تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

برچسب ها:
تبلیغات هیجانی یادآوری گرایش به خرید محصولات مصرفی درگیری ذهنیپایان نامه تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگانپروژه تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات احساسات

رفتن به سایت اصلی

تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان  از سری تحقیق های رشته حسابداری
میباشد. این تحقیق در 196 صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن: چکیده :   بازاریابی در قرن بیستم بیشتر مبتنی بر پیام بود اما مصرف‌کنندگان قرن بیست و یکم بیشتر تصمیمات هیجانی می‌گیرند از این رو تبلیغاتی در این عصر با موفقیت روبرو خواهد شد که متکی بر هیجان و احساسات انسانی باشد و موجب برانگیختن آن شود، به همین خاطر در دنیای امروز جایگاه‌یابی هیجانی حوزه‌ی جدیدی را برای تمایز محصولات ارائه می‌دهد؛ در حالی که ویژگی‌های محصول برای کالاهایی «با درگیری ذهنی بالا» مهم هستند، انتقال هیجانی نیز برای تمایز کالاهایی «با درگیری ذهنی پایین» ضروری است. مسئله و هدف اصلی پژوهش در زمینه تبلیغات هیجانی و تأثیری که بر گرایش به خرید محصولات مصرفی با درگیری ذهنی پایین چه به صورت مستقیم و چه به واسطه یادآوری می گذارد، می باشد. این پژوهش به روش توصیفی- پیمایشی انجام شده، بانوان جوان (15تا 18 ساله) در شهر زنجان جامعه آماری این پژوهش بودند که تعداد 370 نفر با روش نمونه گیری خوشه ای به عنوان نمونه از سطح دبیرستان های دخترانه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده که میزان پایایی آن با آزمون آلفای کرونباخ  0.94 برآورد شده و برای تعیین روایی از روایی ظاهری استفاده شد. برای توصیف و تجزیه و تحلیل داده ها از روش تحلیل مسیر به وسیله نرم افزازLisrel  و همچنین از نرم افزارSpss استفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل نشان می دهد که تبلیغات هیجانی در گرایش به خرید محصولات مصرفی با درگیری ذهنی پایین تأثیر گذار بوده و در این راستا مولفه تمایل بیشترین تاثیرگذاری را داشته و سپس به ترتیب ترجیح و مجاب شدن در این تاثیرگذاری نقش دارند، ولی یادآوری تبلیغات هیجانی در گرایش به خرید محصولات مصرفی با درگیری ذهنی پایین تأثیر گذار نمی باشد.مقدمهبرای مدت های مديدی، بيشتر متخصصان بازاريابي اهميت حواس انسان را در بازاريابي ناديده گرفته و به ويژه از اين نکته غافل بوده اند كه چگونه بيان های حسي مختلف مانند رايحه، موسيقي، طرح، طعم و بافت می تواند به شفاف سازی هويت يک شركت يا برند كمک كنند. اين حقيقت از لحاظ علمي كاملاً مبرهن است كه حواس پنج گانه ی انسان روی رفتارش تأثير مي گذارد و بيان های حسي مختلف در شکل گيری تصوير يا برداشت ذهني فرد از شركت يا برند تأثير قابل توجهي دارند (هولتن و همکاران،2010: 6). درحالیکه که امروزه مصرف کنندگان به طور مداوم در معرض سیل آسای پیامهای سنتی و مکرر تبلیغاتی – پیامهائی که آنان را به صورت روزمره بمباران و دیدن برنامه های تلویزیونی آنان را قطع می‏کند یا در فعالیتهای روزانه بر سر راه آنان قرار می گیرد- قرار دارند و دنیای امروز صحنه‌ی کارزار رقابت است، شاید بتوان گفت که در این کارزار رقابتی سنگین دشمنی وجود دارد که از دیگران خطرناک‌تر است و حرکات او کمتر قابل پیش‌بینی است، نام این دشمن سرسخت ”بی‌تصمیمی” است. طبق گزارش یکی از شرکت‌های مشاوره فروش ، نزدیک به شصت درصد مخاطبان حائز شرایط مطلوب، قربانی وضع موجود و حالت بی‌تصمیمی خود هستند (دن هیل ، 2010: 281) .اما چه باید کرد؟ برای آنکه وضعیت موجود را در هم شکنیم و طرحی نو دراندازیم باید عادات گذشته را کنار بگذاریم، اگر بخواهیم به انسان مدرن امروزی چیزی بفروشیم، باید ابتدا امیال و اشتیاقات آنها را بشناسیم و تحت تأثیر قرار دهیم (فیلیپس،1385: 39). در واقع مردم محصول نمی‎خرند، بلکه تنها شکلی تغییر یافته از هیجانها و احساسات خود را خرید می‌کنند برای مثال آنها برای ارضای کودک درون خود، در خرد سالی سوار بر تاب و سرسره می‎شوند و در بزرگسالی محصول تاب و سرسره تبدیل به محصولی بلوغ یافته‎تر مثل شهربازی و سینما می‎شود، لذا اگر فروشنده‎ای بتواند ما را مجاب کند که در صورت خرید محصول او به یک شرایط احساسی مثبت دست خواهیم یافت، آن گاه است که رغبت به خرید را نشان داده و آن جنس را می‎خریم (درگی،1391: 66). بنابراين كنجکاو شديم تا از نقش حواس پنج گانه ی انسان بيشتر بدانيم و در عمل بازاريابي حسي را بيشتر مورد كاوش قرار دهيم و با تاکید بر تبلیغاتی که احساسات و هیجانات انسانی را تحت تأثیر قرارمی دهد و در او انگیزش ایجاد می کند تا بدان واسطه سبب یادآوری موضوع تبلیغ در موقع خرید شده و عمل خرید را منجر گردد به پژوهش بپردازیم.

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
815
مشاهده

کد فایل:11192
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۱
حجم فایل ها:1449

اشتراک گذاری:

 قیمت:

14,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
تبلیغات هیجانی یادآوری گرایش به خرید محصولات مصرفی درگیری ذهنیپایان نامه تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگانپروژه تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات احساسات

  • ادبیات نظری تحقیق اضطراب و تعلل ورزی

    ادبیات نظری تحقیق اضطراب و تعلل ورزی دانلود ادبیات نظری تحقیق اضطراب و تعلل ورزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب و تعلل ورزی مقدمه فصل 2 14 اضطراب…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سانسور وروشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سانسور وروشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سانسور وروشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک

    بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک برچسب ها: بانکداری الکترونیکوفاداری مشتریانپایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیکپروژه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیکتحقیق بررسی…

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران

    پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات کامل : توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران ، در…

  • پروژه اتوکد

    اتوکد دانلود فایل اصلی پروژه اتوکد از سایت دانلود فایل پروژه اتوکد در حجم 43 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: انواع مختصات : مختصات كارتزين (متعادل) : اين نوع دستگاه مختصات…

  • تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور یونان

    تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور یونان دانلود تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور یونان دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور یونان ، در حجم 28…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی…

  • پاورپوینت با موضوع پرخاشگری

    پاورپوینت با موضوع پرخاشگری دانلود پاورپوینت با موضوع پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری می تواند سبب صدمه رساندن به دیگران از نظر عاطفی و جسمی شود. با پرخاش کردن، اطرافیان با…

  • دانلود پرسشنامه آمادگی افراد برای ابتلا به اعتیاد

    آمادگی به اعتیاد,پرسشنامه آمادگی به اعتیاد,پرسشنامه اعتیاد به مواد مخدر,پرسشنامه در مورد اعتیاد,پرسشنامه گرایش به اعتیاد زرگر,دانلود پرسشنامه گرایش به مصرف مواد,دانلود رایگان پرسشنامه گرایش ب,مقیاس آمادگی به اعتیاد دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه آمادگی افراد برای ابتلا به اعتیاد…

  • پیشینه و مبانی نظری نظریه های شناختی رفتاری افسردگی

    پیشینه و مبانی نظری نظریه های شناختی رفتاری افسردگی دانلود پیشینه و مبانی نظری نظریه های شناختی رفتاری افسردگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق نظریه های شناختی – رفتاری…

  • دانلود پرسشنامه توصیف خصلتهای شخصیتی افراد

    پرسشنام,پرسشنامه شخصیت آیزنک 90 سوالی EPQ,پرسشنامه شخصیت آیزنک نوجوانان,پرسشنامه شخصیتی آیزنک بزرگسالان,پرسشنامه شخصیتی آیزنک کودکان,تفسیر تست آیزنک,دانلود پرسشنامه شخصیتی آیزنک,شخصیت آیزنک 90 سوالی EPQ,نحوه نمره گذاری پرسشنامه شخصیتی آیزنک دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه توصیف خصلتهای شخصیتی افراد از سایت…

  • پیشینه و مبانی نظری حسابرسي نوين در ايران ، حسابرسي داخلي و كنترلـهاي داخلي

    پیشینه و مبانی نظری حسابرسي نوين در ايران ، حسابرسي داخلي و كنترلـهاي داخلي دانلود پیشینه و مبانی نظری حسابرسي نوين در ايران ، حسابرسي داخلي و كنترلـهاي داخلي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت نمونه گيري

    پاورپوینت نمونه گيري برچسب ها: نمونه گیری چیستنمونه گیری سیستماتیکانواع نمونه گیری احتمالینمونه گیری هدفمندروش نمونه گیری تمام شماریمثال برای نمونه گیری خوشه اینمونه گیری سهمیه اینمونه گیری چند مرحله ای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نمونه گيري دسته بندي…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روانی(فصل دوم)

    ادبيات نظري سلامت روانی,پيشينه تحقيق سلامت روان,چارچوب ادبيات نظري و پيشينه تحقيق سلامت روانی,چارچوب نظري سلامت روانی,دانلود مباني نظري سلامت روانی,فصل دوم سلامت روانی,مباني نظري پايان نامه سلامت روانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش سلامت روانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی…

  • پاورپوینت مهارت تصمیم گیری

    پاورپوینت مهارت تصمیم گیری دانلود پاورپوینت مهارت تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت مهارت تصمیم گیری در 29 اسلاید. بخشی از متن فایل: زندگی مجموعه ای از تصمیمات مختلف است…

  • مقایسه شهر آمل و استانبول

    مقایسه شهر آمل و استانبول دانلود مقایسه شهر آمل و استانبول دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مقایسه شهر آمل و استانبول فهرست اقلیمزمین‌شناسی آب و هوا جمعیت‌شناسی معماریمعماری بومینمای هوایی استانبولمقایسه ساختمان های قدیمی استانبول و…

  • بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه اصفهان

    بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه اصفهان برچسب ها: بازاریابی دهان به دهان ارزش فرهنگی فردگرایی مردگرایی فاصله قدرت اجتناب از عدم اطمینانپایان نامه بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی…

  • فروش پکیج بیش از 10 هزار فایل پاورپوینت و بیش از 10 هزار فایل ورد

    فروش پکیج بیش از 10 هزار فایل پاورپوینت و بیش از 10 هزار فایل ورد برچسب ها: فروش پکیج خرید پکیجپاورپوینتتحقیق مقالهجزوهپایان نامهdocpptپروژه درسیایران فایل رفتن به سایت اصلی فروش پکیج بیش از 10 هزار فایل پاورپوینت و بیش از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت و توسعه صنعتی(فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش صنعت و توسعه پایدار,پيشينه تحقيق صنعت,پيشينه نظري توسعه صنعت پتروشیمی,چارچوب نظري توسعه صنعت,دانلود مباني نظري صنعت,مباني نظري چالشهای توسعه صنعت,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)توسعه صنعت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه صنعتی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازارمالی و مدلهای تعادلی

    پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازارمالی و مدلهای تعادلی دانلود پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازارمالی و مدلهای تعادلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارمالی و مدلهای تعادلی فصل…

  • بررسي تأثير آموزش مادران بر مبناي نظريه دلبستگي بر كاهش اضطراب كودكان

    بررسي تأثير آموزش مادران بر مبناي نظريه دلبستگي بر كاهش اضطراب كودكان برچسب ها: بررسي تأثير آموزش مادران بر مبناي نظريه دلبستگي بر كاهش اضطراب كودكاننظریه های دلبستگیتحقیق كاهش اضطراب كودكاناضطراب کودکان pdfمقاله اضطراب کودکاناضطراب در کودکان دبستانیانواع اضطراب در…

  • ادبیات نظری تحقیق بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع

    ادبیات نظری تحقیق بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع دانلود ادبیات نظری تحقیق بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مقدمه ای از صرع : صرع یکی از…

  • فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه واحد همسایگی

    فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه واحد همسایگی برچسب ها: دانلود پاورپوینت واحد همسایگیواحد همسایگیاثرات اجتماعی و فرهنگی واحد همسایگیپاورپوینت معماریپاورپوینت واحد همسایگیهمسایگیحدود فیزیکی واحد همسایگیتحلیل واحد همسایگیطرح کلارنس پریضوابط اجرائیات و بخش های ساختمان رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش استراتژی رقابتی و ساختار سازمانی (فصل2)

    دانلود مباني نظري استراتژی سازمانی,فصل دوم پايان نامه ارشد پیکربندی ساختار,مباني نظري انواع استراتژی های سازمانی ساختارهای سازمانی,مباني نظري مديريت ساختار صنعت و استراتژی رقابتی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش استراتژی رقابتی و ساختار سازمانی (فصل2) دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پاورپوینت کاربرد کامپیوتر

    پاورپوینت کاربرد کامپیوتر دانلود پاورپوینت کاربرد کامپیوتر دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کاربرد کامپیوتر( رشته علوم انسانی). این فایل در ارتباط با کاربرد کامپیوتر تهیه شده است، در حجم 182 اسلاید…

  • آموزش جاوا اسکریپت و جی کوئری

    آموزش جاوا اسکریپت و جی کوئری برچسب ها: آموزش جاوا اسکریپت و جی کوئریآموزش جاوا اسکریپت جی کوئریآموزش رایگان پروژه محور جاوا اسکریپتآموزش پروژه محور جی کوئریآموزش جاوا اسکریپتآموزش پروژه محور javascriptآموزش پروژه محور جاوا اسکریپتآموزش تصویری جاوا اسکریپتآموزش حرف…

  • دانلود مقاله بررسی معماری همساز با اقلیم شهر گنبد کاووس با استفاده از شاخص گیونی

    استفاده,اقلیم,بررسی,دانلود,شاخص,شهر,کاووس,گنبد,گیونی,معماری,مقاله,همساز دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی معماری همساز با اقلیم شهر گنبد کاووس با استفاده از شاخص گیونی از سایت دانلود فایل چکیده   انسان همواره برای بهتر زیستن به دنبال شرایط آب و هوایی مناسب اقلیمی است در…

  • پاورپوینت ابزار های هفت گانه جدید کنترل کیفیت

    پاورپوینت ابزار های هفت گانه جدید کنترل کیفیت دانلود پاورپوینت ابزار های هفت گانه جدید کنترل کیفیت دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ابزار های هفت گانه جدید کنترل کیفیت،در حجم 52 اسلاید قابل…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري فرهنگ سازمانی,پيشينه پژوهش پايان نامه فرهنگ سازمانی,پيشينه تحقيق فرهنگ سا,پیشینه نظری فرهنگ سازمانی,دانلود مباني نظري فرهنگ سازمانی رابينز,فصل دوم فرهنگ سازمانی,مباني نظري اهمیت فرهنگ سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش فرهنگ سازمانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • پاورپوینت ”آشنایی با نحوه شناخت محصولات مبتنی بر نانو“

    پاورپوینت ”آشنایی با نحوه شناخت محصولات مبتنی بر نانو“ برچسب ها: نانو یعنی چهتحقیق فناوری نانوکاربرد نانوتعریف نانو برای کودکانفناوری نانو چیستمهندسی نانو تکنولوژیمقاله فارسی نانوکاربرد نانو در فیزیک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ”آشنایی با نحوه شناخت محصولات مبتنی…

  • پاورپوینت پروژه گاوداری

    پاورپوینت پروژه گاوداری دانلود پاورپوینت پروژه گاوداری دسته بندي : دام و طیور جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت پروژه گاوداری ،اسلاید کارآفرینی با موضوع گاوداری،در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: پروتئین حیوانی نقش اساسی در تغذیه…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي ويلا

    برنامه فیزیکی طراحي معماري ويلا,پایان نامه معماري طراحي ويلا,رساله معماري طراحي ويلا,طراحي معماري ويلا,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري ويلا,مطالعات معماري طراحي ويلا,معماري ويلا دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي ويلا از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم سبک های حل مسئله و دیدگاههای آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم سبک های حل مسئله و دیدگاههای آن دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم سبک های حل مسئله و دیدگاههای آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری پیدایش بانکداری و نظام اعتباری در ایران

    پیشینه و مبانی نظری پیدایش بانکداری و نظام اعتباری در ایران دانلود پیشینه و مبانی نظری پیدایش بانکداری و نظام اعتباری در ایران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیدایش…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی خصوصیات دستگاه XRF

    دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی خصوصیات دستگاه XRF برچسب ها: بررسی خصوصیات دستگاه XRFXRFدستگاه XRFXRF چیستقابلیت ها Strengthsمزایا Adventageمعایب Disadventageمحدودیت ها Limitationکالیبره کردن دستگاهقرص های تحت فشار رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی خصوصیات دستگاه XRF دسته…