مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع,پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی,پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال,چارچوب نظري کانال توزیع چیست,مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) در 64 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهتغییرات سریع و رقابت فشرده موجود در اکثر بازارها، بسیاری از تولید کنندگان را متقاعد ساخته است که بدون موفقیت در فعالیتهای بازاریابی، دوام و رشد در بازار و تامین نیازها و خواسته های مشتریان امکان پذیر نمی باشد. در واقع بازاریابی برای هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد تا آنجا که حتی غولهای اقتصادی، بدون برخورداری از توشه و توان سالانه و مهارتهای بازاریابی، بنیاد استواری نخواهد داشت. امروزه محیط رقابتی جهان خواستار آن است که شرکتها جهت بقای خود به دنبال آن باشند که الزامات مشتریان را به سرعت و به شکلی کارآمد برآورده سازند. آنها باید نیازها و خواسته های در حال تغییر مشتریان را شناسایی و تاثیر آن تغییرات را بر رضامندی آنان مشخص کند و استراتژیهای لازم را جهت کسب مزیت رقابتی به کار برند. (عبدالوند، 1381، 1)به عبارت دیگر بازاریابی، دانش و هنر یافتن، نگهداری و رشد دادن مشتریان سود آور است. اکنون نگهداری و رشد دادن مشتریان، هدف نخستین می باشد. شرکتها برای به دست آوردن هر مشتری هزینه سنگینی را پذیرفته اند و رقیبان نیز پیوسته در پی آنها هستند. در این زمینه، اختلاط عوامل بازاریابی یعنی همان کالا، قیمت، توزیع و ارتقاء، نقش اساسی را ایفا می کند. در این میان توزیع یا به عبارت دیگر مجموعه حرکات هماهنگی که کالا را از منبع تولید به دست خریداران انتقال می دهد، از اهمیت خاصی برخوردار است.سیستم توزیع در ایجاد مطلوبیتهای زمانی و مکانی و مالکیت نقش اساسی دارد و از طریق آن اطمینان حاصل می شود که کالا به موقع و سالم به دست مصرف کننده خواهد رسید.منظور از « مطلوبیت زمانی » فراهم بودن کالا باری عرضه در زمانی که مشتری به آن نیاز دارد؛ می باشد.«مطلوبیت مکانی  » زمانی ایجاد می شود که کالا در مکان مورد دسترس مشتریان وجود داشته باشند.«مطلوبیت مالکیت » نیز هنگامی به وجود می آید که مرحله فروش به اتمام رسیده و کالا به مالکیت جدید واگذار شده باشد. البته امروزه با گسترش شبکه های توزیع و نقش آنها در ایجاد «مطلوبیت اطلاعاتی » نیز انکار ناپذیر گردیده و بسیاری از توزیع کنندگان؛ با ارائه پیامهای اطلاعاتی مناسب؛ به اطلاع مشتریان می رسانند که کالا در کدام محل؛ به چه قیمت؛ و در چه زمانی عرضه می شود (مارتین کریستوفر و دیگران؛ 1380؛38).کانال توزیعکانال بازاریابی (که به آن کانال توزیع یا کانال تجاری نیز می گویند) عبارت از مجموعه ای از سازمانهای مهم وابسته است که باعث می شوند کالا یا خدمات برای استفاده در دسترس مشتریان قرار گیرند. به عبارت دیگر حلقه ارتباط بین تولیدکنندگان و مشتریان را کانال توزیع می گویند. (عبدالوند، 1384، 167). بعضی از عوامل که محرک استراتژی چند مجرایی برای شرکت ها هستند شامل: رشد فروش، تمایل برای پوشش گسترده تر بازار، بهبود رضایت مشتریان هدف، تقلیل هزینه ها با بکارگیری کانال های با هزینه کم (sathye,1999;stern,1996).معمولاً کالا و محصولات به وسیله افراد، سازمانها و موسسات مختلفی دست به دست گردیده و بالاخره به دست مصرف کننده نهایی می رسد ، گروههای متعددی مثل عمده فروش، دلالها، خرده فروش ها و به عبارتی واسطه ها در جریان این انتقال و داد و ستد فعالیت دارند. مجموع این گروهها کانال توزیع را تشکیل می دهند. یک کانال توزیع مجموعه ای از موسسات وابسته به یکدیگر است، موسساتی که مسئولیت تحویل کالا یا خدمات به دست مصرف کننده یا استفاده کننده صنعتی بر عهده ایشان واگذار شده است (Kotler & Armestrong . 2003 :526 ).به تعریف دیگر :کانال توزیع عبارت است از سازمان یا شخصی که کمک می کند کالا و یک خدمات از سوی تولید کننده به سمت مصرف کننده نهایی یا مصرف کننده صنعتی حرکت کند (محبعلی،1378: 274).یک شرکت می تواند به آسانی تصمیمات مربوط به قیمت گذاری، تبلیغات یا ارتقاء فروش را تغییر دهد، اما تغییر تصمیمات مربوط به کانال توزیع بسیار مشکل می باشد.اگر چه اغلب چنین به نظر می رسد، ولی کانال توزیع در آمیخته بازاریابی خیلی اوقات یک متغیر است. وجهه و اعتبار محصول، قیمت گذاریو تلاش تبلیغاتی همانند ارائه فیزیکی خود محصول همگی می تواند تحت تاثیر کانالهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد، تقویت شوند و یا اینکه در خطر بیفتد (مارتین کریستوفر و دیگران، 1380: 6).تدارکات بازاریابی  ( که به آن توزیع فیزیکی نیز می گویند) شامل تحویل کانال محصولات به مشتریان و واسطه های کانال می باشد.وظیفه کانال توزیعاعضای کانال توزیع انجام وظائف اصلی زیر را بر عهده دارند:اطلاعات – جمع آوری و توزیع اطلاعات درباره نیروهای موجود در محیط بازاریابی برای تسهیل امر مبادله.تبلیغات – تهیه و پخش اطلاعات ترغیب کننده درباره کالا.جستجو – جستجو برقراری ارتباط با خریداران بالقوه.تطابق – متناسب ساختن عرضه با نیاز مشتری.مذاکره – دستیابی به توافق بر سر قیمت و شرایط معامله.جابجایی و ذخیره  – توزیع فیزیکی ، حمل کالا و انبار کردن.ریسک پذیری – قبول مخاطره مربوط به انجام کار توزیع.با کمک  وظیفه نخست، معاملات شکل می گیرند و با کمک سه وظیفه آخری به انجام می رسند.وظائف مختلف مربوط به کانال توزیع کالا باید بین اعضای کانال به صورتی تقسیم شود که آنها قادر به بهترین نحو ممکن قادر به انجام آن باشند. انجام این وظائف باید به جور شدن بهترین ترکیب کالا برای مصرف کنندگان منجر گردد. (کاتلر و آمسترانگ، 1379، 490).قسمتهایی از پیشینه تحقیق:در تحقیق انجام شده توسط کارای (2013) با عنوان تناوب قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی در کانال توزیع، یافته های تحقیق نشان می دهد که تصمیم گیری همزمان قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی برای سطوح بالای اثرات تلاش های بازاریابی تولیدگننده مطلوب است. برای تلاش های بازاریابی موثرتر، نقش قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی به اعضای کانال برای انجام استراتژی تعادل و دستیابی به سودآوری بالا اجازه می دهد. این تحقیق به اهمیت همزمان قیمت گذاری و تلاش های کانال های بازاریابی تاکید دارد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:-1 بخش اول: کانال توزیع    2-1-1 مقدمه    2-1-2- مفهوم فروش و بازاریابی    2-1-3 : آمیخته بازاریابی    2-1-3-1 : تعیین بازار هدف  2-1-3-2 : محصول    2-1-3 -2-1 : کیفیت    2-1-3 -2-2 : طرح محصول     2-1-3 -2 -3: ویژگی ها    2-1-3 -2 -4: نام تجاری      2-1-3 -2 -5:  بسته بندی   2-1-3 -2 -6 : اندازه    2-1-3 -2 -7 : خدمات    2-1-3 -2 -8: تضمین نامه2-1-3 -3: ارتقاء 2-1-3 -3 –1 : ارتقاء فروش    2-1-3 -3 -2 : تبلیغات    2-1-3 -3 – 3 : فروش شخصی    2-1-3 -3 – 4 : روابط عمومی     2-1-3 -3 – 5 : بازاریابی مستقیم    2-1-3 -3 – 6 : عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع    2-1-3 -3 – 7 : انتخاب یک روش ارتقایی     2-1-3 -4 : قیمت     2-1-4 : توزیع   2-1-5: کانال توزیع    2-1-4 -1 : وظیفه کانال توزیع    2-1-4-2 : تضاد کانال    2-1-4 -3 : کانالهای اصلی توزیع    2-1-4 -3 -1 : کانالهای توزیع در پخش کالاها    2-1-5 : واسطه های بازاریابی    2-1-5 -1: چرا از واسطه ها استفاده می کنیم؟    2-1-5 -2 : طبقه بندی واسطه ها    2-1-5 -2-1 : خرده فروشی ها    2-1-5 -2-1-1 : انواع خرده فروشی    2-1-5-1-1 -2 : خرده فروشی غیر فروشگاهی   2-1-5 -2-1 -2 : آینده خرده فروشی    2-1-5-2-2 : عمده فروشی    2-1-5-2-2-1 -1 : عمده فروشان تجاری    2-1-5 -2-2- 1 -2 : دلالان و کارگزاران     2-2-3 -2-2- 1 -3 : دفاتر و شعبات فروش تولید کنندگان    2-1-5 -2-2- 2 -2 : روند عمده فروشی     2-1-6  : سازمان کانال     2-1-6 -1 : سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6 -2 : انواع سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6-2- 1 : سیستم بازاریابی عمودی و مشارکتی    2-1-6-2- 2 : سیستم بازاریابی عمودی قراردادی    2-1-6-2-2- 1 : زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش    2-1-6-2-2- 2 : تعاونی های خرده فروشی     2-1-6-2-2- 3 : سازمانهای امتیازی (نمایندگی ها)    2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی عمودی اداری     2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی افقی    2-1-7 : طرح کانال توزیع    2-1-7-1 : بررسی نیازهای خدماتی مصرف کننده    2-1-7-2: تعیین اهداف محدودیت های کانال    2-1-7-3: تجزیه و تحلیل وظایف کانال    2-1-7-4: شناسایی گزینه های اصلی    2-1-7-4-1 : انواع واسطه ها    2-1-7-4-2 : تعداد  واسطه ها ( قدرت و پوشش توزیع)    2-1-7-4-3 : مسئولیت اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-7-5 : ارزیابی گزینه های اصلی کانال توزیع    2-1-7-5-1 : معیارهای اقتصادی    2-1-7-5-2 : معیارهای نظارت و کنترل     2-1-7-5-3 : معیارهای تطبیقی    2-1-7-6 : انتخاب کانال     2-1-8 : مدیریت کانال توزیع    2-1-8-1 : انتخاب اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-8-2 : نحوه ایجاد انگیزه در اعضای کانال توزیع    2-1-8-3 : ارزیابی اعضای کانال    2-1-9-1 : توزیع فیزیکی  2-1-9-2 : ماهیت توزیع فیزیکی    2-1-9-3 : هدف توزیع فیزیکی   2-1-9-3-1 : سفارش کالا    2-1-9-3-2- انبارداری    2-1-9-3-3 : سطح موجودی جنسی    2-1-9-3-4: حمل و نقل کالا    2-1-9-4- مسئولیت سازمانی توزیع فیزیکی کالا    2-1-9-5  : جریانات توزیع    2-1-9-6  : مشکلات و نارساییهای شبکه توزیع    2-3 بخش سوم: پیشینه تحقیق    2-3-1 تحقیقات داخلی و خارجی     منابعتوجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع چارچوب نظري کانال توزیع چیست پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • دانلود پاورپوینت با موضوع دراکونکولوس مدی نن سیس

    دانلود پاورپوینت با موضوع دراکونکولوس مدی نن سیس برچسب ها: آسیب شناسی و نشانه شناسی دراکونکولوس مدی نن سیستشخیص درمان و پیشگیری دراکونکولوس مدی نن سیسکرم گینه مارآتشین اسرائیلیجلوگیری از بیماری دراکونکولوس مدی نن سیس عوارض شایعه دراکونکولوس مدی نن…

  • تحقیق درباره تاثیر انقلاب ایران در بیداری اسلامی

    تحقیق درباره تاثیر انقلاب ایران در بیداری اسلامی دانلود تحقیق درباره تاثیر انقلاب ایران در بیداری اسلامی دسته بندي : علوم سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تاثیر انقلاب ایران در بیداری اسلامی در 10 صفحه قالب…

  • پیشینه ومبانی نظری كانال‌هاي توزيع

    پیشینه ومبانی نظری كانال‌هاي توزيع دانلود پیشینه ومبانی نظری كانال‌هاي توزيع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مباني نظري پژوهش كانال‌هاي توزيع فهرست مطالب : 2 - 1 - 1 - تعريف توزيع و…

  • آشنایی با معماری پست مدرن

    آشنایی با معماری پست مدرن دانلود آشنایی با معماری پست مدرن دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با معماری پست مدرن فهرست مطالب تاریخچهنظریه ی معماری پست مدرنمعماران مشهور دوره پست مدرنمعرفی برخی از معماران و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان و هیجانات مثبت (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه تحقيق هیجان های اصلی,پيشينه نظري سلامتی روان,چارچوب نظري مولفه هاي سلامت روان,دانلود مباني نظري هیجانات مثبت,فصل دوم پايان نامه ارشد هيجان شادي,مباني نظري انواع هیجانات مثبت و منفی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سلامت روانی دانلود فایل اصلی…

  • بررسی تاثیر آموزشهای سازمانی بر بهره وری کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزستان

    بررسی تاثیر آموزشهای سازمانی بر بهره وری کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزستان برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی تاثیر آموزشهای سازمانی بر بهره وری کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزستاندانلود پروژه بررسی تاثیر آموزشهای سازمانی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته معماری،بررسي معماري ساختمان

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته معماری،بررسي معماري ساختمان برچسب ها: گزارش کاراموزي معماري ساختمانکاراموزي معماري ساختمانکارورزي معماري ساختماندانلود گزارش کارآموزي معماري ساختمانمعماري ساختمانمعماري ساختمان رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته معماری،بررسي معماري ساختمان دسته بندي : معماری…

  • پاورپوینت سبك گوتيك

    پاورپوینت سبك گوتيك برچسب ها: معماری گوتیک pdfخط گوتیکتزیینات معماری گوتیکسبک گوتیک در لباستفاوت معماری گوتیک و رنسانسپاورپوینت معماری گوتیکویژگی نقاشی گوتیکاستایل گوتیک چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سبك گوتيك دسته بندي : باستان شناسی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت مروری بر سیستمهای بس الکترونی

    پاورپوینت مروری بر سیستمهای بس الکترونی برچسب ها: فیزیک کوانتوم ویکی پدیاذره کوانتوماصل کوانتوممعادلات کوانتوممکانیک کوانتومتکانه کانونیکفیزیک کوانتوم چیستنظریه کوانتوم چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مروری بر سیستمهای بس الکترونی دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پروپزال شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته های بازاریابی در تصمیم خرید مدیریت شرکت x

    پروپزال شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته های بازاریابی در تصمیم خرید مدیریت شرکت x برچسب ها: پروپزال شناسایی اولویت بندی عناصر آمیخته های بازاریابی تصمیم خرید مدیریت شرکت رفتن به سایت اصلی پروپزال شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته…

  • پاورپوینت اثر دوران های اقتصادی بر تدوین سیاستهای اقتصادی شرکت های تولیدی

    پاورپوینت اثر دوران های اقتصادی بر تدوین سیاستهای اقتصادی شرکت های تولیدی برچسب ها: رشته مدیریت اقتصاددانشکده مدیریت و اقتصاد شریفکتاب اقتصاد مدیریتاقتصاد شریف یا تهراندانشکده مدیریت علوم تحقیقاتاقتصاد مدیریت سالواتوره pdfبهترین دانشکده اقتصاد ایراندانشکده اقتصاد دانشگاه تهران رفتن به…

  • بررسی مطالعه تاثیر حاکمیت شرکتی بر حق الزحمه حسابرسی

    بررسی مطالعه تاثیر حاکمیت شرکتی بر حق الزحمه حسابرسی برچسب ها: دانلود مقاله بررسی مطالعه تاثیر حاکمیت شرکتی بر حق الزحمه حسابرسیپایان نامه بررسی مطالعه تاثیر حاکمیت شرکتی بر حق الزحمه حسابرسیپروژه بررسی مطالعه تاثیر حاکمیت شرکتی بر حق الزحمه…

  • مبانی نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه (فصل دوم روانشناسی)

    ادبيات نظري طرحواره ناسازگار,پیشینه نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه,دانلود مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,فصل دوم طرحواره ناسازگار یانگ,مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,مباني نظري و پيشينه پژوهش طرح واره های ناسازگار اولیّه دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت اقلیم اصفهان

    آشنایی با اقلیم شهرستان اصفهان,اصفهان,اقلیم اصفهان,اقلیم و معماری اصفهان,بررسی اقلیم اصفهان,پاورپوینت آشنایی با اقلیم و معماری اصفهان,پاورپوینت اقلیم اصفهان,پاورپوینت بررسی اقلیم اصفهان,دانلود پاورپوینت اقلیم اصفهان دانلود فایل اصلی پاورپوینت اقلیم اصفهان از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت اقلیم اصفهان،در حجم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل,پیشینه تحقیق باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل,چارچوب نظری تحلیل رفتار متقابل و باورها,فصل دوم پایان نامه باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل,مبانی نظری باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه عوامل ايجاد مطالبات معوق در بانك ها

    مبانی نظری و پیشینه عوامل ايجاد مطالبات معوق در بانك ها دانلود مبانی نظری و پیشینه عوامل ايجاد مطالبات معوق در بانك ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تصميم گيري با معيارهاي چند گانه

    دانلود پاورپوینت با موضوع تصميم گيري با معيارهاي چند گانه برچسب ها: تصمیم گیری با معیارهای چندگانه pdfدانلود کتاب تصمیم گیری با معیارهای چندگانه اصغرپورتصمیم گیری چند معیارهpdfانواع مدل های تصمیم گیری چند معیارهتصمیم گیری چند معیاره اصغرپور pdfروش تصمیم…

  • پاورپوینت هتل هما مشهد

    پاورپوینت هتل هما مشهد دانلود پاورپوینت هتل هما مشهد دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت هتل هما مشهد ، در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن:…

  • ادبیات نظری تحقیق جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان,چارچوب نظری بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان,فصل دوم پایان نامه بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان,مبانی نظری جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق جرم…

  • بررسی اوقات فراغت معلمان شهریزد با تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی

    بررسی اوقات فراغت معلمان شهریزد با تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی برچسب ها: اوقات فراغت تربیت بدنی معلمان فرسودگی شغلی شهر یزد رفتن به سایت اصلی بررسی اوقات فراغت معلمان شهریزد با تاکید بر…

  • پاورپوینت معماري دوره ساسانيان

    پاورپوینت معماري دوره ساسانيان برچسب ها: معماری دوره ساسانیpdfتاریخچه معماری ساسانیانمعروف ترین بنای به جا مانده از ساسانیانمعماری هخامنشیکتاب معماری ساسانیطاق کسریکاخ سروستانتخت جمشید در دوره ساسانیان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماري دوره ساسانيان دسته بندي : برنامه ریزی…

  • پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل

    پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل برچسب ها: پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عملتعريف استراتژيتبيين رويكرد استراتـژيادبيات استراتـژيسیر تاریخی استراتژی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های سبک زندگی اسلامی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های دیابت (فصل دوم),پيشينه پژوهش سبک زندگی اسلامی,پيشينه تحقيق تعریف سبک زندگی اسلامی,چارچوب نظري سبک زندگ,فصل دوم پايان نامه ارشد شاخصه های سبک زندگی اسلامی,مباني نظري مصادیق سبک زندگی اسلامی دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری خانواده

    پیشینه و مبانی نظری خانواده دانلود پیشینه و مبانی نظری خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خانواده : تعريف خانواده خانواده در لغت به معني خاندان ، دودمان و اهل خانه است و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مباني نظري و پيشينه پژوهش مبانی نظری…

  • بررسی اثربخشی آموزش مولفه های تصمیم گیری مجدد بر کاهش خودناتوان سازی تحصیلی و افزایش جرات ورزی

    بررسی اثربخشی آموزش مولفه های تصمیم گیری مجدد بر کاهش خودناتوان سازی تحصیلی و افزایش جرات ورزی برچسب ها: پایان نامه خودناتوان سازیپایان نامه جرات ورزیمولفه های تصمیم گیری مجددگشتالت درمانیعملکرد تحصیلینظریه دلبستگینظریه رفتارگرارفتارهای جرات ورزانهعوامل موثر بر جرات ورزیراهبرد…

  • پاورپوینت بررسي مقايسه اي الگوهاي مقابله با استرس در معتادان خود معرف به مركز آموزشي درماني فارابي ب

    پاورپوینت بررسي مقايسه اي الگوهاي مقابله با استرس در معتادان خود معرف به مركز آموزشي درماني فارابي ب برچسب ها: پاورپوینت بررسي مقايسه اي الگوهاي مقابله با استرس در معتادان خود معرف به مركز آموزشي درماني فارابي با افراد سالمفراوانی…

  • پاورپوینت در مورد معماری صفویه

    پاورپوینت در مورد معماری صفویه دانلود پاورپوینت در مورد معماری صفویه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل یکی از درخشان‌ترین دوره‌های هنری ایران پس از اسلام دوره‌ صفویه است. در سال 907 هجری قمری شاه اسماعیل اول،…

  • مبانی نظری تحقیق سوختگی و خودسوزی

    مبانی نظری تحقیق سوختگی و خودسوزی دانلود مبانی نظری تحقیق سوختگی و خودسوزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : سوختگی سوختگی نوعی جراحت پوست یا غشاهای مخاطی ( مثل…

  • بررسي فلج اعصاب كرانيال حركتي چشم (3و 4و 6)‌در تروماهاي مغزي

    اعصاب کرانیال,ترومای چشم دانلود فایل اصلی بررسي فلج اعصاب كرانيال حركتي چشم (3و 4و 6)‌در تروماهاي مغزي از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي فلج اعصاب كرانيال حركتي چشم (3و 4و 6)‌در تروماهاي مغزي در حجم 51صفحه و در قالب word…

  • پاورپوینت در مورد معماری ژاپن

    پاورپوینت در مورد معماری ژاپن دانلود پاورپوینت در مورد معماری ژاپن دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل معماری ژاپن شناخت مخاطب پیش از شروع طراحی است. ویژگی های فیزیولوژیکی و روان‌شناختی برمبنای رده سنی استفاده کننده از…

  • مقاله بررسي تطابق ویژگیهای مديران مدارس شهر شیراز با آيين نامه انتصاب آنها

    آیین نامه,انتصاب,مقاله بررسي تطابق ویژگیهای مديران مدارس شهر شیراز با آيين نامه انتصاب آنها دانلود فایل اصلی مقاله بررسي تطابق ویژگیهای مديران مدارس شهر شیراز با آيين نامه انتصاب آنها از سایت دانلود فایل بررسي تطابق ویژگیهای مديران مدارس شهر…

  • مقاله بررسی نقش تغذیه مناسب در بهبود یادگیری آموزشی در دانش آموزان

    اثر تغذیه بر یادگیری دانش آموزان,تحقیق تاثیر تغذیه بر پیشرفت تحصیلی,تغذیه مناسب دانش آموزان,مقاله تاثیر تغذیه بر یادگیری,مقاله نقش تغذیه در یادگیری دانش آموزان,نقش تغذیه در پیشرفت تحصیلی,نقش صبحانه در یادگیری,نقش ورزش در یادگیری,نگین فایل دانلود فایل اصلی مقاله بررسی…

  • پاورپوینت مبانی و شاخص های علم سنجی

    پاورپوینت مبانی و شاخص های علم سنجی برچسب ها: انواع شاخص های علم سنجیشاخص های علم سنجی pptشاخص های علم سنجی pdfتعریف علم سنجیموضوعات علم سنجیشاخص های ارزیابی مقالاتدانلود کتاب آشنایی با علم سنجیشاخص وای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…