مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ویلای لوکس و مدرن ۱۱ میلیاردی در محمدشهر کرج

    ویلای لوکس و مدرن ۱۱ میلیاردی در محمدشهر کرج دانلود ویلای لوکس و مدرن ۱۱ میلیاردی در محمدشهر کرج دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ویلای لوکس و مدرن ۱۱ میلیاردی در محمدشهر کرج…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق کارآفريني

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق کارآفريني دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق کارآفريني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 10 2 - 2 - کارآفريني 11 2 - 2…

  • گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه

    دانلود گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه,شرکت پی ریزان نمونه,گزارش کارآموزی,گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه از سایت دانلود فایل دانلود گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونهدر قالب Word و 14…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سنگ

    دانلود پاورپوینت با موضوع سنگ برچسب ها: سنگ چیستانواع سنگطبقه بندی سنگ هاتحقیق در مورد انواع سنگ هاانواع سنگ ساختمانیسنگ قیمتیسنگ رسوبیانواع سنگ سیاه قیمتی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع سنگ دسته بندي : زمین شناسی جزئیات…

  • فایل پاورپوینت فرودگاه باراخاس مادرید

    فایل پاورپوینت فرودگاه باراخاس مادرید برچسب ها: دانلود پاورپوینت فرودگاه باراخاس مادریدفرودگاه باراخاس مادریدفرودگاهريچارد راجرزباند فرودگاهپاورپوینت آشنایی با فرودگاه باراخاس مادریدAeropuerto de Madrid Barajasپاورپوینت فرودگاه باراخاس مادریدفرودگاه بین المللی باراخاس رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت فرودگاه باراخاس مادرید دسته…

  • پاورپوینت شيمی مواد غذايی

    پاورپوینت شيمی مواد غذايی برچسب ها: شیمی مواد غذایی pdfشیمی مواد غذایی chemistryجزوه شیمی مواد غذاییکتاب شیمی مواد غذاییتجزیه مواد غذاییمیکروبیولوژی مواد غذاییدانلود رایگان کتاب شیمی مواد غذایی دکتر حسن فاطمیسوربیتول در صنایع غذایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شيمی…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز توانبخشی معلولین

    برنامه فیزیکی طراحی مرکز توانبخشی معلولین,پایان نامه معماري طراحی مرکز توانبخشی معلولین,رساله معماري طراحی مرکز توانبخشی معلولین,طراحی معماری مرکز توانبخ,ظوابط و استانداردهای طراحی مرکز توانبخشی معلولین,مطالعات معماري طراحی مرکز توانبخشی معلولین دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتماد به نفس

    پیشینه و مبانی نظری اعتماد به نفس دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتماد به نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد به نفس تعریف اعتماد به نفس : اعتماد به نفس عبارتست از…

  • بررسی رابطه بین مسئولیت‌پذیری و کمال‌گرایی با جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

    بررسی رابطه بین مسئولیت‌پذیری و کمال‌گرایی با جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برچسب ها: کمال گرایی مسئولیت پذیری جهت گیری هدف رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه بین مسئولیت‌پذیری و کمال‌گرایی با جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه آزاد…

  • ادبیات نظری تحقیق عقد و فسخ و اقاله و انفساخ در فقه و حقوق

    ادبیات نظری تحقیق عقد و فسخ و اقاله و انفساخ در فقه و حقوق دانلود ادبیات نظری تحقیق عقد و فسخ و اقاله و انفساخ در فقه و حقوق دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث…

  • مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوش‌های چندگانه و روش متداول بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان دختر8-7ساله

    مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوش‌های چندگانه و روش متداول بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان دختر8-7ساله برچسب ها: پایان نامه هوشهای چندگانه‌مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوش‌های چندگانه و روش متداول بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان دختر87سالهمبانی نظریه‌ی هوش‌های چندگانهابعاد…

  • شهرک و مجتمع مسکونی

    شهرک و مجتمع مسکونی دانلود شهرک و مجتمع مسکونی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل شهرک و مجتمع مسکونی فهرست شهرک شوشتر نوHabitat67Kanchanjunga آپارتمان / چارلز کوریا Spittelau viaductsفازهای 1و2و3شهرک اکباتان آپارتمان مسکونی مارسیRokko شوشتر نو- نگاهی…

  • پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو و همکاران (2005)

    پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو و همکاران (2005) دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو و همکاران (2005) دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو 5 4 3 2 1 سوالات / بی…

  • پاورپوینت سلسله تک سلولیها

    پاورپوینت سلسله تک سلولیها برچسب ها: انواع تک یاخته ای هاپروتوزوا چیستجاندار چیستانواعی از تک یاخته ای ها در قطره ی آبشاخه های جانورانطبقه بندی حرکت حیواناتاسامی جانورانتحقیق در مورد جانوران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سلسله تک سلولیها دسته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 12 2 - 2 - مبانی نظری 12 2 -…

  • پایان نامه معماري طراحي کانون پرورش فکری کودکان

    برنامه فیزیکی طراحی مهد کودک,پایان نامه معماري طراحي کانون پرورش فکری کودکان,رساله معماري طراحي کانون پرورش فکری کودکان,ضوابط و سرانه های مورد استفاده در طراحی مهد کودک,طراحي مع,مطالعات معماري طراحی مهد کودک,معماري طراحي کانون پرورش فکری کودکان دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری اختلالات رفتاری

    پیشینه و مبانی نظری اختلالات رفتاری دانلود پیشینه و مبانی نظری اختلالات رفتاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلالات رفتاری فهرست مطالب : نظریه های مختلف در مورد اختلالات…

  • پاورپوینت اختلال آب و الکترولیت

    پاورپوینت اختلال آب و الکترولیت برچسب ها: پاورپوینت اختلال آب و الکترولیت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اختلال آب و الکترولیت دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت اختلال آب  و الکترولیتقالب بندی: پاورپوینتتعداد…

  • پاورپوینت کتاب تاریخ(1) درس مطالعه و کاوش در گذشته های دور

    پاورپوینت کتاب تاریخ(1) درس مطالعه و کاوش در گذشته های دور برچسب ها: دوره های تاریخی ایران به ترتیبخلاصه تاریخ ایرانتاریخ ایران قبل از اسلامتاریخ ایران از ابتدا تا کنونقدمت ایران باستانقدمت ایران چند سال استقدیمی ترین شهرهای ایران به…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل سکوت سازمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل سکوت سازمانی,پيشينه پژوهش پیامدهای سکوت سازمانی,پيشينه تحقيق تعریف سکوت سازمانی,پيشينه نظري انواع سکوت سازما,چارچوب نظري سكوت كاركنان,فصل دوم پايان نامه ارشد پیدایش سکوت سازمانی,مباني نظري سکوت سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت آسیب شنوایی

    پاورپوینت آسیب شنوایی برچسب ها: درمان کم شنوایی بدون سمعکدرمان کم شنوایی گوش چپدرمان کم شنوایی در کودکانعلت کم شدن شنوایی گوش چپدرمان کم شنوایی حسی عصبی با طب سنتیکاهش شنوایی ناگهانیدرمان کم شنوایی با زالو درمانیدرمان کم شنوایی گوش…

  • پاورپوینت کودک و فاجعه

    پاورپوینت کودک و فاجعه دانلود پاورپوینت کودک و فاجعه دسته بندي : پرستاری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره کودک و فاجعه ،در حجم 21 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: بچه ها به طور متفاوتی به استرس پاسخ…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولید انواع توپ ورزشی

    پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه تولید توپ ورزشی,پروژه کارافرینی تولید توپ فوتبال,توجیه اقتصادی خط تولید توپ,دانلود طرح توجیهی تولید توپ,طرح توجیهی تولید توپ,طرح توجیهی ساخت توپ ورزشی,طرح کارافرینی تولید توپ پلاستیکی,طرح کسب و کار تولید توپ بادی دانلود فایل اصلی طرح…

  • پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)

    پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) دانلود پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) و خلاصه ای بر سیستم Light ABC…

  • پاورپوینت تاثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی

    پاورپوینت تاثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی دانلود پاورپوینت تاثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل بدن انسان در برابر تغییرات محیطی آسیب پذیر است. پاسخ های بی شمار…

  • پاورپوینت در مورد نور پردازی ساختمان

    پاورپوینت در مورد نور پردازی ساختمان دانلود پاورپوینت در مورد نور پردازی ساختمان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل برای دیدن اجسام اولین شرط نور است. اگر نور نباشد دیدن اجسام نیز امکان پذیر نیست. تمام رنگ…

  • پاورپوینت رفتار لرزه ایی پل های بتنی

    پاورپوینت رفتار لرزه ایی پل های بتنی برچسب ها: دانلود پاورپوینت رفتار لرزه ایی پل های بتنیپاورپوینت بررسي رفتار لرزه اي پلهاي بتني چند دهانه با دال پيوندپل بتنی پند دهانه با دال پیوندبررسی رفتار لرزه ایی پل بتنیپل های…

  • پاورپوینت زندگی نامه دالتون

    پاورپوینت زندگی نامه دالتون دانلود پاورپوینت زندگی نامه دالتون دسته بندي : سایر جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت زندگی نامه دالتون، در 15 اسلاید. بخشی از متن فایل: جان دالتون در انگلستان در ششم سپتامبر سال ۱۷۶۶میلادی متولد…

  • فایل اتوکد نقشه های فاز1و2و3و4 شهر پردیس،در حجم5فایل اتوکد

    فایل اتوکد نقشه های فاز1و2و3و4 شهر پردیس،در حجم5فایل اتوکد برچسب ها: دانلود نقشه های شهر پردیسنقشه های اتوکد فاز1و2و3و4 شهر پردیسنقشه های اتوکدی شهر پردیسنقشه فازهای شهر پردیسفایل اتوکد نقشه های فاز1و2و3و4 شهر پردیسنقشه های شهر پردیسشهر پردیسنقشه اتوکد فازهای…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت استعداد

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت استعداد دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت استعداد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت استعداد مقدمه امروزه سازمانها بخوبي دريافته اند كه به منظور موفقيت در اقتصاد پيچيده…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش چندگانه و تفکر انتقادی

    مبانی نظری و پیشینه هوش چندگانه و تفکر انتقادی دانلود مبانی نظری و پیشینه هوش چندگانه و تفکر انتقادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - بخش اول : هوش ....................................................................................…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع معرفي اصول شئ گرائي براي مقابله با پيچيدگي نرم افزار

    دانلود پاورپوینت با موضوع معرفي اصول شئ گرائي براي مقابله با پيچيدگي نرم افزار برچسب ها: چرا شی گراییکلاس در برنامه نویسی چیستقواعد نامگذاری در جاوا مزاياي مدل شئ و كاربردهاي آن رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پاورپوینت اقتصاد كاربردي براي مديران

    پاورپوینت اقتصاد كاربردي براي مديران برچسب ها: اقتصاد كاربردي براي مديرانرشد اقتصاد رشد سولوتقاضا نیروی کارعرضه کل تراز داخلی و تراز خارجی اقتصاد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اقتصاد كاربردي براي مديران دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش…

  • فیلم آموزش کامل درس پنجم عربی پایه نهم - الرَّجاء ( امید )

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس پنجم عربی پایه نهم - الرَّجاء ( امید ) از سایت دانلود…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری نگرش به تبلیغات اینترنتی

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری نگرش به تبلیغات اینترنتی دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری نگرش به تبلیغات اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نگرش به تبلیغات اینترنتی 2 - 5 - 1 - عناصر…