تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان اشکال هندسی

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان اشکال هندسی برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان اشکال هندسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان اشکال هندسی دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان اشکال…

  • پاورپوینت تهدیدات امنیتی در سیستم های رایانه ای

    پاورپوینت تهدیدات امنیتی در سیستم های رایانه ای دانلود پاورپوینت تهدیدات امنیتی در سیستم های رایانه ای دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تهدیدات امنیتی درسیستم های رایانه ای،در حجم 24 اسلاید…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ابعاد و نظريه های عدالت سازماني

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ابعاد و نظريه های عدالت سازماني دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ابعاد و نظريه های عدالت سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : عدالت سازماني 5 -…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع جهاد با نفس

    دانلود پاورپوینت با موضوع جهاد با نفس برچسب ها: جهاد با نفس چیستکتاب جهاد با نفس بهجتخرید کتاب جهاد با نفسقیمت کتاب جهاد با نفسجهاد با نفس در قرآنحدیث جهاد با نفسجهاد با نفس از دیدگاه قرآنآیات جهاد با نفس…

  • پاورپوینت ضدعفونی کننده ها

    پاورپوینت ضدعفونی کننده ها برچسب ها: انواع ضدعفونی کننده های مرغداریمحلول ضدعفونی کننده سطوحضدعفونی کننده های طبیعیضدعفونی کننده دستمحلول های ضدعفونی کننده اتاق عملضد عفونی کننده محیطالکل ضدعفونی کنندهمحلولي براي ضدعفوني كردن زخم در جدول رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهبود عملکرد سازمان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش عملکرد کارکنان pdf,پيشينه تحقيق عوامل موثر بر بهبود عملکرد کارکنان,پیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهبود عملکرد,فصل دوم پايان نامه ارشد عوامل موثر بر عملکرد سازمانی,مباني نظري بهبود عملکرد کارکنان دانلود فایل اصلی مبانی…

  • فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری

    پيشينه پژوهش تاریخچه گردشگری در جهان,پيشينه تحقيق تعریف گردشگری,پيشينه نظري اثرات اقتصادی توسعه گردشگری,چارچوب نظري اکوتوریسم,فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع گردشگری,مباني نظري عناصر صنعت گردشگری دانلود فایل اصلی فصل دوم ادبیات…

  • مبانی نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه (فصل دوم روانشناسی)

    ادبيات نظري طرحواره ناسازگار,پیشینه نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه,دانلود مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,فصل دوم طرحواره ناسازگار یانگ,مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,مباني نظري و پيشينه پژوهش طرح واره های ناسازگار اولیّه دانلود فایل اصلی مبانی…

  • گزارش تخصصی دبیر جغرافیا راه های افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات درس جغرافی دبیرستان

    گزارش تخصصی دبیر جغرافیا راه های افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات درس جغرافی دبیرستان برچسب ها: جغرافیامفاهیم و اصطلاحاتراهکارهانقش تقویت کننده ها در آموزشفعالیت های میدانی جغرافیا و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی رفتن به سایت اصلی گزارش…

  • قالب پاورپوینت ریه شماره 3

    قالب پاورپوینت ریه شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت ریه شماره 3 دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ریه شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • دانلود پاورپوینت با موضوع حاکمیت بالینی

    دانلود پاورپوینت با موضوع حاکمیت بالینی برچسب ها: حاکمیت بالینی و اعتبار بخشیحاکمیت بالینی pptکتاب حاکمیت بالینیحاکمیت بالینیpdfحاکمیت بالینی چیستحاکمیت بالینی در پرستاریممیزی بالینیبالینی یعنی چه رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع حاکمیت بالینی دسته بندي : روانشناسی…

  • پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای

    پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای دانلود پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع عدد اكتان

    دانلود پاورپوینت با موضوع عدد اكتان برچسب ها: عدد اکتان گازوئیلروش محاسبه عدد اکتانعدد اکتان بنزین ایرانمکمل اکتانعدد ستانروش های جدید بالا بردن عدد اکتان بنزینعدد اکتان pdfعدد اکتان بنزین یورو 4 رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا

    پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا pdf,پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا فرم کوتاه,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ,رضایت شغلی,روایی و پایایی پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا,مینه سوتا,نمره گذاری پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا دانلود فایل اصلی پرسشنامه رضایت شغلی…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف و علل اضطراب و یادگیری اضطراب (فصل دوم)

    ادبیات نظری تحقیق اضطراب و یادگیری اضطراب,پیشینه تحقیق اضطراب و یادگیری اضطراب,چارچوب نظری اضطراب و یادگیری اضطراب,علل اختلالات اضطرابي,فصل دوم پایان نامه یادگیری اضطراب و اضطراب,مبانی نظری اضطراب و یادگیری اضطراب دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق تعاریف و علل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه های کامپیوتری

    دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه های کامپیوتری برچسب ها: همه چیز در مورد شبکه های کامپیوتریشبکه های کامپیوتری چیستشبکه های کامپیوتری pdfانواع توپولوژی شبکه های کامپیوتریمزایای شبکه های کامپیوتریتعریف شبکه های کامپیوتریانواع شبکه های کامپیوتریشبکه های کامپیوتری doc رفتن به…

  • تحقیق بررسی استفاده از هم بستگی متقابل در ماشین های بردار پشتیبان برای دسته بندی سیگنال مغزی

    پروژه بررسی استفاده از هم بستگی متقابل در ماشین های بردار پشتیبان برای دسته بندی سیگنال مغزی,تحقیق بررسی استفاده از هم بستگی متقابل در ماشین های بردار پشتیبان برای دسته بندی سیگنال مغزی,تحقیق ماشین بردار پشتیبان,مقاله بررسی استفاده از هم…

  • بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله بر افزایش رضایت زناشویی بیماران معتاد درطول درمان

    بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله بر افزایش رضایت زناشویی بیماران معتاد درطول درمان برچسب ها: پایان نامه آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله پایان نامه رضایت زناشویی اعتیادعوامل مؤثر در رشد خودآگاهياهميت خودآگاهي در روابط زوجينابعاد…

  • بررسی نقش ضمانت نامه های بانکی در تهیه منابع پولی و ارائه راهکارهایی برای افزایش آنها

    بررسی نقش ضمانت نامه های بانکی در تهیه منابع پولی و ارائه راهکارهایی برای افزایش آنها برچسب ها: ضمانت نامه شرکت در مناقصه شرکت در مزایده حسن انجام کار استرداد کسر وجه الضمان استرداد پیش پرداختپایان نامه بررسی نقش ضمانت…

  • پاورپوینت طراحی شهری خیابان کارگر

    پاورپوینت تحلیل فضای حد فاصل میدان انقلاب اسلامی تا میدان حر,پاورپوینت طراحی شهری خیابان کارگر,پروژه تحلیل فضای شهری,تحلیل خیابان کارگر,دانلودپاورپوینت طراحی شهری خیابان کارگر,طراحی شهری خیابان کارگر,فضای حد فاصل میدان انقلاب اسلامی تا میدان حر دانلود فایل اصلی پاورپوینت طراحی…

  • دانلود پرسشنامه معنی یا هدف زندگی ماهولیك و کرامباف (PIL)

    (PIL),Meaning or purpose of life questionnaire,پرسشنامه رایگان روانشناسی,پرسشنامه ما,پرسشنامه هدف زندگی,دانلود پرسشنامه PIL,دانلود پرسشنامه معنی یا هدف زندگی ماهولیك و کرامباف (PIL),دانلود رایگان پرسشنامه معنی یا هدف زندگی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه معنی یا هدف زندگی ماهولیك و کرامباف…

  • بررسی شناخت ريشه اي بي نظمي هاي اجتماعي

    بررسی شناخت ريشه اي بي نظمي هاي اجتماعي,بی نظمی های اجتماعی,پایان نامه بررسی شناخت ريشه اي بي نظمي هاي اجتماعي دانلود فایل اصلی بررسی شناخت ريشه اي بي نظمي هاي اجتماعي از سایت دانلود فایل شناخت ريشه اي بي نظمي…

  • پاورپوینت جزوه مبانی علم رایانه

    پاورپوینت جزوه مبانی علم رایانه برچسب ها: کتاب مبانی علم رایانه pdfجزوه مبانی کامپیوترجزوه مبانی کامپیوتر سوم دبیرستاندانلود کتاب کار مبانی کامپیوتر سوم دبیرستانجزوه مبانی کامپیوتر دانشگاه شریفجزوه مبانی کامپیوتر وبرنامه نویسی مقدماتیمبانی کامپیوتر و برنامه نویسی مقدماتیمبانی کامپیوتر رفتن…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تراشکاری و قالب سازی و قطعه سازی خودرو

    امکان سنجی,طرح توجیهی تراشکاری,طرح توجیهی و کارآفرینی قالب صنعتی,طرح کارآفرینی تراشکاری و قالب سازی,طرح کسب و کار تراشکاری و قالب سازی,طرح کسب و کار قالب قطعه ماشین,قالب سازی,قطعه سازی,کارآفرینی تراشکاری,کارآفرینی تراشکاری و قالب سازی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پاورپوینت بررسی مدرسه آقا بزرگ کاشان

    پاورپوینت بررسی مدرسه آقا بزرگ کاشان دانلود پاورپوینت بررسی مدرسه آقا بزرگ کاشان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت پاورپوینت بررسی مدرسه آقا بزرگ کاشان،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.…

  • پیشینه ومبانی نظری بهزیستی روان‌شناختی

    پیشینه ومبانی نظری بهزیستی روان‌شناختی دانلود پیشینه ومبانی نظری بهزیستی روان‌شناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست : بهزیستی روان‌شناختی مفهوم بهزیستی روان‌شناختی جدول 4 - 2 ، تحقیقات انجام‌شده در مورد بهزیستی…

  • پاورپوینت استنت

    پاورپوینت استنت برچسب ها: مضرات استنت قلبفیلم استنت گذاری قلبدوام استنت قلبطول عمر استنت قلباستنت قلبی قابل جذبدرد بعد از استنت گذاریاستنت مغزیقیمت استنت امریکایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استنت دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • منشورهای مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی

    منشورهای مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی دانلود منشورهای مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل منشورهای مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی بخش اول:اساسنامه موسسه فرهنگی ایکوموس ایران بخش دوم:قطعنامه‌هاي…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی

    مبانی نظری پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق چرم…

  • گستره نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و انواع سبک های شناختی

    گستره نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و انواع سبک های شناختی برچسب ها: گستره نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و انواع سبک های شناختیانواع سبک های شناختیسبک های تکانش و تاملیسبک های یادگیری فیس چرسبک های همگرا واگرا رفتن به…

  • مقایسه سقف کوبیاکس با سقف یوبوت و پیش تنیده

    مقایسه سقف کوبیاکس با سقف یوبوت و پیش تنیده دانلود مقایسه سقف کوبیاکس با سقف یوبوت و پیش تنیده دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مقایسه سقف کوبیاکس با سقف یوبوت و پیش تنیده فهرست مقدمهسقف یوبوت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغییرات کاربری اراضي شهری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغییرات کاربری اراضي شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغییرات کاربری اراضي شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 . مقدمه 11 2 - 2…

  • پيشينه تحقيق پیمان شکنی زناشویی

    پيشينه تحقيق پیمان شکنی زناشویی دانلود پيشينه تحقيق پیمان شکنی زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیمان شکنی زناشویی خیانت یا‌ عهدشکنی زناشویی‌ نوعی درگیری جنسی ، عاطفی ، یا عاطفی - جنسی‌…

  • پاورپوینت علم شیمی در قرآن

    پاورپوینت علم شیمی در قرآن برچسب ها: علم شیمی در قرآن کریمفیزیک در قرانحدیث در مورد اتمآیات قرآن در مورد انرژیآیات قرآن در مورد علوم تجربیشیمی در قرآن pdfآهن در قرآنانرژی هسته ای در قران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روش هاي تأمين مالي

    پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روش هاي تأمين مالي دانلود پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روش هاي تأمين مالي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…