بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوال

بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوال

برچسب ها:
پایان نامه بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوالپروژه بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوال

رفتن به سایت اصلی

بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوال

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوال   از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 134صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چكيدهدر عصر حاضر اغلب سازمان ها و شركتها به این نکته مهم پی برده اند که راز باقی ماندن در عرصه رقابت، بدست آوردن مشتریان بیشتر و حفظ آنها می باشد. در این زمینه تلاش برای دستیابی به کیفیت بالا و کسب رضایت مشتری از طریق ارائه خدمات پس از فروش مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار مي باشد. این هدف مطلوب کلیه سازمان ها بویژه شرکتهای خودرو ساز می باشد.هدف این تحقیق، شناسایی و اولویت بندی عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در فرآیند خدمات پس از فروش شرکت توليدكننده خودروهاي سنگين، ایران خودرو دیزل، می باشد. مدل بکار رفته در این تحقیق از تلفیق مدل سروکوال و مدل رضایتمندی سوئدی حاصل شده است. با استفاده از این مدل، عوامل کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال بعنوان متغیر مستقل و شاخصهای رضایتمندی سوئدی بعنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شده است. تحقیق حاضر از منظر هدف، از نوع کاربردی و از نظر روش، توصیفی ـ پیمایشی، می باشد. جامعه آماری مورد مطالعه، دارندگان خودروهای تجاری سنگین مدرن شرکت ایران خودرو دیزل، می باشند که برای دریافت خدمات پس از فروش به نمایندگی های مجاز آن شرکت در کشور مراجعه می نمایند.برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است که تعداد 196 نفر از دارندگان خودروهای ذکر شده به سوالات ، پاسخ داده اند که نتايج تحلیل ها و آزمونهاي آماري حاكي از آن است كه شکاف و فاصله معنی داری بین انتظارات مشتريان و ادراک آنها از کیفیت خدمات، وجود دارد و این شکاف نشاندهنده آن است که کیفیت خدماتی که مشتریان دریافت کرده اند، پایین تر از انتظارشان بوده است. یعنی شرکت مذکور در هیچیک از ابعاد کیفیت خدمات، نتوانسته است رضايت مشتریان را جلب نماید. همچنين اولویت عوامل کیفیت خدمات بر شاخصهای رضایتمندی سوئدی از ديدگاه مشتريان يكسان نمي باشد و به ترتیب، عوامل قابلیت اعتماد، پاسخگویی، اطمینان، محسوسات و همدلی، از نظر مشتریان دارای اولویت می باشند.مقدمهدر دنیای امروزی بسیاری از شرکتها به این نکته پی برده‌اند که ارائه خدمات با کیفیت بالا می‌تواند مزیت رقابتی محکم و نیرومندی را برای آنها به ارمغان بیاورد. بعضی از این موسسات به دلیل سطح بالای خدماتی که ارائه می دهند تقریبا افسانه ای شده اند. برای حصول این هدف کافی است به انتظارات مشتریان در افزایش خدمات پاسخ مناسب داده شود.وجود سیستم خدماتی که بتواند به خوبی ایفای نقش کند و از عهده برآوردن نیازهای مشتریان برآید، در افزایش فروش و سودآوری شرکت موثر خواهد بود. اما اگر نتواند آنچنان که باید وظایف خود را اجرا کند، نه تنها کمکی به سودآوری شرکت نمی کند بلکه از طریق ایجاد نارضایتی در مشتریان، نام محصول و شرکت را نیز بدسابقه می کند و این رفته رفته موجب افت در تقاضای مشتریان و در نتیجه حذف فیزیکی آن شرکت از صحنه رقابت میگردد. بنابراین آگاهی از اینکه مشتریان تا چه حد راضی هستند، اهمیت خاصی دارد. ولی اندازه‌گیری رضایت مشتریان به تنهایی کافی نیست و شناسایی و تحلیل عواملی که باعث نارضایتی در مشتریان می شوند نیز باید انجام پذیرد. زیرا در غیر اینصورت نارضایتی ها بیشتر و بیشتر می شوند. با این وجود، تنها معدودی از شرکت ها در امر طراحی و ایجاد سیستم های مناسب رسیدگی به شکایات و نارضایتی مشتریان سرمایه گذاری می کنند(کاوسی و سقایی، 1388).محققان اعتقاد دارند که یک چهارم مشتریان در هر لحظه زمانی ناراضی هستند اما تعداد کمی از آنها زحمت شکایت کردن را به خود می دهند. بیشتر آنها ( در برخی موارد 95% از آنها ) بدون اعتراض به راه خود ادامه می دهند. لذا این سازمان است که باید اقداماتی را برای یافتن علل نارضایتی و نیز برطرف کردن مشکلات شناسایی شده انجام دهد. (رضایی نژاد، 1382).در شرايطي كه در بسیاری از کشورها، ارایه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، در قالب خدمات پس از فروش، به عنوان يكي از عوامل موفقيت سازمان، شناخته مي‌شود، هنوز در كشور ما توجه زيادي به اين مقوله نشده است. علاوه بر آن سازماندهی و تاسیس نمایندگی در نقاط مختلف جهت ارایه خدمات مناسب به مشتریان به دليل گستردگي كشور، کار آسانی نبوده و صرفا بخش های محدودی از صنعت، موفق به انجام این کار شده اند. شرکت های خودرو ساز بعنوان یکی از پیشتازان این حرکت، برای کسب توان رقابتی و همچنین بدست آوردن مشتریان بیشتر و حفظ آنها و در نهایت بمنظور هرچه وفادار نمودن مشتریان خود از طریق بهبود وضعیت کیفیت خدمات ارایه شده در قالب خدمات پس از فروش، با فعال نمودن واحدهایی از شرکت که با مشتری ارتباط مستقیم دارند، برای تحقق این مهم، تلاش نموده اند.با توجه به موارد مذکور، ضرورت انجام یک بررسی جامع بمنظور تعیین وضعیت کیفیت خدمات ارایه شده در فرآیند خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودروهای تجاری در کشور، احساس می شود که علی رغم اهمیت موضوع، متاسفانه عنایت چندانی به آن نشده است.در این پژوهش سعی بر آن است تا با شناسایی و اولویت بندی وضعیت عوامل کیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان خودروهای تجاری، به شرکت های عرضه کننده این خودروها در تدوین استراتژی ارایه خدمات پس از فروش، کمک نموده تا بتوانند با شناخت بهتر و دقیق تر نیازهای مشتریان برنامه های کلان بخش خودروهای تجاری کشور را تدوین نمایند.در این فصل، پس از تعریف مساله و بیان اهمیت و ضرورت پژوهش، سوالات و فرضیه ها تبیین می گردند و در پایان نیز نگاهی کلی به ساختار تحقیق انداخته خواهد شد.فهرست مطالب چکیده 1 پیشگفتار 2 فصل اول : کلیات پژوهش   مقدمه 5  بیان مساله 7  اهداف اساسی تحقیق 8  اهمیت و ارزش تحقیق 9  سوالات تحقیق 10  فرضيه‏هاي تحقیق 10  روش شناسی تحقیق 11  کاربرد تحقیق 13  محدودیت های تحقیق 14  تعریف مفاهیم نظری 15 فصل دوم : مروری بر ادبیات پژوهش   مقدمه 17  پیشینه نظری 17   تاریخچه بازاریابی 18   تعریف بازاریابی 19   آمیخته بازاریابی 20   خدمات پس از فروش 21   کیفیت خدمات 23   سنجش کیفیت خدمات 24   مدل های ارزیابی کیفیت خدمات 25     مدل گرونروز    26    مدل لهتینن و لهتینن   26    مدل سروکوال 27    مدل جانستون  32    مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد  34    فن کیفیت خدمات اصلاح شده 34    مدل فنی –  عملیاتی کیفیت 36   پیامدهای کیفیت خدمات 36   رضایت مشتری 39   ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری 43   مدل های شکل گیری رضایت مشتری 45    مدل رضایتمندی مشتری سوئدی 46    مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 48    مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 49    مدل مفهومی این تحقیق 51  پیشینه تجربی 52   مطالعه اول 52   مطالعه دوم 53   مطالعه سوم 53   مطالعه چهارم 54   مطالعه پنجم 54   مطالعه ششم 55  جمع بندی 56 فصل سوم : روش تحقیق   مقدمه 57  نوع مطالعه و روش تحقیق 58  جامعه آماری 58  نمونه آماری 58  ابزارهای جمع آوری اطلاعات 59  بررسی اعتبار آزمون 61   روایی 61   پایایی 62  روشهای آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات وآزمون فرضیه‏ها 62 فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات   مقدمه 64  معرفی جامعه آماری 64  آزمون فرضیه ها 65   تحلیل داده‌های مرتبط با عوامل محسوس  66   تحلیل داده های مرتبط با عامل قابلیت اعتماد 68   تحلیل داده های مرتبط با عامل پاسخگویی 70   تحلیل داده های مرتبط با عامل اطمينان 72   تحلیل داده‌های مرتبط با عامل همدلي 74  رتبه بندی وضعيت موجود عوامل 76   مقایسه عامل قابلیت اعتماد با عامل پاسخگویی 77   مقایسه عامل قابلیت اعتماد با عامل اطمینان 78   مقایسه عامل قابلیت اعتماد با عامل محسوسات 79   مقایسه عامل قابلیت اعتماد با عامل همدلی 80   مقایسه عامل پاسخگویی با عامل اطمینان 81   مقایسه عامل پاسخگویی با عامل محسوسات 82   مقایسه عامل پاسخگویی با عامل همدلی 83   مقایسه عامل اطمینان با عامل محسوسات 84   مقایسه عامل اطمینان با عامل همدلی 85   مقایسه عامل محسوسات با عامل همدلی 86  نتایج اولویت بندی وضعیت موجود عوامل 87   رتبه بندي عوامل 88   آزمون رتبه بندي فريدمن 88 فصل پنجم : نتیجه گیری و ارایه پیشنهاد ها   مقدمه 91  نتایج حاصل شده از تحلیل اطلاعات 91   تحلیل سوالات تحقیق 92   وضعیت فعلی عوامل کیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان 94   محاسبه میزان رضایت نسبی مشتریان 96  پیشنهاد ها 100

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1138
مشاهده

کد فایل:11389
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:1007

اشتراک گذاری:

 قیمت:

17,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پایان نامه بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوالپروژه بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوال

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفاهیم و مدلهای رهبری تحول آفرین و مدیریت دانش (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مفهوم مدیریت دانش,پيشينه تحقيق تسهیم و انتقال دانش,دانلود مباني نظري تعريف رهبري تحول آفرين,فصل دوم پايان نامه ارشد نظريه,مباني نظري مدل راهبردي مديريت دانش,مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفاهیم و مدلهای رهبری تحول آفرین و مدیریت دانش دانلود…

  • پاورپوینت زیبایی شناسی در هنر اسلامی

    پاورپوینت زیبایی شناسی در هنر اسلامی برچسب ها: دانلود پاورپوینت زیبایی شناسی در هنر اسلامیزیبایی شناسی درهنر اسلامیزیباشناسی در هنربررسی رابطه زیباشناسی با هنر اسلامی پاورپوینت زیبایی شناسی درهنر اسلامیزیباشناسی در معماریپاورپوینت زیباشناسی در معماری اسلامیزیبا شناسی در هنر و…

  • کارآموزی آموزشگاه کامپیوتر

    آموزشگاه کامپیوتر,کارآموزی دانلود فایل اصلی کارآموزی آموزشگاه کامپیوتر از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی آموزشگاه کامپیوتر در حجم 50 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و در سه فصل :فصل اول : آشنایی با مکان کارآموزیفصل دوم:ارزیابی آموخته…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش…

  • پاورپوینت اندازه و استانداردها در طراحی پایانه اتوبوسرانی

    پاورپوینت اندازه و استانداردها در طراحی پایانه اتوبوسرانی دانلود پاورپوینت اندازه و استانداردها در طراحی پایانه اتوبوسرانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  پاورپوینت اندازه و استانداردها در طراحی پایانه اتوبوسرانی ، در حجم 52 اسلاید…

  • تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان

    تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان دانلود تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان نمايش وضعيت و موقعيت آب و هوايي در جهاننمايش وضعيت و موقعيت آب و هوايي…

  • پاورپوینت باروک

    پاورپوینت باروک برچسب ها: موسیقی باروکباروک در ادبیاتسبک باروک در معماریمعماری باروک pdfسبک باروک در طراحی لباسمعماری باروک در ایرانفلسفه باروکپاورپوینت معماری باروک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت باروک دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • تحقیق آشنایی با مساله حجاب و چادر مشکی از دیرباز تا اکنون

    چادر مشکی,حجاب دانلود فایل اصلی تحقیق آشنایی با مساله حجاب و چادر مشکی از دیرباز تا اکنون از سایت دانلود فایل تحقیق آشنایی با مساله حجاب و چادر مشکی از دیرباز تا اکنون در حجم 71 صفحه و در قالب…

  • مبانی ادراک

    مبانی ادراک دانلود فایل اصلی مبانی ادراک از سایت دانلود فایل تحقیق مبانی ادراک در حجم 24 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و همراه با منابع درون متن و با قسمتی از متن زیر:حواس و نقش آن…

  • تحقیق بررسي مقايسه ميزان عزت نفس افراد عادي و افراد داراي هراس اجتماعي

    تحقیق بررسي مقايسه ميزان عزت نفس افراد عادي و افراد داراي هراس اجتماعي برچسب ها: تحقیق بررسي مقايسه ميزان عزت نفس افراد عادي و افراد داراي هراس اجتماعيپایان نامه عزت نفستحقیق عزت نفس افراد عادی و افراد دارای هراس اجتماعیپایان…

  • پاورپوینت شهرسازی و معماری مردموارانه

    اسلامی,اصول معماری وشهرسازی ایرانی,پاورپوینت شهرسازی مردموارانه,پاورپوینت شهرسازی ومعماری مردموارانه,پاورپوینت معماری مردموارانه,دانلود پاورپوینت شهرسازی ومعماری مردموارانه,شهرسازی مردموارانه,شهرسازی ومعماری مردموارانه,معماری مردموارانه دانلود فایل اصلی پاورپوینت شهرسازی و معماری مردموارانه از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت شهرسازي ومعماري مردموارانه،در حجم 50 اسلاید قابل…

  • پاورپوینت سيستم تنفس فوقاني

    پاورپوینت سيستم تنفس فوقاني برچسب ها: عفونت دستگاه تنفسی در کودکانفیزیولوژی دستگاه تنفسآناتومی دستگاه تنفسpptانیمیشن دستگاه تنفسنقاشی دستگاه تنفسیتحقیق در مورد دستگاه تنفسگرفتگی راه تنفسی فوقانیدستگاه تنفسی آتش نشانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سيستم تنفس فوقاني دسته بندي :…

  • دانلود پاورپوینت درس سوم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع حقیقت بندگی

    دانلود پاورپوینت درس سوم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع حقیقت بندگی برچسب ها: پاورپوینت دینی چهارم دبیرستاندانلود پاورپوینت دین و زندگی پیش دانشگاهیپاورپوینت دین و زندگی دهم درس پنجمدین و زندگی پیش دانشگاهی pdfخلاصه دین وزندگی پیش دانشگاهیسوالات…

  • بررسی مکان‌سنجی و ارزيابي تطبيقي کاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرآيند

    بررسی مکان‌سنجی و ارزيابي تطبيقي کاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرآيند برچسب ها: روش شناسي ارزش فناوري اطلاعات و ارتباطات عملکرد کاهش هزينه امکان سنجيپایان نامه بررسی مکان‌سنجی و ارزيابي تطبيقي کاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرآيندپروژه بررسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان(فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان(فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان(فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان(فصل دوم) در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مفاهیم عملکرد سازمانی,پيشينه تحقيق نظریه های عملکرد سازمانی,چارچوب نظري مدیریت منابع انسا,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,فصل دوم پايان نامه عملکرد سازمانی,مباني نظري مدیریت منابع انسانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز

    بلوار جانباز,پاورپوینت بلوار جانباز,پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز,پاورپوینت تحلیل فضای شهری بلوار جانباز,تحلیل سایت بلوار جانباز,تحلیل فضای شهری بلوار جانباز,دانلود پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز,سایت بلوار جانباز دانلود فایل اصلی پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل…

  • پاورپوینت بررسي مقايسه اي الگوهاي مقابله با استرس در معتادان خود معرف به مركز آموزشي درماني فارابي ب

    پاورپوینت بررسي مقايسه اي الگوهاي مقابله با استرس در معتادان خود معرف به مركز آموزشي درماني فارابي ب برچسب ها: پاورپوینت بررسي مقايسه اي الگوهاي مقابله با استرس در معتادان خود معرف به مركز آموزشي درماني فارابي با افراد سالمفراوانی…

  • مبانی نظری و پیشینه نقش مشارکتهای مردمی در توسعه شهری

    مبانی نظری و پیشینه نقش مشارکتهای مردمی در توسعه شهری دانلود مبانی نظری و پیشینه نقش مشارکتهای مردمی در توسعه شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - بررسی تحقیقات انجام…

  • بررسی سودآوری استراتژی معکوس در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی سودآوری استراتژی معکوس در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایهپیشینه تحقیق استراتژی سرمایه گذاریبررسی استراتژی معکوستحقیق حسابداری عامل اندازهبررسی ارزش دفتری به ارزش بازاربررسی سودآوری استراتژی معکوس در بورس اوراق بهادار تهراننگین…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهانی شدن یا جهانی سازی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش جهانی شدن فرهنگ,پيشينه تحقيق جهانی شدن سیاست,چارچوب نظري ابعاد جهانی شدن,دانلود مباني نظري تعاریف جهانی شدن,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهانی شدن یا جهانی سازی,فصل دوم پايان نامه جهانی شدن اقتصاد,مباني نظري هویت جهانی و محلی دانلود…

  • پاورپوینت طرح کارآفرینی تولیدی فرش دستباف

    پاورپوینت طرح کارآفرینی تولیدی فرش دستباف برچسب ها: دانلود رایگان طرح توجیهی فرش دستبافطرح توجیهی قالی بافی جهت وامطرح توجیهی قالی بافی رایگاندانلود رایگان طرح توجیهی کارگاه قالی بافیطرح توجیهی کارگاه فرش دستبافدانلود رایگان طرح توجیهی قالی بافینمونه طرح توجیهی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم گمرک و گمرک الکترونیک (فصل دوم)

    ادبیات نظری اجرای گمرک الکترونیک,ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم گمرک و گمرک الکترونیک,پیشینه گمرک در ایران,مبانی نظری تجارت الکترونیک,مبانی نظری مزایای گمرک,مبانی نظری وظایف گمرک ایران,مقاله مبانی نظری استانداردهای بین‌المللی گمرکی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پاورپوینت اعداد صحیح (فصل دوم ریاضی هفتم)

    پاورپوینت اعداد صحیح (فصل دوم ریاضی هفتم) برچسب ها: پاورپوینت اعداد صحیح (فصل دوم ریاضی هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اعداد صحیح (فصل دوم ریاضی هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت اعداد…

  • بررسی رابطه بین مدیریت سود واقعی و پیش‏بینی سود هر سهم با بیش نمایی خالص دارایی های عملیاتی

    بررسی رابطه بین مدیریت سود واقعی و پیش‏بینی سود هر سهم با بیش نمایی خالص دارایی های عملیاتی برچسب ها: اقلام تعهدی اختیاری مدیریت کاهشی پیش‏ بینی سودتحقیق حسابداری مدیریت سود واقعیمقاله بررسی سود غیرمنتظره منفیبررسی رابطه بین مدیریت سود…

  • پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک

    پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک دانلود پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات کامل : پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک ،در حجم 158 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مدیریت: مدیریت فراگرد بکارگیری موثر و…

  • بررسیبهینه سازی فرآیند تصفیه شیمیایی و بررسی امکان بازیافت پساب صنایع نساجی به توسط فرآیند غشایی

    بررسیبهینه سازی فرآیند تصفیه شیمیایی و بررسی امکان بازیافت پساب صنایع نساجی به توسط فرآیند غشایی,تصفیه فاضلاب,صنایع نساجی,فناوری غشایی,محیط زیست,نانوفیلتراسیون دانلود فایل اصلی بررسیبهینه سازی فرآیند تصفیه شیمیایی و بررسی امکان بازیافت پساب صنایع نساجی به توسط فرآیند غشایی از…

  • طرح توجیهی احداث دامداری پرورش گاوهای شیری

    ارزيابي,پرورش گاو,تحقیق گاوداری صنعتی,دانلود مقاله اصول پرورش گاو شیری,طرح توجیهی اخداث پرورش گاو گوشتی,طرح توجیهی گاوداری پرواری,طرح کارافرینی احداث دامداری,طرح کسب و کار دامداری گاوهای شیری,طرح کسب وکار پرورش گاو شیری,مقاله احداث گاوداری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی احداث دامداری…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم نقدشوندگي (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش قابلیت نقدشوندگی,پيشينه تحقيق ریسک نقدشوندگی سهام و کیفیت سود,چارچوب نظري م,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق نقدشوندگي (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد نقش عوامل نقد شوندگي,مباني نظري ریسک نقدشوندگی,مبانی نظری نقدشوندگي (فصل دوم) دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد مالی فهرست مطالب تشريح مفهوم عملكرد مدیریت عملکرد در سطح سازمانی رویکردهای…

  • بررسی مدلسازی سه بعدی پارامترهای پتروفیزیکی مخازن

    بایگانی‌ها ارزیابی پارامترهای پتروفیزیکی,بررسی مدلسازی سه بعدی پارامترهای پتروفیزیکی مخازن,پارامترهای پتروفیزیکی مخازن دانلود فایل اصلی بررسی مدلسازی سه بعدی پارامترهای پتروفیزیکی مخازن از سایت دانلود فایل دانلود مقاله با موضوع بررسی مدلسازی سه بعدی پارامترهای پتروفیزیکی مخازن مطالعه موردی: تخمین…

  • بررسی ارائه طرح سیستم مدیریت پسماند شرکت فولاد هرمزگان

    بررسی ارائه طرح سیستم مدیریت پسماند شرکت فولاد هرمزگان,پروژه بررسی ارائه طرح سیستم مدیریت پسماند شرکت فولاد هرمزگان,پسماند صنعتی,پسماند صنعتی شرکت فولاد هرمزگان,مدیریت پسماند دانلود فایل اصلی بررسی ارائه طرح سیستم مدیریت پسماند شرکت فولاد هرمزگان از سایت دانلود فایل…

  • پاورپوینت ساختمانهای اسکلت فلزی

    پاورپوینت ساختمانهای اسکلت فلزی برچسب ها: قیمت اسکلت فلزی ساختمانمراحل ساخت ساختمان اسکلت فلزیpdfاسکلت فلزی ساختمان دو طبقهاسکلت فلزی ساختمان یک طبقهمراحل ساخت اسکلت فلزی در کارخانهدانلود پاورپوینت از مراحل اجرای ساختمان اسکلت فلزیاسکلت ساختمان چیستاسکلت فلزی پیچ و مهره…

  • پیشینه و مبانی نظری چرم و چرم سازی و محصولات چرمی

    پیشینه و مبانی نظری چرم و چرم سازی و محصولات چرمی دانلود پیشینه و مبانی نظری چرم و چرم سازی و محصولات چرمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق چرم…

  • پاورپوینت سوء مصرف مواد مخدر

    پاورپوینت سوء مصرف مواد مخدر برچسب ها: سوء مصرف مواد مخدر در نوجوانانسوء مصرف مواد pptعوارض و پیامد های مصرف مواد مخدراعتیاد به مواد مخدرتفاوت اعتیاد و سوء مصرفاختلالات ناشی از مصرف مواد مخدراختلال مصرف مواد در dsm 5مواد مخدر…