تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • تحقیق بررسی اقتصاد کارآفرینی

    اقتصاد,بررسی,تحقیق,کارآفرینی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی اقتصاد کارآفرینی از سایت دانلود فایل دانلود تحقیق با موضوع بررسی اقتصاد کارآفرینی، در قالب word و در 14 صفحه و قابل ویرایش: فهرست مطالب:چکیدهرابطه کارآفرینی و رشد اقتصادی رویدادها و عواملفاکتورهای مؤثر مطابق GEM…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یادگیری(فصل دوم)

    مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یادگیری(فصل دوم) برچسب ها: دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ونظریات روش تدریس ویژگی‌های تدریس روش‌های نوین یاددهی و یادگیری (فصل 2)مبانی نظری دیدگاه های…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان

    برنامه فیزیکی بیمارستان,پایان نامه طراحی بیمارستان,رساله معماری طراحی بیمارستان,ریز فضاهای طراحی بیمارستان,ظوابط و استانداردهای طراحی بیمارستان,کاملترین رساله طراحی بیمارستان,مطالعات معماری طراحی بیمارستان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله…

  • پیشینه و مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری

    پیشینه و مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری دانلود پیشینه و مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دختران فراری آشنایی با پدیده دختران فراری دختران فراری…

  • مبانی نظری تحقیق شیوه ها و سبک های فرزند پروری

    مبانی نظری تحقیق شیوه ها و سبک های فرزند پروری دانلود مبانی نظری تحقیق شیوه ها و سبک های فرزند پروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : شخصیتِ اجتماعی…

  • پاورپوینت استان کرمانشاه

    پاورپوینت استان کرمانشاه دانلود پاورپوینت استان کرمانشاه دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان کرمانشاه؛ در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: موقعیت جغرافیایی استان…

  • بررسی مقایسه ای خودپنداره افراد بینا و نابینا

    خودپنداره دانلود فایل اصلی بررسی مقایسه ای خودپنداره افراد بینا و نابینا از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی مقایسه ای خودپنداره افراد بینا و نابینا در حجم 104 صفحه و در قالب word , و قابل ویرایش و با فهرست…

  • پاورپوینت شرایط بهداشتی غذاخوری و بوفه های مدارس

    پاورپوینت شرایط بهداشتی غذاخوری و بوفه های مدارس برچسب ها: دستورالعمل بوفه مدارسلیست خوراکی های مجاز بوفه مدارساجاره بوفه مدارسمتن قرارداد بوفه مدارسدستورالعمل کشوری پایگاه تغذیه سالم در مدارسدستورالعمل پایگاه تغذیه سالم سال 97 رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شرایط…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه های فکری

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه های فکری دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه های فکری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه های فکری با وقوع انقلاب تکنولوژی و فناوری اطلاعات ، از سالهای…

  • تصفیه بیولوژیکی آب و فاضلاب

    آب و خاک,تصفیه دانلود فایل اصلی تصفیه بیولوژیکی آب و فاضلاب از سایت دانلود فایل پروژه تصفیه بیولوژیکی آب و فاضلاب در حجم 82 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: چکیده :…

  • دانلود پرسشنامه سرمایه روانشناختی (PCQ) لوتانز 2007

    پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز 2007,پرسشنامه سرمایه های روانشناختی لوتانز,دانلود پرسشنامه س,دانلود رایگان پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز,دانلود رایگان پرسشنامه لوتانز,روایی و پایایی پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز,سرمایه روانشناختی چیست دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سرمایه روانشناختی (PCQ) لوتانز 2007 از سایت دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي

    پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي دانلود پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : نقدشوندگي تعاريف استحكام عمق برگشت‌پذيري 2 - 3 - 1 ) اندازه‌گيري‌هاي مختلف نقدشوندگي…

  • پایان نامه و رساله طراحی کانون پرورش فکری کودکان

    پایان نامه با موضوع رساله کانون پرورش فکری کودکان,دانلود پایان نامه با موضوع رساله کانون پرورش فکری کودکان,رساله کانون پرورش فکری کودکان,رساله کانون پرورش فکری کودکان 230 صفحه,طراحی کانون پرورش ف,کاملترین رساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانلود فایل…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار و احکام (حق) فسخ و انفساخ عقد وکالت

    ادبیات نظری تحقیق آثار و احکام (حق) فسخ و انفساخ عقد وکالت دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار و احکام (حق) فسخ و انفساخ عقد وکالت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث چهارم :…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتماد سازماني

    پیشینه و مبانی نظری اعتماد سازماني دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتماد سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد سازماني اعتماد در سازمان از عناصركليدی و اثربخش در سازمان به حساب مي آيد…

  • بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه

    بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه دانلود بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه دسته بندي : نساجی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه در قالب Word…

  • پاورپوینت رشد اجتماعی و حرکتی

    پاورپوینت رشد اجتماعی و حرکتی برچسب ها: رشد اجتماعی و حرکتیاجتماعی شدن رشد عزت نفس و فعالیت بدنیتاثیرات اجتماعی دوران نوباوگیتاثیرات اجتماعی در دوران کودکیعوامل اجتماعی در بزرگسالیموقعیت های اجتماعی بر رشد حرکتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رشد اجتماعی…

  • بررسی علل گرايش جوانان به مصرف مواد مخدر

    بررسی علل گرايش جوانان به مصرف مواد مخدر برچسب ها: پایان نامه بررسی علل گرايش جوانان به مصرف مواد مخدرپایان نامه مصرف مواد مخدرپایان نامه گرایش جوانان به اعتیادتاريخچة مواد مخدر در جهان و ايرانشناخت شخصيت و طرز رفتار معتاديناعتیاد…

  • پیشینه و مبانی نظری فراشناخت

    پیشینه و مبانی نظری فراشناخت دانلود پیشینه و مبانی نظری فراشناخت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاريخچه فراشناخت ظهور نظريه هايي که بر نقش فرايندهاي عالي مؤثر بر مهار و هدايت فرايندهاي شناختي…

  • پاورپوینت روش تخمین موقعیت برای محیط های درونی با استفاده از شبکه عصبی مدار شعاعی با کاربرد در تجارت

    پاورپوینت روش تخمین موقعیت برای محیط های درونی با استفاده از شبکه عصبی مدار شعاعی با کاربرد در تجارت برچسب ها: بافت چیستمحیط های درونیشبکه عصبی مدار شعاعی با کاربرد در تجارت سیارانگشت نگاریتجارت سیار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • مبانی وپیشینه نظری راهبردهای مقابله ای

    مبانی وپیشینه نظری راهبردهای مقابله ای دانلود مبانی وپیشینه نظری راهبردهای مقابله ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه روانشناسی با موضوع راهبردهای مقابله ای مقابله عمومی مقابله لازاروس و فولکمن (…

  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر حفظ و نگهداشت کارکنان عملیاتی شرکت X با تکنیک تاپسیس

    شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر حفظ و نگهداشت کارکنان عملیاتی شرکت X با تکنیک تاپسیس برچسب ها: شناسایی رتبه بندی عوامل موثر حفظ نگهداشت کارکنان عملیاتی شرکت تکنیک تاپسیس رفتن به سایت اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل…

  • پاورپوینت شوره سر

    پاورپوینت شوره سر برچسب ها: درمان سریع شوره سربهترین شامپو برای شوره سردرمان شوره سر با نمکتجربه درمان شوره سردرمان شوره سر با سرکهدرمان شوره سر با اسپنددرمان شوره سر با روغن زیتونعلت شوره سر چیست رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت ثبت هاي مالي حسابداري تعهدي مرتبط با درآمدها در واحدهاي تابعه

    پاورپوینت ثبت هاي مالي حسابداري تعهدي مرتبط با درآمدها در واحدهاي تابعه برچسب ها: ثبت هاي مالي حسابداري تعهدي مرتبط با درآمدها در واحدهاي تابعهدريافت قبوض درآمدي از ستاد بابت مصرف قبوض درآمديوصول درآمد نقدیارسال صورتحساب به موسسات بیمه ایدریافت…

  • بلوتوث

    بلوتوث دانلود فایل اصلی بلوتوث از سایت دانلود فایل تحقیق بلوتوث در حجم 29 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و دارای منابع با قسمتی متن زیر: فناوري بلوتوث با حذف دخالت کاربر در سيستم و همچنين احتياج…

  • پاورپوینت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد

    پاورپوینت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآبادمجموعه فرهنگی تاریخی سعدآبادکاخ های مجموعه تاریخی سعدآبادپاورپوینت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآبادکاخ شاه پهلویپاورپوینت آشنایی با مجموعه تاریخی سعدآبادمجموعه تاریخی سعدآبادپاورپوینت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مجموعه فرهنگی…

  • پیشینه و مبانی نظری خانواده دارای نوجوان

    پیشینه و مبانی نظری خانواده دارای نوجوان دانلود پیشینه و مبانی نظری خانواده دارای نوجوان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خانواده دارای نوجوان خانواده یک نظام طبیعی و اجتماعی است که افراد خواسته…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نکات پزشکی روزه داری خوب

    دانلود پاورپوینت با موضوع نکات پزشکی روزه داری خوب برچسب ها: نکات بهداشتی روزه داریآداب روزه داریفواید روزه داریمضرات روزه گرفتنزیانهای روزه داریفلسفه روزه داریدرباره روزه گرفتننکات روزه داری رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نکات پزشکی روزه…

  • مباني نظري مدل تلفيقي استراتژيهاي رقابتي و تجاري

    مباني نظري مدل تلفيقي استراتژيهاي رقابتي و تجاري دانلود مباني نظري مدل تلفيقي استراتژيهاي رقابتي و تجاري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مباني نظري مدل تلفيقي استراتژيهاي رقابتي و تجاري فهرست مطالب صفحه…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک)

    پاورپوینت استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک) برچسب ها: پاورپوینت استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک)دامنه کاربرد استانداردمبنای تهیه استاندارد حسابداریمخارج ساخت املاکمخارج ساخت املاکمخارج تحصیل زمینمخارج قبل از تحصیل زمینمخارج مشترک قابل انتساب به فعالیت های ساخت املاکروش های شناخت رفتن…

  • بررسی رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه

    بررسی رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه,بررسی رابطه میان رضایت شغلی و بهبود کیفیت خدمات,پایان نامه رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان,رضایت شغلی ک,رضایت مشتری و وفاداری,مقاله ارتباط میان رضایت شغلی کارکنان…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي روش توليد بوش سيلندر اتومبيل

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي روش توليد بوش سيلندر اتومبيل برچسب ها: گزارش کاراموزي روش توليد بوش سيلندر اتومبيلکاراموزي روش توليد بوش سيلندر اتومبيلکارورزي روش توليد بوش سيلندر اتومبيلدانلود گزارش کارآموزي روش توليد بوش سيلندر اتومبيلتوليد بوش سيلندر اتومبيل رفتن…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولیدی تجهیزات پزشکی

    تولید تجهیزات پزشکی,دانلود طرح توجیهی تولید تجهیزات پزشکی,روش های تولید تجهیزات پزشکی و بیما,طرح توجیهی تولید تجهیزات پزشکی,طرح تویجیهی تعمیر تجهیزات پزشکی,طرح کسب و کار تولید تجهیزات دندان پزشکی,کارافرینی احداث کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پاورپوینت جزوه درس برنامه نویسی کامپیوتر به زبان C

    پاورپوینت جزوه درس برنامه نویسی کامپیوتر به زبان C دانلود پاورپوینت جزوه درس برنامه نویسی کامپیوتر به زبان C دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت جزوه درس برنامه نویسی کامپیوتر به زبان  دارای 32…

  • فایل پاورپوینت بررسی طرح هادی روستای سراب استان خراسان رضوی

    فایل پاورپوینت بررسی طرح هادی روستای سراب استان خراسان رضوی برچسب ها: دانلود پاورپوینت طرح هادی روستای سرابروستای سراب قوچانمطالعه روستای سرابدانلود پاورپوینت معماریپاورپوینت طرح هادي روستاي سراب خراسان رضویپاورپوینت روستاروستای سرابپروژه روستاپاورپوینت روستای سرابطرح هادی روستا رفتن به سایت…