مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

انواع تجاري‌سازي,تجاری سازی ppt,تجاری سازی دانش,روش های تجاری سازی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم),مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي,مراحل تجاری سازی ایده,مفهوم تجاری سازی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) در 92 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي   تجاري‌سازي در فرهنگ لغات هريتج به معني به كارگيري روش‌هاي كسب و كار به منظور سود و انجام بهره‌گيري آمده است. تعاريف متعددي از قبيل: معرفي يك محصول يا خدمت در بازار براي سود، فرآيند تبديل چيزي به فعاليت تجاري، تعاريف تقريباً مترادفي هستند كه در ساير فرهنگ لغات‌ها براي تجاري‌سازي مي‌توان يافت.   در ادبيات نو‌آوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ساده‌ترين تعريف تجاري‌سازي را عرضه يك محصول جديد در بازار مي‌داند.   دولت كانادا در سند برنامه بودجه‌اي  سال 2004، تجاري‌سازي را اين گونه تعريف كرده است: فرآيندي كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند.   تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فراگردهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فراگرد مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي است ( فكور، 1383: 120). تجاري‌سازي “انتقال يك ايده، رويه يا انديشه ناشي از تحقيق به محيطي كه در آن به يك محصول، خدمت يا فراگرد تبديل شود” مي‌باشد (Rand,2003:26).   كارسون تجاري‌سازي را انتقال رسمي اكتشافات و نوآوري‌هاي ناشي از تحقيقات علمي انجام شده در دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعي به بخش تجاري براي منفعت عمومي مي‌داند (Karlsson,2004:15).   اراب  (1988) تجاري‌سازي را بدين صورت تعريف كرده است: “تجاري‌سازي شامل توليد ايده‌اي جديد و پياده‌سازي آن روي يك محصول، فراگرد يا خدمت جديد است كه منجربه رشد پوياي اقتصاد ملي و افزايش اشتغال و افزايش سود خالص براي بنگاه كسب و كار نوآور مي‌شود”(Urabe,1988:380).   جولي  (1997) تجاري‌سازي را فراگردي تعريف مي‌كند كه از بينش فناوري بازار آغاز شده و به كاركردهاي پايدار محصول متناسب با بازار ختم مي‌شود (Spilling,2004:230).   اسپلينگ  با مروري بر تعاريف مختلف از جمله تعريف جولي (1997) در مورد تجاري‌سازي تعريف جامعي ارائه مي‌نمايد؛ وي تجاري‌سازي را به عنوان فراگرد انتقال و تبديل دانش نظري موجود در نهادهاي دانشگاهي به برخي انواع فعاليت‌هاي اقتصادي تعريف كرد (Spilling,2004,3).   بندريان (2007) تجاري‌سازي را به عنوان تبديل يا انتقال ” فناوري” به يك موقعيت سودآور تعريف مي‌كند. كه مقصود از فناوري، فنون، تكنيك‌ها، فراگردهاي دريافت حق اختراع يا ساير مالكيت‌هاي خصوصي، مواد، تجهيزات، سيستم‌ها و نظاير آنهاست (Bandarian,2007:33).   فانگ‌ زوا  (2004) با بررسي تحقيقات برايت  (1969)، سارن  (1984)، روث‌ول  (1992) به اين نتيجه رسيد كه، تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه در آن، توسعه ايده‌هاي جديد يا داده‌هاي تحقيقاتي و تبديل آنها به محصولات تجاري يا خدمات و در نهايت ارائه به بازار ديده شود.   روبرت با اشاره به تعريف اتربك  (1971) كه نقطه آغاز تجاري‌سازي را با اختراع و ابتكار همراه مي‌داند، تشريح مي‌نمايد كه برخي از محققين بهره‌برداري از اختراع را نيز در تجاري‌سازي تحقيقات دخيل نموده و مطرح مي‌نمايند كه بدون تجاري‌سازي موفق، اختراع تبديل به نوآوري نمي‌شود و در نتيجه به بازار معرفي نخواهد شد (Roberts,2007:115,Murray2004:220,Gans,2006:111 ).   لندري و همكارانش  (2007) فعاليت‌هاي انتقال دانش را در موارد زير دسته‌بندي كرده‌اند:الف) انتقال نتايج پژوهش؛ ب) ارائه نتايج پژوهش‌ها؛ ج) نشست با گروه‌هاي كاري همراه با كاربران؛  د) ارائه خدمات مشاوره؛ هـ) مشاركت در توسعه محصول و خدمات؛ و) مشاركت در فعاليت‌هاي كسب و كار؛ ز) تجاري‌سازي نتايج پژوهش‌ها.   اغلب تعاريف در زمينه تجاري‌سازي دانش توليد شده در دانشگاه‌ها، تأكيدي ويژه بر كارآفريني دانشگاهي داشته و برخي پژوهشگران (Toole and Czarnitzki,2007:225) آنها را مترادف با يكديگر مي‌دانند.   در ادبيات نوآوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ريمر، آيسرمن و ديگران (2005) تجاري‌سازي را “فرآيند تبديل فناوري به محصولات موفق اقتصادي” تعريف مي‌كنند (Buenstorf,2009:189).   نظامنامه اوسلو و كميسيون اروپايي(1995) تعريف مفصل‌تري از تجاري‌سازي نوآوري ارائه مي‌كند:   “تجاري‌سازي نوآوري، عبارت است از نوسازي و توسعه بازارهاي از محصولات و خدمات و بازارهاي مربوط به آنها؛ ايجاد روش‌هاي جديد توليد، عرضه و توزيع، ارائه‌ي تغييراتي در مديريت، سازمان‌هاي كاري، موقعيت‌هاي كاري و مهارت‌هاي نيروي كار” (202:Toole and Czarnitzki,2007).   چانگ و همكاران  (2009) تعريف عملي براي تجاري‌سازي پژوهش‌هاي دانشگاهي ارائه مي‌دهند: “اعضاي هيأت علمي كه بدنبال بهره‌برداري از نتايج پژوهش‌هاي خود از طريق دريافت حق اختراع، واگذاري امتياز و مشاركت در مالكيت شركت‌هاي انشعابي هستند”.   تعريف اسكاتيش اينترپرايز  (1996) از تجاري‌سازي چنين است: تجاري‌سازي فرآيند تبديل علم و تكنولوژي، تحقيق جديد يا يك اختراع به محصول يا فرآيندهاي صنعتي قابل عرضه در بازار است. اين كار مي‌تواند هم توسط شركت‌هاي موجود، يا از طريق ايجاد شركت‌هاي جديد صورت گيرد. تجاري‌سازي موفق منجر به نوآوري در محصول و نوآوري در فرآيند مي‌گردد.   انتقال يك ايده، روش، شئي، مهارت، دانش فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي اجرا شده در بخش دانشگاهي ( با همكاري شريكان يا بدون آن) به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه يا بهبود محصولات يا فرآيندها منجر شود. مفهوم فوق كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد.   تجاري‌سازي فرآيندي است كه طي آن ايده، نتيجه يا توليدات حاصل از بخش تحقيقاتي به محصولات، خدمات و فرآيندهاي قابل عرضه در بازار تبديل مي‌شود كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند. به عبارت ديگر تجاري‌سازي تحقيقات مجموعه تلاش‌هايي است كه به منظور فروش كارهاي تحقيقاتي با هدف كسب سود و ارتباط هر چه بيشتر آموزش و پژوهش با اهداف اقتصادي و اجتماعي مي‌توان اشاره كرد. با توجه به تعاريف فوق تجاري‌سازي را مي‌توان به بازار رسانيدن يك ايده و يا يك نوآوري دانست.   مسلماً ورود مؤسسات تحقيقاتي به عرصه تجارت و بازاريابي محصولات خود و توجه به نيازمندي‌هاي بازار و معيارهاي مشتريان، در بطن خود حاصل برخي فرصت‌ها و پيامدهاي مثبت است پيامدهايي كه در حداقل بهره‌وري كمك به خودگرداني مؤسسات و در آرماني‌ترين انتظار افزايش استانداردهاي زندگي (ايمني و امنيت)، كيفيت زندگي، توليد ثروت و رشد اقتصادي را در پي‌خواهد داشت ( توكلي، بزمي، فدوي اصغري، 1386: 156-150).   با اين حال همه محققان تجاري‌سازي را به عنوان يك پديده مثبت تلقي ننموده‌اند و گروهي از آنها نسبت به آن ابراز بدبيني كرده‌اند. براي مثال جاكوب  و همكاران (2003) فعاليت‌هاي تجاري دانشگاه را تهديدي براي اقتدار علم مي‌دانند و معتقدند كه تجاري‌سازي فرهنگ تحقيق را دستخوش تغيير مي‌نمايد. تجاري‌سازي نتايج تحقيق و تحقيقات مشترك دانشگاه و صنعت، استانداردهاي اخلاقي تحقيق را تضعيف نموده و اعتماد عمومي به نتايج آنرا كاهش مي‌دهد. بعلاوه اهداف تجاري، تضادهايي را در علائق محققين دانشگاهي و حاميان مالي فراهم مي‌نمايد. اين تضادها بالطبع بر نتايج تحقيق تأثيرگذار است. آنان دخالت در انتخاب نمونه‌گيري طرح تحقيق و روش تحليل و تفسير نتايج را، حاصل تجاري شدن تحقيق مي‌دانند. رازداري و اختفا از الزامات فراگرد توليدات صنعتي است در حاليكه پويايي علم، در گرو ارتباطات كامل و آزاد در ميان اجتماعات علمي است و رازداري و اختفاي يافته‌هاي علمي، عامل ركود علم بوده و در تقابل با ارزش «صداقت در علم» قرار مي‌گيرد. اما اتزكويتز و همكارانش (2000) معتقدند كه بتدريج بين دانشگاه و جامعه، رابطه‌اي دو طرفه مبتني بر دانش ايجاد شده است و دانشگاه‌ها توانسته‌اند نقشي فعال را در توسعه اقتصادي ايفا كنند. از نظر آنان اين نكته  قابل تأمل است كه همكاري دانشگاه و صنعت، حوزه نظريه‌پردازي در دانشگاه‌ها را غني‌تر مي‌سازد. شايد بدين خاطر كه نظريه‌پردازان و دانشگاهيان با مسائل صنعت آشنا شده و نظريه‌هاي كاربردي‌تري را ارائه مي‌دهند و چرخه نظريه و عمل بهتر شكل مي‌گيرد.   مطالب زيادي در خصوص پيشرفت‌هاي علم، دانش و فناوري مي‌خوانيم و مي‌شنويم. ليكن ممكن است خيلي از ما به تمايز بين علم ، دانش  و فناوري  توجه نكرده باشيم. با همين مبنا، بين توليد علم و پيشرفت‌هاي فناوري يك كشور فاصله وجود دارد. به محض توليد علم در يك كشور، آن كشور به خودكفايي در فناوري نايل نمي‌شود. بلكه توليدات علمي بايد مراحلي را طي كنند تا به فناوري قابل استفاده در جامعه تبديل شوند. اگر كشوري در مرحله توليد علم بماند و حلقه‌هاي بعدي تبديل علم به فناوري را طي نكند، به پيشرفت فني و فناوري نمي‌رسد. در اين حالت، توليدات علمي اين كشورها خوراك علمي كشورهاي پيشرفته‌تر مي‌شود كه حلقه‌هاي بعدي را شكل داده‌اند. حلقه‌هايي كه تجاري‌سازي توليدات علمي را انجام مي‌دهند و محصول را از آزمايشگاه به بازار عرضه مي‌كنند. با اين نگاه تجاري‌سازي علم از ارزش آن نمي‌كاهد، بلكه به آن ارزش و كاربرد مي‌دهد. با اعمال تجاري‌سازي، دانشمندان و صاحبان علم و دانش هم فرصت‌هاي بيشتري براي ادامه تحقيقات، توسعه و گسترش مرزهاي آن پيدا مي‌كنند. تجاري‌سازي دانش را مي‌توان هم از درون دانشگاه‌ها و هم از بيرون آن انجام داد. تجاري‌سازي توليدات علمي، موضوع مهمي است كه ما در ايران از آن غافليم. به همين علت است كه به رغم سهم نسبتاً خوب استادان دانشگاه‌هاي ايران در توليد مقالات بين‌المللي، كشور ما هنوز از نظر فناوري وابسته است.   از تعاريف فوق بر مي‌آيد كه تجاري‌سازي تحقيقات فرآيندي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فرآيندهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فرآيند مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي مي‌باشد (فكور، 53:1383). تجاري‌سازي دانش، يك منبع بالقوه درآمد را براي دانشگاه‌ها و ساير نهادهاي تحقيقاتي فراهم ساخته و وابستگي آنها به بودجه عمومي را كاهش مي‌دهد (Buenstorf,2009:281). مسلماً اين امر زماني ممكن مي‌گردد كه تجاري‌سازي دانش در دانشگاه‌ها به يك فعاليت داوطلبانه و نه اجباري تبديل شود (Rasmussen et al, 2006:524).   بنابراين مفهوم انتقال فناوري بين بخش دانشگاهي و صنعت چنين بيان مي‌گردد: انتقال يك ايده، روش، مهارت، دانش‌ فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي انجام شده در بخش دانشگاهي به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه و يا بهبود محصولات و فرآيندها منجر شود. اين مفهوم كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد (فكور، 26:1385). افزايش اعتبار دانشگاه‌ها از طريق انتقال فناوري به صنعت، نقش اساسي را در افزايش سرمايه انساني دانشگاه‌ها ايفا مي‌كند. اين امر به وسيله جذب باهوش‌ترين دانشجويان از برترين دانشكده‌ها امكان‌پذير مي‌گردد (Nicola et al,2004:3)._______________________  The Budget plan 2004, page133.  -Urabe.  Jolly.  Spilling.  Zhao.  Bright.  Saren.  Rothwell.  Utterback.  Landry et al.قسمتی از پیشینه تحقیق:   ” سیگل و همکارانش” (78 :Siegel et al, 2004) در تحقیقی دیگر با عنوان طراحی مدل برای انتقال مؤثر دانش از دانشگاه به صنعت با تکیه بر رویکرد استقرایی و کیفی به شناسایی موضوعات کلیدی سازمان در توسعه مؤثر انتقال دانش پرداختند. این تحقیق مبتنی بر 55 مصاحبه ساختار یافته است که از 98 شرکتی که با 5 دانشگاه در ارتباط بودند گرفته شد. در نهایت با تحلیل نتایج مصاحبه‌ها آنها به این نتیجه رسیدند که رعایت نکات زیر برای انتقال مؤثر دانش الزامی است.1- ایجاد سیستم پاداش برای انتقال فناوری.2- طراحی سیاست‌های منعطف دانشگاهی برای انتقال فناوری.3- اختصاص منابع اضافی به فرآیند انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت.4- کاهش مرزهای فرهنگی و اطلاعاتی میان ذینفعان اصلی انتقال فناوری.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:2-1- مقدمه           2-2-  مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي  2-3- تاريخچه تجاري‌سازي تحقيقات دانشگاهي         2-4- اهميت تجاري‌سازي نتايج تحقيق   2-5- روند تجاري‌سازي دانش     2-6- فرآيند تجاري‌سازي       2-7- انواع تجاري‌سازي        2-8- روش‌هاي تجاري‌سازي      2-9- مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي     2-10-  مراحل تجاري‌سازي يافته‌هاي پژوهشي          2-11-  موانع انتقال تجاري‌سازي          2-12-  ساختار نوآوري   2-13- كارآفريني       2-14- سابقه تحقيقات و مطالعات انجام گرفته        2-15- بررسي روند تجاري‌سازي در بخش دانشگاهي كشور ايران      منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مفهوم تجاری سازی مراحل تجاری سازی ایده روش های تجاری سازی تجاری سازی ppt تجاری سازی دانش انواع تجاري‌سازي مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت آموزش روشهای جمع آوری اخبار

    پاورپوینت آموزش روشهای جمع آوری اخبار برچسب ها: روشهای جمع آوری اطلاعات امنیتیروش های جمع آوری اطلاعات نظامیدانلود کتاب جمع آوری پنهانشگردهای جمع آوری اطلاعاتروش شناسایی جاسوسشیوه های نوین جاسوسی سرویس های اطلاعاتیاطلاعات آشکارجمع آوری اخبار پنهان رفتن به سایت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه ریزی حمل و نقل، سیاست‌های عمده‌ی حمل و نقل پایدار

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه ریزی حمل و نقل، سیاست‌های عمده‌ی حمل و نقل پایدار دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه ریزی حمل و نقل، سیاست‌های عمده‌ی حمل و نقل پایدار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • بررسی تأثير مديريت سود فزاينده و مديريت سود کاهنده بر کيفيت سود

    بررسی تأثير مديريت سود فزاينده و مديريت سود کاهنده بر کيفيت سود برچسب ها: بررسی تأثير مديريت سود فزاينده و مديريت سود کاهنده بر کيفيت سودمفهوم اهداف گزارشگري سودنظریه های مدیریت سودمدیریت سود یا تقلبابزار هاي مديريت سودپيدايش نظريه كيفيت…

  • پاورپوینت جامع و کامل تربيت و ضرورت تربيت

    پاورپوینت جامع و کامل تربيت و ضرورت تربيت برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل تربيت و ضرورت تربيت عوارض فقدان تربيت چيستنظر اسلام را در مورد فطرت بيان کنيدچه کسي واعظ باشد بهتر است رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جامع…

  • پاورپوینت تاثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی

    پاورپوینت تاثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی دانلود پاورپوینت تاثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل بدن انسان در برابر تغییرات محیطی آسیب پذیر است. پاسخ های بی شمار…

  • ادبیات نظری و فصل دوم خانواده(فصل 2 پایان نامه)

    ادبيات نظري خانواده,پيشينه پژوهش خانواده,پيشينه تحقيق خانواده,پيشينه نظري خانواده,چارچوب نظري گونه های خانواده,دانلود مباني نظري مفهوم خانواده,فصل دوم خانواده,مباني نظري دیدگاه های خانواده,مباني نظري و پيشينه پژوهش خانواده,نگین فایل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و فصل دوم خانواده(فصل 2 پایان…

  • طرح توجیهی و کارافرینی توليد صيفي‌جات در گلخانه

    پروژه کارافرینی تولید گوجه در گلخانه,دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی و دامداری,دانلود رایگان طرح توجیهی گلخانه,طرح توجیهی احداث گلخانه,طرح توجیهی و کارافرینی توليد صيفي‌جات در گلخانه,طرح کسب و کار تولید خیار در گلخانه,کارافرینی توليد صيفي‌جات دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • تحقیق بررسی جهاني شدن بازارهاي مالي

    ابعاد حسابداري راهبرد جهاني شدن,پروژه رشته اقتصاد بازارهاي مالي,تحقیق بررسی جهاني شدن بازارهاي مالي,تعريف كلي جهاني شدن,روند جهاني شدن,مفهوم جهاني شدن مالي,مقاله جهاني شدن بازارهاي مالي دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی جهاني شدن بازارهاي مالي از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز

    پاورپوینت تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز برچسب ها: تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز تحلیل ارتعاشی تایر تایر اتومبیلمدل تایرآنالیز حساسیت ساختار تایر روی انرژی ارتعاشیتاثیر دیواره تایر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی

    پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی دانلود پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تنوع فرهنگی ادبیات 2 - 1 فرهنگ 2 - 2 شهروندی فرهنگی 2 - 3 تنوع فرهنگی 2 -…

  • پیشینه و مبانی نظری ارتباط بین سیستم های حسابداری،اطلاعات حسابداری و تصمیم گیرندگان

    پیشینه و مبانی نظری ارتباط بین سیستم های حسابداری،اطلاعات حسابداری و تصمیم گیرندگان دانلود پیشینه و مبانی نظری ارتباط بین سیستم های حسابداری،اطلاعات حسابداری و تصمیم گیرندگان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • بررسی ارزیابی تأثیر حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده دربورس

    بررسی ارزیابی تأثیر حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده دربورس برچسب ها: بررسی ارزیابی تأثیر حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده دربورسمقاله حسابداری حاکمیت شرکتیتحقیق حسابداری حاکمیت حسابداری بر مدیریت سودپروژه رایگان…

  • تحقیق خون

    تحقیق خون دانلود تحقیق خون دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل خون دو بخش دارد: یک بخش مایع و یک بخش جامد. بخش مایع آن، پلاسما است و بخش جامد آن بخش گلبول های خون است…

  • تحقیق درمورد کارت گرافیک

    تحقیق درمورد کارت گرافیک برچسب ها: تحقیق درمورد کارت گرافیکجايگاه آارت گرافيكاستاندارد های کارت گرافيکعناصر ديگر بر روی کارت گرافيکپردازنده های کمکی گرافيکمبانی کارت گرافيککارت گرافيک چيست رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد کارت گرافیک دسته بندي : کامپیوتر و…

  • بررسی ارزیابی ریسک زنجیره تامین در صنعت لوازم خانگی

    بررسی ارزیابی ریسک زنجیره تامین در صنعت لوازم خانگی برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزيابي ريسکتحقیق بررسی ریسک زنجيره تامينپایان نامه بررسی ارزیابی ریسک زنجیره تامین در صنعت لوازم خانگیتحقیق انواع ریسک های زنجیره تامینبررسی مدیریت ریسک زنجیره…

  • دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي معماری طراحی ترمینال مسافربری

    استانداردهاي طراح,برنامه فیزیکی ترمینال,پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي ترمینال مسافربری,پاورپوینت معماری ترمینال مسافربری,دانلود پاورپوینت طراحی ترمینال مسافربری,دانلود ظوابط و استانداردهای ترمینال,کاملترین ضوابط و استانداردهاي ترمینال مسافربری دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي معماری طراحی ترمینال مسافربری از سایت دانلود…

  • بررسی تأثیر حاكميت شركتي و مديريت سود بركيفيت سود

    بررسی تأثیر حاكميت شركتي و مديريت سود بركيفيت سود برچسب ها: بررسی تأثیر حاكميت شركتي و مديريت سود بركيفيت سودچارچوب نظری حاکمیت شرکتیدلایل اهمیت حاکمیت شرکتیسیستم های حاکمیت شرکتینقش سرمایه گذاران نهادیسرمایه گذاران نهادی و حاکمیت شرکتیمبانی نظری مربوط به…

  • فایل پاورپوینت کاربرد تکنیک AIDA در شهرسازی

    فایل پاورپوینت کاربرد تکنیک AIDA در شهرسازی برچسب ها: دانلود پاورپوینت کاربرد تکنیک AIDA در شهرسازیتکنیک AIDA در شهرسازیپاورپوینت شهرسازیپاورپوینت کاربرد تکنیک AIDA در شهرسازیکاربرد تکنیک AIDA در شهرسازیپاورپوینت تکنیک AIDA در شهرسازیANALYSIS of INTERCOMECTED DECISION AREASAIDA رفتن به سایت…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم رضایت شغلی

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم رضایت شغلی دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم رضایت شغلی : رضایت شغلی عنصری مهم در دیدگاه سازمانی است ؛…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی خانه کودکان بی سرپرست (یتیم خانه)

    برنامه فیزیکی یتیم خانه,پایان نامه معماری یتیم خانه,رساله طراحی یتیم خانه,رساله معماری طراحی خانه کودکان بی سرپرست (یتیم خانه),ظوابط و استانداردهای خانه کودکان بی سرپرست,مطالعات معماری طراحی خانه کودکان بی سرپرست (یتیم خانه),نقشه های معماری یتی دانلود فایل اصلی مطالعات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان (فصل دوم)

    ادبیات نظری جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان,پیشینه تحقیق جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان,چارچوب نظری جنايتكاري و بزهكاري كودكان,فصل دوم پایان نامه جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان,مبانی نظری جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مقاله هموارسازی سود

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مقاله هموارسازی سود دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مقاله هموارسازی سود دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2 - 2…

  • پاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایران

    پاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایران برچسب ها: دانلود پاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایرانحمام های تاریخی‌ ایرانپاورپوینت آشنایی با حمام های تاریخی‌ ایرانمعماری حمامحمام های قدیمی ایرانپاورپوینت حمامپاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایران…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی تعداد مشاهده: 220 مشاهده کد…

  • پاورپوینت جامع مدیریت و طرز اجرای مسابقات

    پاورپوینت جامع مدیریت و طرز اجرای مسابقات برچسب ها: نمونه سوالات مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشیمدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی هاشم کوزه چیاندکتر مهرزاد حمیدیدانلود کتاب مدیریت سازمانهای ورزشی دکتر مهرزاد حمیدیجزوه مدیریت برگزاری مسابقات ورزشیمدیریت ورزشی pdfجزوه…

  • مبانی نظری و پیشینه نقش ژئوپلیتیک بنادر

    مبانی نظری و پیشینه نقش ژئوپلیتیک بنادر دانلود مبانی نظری و پیشینه نقش ژئوپلیتیک بنادر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - ژئوپلیتیک . . . . . . . .…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی یادگیری و حافظه (فصل 2)

    پيشينه,پيشينه نظري یادگیری و حافظه,تفاوت یادگیری و حافظه در چیست؟,چارچوب نظري یادگیری و حافظه فعال,حافظه و یادگیری ppt,دانلود مباني نظري یادگیری و حافظه,فیزیولوژی یادگیری و حافظه,مباني نظري حافظه فعال,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) حافظه دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تبلیغات و کانال توزیع (فصل دوم)

    ادبیات نظری تبلیغات,پیشینه پژوهش ابعاد تبلیغات و کانال توزیع,تبلیغات و کانال توزیع (فصل دوم),چارچوب نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تبلیغات و کانال توزیع (فصل دوم),دانلود مبانی نظری کانال توزیع,مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع (فصل دوم) دانلود فایل…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش فساد و فساد اقتصادی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مقاله فساد اقتصادی و چگونگی مبارزه با آن,پيشينه تحقيق ریشه اصلی فساد اقتصادی,چارچوب نظري فساد مالی,دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش فساد و فساد اقتصادی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه بررسي اثرات فساد اقتصادي,مباني نظري فساد در ایران…

  • پاورپوینت با موضوع قصه درمانی

    پاورپوینت با موضوع قصه درمانی دانلود پاورپوینت با موضوع قصه درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت قصه درمانی ،در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه از بین تمام سازه…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی معدن سنگ مرمریت

    امکان سنجی معدن سن,پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت,دانلود طرح توجیهی معدن,دانلود طرح توجیهی معدن سنگ مرمريت,طرح توجیهی سنگ مرمریت,طرح توجیهی معدن سنگ مرمريت,طرح کارآفرینی معدن سنگ مرمريت,طرح کسب و کار معدن سنگ مرمريت,کارآفرینی معدن سنگ مرمريت دانلود فایل اصلی طرح…

  • پاورپوینت ژئوتکستایل

    آشنایی با ژئوتکستایل,پاورپوینت آشنایی با ژئوتکستایل و کاربردهای آن,پاورپوینت ژئوتکستایل,دانلود پاورپوینت ژئوتکستایل,ژئوتكستايل هاي غير منسوج,ژئوتكستايل هاي منسوج,ژئوتکستایل,مكانيزم عملكرد ژئوتكستايل دانلود فایل اصلی پاورپوینت ژئوتکستایل از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت آشنایی با ژئوتکستایل و کاربردهای آن ، در حجم 29…

  • پاورپوینت تمرينات كششي و PNF

    پاورپوینت تمرينات كششي و PNF برچسب ها: مقاله تمرینات pnfفیلم تمرینات pnfآموزش حرکات کششی ایستاتمرینات pnf مخفف چیستحرکات کششی پویا با تصویرحرکات کششی مقاومتیکشش ایزومتریک چیستمطالبی درباره ی pnf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تمرينات كششي و PNF دسته بندي…

  • ضوابط و معیار های طراحی گالري‌ها

    ضوابط و معیار های طراحی گالري‌ها دانلود ضوابط و معیار های طراحی گالري‌ها دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل ضوابط و معیار های طراحی گالري‌ها فهرست ساختار عمومي گالري‌هاترتيب قرارگيري اشياءنورپردازي گالري‌هانورپردازي طبيعي (نور روز( نورپردازي جانبي…

  • ادبیات نظری هویت ، نظریه و سبک های هویت (فصل دوم )

    ادبیات نظری هویت,چارچوب نظریه و سبک های هویت,فصل دوم پایان نامه هویت,فصل دوم مقاله نظریه و سبک های هویت,مبانی نظری عوامل موثر در شکل گیری هویت,مبانی نظری نظریه و سبک های هویت,نظریه و سبک های هویت دانلود فایل اصلی ادبیات…