مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت روانشناسی عمومی

    پاورپوینت روانشناسی عمومی دانلود پاورپوینت روانشناسی عمومی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت روانشناسی عمومی ، در حجم 43 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: روان شناسی چیست؟ مطالعه علمی رفتار…

  • چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی

    چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانلود چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 . بخش دوم : پیشینه مبانی خودکارآمدی تحصیلی…

  • پاورپوینت نفت خام

    پاورپوینت نفت خام برچسب ها: تحقیق در مورد نفت خامفراورده های نفت خاممراحل پالایش نفت خامکاربرد نفت خامنفت خام ایرانویسکوزیته نفت خامعکس نفت خاماز نفت خام چه چیزهایی بدست می آید رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نفت خام دسته بندي…

  • بررسی تاثیر سیاست متهورانه مدیریت سرمایه در گردش برسودآوری شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار

    بررسی تاثیر سیاست متهورانه مدیریت سرمایه در گردش برسودآوری شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار برچسب ها: بررسی تاثیر سیاست متهورانه مدیریت سرمایه در گردش برسودآوری شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارمقاله مدیریت سرمایه در گردشمدیریت سرمایه در…

  • پاورپوینت پوشش های تزیینی ساختمان

    بلکا (ماسه شسته رنگی),پارکت,پاورپوینت آشنایی با انواع پوشش های تزئینی ساختمان,پاورپوینت پوشش های تزیینی ساختمان,پوشش های تزیینی ساختمان,دانلود پاورپوینت پوشش های تزیینی ساختمان,دکینگ,سنگ مصنوعی,فامالین,لمینیت دانلود فایل اصلی پاورپوینت پوشش های تزیینی ساختمان از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت پوشش های…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف،علت،شیوع وعلائم سکته مغزی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف,دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف,شیوع وعلائم سکته مغزی (فصل دوم پایان نامه),علت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق تعاریف،علت،شیوع وعلائم سکته مغزی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف،علت،شیوع وعلائم سکته…

  • پایان نامه بررسی میزان اضطراب دانشجویان قبل از امتحانات و در ایام امتحانات

    آیا بین میزان اضطراب دانشجویان قبل از امتحانات و موقع امتحانات تفاوت وجود دارد,اضطراب,اضطراب امتحان,بررسی و مقایسه میزان اضطراب دانشجویان قبل از امتحانات و در ایام امتحان,پایان نامه بررسی میزان اضطراب دانشجویان قبل از امتحانات و در ایام امتحانات دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری شايسته سالاری

    پیشینه و مبانی نظری شايسته سالاری دانلود پیشینه و مبانی نظری شايسته سالاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق شايسته سالاري شايسته سالاري شايسته گزيني شایسته پروری شایسته داری…

  • قالب پاورپوینت مغز شماره 1

    قالب پاورپوینت مغز شماره 1 دانلود قالب پاورپوینت مغز شماره 1 دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت مغز شماره 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • عایق هاي مایع در برق قدرت

    برق قدرت,عایق های مایع دانلود فایل اصلی عایق هاي مایع در برق قدرت از سایت دانلود فایل تحقیق عایق هاي مایع در برق قدرت در حجم 186 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرست…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری مذهبی

    پاورپوینت آشنایی با معماری مذهبی دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری مذهبی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با معماری مذهبی،در حجم 20 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و مدل های تعهد سازماني (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه پژوهش تعهد سازماني,پیشینه تحقیق مدل های تعهد سازماني,چارچوب نظری ابعاد و مدل های تعهد سازماني,فصل دوم پایان نامه ابعاد و مدل های تعهد سازماني,مبانی نظری ابعاد و مدل های تعهد سازماني دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • جزوه کامل فیزیک دهم رشته تجربی

    تدریس کامل تمام مطالب فیزیک دهم رشته تجربی,جزوه کامل فیزیک 10 رشته تجربی,جزوه کنکور فیزیک دهم رشته تجربی,فیزیک 10 دبیرستان,فیزیک 10 رشته تجربی در کنکور,فیزیک دهم,فیزیک دهم رشته تجربی,نکات فیزیک 10 رشته تجربی برای کنکور دانلود فایل اصلی جزوه کامل…

  • تحقیق بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب (نمونه موردی: باغ شاهزاده ماهان کرمان)

    پروژه بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب,تحقیق باغ ایرانی با ساختار هندسی,تحقیق بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب,تحقیق معماری منظر,تحقیقی در مورد باغ شاهزاده ماهان کرمان,مقاله بررسی ساختار هندسی باغ…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي عملکرد سازمان آب

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي عملکرد سازمان آب برچسب ها: گزارش کاراموزي سازمان آبکاراموزي سازمان آبکارورزي سازمان آبدانلود گزارش کارآموزي سازمان آبسازمان آبسازمان رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي عملکرد سازمان آب دسته بندي : مدیریت جزئیات…

  • بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند

    بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند برچسب ها: ارزش ویژه ی برندارزیابی از بسط برندنوگرایی مصرف کنندهتناسب محصولبررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برندپایان نامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از…

  • بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیک

    بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیک برچسب ها: پایان نامه بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیکپروژه بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیکتحقیق بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیک رفتن به سایت اصلی بررسی انتخاب مرغ سبز…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تئوري احتمال و كاربردآن

    دانلود پاورپوینت با موضوع تئوري احتمال و كاربردآن برچسب ها: جزوه تئوری احتمالات دکتر ایوزیانجزوه تئوری احتمالات مهندسی صنایعدرس تئوری احتمالات رشته صنایعدانلود کتاب تئوری احتمالات ایوزیاننمونه سوالات تئوری احتمالات با پاسخدانلود کتاب تئوری احتمالات و کاربرد آنجزوه تئوری احتمالات…

  • پاورپوینت شادی در اسلام

    پاورپوینت شادی در اسلام برچسب ها: کتاب شادی در اسلامجشن و شادی در اسلاممعیار شادی در اسلامجایگاه شادی و نشاط در اسلامشادی در اسلام مقالهچرا شادی در اسلام حرام استشادی در قرآن و روایاتمصادیق شادی در اسلام رفتن به سایت…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پوشال کولر آبی

    توجیه فنی راه اندازی کارخانه ساخت,دانلود پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر,دانلود طرح توجیهی تولید پوشال کولر,دانلود طرح توجیهی تولید پوشال کولر آبی,دانلود کارافرینی تولید پوشال کولر,طرح توجیهی پوشال کولر,کسب و کار احداث کارخانه تولید پوشال کولر دانلود فایل اصلی طرح…

  • پاورپوینت پزشکی مبتنی بر شواهد

    پاورپوینت پزشکی مبتنی بر شواهد برچسب ها: پزشکی مبتنی بر شواهد دکتر سلطانیپزشکی مبتنی بر شواهد pptکتاب پزشکی مبتنی بر شواهدپزشکی مبتنی بر شواهد pdfپدر پزشکی مبتنی بر شواهدپزشکی مبتنی بر شواهد تبریزدرسنامه عملکرد مبتنی بر شواهدپرستاری مبتنی بر شواهد…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری بررسی درمان های هیپنوتراپی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری بررسی درمان های هیپنوتراپی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری بررسی درمان های هیپنوتراپی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هیپنوتراپی در بخش دوم این فصل به بررسی درمان…

  • پاورپوینت کاخ موزه نیاوران، کاخ صاحبقرانیه و کوشک احمد شاهی

    پاورپوینت رایگان کوشک احمد شاهی سعدآباد,پاورپوینت کاخ موزه نیاوران,تالار آیینه کاخ صاحبقرانیه,تحقیق عمارت کوشک فرح,دانلود پاورپوینت کاخ صاحبقرانیه و کوشک احمد شاهی,کاخ صاحبقرانیه و کوشک احمد شاهی,کوشک احمد شاهی,مقاله بررسی پلان کوشک احمدشاهی دانلود فایل اصلی پاورپوینت کاخ موزه نیاوران،…

  • قالب پاورپوینت فوتبال شماره 1

    قالب پاورپوینت فوتبال شماره 1 دانلود قالب پاورپوینت فوتبال شماره 1 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت فوتبال شماره 1 قالب پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …  …

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اوقات فراغت (فصل دوم پایان نامه)

    اوقات فراغت چیست,اوقات فراغت را چگونه بگذرانیم,برنامه ر,پيشينه تحقيق اوقات فراغت از دیدگاه اسلام,پیشینه پژوهش اوقات فراغت,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اوقات فراغت (فصل دوم پایان نامه),مبانی نظری اوقات فراغت,نظریه های اوقات فراغت,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی…

  • تحقیق نقش حیاط در پایداری معماری خانه های سنتی

    پروژه نقش حیاط در پایداری معماری خانه های سنتی,تحقیق حیاط مرکزی,تحقیق در مورد حیاط,تحقیق نقش حیاط در پایداری معماری خانه های سنتی,مقاله خانه های سنتی,مقاله نقش حیاط در پایداری معماری خانه های سنتی دانلود فایل اصلی تحقیق نقش حیاط در…

  • تحقیق تفاوت دین و مذهب

    09358978227,تحقیق تفاوت دین و مذهب,دانلود تحقیق تفاوت دین و مذهب,دین,دین و مذهب,مذهب,نگار زمانی دانلود فایل اصلی تحقیق تفاوت دین و مذهب از سایت دانلود فایل عنوان تحقیق : تفاوت دین و مذهبفرمت : WORDتعداد صفحات : 10 صفحهدر صورت بروز…

  • بررسی ارتباط بین بدهی های کوتاه مدت ومدیریت سود

    بررسی ارتباط بین بدهی های کوتاه مدت ومدیریت سود برچسب ها: بدهی های کوتاه مدت مدیریت سوداعتبار بررسی ارتباط بین بدهی های کوتاه مدت ومدیریت سودپایان نامه بررسی ارتباط بین بدهی های کوتاه مدت ومدیریت سودپروژه بررسی ارتباط بین بدهی…

  • پیشینه و مبانی نظری بهزیستی ذهنی

    پیشینه و مبانی نظری بهزیستی ذهنی دانلود پیشینه و مبانی نظری بهزیستی ذهنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بهزیستی ذهنی فهرست مطالب : تعریف بهزیستی ذهنی عناصر بهزیستی ذهنی عوامل مؤثر بر بهزیستی…

  • پاورپوینت جنگل زدايي مرگ سبز

    پاورپوینت جنگل زدايي مرگ سبز برچسب ها: مضرات جنگل زداییجنگل زدایی in englishمعایب جنگل زداییجنگل زاییتخریب جنگل هاتحقیق در مورد جنگلراه های مقابله با جنگل زداییاهمیت جنگل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جنگل زدايي مرگ سبز دسته بندي : جغرافیا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده،شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده،شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده،شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی : نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان

    گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی : نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان برچسب ها: اهمیت نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزانشیوه های پرورش خلاقیت از طریق آزمایشگاهبرقراری ارتباط دوستانه با دانش آموزان نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزانروز ازمایشگاه در…

  • کار تیمی مورچه ها: الگویی برای مهارت های رهبری

    کار تیمی مورچه ها: الگویی برای مهارت های رهبری دانلود کار تیمی مورچه ها: الگویی برای مهارت های رهبری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع کار تیمی مورچه ها: الگویی برای مهارت…

  • دانلود مقاله جایگاه عمل آوری و کاربرد جلبک های دریایی در ایران

    پایان نامه جایگاه عمل,پروژه جایگاه عمل آوری و کاربرد جلبک های دریایی در ایران,تحقیق جایگاه عمل آوری و کاربرد جلبک های دریایی در ایران,جایگاه عمل آوری و کاربرد جلبک های دریایی در ایران,دانلود مقاله جایگاه عمل آوری و کاربرد جلبک…

  • پاورپویت رانه قاره‌ای

    پاورپویت رانه قاره‌ای برچسب ها: تفاوت فلسفه تحلیلی و قاره ایگزاره های فلسفه تحلیلیفلسفه تحلیلی در ایرانتحلیل فلسفیفلسفه تحلیلی ویتگنشتاینفلسفه قرن بیستماتمیسمفلسفه هستی رفتن به سایت اصلی پاورپویت رانه قاره‌ای دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل…