مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • فایل پاورپوینت بررسي عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهاي شهري

    فایل پاورپوینت بررسي عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهاي شهري برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهای شهریبررسی عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهای شهریسیل در محیط شهریمديريت سيلاب و مسيل هاپاورپوینت بررسی…

  • پيشينه تحقيق انگیزش پیشرفت تحصیلی

    پيشينه تحقيق انگیزش پیشرفت تحصیلی دانلود پيشينه تحقيق انگیزش پیشرفت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انگیزش تحصیلی انگيزش پيشرفت تحصيلي به رفتارهايي اطلاق مي شود كه منجر به يادگيري و پيشرفت مي…

  • پاورپوینت روشهای بیوتکنولوژی اصلاح گیاهان دارویی

    پاورپوینت روشهای بیوتکنولوژی اصلاح گیاهان دارویی دانلود پاورپوینت روشهای بیوتکنولوژی اصلاح گیاهان دارویی دسته بندي : علوم آزمایشگاهی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت روشهای بیوتکنولوژی اصلاح گیاهان دارویی،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ¥اگرچه…

  • انرژی هسته ای و کاربرد صلح آمیز آن

    انرژی هسته ای و کاربرد صلح آمیز آن برچسب ها: انرژی هسته ای صلح جهان اتم ماده رفتن به سایت اصلی انرژی هسته ای و کاربرد صلح آمیز آن دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه :…

  • ادبیات نظری وپیشینه تحقیق خشونت خانگی علیه زنان

    ادبیات نظری وپیشینه تحقیق خشونت خانگی علیه زنان برچسب ها: دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت خانگی علیه زنان مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت خانگی علیه زنان مبانی نظری خشونت خانگی علیه زنانخشونت خانگیخشونت زنان رفتن به سایت…

  • مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

    مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دانلود مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ایمان مذهبی و سلامت روان 2 - 3 - 1 .…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی,پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی,چارچوب نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی,فصل دوم پایان نامه با موضوع کارآفرینی,مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی (فصل…

  • دانلود مقاله بررسی تأثیر نور طبیعی فضاهای مسکونی بر کیفیت زندگی و سلامت روانی افراد

    افراد,بررسی,تأثیر,دانلود,روانی,زندگی,سلامت,طبیعی,فضاهای,کیفیت,مسکونی,مقاله,نور دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تأثیر نور طبیعی فضاهای مسکونی بر کیفیت زندگی و سلامت روانی افراد از سایت دانلود فایل چکیده ایجاد فضایی آرامش بخش و ارتباط با طبیعت که نور طبیعی برای ساکنین ساختمان ها فراهم…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مننژیت

    دانلود پاورپوینت با موضوع مننژیت برچسب ها: مننژیت باکتریاییانواع مننژیتمننژیت در نوزادانراههای انتقال مننژیتراههای پیشگیری از مننژیتدوره کمون مننژیتعلائم مننژیت در بزرگسالان چیستعوارض بیماری مننژیت چیست رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مننژیت دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روان در ایران و جهان

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روان در ایران و جهان دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روان در ایران و جهان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان در…

  • پاورپوینت سیستم های ارتقاء کیفیت

    پاورپوینت سیستم های ارتقاء کیفیت برچسب ها: سیستم های ارتقاء کیفیتچرا کیفیتمفهوم کیفیتتعاریف کیفیترويكرد سيستمي به مدیریترويكرد واقع بينانه در تصميم گيريرويكرد فرايندي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیستم های ارتقاء کیفیت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش…

  • مسجدجامع گوهرشاد مشهد

    مسجدجامع گوهرشاد مشهد دانلود مسجدجامع گوهرشاد مشهد دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مسجدجامع گوهرشاد مشهد فهرست معرفی مسجدمعماری مسجدایوان های مسجدتزئینات و کتیبه های مسجدکتیبه های قرآنگنبد مسجدمحراب مسجدکتیبه های اسما الهیکتیبه های اشعار فارسیکیتبه حدیثی…

  • معماری دوره ساسانيان

    معماری دوره ساسانيان دانلود معماری دوره ساسانيان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل معماری دوره ساسانيان فهرست ساسانیاننطام اداریفرهنگ و تمدندینهای منشعب از دین زرتشتزبان و خطمعماریعلت غایی آثار هنری در ایران ساسانیشاخصه‌های عملکردی هنرهای اسلامی ایرانیهنر…

  • پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان

    پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان دانلود پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خشونت خانگی علیه زنان خشونت عبارت است از هرگونه فعل یا…

  • پاورپوینت اثرات و پیامدهای شبکه های ماهواره ای بر خانواده

    پاورپوینت اثرات و پیامدهای شبکه های ماهواره ای بر خانواده دانلود پاورپوینت اثرات و پیامدهای شبکه های ماهواره ای بر خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دیدن برنامه های ماهواره در جامعه در…

  • پاورپوینت بررسی نظام اجتماعی در ساختار شهرهای ایران

    پاورپوینت بررسی نظام اجتماعی در ساختار شهرهای ایران برچسب ها: بررسی نظام اجتماعی در ساختار شهرهای ایرانتاثیر نهادهای اجتماعی بر شکل شهر در پیش از اسلاموضعیت سیاسی اجتماعی شهرهای پس از اسلاماستقلال شهر از حکومتویژگی های بارز دوره صفویخود اتکایی…

  • بررسی تأثیر ویژگی های کیفی حسابرس مستقل بر اقلام تعهدی غیرعادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس

    بررسی تأثیر ویژگی های کیفی حسابرس مستقل بر اقلام تعهدی غیرعادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس برچسب ها: اقلام تعهدی غیر عادی ویژگی های حسابرس مستقل موسسه حسابرسی خدمات غیر حسابرسی رقابت میان مؤسسات حسابرسیبررسی تأثیر ویژگی های…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی تعداد مشاهده: 220 مشاهده کد…

  • طرح توجیهی بررسي و توليد دو شاخ و پريز صنعتي

    پروژه کارآفرینی احداث کارخانه ترانس,توجیه فنی و اقتصادی صنعت برق,توجیه مالی تولیدی دوشاخ و پریز برق,خرید پروژه کارآفرینی تولید دوشاخ صنعتی,خرید طرح تولید پریز برق,دانلود امکان سنجی وسائل برقی,طرح توجیهی شرکت تولیدی پریز برق,طرح تولید دوشاخ برق دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پرسشنامه هراس و اضطراب اجتماعی

    پرسشنامه اضطراب اجتماعی کودکان,پرسشنامه اضطراب اجتماعی واتسون وفرند,پرسشنامه اضطراب اجتماعی ولز,پرسشنامه هراس اجتماعی spin,دانلود پرسشنامه اضطراب اجتماعی,دانلود رایگان پرسشنامه اضطراب اجتماعی,درمان دارویی اضطراب اجتماعی,هراس اجتماعی کانور دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه هراس و اضطراب اجتماعی از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت جایگاه استراتژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن

    پاورپوینت جایگاه استراتژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن برچسب ها: انواع مدلهای برنامه ریزی استراتژیکانواع مدلهای برنامه ریزی استراتژیکاجرا و پیاده سازی استراتژینمونه برنامه ریزی استراتژیک یک سازمانمدل برنامه ریزی استراتژیک برایسونکتاب پیاده سازی استراتژیماین فریدوریس…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی (فصل دوم )

    پيشينه تحقيق در پايان نامه یادگیری مهارتهای روانی,حرکتی (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه یادگیری مهارتهای حرکتی,مباني نظري پايان نامه آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای,مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی دانلود فایل…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش اعتیاد

    مباني نظري و پيشينه پژوهش اعتیاد دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش اعتیاد دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعاریف اعتیاد اعتیاد یک اصطلاح عامیانه وغیرعلمی و به معنای وابستگی بیمارگونه به مصرف یک یا چند…

  • پاورپوینت موریانه ها استادان معماری و شهرسازی

    پاورپوینت موریانه ها استادان معماری و شهرسازی برچسب ها: دانلودپاورپوینت موریانه ها استادان معماری و شهرسازیالگو موریانه در معماری و شهرسازیموریانه ها استادان معماری و شهرسازیشهر سازی کلاسیکپاورپوینت الگو موریانه در معماری و شهرسازیالگوی مورچه در شهرسازیپاورپوینت موریانه ها استادان…

  • نقش واسطه‌اي عزت نفس سازماني در رابطه بين عدالت سازماني با سازگاري شغلي در كاركنان

    ابعاد عدالت سازماني,ابعاد و زمينه,پایان نامه سازگاري شغلي,پایان نامه عدالت سازماني,پایان نامه عزت نفس سازماني,عوامل موثر بر سازگاري شغلي,نظريه هاي سازگاري شغلي,نقش واسطه‌اي عزت نفس سازماني در رابطه بين عدالت سازماني با سازگاري شغلي در كاركنان دانلود فایل اصلی نقش…

  • قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4

    قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4 دانلود قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4 دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم),ارزیابی کانال های بانکداری الکترون,انواع بانكداري الكترونيكي,بانكداري نوین,بانکداری اینترنتی,بانکداری تلفنی,بانکداری موبایلی,شبكه هاي بانكداري الكترونيكي,مبانی نظری بانکداری نوین دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل…

  • پاورپوینت موزه آبگینه و سفالینه

    پاورپوینت موزه آبگینه و سفالینه,تالارهای موزه آبگینه,تحقیق معرفی ساختمان موزه آبگینه,دانلود پاورپوینت موزه آبگینه و سفالینه,کتابخانه موزه آبگینه,مجموعه آثار موزه آبگینه,مقاله بررسی موزه آبگینه و سفالینه دانلود فایل اصلی پاورپوینت موزه آبگینه و سفالینه از سایت دانلود فایل دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مالیات و فرار و اجتناب مالیاتی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش راه های جلوگیری از فرار مالیاتی,پيشينه تحقيق دیدگاه های فرار مالیاتی,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق مالیات وفرار واجتناب مالیاتی (فصل دوم),فرار مالیاتی در ایران,فصل دوم پايان نام,مباني نظري نظریه های فرار مالیاتی,مقاله فرار مالیاتی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • بررسی تبیین و بررسی پارادایم خطی و غیر خطی و چگونگی تاثیر آن در معماری

    بررسی تبیین و بررسی پارادایم خطی و غیر خطی و چگونگی تاثیر آن در معماری,پارادایم خطی,پارادایم غیر خطی,معماری خطی,معماری غیر خطی,معماری کشورهای اسلامی,مقایسه تطبیقی معماری خطی و غیر خطی دانلود فایل اصلی بررسی تبیین و بررسی پارادایم خطی و غیر…

  • پاورپوینت مهدویت در اهل سنت

    پاورپوینت مهدویت در اهل سنت دانلود پاورپوینت مهدویت در اهل سنت دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مهدویت در اهل سنت،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: دیدگاه اهل سنت نسبت…

  • پاورپوینت طبقه بندی فولادهای ابزار

    پاورپوینت طبقه بندی فولادهای ابزار دانلود پاورپوینت طبقه بندی فولادهای ابزار دسته بندي : مواد و متالوژی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت طبقه بندی فولادهای ابزار ،در حجم 55 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه ها ونظریات انگیزه پیشرفت (فصل 2)

    پایان نامه انگیزه پیشرفت,پيشينه پژوهش تعریف انگیزش پیشرفت تحصیلی,پيشينه تحقيق تعریف انگیزه پیشرفت,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فصل دوم پايان نامه نظریه انگیزش پیشر,مباني نظري انگیزه پیشرفت چیست؟ دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • مدیریت انگیزش

    مدیریت انگیزش دانلود فایل اصلی مدیریت انگیزش از سایت دانلود فایل تحقیق مدیریت انگیزش در حجم 30 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:- تئوري عوامل بهداشتي هرزبرگهرزبرگ در سال 1359 از طريق…

  • فایل پاورپوینت نمونه های خارجی سفارت خانه

    فایل پاورپوینت نمونه های خارجی سفارت خانه برچسب ها: دانلود پاورپوینت نمونه های خارجی سفارت خانهنمونه های خارجی سفارت خانهپاورپوینت سفارت خانه خارجیساختمان سفارت چین در بریتانیاپاورپوینت سفارتخانهپاورپوینت آشنایی با سفارتخانه های خارجیسفارتخانهپاورپوینت معرفی نمونه خارجی سفارتخانه رفتن به سایت…