مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع,پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی,پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال,چارچوب نظري کانال توزیع چیست,مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) در 64 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهتغییرات سریع و رقابت فشرده موجود در اکثر بازارها، بسیاری از تولید کنندگان را متقاعد ساخته است که بدون موفقیت در فعالیتهای بازاریابی، دوام و رشد در بازار و تامین نیازها و خواسته های مشتریان امکان پذیر نمی باشد. در واقع بازاریابی برای هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد تا آنجا که حتی غولهای اقتصادی، بدون برخورداری از توشه و توان سالانه و مهارتهای بازاریابی، بنیاد استواری نخواهد داشت. امروزه محیط رقابتی جهان خواستار آن است که شرکتها جهت بقای خود به دنبال آن باشند که الزامات مشتریان را به سرعت و به شکلی کارآمد برآورده سازند. آنها باید نیازها و خواسته های در حال تغییر مشتریان را شناسایی و تاثیر آن تغییرات را بر رضامندی آنان مشخص کند و استراتژیهای لازم را جهت کسب مزیت رقابتی به کار برند. (عبدالوند، 1381، 1)به عبارت دیگر بازاریابی، دانش و هنر یافتن، نگهداری و رشد دادن مشتریان سود آور است. اکنون نگهداری و رشد دادن مشتریان، هدف نخستین می باشد. شرکتها برای به دست آوردن هر مشتری هزینه سنگینی را پذیرفته اند و رقیبان نیز پیوسته در پی آنها هستند. در این زمینه، اختلاط عوامل بازاریابی یعنی همان کالا، قیمت، توزیع و ارتقاء، نقش اساسی را ایفا می کند. در این میان توزیع یا به عبارت دیگر مجموعه حرکات هماهنگی که کالا را از منبع تولید به دست خریداران انتقال می دهد، از اهمیت خاصی برخوردار است.سیستم توزیع در ایجاد مطلوبیتهای زمانی و مکانی و مالکیت نقش اساسی دارد و از طریق آن اطمینان حاصل می شود که کالا به موقع و سالم به دست مصرف کننده خواهد رسید.منظور از « مطلوبیت زمانی » فراهم بودن کالا باری عرضه در زمانی که مشتری به آن نیاز دارد؛ می باشد.«مطلوبیت مکانی  » زمانی ایجاد می شود که کالا در مکان مورد دسترس مشتریان وجود داشته باشند.«مطلوبیت مالکیت » نیز هنگامی به وجود می آید که مرحله فروش به اتمام رسیده و کالا به مالکیت جدید واگذار شده باشد. البته امروزه با گسترش شبکه های توزیع و نقش آنها در ایجاد «مطلوبیت اطلاعاتی » نیز انکار ناپذیر گردیده و بسیاری از توزیع کنندگان؛ با ارائه پیامهای اطلاعاتی مناسب؛ به اطلاع مشتریان می رسانند که کالا در کدام محل؛ به چه قیمت؛ و در چه زمانی عرضه می شود (مارتین کریستوفر و دیگران؛ 1380؛38).کانال توزیعکانال بازاریابی (که به آن کانال توزیع یا کانال تجاری نیز می گویند) عبارت از مجموعه ای از سازمانهای مهم وابسته است که باعث می شوند کالا یا خدمات برای استفاده در دسترس مشتریان قرار گیرند. به عبارت دیگر حلقه ارتباط بین تولیدکنندگان و مشتریان را کانال توزیع می گویند. (عبدالوند، 1384، 167). بعضی از عوامل که محرک استراتژی چند مجرایی برای شرکت ها هستند شامل: رشد فروش، تمایل برای پوشش گسترده تر بازار، بهبود رضایت مشتریان هدف، تقلیل هزینه ها با بکارگیری کانال های با هزینه کم (sathye,1999;stern,1996).معمولاً کالا و محصولات به وسیله افراد، سازمانها و موسسات مختلفی دست به دست گردیده و بالاخره به دست مصرف کننده نهایی می رسد ، گروههای متعددی مثل عمده فروش، دلالها، خرده فروش ها و به عبارتی واسطه ها در جریان این انتقال و داد و ستد فعالیت دارند. مجموع این گروهها کانال توزیع را تشکیل می دهند. یک کانال توزیع مجموعه ای از موسسات وابسته به یکدیگر است، موسساتی که مسئولیت تحویل کالا یا خدمات به دست مصرف کننده یا استفاده کننده صنعتی بر عهده ایشان واگذار شده است (Kotler & Armestrong . 2003 :526 ).به تعریف دیگر :کانال توزیع عبارت است از سازمان یا شخصی که کمک می کند کالا و یک خدمات از سوی تولید کننده به سمت مصرف کننده نهایی یا مصرف کننده صنعتی حرکت کند (محبعلی،1378: 274).یک شرکت می تواند به آسانی تصمیمات مربوط به قیمت گذاری، تبلیغات یا ارتقاء فروش را تغییر دهد، اما تغییر تصمیمات مربوط به کانال توزیع بسیار مشکل می باشد.اگر چه اغلب چنین به نظر می رسد، ولی کانال توزیع در آمیخته بازاریابی خیلی اوقات یک متغیر است. وجهه و اعتبار محصول، قیمت گذاریو تلاش تبلیغاتی همانند ارائه فیزیکی خود محصول همگی می تواند تحت تاثیر کانالهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد، تقویت شوند و یا اینکه در خطر بیفتد (مارتین کریستوفر و دیگران، 1380: 6).تدارکات بازاریابی  ( که به آن توزیع فیزیکی نیز می گویند) شامل تحویل کانال محصولات به مشتریان و واسطه های کانال می باشد.وظیفه کانال توزیعاعضای کانال توزیع انجام وظائف اصلی زیر را بر عهده دارند:اطلاعات – جمع آوری و توزیع اطلاعات درباره نیروهای موجود در محیط بازاریابی برای تسهیل امر مبادله.تبلیغات – تهیه و پخش اطلاعات ترغیب کننده درباره کالا.جستجو – جستجو برقراری ارتباط با خریداران بالقوه.تطابق – متناسب ساختن عرضه با نیاز مشتری.مذاکره – دستیابی به توافق بر سر قیمت و شرایط معامله.جابجایی و ذخیره  – توزیع فیزیکی ، حمل کالا و انبار کردن.ریسک پذیری – قبول مخاطره مربوط به انجام کار توزیع.با کمک  وظیفه نخست، معاملات شکل می گیرند و با کمک سه وظیفه آخری به انجام می رسند.وظائف مختلف مربوط به کانال توزیع کالا باید بین اعضای کانال به صورتی تقسیم شود که آنها قادر به بهترین نحو ممکن قادر به انجام آن باشند. انجام این وظائف باید به جور شدن بهترین ترکیب کالا برای مصرف کنندگان منجر گردد. (کاتلر و آمسترانگ، 1379، 490).قسمتهایی از پیشینه تحقیق:در تحقیق انجام شده توسط کارای (2013) با عنوان تناوب قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی در کانال توزیع، یافته های تحقیق نشان می دهد که تصمیم گیری همزمان قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی برای سطوح بالای اثرات تلاش های بازاریابی تولیدگننده مطلوب است. برای تلاش های بازاریابی موثرتر، نقش قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی به اعضای کانال برای انجام استراتژی تعادل و دستیابی به سودآوری بالا اجازه می دهد. این تحقیق به اهمیت همزمان قیمت گذاری و تلاش های کانال های بازاریابی تاکید دارد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:-1 بخش اول: کانال توزیع    2-1-1 مقدمه    2-1-2- مفهوم فروش و بازاریابی    2-1-3 : آمیخته بازاریابی    2-1-3-1 : تعیین بازار هدف  2-1-3-2 : محصول    2-1-3 -2-1 : کیفیت    2-1-3 -2-2 : طرح محصول     2-1-3 -2 -3: ویژگی ها    2-1-3 -2 -4: نام تجاری      2-1-3 -2 -5:  بسته بندی   2-1-3 -2 -6 : اندازه    2-1-3 -2 -7 : خدمات    2-1-3 -2 -8: تضمین نامه2-1-3 -3: ارتقاء 2-1-3 -3 –1 : ارتقاء فروش    2-1-3 -3 -2 : تبلیغات    2-1-3 -3 – 3 : فروش شخصی    2-1-3 -3 – 4 : روابط عمومی     2-1-3 -3 – 5 : بازاریابی مستقیم    2-1-3 -3 – 6 : عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع    2-1-3 -3 – 7 : انتخاب یک روش ارتقایی     2-1-3 -4 : قیمت     2-1-4 : توزیع   2-1-5: کانال توزیع    2-1-4 -1 : وظیفه کانال توزیع    2-1-4-2 : تضاد کانال    2-1-4 -3 : کانالهای اصلی توزیع    2-1-4 -3 -1 : کانالهای توزیع در پخش کالاها    2-1-5 : واسطه های بازاریابی    2-1-5 -1: چرا از واسطه ها استفاده می کنیم؟    2-1-5 -2 : طبقه بندی واسطه ها    2-1-5 -2-1 : خرده فروشی ها    2-1-5 -2-1-1 : انواع خرده فروشی    2-1-5-1-1 -2 : خرده فروشی غیر فروشگاهی   2-1-5 -2-1 -2 : آینده خرده فروشی    2-1-5-2-2 : عمده فروشی    2-1-5-2-2-1 -1 : عمده فروشان تجاری    2-1-5 -2-2- 1 -2 : دلالان و کارگزاران     2-2-3 -2-2- 1 -3 : دفاتر و شعبات فروش تولید کنندگان    2-1-5 -2-2- 2 -2 : روند عمده فروشی     2-1-6  : سازمان کانال     2-1-6 -1 : سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6 -2 : انواع سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6-2- 1 : سیستم بازاریابی عمودی و مشارکتی    2-1-6-2- 2 : سیستم بازاریابی عمودی قراردادی    2-1-6-2-2- 1 : زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش    2-1-6-2-2- 2 : تعاونی های خرده فروشی     2-1-6-2-2- 3 : سازمانهای امتیازی (نمایندگی ها)    2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی عمودی اداری     2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی افقی    2-1-7 : طرح کانال توزیع    2-1-7-1 : بررسی نیازهای خدماتی مصرف کننده    2-1-7-2: تعیین اهداف محدودیت های کانال    2-1-7-3: تجزیه و تحلیل وظایف کانال    2-1-7-4: شناسایی گزینه های اصلی    2-1-7-4-1 : انواع واسطه ها    2-1-7-4-2 : تعداد  واسطه ها ( قدرت و پوشش توزیع)    2-1-7-4-3 : مسئولیت اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-7-5 : ارزیابی گزینه های اصلی کانال توزیع    2-1-7-5-1 : معیارهای اقتصادی    2-1-7-5-2 : معیارهای نظارت و کنترل     2-1-7-5-3 : معیارهای تطبیقی    2-1-7-6 : انتخاب کانال     2-1-8 : مدیریت کانال توزیع    2-1-8-1 : انتخاب اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-8-2 : نحوه ایجاد انگیزه در اعضای کانال توزیع    2-1-8-3 : ارزیابی اعضای کانال    2-1-9-1 : توزیع فیزیکی  2-1-9-2 : ماهیت توزیع فیزیکی    2-1-9-3 : هدف توزیع فیزیکی   2-1-9-3-1 : سفارش کالا    2-1-9-3-2- انبارداری    2-1-9-3-3 : سطح موجودی جنسی    2-1-9-3-4: حمل و نقل کالا    2-1-9-4- مسئولیت سازمانی توزیع فیزیکی کالا    2-1-9-5  : جریانات توزیع    2-1-9-6  : مشکلات و نارساییهای شبکه توزیع    2-3 بخش سوم: پیشینه تحقیق    2-3-1 تحقیقات داخلی و خارجی     منابعتوجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع چارچوب نظري کانال توزیع چیست پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پیشینه و مبانی نظری جو عاطفی خانواده

    پیشینه و مبانی نظری جو عاطفی خانواده دانلود پیشینه و مبانی نظری جو عاطفی خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده فصل دوم - بررسي پيشينه وادبيات…

  • پاورپوینت استفاده ازالگوريتم مورچگان براي بهينه‌سازي

    پاورپوینت استفاده ازالگوريتم مورچگان براي بهينه‌سازي برچسب ها: آموزش الگوریتم مورچگانالگوریتم کلونی مورچگان pdfفلوچارت الگوریتم کلونی مورچگانالگوریتم کلونی مورچه ها pptپارامترهای الگوریتم مورچگانالگوریتم کلونی مورچگان docفلوچارت الگوریتم مورچهجزوه الگوریتم مورچگان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استفاده ازالگوريتم مورچگان براي بهينه‌سازي…

  • پاورپوینت مروری بر سیستمهای بس الکترونی

    پاورپوینت مروری بر سیستمهای بس الکترونی برچسب ها: فیزیک کوانتوم ویکی پدیاذره کوانتوماصل کوانتوممعادلات کوانتوممکانیک کوانتومتکانه کانونیکفیزیک کوانتوم چیستنظریه کوانتوم چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مروری بر سیستمهای بس الکترونی دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با سلامت روان و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان

    بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با سلامت روان و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان برچسب ها: بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با سلامت روان و فرسودگی تحصیلی دانش آموزانپایان نامه ویژگی های شخصیتیرابطه سلامت روان و فرسودگی تحصیلیفرسودگی تحصیلینظریه…

  • مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی

    مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی دانلود مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 13 2 - 1 بازارگرایی چیست 14 2 - 2 تاریخچه و پیشینه 14 2 -…

  • بینش رئیسان آموزش و پرورش و موفقيت آنها (3فصل)

    بینش,موفقیت دانلود فایل اصلی بینش رئیسان آموزش و پرورش و موفقيت آنها (3فصل) از سایت دانلود فایل تحقیق بینش رئیسان آموزش و پرورش و موفقيت آنها در حجم 81 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی…

  • بررسی اثربخشي روان نمايشگري با محتواي معنوي بر ميزان شادي، لذت و سلامت روان دانشجويان

    بررسی اثربخشي روان نمايشگري با محتواي معنوي بر ميزان شادي، لذت و سلامت روان دانشجويان برچسب ها: تحقیق روان نمايشگريمقاله سلامت روانتعریف سلامت روان در روانشناسیتحقیق بررسی اثربخشي روان نمايشگري با محتواي معنوي بر ميزان شادي لذت و سلامت روان…

  • پیشینه و مبانی نظری استانداردهای زیست محیطی

    پیشینه و مبانی نظری استانداردهای زیست محیطی دانلود پیشینه و مبانی نظری استانداردهای زیست محیطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه ................................................................................................................................................ 13 2 - 2 تعریف استاندارد ............................................................................................................................ 14…

  • آموزش نقشه خوانی P&ID کامل

    آموزش نقشه خوانی P&ID کامل برچسب ها: آموزش نقشه خوانی P&ID کامل رفتن به سایت اصلی آموزش نقشه خوانی P&ID کامل دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش نقشه خوانی P&ID  کامل دسته بندی: مهندسی شیمی…

  • مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

    مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) دانلود مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد مشتری وفاداری مشتریان 2 - 3 - 1 ) تعاريف وفاداري مشتري 2 - 3 -…

  • موزه چوب (تادائو آندو)

    موزه چوب (تادائو آندو) دانلود موزه چوب (تادائو آندو) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل موزه چوب (تادائو آندو) فهرست مطالب معرفی معمار و ویژگیهای معماری آثارشمعرفی موزه چوبمشخصات و ویژگیهای موزه چوبگالری تصاویر…

  • پاورپوینت معماری موزه هنرهای معاصر

    پاورپوینت معماری موزه هنرهای معاصر برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری موزه هنرهای معاصرمعماری موزه هنرهای معاصرموزهموزه هنرهای معاصر تهرانپاورپوینت معماری موزه هنرهای معاصرپاورپوینت آشنایی با موزه هنرهای معاصربررسی و تحلیل موزه هنرهای معاصر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری موزه…

  • بررسی نقش تلفیق فضای سبز و محیط مصنوع در میزان تعاملات اجتماعی ساکنین مجتمع ها

    بررسی نقش تلفیق فضای سبز و محیط مصنوع در میزان تعاملات اجتماعی ساکنین مجتمع ها دانلود بررسی نقش تلفیق فضای سبز و محیط مصنوع در میزان تعاملات اجتماعی ساکنین مجتمع ها دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق توسعه مالی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق توسعه مالی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق توسعه مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق توسعه مالی مقدمه ...................................................................................................................................................................................................... 9 بازارهای مالی و انواع آن ..............................................................................................................................................................…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق پرخاشگری

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق پرخاشگری دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف پرخاشگری پرخاشگری به عنوان یک غریزه : پرخاشگری رفتاری : پرخاشگری به عنوان یک قضاوت اجتماعی…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلالات رفتاری

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلالات رفتاری دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلالات رفتاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلالات رفتاری ادبیات تحقیق مروری بر نظریه ها و تحقیقات انجام…

  • پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام

    پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام دانلود پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار سرمایه ونقد…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل محتوی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل محتوی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل محتوی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تحلیل محتوی فهرست مطالب : تاریخچه تحلیل محتوا 2 - 3 . تعاریف تحلیل محتوا…

  • پاورپوینت موزهٔ علوم لندن

    پاورپوینت موزهٔ علوم لندن برچسب ها: دانلود پاورپوینت موزهٔ علوم لندن بررسی موزه علوم لندنپاورپوینت موزهٔ علوم لندن پاورپوینت موزه لندنموزهگالری ریاضیات موزه علوم لندن پاورپوینت بررسی موزه علوم لندنمعماری زاها حدیدپاورپوینت آشنایی با موزه علوم لندنScience Museum رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اوراق بهادار

    دانلود پاورپوینت با موضوع اوراق بهادار برچسب ها: نام دیگر اوراق بهادارانواع اوراق بهادار در بازار سرمایهاز انواع اوراق بهادار در جدولاوراق بهادار بانکیسود اوراق بهاداربورس اوراق بهاداراوراق بهادار بانک ملیاوراق بهادار به انگلیسی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت انواع شیشه و کاربرد آنها در ساختمان

    پاورپوینت انواع شیشه و کاربرد آنها در ساختمان دانلود پاورپوینت انواع شیشه و کاربرد آنها در ساختمان دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت قابل ویرایش درمورد انواع شیشه ها و کاربرد آنها در صنعت…

  • بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری در روستای ابیانه

    ابعاد سرمایه اجتماعی,بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری در روستای ابیانه,پایان نامه ب,پایان نامه سرمایه اجتماعی,پروژه توسعه پایدار گردشگری در روستاها,تعریف عملیاتی سرمایه اجتماعی,مقاله سرمایه اجتماعی,مولفه های سرمایه اجتماعی دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی…

  • مبانی نظری تحقیق درمان

    مبانی نظری تحقیق درمان دانلود مبانی نظری تحقیق درمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درمان نوروفیدبک 2 - 4 - 2 بررسی ریتم ¬ های مغزی 1 - امواج آلفا 2 - امواج…

  • تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

    ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولید انواع توپ ورزشی

    پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه تولید توپ ورزشی,پروژه کارافرینی تولید توپ فوتبال,توجیه اقتصادی خط تولید توپ,دانلود طرح توجیهی تولید توپ,طرح توجیهی تولید توپ,طرح توجیهی ساخت توپ ورزشی,طرح کارافرینی تولید توپ پلاستیکی,طرح کسب و کار تولید توپ بادی دانلود فایل اصلی طرح…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نصیحت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نصیحت برچسب ها: نصیحت چیستنصیحت عاشقانهبهترین نصیحت های زندگیمعنی نصیحتنصیحت به دوستنصیحت دوستانهنصیحت بزرگان به جوانانیک نصیحت رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نصیحت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت…

  • تحقیق درمورد اقدامات تاميني در حقوق تطبيقي

    تحقیق درمورد اقدامات تاميني در حقوق تطبيقي برچسب ها: تحقیق درمورد اقدامات تاميني در حقوق تطبيقي رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد اقدامات تاميني در حقوق تطبيقي دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق درمورد…

  • تحلیلی بر جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی

    جنگ نرم دانلود فایل اصلی تحلیلی بر جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی از سایت دانلود فایل تحلیلی بر جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی در حجم 48 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالبنبرد نرم…

  • تاثیر سبک مدیریت در رضایتمندی شغلی کارکنان

    رضایتمندی شغلی,سبک مدیریت دانلود فایل اصلی تاثیر سبک مدیریت در رضایتمندی شغلی کارکنان از سایت دانلود فایل تحقیق تاثیر سبک مدیریت در رضایتمندی شغلی کارکنان در حجم 49 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از…

  • پاورپوینت با موضوع ورزش پینگ پنگ

    پاورپوینت با موضوع ورزش پینگ پنگ دانلود پاورپوینت با موضوع ورزش پینگ پنگ دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل ورزش پینگ پنگ اولین بار در سال ۱۳۱۷ هجری شمسی توسط خارجی های مقیم آبادان و مسجد…

  • مبانی نظری و پیشینه اثرات خانه هاي دوم بر اکوتوريسم

    مبانی نظری و پیشینه اثرات خانه هاي دوم بر اکوتوريسم دانلود مبانی نظری و پیشینه اثرات خانه هاي دوم بر اکوتوريسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 11 2…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف فوم

    احداث کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی,پروژه کارافرینی تولید ظرف یکبار مصرف,تولید ظروف یکبار مصرف,دانلود طرح توجیهی ظروف کاغذی,طرح توجیهی ظروف فوم یکبار مصرف,طرح توجیهی ظروف گیاهی,طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف,طرح تولید ظرف یکبار مصرف فوم دانلود فایل اصلی دانلود…

  • پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)

    پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی) دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی) دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)،در حجم 38 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری منابع انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری منابع انسانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری منابع انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب 2 - 2 . انعطاف پذیری :…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بازارهای مالی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نگاهی به انواع بازار مالی,پيشينه تحقيق آموزش آشنایی با بازارهای مالی,پيشينه نظري مباني نظر,چارچوب نظري بازار مالی یا بازار سرمایه,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف بازار و انواع آن,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بازاریابی و…