مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود مقاله بهینه سازی شرایط جذب سطحی سرب از محلول های آبی بر روی نانو ذرات کیتوزان

    آبی,بهینه,جذب,دانلود,ذرات,روی,سازی,سرب,سطحی,شرایط,کیتوزان,محلول,مقاله,نانو,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بهینه سازی شرایط جذب سطحی سرب از محلول های آبی بر روی نانو ذرات کیتوزان از سایت دانلود فایل چکیده امروزه استفاده از بیوپلیمر ها، به دلیل تجزیه پذیری زیستی و کم هزینه بودن،…

  • پيشينه پژوهش پايان نامه کمالگرایی

    پيشينه پژوهش پايان نامه کمالگرایی دانلود پيشينه پژوهش پايان نامه کمالگرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کمال گرایی تاریخچه کمال گرایی انگیزه کمال و تأثیر آن در طول تاریخ مورد بررسی همه جانبه…

  • قالب پاورپوینت داروسازی 2

    قالب پاورپوینت داروسازی 2 دانلود قالب پاورپوینت داروسازی 2 دسته بندي : داروسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت داروسازی 2 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …     اسلاید…

  • رساله رشته معماری طراحی مجتمع تجاری

    رساله رشته معماری طراحی مجتمع تجاری دانلود رساله رشته معماری طراحی مجتمع تجاری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه معماری طراحی مجتمع تجاری در قالب Word و 117 صفحه و قابل ویرایش و آماده…

  • بررسی نقش مکمل جریان نقد عملیاتی در تبیین بازده سهام

    بررسی نقش مکمل جریان نقد عملیاتی در تبیین بازده سهام برچسب ها: جریان نقد عملیاتی بازده غیرعادی داده های تلفیقیبررسی نقش مکمل جریان نقد عملیاتی در تبیین بازده سهامپروژه حسابداری جریان نقدیتحقیق حسابداری بازده سهامپایان نامه حسابدارینگین فایل رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل2)

    پيشينه پژوهش بازی درمانی,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري مهارتهای اجتماعی,چارچوب نظري کودکان درخودمانده,دانلود مباني نظري مهارتهای اجتماعی,فصل دوم پايان نامه ارشد هیجان های بنیادی,مباني نظري اختلال درخودماندگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اتیسم دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم شناخت درمانی ، کاربرد و کارایی آن در…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی (فصل دوم)

    ادبيات نظري شبکه های اجتماعی,پيشينه پژوهش پايان نامه فرهنگ هویت,پیشینه نظری شبکه های اجتماعی,دانلود مباني نظري هویت فرهنگی,فصل دوم شبکه های اجتماعی,مباني نظري پايان نامه شبکه های اجتماعی,مباني نظري و پيشينه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی دانلود فایل…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم معنویت در کار (فصل2)

    doc,پیشینه تحقیق تعریف معنویت در محیط کار,دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و دیدگاه های بازارگرایی (بازاریابی گرایی),دانلود مبانی نظری معنویت سازمانی چیست,مبانی نظری معنویت در کار ppt,معنویت در محیط کار,مقاله معنویت در کار,مقاله معنویت سازمانی دانلود فایل اصلی…

  • تاثیرات مثبت و منفی ازدواج های دانشجویی

    ازدواج دانشجویی,پایان نامه تاثیرات مثبت و منفی ازدواج های دانشجویی دانلود فایل اصلی تاثیرات مثبت و منفی ازدواج های دانشجویی از سایت دانلود فایل تحقیق تاثیرات مثبت و منفی ازدواج های دانشجویی در حجم 19 صفحه و در قالب word…

  • بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از طریق نگرش آنها در شرکت سهامی آب

    بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از طریق نگرش آنها در شرکت سهامی آب برچسب ها: سرمایه اجتماعی عملکرد شغلی رفتار شهروندی سازمانی تعهد سازمانی تعهد به کیفیت خدمات پایان نامه بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از…

  • پروپوزال بررسی میزان پرخاشگری دانش آموزان ابتدائی شیراز

    خشم آنی,خشم کلامی,دانش آموزان ابتدایی,مقایسه,میزان پرخاشگری دانلود فایل اصلی پروپوزال بررسی میزان پرخاشگری دانش آموزان ابتدائی شیراز از سایت دانلود فایل پروپوزال بررسی میزان پرخاشگری دانش آموزان ابتدائی شیراز  در حجم 13صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و…

  • پیشینه و مبانی نظری تعهد زناشویی

    پیشینه و مبانی نظری تعهد زناشویی دانلود پیشینه و مبانی نظری تعهد زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعهد زناشویی در اين فصل مباحث نظري مربوط به تعهد زناشويي…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی و تعارض متقابل کار- خانواده

    پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی و تعارض متقابل کار- خانواده دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی و تعارض متقابل کار- خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت عمومی و تعارض متقابل…

  • ادبیات نظری تحقیق هورمون رشد، گرلین، تمرینات تناوبی

    ادبیات نظری تحقیق هورمون رشد، گرلین، تمرینات تناوبی دانلود ادبیات نظری تحقیق هورمون رشد، گرلین، تمرینات تناوبی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - تمرين تناوبي شديد تمرينتناوبي شديد به وهلههاي تکراري با فعاليتهاي…

  • پیشینه و مبانی نظری عزت نفس

    پیشینه و مبانی نظری عزت نفس دانلود پیشینه و مبانی نظری عزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عزت نفس يك متغير شخصيتي كه وابستگي كاملي با قابليت متقاعد شدن شخص دارد ،…

  • تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی

    تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی برچسب ها: تلاطم بازار شدت رقابت تمرکززدایی مشتری مداری رقیب محوری گرایش به نوآوری و قابلیت های بازاریابیپایان نامه تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات افسردگی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات افسردگی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات افسردگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالات افسردگی کلیات حدود 2500 سال است که اختلالات…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکت مردم در توسعه روستاها

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکت مردم در توسعه روستاها دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکت مردم در توسعه روستاها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 . تعاریف…

  • پاورپوینت جمعیت ایران درس13 مطالعات هفتم

    پاورپوینت جمعیت ایران درس13 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت جمعیت ایرانمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جمعیت ایران درس13 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت جمعیت ایران درس13 مطالعات هفتمقالب…

  • مطلوب سازي رفتار سازه هاي بلند مهاربندي شده

    مطلوب سازي رفتار سازه هاي بلند مهاربندي شده دانلود مطلوب سازي رفتار سازه هاي بلند مهاربندي شده دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مطلوب سازي رفتار سازه هاي بلند مهاربندي شده خلاصهمقدمهرفتار مطلوب قاب هاي مهاربنديتحليل تقريبي…

  • پاورپوینت شیمی دارویی

    پاورپوینت شیمی دارویی دانلود پاورپوینت شیمی دارویی دسته بندي : سایر جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت شیمی دارویی بخشی از متن پاورپوینت : گستره‌ای از علوم دارویی است که‌ اصول شیمی ‌و محیط زیست شناسی را برای ایجاد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه و نظریه ها وعوامل موثرساختار سرمایه (فصل دوم پایان نامه)

    دانلود ادبیات نظری تاریخچه ونظریه ها ساختار سرمایه (فصل دوم پایان ن,دانلود ادبیات نظری تاریخچه ونظریه ها وعوامل موثرساختار سرمایه (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه ونظریه ها وعوامل موثرساختار سرمایه (فصل دوم پایان نامه) دانلود…

  • پاورپوینت آموزش کار با Map Source

    پاورپوینت آموزش کار با Map Source دانلود پاورپوینت آموزش کار با Map Source دسته بندي : نقشه برداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آموزش کار با Map Source ، در حجم 26 اسلاید ، همراه با یک…

  • پاورپوینت عمارت خانه قوام الدوله(وثوق)

    پاورپوینت عمارت خانه قوام الدوله(وثوق) برچسب ها: دانلود پاورپوینت عمارت خانه قوام الدوله(وثوق)عمارت خانه قوام الدوله(وثوق)بررسی و تحلیل خانه قوام الدولهخانه وثوقپاورپوینت عمارت خانه قوام الدولهپاورپوینت بررسی خانه قوام الدولهپاورپوینت عمارت خانه قوام الدوله(وثوق)تحلیل خانه قوام الدوله رفتن به سایت…

  • پاورپوینت با موضوع کهکشان راه شیری

    پاورپوینت با موضوع کهکشان راه شیری دانلود پاورپوینت با موضوع کهکشان راه شیری دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل کهکشان راه شیری مدت های طولانی وجود داشته است. سن کهکشان ما تقریبا ۱۳/۶ میلیارد سال است که…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرهنگ ایثار و شهادت 2 - 1 . مفهوم…

  • تحقیق مقایسه وتفاوت بنیادی مدارس هوشمند و غیر هوشمند

    غیرهوشمند,هوشمند دانلود فایل اصلی تحقیق مقایسه وتفاوت بنیادی مدارس هوشمند و غیر هوشمند از سایت دانلود فایل تحقیق تحقیق مقایسه وتفاوت بنیادی مدارس هوشمند و غیر هوشمند در حجم 163 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با…

  • بررسی همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات و استراتژی های کسب و کار سازمان

    بررسی همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات و استراتژی های کسب و کار سازمان برچسب ها: استراتژي و زیر ساخت سازمان استراتژي و زیر ساخت فناوري اطلاعات همسويي استراتژيکپایان نامه بررسی همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات و استراتژی های کسب و کار سازمانپروژه…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق جریانهای نقدی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق جریانهای نقدی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق جریانهای نقدی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه تحقیق مفاهیم و اهداف آموزش كاركنان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری آموزش كاركنان,پیشینه پژوهش آموزش كاركنان,پیشینه تحقیق آموزش كاركنان,تحقيقات انجام شده در ايران و خارج درباره آموزش كاركنان,چارچوب نظری آموزش كاركنان,فصل دوم پایان نامه آموزش كاركنان,مبانی نظری آموزش كاركنان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق و پیشینه تحقیق مفاهیم…

  • پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها

    پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها دانلود پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها. این فایل در ارتباط با تجزیه و…

  • دانلود رمانس ایرانی از نظر ساختار و محتوا با توجه به رویکرد نورتروپ فرای

    پایان نامه رمانس ایرانی از نظر ساختار و محتوا با توجه به رویکرد نورتروپ فرای,دانلود رمانس ایرانی از نظر ساختار و محتوا با توجه به رویکرد نورتروپ فرای,رمانس ایرانی از نظر ساختار و محتوا با توجه به رویکرد نورتروپ فرای…

  • فیلم آموزش کامل درس دوم عربی پایه نهم - قوانین المُرورِ (قوانین راهنمایی رانندگی)

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس دوم عربی پایه نهم - قوانین المُرورِ (قوانین راهنمایی رانندگی) از سایت…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مکانيک،فرم مشخصات عناصر زمان بندي و نمودارهاي MAC

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مکانيک،فرم مشخصات عناصر زمان بندي و نمودارهاي MAC برچسب ها: گزارش کاراموزي فرم مشخصات عناصر زمان بندي و نمودارهاي MAC کاراموزي فرم مشخصات عناصر زمان بندي و نمودارهاي MAC کارورزي فرم مشخصات عناصر زمان بندي…