تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

برچسب ها:
پایان نامه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکپروژه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکمقاله تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

رفتن به سایت اصلی

تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک   از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 156صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده امروزه دنیای کسب و کار بر پایه «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل، نه تنها مشکل، بلکه غیرممکن است.شدت رقابت در بازارها و درک اهمیت حفظ مشتریان موجب شده بانکها به تدریج به سمت ایجاد حفظ روابط بلند مدت با مشتریان گام بردارند. امروزه مدیران برای جلوگیری از گرایش یافتن مشتری به سمت رقبا بیش از هر زمانی می بایست در پی درک خواسته ها و نیازهای مشتری باشند تا بهتر بتواند نیازهای آنها را برآورده، و روابط بلند مدت تجاری با آنها برقرار کند. رضایت مشتری  بعنوان قانونی در نظر گرفته شده که توسط آن شرکتها، ارتباط با مشتریانشان را مدیریت می کنند.عمومارضایت مشتری به عنوان ارزیابی کلی مشتریان مبتنی برخریدوتجربه مصرف محصولات وخدمات تعریف می شود.مفهوم ” بازار یابی رابطه مند” طی دو دهه اخیر توجه تحقیقاتی قابل توجهی را از جانب محققان بازاریابی به خود جلب کرده  است. مزیت اساسی و بنیادین رویکرد بازاریابی رابطه مند، مدعی ایجاد روابط قوی تر با مشتری است که نتایج عملکردهایی که شامل رشد فروش، سهم بازار، سودها، بازگشت سرمایه و حفظ مشتری می باشد را افزایش می دهد.روش تحقیق حاضر از نوع رگرسیون-همبستگی می باشد. بدین منظور پرسشنامه ای با 29 سوال طراحی گردیده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS حاکی از تاثیرات مثبت ابعاد بازاریابی رابطه مند بر روی میزان رضایت مشتریان می باشد و در نهایت بهره گیری از ابعاد بازاریابی رابطه مند ( اعتماد، تعهد، برقراری ارتباطات، ارزش مشترک، روابط متقابل) به جهت ایجاد رضایت در مشتریان برای بانکها پیشنهاد شده است.مقدمهدر هر اقتصادی بخش مالی و مشخصاً بانک ها به عنوان موتور محرکه در فرایند دستیابی به رشد از طریق تخصیص مناسب و بهینه منابع به بخش های مولد اقتصادی تعبیر می شوند. بانک ها به عنوان فراهم کنندگان خدمات به مشتریان تعریف شده اند.بانک ها ونهادهای مالی به عنوان واسطه وجوه بین سپرده گذاران و سرمایه گذاران تعریف می شوند. بانک ها به عنوان یک واحد تجاری که با هدف ایجاددرآمد ازمحل هزینه های انجام شده درطول فعالیت تجاری تعریف می شوند(رئیسی دهکردی،1392، 18-17)ازطرفی باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم برنظام بانکی کشورکه مبادلات بانکی و گشایش ال سی با مشکل مواجه شده و اجازه دادن حواله از کشورمان به سایر کشورها را نمی دهند؛ همچنین شرکت های تجاری خارجی برای انجام مبادلات تجاری با کشورمان مشمول پرداخت جریمه می شوند،بانک ملی وسایر بانکها درانجام فعالیت های خوددچارمشکلات عدیده ای شده اند(مرادی،1392، 49).  بانک ها به عنوان موسسات اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات ونیازهای مشتریان خود می باشند.بانک ها و موسسات مالی باید بتوانند خدمات خود را بصورتی ارائه دهند که در مشتریان ایجاد ارزش (رضایت) نموده و در وظیفه ی اصلی خود که همانا جلب رضایت مشتری می باشد موفق باشند.سازمان هایی در این رقابت کمی و کیفی پیروز هستند که مدیران آنها، سازمان خود را با شرایط محیطی وفق داده و شرایط داخلی را بهبود بخشند. از طرفی، سودآوری یک شرکت که بقای آن را تضمین می کند، به طراحی برنامه مدیریت بازار صحیح بر اساس ارضای نیازهای مشتریان وابسته است(بحیرائی،1391، 29).  امروزه بانک ها و موسسات مالی به دنبال جذب مشتری و افزایش رضایت مندی او هستند، ارتباط دائم با مشتریان اهمیت ویژه ای دارد، و از طرفی رقابت در بین بانک ها و موسسات قرض الحسنه در تنوع ارائه ی خدمات بانکی بسیارشده است(رجبی،60،1392).  هر چه میزان ارتباط برقرار شده میان سازمان و مشتریان نزدیک تر و صمیمی تر باشد، به همان نسبت می توان آن ها را به سازمان نزدیک تر ساخت(بحیرائی،1391، 30).مفهوم بازاریابی رابطه مند، طی دو دهه اخیر، توجه تحقیقاتی قابل توجهی را از جانب محققان بازاریابی دریافت کرده است. مزیت اساسی و بنیادین رویکرد بازاریابی رابطه مند1مورد نظر، مدعی ایجاد روابط قوی تر بامشتری است که نتایج عملکرد را که شامل رشد فروش، سهم بازار، سودها، بازگشت سرمایه و حفظ مشتری می باشد، افزایش می دهد(نگوین، 2011 ).  در این پژوهش به بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند ( اعتماد، متعهد، ارتباطات، ارزش مشترک، همدلی، روابط متقابل ) بر رضایت مشتری پرداخته خواهد شد، تا اولاً مشخص گردد آیا ابعاد بازاریابی رابطه مند بر روی رضایت مشتری تاثیری می گذارد و ثانیاً در صورت تاثیر گذاری کدام یک از ابعاد بیشترین تاثیر را بر روی رضایت مشتری دارد. در این فصل به بیان مسئله، سوال های تحقیق، اهداف تحقیق، چارچوب نظری، فرضیه های تحقیق، تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق و در نهایت قلمرو تحقیق اشاره خواهد شد.فهرست مطالبچکيده   جفصل اول: کلیات تحقیق1-1) مقدمه     21-2) بیان مسأله     31-3) اهمیت موضوع تحقیق     51-4) اهداف تحقيق     61-5) چارچوب نظری     71-6) سوال های تحقیق     111-7) فرضيه هاي تحقيق     121-8) تعريف مفهومی و عملياتي متغيرهاي تحقيق     121-8-1) تعریف مفهومی و عملیاتی بازاریابی رابطه مند 121-8-2 ) تعریف مفهومی و عملیاتی رضایت مشتری 141-9) قلمرو تحقيق      14(1-9-1) قلمرو موضوعی  14(1-9-2 ) قلمرو مکانی   14(1-9-3 ) قلمرو زمانی  14فصل دوم: مبانی نظری تحقیق 2-1-1) مقدمه     162-1-2)تاریخچه بازاریابی رابطه مند     172-1-3)تعریف بازاریابی رابطه مند     202-1-4) ماهیت بازاریابی رابطه مند     232-1-5 ) تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنتی    232-1-6 ) دلایل شهرت بازاریابی رابطه مند    262-1-7 ) اصل اساسی توسعه روابط    272-1-8 ) مدل های بازاریابی رابطه مند     28(2-1-8-1) مدل بازاریابی شش گانه بازاریابی رابطه مند  282-1-8-2 ) مدل اصلاح شده بازارهای شش گانه بازاریابی رابطه مند    292-1-8-3) مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی    312-1-8-4) مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند    322-1-8-5 ) مدل بازاریابی  رابطه مند میان سازمان های صنعتی    342-1-8-6 ) مدل مورگان و هانت    352-1-8-7 ) مدل تاهیر رشید    362-1-8-8 ) مدل من اسو اسپتین      372-1-8-9 ) مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه مند کاتلر     372-1-9 ) اجزاء و عوامل بازاریابی رابطه مند    382-1-10 ) اهمیت بازاریابی رابطه مند در بانکداری    412-1-11 ) منابع بازاریابی رابطه مند برای بانک ها    422-2-1) مشتری کیست؟    432-2-2 ) اهمیت مشتری     432-2-3 ) انواع مشتریان    442-2-4) تعریف رضایت مشتری    462-2-5)مزایای رضایت مشتری    502-2-6)عوامل عدم رضایت مشتریان    512-2-7)پیامدهای عدم رضایت مشتری    522-2-8)بررسی ساختار مدل های رضایت مشتری    532-2-9)اهداف سنجش رضایت مشتری    572-2-10)تعریف مدیریت ارتباط با مشتری    582-2-11)بخش های اصلی تشکیل دهنده CRM    592-2-12)اهداف سیستم ارتباط با مشتری    592-2-13)مزایای استفاده از سیستم CRM    602-2-14)انواع سیستم های CRM (فناوری های CRM )    602-2-15)مدیریت شکایات و بهبود خدمات    612-2-16)شکایات مشتری    612-2-17)گزینه های پیش روی مشتریان ناراضی    622-2-18)فواید مدیریت شکایان از دیدگاه ماتسوشیتا    622-2-19)تاثیر زمان انتظار در رضایت مشتری    632-2-20)رابطه ی رضایت کارکنان با رضایت مشتری    642-2-21)کارمند موفق    642-2-22)رضایت مشتری و رابطه ی آن با وفاداری    652-2-23)راهکارهای رسیدن به رضایت مشتری    662-3)پیشینه تحقیق    662-3-1)تحقیقات داخلی    662-3-2)تحقیقات خارجی    69فصل سوم: روش اجرای تحقیق    703-1 ) مقدمه    733-2)روش تحقیق    733-3)جامعه و نمونه آماری    743-4)روش ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات    773-5 )روایی و پایایی ابزار اندازه گیری    783-6) آلفای کرونباخ متغیرهای تحقیق    803-7) آزمون کولموگروف- اسمیرنوف (k-s ) 813-8 ) روش تجزیه و تحلیل داده ها  82فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها واطلاعات    834-1)مقدمه    844-2)توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    854-3) توصیف متغیرهای تحقیق    894-4)آزمون فرضیات تحقیق    964-5)بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق    102فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات    1045-1) مقدمه    1055-2) نتایج آمار توصیفی    1055-3 ) نتایج آمار استنباطی    1085-4) پیشنهادهایی بر اساس یافته های تحقیق    1105-5)محدودیت های تحقیق    1115-6) پیشنهاداهایی برای تحقیقات آینده    112فهرست منابع و ماخذ    113الف) منابع فارسی    114ب) منابع غیر فارسی    117

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1494
مشاهده

کد فایل:11150
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۴
حجم فایل ها:4151

اشتراک گذاری:

 قیمت:

21,800 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پایان نامه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکپروژه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکمقاله تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تأثير تكانه هاي نفتي بر اندازه دولت (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تأثير تكانه هاي نفتي بر اندازه دولت (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تأثير تكانه هاي نفتي بر اندازه دولت (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان

    پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان دانلود پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان -…

  • پاورپوینت بیماری کبد چرب

    پاورپوینت بیماری کبد چرب دانلود پاورپوینت بیماری کبد چرب دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنائی با بیماری کبد چرب،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: چاقی و ارتباط آن با کبد…

  • پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی

    پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی دانلود پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری اضطراب ریاضی رفتارگرایی نظریه کارآمدی پردازش نظریه بازداری نظریه کنترل انگیزش تحقیقات انجام شده در زمینه موضوع…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه رابطه ای

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه رابطه ای دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه رابطه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه رابطهای مقدمه سرمایه فکری فراهمکننده یک پایگاه منابع جدید است که از…

  • پاورپوینت در مورد تفسیر سوره فلق

    پاورپوینت در مورد تفسیر سوره فلق دانلود پاورپوینت در مورد تفسیر سوره فلق دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل در اولین آیه، به حضرت محمد(ص) به عنوان یک الگو و پیشوا چنین دستور مى دهد: «بگو: پناه…

  • پاورپوینت ورود اسلام به ایران

    پاورپوینت ورود اسلام به ایران دانلود پاورپوینت ورود اسلام به ایران دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ورود اسلام به ایران،در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: چرا و چگونه…

  • بررسي رابطه جهت گيري هدف پيشرفت، خود كارآمدي و خلاقيت در دانش آموزان

    بررسي رابطه جهت گيري هدف پيشرفت، خود كارآمدي و خلاقيت در دانش آموزان برچسب ها: خلاقیتجهت گیری هدف پیشرفتخودکارآمدیرويكردهاي مختلف به خلاقيتتحقیق بررسي رابطه جهت گيري هدف پيشرفت خود كارآمدي و خلاقيت در دانش آموزانمقاله جهت گیری هدف پیشرفت و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق مدل های پیش بینی درماندگی مالی,پیش بینی ورشکستگی,پیشینه پژوهش تئوری های ورشکستگی,قوانین ورشکستگی در ایران,مبانی نظری قوانین ورشکستگی,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی…

  • تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا

    تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دانلود تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دارای 22…

  • پيشينه پژوهش پايان نامه بزهکاری

    پيشينه پژوهش پايان نامه بزهکاری دانلود پيشينه پژوهش پايان نامه بزهکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بزه ، بزهکار ، بزهکاری : در جرم شناسی پدیده های بزه ، بزهکار و بزهکاری به…

  • سمینار مهندسی پزشکی، تصويربرداري از توزيع امپدانس الكتريكي داخل بدن

    سمینار مهندسی پزشکی، تصويربرداري از توزيع امپدانس الكتريكي داخل بدن برچسب ها: امپدانس الكتريكي داخل بدنمهندسی پزشکی سمینار رفتن به سایت اصلی سمینار مهندسی پزشکی، تصويربرداري از توزيع امپدانس الكتريكي داخل بدن دسته بندي : مهندسی پزشکی جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضايت از ديدگاه صاحب نظران جامعه شناسی (فصل دوم )

    ادبیات نظری رضايت از ديدگاه صاحبنظران جامعه شناسی,پیشینه پژوهش رضايت,پیشینه تحقیق رضايت از ديدگاه صاحبنظران جامعه شناسی,چارچوب نظری رضايت از ديدگاه صاحبنظران جامعه شناسی,فصل دوم پایان نامه رضايت,مبانی نظری رضايت از ديدگاه صاحبنظران جامعه شناسی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل سوم : سالم باش ، شاداب باش

    پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل سوم : سالم باش ، شاداب باش برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل سوم سالم باش شاداب باش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل سوم : سالم باش…

  • پیشینه و مبانی نظری اضطراب اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری اضطراب اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری اضطراب اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اضطراب اجتماعی تعامل با دیگران ، لازمه بقاء انسان است ، چرا که بدون ارتباط…

  • دانلود مقاله نگاه پدیدارشناسانه به بازآفرینی معناي مسکن

    بازآفرینی,پدیدارشناسانه,دانلود,مسکن,معناي,مقاله,نگاه دانلود فایل اصلی دانلود مقاله نگاه پدیدارشناسانه به بازآفرینی معناي مسکن از سایت دانلود فایل چکیده از آنجا که اکثر ساکنین خانه هاي معاصر، با بی روح شدن فضاها مواجه اند و به فضاهاي سکونتشان حس تعلق خاطري ندارند…

  • پاورپوینت پدافندغیرعامل

    پاورپوینت پدافندغیرعامل برچسب ها: انواع پدافند غیر عاملاهداف پدافند غیر عاملاصول پدافند غیر عاملمقاله پدافند غیر عاملسازمان پدافند غیر عاملپوشش در پدافند غیر عاملپدافند غیر عامل pdfپدافند غیر عامل چیستpdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پدافندغیرعامل دسته بندي : عقیدتی…

  • پرسشنامه هوش هیجانی برادبری- گریوز

    برادبری,پرسشنامه,گریوز,نمره گذاری خوش هیجانی برادبری,هوش هیجانی دانلود فایل اصلی پرسشنامه هوش هیجانی برادبری- گریوز از سایت دانلود فایل برچسب ها: پرسشنامه هوش هیجانی برادبری گریوز نمره گذاری خوش هیجانی برادبری گریوز مشخص بودن ابعاد مقیاسنمره گذاریپایاییمنبابعقابلیت ویرایش(word)

  • مبانی نظری تحقیق سازمان های غیر دولتی و نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر

    مبانی نظری تحقیق سازمان های غیر دولتی و نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر دانلود مبانی نظری تحقیق سازمان های غیر دولتی و نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • پاورپوینت سنگ های دگرگونی

    پاورپوینت سنگ های دگرگونی دانلود پاورپوینت سنگ های دگرگونی دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل یخشی از متن پاورپوینت : برخی از سنگ های رسوبی و آذرین به عنوان واکنش در مقابل تغییرات شدید محیط خود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 9 2…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری (فصل دوم)

    ادبيات نظري پايان نامه روانشناسي,پيشينه پژوهش تاب آوری,چارچوب ادبيات نظري و پيشينه تحقيق تاب آوری,چارچوب نظري تاب آوری,دانلود مباني نظري روانشناسي تاب آوری,مباني نظري تاب آوری,مباني نظري و پيشينه پژوهش تاب آوری,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • پاورپوینت سکته مغزی

    پاورپوینت سکته مغزی برچسب ها: پاورپوینت سکته مغزی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سکته مغزی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع سکته مغزی،در قالب PPT  و در 61 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تاسیس دفتر خدماتی اجاره خودرو

    احداث آژانس اجاره ماشین,پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس کرایه اتومبیل,تاسیس آژانس اجاره ماشین,دانلود طرح توجیهی اجاره خودرو,طرح توجیهی راه اندازی آزانس,طرح توجیهی راه اندازی آژانس کرایه خودرو,طرح توجیهی کرایه خودرو,مراحل تاسیس آژانس کرایه اتومبیل دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی…

  • دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برنامه ریزی منابع انسانی ERP (فصل2)

    اهمیت برنامه ریزی منابع انسانی,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند و برندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم),دانلود مباني نظري سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP),دانلود مبانی نظری مقاله برنامه ریزی نیروی انسانی,مباني نظري برنامه ریزی منابع…

  • مبانی نظری عقب ماندگی ذهنی

    مبانی نظری عقب ماندگی ذهنی دانلود مبانی نظری عقب ماندگی ذهنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عقب ماندگی ذهنی عقب ماندگی ذهنی اختلالی که از کودکی نمایان می شود . با عملکرد عقلانی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت وپیشرفت تحصیلی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت وپیشرفت تحصیلی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت وپیشرفت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت وپیشرفت تحصیلی فصل دوم : پيشينه تحقيق خلاقيت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های رهبری خدمتگزار(فصل دوم)

    pdf,پرسشنامه رهبری خدمتگزار,تعریف رهبری خدمتگزار,رهبری خدمتگزار,رهبری خدمتگزار چیست,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های بررسی صادرات(فصل دوم),مقاله رهبری خدمتگزار,مولفه های رهبری خدمتگزار دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های رهبری خدمتگزار(فصل دوم) از…

  • بررسی علل امتناع شرکتهاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از بکارگیری زبان گزارشگری مالی توسعه

    بررسی علل امتناع شرکتهاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از بکارگیری زبان گزارشگری مالی توسعه برچسب ها: بررسی علل امتناع شرکتهاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از بکارگیری زبان گزارشگری مالی توسعهحسابدارینگین فایلپروژه حسابداری امتناع شرکتهاگزارشگری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم الگوهای تدریس(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش الگوهای تدریس در ابتدایی,پيشينه تحقيق الگوهای تدریس بهرنگی,چارچوب نظري چهار خانواده الگو,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای تدریس(فصل دوم),مباني نظري انواع الگو و روش‌های تدریس,مبانی نظری تعاریف و مفاهیم الگوهای تدریس(فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پاورپوینت تشخیص دهنده های خطا و کاربرد آنها در سیستم های تعبیه شده بی درنگ

    پاورپوینت تشخیص دهنده های خطا و کاربرد آنها در سیستم های تعبیه شده بی درنگ برچسب ها: خطاهای جریان کنترلیHWSWCFCHWSWCFCپاورپوینت تشخیص دهنده های خطا و کاربرد آنها در سیستم های تعبیه شده بی درنگ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تشخیص…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب,پیشینه تحقیق راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب,چارچوب نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد,فصل دوم پایان نامه راهنمایی قبل و بعد از انقلاب,مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل…

  • رساله معماری طراحی فرهنگسرای جوان

    پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی فرهنگسرا,پایان نامه معماری کارشناسی طرا,پروژه رایگان رساله طراحی فرهنگسرا,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله طراحی فرهنگسرا دانلود فایل اصلی رساله معماری…

  • فایل پاورپوینت تحلیل بنای امامزاده حسین(ع) قزوین(شاهزاده حسین)

    فایل پاورپوینت تحلیل بنای امامزاده حسین(ع) قزوین(شاهزاده حسین) برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل بنای امامزاده حسین(ع) قزوینتحلیل بنای امامزاده حسین(ع) قزوینپاورپوینت امامزاده حسین(ع) قزوینپاورپوینت آشنایی با امامزاده حسین(ع) قزوینشاهزاده حسین امامزاده حسین پاورپوینت تحلیل بنای امامزاده حسین(ع) قزوین رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم (فصل 2 حسابداری)

    پيشينه پژوهش بررسی روند تورم,چارچوب نظري تورم و اهمیت آن,دانلود مباني نظري نرخ تورم,فصل دوم پايان نامه ارشد مفهوم نرخ ارز,مباني نظري سيستم چند نرخي ارز,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نرخ ارز و تورم,نظریه های ایجاد تورم دانلود فایل…