برنامه فیزیکی طراحی پایانه دریای,پایان نامه معماری پایانه دریایی,دانلود مطالعات معماری طراحی پایانه دریایی,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی پایانه دریایی,طراحی پایانه دریایی,ظوابط و استانداردهای طراحی پایانه دریایی,معماری طراحی پایانه دریایی
دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی پایانه دریایی از سایت
دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی پایانه دریاییدر قالب Word و 307 صفحه و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ،دفاع ،چاپ و کنفرانس میباشد========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:پيشگفتاراز آنجا كه گردشگري به عنوان بخش مهمي از دوران زندگي است كه با جابجايي مكان، فعاليت ذهني، تجربه جديد و خلاقيت همراه مي باشد، شناخت آن به عنوان نوعي عمل «فعال و پويا» لازم مي باشد. «از يک ديدگاه، گردشگري يك پديده چند بعدي و پيچيده انساني است كه از طريق آن، انسان در كانون ارتباطات مختلف شامل طبيعت، ديگران، خويشتن و فعاليت قرار مي گيرد كه در آنها ارزشها و لذت هاي عاطفي، جسماني، شناختي، اجتماعي و زيباشناسي در هم مي آميزد. و اثرات عميق و پايدار در زندگي انسان به وجود مي آورد كه در نهايت به اعتلاي «كيفيت زندگي» مي انجامد.جهانگردي يك ابزار گفتگوي فرهنگي وايجاد تفاهم است . ودرتمام طول تاريخ بشر تا عصر صنعت چنين بوده است . ولي چگونگي جلوه هاي جهانگردي از عصر صنعت تا به امروز اين اصل را ازصورت عام فراگير خود دور كرده است . صنعت ، با تمام جلوه هاي فني و اجتماعي خود ، برجهانگردي همانند هرچيز ديگر ، اثرهاي آشكار بجا نهاده است . يكي از اثرهاي عمده اي كه صنعت جديد وپيامدهاي اجتماعي آن ، برپديده جهانگردي فرو نهاده ، دور كردن جهانگردي از معناهاي فرهنگي آن است . جهانگردي درعصر صنعت وماشين . بيش از آنكه يك حركت فرهنگي باشد ، يك حركت روان شناختي اجتماعي شده است . انبوه عظيم مسافران وسياحتگراني كه به كشوري سفر مي كنند وزماني را درآنجا به سر مي برند، بي آنكه با فرهنگ زنده آن ديار كمترين تماسي حاصل كنند. گروههاي بزرگ سياحتگران كه اين روزها از اين كشوري به كشوري سفر مي نمايند. فرصت وزمينه آن را نمي يابند كه با مردم آن سرزمين ارتباط وتفاهمي برقرار كنند، ويا از فرهنگ وشيوه زندگي مردم آن كشور حتي آگاهي اندكي به دست آورند ونيز چه بسيارند گروههاي جهانگردي كه به كشوري وارد مي شوند ونه تنها با مردم آنجا وشيوه هاي زندگيشان آشنائي نمي يابند . بلكه برداشتهاي نارسا ودور از واقع هم حاصل مي كنند ونيز چه بسيارند گروهاي جهانگردي كه با اميد وخوش بيني به كشوري مي روند وبا حرمان وافسردگي ازآنجا باز مي گردند .جهانگردي پول و جمعيت را ازمراكز تمركز وثقل صنعتي بسوي روستاها و نقاط طبيعي با جاذبه هاي مهيا ميكشاند وبلحاظ اينكه پول جهانگرد نيز همچون خود او درحركت وجريان است ، هر واحد پول جهانگرد برحسب درجه رشد اقتصادي ممالك ، از 3 تا 10 بار درسال دست بدست مي گردد . لذا جهانگردي موجب بوجود آمدن بازده مضاعف دراقتصاد آن كشور مي شود. معمولاً جهانگردي را دراصطلاح اقتصادي ، صادرات نامرئي محصولات وخدمات مينامند زيرا در حاليكه اثر اقتصادي آن درتراز پرداختهاي يك كشور مشهود وظاهر مي گردد معهذا اين اثر اقتصادي كه قسمت اعظم آن ناشي از استفاده از ارائه خدمات افراد يك كشور دركشورهاي خارج است, همانند جريان كالاهاي صادراتي ديگر مشهود ومعلوم نمي باشد.فهرست مطالب به صورت زیر میباشد:پايانه دريايي 2تقديم به : 3سپاسگزاري : 3هيئت داوران 4پيشگفتار 5انگيزه انتخاب موضوع 7چکيده 10سفر و توريسم 121– 1– سفر: 121– 1– 1–تاريخ سفر: 121– 1– 2– سفر در قرآن: 13آيه 46 سوره حج: 131– 2–توريسم: 141– 2– 1–معاني واژه: 14ب ) جايگاهي در تعريف توريست براي گروههاي زير نمي توان قلمداد کرد: 151–2–2–توريسم و دو نگرش غالب: 171–2–2–1–رويکرد اقتصادي و سياسي : 171–2–2–2–ديدگاه کارکردي: 171–2–3–اهميت برنامه ريزي توريسم و توسعه پايدار: 181–2–4– سفروعوامل انگيزشي: 191– 2– 4– 1– انگيزه هاي قومي: 201–2–4–2–انگيزه هاي هنري: 211–2–4–3–انگيزه هاي تاريخي: 211-2-4-4-انگيزه هاي طبيعت گرا: 211-2–4–6–انگيزه هاي کاري: 221–2-5–تجزيه و تحليل آثار تبعي جريان گردشگري بر مقاصد توريستي: 221–2–5–1–آثاراقتصادي توريسم: 221–2–5–2–آثار منفي اقتصادي توريسم: 241–2–5–3–تاثيرات محيطي توريسم: 251–2–5–4–اثرات منفي زيست محيطي توريسم: 261–2–5–5–اثار فرهنگي–اجتماعي توريسم: 271–2–5–6– آثار منفي فرهنگي–اجتماعي توريسم: 291–2–6–تورسم در استان گيلان: 30گردشگري (Tourism ) 332-1-اشكال گردشگري: 342-2-ديدار كنندگان بين المللي: 342-2-1-بازديد كننده بومي (Domestic visitor): 352-2-2-ديدار كننده براساس اشكال گردشگري: 352-3-گردشگري در ايران: 362-3-1-تنوع عوامل ومناظر طبيعي ايران: 372-3-2-حوزه هاي تاريخي–فرهنگي گردشگري درايران: 392-3-3-جاذبه ها وزمينه هاي هنري: 39آب 413-1-آب و اديان: 413-2-آب از ديدگاه قرآن: 434-1-آب منشأ حيات: 454-2-درياي خزر: 474-2-1-مشخصات فيزيکي و جغرافيايي آن: 474-2-2-مرداب انزلي: 484-2-3- موقعيت تاريخي و جغرافيايي درياي خزر و تاثيرات حمل و نقل دريايي در اقتصاد و بافت اجتماعي شمال ايران: 484-2-4- وضعيت اقتصادي درياي خزر: 494-2-4-1- وضعيت و اهميت اقتصادي: 494-2-4-2- درياي خزر و منابع ثروت: 504-2-4-3-درياي خزر و امکانات بالقوه آن: 51حمل ونقل دريايي 545-1-گذري بر تعريف و مفهوم پايانه: 545-1-1-تعريفي که سازمان پايانه ها و حمل ونقل کشور در مورد پايانه ها ارائه ميدهد: 555-2-پايانه هاي دريايي: 565-3-تاريخچه حمل و نقل دريايي: 575-4-اهميت حمل و نقل دريايي: 585-5-اهميت حمل و نقل آبي: 595-6-چشم انداز آينده حمل و نقل کالا در درياي خزر: 595-7-شبکه ارتباطي حمل و نقل دريايي موجود: 605-8-حمل و نقل دريايي و مشکلات پيراموني: 615-9-گشودن معابر درياي طلسم شده در بستر تاريخ: 62شناخت پايانه دريايي و وسايل حمل و نقل دريايي 656-1-شناخت پايانه مسافربري دريايي: 666-2-اهداف پايانه مسافربري دريايي: 666-2-1-شناخت فعاليت هاي دريايي: 676-2-3-مزاياي حمل و نقل دريايي: 68مشخصات حمل و نقل دريايي: 726-3-قدرت حمل شناورها: 736-3-1-منظم بودن سرويس: 736-3-2-ايمني: 746-3-3-حمل و نقل بار دريايي: 756-3-4-اجناس : 756-4-وسايل ترابري دريايي: 76چند نمونه از کشتي ها 776-5-شناخت وسايل ترابري دريايي و کشتي راني: 786-5-1-مشخصات فيزيکي شناورها (قسمتهاي متشکله): 786-6-تيپ شناسي: 793-نسل سوم : تيپ اقماري satellite 804-نسل چهارم : سيستم خطي 816-6-1-اصل سادگي الزامي: 826-7-مسئله فرم فضاي معماري و عملکردي بهره برداري: 826-8-ضرورت توسعه حمل و نقل: 836-9-دسته بندي عوامل در طراحي پايانه: 846-9-1-مراحل و روش طراحي سيستم پايانه اي: 846-9-2-تعيين اهداف و احکام طراحي: 856-9-3-معيار و ضوابط طراحي (ضوابط کلي براي ارزشيابي برنامه ريزي طراحي هاي اوليه): 866-10-مراحل طراحي پايانه: 866-11-خصوصيات بين المللي بودن کشتي راني: 886-12-اتحاديه کشتي راني کشورهاي اسلامي :(isa) 896-12-1-اتحاديه بين المللي بنادر و لنگرگاهها (iaph): 896-12-2-اتحاديه بين المللي چراغ هاي دريايي (Iala): 90گيلان و هويت تاريخي 927-1-اقوام ايران: 927-2-نژاد گيل: 927-3- نام گيلان: 937-4- گيلان و قدمت خط: 947-5-معماري گيلان: 947-5-1 آشنايي با معماري گيلان: 947-5-2-عوامل موثر در معماري بومي گيلان: 957-5-3-عوامل طبيعي و جغرافيايي: 967-5-4-عوامل اقتصادي ومعيشتي 977-5-4-1عوامل فرهنگي و اجتماعي: 977-5-5-مصالح و فنون ساختماني: 987-5-6-الگوهاي معماري بومي گيلان: 997-5-7-ويژگي هاي اصلي معماري بومي گيلان: 1028-1-مختصات استان گيلان: 108جغرافياي طبيعي گيلان: 8-1-2- 1118-2-رودها و منابع آبي مهم: 1138-3-انسان در سواحل درياي خزر(تاريخ استقرار گيلان) 113پراكندگي جغرافيايي جمعيت در نقاط روستايي و شهري 1148-3-1-نژاد مردمان ساكن گيلان: 1158-3-2-صنعت: 1168-3-3-صنايع دستي: 1178-3-4-دستبافي (نساجي سنتي): 117طراحي سنتي و حصير بافي: 8-3-5-نگارگري 1178-3-6-گليم بافي: 1188-3-7-جاجيم بافي: 1188-4-آيينهاي گيلاني: 119كشوري: گيلان در تقسيمات 1208-5-شهرستان رشت: 1218-5-1- شهرستان لاهيجان: 1218-5-2-شهرستان لنگرود: 1228-5-3-شهرستان رودسر: 1228-5-4-شهرستان تالش: 1239-1- جغرافياي طبيعي و اقليمي گيلان: 1309-1-1- مساحت و موقعيت استان گيلان: 1309-1-3-ارتفاعات گيلان: 1319-1-4-آب و هواي استان گيلان: 1319-2- گونه هاي آب وهوايي استان گيلان: 1319-2-1- در استان گيلان حضور سه نوع آب و هوا قابل تشخيص است: 1319-2-2- سه جريان هوايي منطقه اي که موجب بارش در گيلان مي شوند: 1329-2-3- خاک هاي گيلان : 1339-3- جغرافياي انساني استان گيلان: 1359-3-1- جمعيت استان گيلان: 1359-3-2- فعاليتهاي اقتصادي در استان گيلان: 135تاريخ انزلي 13610-1- پيدايش انزلي: 13610-2-سطح انزلي به تفکيک نوع خاکي: 13710-2-1- بندر انزلي و توسعه: 13810-2-2- وجه تسميه انزلي: 14010-3- نقش انزلي در تاريخ نوين گيلان: 14110-3-1-جاذبه هاي گردشگري در بندر انزلي: 14410-3-2- جاذبه هاي طبيعي: 14510-3-3- جاذبه تاريخي و يادماني: 14510-3-4- جاذبه هاي زيارتي: 14610-3-5- جاذبه هاي اقتصادي: 14610-4-بررسي ظرفيهاي پذيرش توريست در بندر انزلي: 1461 – ساماندهي توريسم پيش از انقلاب اسلامي: 146ساماندهي توريسم بندر انزلي بعد از انقلاب اسلامي : 147جغرافياي طبيعي و اقليمي بندر انزلي 14911-1-موقعيت استاني بندر انزلي: 15011-1-1-خصوصيات اقليمي شهرستان بندر انزلي: 15011-1-2-بارندگي : 15111-1-3-رطوبت 15111-1-5- باد . 15111-1-6- باد در باورداشت مردم 15211-1-7خصوصيات تابش: 15311-2- طبقه بندي اقليمي: 15311-2-1-ويژگي اقليمي احساس آسايش: 15411-3-زمين شناسي و ساختار بندر انزلي: 155بندر انزلي 15612-1-1-جمعيت در بندر انزلي: 16012-1-2-ترکيب سني و نسبت جنسي: 16112-1-2-نيروي انساني و اشتغال و جمعيت فعال اقتصادي: 16112-2-ساختارهاي اقتصادي بندرانزلي: 16212-2-1-توليدات گياهي و جانوري: 16212-2-2-معادن و صنايع: 16312-2-3-صنايع دستي: 16312-2-4-بندرگاه و گمرک: 16412-2-5-گردشگري: 16412-3-اقتصادي بندر انزلي: 16512-3-1-ويژگي هاي عمومي شهرستان بندر انزلي: 16512-4-ويژگي اقتصادي و نقش بندر انزلي در عملكرد بنادر كشور: 17112-5-صادرات: 17712-6-عملكرد مالي و بيلان سالانه بندر انزلي: 18212-7-بررسي اقتصادي كشورهاي همسايه و همجوار درياي خزر: 18512-7-1-فروپاشي اتحاد جماهير شوروي سوسياليستي: 18512-8-كشورهاي مستقل مشترك المنافع (cis): 18712-8-1-جمهوري آذربايجان: 18912-8-2-روسيه: 19912-8-3-جمهوري تركمنستان: 20512-8-4-جمهوري قزاقستان: 21112-9تحولات اقتصادي ايران و بازرگاني خارجي در سالهاي اخير: 21312-9-1-مبادلات بازرگاني ايران و سهم كشورهاي همسايه در درياي خزر: 21312-10-شناخت مبادي و مقاصد: 21512-11-شبكه هاي ارتباطي دريائي: 21812-11-1 -پيش بيني آينده: 22012-12-تاريخچه راههاي ارتباط: 22212-12-1-انسان و راه: 22212-12-2-ايران باستان و حرکت: 22312-12-3-اروپا و ابتداي تکاپو: 22412-13-انسان و راه آبي: 22412-14-ايران و توسعه مسيرهاي دريايي: 22512-14-1-تاريخ کشتيراني و حمل و نقل دريايي ايرانيان: 225بررسي نمونه هاي موجود در ايران 23013-1-کارخانه کشتي سازي: 23313-2-بندر نوشهر 24013-2-1-تاريخچه بندر نوشهر: 24113-2-2-ويژگي هاي بندر نوشهر: 24113-2-3-محوطه هاي بندري: 24313-3-بندر شهيد رجايي: 24313-4-بندر شهيد باهنر: 24413-5-بندر خرمشهر: 24613-6-بررسي نمونه هاي خارجي: 246ترمينال مسافربري يوکوهاما: 246Poio –zaera alejandro +farshid moussavi جايزه اول 24813-7-1-ميدان نبرد: 25013-7-2-پيچيدگي: 25113-7-3-بي بازگشت : 25113-7-4-ارتباط: 252ترمينال دريايي hamburg / اثر William alsop & stormer 25413-8-ترمينال مسافر بري harumi وtokyo / اثر ua &minoru takeyama 25713-9-پايانه ساکاي ميناتوشي: 25813-10-شبيه سازي دريايي روتردام ، هلند 1995 259الگوهاي طراحي 26014-1-مقدمه: 26014-1-1-بنادر و نظريه انتقال به خارج شهر: 26014-2-ترمينالها و ملزومات طراحي: 26114-3-عنصر عمده در ترمينال مسافربري دريايي: 26314-3-1-نقش يکسري از ترمينال: 26314-3-2-سطوح عملکرد و فعاليتهاي وابسته در ترمينال: 26414-3-3-الگوي نموداري ترمينال مسافربري: 267الگوي طراحي پايانه مسافري دريايي 267دسته بندي فضاهاي تشکيل دهنده پايانه دريايي 26714-3-4-ورودي ها وخروجي ها: 26714-3-5-پارکينگ ها: 26814-3-6- محوطه سازي سايت: 26814-3-7-فضاهاي مورد نياز براي طي مسير مسافران: 26814-3-8- فضاهاي خدماتي رفاهي مسافران: 27014-3-9-فضاهاي مکمل فضاهاي رفاهي: 27014-3-10-بخش تسهيلات شهروندان: 27114-3-11- بخش اداري: 27114-3-12-عرشه مسافري و بار: 27214-3-13- فضاهاي انتظامي: 27214-3-14-تاًسيسات: 27314-4-محوطه اسکله: 27314-5-اساس طراحي پايانه: 27314-6- حوره بندي فضاهاي پايانه دريايي مسافر : 27414-6-1- حوزه خدمات اداري: 27414-6-2- حوزه خدمات مسافري: 27414-6-3-حوزه خدمات رفاهي: 27414-6-4-حوزه خدمات باري: 27614-6-5-حوزه خدمات فني و مهندسي: 27614-6-6-حوزه خدمات ايمني و اضطراري: 276توجيه طرح 27715-1-روند طراحي: 27815-2-تنديس گري با نور: 27915-3-بيان طراحي: 28015-3-1-کانسپت طرح: 28015-3-2-نماددايره و کره: 28215-3-3-نماد مربع: 28315-4-سازه ومصالح: 28315-5-تأسيسات: 28415-5-1-تأسيسات الكتريكي: 28615-5-2-سيستم برق مركزي: 28615-5-3-سيستم هاي ارتباطي: 28615-5-4-جمع آوري آبهاي سطحي: 28715-5-5-شبكة آب و فاضلاب: 28715-6- تحليل سايت: 28815-6-1-وضع موجود: 28815-6-2-اسكله ها: 28815-6-3-تجهيزات: 28915-6-4-معابر و انبارهاي باز: 28915-7-ساختمان ها: 29115-8-موقعيت طرح: 29215-9-دسترسي به سايت: 29315-9-1-مجاورتها: 29515-9-2-وزش باد: 29615-9-3-شيب و توپوگرافي: 29715-9-4-ديد و منظر: 297جدول متراژ فضایی 305فهرست منابع و مأخذ 306پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
برچسب ها:
دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی پایانه دریایی دانلود مطالعات معماری طراحی پایانه دریایی معماری طراحی پایانه دریایی طراحی پایانه دریایی پایان نامه معماری پایانه دریایی ظوابط و استانداردهای طراحی پایانه دریایی برنامه فیزیکی طراحی پایانه دریای
دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی پایانه دریاییدر قالب Word و 307 صفحه و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ،دفاع ،چاپ و کنفرانس میباشد