بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه

بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه

برچسب ها:
پروژه بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعهپایان نامه بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه

رفتن به سایت اصلی

بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه  از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 209صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیدهمیل انسان به آرامش و تلاش توامان وی به طی مسیر زندگی در بستر امنیت تلاشی است قابل تامل. از این حیث بسته به سطح برخورداری جوامع از رفاه اجتماعی میزان بروز و ظهور این تمایل بیشتر می شود. در حقیقت آنچه بعد ها به عنوان توسعه از آن یاد شد از این میل انسانی نشات می گیرد.که برای  دستیابی به توسعه مهم ترین مقوله سیستم برنامه ریزی در سازمان است ازاینرو برنامه‌ریزی را از جنبه‌های مختلف دسته‌بندی کرده‌اند: برنامه‌ریزی از جنبه ماهیت به برنامه فیزیکی، سازمانی، فرایند، مالی، وظیفه‌ای و عمومی دسته‌بندی می‌شوند. برنامه ریزی از جنبه افق زمانی نیز به برنامه‌ریزی کوتاه مدت (عملیاتی و تاکتیکی)، میان و بلند مدت دسته‌بندی نموده‌اند. نوع دیگری از برنامه ریزی برای افق بلند مدت با دیدگاه خاص وجود دارد که با عنوان برنامه‌ریزی استراتژیک شناخته می‌شود. برنامه‌ریزی استراتژیک بر تصمیمات سطح عملیاتی اثر می‌گذارد.بنابراین نگاهی به تجربه بشری در جوامع حکم می کند که هرچه سطح توسعه یافتگی بیشتر باشد،برنامه ریزی برای ایجاد یک سازوکار امنیت اجتماعی در جامعه بیشتر می شود و از این رو مفهوم بیمه معنا می شود.زیرا بیمه در ایران ودر بسیاری از کشورهای دیگر همزاد توسعه است.که در آن برقراری هماهنگي همواره از چالشها و نگراني هاي اساسي مديران سازمان و به طور خاص مديران در سیستم مدیریت استراتژی و بازاريابي بیمه می باشد.که در این تحقیق به بحث وبررسی استراتژری در بازار یابی بیمه توسعه شهرستان کاشان پرداخته شده،وجامعه آماري،آن شامل کارشناسان در دفتر مرکزی ونمایندگی های بیمه توسعه شهرستان کاشان است  .که تعداد 45نفر به عنوان نمونه به صورت تصادفی تعیین شدند.ابزارتحقیق شامل:منابع کتابخانه ای برای مباحث نظری ومصاحبه و پرسشنامه برای بحث توصیف آماری بوده است.در این تحقیق بررسی 5فرضیه مورد توجه بوده که در نتیجه یافته های نظری وآماری نتايج حاصل از آزمون همبستگي نيزنشان داد كه بين تمامي متغيرهاي تحقيق همبستگي قابل توجهي وجود دارد. در يك جمع بندي مي توان گفت كه انتخاب متغير استراتژی،درسطح سنجش ترتيبي و بالاتر) داراي رابطه با بازاریابی بیمه توسعه مي باشند و اين نتيجه نشان مي دهد كه انتخاب مولفه های “راهبرد نفوذ در بازار بالقوه بیمه مهندسی کیفیت ،اطلاع رسانی قوانین جدید بیمه ،منحصربفرد بودن کیفیت خدمات ارائه شده،درنظرداشتن خدمات و مزایای ویژه و شرایط ویژه نسبت به رقبا در پرداخت حق بیمه”با بازار یابی بیمه توسعه با توجه به مباني نظري درست صورت گرفته است و جریانی همسورا دنبال می کنند.مقدمهبرنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ای است با اهداف کلان و آینده نگر که این امکان را فراهم می آورد که در برخورد با مسائل پیش روی به جای منفعلانه عمل کردن ، فاعل باشیم و برای ساختن آینده خویش تلاش نمائیم . « مدیریت استراتژیک هنر و علم تدوین ، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چندگانه است که سازمان را قادر می سازد به هدف های بلند مدت خود دست یابد. » ضرورت توجه به مدیریت استراتژیک از آن جهت است که با استفاده از روش های خاص ، بیم ها و تهدیدهای احتمالی را بازشناسایی کرده و با بکاربستن تمهیدات لازم آن ها را به فرصت های نیکو مبدل می کند بر پایه این شیوه تفکر ، مدیران در همه بخش های زندگی باید به بررسی در افق کار خود بپردازند و از آنچه پیش بینی می شود برنامه ای شایسته و کارساز فراهم آورند . مدیریت استراتژیک نه تنها از همه روش های معمول برای بررسی و دریافت پدیده ها بهره می گیرد که خود با تکیه بر اصول و قواعدی تازه می کوشد تا خواستهای احتمالی را به کامیابی های قطعی مبدل سازد و توان پایندگی سازمان ها را افزایش دهد .به دیگر سخن در عرصه بسیار پیچیده فعالیت های صنعتی ، بازرگانی و اقتصادی ، تعدد عوامل تاثیرگذار ، سرعت تغییر و تحولات ، علاقمندی سازمان ها به کسب موفقیت و بقای بلند مدت برنامه ریزی استراتژیک را ضرورتی اجتناب ناپذیر کرده است مدیران آینده ساز سعی می کنند که نه تنها با شناختن فرصتها و تهدیدات پیش روی ، آینده سازمان را پیش بینی نمایند و در جهت الگوها و پارا داریم های آن حرکت کنند بلکه با استفاده از خلاقیت و نوآوریها و آگاهی از ضعفها و قوتهای کسب و کار خویش تا حد امکان آینده را شکل داده و سایر رقبا را به پیروی از خویش مجبور نمایند . فهرست مطالبچکیده     فصل اول    3کلیات    31-مقدمه    42-بیان مساله    43-اهمیت و ضرورت موضوع    64-اهداف تحقیق    7الف)اهداف اصلی تحقیق    7ب)اهداف فرعی تحقیق    75-سوالات اصلی مربوط به فرضیه ها    8الف)سوالات فرعی مربوط به فرضیه ها    86-فرضیات    87-قلمرو تحقیق    98-قلمرو موضوعی    99-قلمرو مکانی    910-مفاهیم نظری    10تعریف بیمه    10موضوع بيمه:    11نفع بيمه‌اي:    11فرانشيز:    11مفهوم خسارت در بيمه ‏    12تجزیه و تحلیل بازار:    13انتخاب بازارهای هدف:    13هیه ترکیب عناصر بازاریابی:    13تلاشهای بازاریابی:    13بازاريابي:    14مفاهیم عملیاتی    1511-جمع بندی فصل    16فصل دوم    17ادبیات تحقیق    17مقدمه    18گفتار اول – تعاریف و مفاهیم    18تعريف برنامه ریزی    18بازاریابی    19هزينه ها    21منافع    22گفتاردوم- ويژگي‌هاي برنامه ریزی    26انواع برنامه ريزي    26برنامه‌ریزی راهبردی    27برنامه ريزي استراتژيك    27تاریخچه برنامه ریزی استراتژیک    28برنامه ريزي استراتژيك چگونه انجام مي‌شود؟    29مزاياي برنامه ریزی استراتژيك    29ويژگي‌هاي برنامه ريزي استراتژیک    30برنامه ريزي استراتژیک در بخش دولتي    31سطوح فرآيند برنامه ريزي استراتژيك  سازماني    32مدل های برنامه ریزی استراتژی    33مدل میتنزبرگ    33مدل  BCG (گروه مشاوران بوستون)    33مدل تدوین استراتژی GE (جنرال الکتریک)    34مدل پروتر    36مدل SWOT    37مدل CMS    39مدل برایسون    40مدل فرآیند استراتژیک    45مدل کارت امتیازی موزون BSC    45دلایل عدم اجرای استراتژی های تدوین شده در سازمان    45عدم مشارکت کارکنان در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک شرکت    46فرآيند برنامه ريزي استراتژيك    48بيانيه ماموريت و بیانیه چشم انداز    51چشم انداز:    51ماموریت:    51طرح كلي برنامه ريزي استراتژيك    52فرآيند برنامه ريزي استراتژيك    52ابزار ها و رويكردهاي برنامه ريزي استراتژيك    52تحليل موقعيت    52اهداف موضوعات و هدف    52گفتارسوم-انواع بازاریابی و استراتژی بازاریابی    52- بازاریابی شبكه‌ای    52- بازاریابی هدفمند    53ترویج تاکتیک    53استراتژی بازاریابی    59گفتارچهارم-استراتژي بازاريابي خدمات بيمه    65بازاریابی ‌ارتباطات     65تعریف ‌اهداف ‌ارتباطی     65استفاده ‌از ‌تبلیغات     66حضور ‌نمایشگاهی     66خرید ‌آدرس‌ها    66دو انتخاب، پیش رو    70فهمیدن و استاد شدن در این مهارت:    73آیا مشتری احتمالی شما قبول دارند و اعتراف می کند که مشکلی دارد؟    74دست وپا زدن و تقلا کردن در برنامه های بازاریابی خود رامتوقف کنیم!    75چه چیزی در تمامی برنامه های “ایجاد و تولید تماس” های ماوجود دارد؟    77تأثیر تمامی این شرایط و اخبار بد بر میزان توانایی ما دریافتن و جذب مشتریان احتمالی جدید و گذاشتن قرار ملاقات و بستن فروش، چگونه است؟    78برای مشتریان احتمالی خود، کارگاه های آموزشی رایگان برگزار کنیم!    80بهترین راه برای ایجاد تماس های جدید در کار فروشندگی بیمه برای داشتن فروشهای جدید، چیست؟    81برترین متدهای تولید تماس (به علاوه نکات ناگفته)    83- متدها تبلیغاتی بیشتر در تولید تماس    93گفتار پنجم -آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP دربیمه    111آمیزه بازاریابی    113آمیزه ‌موفق ‌بازاریابی     119ایجاد ‌تمایز     120فروش ‌از ‌طریق ‌همه ‌کانال‌ها    120نرم‌افزارها    120‌جستجو در ‌اینترنت    120تاثير اينترنت برآميخته بازاريابي    120زمان ايجاد اعتماد مشتري    122قدرت درحال افزايش مشتريان    122تركيب عناصر بازاريابي    124الف) محصول را مي توان بدين گونه تعريف كرد:    124ب) قيمت:    125ج) توزيع (مكان):    126د) ترفيع (ترويج و گسترش):    128پست مستقيم، هميشه در نقطه هدف    130گفتار ششم-آمیخته بازاریابی با مدل ارزيابي عملكرد سازمانها درسیستم الكترونيكي    131سازمانهاي كوچك و متوسط و تجارت الكترونيكي:    135مدلهاي ورود سازمانهاي كوچك و متوسط به تجارت الكترونيكي    136ارائه مدلي براي ارزيابي عملكرد سازمانهاي كوچك و متوسط در ورود به تجارت الكترونيكي:    1372-مدل پيشنهادي    139-تشريح اجزاء مدل پيشنهادي:    1403- عوامل سازماني:    1424- سيستم هاي بين سازماني:    142تعيين اعتبار مدل پيشنهادي    144تاثير آمادگي الكترونيكي بر شاخصهاي مالي عملكرد    144گفتار هفتم- سابقه تحقیقات انجام شده درباره موضوع    149الف)پیشینه داخلی:    149ب) پیشینه خارجی    150جدول چهارچوب نظری    152نتیجه گیری    154فصل سوم    155روش کار    155مقدمه    156-جامعه و نمونه آماری    156نمونه های تحقیق    156متغیرها و چارچوب نظری تحقیق    157فرضیه های تحقیق    158فرضیات    158ابزار گردآوری اطلاعات    159روش تحقیق    159روايي:    159قابليت اعتماد پرسشنامه    160روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    160فصل چهارم    161تجزیه و تحلیل یافته ها    161مقدمه    162تبیین نظری و فرضیه ها:    163رضایت مشتری    167عملکرد و رضایت    169الف)اطلاعات توصیفی پژوهش    169فصل پنجم    179بحث،نتیجه گیري و پیشنهادات    179انعطاف پذیری در نحوة پرداخت حق بیمه:    183افزایش سرمایة اصلی بیمة عمر (سرمایة فوت):    183تعدیل سرمایة اندوخته بیمة عمر:    184كاهش سرمایة بیمه عمر و یا تقلیل نرخ تعدیل:    184مزیت ویژه در پرداخت سرمایة فوت و اندوختة بیمه نامه:    184پوشش بیمه تكمیلی ناشی از حادثه:    184معافیت از پرداخت حق بیمه به علت از كار افتادگی:    185بیمه بیماریهای صعب العلاج:    185سرمایه گذاری مناسب:    185دسترسی به اندوحته حاصل از سرمایه گذاری:    185دریافت وام:    186 ضمانت سودآوری:    186میزان مشاركت مشتری  در سرمایه گذاری های شركت بیمة كارآفرین :    186مطمئن، بدون ریسك و معاف از مالیات:    187بیمة مستمری و بازنشستگی:    187پشتوانة و اعتبار مالی شركت بیمة كارآفرین:    187نتیجه گیری    189پيشنهادات    192منابع    194

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1404
مشاهده

کد فایل:11126
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۹
حجم فایل ها:3481

اشتراک گذاری:

 قیمت:

22,800 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پروژه بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعهپایان نامه بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه

  • پیشنه و ادبیات نظری تنیدگی حرفه ای ,تنیدگی ارتباطی ،رضایت شغلی

    پیشنه و ادبیات نظری تنیدگی حرفه ای ,تنیدگی ارتباطی ،رضایت شغلی دانلود پیشنه و ادبیات نظری تنیدگی حرفه ای ,تنیدگی ارتباطی ،رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظر وپیشینه تحقیق تنیدگی…

  • دانلود مقاله مروری بر روشهای تشخیص خودکار رتینوپاتی دیابتی

    دانلود مقاله مروری بر روشهای تشخیص خودکار رتینوپاتی دیابتی دانلود فایل اصلی دانلود مقاله مروری بر روشهای تشخیص خودکار رتینوپاتی دیابتی از سایت دانلود فایل چکیده تأثیر مخرب بیماری دیابت بر روی شبکیه را رتینوپاتی دیابتی مینامند که عامل اصلی…

  • بررسی اثر بخشی برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد دانش آموزان با اختلال نارساخوانی

    بررسی اثر بخشی برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد دانش آموزان با اختلال نارساخوانی برچسب ها: نارساخوانیسبک اسنادایمن سازی روانی بررسی اثر بخشی برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد دانش آموزان با اختلال نارساخوانیشیوع نارساخوانیجنسیت و نارساخوانیمشکلات هیجانی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی

    دانلود پاورپوینت با موضوع مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی برچسب ها: پاورپوینت مشکلات و راهکارهای جذب بارهامشکلات پیش رو در جذب بارهای جدیدبخش عملیات ریلیبخش بازاریابی ریلیمهمترین راهکارها در قطارها و ریل ها رفتن به سایت…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکشی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکشی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکشی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم خودکشی خودكشي يكي از معضلات اجتماعي است كه ‏ امروزه با توجه به پيچيده ‏ تر…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و راه اندازی انواع موتور جنرال

    پروژه کارآفرینی ساخت موتور جنرال,دانلود طرح توجیهی خط تولید موتور جنرال,طرح توجیهی تولید موتور,طرح توجیهی موتور جنرال,طرح توجیهی موتور جنرال خودرو,طرح تولید موتور ماشین,طرح کارافرینی موتور جنرال,طرح کسب و کار تولید موتور دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید…

  • پیشینه و مبانی نظری حسابرسی

    پیشینه و مبانی نظری حسابرسی دانلود پیشینه و مبانی نظری حسابرسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حسابرسی تعریف : حسابرسی یعنی بازرسی جستجو گرانه مدارک حسابداری و سایر شواهد زیر بنای صورت‌های مالی…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بالاست مهتابی

    پروژه کارافرینی تولید ترانس و بالاست مهتابی,دانلود طرح توجیهی تولید مهتابی,طرح توجیهی تولید بالاست مهتابی,طرح توجیهی تولید ترانس مهتابی,طرح توجیهی جدید تولید مهتابی,طرح تولید مهتابی,طرح کسب و کار تولید بالاست مهتابی,کارافرینی تولید لامپ مهتابی دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نسل های تلفن های همراه

    دانلود پاورپوینت با موضوع نسل های تلفن های همراه برچسب ها: مقاله در مورد نسل های تلفن همراهنسل دوم تلفن همراهنسل اول شبکه تلفن همراهشبکه های تلفن همراهمقاله شبکه های تلفن همراهآشنایی با شبکه های موبایلنسل صفر تلفن همراهمقاله نسل…

  • تحقیق تاریخچه والیبال

    تحقیق تاریخچه والیبال دانلود تحقیق تاریخچه والیبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل والیــبال در روز دوم فوریه سال 1895 میلادی مطابق با 20 بهمن ماه سال 1273 هجری شمسی، توسط ویلیام . جی . مورگـان…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه خوش بینی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه خوش بینی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه خوش بینی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه خوش بینی تا پایان دهه ی 1970 خوش بین یک…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم

    دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم برچسب ها: آموزش مجازیفناوری اطلاعاتانقلاب علمی سوم فناوري اطلاعاتفناوري اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در آموزشکاربرد فناوري اطلاعات در آموزش از راه دوردانشگاه مجازي اهميت آموزش مجازي…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری آموزش و توانمندی سازی کارکنان

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری آموزش و توانمندی سازی کارکنان دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری آموزش و توانمندی سازی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه 14 2…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی استخر سرپوشیده

    برنامه فیزیکی طراحی معماري استخر سرپوشیده,پایان نامه معماري طراحی استخر سرپوشیده,رساله معماري طراحی استخر سرپوشیده,طراحی معماري استخر سرپوشیده,ظوابط و استانداردهای طراحی معماري استخر سرپوشیده,مطالعات معماري طراحی استخر سرپوشیده,معماري استخر سرپ دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی استخر سرپوشیده…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و پرورش موز گلخانه ای

    پرورش موز,پرورش موز گلخانه ای,پروژه کارآفرینی موز گلخانه ای,تولید مثل موز,تولید موز,تولید موز در ایران,تولید موز گلخانه ای,دانلود طرح توجیهی تولید موز گلخ,طرح توجیهی احداث گلخانه,طرح کارافرینی پرورش موز گلخانه ای,طرح کسب و کار تاسیس گلخانه دانلود فایل اصلی طرح…

  • پاورپوینت نوشتار علمی و فنی

    پاورپوینت نوشتار علمی و فنی برچسب ها: پاورپوینت نوشتار علمی و فنیویژگیهای زبانیویژگیهای کیفیعوامل منفی در ارائه نوشتاری علمیانواع نوشتار علمیگونه های رایج نوشتار دانشگاهیاجزاء و ساختار گزارش کارآموزی طرح صفحه پروژه دوره كارشناسي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نوشتار…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق سیستم های یادگیری الکترونیکی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق سیستم های یادگیری الکترونیکی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق سیستم های یادگیری الکترونیکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 9 2 - 2…

  • پیشینه تحقیق پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک

    پیشینه تحقیق پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک 2 - 2 - تجارت الکترونیکی و صنعت بانکداری 2 -…

  • بررسی و ارزیابی اثرات زیست محیطی ناشی از نمک زدایی از آب دریا

    EIA,ارزیابی اثرات زیست محیطی,بررسی و ارزیابی اثرات زیست محیطی ناشی از نمک زدایی از آب دریا,پروژه اثرات زیست محیطی ناشی از نمک زدایی از آب دریا,تحقیق بررسی و ارزیابی اثرات زیست محیطی ناشی از نمک زدایی از آب دریا,نمک زدایی…

  • مبانی نظری نظری وپیشینه تحقیق اختلالات خواب

    مبانی نظری نظری وپیشینه تحقیق اختلالات خواب دانلود مبانی نظری نظری وپیشینه تحقیق اختلالات خواب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری نظری وپیشینه تحقیق اختلالات خواب فصل دوم : ادبيات پژوهش مراحل…

  • خلاصه نکات مبحث 4 مقررات ملی ساختمان

    خلاصه نکات مبحث 4 مقررات ملی ساختمان برچسب ها: مبحث 4الزامات عمومی ساختمانفضاهاتصرف هافضای بازفضای نیمه بازفضاهای اقامتیفضاهای اشتغالفضاهای بهداشتیآزمون نظام مهندسیآزمون نظارتآزمون اجرامبحث چهارمکلید واژه رفتن به سایت اصلی خلاصه نکات مبحث 4 مقررات ملی ساختمان دسته بندي :…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی مهد کودک

    پروژه کارافرینی مهدکودک,دانلود طرح توجیهی مهدکودک,دانلود طرح راه اندازی مهدکودک,طرح توجیهی راه اندازی مهدکودک,طرح توجیهی کودکستان,طرح کارافرینی تاسیس مهدکودک,طرح کسب و کار مهدکودک دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی مهد کودک از سایت دانلود فایل دانلود طرح…

  • کفپوش های اپوکسی

    کفپوش های اپوکسی دانلود کفپوش های اپوکسی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل کفپوش های اپوکسی درس روش های طراحی و تولید صنعتی فهرست تعریف کفپوش اپوکسی مصارفخواص و مزایاداده های فنیدستور العمل مصرفتصاویر تعریف کفپوش اپوکسی…

  • پاورپوینت معرفی و آشنایی با زمین الکتریکی(ارت)

    پاورپوینت معرفی و آشنایی با زمین الکتریکی(ارت) برچسب ها: سیم ارتاستفاده از ارت بجای نولسایز سیم ارتاتصال زمین عملیاتی چیستسیم ارت را به کجا وصل کنیمسیستم اتصال زمین عملیاتیچاه ارت pdfسیستم ارت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معرفی و آشنایی…

  • پیشینه و مبانی نظری صادرات

    پیشینه و مبانی نظری صادرات دانلود پیشینه و مبانی نظری صادرات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل صادرات وضعیت اقتصادی ، سیاسی جهان پس از جنگ جهانی دوم و به ویژه در دو دهه…

  • پاورپوینت مکانیزم پله برقی

    پاورپوینت مکانیزم پله برقی دانلود پاورپوینت مکانیزم پله برقی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مکانیزم پله برقی،در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: با گسترش شهرها نیاز…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزي

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزي برچسب ها: گزارش کاراموزي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزيکاراموزي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزيکارورزي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزيدانلود گزارش کارآموزي جزئيات…

  • مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)

    مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق) دانلود مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان و هیجانات مثبت (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه تحقيق هیجان های اصلی,پيشينه نظري سلامتی روان,چارچوب نظري مولفه هاي سلامت روان,دانلود مباني نظري هیجانات مثبت,فصل دوم پايان نامه ارشد هيجان شادي,مباني نظري انواع هیجانات مثبت و منفی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سلامت روانی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو

    پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو برچسب ها: گل بامبو و شانسقیمت گیاه بامبوخرید گل بامبوخواص گل بامبوگل بامبو نشانه چیستگیاه بامبو در خاکغذای بامبوتکثیر بامبو رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم…

  • پاورپوینت کتابخانه کلاس ما

    پاورپوینت کتابخانه کلاس ما برچسب ها: پاورپوینت کتابخانه کلاس ما رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتابخانه کلاس ما دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت کتابخانه کلاس ما  جلسه  اولقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک

    بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک برچسب ها: مدیریت بازاریابی نگرش مصرف کننده کشور محل ساختپایان نامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاکپروژه بررسی نگرش مصرف…

  • پاورپوینت درمورد اقلیم گرم و مرطوب

    پاورپوینت درمورد اقلیم گرم و مرطوب دانلود پاورپوینت درمورد اقلیم گرم و مرطوب دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دیوارهای شرقی و غربی در تابستان تقریبا دو برابر زمستان انرژی خورشیدی جذب می کنند و این به…

  • مبانی نظری تعاریف و نظریه گروه درمانی(فصل 2)

    تعاریف,درمانی(فصل,گروه,مبانی,نظری,نظریه دانلود فایل اصلی مبانی نظری تعاریف و نظریه گروه درمانی(فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه گروه درمانی(روان درمانی حمایتی گروهی) (فصل دوم) در 33 صفحه در قالب word , قابل…

  • پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی

    پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی برچسب ها: استراتژی های بازاریابی pdfمدل های استراتژی بازاریابیانواع استراتژی های فروشنمونه استراتژی بازاریابیاستراتژی های بازاریابی مایکل پورتراستراتژی های بازاریابی را نام ببریدنمونه استراتژی فروشاستراتژی های بازاریابی ppt رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…