بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی

بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی

برچسب ها:
پایان نامه بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتیپروژه بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتیمقاله بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت

رفتن به سایت اصلی

بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوابررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در100صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن مقدمهدر دنیای امروز در فضایی به سر می بریم که مشتری در مبادلات تجاری از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بی شک معتقدیم که مشتریان نقش کلیدی را در توسعه و جهت دهی فعالیتهای هر سازمانی ایفا می کنند و سازمانها این را به خوبی دریافته اند که درک نیازها، سلایق، ایجاد ارزش و ارتباط بهنگام و سازمان یافته با مشتریان، مناسبترین راه افزایش رضایت مشتری و یکی از عوامل اصلی موفقیت در دنیای رقابتی می باشد (سلطانی و مرادی، 1389).خصوصی سازی صنعت مالی، گسترش حوزه تجارت موسسات مالی جهانی و گوناگونی نیازهای مشتریان خدمات مالی، باعث شده است که رقابت شدیدی در صنعت بانکداری ایجاد شود. این فضای رقابتی منجر به این شده که بانکها منابع و تواناییهایشان را از خدمات محصول گرا یا خدمت محور به خدمات مشتری محور تبدیل کنند (شهرکی و ملاشاهی،1389: 2) و سازمانهایی که زودتر از بقیه ارزش مدیریت ارتباط با مشتری را درک کرده اند، افزایش خیره کننده درآمد، بهره وری و رضایت مشتری را در کسب مزیت برتری نسبت به رقبای خود که در بکارگیری این امر مهم تاخیر داشته اند، دارا ی باشند (موئتمنی و جعفری، 1388: 3 ).                                                                                                                    برای رسیدن به اهداف سازمانی و تحقق تغییرات، مجموعه ای از شایستگی ها از کارکنان انتظار می رود که هر یک از این شایستگی ها نقش خاصی را در سازمان ایفا می کنند و از طریق تاثیر و تعامل متقابل، شبکه ای و ایجاد هم افزایی بین آنها، رفتاری مطلوب بروز خواهد نمود(رضایی و خیراندیش،1392 : 6). بنابراین هر چه اثربخشی تعاملات بین فردی در داخل گروهها و واحدهای سازمانی افزایش یابد، اثربخشی مبادلات اطلاعات میان کارکنان و در نتیجه ارتباط بهتر و شایسته با مشتری و در نهایت ایجاد مزیت رقابتی بیشتر و اثربخش تر خواهد شد.                                                                                                     امروزه بانکداری موظف است خود را در آینه مشتری ببیند و سعی کند در محیط پر از رقابت، درک صحیحی از مشتریان و خواسته های آنها داشته باشد. برای تحقق مشتری مداری، بانکها بایستی پاسخگویی روشن و صحیحی به نیازهای روز مشتری یعنی تنوع خدمات و خدمات تازه، جدید و ابتکاری را دارا باشند. بنابراین بانکها می بایست با تکیه بر مزیت رقابتی خود و یافتن مشتریان هدف، در محیط رقابت پایدار بمانند. بيان مسئلهامروزه مشتری در مبادلات تجاری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مدیریت ارتباط با مشتری هسته اصلی دنیای تجارت و موفقیت در فضای رقابت را به خود اختصاص داده است. سازمانها به طور گسترده ای تشخیص داده اند که مشتریان مهمترین دارایی شان هستند و به روابط مشتریان به عنوان عامل توسعه همه جانبه و مبادلاتی سودمند و متقابل و نیز فرصتهایی که نیازبه مدیریت  دارد می نگرند (عباسی ،1390: 47). به تبع آن بانکها نیز به عنوان سازمانهای ارایه دهنده خدمات مالی، نه تنها از این امر مستثنی نیستند بلکه بدلیل اینکه قسمت اعظم سرمایه بانکها از سپرده های  مشتریان آنها تامین می شود، بایستی مشتری مداری و مشتری گرایی را رکن اصلی فعالیتهای خود قرار دهند( آقاداود و  روائی، 1385). در طول چند دهه گذشته تغییرات در کانالهای تحویل، صنعت بانکداری را متحول نموده است. ظهور کانالهای تحویل و سیستمهای پرداخت شامل دستگاههای خودپرداز برای تحویل داری، مراکز تماس نزدیک به جای شعب بانک، بانکداری اینترنتی و کارتهای اعتباری جایگزین تراکنشات مالی سنتی، بانکها را به بازارهای الکترونیکی نو ظهور هدایت کرده است (الوندی ،1388: 50).هدف مدیریت ارتباط با مشتری این است که فرصت خرید دوباره مشتری را به کمک بهبود فرایند ارتباط با او و فراهم کردن پیشنهاد درست از طریق قیمت و محصول و با استفاده از کانال ارتباطی درست و در زمان مناسب افزایش دهد. برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری بر شناسایی بهترین مشتری و نگهداری آن و تشویق مشتری به استفاده بیشتر از محصولات و خدمات شرکت تمرکز دارد ( بارین و همکاران، 2008) .هرسازمانی برای افزایش کارایی و اثربخشی خدمات عمومی مشتری مداری و مزیت رقابتی، نیازمند مدیران و کارکنانی است که بتوانند بر اساس شایستگی خویش، خدمات بهتری را به شهروندان بر اساس منافع عمومی جامعه عرضه کنند و متناسب با رشد روز افزون تغییرات، توانمندیها و شایستگی های خویش را بهبود بخشند. تقریباً در همه صنایع و همه نقاط جهان، سازمانهای  پیشرو برای راهبردهای  مشتری محوری سرمایه گذاری می کنند و سازمانهایی که زودتر از بقیه ارزش مدیریت ارتباط با مشتری را در افزایش خیره کننده درآمد، بهره وری و رضایت مشتری  فهمیده اند مزیت رقابتی برتری را نسبت به رقبای خود دارند (موئتمنی و جعفری ، 1388).بطور کلی تغییر رفتار مشتریان در موسسات مالی و خدماتی بویژه در بانکها بدلیل ماهیت پولی و مالی فعالیتهای آن حساسیت بیشتری داشته و نیازمند برنامه ریزی دقیق و به موقع توسط مدیران شبکه بانکی است و اگر آنها خواهان بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری خود هستند باید فعالیتهای خود را براساس تفکر خلق و ارایه ارزش برتر به مشتری تنظیم کنند (جانسن ، 2004). فهرست مطالبفصـل اول: کلیات تحقیق    11-1- مقدمه    21-2- بيان مسئله    31-3-  ضرورت واهمیت تحقیق    41-4- اهداف تحقيق    51-4-1-اهدف کلی:    51-4-2  اهداف ويژه:    51-5- سوالات تحقیق    51-5-1- سوالات اصلی:    51-5-2- سوالات فرعی:    61-6-  تعریف مفاهیم و اصطلاحات پژوهش    61-7- قلمرو مكاني پژوهش    81-8- روش شناسی پژوهش    81-9- روش و ابزار تجزيه و تحليل داده ها    8فصـل دوم: ادبیات و مستندات، سابقه و پیشینه تحقیق    92-1- شایستگی    102-1-1-تاریخچه:    102-1-2- تعریف شایستگی:    102-1-3- تعریف شایستگی اجتماعی:    112-1-4- ابعاد شایستگی اجتماعی:    122-2- مدیریت ارتباط با مشتری    132-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:    132-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری:    142-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    142-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:    162-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی:    162-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:    162-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک:    172-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:    172-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:    182-2-10- اهداف مدیریت  ارتباط با مشتری:    192-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:    202-2-12- مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:    212-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریECRM)):    222-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM):    222-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری:    232-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با ACRM :    242-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM :    252-2-18- چالشهای اجرایی CRM :    252-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری:    262-3- مزیت رقابتی:    272-3-1- مفهوم مزیت رقابتی:    272-3-2- تعریف مزیت رقابتی:    272-3-3- ابعاد مزیت رقابتی:    292-3-4- مزیت رقابتی پایدار:    292-3-5- اهمیت مزیت رقابتی در بانکداری:    302-3-6- بهره وری و مزیت رقابتی:    302-3-7- مزیتهای رقابتی در قلمروهای؛ انسانی، سازمانی و محیطی:    312-3-8-  نگرشهای موجود به مزیت رقابتی:    322-3-9- ارتباط تئوریهای مزیت رقابتی و مسیرهای جدید:    352-4- پیشینه تحقیق    352-4-1- پژوهشهای خارجی    362-4-2- پژوهشهای داخلی    39فصـل سوم: روش شناسی تحقیق     433-1- مقدمه    443-2- روش پژوهش    443-3- جامعه آماری    453-4- حجم نمونه    453-5- روشها و ابزار گرد آوری اطلاعات    453-6- روایی و پایایی پژوهش    463-6-1- تعیین روایی پژوهش    463-7- روشهای تحلیل آماری    473-8- تحلیل پرسشنامه    473-9- مدل مفهومی پژوهش    48فصل چهارم: تحليل داده‌ها    494-1- مقدمه    504-2- يافته ها و نتايج پژوهش    514-2-1- نتايج توصيفي آمارهاي تک متغيري تحقيق    514-2-1-1 وضعيت جنسيت    514-2-1-2- وضعيت سني    524-2-1-3- وضعيت تأهل    534-2-1-4- وضعيت سطح تحصيلات    544-2-1-5- وضعيت سابقه کاري    554-2-1-6- وضعيت سمت    564-2-1-7 -آمارهاي توصيفي متغيرهاي تحقيق    574-2-1-7-1- آمارهاي توصيفي مزيت رقابتي و مؤلفه هاي آن    574-2-1-7-2- آمارهاي توصيفي مديريت ارتباط با مشتری    584-2-1-7-3- آمارهاي توصيفي ارزيابی شايستگی    594-2-1-8 – نتايج آزمون نرمال بودن توزيع مشاهدات    604-2-2- نتايج استنباطي دو متغيرة تحقيق    644-2-2-1- آزمون فرضيات اصلي تحقيق    644-2-2-2 – آزمون فرضيات فرعي تحقيق براي کارکنان    654-2-3- تحليل مسير مدل مفهومی    674-2-4- مدلسازي معادلات ساختاري1    684-2-5- جمع بندي    71فصـل پنجم: بحث، نتیجه‌گیری و جمع بندی    725-1- مقدمه    735-2- نتیجه گیری از فرضیه ها    735-2-2- نتايج بررسي فرضيه اول تحقيق    745-2-3- نتايج بررسي فرضيه دوم تحقيق    745-2-4- نتايج بررسي فرضيه ي سوم تحقيق    755-3- محدودیتهای تحقیق    755-4- پيشنهادات مبتني بر فرضيه ها    765-4-1- پیشنهادات مبتنی بر شایستگی اجتماعی:    765-4-2- پیشنهادات مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری:    765-4-3- پیشنهادات مبتنی بر مزیت رقابتی:    77منابع و مآخذ    78پیـوستها    81

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1453
مشاهده

کد فایل:11252
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۴
حجم فایل ها:1343

اشتراک گذاری:

 قیمت:

15,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پایان نامه بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتیپروژه بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتیمقاله بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت

  • پاورپوینت قضا و قدر

    پاورپوینت قضا و قدر دانلود پاورپوینت قضا و قدر دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع قضا و قدر؛ در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن…

  • پاورپوینت نگاهی به معماری و شهرسازی جهان در اسلام

    پاورپوینت نگاهی به معماری و شهرسازی جهان در اسلام برچسب ها: اصول شهرسازی اسلامیشهرسازی اسلامیpdfشهرسازی اسلامی چیستدانلود رایگان مقاله معماری اسلامیشهرسازی ایرانی اسلامی pdfمعماری اسلامی چیستمقاله معماری اسلامیتاریخچه معماری اسلامیبناهای معماری اسلامی ایرانویژگی های معماری اسلامیسبک های معماری اسلام رفتن…

  • نرم افزار تمرین تاکتیک Chess King Training Tactics 3

    نرم افزار تمرین تاکتیک Chess King Training Tactics 3 دانلود نرم افزار تمرین تاکتیک Chess King Training Tactics 3 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل تاکتیک های شطرنج سطح ۳ – این برنامه برای بازیکنان متوسط و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش جو سازمانی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری پایان نام هنظریه های جو سازمانی,انواع جو سازمانی,پرسشنامه جو سازمانی,پيشينه تحقيق جو سازمانی,پیشینه تحقیق مولفه های جو سازمانی,پیشینه نظری جو سازمانی,دانلود مباني نظري جو سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش جو سازمانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده…

  • پیشینه و مبانی نظری سيستم‌هاي اطلاعات مديريت در مديريت منابع انساني

    پیشینه و مبانی نظری سيستم‌هاي اطلاعات مديريت در مديريت منابع انساني دانلود پیشینه و مبانی نظری سيستم‌هاي اطلاعات مديريت در مديريت منابع انساني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - تعريف…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل وفاداری مشتری فهرست : مفهوم وفاداری 2 - 8 - 1 - 1…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان

    برنامه فیزیکی طراحی,پایان نامه معماري طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان,رساله معماري طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان,ظوابط و استانداردهای طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان,مطالعات معماري طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری تاثير سرمايه اجتماعي در توسعه پايدار شهري

    پیشینه و مبانی نظری تاثير سرمايه اجتماعي در توسعه پايدار شهري دانلود پیشینه و مبانی نظری تاثير سرمايه اجتماعي در توسعه پايدار شهري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 10 2…

  • بررسی تاثير تركيب مالكيت و هيات مديره شركتها بر مسئوليت پذيري اجتماعي

    بررسی تاثير تركيب مالكيت و هيات مديره شركتها بر مسئوليت پذيري اجتماعي برچسب ها: تركيب مالكيت هيات مديره مسئوليت پذيري اجتماعيبررسی تاثير تركيب مالكيت و هيات مديره شركتها بر مسئوليت پذيري اجتماعيمبانی نظری مسئولیت پذیری مالکیتمبانی نظری مالکیتتحقیق حسابداری رفتن…

  • پاورپوینت قانون کار

    پاورپوینت قانون کار دانلود پاورپوینت قانون کار دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ،در حجم 135 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ماده 1- کلیه کـــارفرمایان ،کـــارگران ،کــارگاهها ، موءسسات تولیدی ،صنعتی، خدماتی وکشاورزی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی شغلی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق رضایت شغلی,پيشينه پژوهش نظریه رضایت شغلی,پیشینه تحقیق ویژگی های رضایت شغلی,چارچوب ادبيات نظري مفهوم رضایت شغلی,دانلود مباني نظري رضایت مندی شغلی,مباني نظري رضایت شغلی سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش رضایت شغلی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی

    پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی دانلود پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب تعریف کسب و کاراینترنتی اصول کسب و کار مهارت های اساسی لازم برای کسب…

  • چارچوب نظری و پیشینه مطالعاتی تاب آوری (فصل 2)

    ابعاد پرسشنامه تاب آوری,پيشينه پژوهش تاب آوری,پيشينه تحقيق تاب آوری,پيشينه نظري تاب آوری,تاب آوری pdf,تاب آوری شهری,دانلود مباني نظري تاب آوری,مباني نظري نظریه تاب آوری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) تاب آوری,نظریه های مربوط به تاب آوری دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری تربیت جنسی

    پیشینه و مبانی نظری تربیت جنسی دانلود پیشینه و مبانی نظری تربیت جنسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تربیت جنسی 1 - 6 تعريف واژه‌ها 1 - 6 - 1 تعاريف نظري واژه‌ها…

  • فن کویل

    فن کویل دانلود فن کویل دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل فن کویل معرفی فن کویلقطعات وتجهیزاتکاربرد فن کوئل هاانواع فن کویلانواع فن کویل از نظر مقدار هوا دهیانواع فن کویل از نظر شکل ظاهری و محل…

  • مبانی نظری اضطراب ریاضی

    مبانی نظری اضطراب ریاضی دانلود مبانی نظری اضطراب ریاضی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری اضطراب ریاضی رفتارگرایی نظریه کارآمدی پردازش نظریه بازداری نظریه کنترل انگیزش تحقیقات انجام شده در زمینه موضوع…

  • مبانی نظری نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان

    مبانی نظری نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان دانلود مبانی نظری نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درگیری والدین در امور تحصیلی نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان…

  • پاورپوینت نگاهی به مساله آلودگی هوا اثرات آن بر روی گیاهان

    پاورپوینت نگاهی به مساله آلودگی هوا اثرات آن بر روی گیاهان برچسب ها: نگاهی به مساله آلودگی هوا اثرات آن بر روی گیاهانتعریف آلودگی هوامواد آلوده كنندة هوامنشاء مواد آلوده كنندة هواانسان و آلودگی هوانحوة تأثیر آلوده كننده های هوا…

  • پیشینه و مبانی نظری جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان

    پیشینه و مبانی نظری جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان دانلود پیشینه و مبانی نظری جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق جنايتكاري و بزهكاري…

  • پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p

    پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p دانلود پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عناصر آمیخته بازاریابی 4p بازاریابی چیست ؟ انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سبک های شناختی (فصل دوم)

    ادبیات نظری سبک های شناختی,پیشینه پژوهش سبک های شناختی,پیشینه تحقیق سبک های شناختی,پیشینه و مبانی نظری سبک های شناختی,چارپوب نظری سبک های شناختی,فصل دوم پایان نامه سبک های شناختی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سبک های شناختی…

  • پاورپوینت Stent (استنت)

    پاورپوینت Stent (استنت) دانلود پاورپوینت Stent (استنت) دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت Stent (استنت)،در حجم 42 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اولین مورد کاشت استنت در سال 1986 توسط ژاکوب پوئل و…

  • جزوه سیالات

    جزوه سیال دانلود فایل اصلی جزوه سیالات از سایت دانلود فایل جزوه سیالات در حجم 126 صفحه و در قالب word و با قسمتی از متن زیر: تعریف سیال : ماده ای است که هر گاه تحت تأثیر نیروی برشی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری (فصل 2)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری,دانلود مباني نظري نظریه های اثربخشی سازمانی,فصل دوم پايان نامه ارشد کیفی,مباني نظري رفتار شهروندی سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)ابعاد ساختار سازمانی دانلود…

  • پاورپوینت طنزهای مدیریتی

    پاورپوینت طنزهای مدیریتی برچسب ها: طنز مدیریتی کوتاهداستان های طنز مدیریتیشعر طنز مدیریتیحکایت های مدیریتینکات طنز مدیریتیکاریکاتور مدیریتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طنزهای مدیریتی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع طنزهای مدیریتی،در…

  • گزارش کارآموزی اداره مالیات (2)

    گزارش کارآموزی,مالیات دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی اداره مالیات (2) از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی اداره مالیات (2) در حجم 46 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرستمقدمهفصل اول:کلیات1-کلیات 1-1-تعریف حسابداری1-2-تعریف مالیات1-2-1-انواع مالیات1-2-2-اشخاص مشمول…

  • پاورپوینت معماری اسلامی

    پاورپوینت معماری اسلامی دانلود پاورپوینت معماری اسلامی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت معماری اسلامی در 26 اسلاید. بخشی از متن فایل: هنر اسلامی تقریباً با روی کارآمدن سلسله امویان در سال ۴۱ هجری قمری…

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل سوم : اشکال هندسی

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل سوم : اشکال هندسی برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل سوم اشکال هندسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل سوم : اشکال هندسی دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش…

  • بررسی یارانه در ایران

    یارانه دانلود فایل اصلی بررسی یارانه در ایران از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی یارانه در ایران در حجم 12 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:حذف یارانه  مصرف‌كننده:عده‌اي از صاحبنظران اعتقاد دارند…

  • بررسی مقایسه تاب آوری، ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای مقابله‌ای در بیماران آرتریت روماتوئید

    بررسی مقایسه تاب آوری، ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای مقابله‌ای در بیماران آرتریت روماتوئید دانلود بررسی مقایسه تاب آوری، ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای مقابله‌ای در بیماران آرتریت روماتوئید دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم),تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتری,رضایت و وفاداری مشتری اروپا,کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان,مدل وفاداری مشتری,وفاداری مشتری و مدل‌‌های وفاداری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق عوامل ايجاد مطالبات معوق در بانك ها

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق عوامل ايجاد مطالبات معوق در بانك ها دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق عوامل ايجاد مطالبات معوق در بانك ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • تحقیق کره زمین

    تحقیق کره زمین دانلود تحقیق کره زمین دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل زمین، سومین سیاره نسبت به خورشید است. سیاره زمین که دارای اتمسفری با اکسیژن آزاد، اقیانوس‌های پر آب در سطحش و البته حیات…