تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای استان گیلان

تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای استان گیلان

برچسب ها:
تاکتیک های بازاریابی تعاملی تعهد ارتباطی فروشگاه های زنجیره ای رفتار خرید مشتریدانلود پایان نامه تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای استان گیلان

رفتن به سایت اصلی

تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای استان گیلان

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای استان گیلان از سری تحقیق های رشته حسابداری
میباشد. این تحقیق در 133صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیدههمانطور که می دانیم مشتریان منبع سود آوری فروشگاه های زنجیره ای هستند  و به نوعی دارایی آن ها محسوب می گردند . باتوجه به رقابت فشرده و عرضه بسیار فراوان تر از تقاضا در میان خدمات این فروشگاه ها امروزه یکی از بزرگترین پرسش های موجود بین فروشگاه های زنجیره ای این است که چگونه می توانند سهم بیشتری از مشتریان را نسبت به رقبای خود از آن خود کنند و فرضیه اصلی در این پژوهش دست یافتن به این موضوع است که آیا بازاریابی تعاملی می تواند در رفتار خرید مشتری تاثیر گذار باشد یا خیر و تحقیق حاضر با هدف ارزیابی این پارامتر صورت پذیرفته است تا گامی باشد برای پژوهش های آتی در راستای شناسایی بیشتر عوامل تاثیر گذار بر تاکتیک های بازاریابی در بازار خدمات. جامعه آماری تحقیق، مشتریان فروشگاههای زنجیره ای استان گیلان هستند که تعداد409 نفر به عنوان نمونه به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه و برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش معادلات ساختاری SEM و نرم افزار LISREL استفاده شده است. یافته های پژوهش حاکی از وجود رابطه معنی دار و مثبت میان تمامی ابعاد بازاریابی تعاملی و رفتار خرید مشتری می باشد که البته  رفتار ترجیحی از این امر مستثنی است. بنابراین با توجه نتایج مطالعه به طور کلی می توان گفت که تاکتیک های بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاههای زنجیره ای تاثیر گذار است. مقدمه عصر کنونی دوره تحولات شتابنده و غیر قابل پیش بینی است و شرکت ها به دلیل وجود فاکتورهایی از قبیل مرزهای نامشخص بین بازارها، تکه تکه تر شدن بازارها، کوتاه شدن دوره عمر محصولات، تغییر الگوی خرید مشتریان و آگاه و خبره تر شدن مشتریان با دشوارترین شرایط رقابتی که هرگز سابقه نداشته است روبه رو شده است.دراین راستا تنها سازمان هایی در عرصه رقابت از موقعیت مناسبی برخوردار خواهند بود که محور اصلی فعالیت های خود را شناخت مشتریان و ارضای نیازهای آنان قراردهند. با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت در ابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليت هاي شركت درآمده است؛ به نحوي كه از ديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها در گرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود مي باشد. يكي از دغدغه هاي اصلي براي هر شركتي در استفاده از تاكتيك هاي بازاريابي براي افزايش فروش و ارتباط درازمدت با مشتري، بررسي تأثير اين تاكتيك ها بر رفتار مصرف كننده مي باشد. از طرف ديگر لزوما رابطه با تمام مشتريان ارزش حفظ كردن ندارد برخي از مشتريان با رويكردهاي شركت هم خواني ندارند، زيرا نيازها و رفتار مشتري تغيير.يافته است. پس ممكن است تجزيه وتحليل ها نشان دهد بسياري از روابط شركت، با برخي از مشتري ها سودمند نمي باشد زيرا هزينه حفظ اين روابط بيش از درآمدي است كه ايجاد مي كند. لذا لازم است شركتها مرتبا سرمايه گذاري مشتريانشان را ارزيابي كنند و خاتمه روابط ناموفق را در نظر بگيرد. بنابراين بنگاه ها معمولا با سوالاتي از قبيل اينكه اثر بخشي تاكتيك هاي بازاريابي تعاملی مختلف چگونه است روبرو هستند. در حقيقت اكثر سازمان ها به دنبال اين موضوع هستند كه چه تاكتيك بازاريابي تعاملی مي تواند سبب وفاداري مشتري شود. تلاش هاي بسيار زيادي براي توضيح ارتباط خريدار– فروشنده انجام گرفته است. در اين تحقیق به بررسي تأثير تاكتيك هاي بازاريابي تعاملی بر رفتار خريد مشتري پرداخته مي شود.فهرست مطالبچکیده    11-1 مقدمه    31-2 بیان مساله    41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق    51-4 اهداف تحقیق    71-5چهارچوب نظری تحقیق    71-6 فرضیه های تحقیق    101-7 تعریف متغیر ها:    111-7-1 تعریف مفهومی متغیرها    111-7-2 تعریف عملیاتی متغیر ها:    121-8 قلمرو تحقیق    131-8-1 قلمروموضوعی:    131-8-2 قلمرو مکانی:    131-8-3 قلمرو زمانی:    131-9خلاصه فصل اول    132-1 مقدمه    162-2 مفهوم بازار    172-3 فروشگاههاي زنجيرهاي    172-4 بازایابی تعاملی    182-4-1 از آمیخته بازاریابی تا بازاریابی تعاملی    182-4-2 فرایند مدیریت بازاریابی براساس رویكرد بازاریابی تعاملی    192-4-3 جهان بینی بازاریابی تعاملی    212-4-4 تعریف بازاریابی تعاملی    212-4-5 عواملی كه ضرورت بازاریابی تعاملی راتحت تاثیر قرار می دهد    262-4-6 رویكرد بازاریابی تعاملی    262-4-7 ابعاد بررسي بازاريابي تعاملی    272-4-8 مروری بر بازاریابی تعاملی    272-4-9مقایسه بازاریابی تعاملی و بازاریابی سنتی    292-4-10 دیدگاههای بازاریابی    302-4-11 مقایسه انواع بازاریابی    312-4-12 مزایای بازاریابی تعاملی    332-4-13 تاكتیك های بازاریابی تعاملی    342-4-13 مدل های بازاریابی تعاملی    352-5 ارتباطات    412-6 شخصی سازی    422-7رفتار ترجیحی    452-8پاداش    462-9تعهد ارتباطی    462-9-1تعریف تعهد    462-9-2تاثیر تعهد در كاهش هزینه و افزایش سود فروشنده    482-10رفتار خرید مصرف كننده    492-11 عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید    502-12 عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی    512-13 عوامل روانی و فردی    522-14 عوامل موقعیتی    532-15 عوامل آمیخته بازاریابی    542-16مصرف كنندگان چه احتیاجی به تعاملات دارند؟    542-17 بخش دوم پیشینه تحقیق    552-18 خلاصه فصل دوم    593-1 مقدمه    613-2 روش تحقيق    613-3 روشهاي گردآوری اطلاعات    623-4 جامعه آماری    633-5 نمونه آماری    633-6 ابزار گردآوری داده ها    643-6-1  طراحی و ساختار پرسشنامه    643-6-2 سنجش روایی    663-6-3 سنجش پایایی    663-7 متغیر های تحقیق    683-8روش تجزیه و تحلیل داده ها    683-9 شاخص های برازش مدل    694-1 مقدمه    734-2.توصیف متغیرهای تحقیق    734-2-1.توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    734-2-1-1.توصیف جنسیت پاسخ دهندگان    734-2-1-2 توصیف سن پاسخ دهندگان    744-2-1-3 توصیف میزان تحصیل  پاسخ دهندگان    744-2-1-4 توصیف مدت زمان خرید از فروشگاههای زنجیره ای    754-2-1-5 توصیف میزان درآمد ماهانه مشتریان    754-2-2 توصیف متغیرهای اصلی تحقیق    764-2-2-1 توصیف متغیر ارتباطات    764-2-2-2 توصیف متغیر شخصی سازی    764-2-2-3 توصیف متغیر رفتار ترجیحی    774-2-2-4 توصیف متغیر پاداش    774-2-2-5 توصیف متغیر تمایل به خرید از فروشگاه    774-2-2-6 توصیف متغیر تعهد ارتباطی    784-2-2-7 توصیف متغیر رفتار خرید    784-3-آزمون فرضیه های تحقیق    794-3-1-آزمون مدل تحقیق    794-3-1-1 حل مدل با ضرایب  استاندارد:    804-3-1-2 حل مدل با ضرایب  استاندارد، با حذف سوال 3و4:    824-3-1-3 حل مدل با ضرایبT-VALUE،  با حذف سوال 3و4:    834-3-2-شاخص های برازش مدل    844-3-3-بررسی فرضیه های تحقیق    845-1 مقدمه    895-2 نتایج آمار توصیفی    895-2-1 توصیف متغیر ارتباطات    895-2-2  توصیف متغیر رفتار ترجیحی    895-2-3 توصیف متغیر شخصی سازی    895-2-4 توصیف متغیر پاداش    895-2-5 توصیف متغیر تمایل به خرید    895-2-6 توصیف متغیر تعهد ارتباطی    905-2-7 توصیف متغیر رفتار خرید    905-3 نتایج آمار استنباطی    905-4 بحث و نتیجهگیری    915-5 پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق    925-6 محدودیت های انجام تحقیق    935-7 پیشنهادات در خصوص تحقیقات آتی    95منابع و مآخذ    94ضمایم و پیوست    103

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1189
مشاهده

کد فایل:11461
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۷
حجم فایل ها:2528

اشتراک گذاری:

 قیمت:

19,900 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
تاکتیک های بازاریابی تعاملی تعهد ارتباطی فروشگاه های زنجیره ای رفتار خرید مشتریدانلود پایان نامه تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای استان گیلان

  • استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار

    دانش روانشناسی دانلود فایل اصلی استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار از سایت دانلود فایل تحقیق استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار در حجم 28 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:انتظارات…

  • بررسی ارزیابی وضعیت سرمایه فکری درشرکت مهندسی وتوسعه نفت

    بررسی ارزیابی وضعیت سرمایه فکری درشرکت مهندسی وتوسعه نفت برچسب ها: بررسی ارزیابی وضعیت سرمایه فکری درشرکت مهندسی وتوسعه نفتپایان نامه بررسی سرمایه فکریمبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکریسرمایه فکری در حسابداریانواع سرمایه فکریمقاله سرمایه فکریسرمایه فکری چیستابعاد سرمایه…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی

    پیشینه و مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی پرورشگاه

    برنامه فیزیکی طراحی پرورشگاه,پایان نامه معماری طراحی پرورشگاه,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی پرورشگاه,طراحی پرورشگاه,ظوابط و استانداردهای طراحی پرورشگاه,مطالعات معماري طراحی پرورشگاه دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی پرورشگاه از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله…

  • معماری ایرانی-اسلامی

    معماری ایرانی-اسلامی دانلود معماری ایرانی-اسلامی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل معماری ایرانی-اسلامی فهرست مقدمهآشنایی با سبک های اصیلِ معماری ایرانی-اسلامیویژگی‌های معماری ایرانی-اسلامینمایشگاهی از هنرهای ایرانی-اسلامیشهرسازی در شهریارمعماری ابنیه مسکونی در شهریارمعماری ایرانی-اسلامی تحت‌الشعاع مشکلات متکثر و…

  • پیشینه و مبانی نظری سطوح انگیزه یادگیری بالینی

    پیشینه و مبانی نظری سطوح انگیزه یادگیری بالینی دانلود پیشینه و مبانی نظری سطوح انگیزه یادگیری بالینی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سطوح انگیزه یادگیری بالینی چهارچوب این پژوهش از نوع پنداشتی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهيم حسابداري و گزارشگري مالي (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش اهداف گزارشگري مالي دولتي,پيشينه تحقيق اهداف گزارشگري مالي,پيشينه نظري جريان اطلاعاتي,چارچوب نظري گزارشگري مالي در ايران,مباني نظري تعريف حسابداري و حسابداري دولتي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهيم حسابداري و گزارشگري مالي (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • بررسي تاثير متغييرهاي كلان اقتصادي و نسبت ارزش بازار به دفتري بر صحت پيش بيني سود در شركت هاي پذيرفت

    بررسي تاثير متغييرهاي كلان اقتصادي و نسبت ارزش بازار به دفتري بر صحت پيش بيني سود در شركت هاي پذيرفت برچسب ها: بررسي تاثير متغييرهاي كلان اقتصادي و نسبت ارزش بازار به دفتري بر صحت پيش بيني سود در شركت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع لیزر

    دانلود پاورپوینت با موضوع لیزر برچسب ها: انواع لیزرلیزر موی زائدلیزر چیستقیمت لیزرلیزر موهای زائد بیکینیاندازه مو برای لیزرلیزر صورتنور لیزر رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع لیزر دسته بندي : بیوتکنولوژی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود…

  • طرح توجیهی احداث واحد تولیدی صنایع فلزی

    تاسیس کارخانه تولید صنایع فلزی,دانلود پروژه کارآفرینی تولید صنایع فلزی,دانلود طرح توجیهی صنایع فلزی,دانلود طرح تولیدی صنایع فلزی,طرح توجیهی تولید صنایع,طرح توجیهی صنایع فلزی,طرح کارافرینی تولید صنایع فلزی,طرح کسب و کار چگونگی تولید صنایع فلزی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • مبانی نظری سخت رویی،نامیدی

    مبانی نظری سخت رویی،نامیدی دانلود مبانی نظری سخت رویی،نامیدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری سخت رویی ، نامیدی فصل دوم : پيشينه و ادبيات تحقيق 14 مقدمه 15 تعريف سخت رويي…

  • بررسی میزان اثربخشی سازمانی بر اساس شاخص‌های EFQM

    بررسی میزان اثربخشی سازمانی بر اساس شاخص‌های EFQM برچسب ها: اثر بخشی اثر بخشی سازمانی خودارزیابی تعالی سازمانی مدل EFQM و شهرداری همدانپایان نامه بررسی میزان اثربخشی سازمانی بر اساس شاخص‌های EFQMپروژه بررسی میزان اثربخشی سازمانی بر اساس شاخص‌های EFQMتحقیق…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه خط ، تذهیب، مینیاتور، معرق ، خاتم با رویکرد هنرهای اصیل ایران

    پایان نامه رایگان کارشناسی معماری,پایان نامه معماری موزه خط و هنرهای ایرانی,تذهیب,خاتم با رویکرد هنرهای اصیل ایران,رساله معماری موزه مینیاتور و معرق کاری,رساله و پایان نامه موزه خط,مطالعات و رساله معماري طراحی موزه خط,معرق,مینیاتور دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت از زندگی بهزیستی (فصل دوم)

    ادبیات نظری رضایت از,پیشینه پژوهش رضایت از زندگی بهزیستی,پیشینه تحقیق رضایت از زندگی بهزیستی,چارچوب نظری رضایت از زندگی بهزیستی,فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی بهزیستی,مبانی نظری رضایت از زندگی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت از زندگی بهزیستی دانلود فایل…

  • مبانی نظری رضایت شغلی کارمندان

    مبانی نظری رضایت شغلی کارمندان دانلود مبانی نظری رضایت شغلی کارمندان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری رضایت شغلی کارمندان فصل دوم : - مبانی نظری تحقیق - ادبیات تحقیق - نظریه…

  • طرح توجیهی احداث کارگاه خیاطی

    دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پوشاک,دانلود رایگان طرح توجیهی تولیدی پوشاک,دانلود رایگان طرح توجیهی خیاطی,دانلود رایگان طرح توجیهی کارگاه خیاطی,طرح توجیهی تولیدی پوشاک زنان,طرح تولیدی پوشاک,طرح کسب و کار تولیدی پوشاک,طرح کسب و کار کارگاه خیاطی دانلود فایل اصلی طرح…

  • مبانی نظری ورزش در فقه اسلامی و احکام فقهی مسابقه ها

    مبانی نظری ورزش در فقه اسلامی و احکام فقهی مسابقه ها دانلود مبانی نظری ورزش در فقه اسلامی و احکام فقهی مسابقه ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری ورزش در فقه…

  • دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق ضریب قیمت وفرایند ارزشگذاری (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق ضریب قیمت وفرایند ارزش گذاری (فصل دوم),مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق ضریب قیمت وفرایند ارزش گذاری (فصل دوم),مبانی نظری ضریب قیمت وفرایند ارزش گذاری (فصل دوم) دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه 11 2 - 2 اقتصاد دانشي…

  • بررسی اثر محلولپاشی عناصر نیتروژن، بُر و روی بر تشکیل میوه و خصوصیات کمی و کیفی انگور کشمشی بی دانه

    نیتروژن دانلود فایل اصلی بررسی اثر محلولپاشی عناصر نیتروژن، بُر و روی بر تشکیل میوه و خصوصیات کمی و کیفی انگور کشمشی بی دانه از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی اثر محلولپاشی عناصر نیتروژن، بُر و روی بر تشکیل میوه…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری رابطه فرسودگی شغلی و شغل آموزگاری

    پیشینه تحقیق استرس شغلی,سوابق پژوهشی فرسودگی شغلی,مبانی نظری استرس شغلی,مبانی نظری رابطه فرسودگی شغلی و شغل آموزگاری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی شغلی,مبانی نظری و پیشینه فرسودگی شغلی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری رابطه فرسودگی شغلی…

  • ارائه طرح پيشنهادي به منظور عملياتي کردن نياز منطقه آزاد قشم

    ارائه طرح پيشنهادي به منظور عملياتي کردن نياز منطقه آزاد قشم برچسب ها: منطقه آزاد قشمکارشناسیعملیاتی رفتن به سایت اصلی ارائه طرح پيشنهادي به منظور عملياتي کردن نياز منطقه آزاد قشم دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • ادبیات نظری تحقیق دروغگویی و علل آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری دروغگویی و علل آن,تحقیق دروغگویی و علل آن,چارچوب نظری دروغگویی و علل آن,فصل دوم پایان نامه دروغگویی و علل آن,مبانی نظری دروغگویی و علل آن دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق دروغگویی و علل آن (فصل دوم پایان…

  • مبانی نظری تحقیق مدیریت راهبردی وتوسعه اقتصاد محلی

    مبانی نظری تحقیق مدیریت راهبردی وتوسعه اقتصاد محلی دانلود مبانی نظری تحقیق مدیریت راهبردی وتوسعه اقتصاد محلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مدیریت راهبردی - تفکر راهبردی و بهره برداری از فرصت…

  • بررسی رابطه تفاوت های سود حسابداری و سود مالیاتی با پایداری سود و محتوای اطلاعاتی سود

    بررسی رابطه تفاوت های سود حسابداری و سود مالیاتی با پایداری سود و محتوای اطلاعاتی سود برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه تفاوت های سود حسابداری و سود مالیاتی با پایداری سود و محتوای اطلاعاتی سوددانلود مقاله بررسی رابطه تفاوت…

  • تحقیق مهندسی ارزش

    تحقیق مهندسی ارزش برچسب ها: اساس مهندسی ارزشاصول پیاده سازی مهندسی ارزشبهبود ارزش محصولفرآیند مهندسی ارزشمفاهیم مهندسی ارزش رفتن به سایت اصلی تحقیق مهندسی ارزش دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع مهندسی…

  • پاورپوینت مدیریت ریسک

    پاورپوینت مدیریت ریسک دانلود پاورپوینت مدیریت ریسک دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک؛ در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: حوزه مدیریت ریسک…

  • کارت ویزیت پخش مواد غذایی

    کارت ویزیت پخش مواد غذایی دانلود کارت ویزیت پخش مواد غذایی دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: کارت ویزیت پخش مواد غذایی با فرمت فایل psd،طراحی شده با فتوشاپ. مشخصات فایل : رزولیشن فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری ميزان عدم صحت پيش بيني سود شركتها

    پیشینه و مبانی نظری ميزان عدم صحت پيش بيني سود شركتها دانلود پیشینه و مبانی نظری ميزان عدم صحت پيش بيني سود شركتها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ميزان…

  • پاورپوینت تنش گرمایی در گاو شیری

    پاورپوینت تنش گرمایی در گاو شیری برچسب ها: دمای مناسب برای پرورش گاوتجهیزات مورد نیاز گاوتنش گرمایی در گاو شیری تنش گرمایی در گاو شیری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تنش گرمایی در گاو شیری دسته بندي : مهندسی کشاورزی…

  • پاورپوینت پرخوری عصبی علت شناسی و درمان

    پاورپوینت پرخوری عصبی علت شناسی و درمان برچسب ها: درمان پرخوری عصبی در طب سنتیدرمان پرخوری عصبی با فلوکستیندرمان دارویی پرخوریدرمان گیاهی پرخوریدرمان دارویی پرخوری عصبی چیستقرص برای درمان پرخوری عصبیپرخوری عصبی در کودکاندرمان پراشتهایی در طب سنتی رفتن به…

  • بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکارامدی مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها

    بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکارامدی مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها برچسب ها: پایان نامه هوش هیجانیتحقیق خودکارامدی بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکارامدی مدیران گروههای آموزشی دانشگاههاخود تنظیمیهمدلی یا هوشیاری اجتماعیمهارتهای اجتماعیکاربرد هوش هیجانی رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مجتمع مسکونی همراه با نقشه های معماری آن

    برنامه فیزیکی طراحی معماری مجتمع مسکونی,پایان نامه معماري طراحی مجتمع مسکونی,رساله معماري طراحی مجتمع مسکونی همراه با نقشه های معماری آن,ظوابط و استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی,مطالعات معماري طراحی مجتمع مسکونی,نقشه های معماری مجتمع مسکونی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله…

  • پیشینه و مبانی نظری رضایت شغلی

    پیشینه و مبانی نظری رضایت شغلی دانلود پیشینه و مبانی نظری رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت شغلی تعاریف رضایت شغلی رضایت از نظر لغوی به معنی خوشنودی و پسند انبساط…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش بازاريابي

    پیشینه و مبانی نظری هوش بازاريابي دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش بازاريابي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش بازاريابي مفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت…