضوعی قرآن جمعی از نویسندگانتفسیر موضوعی قرآن پیام نورتفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری دست برتری (2)

    پیشینه و مبانی نظری دست برتری (2) دانلود پیشینه و مبانی نظری دست برتری (2) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه نظری دست برتری از همان آغاز شکل گیری تمدن ، انسانها در…

  • پاورپوینت کار تیمی وارتباط مؤثر

    پاورپوینت کار تیمی وارتباط مؤثر برچسب ها: ارتباط موثر چیستموانع ارتباط موثرآموزش ارتباط موثرآرمان مشترک یک تیم چیستانواع ارتباط موثرارتباط موثر با دیگرانتحقیق درباره ارتباط موثرمقاله مهارت ارتباط موثر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کار تیمی وارتباط مؤثر دسته بندي…

  • تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان

    تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان برچسب ها: مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریاندانلود مباني نظري رضایت مشتری مقالهمباني نظري رضایت مشتری pdfپيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری با منبعپيشينه پژوهش رضایت مشتری docفصل دوم…

  • پیشینه و مبانی نظری دلزدگی و دلزدگی زناشویی

    پیشینه و مبانی نظری دلزدگی و دلزدگی زناشویی دانلود پیشینه و مبانی نظری دلزدگی و دلزدگی زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق دلزدگی ودلزدگی زناشویی فصل دوم : مروري…

  • پاورپوینت تاریخچه پیدایش مدیریت توسعه

    پاورپوینت تاریخچه پیدایش مدیریت توسعه برچسب ها: تاریخچه مدیریتمفهوم مدیریتوظایف مدیریتانواع مدیریتاصول مدیریت چیستوظایف پنجگانه مدیریتسطوح مدیریتتاریخچه مدیریت در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخچه پیدایش مدیریت توسعه دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت…

  • تحقیق ساخت سوله و ساختمان اداری

    ساختمان اداری,سوله دانلود فایل اصلی تحقیق ساخت سوله و ساختمان اداری از سایت دانلود فایل تحقیق ساخت سوله و ساختمان اداری در حجم 51 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش وبا فهرست زیر:بخش اول : نصب سولهبررسي زمين…

  • اقتصاد روستایی- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری

    اقتصاد روستایی- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری برچسب ها: اقتصادروستاکشاورزیجمعیتسرمایه گذاری رفتن به سایت اصلی اقتصاد روستایی- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمهاقتصاد روستايي شامل تمام فعاليتهاي اقتصاد کشاورزي…

  • پاورپوینت شبه پتانسیل

    پاورپوینت شبه پتانسیل برچسب ها: پاورپوینت شبه پتانسیل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شبه پتانسیل دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت شبه پتانسیلقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 24قسمتی از پاورپوینتانتخاب شعاع مغزهشعاع مغزه با…

  • تحقیق : امام حسین از دیدگاه اندیشمندان

    آشنایی با امام حسین,امام حسین,تحقیق امام حسین,تحقیق امام حسین از دیدگاه اندیشمندان,دانلود تحقیق,دانلود تحقیق امام حسین از دیدگاه اندیشمندان دانلود فایل اصلی تحقیق : امام حسین از دیدگاه اندیشمندان از سایت دانلود فایل عنوان تحقیق : امام حسین از دیدگاه…

  • پیشینه و مبانی نظری سایبر لوفینگ (وب‌گردی)

    پیشینه و مبانی نظری سایبر لوفینگ (وب‌گردی) دانلود پیشینه و مبانی نظری سایبر لوفینگ (وب‌گردی) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سایبر لوفینگ سایبر لوفینگ پیشینه تحقیق 2 - 1…

  • تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش

    اعتبارسنجي,پژوهش در عمليات,پژوهش عملياتي,تحقيق در عمليات,تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش,توسعه تئوري,توسعه مدل,حل مسائل واقعي,روش پژوهش,مدل‌سازي دانلود فایل اصلی تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش از سایت دانلود فایل تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش در حجم 67 صفحه و…

  • دانلود پاورپوینت درباره کابل

    دانلود پاورپوینت درباره کابل دانلود دانلود پاورپوینت درباره کابل دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل دانلود پاورپوینت درباره کابل،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شبکه توزیع شبکه‌های توزیع به عنوان…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم گمرک و گمرک الکترونیک (فصل دوم)

    ادبیات نظری اجرای گمرک الکترونیک,ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم گمرک و گمرک الکترونیک,پیشینه گمرک در ایران,مبانی نظری تجارت الکترونیک,مبانی نظری مزایای گمرک,مبانی نظری وظایف گمرک ایران,مقاله مبانی نظری استانداردهای بین‌المللی گمرکی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…