مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و مهارت های حل مساله ، حل تعارض بین فردی و جرأت ورزی

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و مهارت های حل مساله ، حل تعارض بین فردی و جرأت ورزی برچسب ها: ادبیات نظری سلامت روانی و مهارت های حل مساله حل تعارض بین فردی و جرأت ورزیفصل دوم پایان…

  • بررسی پیش بینی سازگاری زناشویی توسط رضایت جنسی و باورهای ارتباطی ناکارآمد زوجین در معتادین تحت درمان

    بررسی پیش بینی سازگاری زناشویی توسط رضایت جنسی و باورهای ارتباطی ناکارآمد زوجین در معتادین تحت درمان برچسب ها: سوءمصرف مواددرمان نگهدارنده با متادونباورهای ارتباطی ناکارآمدرضایت جنسیسازگاری زناشوییتحقیق روانشناسیدانلود تحقیق بررسی پیش بینی سازگاری زناشویی توسط رضایت جنسی و باورهای…

  • دانلود طرح توجیهی تولید دوشاخه و سرپیچ لامپ

    پروژه تولید دوشاخه برق,داناود کارافرینی تولید هولدر لامپ,دانلود طرح توجیهی سرپیچ لامپ,طرح توجیهی تولید دوشاخه,طرح توجیهی رشته برق,طرح توجیهی هولدر لامپ,طرح تولید دوشاخه برق,طرح کسب و کار تولید دوشاخه برق دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید دوشاخه و سرپیچ…

  • پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار

    پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار دانلود پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رهبری خدمتگزار ضرورت تاكيد بر اعتماد عمومي و اعتماد درون سازماني كه روز…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش انعطاف پذیری کنشی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش معنی انعطاف پذیری,پيشينه نظري انواع انعطاف پذیری,چارچوب نظري انعطاف پذیری در زندگی,دانلود مباني نظري پرسشنامه انعطاف پذیری کنشی,فصل دوم پايان نامه ارشد انعطاف پذیری در روانشناسی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) انعطاف پذیری کنشی دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری حسابداری مسئولیت های اجتماعی ، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز

    مبانی نظری حسابداری مسئولیت های اجتماعی ، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز دانلود مبانی نظری حسابداری مسئولیت های اجتماعی ، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از…

  • پاورپوینت با موضوع خود شناسی

    پاورپوینت با موضوع خود شناسی دانلود پاورپوینت با موضوع خود شناسی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل خود شناسی به معنای ‌شناخت‌ خود با همه استعدادها‌ و نیروها برای رسیدن به ‌کمال‌، که مورد تاکید آیات‌ و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پالايش عکس

    دانلود پاورپوینت با موضوع پالايش عکس برچسب ها: انواع فتوگرامتریفتوگرامتری pdfفتوگرامتری و کاربردهای آنکاربرد فتوگرامتریتحقیق در مورد فتوگرامتریفتوگرامتری هواییفتوگرامتری چیستجزوه فتوگرامتری رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پالايش عکس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • بررسی رابطه بین بهبود در نوع اظهارنظر حسابرس و زمان بندی افشای اطلاعات شرکت ها

    بررسی رابطه بین بهبود در نوع اظهارنظر حسابرس و زمان بندی افشای اطلاعات شرکت ها برچسب ها: اظهارنظر حسابرسیمقاله حسابداری تغییر در اظهارنظر حسابرسیتحقیق حسابداری افشاي اطلاعات عایدات غیر منتظرهبررسی رابطه بین بهبود در نوع اظهارنظر حسابرس و زمان بندی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرسودگي شغلي در کارکنان و کارمندان(فصل دوم پایان نامه روانشناسی)

    ادبیات نظری تحقیق فرسودگی شغلی در معلمان,پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی,تعریف مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی,چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه فرسودگی,مبانی نظری در پایان نامه فرسودگی شغلی,مبانی نظری فرسودگی شغلی,نگی,نمونه یک پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی…

  • تحقیق بررسي رابطه و هم ارزی بين سبكهاي رهبري و رضایتمندی شغلي كاركنان

    رضایتمندی شغلی,سبکهای رهبری دانلود فایل اصلی تحقیق بررسي رابطه و هم ارزی بين سبكهاي رهبري و رضایتمندی شغلي كاركنان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي رابطه و هم ارزی بين سبكهاي رهبري و رضایتمندی شغلي كاركنان در حجم 39 صفحه…

  • دانلود طرح توجیهی تولید بتن سبک پیش ساخته

    پروژه تولیدی بتن سبک پیش ساخته,پروژه کارافرینی بتن پیش ساخته,دانلود طرح توجیهی بتن پیش ساخته,دانلود کارافرینی بتن سبک پیش ساخته,طرح توجیهی تولید بتن آماده,طرح تولید بتن آماده,طرح کارافرینی تولید بتن آماده,طرح کسب و کار تولید بتن پیش ساخته دانلود فایل…

  • چارچوب نظری و پژوهش تجربی سازگاری(فصل 2)

    ادبيات نظري نظریه های سازگاری,پيشينه پژوهش سازگاری فردی,پيشينه تحقيق سازگاری و ناسازگاری,پيشينه نظري سازگاری اجتماعی و فردی,دانلود مباني نظري سازگاری اجتماعی,فصل دوم سازگاری و ناسازگاری,مباني نظري و پيشينه پژوهش سازگاری دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پژوهش تجربی سازگاری(فصل 2)…

  • پیشینه و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تعهد سازمانی و انواع تعهد

    پیشینه و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تعهد سازمانی و انواع تعهد دانلود پیشینه و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تعهد سازمانی و انواع تعهد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعهد سازمانی مفهوم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع افسردگی علایم و در مان آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع افسردگی علایم و در مان آن دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع افسردگی علایم و در مان آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثر و فاکتورهای مدیریت CRM

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثر و فاکتورهای مدیریت CRM دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثر و فاکتورهای مدیریت CRM دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • ادبیات نظری تحقیق افسردگی و اضطراب، انواع و دیدگاههای مختلف آن (فصل دوم)

    ادبیات نظری تحقیق افسردگی و اضطراب,ادبیات نظری تحقیق افسردگی و اضطراب و دیدگاههای مختلف آن,انواع و دیدگاههای مختلف آن,انواع و دیدگاههای مختلف افسردگی و اضطراب,پیشینه نظری اضطراب,چارچوب نظری اضطراب و افسردگی,فصل دوم تحقیق افسردگی و اضطراب دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • تحقیق : آموزش تنیس روی میز

    09358978227,آموزش تنیس,آموزش تنیس روی میز,تنیس روی میز,دانلود تحقیق آموزش,دانلود تحقیق آموزش تنیس روی میز,دانلود تحقیق تنیس,نگار زمانی دانلود فایل اصلی تحقیق : آموزش تنیس روی میز از سایت دانلود فایل عنوان تحقیق : آموزش تنیس روی میزفرمت : WORDتعداد صفحه…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم صنعت گردشگری (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تعریف گردشگری و گردشگر,پيشينه تحقيق آثار اقتصادی گردشگری,چارچوب نظري انواع گردشگری,چارچوب نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تبلیغات و کانال توزیع (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد جاذبه های گردشگری,مباني نظري گردشگری و محیط زیست دانلود فایل…

  • پاورپوینت اوزان ثلاثی مزید

    پاورپوینت اوزان ثلاثی مزید برچسب ها: مثال باب های ثلاثی مزیداوزان رباعی مزیدباب تفعیلجدول ثلاثی مزیدجدول ثلاثی مزید با مثالاوزان ثلاثی مجرد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اوزان ثلاثی مزید دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پروژه سورس ماشین حساب مهندسی سی شارپ

    پروژه سورس ماشین حساب مهندسی سی شارپ دانلود پروژه سورس ماشین حساب مهندسی سی شارپ دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پروژه سورس ماشین حساب مهندسی سی شارپ، پروژه ماشین حساب مهندسی به…

  • تحقیق بررسی پیش بینی دقیق سود شرکتها

    تحقیق بررسی پیش بینی دقیق سود شرکتها,رابطه خطای پیش بینی سود و جابجایی مدیرعامل در شرکتها,سود,سود حسابداري,عوامل موثر بر دقت پیش بینی سود توسط مدیران,کیفیت حسابرسی و پیش بینی سود,نگین فایل دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی پیش بینی دقیق سود…

  • تحقیق آموزش بسکتبال

    تحقیق آموزش بسکتبال دانلود تحقیق آموزش بسکتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: تحقیق آموزش بسکتبال، در قالب فایل Word در 44 صفحه. بخشی از متن فایل: ورزش بسکتبال یک بازی گروهی و هیجان آوری…

  • بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان

    بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان برچسب ها: فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک مدل آمادگی الکترونیکی بانكداري الكترونيكيپایان نامه بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگانپروژه بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان رفتن به سایت اصلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم سرمایه فکری و انواع آن (فصل دوم )

    ادبیات نظری مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,پیشینه تحقیق مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,چارچوب نظری مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,فصل دوم پایان نامه مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,مبانی نظری انواع سرمایه فکری,مبانی نظری مفهوم سرمایه فکری و…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه آثار باستانی

    برنامه فیزیکی طراحی موزه آثار باستانی,پایان نامه معماري طراحی موزه آثار باستانی,رساله معماري طراحی موزه آثار باستانی,طراحی موزه آثار باستانی,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه آثار باستانی,مطالعات معماري طراحی موزه آثار باستانی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی موزه…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس سیزدهم

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس سیزدهم برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس سیزدهم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس سیزدهم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس…

  • پاورپوینت قانون کار

    پاورپوینت قانون کار دانلود پاورپوینت قانون کار دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ،در حجم 135 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ماده 1- کلیه کـــارفرمایان ،کـــارگران ،کــارگاهها ، موءسسات تولیدی ،صنعتی، خدماتی وکشاورزی…

  • پاورپوینت جامع و کامل پرستاری بیماری های قلب و عروق

    پاورپوینت جامع و کامل پرستاری بیماری های قلب و عروق برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل پرستاری بیماری های قلب و عروقآناتومی و فیزیولوژی قلببررسی و شناخت بیمار مبتلا به اختلالات قلبیارزشیابی تشخیصی در بیماری های قلبیبیماری شریان های کرونریآنژین…

  • پاورپوینت عاملهاي هوشمند

    پاورپوینت عاملهاي هوشمند برچسب ها: انواع عامل های هوشمندعاملهای هوشمند در هوش مصنوعیانواع عاملها در هوش مصنوعیعامل یادگیرنده در هوش مصنوعیانواع محیط های عامل در هوش مصنوعیبرنامه های عامل در هوش مصنوعیتعریف عامل در هوش مصنوعیعامل واکنشی مبتنی بر مدل…

  • پاورپوینت روشهای مقابله با زلزله در ساختمانها

    پاورپوینت روشهای مقابله با زلزله در ساختمانها برچسب ها: اقدامات لازم برای مقابله با زلزلهپیشگیری از زلزلهراه های ایمنی در مقابل زلزلهراه های مقابله با زلزله در ژاپنمقابله با زلزله در منزلمقابله با زلزله در آپارتمانآمادگی برای مقابله با زلزلهزلزله…

  • پاورپوینت با موضوع نجوم در اسلام

    پاورپوینت با موضوع نجوم در اسلام دانلود پاورپوینت با موضوع نجوم در اسلام دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل علم نجوم برای مسلمانان دارای مفهوم عمیق مذهبی است. حرکت حیرت انگیز ستارگان و آفتاب و ماه برای…

  • ارزیابی سامانه حسابداری وگزارشگری مالی گمرک شیراز به بخش حسابداری دولتی وتامین اعتبار و خزانه

    ارزیابی سامانه حسابداری وگزارشگری مالی گمرک شیراز به بخش حسابداری دولتی وتامین اعتبار و خزانه برچسب ها: گزارشگر مالیحسابداری دولتیارزیابی سامانه حسابداری وگزارشگری مالی گمرک شیراز به بخش حسابداری دولتی وتامین اعتبار و خزانهپاورپوینت مفاهیم نظری گزارشگری مالیگزارشگری مالی چیستمقالات…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق اهمیت آموزش ریاضیات (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق تحقیق اهمیت آموزش ریاضیات (فصل دوم) دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق اهمیت آموزش ریاضیات (فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق اهمیت آموزش ریاضیات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری,پیشینه پژوهش فناوري اطلاعات,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پایان نامه فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری,مبانی نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری دانلود فایل…