مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)

doc,پایان نامه بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدیریت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد سرمایه های اجتماعی,مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)(فصل دوم) در 59 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:مقدمهچنانچه نظری گذرا به سالهای 1950 تا دهه حاضر بیندازیم شاید بتوانیم این دوره زمانی را به لحاظ تمرکز در بازاریابی به صورت زیر تقسیم نماییم:دهه 1950: سالهای معرفی تکنیکهای مدیریت برای مدرنیزه کردندهه 1960:دهه کاهش هزینه ها و بهای تمام شدهدهه 1970:دهه تمرکز بر روی کیفیت و تکنیکهای مربوط به آندهه 1980:اهمیت یافتن تنوع بخشی به محصولات به منظور پاسخ گویی به تقاضای متنوع مشتریاندهه 1990)پرداختن به مفهوم اساسی بازاریابی سنتی یعنی رضایتمندی مشتریاناما در دهه حاضر به دنبال وفاداری ،تعهد و مفاهیمی از این قبیل هستیم . اکثر سازمانها دریافته اند که بقا و حیات آنها در گرو داشتن مشتریان وفادار است نه صرفا مشتریان راضی یا خشنود.که این امر یک نکته کلیدی در ادامه یافتن فعالیت این شرکتهاست و اینکه می بایست برای بهبود وفاداری مشتریان به دنبال استراتژیهای گوناگون مدیریتی باشند.(صفاییان،1391)بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مند هنر کسب وکار امروز است. براي حفظ مشتريان کليدي (سود آور) موجود، مهارت در ايجاد ارتباط صحيح با مشتري ضروري است. تئوري بازار يابي بدوي يا کلاسيک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتريان اهميتي نمي داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسياري از بازارها و تغييرات پيوسته در محيط و ترکيب جمعيت، شرکتها با اين واقعيت روبرو شدند که امروزه ديگر مانند گذشته شرکتها با يک نظام اقتصادي روبه گسترش و بازارهاي درحال رشد روبرو نيستند. امروزه هر مشتري ارزش ويژه خود را دارد و اينک شرکتها براي به دست آوردن سهم بيشتري از بــــازار ثابت يا روبه کاهش بايد مبارزه کنند، بنابراين هزينه هاي جذب مشتريان جديد روبه افزايش نهاده است.کاتلر(1999) می گوید: تحقيقات نشان مي دهند که هزينه جذب مشتريان جديد 5 برابر هزينه حفظ مشتريان کنوني است. شرکتها دريافته اند که از دست دادن يک مشتري چيزي بيش ازدست دادن يک قلم فروش است، بلکه به معني از دست دادن کل جريان خريدهايي است که مشتــري مي توانسته در طول زندگي يا دوره زماني که مشتري بوده، انجام دهد. همچون بسياري از ايده هاي نوين کسب وکار که وارد ادبيات بازاريابي شده اند، بازاريابي رابطه مند در سالهاي اخير به طور گسترده اي استفاده شده است. اما از آنجا که شک و ترديد بسياري در معني و مفهوم بازاريابي رابطه مند به چشم مي خورد کمي دقت و تأمل بيشتر در اين رابطه ضروري به نظر مي رسد. به لحاظ مفهوم، بازاريابي رابطه مند در ميان مجموعه اي از تاکتيک هاي بازاريابي جاي داده شده که به تحليل و تعامل بين خريداران و فروشندگان مي پردازد. براي بعضي، بازاريابي رابطه مند تنها به معني پايگاه داده اي از مشتريان است. اما اين درحالي است که هسته مفهومي آن به تعهد و اعتماد اشاره دارد..( سالاری،1383)به گفته گرونروس(1994) در اوايل دهه ١٩۶٠ پروفسور نيل بوردن  از دانشکده بازرگاني هاروارد، گروهي از فعاليت هاي هر شرکت را شناسايي کرد که بر خريد محصولات تأثيرگذار هستند. او اين عوامل مؤثر را آميخته بازاريابي ناميد. آميخته بازاريابي در واقع ليستي از طبقه بندي هاي متغيرهاي بازاريابي مي باشد. يک ليست هرگز کليه عناصر مشابه را شامل نمي شود و در هر شرايطي مناسب نيست. حال سؤال اين است که تا چه اندازه آميخته بازاريابي در طراحي و هدايت فعاليت هاي شرکت به سمت نيازها ومطلوبيت هاي مشتري در انتخاب بازارهاي هدف مناسب است؟انجمن بازاريابي امريکا و بسياري از محققان ديگر در اين زمينه به بحث پرداختند و بيان کردند که مشکل تعداد يا مفهوم سازي متغيرهاي تصميم گيري نيست بلکه مشکل طبيعت نظري آن است .به گفته پالمر و سایرین (1994)بازاريابي رابطه مند اولين بار در دهه 1980 توسط تني چند از صاحب نظران بازاريابي مطرح شد. اما اساس و پايه اين شاخه از بازاريابي که رابطه تنگاتنگي هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقيقات مربوط به روابط بين خريــــــدار و فروشنده در کسب و کارهاي متوسط و نسبتاً بزرگ بيرون آمده است. در اين پارادايم به جاي نگرش خصمـــانه به مقوله چانه زني در هر معامله خريدار و فروشنده براي رسيـــدن به اهداف خود با يکديگر به توافق مي رسند و در يک قـــــالب طرح ريزي شده نسبت به هم تعهداتي پيدا کرده و روابط خود را شکل مي دهند. (صادقی و دیگران،1388)به گفته شت(1998) در واقع سه عامل باعث ایجاد و محبوبیت بازاریابی رابطه مند در اواخر سال 1980 و اوایل سال 1981 شد.اولین دلیل بحران انرژی در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بی سابقه در قیمت مواد اولیه تولیدی شد و بسیاری از شرکتهای آمریکایی فعال در زمینه صنایع الکترونیک،فولاد،آلمینیوم،مواد شیبمیایی  و منسوجات تحت فشار رقبای خارجی از میدان خارج شدند.بنابراین نگهداری مشتریان و برقراری روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت. (سالار و دیگران،1391)بازاريابي رابطه مند به ايجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههاي ذينفع اشاره مي کند و اساس آن برقراري ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ ونگهداري آنهاست. در بين گروههاي ذينفع، مشتــري مهمترين بوده و بازاريابي رابطه مند مشتـــــري را به ديده يک دارايي مي نگرد که مستهلک نمي شود و اگر چه در ترازنامه شرکتها جايي ندارد اما درحقيقت از همه آن اقلام مهمتــر است. بازاريابــــي رابطه مند، صرفاً به دنبال اين نيست که خدمات را در مکان، زمان و قيمت موردتقاضاي بازار هدف، دراختيارش قرار دهد، بلکه مي خواهد چنان روابطي با بازار هدف ايجاد کند که مجدداً در آينده از او خريد و ديگران را نيز به اين کار ترغيب کنند. بازاريابي رابطه مند به دنبال آن است که مشتريان بيشتري را حفظ کرده و مشتريان کمتري را از دست بدهد. (سالاری،1383)به نظر تاکالا و یوسیتالو(1996)در مجموع مهمترين ملزومات روابط پايدار در بازاريابي رابطه مند به شرح زير است: نقطه شروع بازاريابي، مشتريان و نيازهايشان مي باشد.اهداف خريدار-فروشنده، روابط دو جانبه را تحت تأثير قرار مي دهد.مبادله که مفهوم مرکزي در بازاريابي رابطه مند مي باشد. مقاصد مختلفي براي ايجاد ارتباط وجوددارد. براي حفظ روابط، بايد به وعده ها عمل شود. اعتماد دوطرفه، عامل اصلي در ارتباطات پايدار مي باشد. وابستگي و تعهد در روابط وجود دارد. برقراري ارتباط ضروري است. (حق گویی،1389)به نظر جان تودر(2002) سوالي که ممکن است مطرح شود آن است که: مشتريان چه احتياجي به روابط دارند؟اصولاً روابط در هر جايي که جرياني از منــــافع برقرار باشد به وجود مي آيد. در دنياي امروز خريداران براي تصميم گيري در فرايند خريد، با سوالات و اما و اگرهاي بسياري روبرو هستند. کالاها و محصولات مشابه باعث شده مشتريان با حق انتخابهاي فراوان روبرو شوند، پيچيدگيها، تغييرات مداوم کالاها و خدمات، عدم قطعيتها همه و همه بر دشواريهـاي فرايند خريد مي افزايند. لذا مشاهده مي شود که مشتريان هم از ايجاد روابط، منافع و اهداف خاص خود را دنبــال مي کنند(سالاری،1383).پیشینه پژوهش در سال 2012 تحقیقی توسط گودفرد یاو کوی،جویس کوی و جاناتان ان او در کشور غنا با عنوان بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری انجام گرفت. مورد مطالعه مخابرات کشور غنا انتخاب شد.در این تحقیق تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ،کیفیت خدمات،درک قیمت،تصویر برند و ارزش ادراک شده توسط مشتری ، انتخاب شد.در این تحقیق نیز مانند تحقیقات قبل مشخص شد که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ارتباط مثبت و معناداری با وفاداری دارند و این تاکتیکها به طور مستقیم به وفاداری منجر می شوند.  در سال 2011 تحقیقی توسط سه ایرانی به نامهای آناهیتا باقرزاده،علیرضا چاووش و سحر حسینی خواه  در کشور مالزی انجام شد.عنوان این تحقیق تاثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در رابطه سازمان به مشتری بود.تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری در این پژوهش ارتباطات و شخصی سازی در نظر گرفته شد.مورد مطالعه در این پژوهش شرکتهای مسافرتی و مشتریان این شرکتها در مالزی انتخاب شد.در این پژوهش رضایت مشتریان از رابطه نیز به عنوان متغیر واسط در نظر گرفته شد. یعنی ابتدا ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آنها بر رضایت مشتریان رابطه(متغیر وابسته)  بررسی گردید. سپس رضایت مشتری از ارتباط به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آن بر متغیر وابسته که وفاداری بود بررسی گردید.نتایج پژوهش از این قرار بود:این تحقیق نشان داد رابطه مثبت و معناداری بین ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل ،و رضایت مشتریان از رابطه، به عنوان متغیر وابسته،وجود دارد.همچنین وجود رابطه مثبت و معنادار بین رضایت مشتریان از رابطه به عنوان متغیر مستقل و وفاداری به عنوان متغیر مستقل ،نشان داد که افزایش در رضایت باعث افزایش در وفاداری مشتریان می شود.فهرست مطالب مقدمه                      1-2) بازاریابی رابطه مند                1-1-2)تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری               1-1-1-2) کیفیت خدمات(محصولات)                 2-1-1-2)درک قیمت                    3-1-1-2)تصور ذهنی از برند               4-1-1-2)ارزش ادراک شده                 2-1-2)کیفیت رابطه                     1-2-1-2)اعتماد                   2-2-1-2)رضایت                 3-1-2)هزینه های جابجایی               4-1-2)وفاداری                    2-2)بیشینه تحقیق             1-2-2)تحقیقات در جهان                   2-2-2-)تحقیقات در ایران                  3-2)شرکت پارس خزر در یک نگاه           1-3-2)محصولات شرکت                    2-3-2)گواهی نامه ها و افتخارات شرکت             3-3-2)مزیت های رقابتی شرکت                  4-3-2)شرکتهای همبسته پارس خزر           5-3-2)زمینه برقراری ارتباز با مشتری         6-3-2)چشم انداز                   7-3-2)ارزش های بنیادین            8-3-2)خط مشی کیفیت             9-3-2)حمایت از حقوق مصرف کننده                10-3-2)شرکت هولدینگ           11-3-2)شرکتهای همبسه و اقماری       12-3-2)محیط زیست              13-3-2)صادرات محصولات و بازارهای خارجیمنابع پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند پایان نامه بازاریابی رابطه مند مدیریت ارتباط با مشتری doc مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند مباني نظري مدیریت

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت مهندسی محیط زیست

    پاورپوینت مهندسی محیط زیست برچسب ها: پاورپوینت مهندسی محیط زیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مهندسی محیط زیست دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مهندسی محیط زیستقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 74سرفصل هاآلودگی هوا …

  • رساله معماری طراحی خانه کودک

    پایان نامه,پایان نامه با موضوع رساله معماری خانه کودک,پایان نامه رساله معماری خانه کودک,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله,معماری خانه کودک دانلود فایل اصلی رساله معماری طراحی خانه کودک از سایت دانلود فایل دانلود…

  • بافت فرسوده محله طرشت

    بافت فرسوده محله طرشت دانلود بافت فرسوده محله طرشت دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل بافت فرسوده محله طرشت موقعیت جغرافیایی منطقه 2 تهراننقشه محله های منطقه 2نقشه محله بندی منطقه 2موقعیت طرشتتاریخچه طرشتوجه تسمیه طرشتنقشه طرشتنقشه…

  • پاورپوینت شگفت انگیزترین سازه های مهندسی ایران

    پاورپوینت شگفت انگیزترین سازه های مهندسی ایران برچسب ها: دانلود پاورپوینت شگفت انگیزترین سازه های مهندسی ایرانشگفت انگیزترین سازه های مهندسی ایرانسد کُریتسازه های آبی شوشترپل گاومیشانشهر زیرزمینی نوش آبادپاورپوینت شگفت انگیزترین سازه های مهندسی ایرانپل قلعه حاتممنارجنبانکانال تِرِنُه رفتن…

  • پیشینه و مبانی نظری سانسور و روشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی

    پیشینه و مبانی نظری سانسور و روشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دانلود پیشینه و مبانی نظری سانسور و روشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای سرمایه ای،پولی و سود سهام پیش بینی شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای سرمایه ای،پولی و سود سهام پیش بینی شده دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای سرمایه ای،پولی و سود سهام پیش بینی شده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی

    تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی برچسب ها: تلاطم بازار شدت رقابت تمرکززدایی مشتری مداری رقیب محوری گرایش به نوآوری و قابلیت های بازاریابیپایان نامه تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات…

  • پاورپوینت شاخصها و اعتبار بخشی

    پاورپوینت شاخصها و اعتبار بخشی برچسب ها: شاخص های بیمارستانی وزارت بهداشتشناسنامه شاخص های بیمارستانیفرمول شاخص های بیمارستانیشاخص بیمارستانیحاکمیت بالینی pdfشاخص های عملکردی بیمارستان وزارت بهداشتشاخص های مالی بیمارستانشاخص های فرایندی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شاخصها و اعتبار بخشی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای لازاروس و فولکمن

    انواع مهارت ه,پرسشنامه سبک های مقابله ای لازاروس,تعریف سبک های مقابله ای,راهبردهای مقابله ای چیست,راهبردهای مقابله ای لازاروس,سبک های مقابله ای چیست,سبک های مقابله ای لازاروس,فصل دوم راهبردهای مقابله ای لازاروس,مبانی نظری راهبردهای مقابله ای دانلود فایل اصلی دانلود مبانی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش بررسی روشهای تامین مالی و بهبود عملکرد(فصل 2)

    pdf,ادبیات نظری و پیشینه پژوهش بررسی روشهای تامین مالی و بهبود عملکرد(فصل 2),دانلود مباني نظري روشهای تامین مالی,روشهای تامین منابع مالی خارجی,فصل دوم پايان نامه ارشد روش های,مباني نظري روش تامین مالی بانکی,مباني نظري مديريت روش های تامین مالی دانلود…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری مدرسه باهاوس

    پاورپوینت آشنایی با معماری مدرسه باهاوس دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری مدرسه باهاوس دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدرسه باهاوس،در حجم 88 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: مدرسه‌ای که یک…

  • مبانی نظری و پیشینه مالیات بر ارزش افزوده

    مبانی نظری و پیشینه مالیات بر ارزش افزوده دانلود مبانی نظری و پیشینه مالیات بر ارزش افزوده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مروری بر ادبیات تحقیق و مطالعات انجام شده .................................................................................................................................. 5 2…

  • پاورپوینت حمل و نقل

    پاورپوینت حمل و نقل دانلود پاورپوینت حمل و نقل دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت رابطه حمل و نقل با اراضی شهری،در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن:…

  • مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

    مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دانلود مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ایمان مذهبی و سلامت روان 2 - 3 - 1 .…

  • پاورپوینت کامپیوترهای شخصی قابل حمل

    پاورپوینت کامپیوترهای شخصی قابل حمل برچسب ها: رایانه شخصیتاریخچه رایانهرایانه چیستتحقیق در مورد کامپیوترانواع کامپیوتر از نظر قدرت پردازشانواع کامپیوترهای رومیزیمیکرو کامپیوتررایانه قابل حمل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کامپیوترهای شخصی قابل حمل دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی مهد کودک

    پروژه کارافرینی مهدکودک,دانلود طرح توجیهی مهدکودک,دانلود طرح راه اندازی مهدکودک,طرح توجیهی راه اندازی مهدکودک,طرح توجیهی کودکستان,طرح کارافرینی تاسیس مهدکودک,طرح کسب و کار مهدکودک دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی مهد کودک از سایت دانلود فایل دانلود طرح…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم باورها و باورهای مرتبط با مواد مخدر

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم باورها و باورهای مرتبط با مواد مخدر دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم باورها و باورهای مرتبط با مواد مخدر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم باورها و…

  • مبانی نظری فرهنگ پذیری،فرهنگ،تهاجم فرهنگی،تاثیر تلویزیون

    مبانی نظری فرهنگ پذیری،فرهنگ،تهاجم فرهنگی،تاثیر تلویزیون دانلود مبانی نظری فرهنگ پذیری،فرهنگ،تهاجم فرهنگی،تاثیر تلویزیون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری فرهنگ پذیری ، فرهنگ ، تهاجم فرهنگی ، تاثیر تلویزیون فرهنگ پذيري «…

  • بررسی انتخاب پروژه های استراتژیک مبتنی بر نگاه منبع محور

    بررسی انتخاب پروژه های استراتژیک مبتنی بر نگاه منبع محور برچسب ها: پایان نامه بررسی انتخاب پروژه های استراتژیک مبتنی بر نگاه منبع محورپروژه بررسی انتخاب پروژه های استراتژیک مبتنی بر نگاه منبع محورمقاله بررسی انتخاب پروژه های استراتژیک مبتنی…

  • پاورپوینت آتشفشان شناسی

    پاورپوینت آتشفشان شناسی برچسب ها: آتشفشان شناسیمنشا مواد آتشفشانیرده بندی فعالیتهای آتشفشانیحالتهای مختلف مواد آتشفشانیعلل و پراکندگی آتشفشانهای عصر حاضرمشخصات دستگاه آتشفشان آتشفشانی و تکتونیکفعالیتهای آتشفشانی در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آتشفشان شناسی دسته بندي : زمین شناسی…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق در اداره برق،قسمت خدمات مشتركين

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق در اداره برق،قسمت خدمات مشتركين برچسب ها: گزارش کاراموزي اداره برق قسمت خدمات مشتركين شهرستان ابهر کاراموزي اداره برق قسمت خدمات مشتركين شهرستان ابهر کارورزي اداره برق قسمت خدمات مشتركين شهرستان ابهر دانلود…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تغذيه و پوكي استخوان

    دانلود پاورپوینت با موضوع تغذيه و پوكي استخوان برچسب ها: تغذیه پوکی استخوان در زناندارو برای پوکی استخوانغذاهای مضر برای پوکی استخوانخوراکی های مفید در درمان پوکی استخوانچه مواد غذایی برای پوکی استخوان مناسب استپوکی استخوان درمان گیاهیآیا پوکی استخوان…

  • پاورپوینت جوشكاري اصطكاكي

    پاورپوینت جوشكاري اصطكاكي برچسب ها: جوشکاری اصطکاکی pdfانواع جوشکاری اصطکاکیمزایا و معایب جوشکاری اصطکاکیجوشکاری اصطکاکی دورانیجوشکاری اصطکاکی اغتشاشیمقاله جوشکاری اصطکاکیجوشکاری اصطکاکی اغتشاشیpdfدستگاه جوش اصطکاکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جوشكاري اصطكاكي دسته بندي : فنی و حرفه ای جزئیات و…

  • مبانی و پیشینه پژوهش نظریه های رضایت زناشویی (فصل دوم)

    پژوهش,پیشینه,دوم,رضایت,زناشویی,فصل,مبانی,نظریه,های دانلود فایل اصلی مبانی و پیشینه پژوهش نظریه های رضایت زناشویی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های رضایت زناشویی(فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده…

  • بررسی ارزيابي فرهنگ نماز و اثرات دنيوي و اخروي آن بر افراد

    بررسی ارزيابي فرهنگ نماز و اثرات دنيوي و اخروي آن بر افراد برچسب ها: بررسی ارزيابي فرهنگ نماز و اثرات دنيوي و اخروي آن بر افرادنماز توانبخش روح و رواننماز و نظم و انضباطاهميت نماز در تربيت عقلانينقش نماز در…

  • مبانی نظری کارکردگرایی

    مبانی نظری کارکردگرایی دانلود مبانی نظری کارکردگرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری کارکردگرایی فصل دوم : چهارچوب نظري تحقيق كاركرد گرايي 14 تعريف فنكسيون يا كاركرد 15 مفهوم كاركرد 16 اصول…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب وانگیزه پیشرفت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب وانگیزه پیشرفت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب وانگیزه پیشرفت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب وانگیزه پیشرفت ادبیات و پیشینۀ تحقیق…

  • بررسی رابطه ناسازگار بودن جو روانی در خانواده و فرار دختران

    جو روانی,فرار دختران دانلود فایل اصلی بررسی رابطه ناسازگار بودن جو روانی در خانواده و فرار دختران از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی رابطه ناسازگار بودن جو روانی در خانواده و فرار دختران در 165 صفحه و در قالب word…

  • دانلود مقاله تحلیل راهبردهای ساماندهی توان های محیطی به منظور توسعه پایدار مطالعه موردی: شهرستان سلم

    پایدار,تحلیل,توان,توسعه,دانلود,راهبردهای,ساماندهی,سلم,شهرستان,محیطی,مطالعه,مقاله,منظور,موردی:,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله تحلیل راهبردهای ساماندهی توان های محیطی به منظور توسعه پایدار مطالعه موردی: شهرستان سلم از سایت دانلود فایل چکیده شهر یک پدیده جغرافیایی است که در بستر طبیعت طی زمان شکل می گیرد .…

  • پاورپوینت سنگهای دستگاه ادراری

    پاورپوینت سنگهای دستگاه ادراری برچسب ها: کالیس میانی چیستسنگ در کالیس میانی کلیه چپسنگ در کالیس تحتانی کلیه چپتصویر کالیس کلیهعکس کالیس میانی کلیهانواع سنگ کلیهاندازه سنگ کلیهدفع سنگ کلیه 10 میلیمتری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سنگهای دستگاه ادراری…

  • پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل اول زنگ علوم

    پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل اول زنگ علوم برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل اول زنگ علوم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل اول زنگ علوم دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری نظریه ی مثلثی عشق و معیارهای ازدواج موفق

    پیشینه و مبانی نظری نظریه ی مثلثی عشق و معیارهای ازدواج موفق دانلود پیشینه و مبانی نظری نظریه ی مثلثی عشق و معیارهای ازدواج موفق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های هموار سازی سود (فصل 2)

    مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های هموار سازی سود (فصل 2) دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های هموار سازی سود (فصل 2) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک رهبری و رضایت شغلی

    پیشینه و مبانی نظری سبک رهبری و رضایت شغلی دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک رهبری و رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبک رهبری ورضایت شغلی فصل…

  • بررسي ارتباط بين اتكای حسابرسان مستقل و عملكرد حسابرسان داخلي

    بررسي ارتباط بين اتكای حسابرسان مستقل و عملكرد حسابرسان داخلي برچسب ها: اتكا به عملكرد حسابرسان داخليعوامل سازمانيتحقیق حسابداری رایگانعوامل محيطيبررسي ارتباط بين اتكای حسابرسان مستقل و عملكرد حسابرسان داخليعوامل فرديحسابرس مستقل حسابرس داخلي حسابرسي مالي حسابرسي داخلي رفتن به…