مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • اصول و روشهای طراحی شهری

    اصول و روشهای طراحی شهری دانلود اصول و روشهای طراحی شهری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل اصول و روشهای طراحی شهری فهرست موضوعات مشخص طراحی در شهرهای ایراناصل پیوستگی فضاییطراحی شهری در گسترش پیشنهادینمونه هایی از…

  • بررسی بهبود موفقیت بازاریابی قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی

    اثربخشی نسبی,دانش ضمنی,کارایی نسبی,موفقیت بازاریابی,نوآوری برنامه بازاریابی دانلود فایل اصلی بررسی بهبود موفقیت بازاریابی قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی از سایت دانلود فایل تحقیق حاضر با عنوانبررسی بهبود موفقیت بازاریابی قانون تبادل دانش…

  • پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی

    پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی دانلود پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خانواده وروابط خانوادگی فهرست مطالب : تعريف…

  • ادبیات نظری تحقیق بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع

    ادبیات نظری تحقیق بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع دانلود ادبیات نظری تحقیق بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مقدمه ای از صرع : صرع یکی از…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگیهای یادگیری خودتنظیمی(فصل دوم)

    پرسشنامه خودتنظیمی,پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی,تعریف خود تنظیمی,خودتنظیمی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگیهای یادگیری خودتنظیمی(فصل دوم),راهبردهای خودتنظیمی,راهبردهای یادگیری خودتنظیمی,نظریه های خودتنظیمی,یادگیری خود تنظیمی چیست؟ دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگیهای یادگیری خودتنظیمی(فصل دوم) از سایت دانلود…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق مفاهیم و اهداف کیفیت زندگی کاری

    پيشينه پژوهش راهبردهای بهبود کیفیت زندگی کاری,پيشينه تحقيق نتایج کیفیت زندگی کاری,چارچوب نظري تاریخ,فصل دوم پايان نامه ارشد اهداف کیفیت زندگی کاری,مباني نظري مفاهیم کیفیت زندگی کاری,مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق مفاهیم و اهداف کیفیت زندگی کاری دانلود فایل…

  • بررسی اثربخشي نقاشي‌درماني بر سلامت روان دانش‌آموزان پسر مدارس ابتدايي

    بررسی اثربخشي نقاشي‌درماني بر سلامت روان دانش‌آموزان پسر مدارس ابتدايي برچسب ها: مدرسه ابتداییتحقیق سلامت روانپایان نامه نقاشی درمانیمعنویت و سلامت رواناختلال وسواسی اجباری(ocd )عوامل موثر بر پرخاشگریمهارت های شناختیتعارض به کودکاننقاشی درمانی در کودکانتاثیر نقاشی بر روح و روان…

  • مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم)

    doc,pdf,اهمیت رفتار شهروندی سازمانی,پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی,پيشينه تحقيق شاخص های رفتار شهرو,رفتار شهروندی سازمانی,مباني نظري رفتار شهروندی سازمانی,مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم),مقاله رفتار شهروندی سازمانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته صنایع،بررسي كنترل كيفيت در شركت ريسندگي بافندگي عالي پوش

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته صنایع،بررسي كنترل كيفيت در شركت ريسندگي بافندگي عالي پوش برچسب ها: گزارش کاراموزي كنترل كيفيت شركت ريسندگي بافندگي عالي پوش ابهرکاراموزي كنترل كيفيت شركت ريسندگي بافندگي عالي پوش ابهرکارورزي كنترل كيفيت شركت ريسندگي بافندگي عالي…

  • مهمترين عوامل عدم توسعه حسابداري و گزارشگري مالي دولتي

    توسعه,گزارشگری مالی دانلود فایل اصلی مهمترين عوامل عدم توسعه حسابداري و گزارشگري مالي دولتي از سایت دانلود فایل تحقیق مهمترين عوامل عدم توسعه حسابداري و گزارشگري مالي دولتي در حجم 122 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و…

  • پاورپوینت هورمون های گیاهی و کاربرد آن در گیاه

    پاورپوینت هورمون های گیاهی و کاربرد آن در گیاه برچسب ها: هورمون های گیاهی pdfهورمون های گیاهی pptهورمون های گیاهی کنکورهورمون اکسینpdfطرز تهیه هورمون اکسینهورمون گلدهیمضرات هورمون جیبرلینمراکز فروش هورمون های گیاهی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هورمون های گیاهی…

  • پاورپوینت هوای پاک

    پاورپوینت هوای پاک دانلود پاورپوینت هوای پاک دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت هوای پاک(Air Health)،در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شاخص آلودگی هوا (PSI) معیاریست که غلظت ترکیبات مختلف…

  • پیشینه و مبانی نظری خود و عزت نفس

    پیشینه و مبانی نظری خود و عزت نفس دانلود پیشینه و مبانی نظری خود و عزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خود وعزت نفس فهرست مطالب : الف…

  • ترجمه مقاله : نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات

    The role of organizational orientation and product attributes,دالنود مقاله انگلیسی با ترجمه,دانلود ترجمه مقاله,دانلود ترجمه مقاله انگلیسی,نقش گرایش سازمانی و ویژگی های دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله : نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات از…

  • بررسی تاثیر سیستم های حسابداری مدیریت بر سرمایه های فکری در سازمان تامین اجتماعی

    بررسی تاثیر سیستم های حسابداری مدیریت بر سرمایه های فکری در سازمان تامین اجتماعی برچسب ها: سیستمهای حسابداری مدیریت سرمایه فکری سازمان تأمین اجتماعیبررسی تاثیر سیستم های حسابداری مدیریت بر سرمایه های فکری در سازمان تامین اجتماعیانواع سرمایه فکریمقاله سرمایه…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئت مدیره و ترکیب آن، ساختار مالکیت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئت مدیره و ترکیب آن، ساختار مالکیت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئت مدیره و ترکیب آن، ساختار مالکیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئت…

  • تخقیق وكالت دادگستري در فرانسه ، حرفه اي تحت حمايت و نظارت كانون وكلا

    تخقیق وكالت دادگستري در فرانسه ، حرفه اي تحت حمايت و نظارت كانون وكلا برچسب ها: تخقیق وكالت دادگستري در فرانسه حرفه اي تحت حمايت و نظارت كانون وكلا رفتن به سایت اصلی تخقیق وكالت دادگستري در فرانسه ، حرفه…

  • بررسی مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار

    ابعاد عزت نفس,بررسی مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار,بزهکاری,پایان نامه بزهکاری,پایان نامه خودپنداره,تحقیق جوانان بزهکار,عوامل موثر بر سطح خودپنداری,مبانی نظری خودپندارگی,نظریه یادگیری اجتماعی دانلود فایل اصلی بررسی مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار از سایت دانلود…

  • دانلود پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر MDBQ

    پرسشنامه رایگان,پرسشنامه رایگان رفتار رانندگی منچستر,پرسشنامه رفتار در رانندگی,پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر MDBQ 1990,پرسشنامه هنجارهای رانندگی,پرسیشنامه رانندگی,دانلود پرسشنامه استاندا,دانلود پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر (MDBQ),نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر MDBQ از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم )

    ادبیات نظری رفتار شهروندی سازمانی,پیشینه پیشینه تحقیق رفتار,پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی,دانلود چارچوب نظری پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی,رفتار شهروندی سازمانی,فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی,مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رفتار…

  • پاورپوینت بررسی مواد مورد استفاده در سازه های غشایی

    پاورپوینت بررسی مواد مورد استفاده در سازه های غشایی دانلود پاورپوینت بررسی مواد مورد استفاده در سازه های غشایی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی مواد مورد استفاده در سازه های غشایی  ومقایسه…

  • فایل پاورپوینت نمونه های خارجی سفارت خانه

    فایل پاورپوینت نمونه های خارجی سفارت خانه برچسب ها: دانلود پاورپوینت نمونه های خارجی سفارت خانهنمونه های خارجی سفارت خانهپاورپوینت سفارت خانه خارجیساختمان سفارت چین در بریتانیاپاورپوینت سفارتخانهپاورپوینت آشنایی با سفارتخانه های خارجیسفارتخانهپاورپوینت معرفی نمونه خارجی سفارتخانه رفتن به سایت…

  • بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران، ادارات هفتگانه آموزش و پرورش مشهد -

    بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران، ادارات هفتگانه آموزش و پرورش مشهد - برچسب ها: اثر بخشی سازمانارتباط سازماندهی قدرت رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران، ادارات هفتگانه…

  • پاورپوینت آشنایی با تاریخ، زمان و مکان

    پاورپوینت آشنایی با تاریخ، زمان و مکان دانلود پاورپوینت آشنایی با تاریخ، زمان و مکان دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تاریخ، زمان و مکان(تاریخ 1). این فایل در ارتباط با تاریخ،…

  • مبانی نظری و سوابق تحقیق فناوری اطلاعات در بانکداری

    مبانی نظری و سوابق تحقیق فناوری اطلاعات در بانکداری دانلود مبانی نظری و سوابق تحقیق فناوری اطلاعات در بانکداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه ......................................................................................................................................... 12 2 -…

  • دانلود بررسی اثر لذت جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

    دانلود بررسی اثر لذت جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی برچسب ها: دانلود بررسی اثر لذت جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردیعوامل مؤثر بر خرید آنیمحتوا…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکشی و افکار خودکشی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري انواع خودکشی,پيشينه پژوهش خودکشی,پيشينه تحقيق خودکشی,پيشينه نظري علل خودکشی,چارچوب نظري خودکشی,دانلود مباني نظري افکار خودکشی,فصل دوم نظریه های خودکشی,مباني نظري اقدام به خودکشی,مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکشی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکشی و…

  • بررسی رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

    بررسي رابطه مدیریت عملکرد و رضایت شغلی کارکنان,بررسی رابطه بین مدیریت دانش با بهسازی,بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد شغلی,بررسی رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان,بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد سازمانی,تسهيم دانش در سازمان,عوامل مو دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری ارزشيابي آموزشي

    پیشینه و مبانی نظری ارزشيابي آموزشي دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزشيابي آموزشي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ارزشيابي آموزشي مفهوم شناسي ارزشيابي آموزشي انسان پيوسته درصدد ارزيابي كارها و تجربه هاي گذشته…

  • جزوه کامل فیزیک دهم رشته تجربی

    تدریس کامل تمام مطالب فیزیک دهم رشته تجربی,جزوه کامل فیزیک 10 رشته تجربی,جزوه کنکور فیزیک دهم رشته تجربی,فیزیک 10 دبیرستان,فیزیک 10 رشته تجربی در کنکور,فیزیک دهم,فیزیک دهم رشته تجربی,نکات فیزیک 10 رشته تجربی برای کنکور دانلود فایل اصلی جزوه کامل…

  • رابطه تلاطم محیطی با تفکر استراتژیک در بین (مورد مطالعه بنگـاه‌های کوچک و متوسط شهرستـان کاشان)

    رابطه تلاطم محیطی با تفکر استراتژیک در بین (مورد مطالعه بنگـاه‌های کوچک و متوسط شهرستـان کاشان) برچسب ها: پایان نامه رابطه تلاطم محیطی با تفکر استراتژیک در بین (مورد مطالعه بنگـاه‌های کوچک و متوسط شهرستـان کاشان)پروژه رابطه تلاطم محیطی با…

  • بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی

    بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی برچسب ها: بازاریابی درونی کیفیت خدمات درمانی رضایت شغلی کارکنان تعهد سازمانی کارکنانمقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانیدانلود پایان نامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی…

  • پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات

    پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات دانلود پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بازاریابی خدمات 2 - 2 - 2 . استراتژی های بازاریابی برای سازمان های خدماتی 3 - 2 -…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - بخش اول :…

  • تحقیق درباره دستگاه گوارش

    تحقیق درباره دستگاه گوارش دانلود تحقیق درباره دستگاه گوارش دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود تحقیق با موضوع دستگاه گوارش؛ در قالب Word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.     بخشی از متن تحقیق:…