مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع افسردگی علایم و در مان آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع افسردگی علایم و در مان آن دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع افسردگی علایم و در مان آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • بررسی تحلیل فرآیند تثبیت و پایدارسازي کنده هاي حفاري به عنوان یکی از روش هاي مدیریت پسماند حفاری

    بررسی تحلیل فرآیند تثبیت و پایدارسازي کنده هاي حفاري به عنوان یکی از روش هاي مدیریت پسماند حفاری,تثبیت کنده هاي حفاري,محیط زیست,مدیریت پسماند حفاري,مقاله بررسی تحلیل فرآیند تثبیت و پایدارسازي کنده هاي حفاري به عنوان یکی از روش هاي مدیریت…

  • دانلود مقاله سیستم تولید ناب گامی به سوي تولید سبز

    دانلود مقاله سیستم تولید ناب گامی به سوي تولید سبز برچسب ها: دانلود مقاله سیستم تولید ناب گامی سوي تولید سبز رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله سیستم تولید ناب گامی به سوي تولید سبز دسته بندي : گوناگون جزئیات…

  • پاور پوینت ریاضی پیش دانشگاهی

    پاور پوینت ریاضی پیش دانشگاهی برچسب ها: ریاضیمعادله نظریه هندسه لگاریتم رفتن به سایت اصلی پاور پوینت ریاضی پیش دانشگاهی دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل پاور پوینت ریاضی پیش دانشگاهی نويسنده:تهيه كننده ي پاور پوينت: اردوان ميرزاييفهرست…

  • بررسی تئوری و عددی نانولوله های میکروکربنی

    تحرک¬پذیری الکترون,ترانزیستور اثر میدانی,مدل ثابت نیرو,نانولوله¬ی کربنی دانلود فایل اصلی بررسی تئوری و عددی نانولوله های میکروکربنی از سایت دانلود فایل پس از کشف نانولوله ­های کربنی توسط ایجیما و همکارانش بررسی­های بسیار زیادی بر روی این ساختارها در سایر…

  • پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی ، متراژ فضاهای ایستگاه مترو

    بررسی برنامه فیزیکی متراژ فضاهای ایستگاه مترو,برنامه فیزیکی مترو,پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی متراژ فضاهای ایستگاه مترو,پاورپوینت ریزفضاهای مترو,پاورپوینت مترو,دانلود پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی متراژ فضاهای ایستگاه مترو,فضاهای ایستگاه مترو دانلود فایل اصلی پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی ، متراژ فضاهای ایستگاه…

  • تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشان

    تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشان برچسب ها: استراتژي تحول اثربخشي سازماني مدل ويزبرد مدل پارسونز تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشانپایان نامه تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشانپروژه تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشان رفتن به سایت اصلی تاثيراستراتژي‌هاي…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق خلاقیت

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق خلاقیت دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق خلاقیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دیدگاها ونظریات وموانع خلاقیت خلاقیت 2 - 5 - 1 - تعریف خلاقیت 2 - 6 -…

  • پاورپوینت اندیشه اسلامی

    پاورپوینت اندیشه اسلامی برچسب ها: اندیشه اسلامیفجزوه اندیشه اسلامیاسلایدهای اندیشه اسلامیپاورپوینت اندیشه اسلامیدانلود اسلاید اندیشه اسلامیدانلود آموزش اندیشه اسلامیآموزش اندیشه اسلامی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اندیشه اسلامی دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل عنوان فایل…

  • بررسی چگونگی تاسیس و تصویب حکومت هخامنشیان

    بررسی چگونگی تاسیس و تصویب حکومت هخامنشیان برچسب ها: هخامنشیان کمبوجیه کوروش تاسیس مغول رفتن به سایت اصلی بررسی چگونگی تاسیس و تصویب حکومت هخامنشیان دسته بندي : باستان شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل چکیده :یکی از رویدادهای مهم…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفهوم عقل(فصل 2)

    پيشينه پژوهش عقل,پيشينه تحقيق ابعاد عقل,پيشينه نظري عقل چیست,چارچوب نظري عقل,دانلود مباني نظري اقسام عقل,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های عقل,مباني نظري عقل در قرآن,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مفهوم نیازسنجی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری اختلال های ارتباطی

    پیشینه و مبانی نظری اختلال های ارتباطی دانلود پیشینه و مبانی نظری اختلال های ارتباطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال های ارتباطی ارتباط یک واقعه روزمره است . ما هر روز بارها…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقد شوندگی سهام و مدیریت سود

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقد شوندگی سهام و مدیریت سود دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقد شوندگی سهام و مدیریت سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه 14…

  • فصل دوم پايان نامه ارشد روان نمايشگري

    فصل دوم پايان نامه ارشد روان نمايشگري دانلود فصل دوم پايان نامه ارشد روان نمايشگري دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 5 روان نمايشگري 2 - 5 - 1 تاريخچه ي روان نمايشگري به…

  • قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3

    قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پاورپوینت منشور گردشگری (توریسم)

    پاورپوینت منشور گردشگری (توریسم) برچسب ها: دانلود پاورپوینت منشور گردشگری (توریسم)منشور گردشگری پاورپوینت منشور گردشگری پاورپوینت منشور گردشگری (توریسم)شورای بین‌المللی یادمانها و محوطه ها (ایکوموس) ایکوموسمنشور گردشگری (توریسم)گردشگري و ميراث فرهنگيپاورپوینت منشور مرمت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت منشور گردشگری…

  • پاورپوینت سیم پیچی ماشین جریان مستقیم

    پاورپوینت سیم پیچی ماشین جریان مستقیم برچسب ها: کموتاسیون در ماشین dcسیم پیچی موجی سادهعکس العمل آرمیچرموتور یونیورسالکموتاتورپدیده عکس العمل آرمیچرمحاسبه تعداد دور سیم پیچ موتورانواع ماشین های الکتریکی dc رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیم پیچی ماشین جریان مستقیم…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های هویتی(فصل دوم روانشناسی)

    ادبيات نظري انواع سبک هویتی,پيشينه تحقيق سبک های هویت,پيشينه نظري سبک های هویت,دانلود مباني نظري سبک هویتی,سبک هویتی,فصل دوم سبک هویتی,مباني نظري نظریه های سبک های هویتی,مباني نظري و پيشينه پژوهش سبک های هویتی,نظریه سبک های هویت برزونسکی دانلود فایل…

  • پاورپوینت سوپر شارژ و پرخورانی

    پاورپوینت سوپر شارژ و پرخورانی برچسب ها: معایب توربو شارژتوربو شارژر پرایدتوربو شارژر برای 405اموزش تعمیر توربو شارژدور توربو شارژرنحوه نصب توربو شارژرتوربو شارژ الکتریکیفروش توربو شارژر دست دوم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سوپر شارژ و پرخورانی دسته بندي…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی،درمان افسردگی و افسردگی زنان

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی،درمان افسردگی و افسردگی زنان دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی،درمان افسردگی و افسردگی زنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی ، درمان افسردگی وافسردگی…

  • پیشینه و مبانی نظری شغل و فرسودگی هیجانی

    پیشینه و مبانی نظری شغل و فرسودگی هیجانی دانلود پیشینه و مبانی نظری شغل و فرسودگی هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شغل چيست ؟ كلمة شغل غالباً بدون تعريف دقيق مورد استفاده…

  • بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران

    بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران برچسب ها: سرمایه اجتماعی توانمندی پلیس تبلیغات پلیس اقتدار پلیس پلیس دانش بنیانپایان نامه بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایرانپروژه بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران رفتن به…

  • پيشينه تحقيق پیمان شکنی زناشویی

    پيشينه تحقيق پیمان شکنی زناشویی دانلود پيشينه تحقيق پیمان شکنی زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیمان شکنی زناشویی خیانت یا‌ عهدشکنی زناشویی‌ نوعی درگیری جنسی ، عاطفی ، یا عاطفی - جنسی‌…

  • پرسشنامه اضطراب صفتی رقابتی- SCAT

    پرسشنامه اضطراب صفتی رقابتی- SCAT دانلود پرسشنامه اضطراب صفتی رقابتی- SCAT دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه اضطراب صفتی رقابتی - SCAT Sport Competition Anxiety Test معرفی آزمون این آزمون اضطراب صفتی ورزشکاران…

  • بررسی تأثیر اسباب بازی های فکری بر رشد مهارت هماهنگی دیداری – حرکتی کودکان

    بررسی تأثیر اسباب بازی های فکری بر رشد مهارت هماهنگی دیداری – حرکتی کودکان برچسب ها: تحقیق هماهنگی دیداری حرکتیآزمون بندر گشتالتتحقیق اسباب بازی های فکریپروژه کودکان پیش دبستانبررسی تأثیر اسباب بازی های فکری بر رشد مهارت هماهنگی دیداری حرکتی…

  • فایل پاورپوینت مدل سازي رقومي زمين

    فایل پاورپوینت مدل سازي رقومي زمين برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدل سازی رقومی زمينمدل سازی رقومی زمينDTM GPS مفهوم سيستم رقومي زمينپاورپوینت مفهوم خاص مدل رقومی زمینDTMپاورپوینت مدل سازي رقومي زميننحوه مدل سازي رقومي زمينDIDITAL TERRAIN MODELING رفتن به سایت…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعاریف ومفاهیم فرسودگی شغلی

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعاریف ومفاهیم فرسودگی شغلی دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعاریف ومفاهیم فرسودگی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرسودگي شغلي : آيا تاکنون براي شما وضعيتي پيش آمده است…

  • پاورپوینت نحوه‌ي تماس تلفني مؤثر

    پاورپوینت نحوه‌ي تماس تلفني مؤثر برچسب ها: آموزش فروش تلفنیآموزش مکالمه تلفنینمونه مکالمه بازاریابی تلفنینحوه پاسخگویی به تلفنمتن بازاریابی تلفنیبازاریابی تلفنی بیمهنمونه دیالوگ های بازاریابی تلفنیملزومات بازاریابی تلفنی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نحوه‌ي تماس تلفني مؤثر دسته بندي :…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

    پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات,دانلود مباني نظري اثربخشی تبلیغات pdf,مباني نظري اثربخشی تبلیغات,مباني نظري مدیریت ابعا,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم),مدل های ارزیابی اثربخشی تبلیغات,مقاله اثربخشی تبلیغات دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق دیدگاه ها و نظریه های سلامت روان (فصل 2)

    pdf,پيشينه پژوهش,پيشينه نظري تعریف عملیاتی سلامت روان,تعریف سلامت روانی,چارچوب نظري مقاله سلامت روان,دانلود مباني نظري سلامت روان چیست,سلامت روان,سلامت روان دانش آموزان,مباني نظري سلامت روانی عمومی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سلامت روانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • تحقیق بررسی رابطه ابعاد ماهیت شغل بر میزان خلاقیت کارکنان

    پایان نامه رابطه ابعاد ماهیت شغل بر میزان خلاقیت کارکنان,پروژه رابطه ابعاد ماهیت شغل بر میزان خلاقیت کارکنان,تحقیق بررسی رابطه ابعاد ماهیت شغل بر میزان خلاقیت کارکنان,تحقیق ماهیت شغل بر میزان خلاقیت کارکنان,ماهیت شغل بر میزان خلاقیت کارکنان دانلود فایل…

  • پيشينه تحقيق بیماری عروق کرونر

    پيشينه تحقيق بیماری عروق کرونر دانلود پيشينه تحقيق بیماری عروق کرونر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بیماری عروق کرونر همه گیر شناسی بیماری قلبی _ عروقی بر اساس اطلاعاتی که از پژوهش های…

  • پاور پوینت منطق الطیر عطار نیشابوری

    پاور پوینت منطق الطیر عطار نیشابوری برچسب ها: صوفی سیمرغ منطق الطیر رفتن به سایت اصلی پاور پوینت منطق الطیر عطار نیشابوری دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل منطق الطیر عطار نظم 4 بخش 3رشته…

  • پاوزپوینت ذرات یکسان

    پاوزپوینت ذرات یکسان برچسب ها: ذرات تشکیل دهنده اتمانواع اتماتم چیست به زبان سادهالکترون و پروتون و نوترون چیستتوزیع فرمی دیراکتاریخچه اتمنقش نوترون در هسته اتمنام تمام ذرات زیر اتمی رفتن به سایت اصلی پاوزپوینت ذرات یکسان دسته بندي :…

  • آشنایی با قلب انسان ، عملکرد آن و بیماری های قلبی

    قلب دانلود فایل اصلی آشنایی با قلب انسان ، عملکرد آن و بیماری های قلبی از سایت دانلود فایل تحقیق آشنایی با قلب انسان ، عملکرد آن و بیماری های قلبی در حجم 73 صفحه و در قالب word و…