بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی

بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی

برچسب ها:
تحقیق خودكارآمدي تحصيلياضطراب اجتماعيجو روانيبررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعیتعاریف و ویژگی های خودکارآمدیخودکارآمدی و اضطرابتعریف اختلال اضطراب اجتماعیاختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان

رفتن به سایت اصلی

بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی از سری تحقیق های رشته روانشناسی
میباشد. این تحقیق با گرایش روانشناسی عمومی در 132 صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.====================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود. ====================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چكيدههدف از انجام پژوهش حاضر بررسي امكان پيش بيني خودكارآمدي تحصيلي دانش آموزان دوره دبیرستان براساس اضطراب اجتماعي و جو رواني – اجتماعي كلاس بود. بدين منظور نمونه 360 نفري  (173 دختر و 188 پسر) از دانش آموزان سال سوم دبیرستان در شهرستان شیراز به شيوه نمونه گيري خوشه اي تصادفي انتخاب شدند.  به منظور گردآوري اطلاعات مورد نياز از پرسشنامه هاي خودكارآمدي تحصيلي، مقياس اضطراب اجتماعي براي نوجوانان، و مقياس جو رواني-اجتماعی كلاس استفاده شد. داده ها، با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسيون چندگانه تحلیل شدند. نتايج نشان داد كه رابطه معني داري بین اضطراب اجتماعی و ابعاد آن با خودکارآمدی تحصیلی وجود دارد همچنین نتایج نشان داد رابطه معنی داری بین جو روانی اجتماعی کلاس و ابعاد آن با خودکارآمدی تحصیلی وجود دارد. تجزيه و تحليل رگرسيون نشان داد متغير اضطراب اجتماعی و ابعاد آن حدود 56 درصد و جو روانی اجتماعی کلاس حدود 35 درصد واریانس خودکارآمدی تحصیلی را پیش بینی کردند (01/0P<)در نتيجه مي توان بيان كرد متغيرهای روانی- اجتماعی نقش مهمی در پيش بيني خودكارآمدي تحصيلي دانش آموزان دارند.مقدمهمفهوم خودكارآمدی اولین بار به‌‌طور رسمی به‌وسيله بندورا (1977) به عنوان باوری كه شخص می‌تواند به‌‌طور موفقیت‌آميزي رفتار مورد نیاز برای ایجاد پیامدهایی اجرا كند، توصیف شده است. به عبارت دیگر، خودكارآمدی اطمینان شخص را نشان می‌‌‌دهدكه قادر است به‌‌طور موفقیت‌آميزي رفتار خاصی را انجام دهد (گودییانو و هربرت،  2003). مطابق با نظريه بندورا (1986) اساسا” ناکارآمدي ادراک شده در مقابله با تهديد هاي بالقوه است که باعث هم اضطراب و هم رفتار اجتنابي مي شود. اجتناب افراد از فعاليت ها و موقعيت هاي تهديد کننده به دليل مقابله با اضطراب نيست بلکه به اين دليل است که آنها معتقدند که قادر به کنترل جنبه هاي تهديد‌کننده محيط نخواهند بود. آنهايي که خودشان را در کنترل تهديد کننده هاي محيطي کارآمد قضاوت مي‌کنند از تهديد کننده هاي موقعيتي نه مي‌ترسند و نه از آنها اجتناب مي کنند، اما آنهايي که خودشان را در اعمال کنترل بر تهديد کننده هاي محيطي ناکارآمد احساس مي کنند با انواع پيامد هاي انزجاري مواجه مي‌شوند.بندورا (1986) معتقد است که از طريق انعکاس شخصي، افراد قادر به ارزيابي تجارب و فرايند هاي شناختي خويش هستند. مطابق با اين ديدگاه، آنچه مردم مي دانند، مهارت هايي که دارا هستند با آنچه قبلا” انجام داده اند هميشه پيش بيني کننده هاي خوبي از عملکرد هاي بعدي نيستند زيرا باورهايي که افراد درباره توانايي هايشان دارند به طور قدرتمندي بر روش هايي که آنان رفتار خواهند کرد تاثير مي گذارد. در نتيجه چگونگي رفتار افراد هم تحت تاثير باورهاي آنان در مورد توانايي هايشان است و هم به وسيله اين باورها پيش بيني مي شود تا نتايج عملکردهاي قبلي آنان، اين بدين معني نيست که افراد مي توانند تکاليفي فراتر از توانايي هايشان انجام دهند. به دليل اينکه آنها معتقدند که مي توانند بلکه کارکرد شايسته مستلزم هماهنگي بين خودباوري ها از يک طرف و دارا بودن مهارت ها و دانش لازم از طرف ديگر است و چگونگي ادراک فرد از توانايي خويش به کاربرد مهارت هايي که دارد، کمک مي کند ( خير و استوار، 1386). يكی از مهمترين جنبه ها و حوزه هایی كه موفقيت در آن تا حد زيادی منوط به داشتن خودكارآمدی بالا است، حوزه تحصيلی است. الیاس (2008) خودكارآمدی تحصيلی را اعتماد دانش آموز نسبت به توانايی‌اش برای موفقيت در تكاليف مشكل می داند. بندورا  (1977) متقاعدسازی را حاصل قضاوت های كلامی ديگران در مورد شخص می داند كه می تواند نقش مهمی در رشد كارآمدی وی داشته باشد. متقاعدسازی كلامی، به متقاعد كردن شخص از طريق يادآوری و برجسته كردن نقاط مثبت و قابليت های موفق شدن در وی مربوط می شود و معمولاً هم نتيجه بخش است. زيرا موفقيت های يک شخص بيش از آن كه به توانايی‌های ذاتی وی بستگی داشته باشند، به ميزان تلاش وی وابسته است.بندورا (1997) معتقد است افرادي که اضطراب اجتماعي بالايي دارند، اغلب احساس مي کنند که فاقد مهارت هاي خاص، توانايي ها يا ويژگي هاي لازم براي رفتار بين فردي و چگونگي واکنش به موقعيت هاي تهديد کننده هستند و در نتيجه آنان اغلب انتظار پاييني از موفقيت در موقعيت هاي اجتماعي دارند. به عبارت ديگر، بندورا (1997) معتقد است که سطح و قدرت کارآمدي افراد يا انتظاري که آنها مي توانند بطور موفقيت آميزي رفتار مورد نياز براي ايجاد پيامد هاي مورد نياز اجرا کنند تعيين مي کنند که چگونه مقابله کنند، چه مقدار تلاش کنند و چه مدت اين تلاش را در برخورد با موقعيت تهديد کننده ادامه دهند.  اسکلنکر و ليري (1982) معتقدند که معمولا” افراد در موقعيت هاي اجتماعي تلاش مي کنند که خودشان را به لحاظ اجتماعي به روش هاي مطلوبي نشان دهند. براي مثال آنها تمايل دارند خود را به صورت افرادي شايسته، جذاب، درستکار و ارزشمند به ديگران نشان دهند. واکنش هاي ادراک شده يا مورد انتظار توسط ديگران به عمل کننده بازخوردي در مورد اينکه آيا عمل کننده تاثير مطلوب در ديگران ايجاد کرده است را فراهم مي کند. اگر ديگران در يک سبک مناسب با تاثير مورد نظر عمل کننده پاسخ دهند در اين صورت عمل کننده در اجراي هدف خود موفق شده است. ولي اگر آنها چنين پاسخي را ندهند نشان دهنده عدم موفقيت عمل کننده است. افراد در موقعيت هاي اجتماعي زماني احساس ايمني خواهند کرد که (1) آنها هدفي براي ايجاد تاثير مطلوب روي ديگران نداشته باشند، بنابراين در اين صورت در مورد واکنش هاي ارزيابي ديگران نگران نيستند يا (2) آنها براي ايجاد تأثير مطلوب روي ديگران تلاش مي کنند و معتقدند که در انجام آن موفق خواهند شد. ولي در دامنة وسيعي از موقعيت هاي اجتماعي افراد چنين احساس امنيتي ندارند. اگرچه آنها ممکن است، بخواهند چنين تأثير مطلوبي ايجاد کنند. آنها ممکن است (1) درباره چگونگي انجام آن مطمئن نباشند، (2) باوري، که آنها قادر نيستند واکنش هاي مطلوب از سوي ديگران دريافت کنند. براي مثال، آنان ممکن است بخواهند بصورت فردي شايسته در موقعيت توسط ديگران ديده شوند، اما ترديد دارند که چنين اتفاقي رخ دهد. و (3) باوري، که آنها نمي توانند آنطور که مي خواهند بنظر برسند. (براي مثال، آنها تصور مي کنند تا حدودي شايسته بنظر مي رسند در حالي که آنها مي خواهند که بصورت افراطي شايسته بنظر آيند). اين شرايط منجر به ايجاد اضطراب اجتماعي مي شود. به عبارت ديگر، اضطراب اجتماعي زماني بروز مي کند که افراد براي ايجاد تأثير مطلوب روي ديگران  برانگيخته مي شوند اما در مورد ايجاد اين تأثير ترديد دارند. ناتواني ادارک شده براي پيش بيني، کنترل و کسب پيامدهاي مطلوب، پيشايندهاي اصلي اضطراب در نظر گرفته شده است (براي مثال ، سيليگمن، 1975). همچنين اسکلنکر و ليري ( 1982) معتقد هستند که شرط ضروري اما نه کافي براي بروز اضطراب اجتماعي آن است که افراد براي ايجاد يک تاثير مطلوب روي ديگران بر انگيخته مي شوند. افرادي که چنين اهدافي در موقعيت ندارند نگراني خاصي در مورد ارزيابي ديگران نخواهند داشت و در نتيجه احساس اضطراب نخواهند کرد. طی چند دهه گذشته چندین الگوی نظری برای تبیین مکانیزم های اضطراب اجتماعی ارائه گردیده که برخی از این الگوها بر فرآیند شناختی تأکید دارند. الگوهای شناختی اضطراب اجتماعی بر این ایده مبتنی هستند که باورهای شناختی مانند «باورهای ناکارآمد» و «افکار غیرمنطقی» نقش مهمی در «علت» و «تداوم» اختلال اضطرابی ایفا می کند.(بک  و همکاران، 1985).گاهی اوقات توانايی ها بر اساس نشانه ها و علائم فيزيولوژيكی مورد قضاوت قرار می گيرند. اين نشانه ها دربرگيرنده علائم جسمانی ماننداضطراب و تنش هستند كه افراد در موقعيت هايی گوناگون آنها را تجربه كرده و به طريقی متفاوت مورد تفسير قرار می دهند. برای مثال، حضور در موقعیت های اجتماعی، برای بعضی اشخاص بروز اين نشانه ها را به دنبال دارد و باعث می شود كه وجود اضطراب را در  خود نشانه ناتوانی و ضعف تلقی كنند و انتظار موفقيت در آ نها كاهش يابد، بنابراين در موقعيت های اجتماعی به خوبی عمل نمی كنند.  مفهوم اضطراب اجتماعی يكی از اسم هايی است كه برای ارجاع به اين پيامد و پديده شناختی احساسی-‌رفتاری  مورد استفاده قرار گرفته است(زیگلر ،2005). اختلال اضطراب اجتماعی یا فوبی اجتماعی به ترس آشکار و مستمر از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی اشاره دارد و از این باور فرد ناشی می شود که او در این موقعیت ها به گونه ای خجالت آور یا یا تحقیرآمیز عمل خواهد کرد. افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی بطور معمول از موقعیت های ترس آور اجتناب می کنند و بندرت خود را مجبور به تحمل موقعیت های اجتماعی یا عملکردی می نمایند، اما اگر با این موقعیت ها روبرو شوند اضطراب شدیدی را احساس خواهند کرد. برای برخی از افراد تنها بخش کوچکی از موقعیت های اجرایی از قبیل نوشتن یا صحبت کردن در جمع برای گروهی از شنوندگان ترس آور است، در حالی که برخی دیگر در دامنه گسترده ای از عملکردهای عمومی یا موقعیت های تعامل اجتماعی می ترسند و طبیعی است که در هر کدام از موارد فوق «اضطراب اجتماعی» هنگامی بعنوان تشخیص مطرح می گردد که این گونه ترس ها بطور معناداری با عملکرد شغلی، عملکرد تحصیلی یا اجتماعی فرد تداخل پیدا کند. علاوه بر این شدت اختلال اضطرابی در کودکان و نوجوانان با افزایش مشکلات رفتاری مانند مدرسه گریزی، فرار از خانه، افت   تحصیلی، اجتناب از بازی های و فعالیت های جمعی و دروغگویی همراه بوده است (رینگولد  و همکاران،2003). یکی از متغیرهای موثر بر خودکارآمدی تحصیلی یادگیرندگان، جو روانی اجتماعی کلاس است. بررسی جو روانی – اجتماعی کلاس درس دانش آموزان از جمله موضوعاتی است که همواره مورد توجه معلمان، مدیران، دست اندرکاران آموزش و پرورش و همچنین والدین بوده است. تحقیقی علمی در این مورد می تواند به فراهم ساختن جو روانی- اجتماعی مناسب و مطلوب کمک کند.کلاس به عنوان جامعه کوچک و فرعی از افراد متفاوتی تشکیل شده است که از نظر تجارب، فرهنگ، شخصیت، و  . با هم متفاوتند. این افراد خصوصیات خود را به درون کلاس می آورند و به همین دلیل جو روانی- اجتماعی متفاوتی بر کلاسها حاکم است. بنابراین، تشکیل دهندگان جو روانی- اجتماعی کلاس معلم و دانش آموزانند که هدف عمده آنها آموزش و فراگیری است. پس برای آموزش و یادگیری لازم است که جو مطلوب و مناسبی درکلاسها دایر باشد. جو مطلوب و مناسب، روابط مثبت و هدفداری است که میان معلم و دانش آموزان در کلاس وجود دارد و دارای «کارآیی» است.بنابراین، شناخت جو روانی- اجتماعی کلاس می تواند بازخورد با ارزشی برای معلمان فراهم کند؛ چون این عامل در ترک تحصیل، غیبت از کلاس، اندوه و افسردگی، اضطراب، مقاومت دانش آموزان در مقابل معلم، عدم رفاقت بین دانش آموزان در کلاس، عدم رضایت و علاقه به درس و یادگیری اثر دارد. بدیهی است که رهبری معلم در کلاس، نقش عمده ای در شکل گیری این واکنش ها دارد. رهبری معلم در کلاس را می توان به سه نوع یا روش تقسیم کرد: 1) روش مبتنی بر دموکراسی، که بهترین روش اداره کلاس است و در آن دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالایی هستند. در این روش  روابط معلم و دانش آموزان طوری است که نیازهای تعلق و وابستگی، دوست داشتن، به رسمیت شناختن، ارزش داشتن، احترام و شکوفا شدن و استقلال آنها تأمین می شود؛ و دانش آموزان تحت راهنمایی معلم به آموزش و یادگیری می پردازند و اعمال مثبت و مورد قبول برای آنان روشن و واضح است و همین عامل باعث رضایت و خشنودی آنان شده و به سعی و تلاششان می افزاید. 2) روش بی بند و باری (بدون رهبری)، که در آن به علت مشخص نبودن هدف و عدم رهبری، به کمترین یادگیری می انجامد و بنابراین، بدترین روش اداره کلاس است  3) روش استبدادی، که در آن نسبت به روش بی بند و باری، دانش آموزان دارای یادگیری بیشتری هستند ولی به علت داشتن هیجان و اضطراب، عدم احساس مسئولیت و هدف، دارای یادگیری کمتری نسبت به روش دموکراسی هستند و در حضور معلم به کار و کوشش ادامه می دهند، ولی در غیاب او سعی به انجام کار ندارند؛ در حالی که در روش دموکراسی، در همه شرایط سعی دارند که کارشان را به انجام برسانند.با توجه به موارد فوق، پژوهش حاضر در صدد پاسخگویی به این سوال است که آیا اضطراب اجتماعی و جو روانی-اجتماعی کلاس پیش بینی کننده خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان می باشند؟فهرست
مطالب تحقیق بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان  به شرح زیر می باشد:چکیده    فصل اول: کلیات تحقیق‌مقدمه              3بیان مسئله             9اهمیت و ضرورت پژوهش             12اهداف پژوهش             14 فرضیه های پژوهشی             14تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش             15فصل دوم: مبانی نظری و پژوهشی ‌بخش اول: مبانی نظری پژوهش             171- خودکارآمدی تحصیلی             17تعاریف و ویژگی های خودکارآمدی             17تعیین کننده های خودکارآمدی             20مراحل رشد خودکارآمدی             23خودکارآمدی و اضطراب             262- اختلال اضطراب اجتماعی             26تعریف اختلال اضطراب اجتماعی             29ملاک های تشخیصی اختلال اضطراب اجتماعی             31شیوع اختلال اضطراب اجتماعی             32دوره یا سن شروع اختلال اضطراب اجتماعی             33نشانگان روانشناختی اختلال اضطراب اجتماعی             34اختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان             35دیدگاه های نظری در باره اضطراب             37ديدگاه روان پويايي             37ديدگاه رفتارگرایی             39ديدگاه شناختی             40ديدگاه زيست شناختي             42ديدگاه انسان گرایی             44ديدگاه اجتماعی             45سبب شناسی اضطراب اجتماعی             45 نظریه های روانپویشی             45نظریه های رفتاری             46نظریه های زیستی             47دستگاه عصبی خودمختار             48انتقال دهنده های شیمیایی             48عوامل ارثی             49الگوهای نظری اضطراب اجتماعی             50نظریه طرحواره بک             50نظریه شبکه متداعی باور             51الگوی شناختی کلارک و ولز             51الگوی شناختی اضطراب اجتماعی راپی و هیمبرگ             52مدل شناختی اضطراب اجتماعی بک،امری و گرینبرگ             523- جو روانی-اجتماعی کلاس             53تعاریف             53انواع جو  روانی حاکم بر کلاس             53ویژگی های روابط انسانی مطلوب در مدرسه             54دو بعد اساسی جو مدرسه             55بخش دوم ادبیات پژوهش             56تحقیقات انجام شده در خارج از کشور             56تحقیقات انجام شده در داخل کشور             59جمع بندی ادبیات پژوهش                       63فصل سوم: روش پژوهش  روش پژوهش             65جامعه آماری              65نمونه و روش نمونه گیری              65ابزارهای گردآوری اطلاعات             66مقیاس جو روانی- اجتماعی کلاس             66مقياس اضطراب اجتماعی برای  نوجوانان             67مقياس خودكارآمدی تحصيلي             68شیوه اجرا             68روش تجزیه و تحلیل داده ها             69ملاحظات اخلاقی             69فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعاتتوصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات اضطراب اجتماعی             71توصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات جو روانی-اجتماعی کلاس             72توصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات خودکارآمدی تحصیلی             72ماتریس همبستگی اضطراب اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی             73تحلیل رگرسیون اضطراب اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی             74ماتریس همبستگی جو روانی- اجتماعی کلاس و خودکارآمدی تحصیلی             76تحلیل رگرسیون جو روانی- اجتماعی کلاس بر خودکارآمدی تحصیلی             77فصل پنجم: بحث و نتیجه گیریبحث و بررسی یافته های پژوهش             79فرضیه اول پژوهش             79فرضیه دوم پژوهش             80فرضیه سوم پژوهش             81فرضیه چهارم پژوهش             82محدودیت های پژوهش             85پیشنهادهای پژوهشی             86پیشنهادهای نظری پژوهش             87پیشنهادهای کاربردی             89منابع             90پیوست             106چکیده انگلیسی              114

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده:
1871
مشاهده

کد فایل:9303
انتشار در:۱۳۹۶/۳/۳۰
حجم فایل ها:249

اشتراک گذاری:

 قیمت:

19,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
تحقیق خودكارآمدي تحصيلياضطراب اجتماعيجو روانيبررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعیتعاریف و ویژگی های خودکارآمدیخودکارآمدی و اضطرابتعریف اختلال اضطراب اجتماعیاختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان

  • دانلود مقاله ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت

    الگوریتم رقابت استعماری (ICA),انرژی تأمین نشده مورد انتظار,بررسی ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت اطمینان و کاهش تلفات,پخش بار بهینه OPF,تلفات انرژی سالیانه,کاهش سناریو دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه…

  • پاورپوینت اصول تغذيه صحیح

    پاورپوینت اصول تغذيه صحیح برچسب ها: مقاله اصول تغذیهاصول تغذیه سالمکتاب اصول تغذیهمنظور از تغذیه سالم چیستتغذیه مناسباصول تغذیه سالم (ppt)تعریف تغذیه سالماصول تغذیه کراوس رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول تغذيه صحیح دسته بندي : تغذیه جزئیات و دریافت…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد و ارزیابی عملکرد

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد و ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد و ارزیابی عملکرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ارزیابی عملکرد تعاریف تعاریف عملکرد به نظر کهلر " عملکرد "…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني (فصل دوم پایان نامه)

    ابعاد تعهد سازمانی,پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني,چارچوب نظری تعهد سازماني,فصل دوم پایان نامه تعهد سازماني,مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني,مدل‌ها و الگوهای تعهد سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني…

  • پیشینه ومبانی نظری درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)

    پیشینه ومبانی نظری درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) دانلود پیشینه ومبانی نظری درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : 2 - 1 .…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نگهداری خط

    دانلود پاورپوینت با موضوع نگهداری خط برچسب ها: ابنیه راه آهنشرکت فلقمعاونت ناوگان راه آهنساختمان مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران استان تهران تهرانخسرو رشیدی راه آهنادارات کل راه آهنراه آهن سراسری ایراناداره راه آهن تهران رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی رابطه بین ریسک اعتباری و ریسک اجزای سود (نقدی و تعهدی) در بانکها

    بررسی رابطه بین ریسک اعتباری و ریسک اجزای سود (نقدی و تعهدی) در بانکها برچسب ها: مقاله حسابداری ريسك سود تعهدي ريسك اعتباريپروژه رایگان حسابدارینگین فایلتحقیق بررسی ريسك سود نقديبررسی رابطه بین ریسک اعتباری و ریسک اجزای سود (نقدی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای فراشناخت(فصل دوم پایان نامه)

    پيشي,پيشينه نظري تکنیک های فراشناخت,تعریف عملیاتی فراشناخت,دانلود مباني نظري فراشناخت,فراشناخت در روانشناسی,فراشناخت درمانی,فصل دوم مهارت فراشناخت,مباني نظري مهارت فراشناخت,مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارتهای فراشناخت,نقش فراشناخت در یادگیری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای فراشناخت(فصل دوم پایان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جو روانی اجتماعی کلاس,پیشینه پژوهش جو روانی,پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس,چارچوب نظری جو روانی,فصل دوم پایان نامه جو روانی اجتماعی کلاس,مبانی نظری انواع جو روانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس…

  • پيشينه تحقيق سبک مدیریت

    پيشينه تحقيق سبک مدیریت دانلود پيشينه تحقيق سبک مدیریت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تعریف مدیریت مدیریت در مفهوم کلی و عام آن ، به گونه ها و با دیدگاه های…

  • پاورپوینت شبکه عصبی سمینار درس الگوریتم فرا ابتکاری

    پاورپوینت شبکه عصبی سمینار درس الگوریتم فرا ابتکاری دانلود پاورپوینت شبکه عصبی سمینار درس الگوریتم فرا ابتکاری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شبکه عصبی سمینار درس الگوریتم فرا ابتکاری ، در حجم 30…

  • فن کویل

    فن کویل دانلود فن کویل دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل فن کویل معرفی فن کویلقطعات وتجهیزاتکاربرد فن کوئل هاانواع فن کویلانواع فن کویل از نظر مقدار هوا دهیانواع فن کویل از نظر شکل ظاهری و محل…

  • پاورپوینت زندگینامه حضرت موسی

    پاورپوینت زندگینامه حضرت موسی دانلود پاورپوینت زندگینامه حضرت موسی دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل شاید سخت ترین لحظات برای یک مادر، لحظه ای باشد که باید به ناچار کودک تازه به دنیا آمده اش را…

  • پاورپوینت اصول عقاید نبوت

    پاورپوینت اصول عقاید نبوت دانلود پاورپوینت اصول عقاید نبوت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 2 اصول عقاید نبوت 3 فهرست مطالب نبوت تعریف انواع وحی انواع وحی از دیدگاه امیر المومنین( علیه…

  • بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات

    بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات برچسب ها: بیمه های زندگی کیفیت خدمات بیمه ای پایان نامه بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغاتپروژه بررسی…

  • مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی

    مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 - بازاریابی بانکی 51…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سوالات امتحانات علوم راهنمایی (پایه اول)

    دانلود پاورپوینت با موضوع سوالات امتحانات علوم راهنمایی (پایه اول) برچسب ها: نمونه سوالات علوم هشتم نوبت دوم با جوابنمونه سوال علوم هشتم نوبت دومنمونه سوالات علوم هشتم نوبت دوم 96نمونه سوالات علوم هشتم فصل به فصلنمونه سوالات درس به…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي بانک

    برنامه فیزیکی طراحي بانک,پایان نامه طراحي معماري بانک,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي باغ کودکان,رساله معماري طراحي بانک,طراحي بانک,طراحي معماري بانک,ظوابط و استانداردهای طراحي بانک دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي بانک از سایت دانلود فایل دانلود…

  • علائم و سمبل های جوشکاری در نقشه کشی Welding Symbols

    علائم و سمبل های جوشکاری در نقشه کشی Welding Symbols برچسب ها: علائم و سمبل های جوشکاری در نقشه کشی Welding Symbols رفتن به سایت اصلی علائم و سمبل های جوشکاری در نقشه کشی Welding Symbols دسته بندي : مهندسی…

  • بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرس

    بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرس برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرسپروژه بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرسمقاله…

  • پاورپوینت پل جوبی اصفهان

    پاورپوینت پل جوبی اصفهان دانلود پاورپوینت پل جوبی اصفهان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت پل جوبی(چوبی) اصفهان ،در حجم 28 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: پل جوبی یا…

  • پاورپوینت تحقیق در عملیات 1

    پاورپوینت تحقیق در عملیات 1 برچسب ها: مقاله تحقیق در عملیات pdfکتاب تحقیق در عملیاتکاربرد تحقیق در عملیات در زندگیکاربرد تحقیق در عملیات در مدیریت بازرگانیویژگی های تحقیق در عملیاتکاربرد تحقیق در عملیات در کشاورزیکاربرد تحقیق در عملیات در حسابداریآموزش…

  • بررسی ارزیابی توان تبیین معیارهای ریسک نامطلوب در بورس

    بررسی ارزیابی توان تبیین معیارهای ریسک نامطلوب در بورس برچسب ها: مدل شرطی قیمت گذاری داراییهای سرمایه ای کاهشی بتای منفی استرادا گامای استراداریسک سیستماتیک نیمه واریانسپایان نامه بررسی ارزیابی توان تبیین معیارهای ریسک نامطلوب در بورسمبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری ونظریات مربوط به آن (فصل دوم)

    مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری ونظریات مربوط به آن (فصل دوم) دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری ونظریات مربوط به آن (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • تحقیق انگیزش و بایدهای و نبایدهای آن

    انگیزش دانلود فایل اصلی تحقیق انگیزش و بایدهای و نبایدهای آن از سایت دانلود فایل تحقیق انگیزش و بایدهای و نبایدهای آن در حجم 32 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: انگيزش…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بهداشت و سلامت روانی (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بهداشت و سلامت روانی (فصل دوم ) برچسب ها: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بهداشت و سلامت روانی (فصل دوم پایان نامه)پیشینه تحقیق بهداشت و سلامت روانی ادبیات نظری بهداشت و سلامت روانی مبانی نظری…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی انستيتوي گل و گياه

    برنامه فیزیکی طراحی انستيتوي گل و گ,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی انستيتوي گل و گياه,رسال و پایان نامه طراحی انستيتوي گل و گياه,ظوابط و استانداردهای طراحی انستيتوي گل و گياه,مطالعات معماری طراحی انستيتوي گل و گياه,معماری انستيتوي گل و…

  • پاورپوینت روستای مهر سبزوار

    پاورپوینت روستای مهر سبزوار برچسب ها: دانلود پاورپوینت روستای مهر سبزوارآشنایی با روستای مهر استان خراسانروستای مهر سبزوارپاورپوینت معرفی روستای مهر سبزوارپروژه روستاپاورپوینت روستای مهر سبزوارپاورپوینت آشنایی با روستای مهرپاورپوینت تحلیل روستای مهر سبزوارتحلیل روستای مهر رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت کنترل کیفیت لاستیک و پلاستیک و روش های تزریق

    پاورپوینت کنترل کیفیت لاستیک و پلاستیک و روش های تزریق دانلود پاورپوینت کنترل کیفیت لاستیک و پلاستیک و روش های تزریق دسته بندي : تولیدی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کنترل کیفیت لاستیک و پلاستیک و روش…

  • بررسی تاریخچه، زادگاه، مورفولوژی و خواص دارویی گیاه فلفل (Piper nigrum)

    بررسی تاریخچه,پلپل,تحقیق بررسی تاریخچه,زادگاه,طب سنتی دارویی فلفل,مورفولوژی و خواص دارویی گیاه فلفل (Piper nigrum) دانلود فایل اصلی بررسی تاریخچه، زادگاه، مورفولوژی و خواص دارویی گیاه فلفل (Piper nigrum) از سایت دانلود فایل دانلود مقاله با موضوع بررسی تاریخچه، زادگاه، مورفولوژی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف ومفاهیم گردشگری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف ومفاهیم گردشگری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف ومفاهیم گردشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : مبانی نظری تحقیق مقدمه : همگان بر این امر اتفاق…

  • پاورپوینت معماری پست مدرن

    پاورپوینت معماری پست مدرن برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری پست مدرنمعماری پست مدرنمعماری پست مدرنیسمپاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرنیسمآشنایی با معماران سبک پست مدرنپاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرنمعماری معاصرپاورپوینت معماری پست مدرن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های تعادلی،بازارمالی و شاخص های اندازه (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری بازارمالی و شاخص های اندازه و مدل های تعادلی,بازارمالی و شاخص های اندازه,پیشینه تحقیق مدل های تعادلی,فصل دوم پایان نامه بازارمالی و شاخص های اندازه و مدل های تعادلی,مبانی نظری ان,مبانی نظری مدل های تعادلی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها

    پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها برچسب ها: آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیهدلایل استفاده از آزمایش میدانیطرحهای درون آزمودنی کاملتهدیدهایی برای اعتبار ساختاریعدم تضمین اعتبار بیرونیتوان آزمایش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح…

  • پاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادی

    پاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادی برچسب ها: دانلودپاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادیاشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادیاجرای نادرست اتصالات مهاربندیپاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربند اشکالات مهاربندهاپاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادی رفتن به سایت اصلی…