بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی

بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی

برچسب ها:
تحقیق خودكارآمدي تحصيلياضطراب اجتماعيجو روانيبررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعیتعاریف و ویژگی های خودکارآمدیخودکارآمدی و اضطرابتعریف اختلال اضطراب اجتماعیاختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان

رفتن به سایت اصلی

بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی از سری تحقیق های رشته روانشناسی
میباشد. این تحقیق با گرایش روانشناسی عمومی در 132 صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.====================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود. ====================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چكيدههدف از انجام پژوهش حاضر بررسي امكان پيش بيني خودكارآمدي تحصيلي دانش آموزان دوره دبیرستان براساس اضطراب اجتماعي و جو رواني – اجتماعي كلاس بود. بدين منظور نمونه 360 نفري  (173 دختر و 188 پسر) از دانش آموزان سال سوم دبیرستان در شهرستان شیراز به شيوه نمونه گيري خوشه اي تصادفي انتخاب شدند.  به منظور گردآوري اطلاعات مورد نياز از پرسشنامه هاي خودكارآمدي تحصيلي، مقياس اضطراب اجتماعي براي نوجوانان، و مقياس جو رواني-اجتماعی كلاس استفاده شد. داده ها، با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسيون چندگانه تحلیل شدند. نتايج نشان داد كه رابطه معني داري بین اضطراب اجتماعی و ابعاد آن با خودکارآمدی تحصیلی وجود دارد همچنین نتایج نشان داد رابطه معنی داری بین جو روانی اجتماعی کلاس و ابعاد آن با خودکارآمدی تحصیلی وجود دارد. تجزيه و تحليل رگرسيون نشان داد متغير اضطراب اجتماعی و ابعاد آن حدود 56 درصد و جو روانی اجتماعی کلاس حدود 35 درصد واریانس خودکارآمدی تحصیلی را پیش بینی کردند (01/0P<)در نتيجه مي توان بيان كرد متغيرهای روانی- اجتماعی نقش مهمی در پيش بيني خودكارآمدي تحصيلي دانش آموزان دارند.مقدمهمفهوم خودكارآمدی اولین بار به‌‌طور رسمی به‌وسيله بندورا (1977) به عنوان باوری كه شخص می‌تواند به‌‌طور موفقیت‌آميزي رفتار مورد نیاز برای ایجاد پیامدهایی اجرا كند، توصیف شده است. به عبارت دیگر، خودكارآمدی اطمینان شخص را نشان می‌‌‌دهدكه قادر است به‌‌طور موفقیت‌آميزي رفتار خاصی را انجام دهد (گودییانو و هربرت،  2003). مطابق با نظريه بندورا (1986) اساسا” ناکارآمدي ادراک شده در مقابله با تهديد هاي بالقوه است که باعث هم اضطراب و هم رفتار اجتنابي مي شود. اجتناب افراد از فعاليت ها و موقعيت هاي تهديد کننده به دليل مقابله با اضطراب نيست بلکه به اين دليل است که آنها معتقدند که قادر به کنترل جنبه هاي تهديد‌کننده محيط نخواهند بود. آنهايي که خودشان را در کنترل تهديد کننده هاي محيطي کارآمد قضاوت مي‌کنند از تهديد کننده هاي موقعيتي نه مي‌ترسند و نه از آنها اجتناب مي کنند، اما آنهايي که خودشان را در اعمال کنترل بر تهديد کننده هاي محيطي ناکارآمد احساس مي کنند با انواع پيامد هاي انزجاري مواجه مي‌شوند.بندورا (1986) معتقد است که از طريق انعکاس شخصي، افراد قادر به ارزيابي تجارب و فرايند هاي شناختي خويش هستند. مطابق با اين ديدگاه، آنچه مردم مي دانند، مهارت هايي که دارا هستند با آنچه قبلا” انجام داده اند هميشه پيش بيني کننده هاي خوبي از عملکرد هاي بعدي نيستند زيرا باورهايي که افراد درباره توانايي هايشان دارند به طور قدرتمندي بر روش هايي که آنان رفتار خواهند کرد تاثير مي گذارد. در نتيجه چگونگي رفتار افراد هم تحت تاثير باورهاي آنان در مورد توانايي هايشان است و هم به وسيله اين باورها پيش بيني مي شود تا نتايج عملکردهاي قبلي آنان، اين بدين معني نيست که افراد مي توانند تکاليفي فراتر از توانايي هايشان انجام دهند. به دليل اينکه آنها معتقدند که مي توانند بلکه کارکرد شايسته مستلزم هماهنگي بين خودباوري ها از يک طرف و دارا بودن مهارت ها و دانش لازم از طرف ديگر است و چگونگي ادراک فرد از توانايي خويش به کاربرد مهارت هايي که دارد، کمک مي کند ( خير و استوار، 1386). يكی از مهمترين جنبه ها و حوزه هایی كه موفقيت در آن تا حد زيادی منوط به داشتن خودكارآمدی بالا است، حوزه تحصيلی است. الیاس (2008) خودكارآمدی تحصيلی را اعتماد دانش آموز نسبت به توانايی‌اش برای موفقيت در تكاليف مشكل می داند. بندورا  (1977) متقاعدسازی را حاصل قضاوت های كلامی ديگران در مورد شخص می داند كه می تواند نقش مهمی در رشد كارآمدی وی داشته باشد. متقاعدسازی كلامی، به متقاعد كردن شخص از طريق يادآوری و برجسته كردن نقاط مثبت و قابليت های موفق شدن در وی مربوط می شود و معمولاً هم نتيجه بخش است. زيرا موفقيت های يک شخص بيش از آن كه به توانايی‌های ذاتی وی بستگی داشته باشند، به ميزان تلاش وی وابسته است.بندورا (1997) معتقد است افرادي که اضطراب اجتماعي بالايي دارند، اغلب احساس مي کنند که فاقد مهارت هاي خاص، توانايي ها يا ويژگي هاي لازم براي رفتار بين فردي و چگونگي واکنش به موقعيت هاي تهديد کننده هستند و در نتيجه آنان اغلب انتظار پاييني از موفقيت در موقعيت هاي اجتماعي دارند. به عبارت ديگر، بندورا (1997) معتقد است که سطح و قدرت کارآمدي افراد يا انتظاري که آنها مي توانند بطور موفقيت آميزي رفتار مورد نياز براي ايجاد پيامد هاي مورد نياز اجرا کنند تعيين مي کنند که چگونه مقابله کنند، چه مقدار تلاش کنند و چه مدت اين تلاش را در برخورد با موقعيت تهديد کننده ادامه دهند.  اسکلنکر و ليري (1982) معتقدند که معمولا” افراد در موقعيت هاي اجتماعي تلاش مي کنند که خودشان را به لحاظ اجتماعي به روش هاي مطلوبي نشان دهند. براي مثال آنها تمايل دارند خود را به صورت افرادي شايسته، جذاب، درستکار و ارزشمند به ديگران نشان دهند. واکنش هاي ادراک شده يا مورد انتظار توسط ديگران به عمل کننده بازخوردي در مورد اينکه آيا عمل کننده تاثير مطلوب در ديگران ايجاد کرده است را فراهم مي کند. اگر ديگران در يک سبک مناسب با تاثير مورد نظر عمل کننده پاسخ دهند در اين صورت عمل کننده در اجراي هدف خود موفق شده است. ولي اگر آنها چنين پاسخي را ندهند نشان دهنده عدم موفقيت عمل کننده است. افراد در موقعيت هاي اجتماعي زماني احساس ايمني خواهند کرد که (1) آنها هدفي براي ايجاد تاثير مطلوب روي ديگران نداشته باشند، بنابراين در اين صورت در مورد واکنش هاي ارزيابي ديگران نگران نيستند يا (2) آنها براي ايجاد تأثير مطلوب روي ديگران تلاش مي کنند و معتقدند که در انجام آن موفق خواهند شد. ولي در دامنة وسيعي از موقعيت هاي اجتماعي افراد چنين احساس امنيتي ندارند. اگرچه آنها ممکن است، بخواهند چنين تأثير مطلوبي ايجاد کنند. آنها ممکن است (1) درباره چگونگي انجام آن مطمئن نباشند، (2) باوري، که آنها قادر نيستند واکنش هاي مطلوب از سوي ديگران دريافت کنند. براي مثال، آنان ممکن است بخواهند بصورت فردي شايسته در موقعيت توسط ديگران ديده شوند، اما ترديد دارند که چنين اتفاقي رخ دهد. و (3) باوري، که آنها نمي توانند آنطور که مي خواهند بنظر برسند. (براي مثال، آنها تصور مي کنند تا حدودي شايسته بنظر مي رسند در حالي که آنها مي خواهند که بصورت افراطي شايسته بنظر آيند). اين شرايط منجر به ايجاد اضطراب اجتماعي مي شود. به عبارت ديگر، اضطراب اجتماعي زماني بروز مي کند که افراد براي ايجاد تأثير مطلوب روي ديگران  برانگيخته مي شوند اما در مورد ايجاد اين تأثير ترديد دارند. ناتواني ادارک شده براي پيش بيني، کنترل و کسب پيامدهاي مطلوب، پيشايندهاي اصلي اضطراب در نظر گرفته شده است (براي مثال ، سيليگمن، 1975). همچنين اسکلنکر و ليري ( 1982) معتقد هستند که شرط ضروري اما نه کافي براي بروز اضطراب اجتماعي آن است که افراد براي ايجاد يک تاثير مطلوب روي ديگران بر انگيخته مي شوند. افرادي که چنين اهدافي در موقعيت ندارند نگراني خاصي در مورد ارزيابي ديگران نخواهند داشت و در نتيجه احساس اضطراب نخواهند کرد. طی چند دهه گذشته چندین الگوی نظری برای تبیین مکانیزم های اضطراب اجتماعی ارائه گردیده که برخی از این الگوها بر فرآیند شناختی تأکید دارند. الگوهای شناختی اضطراب اجتماعی بر این ایده مبتنی هستند که باورهای شناختی مانند «باورهای ناکارآمد» و «افکار غیرمنطقی» نقش مهمی در «علت» و «تداوم» اختلال اضطرابی ایفا می کند.(بک  و همکاران، 1985).گاهی اوقات توانايی ها بر اساس نشانه ها و علائم فيزيولوژيكی مورد قضاوت قرار می گيرند. اين نشانه ها دربرگيرنده علائم جسمانی ماننداضطراب و تنش هستند كه افراد در موقعيت هايی گوناگون آنها را تجربه كرده و به طريقی متفاوت مورد تفسير قرار می دهند. برای مثال، حضور در موقعیت های اجتماعی، برای بعضی اشخاص بروز اين نشانه ها را به دنبال دارد و باعث می شود كه وجود اضطراب را در  خود نشانه ناتوانی و ضعف تلقی كنند و انتظار موفقيت در آ نها كاهش يابد، بنابراين در موقعيت های اجتماعی به خوبی عمل نمی كنند.  مفهوم اضطراب اجتماعی يكی از اسم هايی است كه برای ارجاع به اين پيامد و پديده شناختی احساسی-‌رفتاری  مورد استفاده قرار گرفته است(زیگلر ،2005). اختلال اضطراب اجتماعی یا فوبی اجتماعی به ترس آشکار و مستمر از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی اشاره دارد و از این باور فرد ناشی می شود که او در این موقعیت ها به گونه ای خجالت آور یا یا تحقیرآمیز عمل خواهد کرد. افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی بطور معمول از موقعیت های ترس آور اجتناب می کنند و بندرت خود را مجبور به تحمل موقعیت های اجتماعی یا عملکردی می نمایند، اما اگر با این موقعیت ها روبرو شوند اضطراب شدیدی را احساس خواهند کرد. برای برخی از افراد تنها بخش کوچکی از موقعیت های اجرایی از قبیل نوشتن یا صحبت کردن در جمع برای گروهی از شنوندگان ترس آور است، در حالی که برخی دیگر در دامنه گسترده ای از عملکردهای عمومی یا موقعیت های تعامل اجتماعی می ترسند و طبیعی است که در هر کدام از موارد فوق «اضطراب اجتماعی» هنگامی بعنوان تشخیص مطرح می گردد که این گونه ترس ها بطور معناداری با عملکرد شغلی، عملکرد تحصیلی یا اجتماعی فرد تداخل پیدا کند. علاوه بر این شدت اختلال اضطرابی در کودکان و نوجوانان با افزایش مشکلات رفتاری مانند مدرسه گریزی، فرار از خانه، افت   تحصیلی، اجتناب از بازی های و فعالیت های جمعی و دروغگویی همراه بوده است (رینگولد  و همکاران،2003). یکی از متغیرهای موثر بر خودکارآمدی تحصیلی یادگیرندگان، جو روانی اجتماعی کلاس است. بررسی جو روانی – اجتماعی کلاس درس دانش آموزان از جمله موضوعاتی است که همواره مورد توجه معلمان، مدیران، دست اندرکاران آموزش و پرورش و همچنین والدین بوده است. تحقیقی علمی در این مورد می تواند به فراهم ساختن جو روانی- اجتماعی مناسب و مطلوب کمک کند.کلاس به عنوان جامعه کوچک و فرعی از افراد متفاوتی تشکیل شده است که از نظر تجارب، فرهنگ، شخصیت، و  . با هم متفاوتند. این افراد خصوصیات خود را به درون کلاس می آورند و به همین دلیل جو روانی- اجتماعی متفاوتی بر کلاسها حاکم است. بنابراین، تشکیل دهندگان جو روانی- اجتماعی کلاس معلم و دانش آموزانند که هدف عمده آنها آموزش و فراگیری است. پس برای آموزش و یادگیری لازم است که جو مطلوب و مناسبی درکلاسها دایر باشد. جو مطلوب و مناسب، روابط مثبت و هدفداری است که میان معلم و دانش آموزان در کلاس وجود دارد و دارای «کارآیی» است.بنابراین، شناخت جو روانی- اجتماعی کلاس می تواند بازخورد با ارزشی برای معلمان فراهم کند؛ چون این عامل در ترک تحصیل، غیبت از کلاس، اندوه و افسردگی، اضطراب، مقاومت دانش آموزان در مقابل معلم، عدم رفاقت بین دانش آموزان در کلاس، عدم رضایت و علاقه به درس و یادگیری اثر دارد. بدیهی است که رهبری معلم در کلاس، نقش عمده ای در شکل گیری این واکنش ها دارد. رهبری معلم در کلاس را می توان به سه نوع یا روش تقسیم کرد: 1) روش مبتنی بر دموکراسی، که بهترین روش اداره کلاس است و در آن دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالایی هستند. در این روش  روابط معلم و دانش آموزان طوری است که نیازهای تعلق و وابستگی، دوست داشتن، به رسمیت شناختن، ارزش داشتن، احترام و شکوفا شدن و استقلال آنها تأمین می شود؛ و دانش آموزان تحت راهنمایی معلم به آموزش و یادگیری می پردازند و اعمال مثبت و مورد قبول برای آنان روشن و واضح است و همین عامل باعث رضایت و خشنودی آنان شده و به سعی و تلاششان می افزاید. 2) روش بی بند و باری (بدون رهبری)، که در آن به علت مشخص نبودن هدف و عدم رهبری، به کمترین یادگیری می انجامد و بنابراین، بدترین روش اداره کلاس است  3) روش استبدادی، که در آن نسبت به روش بی بند و باری، دانش آموزان دارای یادگیری بیشتری هستند ولی به علت داشتن هیجان و اضطراب، عدم احساس مسئولیت و هدف، دارای یادگیری کمتری نسبت به روش دموکراسی هستند و در حضور معلم به کار و کوشش ادامه می دهند، ولی در غیاب او سعی به انجام کار ندارند؛ در حالی که در روش دموکراسی، در همه شرایط سعی دارند که کارشان را به انجام برسانند.با توجه به موارد فوق، پژوهش حاضر در صدد پاسخگویی به این سوال است که آیا اضطراب اجتماعی و جو روانی-اجتماعی کلاس پیش بینی کننده خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان می باشند؟فهرست
مطالب تحقیق بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان  به شرح زیر می باشد:چکیده    فصل اول: کلیات تحقیق‌مقدمه              3بیان مسئله             9اهمیت و ضرورت پژوهش             12اهداف پژوهش             14 فرضیه های پژوهشی             14تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش             15فصل دوم: مبانی نظری و پژوهشی ‌بخش اول: مبانی نظری پژوهش             171- خودکارآمدی تحصیلی             17تعاریف و ویژگی های خودکارآمدی             17تعیین کننده های خودکارآمدی             20مراحل رشد خودکارآمدی             23خودکارآمدی و اضطراب             262- اختلال اضطراب اجتماعی             26تعریف اختلال اضطراب اجتماعی             29ملاک های تشخیصی اختلال اضطراب اجتماعی             31شیوع اختلال اضطراب اجتماعی             32دوره یا سن شروع اختلال اضطراب اجتماعی             33نشانگان روانشناختی اختلال اضطراب اجتماعی             34اختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان             35دیدگاه های نظری در باره اضطراب             37ديدگاه روان پويايي             37ديدگاه رفتارگرایی             39ديدگاه شناختی             40ديدگاه زيست شناختي             42ديدگاه انسان گرایی             44ديدگاه اجتماعی             45سبب شناسی اضطراب اجتماعی             45 نظریه های روانپویشی             45نظریه های رفتاری             46نظریه های زیستی             47دستگاه عصبی خودمختار             48انتقال دهنده های شیمیایی             48عوامل ارثی             49الگوهای نظری اضطراب اجتماعی             50نظریه طرحواره بک             50نظریه شبکه متداعی باور             51الگوی شناختی کلارک و ولز             51الگوی شناختی اضطراب اجتماعی راپی و هیمبرگ             52مدل شناختی اضطراب اجتماعی بک،امری و گرینبرگ             523- جو روانی-اجتماعی کلاس             53تعاریف             53انواع جو  روانی حاکم بر کلاس             53ویژگی های روابط انسانی مطلوب در مدرسه             54دو بعد اساسی جو مدرسه             55بخش دوم ادبیات پژوهش             56تحقیقات انجام شده در خارج از کشور             56تحقیقات انجام شده در داخل کشور             59جمع بندی ادبیات پژوهش                       63فصل سوم: روش پژوهش  روش پژوهش             65جامعه آماری              65نمونه و روش نمونه گیری              65ابزارهای گردآوری اطلاعات             66مقیاس جو روانی- اجتماعی کلاس             66مقياس اضطراب اجتماعی برای  نوجوانان             67مقياس خودكارآمدی تحصيلي             68شیوه اجرا             68روش تجزیه و تحلیل داده ها             69ملاحظات اخلاقی             69فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعاتتوصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات اضطراب اجتماعی             71توصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات جو روانی-اجتماعی کلاس             72توصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات خودکارآمدی تحصیلی             72ماتریس همبستگی اضطراب اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی             73تحلیل رگرسیون اضطراب اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی             74ماتریس همبستگی جو روانی- اجتماعی کلاس و خودکارآمدی تحصیلی             76تحلیل رگرسیون جو روانی- اجتماعی کلاس بر خودکارآمدی تحصیلی             77فصل پنجم: بحث و نتیجه گیریبحث و بررسی یافته های پژوهش             79فرضیه اول پژوهش             79فرضیه دوم پژوهش             80فرضیه سوم پژوهش             81فرضیه چهارم پژوهش             82محدودیت های پژوهش             85پیشنهادهای پژوهشی             86پیشنهادهای نظری پژوهش             87پیشنهادهای کاربردی             89منابع             90پیوست             106چکیده انگلیسی              114

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده:
1871
مشاهده

کد فایل:9303
انتشار در:۱۳۹۶/۳/۳۰
حجم فایل ها:249

اشتراک گذاری:

 قیمت:

19,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
تحقیق خودكارآمدي تحصيلياضطراب اجتماعيجو روانيبررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعیتعاریف و ویژگی های خودکارآمدیخودکارآمدی و اضطرابتعریف اختلال اضطراب اجتماعیاختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان

  • فایل پاورپوینت بررسي عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهاي شهري

    فایل پاورپوینت بررسي عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهاي شهري برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهای شهریبررسی عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهای شهریسیل در محیط شهریمديريت سيلاب و مسيل هاپاورپوینت بررسی…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه سازمانی مقدمه در محیط نامطمئن امروز ، شرکتها باید برای رویارویی با رقابت جهانی…

  • ادبیات نظری تحقیق دیدگاه آلوسی و علامه طباطبایی در مورد توحید و صفات الهی

    ادبیات نظری تحقیق دیدگاه آلوسی و علامه طباطبایی در مورد توحید و صفات الهی دانلود ادبیات نظری تحقیق دیدگاه آلوسی و علامه طباطبایی در مورد توحید و صفات الهی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توحید…

  • پاورپوینت روش های تزریق(تونل)

    پاورپوینت روش های تزریق(تونل) برچسب ها: دانلود پاورپوینت روش های تزریقتزریق در بهسازی خاکنحوه تزریقپاورپوینت عمرانیدستگاه حفاریروش های تزریق در تونل سازیپروژه عمرانیتزریق در تونلاصول مهندسی تونلتزریقپاورپوینت تزریق در تونل سازیپاورپوینت تونلپاورپوینت تزریق در تونل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه و مبانی نظری روشها و هزینه های تامین مالی و تاثیر آن بر ارزش شرکتها

    پیشینه و مبانی نظری روشها و هزینه های تامین مالی و تاثیر آن بر ارزش شرکتها دانلود پیشینه و مبانی نظری روشها و هزینه های تامین مالی و تاثیر آن بر ارزش شرکتها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع جوشکاری آرگون

    دانلود پاورپوینت با موضوع جوشکاری آرگون برچسب ها: جوشکاری آرگون pdfعوارض جوشکاری آرگونفیلم جوشکاری آرگونآموزش جوشکاری آرگون در تهرانخدمات جوشکاری آرگونآموزش جوشکاری آرگون در اصفهانایمنی جوشکاری آرگونجوشکاری آرگون لوله رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع جوشکاری آرگون دسته…

  • هشت مقاله در باب انقلابهای مخملی

    انقلاب مخملی دانلود فایل اصلی هشت مقاله در باب انقلابهای مخملی از سایت دانلود فایل هشت مقاله در باب انقلابهای مخملی در حجم 66 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:در پايان جنگ…

  • پاورپوینت با موضوع فناوری اطلاعات

    پاورپوینت با موضوع فناوری اطلاعات دانلود پاورپوینت با موضوع فناوری اطلاعات دسته بندي : فناوری اطلاعات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت با موضوع فناوری اطلاعات،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شاید برخی از شما…

  • دانلود طرح توجیهی راه اندازی مرغداری - پرورش مرغ تخم گذار

    پروژه کارآفرینی مرغداری پرورش مرغ تخم گذار,دانلود طرح توجیهی راه اندازی مرغ داری,طرح پرورش مرغ محلی,طرح تکیر مرغ,طرح توجیهی پرورش مرغ تخمگذار,طرح توجیهی مرغ تخمگذار,کارافرینی پرورش مرغ تخم گذار دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی راه اندازی مرغداری - پرورش…

  • فایل پاورپوینت نگرش ها در معماری(مبانی نظری معماری)

    فایل پاورپوینت نگرش ها در معماری(مبانی نظری معماری) برچسب ها: دانلود پاورپوینت نگرش ها در معمارینگرش ها در معماریپاورپوینت برررسی نگرش ها در معمارینگرش اقلیمینگرش شکلیپروژه مبانی نظری معمارینگرش معناگرانگرش تاریخی تکاملیپاورپوینت نگرش ها در معماری رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی اضطراب، پرخاشگری و فرسودگی شغلی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش فرسودگی شغلی,پيشينه نظري فرسودگی شغلی و اضطراب سازمانی,چارچوب نظري علل پرخاشگری,دانلود مباني نظري پرخاشگری و اضطراب,فصل دوم پايان نامه ارشد علل اضطراب,مباني نظري فرسودگی شغلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اضطراب و فرسودگی شغلی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه های رضایتمندی زناشویی و زوج درمانی شناختی رفتاری

    ادبیات,پژوهش,پیشینه,درمانی,رضایتمندی,رفتاری,زناشویی,زوج,شناختی,نظری,نظریه,های دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه های رضایتمندی زناشویی و زوج درمانی شناختی رفتاری از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های رضایتمندی زناشویی و زوج درمانی شناختی رفتاری (فصل دوم) در…

  • بررسی ارتباط بین قدرت بازار تولید، ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق

    بررسی ارتباط بین قدرت بازار تولید، ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق برچسب ها: بورس اوراق بهادار قیمت گذاری مدیریت سود گزارشات مالیبررسی ارتباط بین قدرت بازار تولید ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت…

  • مبانی نظری عملکرد شغلی

    مبانی نظری عملکرد شغلی دانلود مبانی نظری عملکرد شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد شغلی مقدمه ابعاد عملکرد ارزیابی عملکرد معیارهای عینی معیارهای ذهنی 1 - برگهی درجه بندی شدهی نگارهای 2…

  • بررسی نقاط قوت و ضعف صنعت گردشگری ایران و مالزی

    بررسی نقاط قوت و ضعف صنعت گردشگری ایران و مالزی برچسب ها: صنعت گردشگری پایان نامه بررسی نقاط قوت و ضعف صنعت گردشگری ایران و مالزیپروژه بررسی نقاط قوت و ضعف صنعت گردشگری ایران و مالزیتحقیق بررسی نقاط قوت و…

  • مبانی نظری و پیشینه کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط

    مبانی نظری و پیشینه کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط دانلود مبانی نظری و پیشینه کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه

    پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه برچسب ها: بازار رقابت انحصاری چند جانبهمدل کورنو چیستبنگاه انحصاریانواع بازار در اقتصاد کلانعلل ایجاد انحصاربازار رقابت ناقصبازار رقابت کامل به انگلیسیانحصار طبیعی در اقتصاد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سرماخوردگي

    دانلود پاورپوینت با موضوع سرماخوردگي برچسب ها: سرماخوردگی ویروسیسرماخوردگی در تابستاندرمان گیاهی سرماخوردگیبهترین قرص برای سرماخوردگیدرمان سرماخوردگی شدیدسرماخوردگی چیستسرماخوردگی کودکاندرمان سریع سرماخوردگی و گلودرد رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع سرماخوردگي دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت بررسی و ارزیابی انواع تبلت

    پاورپوینت بررسی و ارزیابی انواع تبلت برچسب ها: بررسی و ارزیابی انواع تبلتانواع تبلتسیستم عاملکار با تبلت هاگلکسی تبآی پد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی و ارزیابی انواع تبلت دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش…

  • برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی

    حسابرسی دانلود فایل اصلی برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی از سایت دانلود فایل تحقیق برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی در حجم 16 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالبمقدمه     1برنامه ريزي حسابرسي   …

  • پاورپوینت تشكيلات و مقامات قضايي

    پاورپوینت تشكيلات و مقامات قضايي برچسب ها: تشكيلات و مقامات قضاييدادسراوكالت در دعاوي وظائف و اختياراتجهات شروع به رسيدگيتفهيم اتهام و قرار تأمين كيفريقرارهاي اعدادي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تشكيلات و مقامات قضايي دسته بندي : حقوق جزئیات و…

  • پاورپوینت انواع سیستم عاملهای موبایل

    پاورپوینت انواع سیستم عاملهای موبایل برچسب ها: جدیدترین سیستم عامل های موبایلگوشی های بدون سیستم عاملسیستم عامل جاوا چیستسیستم عامل اندرویدسیستم عامل سیمبینآمار استفاده از سیستم عامل های موبایلانواع سیستم عامل iosسیستم عامل بلک بری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت توسعه صنعتی ایران بعد از انقلاب

    پاورپوینت توسعه صنعتی ایران بعد از انقلاب برچسب ها: پیشرفت های علمی ایران بعد از انقلابمقایسه وضعیت ایران قبل و بعد از انقلابدستاورد های انقلاب اسلامی را نام ببریدثمرات انقلاب اسلامی را نام ببریدخلاصه دستاوردهای انقلاب اسلامیجدول مقایسه ایران قبل…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق بازیاریابی و تبلیغات دهان به دهان (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق تحقیق بازیاریابی و تبلیغات دهان به دهان (فصل دوم) دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق بازیاریابی و تبلیغات دهان به دهان (فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود ادبیات نظری…

  • پاورپوینت تشخیص های افتراقی ونشانه های عمومی در مسمومیتها

    پاورپوینت تشخیص های افتراقی ونشانه های عمومی در مسمومیتها برچسب ها: پاورپوینت تشخیص های افتراقی ونشانه های عمومی در مسمومیتها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تشخیص های افتراقی ونشانه های عمومی در مسمومیتها دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و…

  • مبانی نظری مهارت مذاکره مدیران

    مبانی نظری مهارت مذاکره مدیران دانلود مبانی نظری مهارت مذاکره مدیران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مهارت مذاکره مدیران تعاريف مذاكره : مذاكره تبادل ارتباط براي رسيدن به توافقي است وقتي…

  • تحقیق مفقودالاثر

    تحقیق مفقودالاثر دانلود تحقیق مفقودالاثر دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد مفقودالاثر ، در حجم 14 صفحه ورد آماده پرینت گرفتن. بخشی از متن: مفقودالاثر به وضعیت نامشخص فردی (معمولاً یک فرد نظامی) گفته…

  • بررسی رابطه بین ویژگی های مدیران و بازده صندوق های سرمایه گذاری

    بررسی رابطه بین ویژگی های مدیران و بازده صندوق های سرمایه گذاری برچسب ها: صندوق های سرمایه گذاری بازده تحصیلات ریسک پذیری تجربه رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه بین ویژگی های مدیران و بازده صندوق های سرمایه گذاری دسته…

  • بررسی و واکاوی بيماري هاي ژنتيک و تغذيه

    بررسی و واکاوی بيماري هاي ژنتيک و تغذيه,تغذیه,ژنتیک دانلود فایل اصلی بررسی و واکاوی بيماري هاي ژنتيک و تغذيه از سایت دانلود فایل پروژه بررسی و واکاوی بيماري هاي ژنتيک و تغذيه در حجم 200 صفحه و در قالب word…

  • تحقیق تسلیم و تسلم، قبض

    تحقیق تسلیم و تسلم، قبض دانلود تحقیق تسلیم و تسلم، قبض دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع تسلیم و تسلم، قبض، در قالب word و در 44 صفحه، قابل…

  • چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی

    چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانلود چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 . بخش دوم : پیشینه مبانی خودکارآمدی تحصیلی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه یادگیری بالینی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري انگیزش یادگیری,پيشينه پژوهش انگیزه یادگیری بالینی,پيشينه نظري انگیزه یادگیری,چارچوب نظري انگیزش و یادگیری,دانلود مباني نظري انگیزه یادگیری بالینی,فصل دوم یادگیری,مباني نظري و پيشينه پژوهش انگیزه یادگیری,مباني نظري یادگیری بالینی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه…

  • بررسي فلج اعصاب كرانيال حركتي چشم (3و 4و 6)‌در تروماهاي مغزي

    اعصاب کرانیال,ترومای چشم دانلود فایل اصلی بررسي فلج اعصاب كرانيال حركتي چشم (3و 4و 6)‌در تروماهاي مغزي از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي فلج اعصاب كرانيال حركتي چشم (3و 4و 6)‌در تروماهاي مغزي در حجم 51صفحه و در قالب word…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سبکهای زندگی و اضطراب از مرگ

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سبکهای زندگی و اضطراب از مرگ دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سبکهای زندگی و اضطراب از مرگ دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف سالمندی انسان…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش هموار سازی سود (فصل 2)

    ادبیات,پژوهش,پیشینه,تحقیق,سازی,سود,فصل,هموار دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش هموار سازی سود (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هموار سازی سود (فصل دوم) در 23 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده…