مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

انواع تجاري‌سازي,تجاری سازی ppt,تجاری سازی دانش,روش های تجاری سازی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم),مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي,مراحل تجاری سازی ایده,مفهوم تجاری سازی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) در 92 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي   تجاري‌سازي در فرهنگ لغات هريتج به معني به كارگيري روش‌هاي كسب و كار به منظور سود و انجام بهره‌گيري آمده است. تعاريف متعددي از قبيل: معرفي يك محصول يا خدمت در بازار براي سود، فرآيند تبديل چيزي به فعاليت تجاري، تعاريف تقريباً مترادفي هستند كه در ساير فرهنگ لغات‌ها براي تجاري‌سازي مي‌توان يافت.   در ادبيات نو‌آوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ساده‌ترين تعريف تجاري‌سازي را عرضه يك محصول جديد در بازار مي‌داند.   دولت كانادا در سند برنامه بودجه‌اي  سال 2004، تجاري‌سازي را اين گونه تعريف كرده است: فرآيندي كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند.   تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فراگردهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فراگرد مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي است ( فكور، 1383: 120). تجاري‌سازي “انتقال يك ايده، رويه يا انديشه ناشي از تحقيق به محيطي كه در آن به يك محصول، خدمت يا فراگرد تبديل شود” مي‌باشد (Rand,2003:26).   كارسون تجاري‌سازي را انتقال رسمي اكتشافات و نوآوري‌هاي ناشي از تحقيقات علمي انجام شده در دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعي به بخش تجاري براي منفعت عمومي مي‌داند (Karlsson,2004:15).   اراب  (1988) تجاري‌سازي را بدين صورت تعريف كرده است: “تجاري‌سازي شامل توليد ايده‌اي جديد و پياده‌سازي آن روي يك محصول، فراگرد يا خدمت جديد است كه منجربه رشد پوياي اقتصاد ملي و افزايش اشتغال و افزايش سود خالص براي بنگاه كسب و كار نوآور مي‌شود”(Urabe,1988:380).   جولي  (1997) تجاري‌سازي را فراگردي تعريف مي‌كند كه از بينش فناوري بازار آغاز شده و به كاركردهاي پايدار محصول متناسب با بازار ختم مي‌شود (Spilling,2004:230).   اسپلينگ  با مروري بر تعاريف مختلف از جمله تعريف جولي (1997) در مورد تجاري‌سازي تعريف جامعي ارائه مي‌نمايد؛ وي تجاري‌سازي را به عنوان فراگرد انتقال و تبديل دانش نظري موجود در نهادهاي دانشگاهي به برخي انواع فعاليت‌هاي اقتصادي تعريف كرد (Spilling,2004,3).   بندريان (2007) تجاري‌سازي را به عنوان تبديل يا انتقال ” فناوري” به يك موقعيت سودآور تعريف مي‌كند. كه مقصود از فناوري، فنون، تكنيك‌ها، فراگردهاي دريافت حق اختراع يا ساير مالكيت‌هاي خصوصي، مواد، تجهيزات، سيستم‌ها و نظاير آنهاست (Bandarian,2007:33).   فانگ‌ زوا  (2004) با بررسي تحقيقات برايت  (1969)، سارن  (1984)، روث‌ول  (1992) به اين نتيجه رسيد كه، تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه در آن، توسعه ايده‌هاي جديد يا داده‌هاي تحقيقاتي و تبديل آنها به محصولات تجاري يا خدمات و در نهايت ارائه به بازار ديده شود.   روبرت با اشاره به تعريف اتربك  (1971) كه نقطه آغاز تجاري‌سازي را با اختراع و ابتكار همراه مي‌داند، تشريح مي‌نمايد كه برخي از محققين بهره‌برداري از اختراع را نيز در تجاري‌سازي تحقيقات دخيل نموده و مطرح مي‌نمايند كه بدون تجاري‌سازي موفق، اختراع تبديل به نوآوري نمي‌شود و در نتيجه به بازار معرفي نخواهد شد (Roberts,2007:115,Murray2004:220,Gans,2006:111 ).   لندري و همكارانش  (2007) فعاليت‌هاي انتقال دانش را در موارد زير دسته‌بندي كرده‌اند:الف) انتقال نتايج پژوهش؛ ب) ارائه نتايج پژوهش‌ها؛ ج) نشست با گروه‌هاي كاري همراه با كاربران؛  د) ارائه خدمات مشاوره؛ هـ) مشاركت در توسعه محصول و خدمات؛ و) مشاركت در فعاليت‌هاي كسب و كار؛ ز) تجاري‌سازي نتايج پژوهش‌ها.   اغلب تعاريف در زمينه تجاري‌سازي دانش توليد شده در دانشگاه‌ها، تأكيدي ويژه بر كارآفريني دانشگاهي داشته و برخي پژوهشگران (Toole and Czarnitzki,2007:225) آنها را مترادف با يكديگر مي‌دانند.   در ادبيات نوآوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ريمر، آيسرمن و ديگران (2005) تجاري‌سازي را “فرآيند تبديل فناوري به محصولات موفق اقتصادي” تعريف مي‌كنند (Buenstorf,2009:189).   نظامنامه اوسلو و كميسيون اروپايي(1995) تعريف مفصل‌تري از تجاري‌سازي نوآوري ارائه مي‌كند:   “تجاري‌سازي نوآوري، عبارت است از نوسازي و توسعه بازارهاي از محصولات و خدمات و بازارهاي مربوط به آنها؛ ايجاد روش‌هاي جديد توليد، عرضه و توزيع، ارائه‌ي تغييراتي در مديريت، سازمان‌هاي كاري، موقعيت‌هاي كاري و مهارت‌هاي نيروي كار” (202:Toole and Czarnitzki,2007).   چانگ و همكاران  (2009) تعريف عملي براي تجاري‌سازي پژوهش‌هاي دانشگاهي ارائه مي‌دهند: “اعضاي هيأت علمي كه بدنبال بهره‌برداري از نتايج پژوهش‌هاي خود از طريق دريافت حق اختراع، واگذاري امتياز و مشاركت در مالكيت شركت‌هاي انشعابي هستند”.   تعريف اسكاتيش اينترپرايز  (1996) از تجاري‌سازي چنين است: تجاري‌سازي فرآيند تبديل علم و تكنولوژي، تحقيق جديد يا يك اختراع به محصول يا فرآيندهاي صنعتي قابل عرضه در بازار است. اين كار مي‌تواند هم توسط شركت‌هاي موجود، يا از طريق ايجاد شركت‌هاي جديد صورت گيرد. تجاري‌سازي موفق منجر به نوآوري در محصول و نوآوري در فرآيند مي‌گردد.   انتقال يك ايده، روش، شئي، مهارت، دانش فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي اجرا شده در بخش دانشگاهي ( با همكاري شريكان يا بدون آن) به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه يا بهبود محصولات يا فرآيندها منجر شود. مفهوم فوق كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد.   تجاري‌سازي فرآيندي است كه طي آن ايده، نتيجه يا توليدات حاصل از بخش تحقيقاتي به محصولات، خدمات و فرآيندهاي قابل عرضه در بازار تبديل مي‌شود كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند. به عبارت ديگر تجاري‌سازي تحقيقات مجموعه تلاش‌هايي است كه به منظور فروش كارهاي تحقيقاتي با هدف كسب سود و ارتباط هر چه بيشتر آموزش و پژوهش با اهداف اقتصادي و اجتماعي مي‌توان اشاره كرد. با توجه به تعاريف فوق تجاري‌سازي را مي‌توان به بازار رسانيدن يك ايده و يا يك نوآوري دانست.   مسلماً ورود مؤسسات تحقيقاتي به عرصه تجارت و بازاريابي محصولات خود و توجه به نيازمندي‌هاي بازار و معيارهاي مشتريان، در بطن خود حاصل برخي فرصت‌ها و پيامدهاي مثبت است پيامدهايي كه در حداقل بهره‌وري كمك به خودگرداني مؤسسات و در آرماني‌ترين انتظار افزايش استانداردهاي زندگي (ايمني و امنيت)، كيفيت زندگي، توليد ثروت و رشد اقتصادي را در پي‌خواهد داشت ( توكلي، بزمي، فدوي اصغري، 1386: 156-150).   با اين حال همه محققان تجاري‌سازي را به عنوان يك پديده مثبت تلقي ننموده‌اند و گروهي از آنها نسبت به آن ابراز بدبيني كرده‌اند. براي مثال جاكوب  و همكاران (2003) فعاليت‌هاي تجاري دانشگاه را تهديدي براي اقتدار علم مي‌دانند و معتقدند كه تجاري‌سازي فرهنگ تحقيق را دستخوش تغيير مي‌نمايد. تجاري‌سازي نتايج تحقيق و تحقيقات مشترك دانشگاه و صنعت، استانداردهاي اخلاقي تحقيق را تضعيف نموده و اعتماد عمومي به نتايج آنرا كاهش مي‌دهد. بعلاوه اهداف تجاري، تضادهايي را در علائق محققين دانشگاهي و حاميان مالي فراهم مي‌نمايد. اين تضادها بالطبع بر نتايج تحقيق تأثيرگذار است. آنان دخالت در انتخاب نمونه‌گيري طرح تحقيق و روش تحليل و تفسير نتايج را، حاصل تجاري شدن تحقيق مي‌دانند. رازداري و اختفا از الزامات فراگرد توليدات صنعتي است در حاليكه پويايي علم، در گرو ارتباطات كامل و آزاد در ميان اجتماعات علمي است و رازداري و اختفاي يافته‌هاي علمي، عامل ركود علم بوده و در تقابل با ارزش «صداقت در علم» قرار مي‌گيرد. اما اتزكويتز و همكارانش (2000) معتقدند كه بتدريج بين دانشگاه و جامعه، رابطه‌اي دو طرفه مبتني بر دانش ايجاد شده است و دانشگاه‌ها توانسته‌اند نقشي فعال را در توسعه اقتصادي ايفا كنند. از نظر آنان اين نكته  قابل تأمل است كه همكاري دانشگاه و صنعت، حوزه نظريه‌پردازي در دانشگاه‌ها را غني‌تر مي‌سازد. شايد بدين خاطر كه نظريه‌پردازان و دانشگاهيان با مسائل صنعت آشنا شده و نظريه‌هاي كاربردي‌تري را ارائه مي‌دهند و چرخه نظريه و عمل بهتر شكل مي‌گيرد.   مطالب زيادي در خصوص پيشرفت‌هاي علم، دانش و فناوري مي‌خوانيم و مي‌شنويم. ليكن ممكن است خيلي از ما به تمايز بين علم ، دانش  و فناوري  توجه نكرده باشيم. با همين مبنا، بين توليد علم و پيشرفت‌هاي فناوري يك كشور فاصله وجود دارد. به محض توليد علم در يك كشور، آن كشور به خودكفايي در فناوري نايل نمي‌شود. بلكه توليدات علمي بايد مراحلي را طي كنند تا به فناوري قابل استفاده در جامعه تبديل شوند. اگر كشوري در مرحله توليد علم بماند و حلقه‌هاي بعدي تبديل علم به فناوري را طي نكند، به پيشرفت فني و فناوري نمي‌رسد. در اين حالت، توليدات علمي اين كشورها خوراك علمي كشورهاي پيشرفته‌تر مي‌شود كه حلقه‌هاي بعدي را شكل داده‌اند. حلقه‌هايي كه تجاري‌سازي توليدات علمي را انجام مي‌دهند و محصول را از آزمايشگاه به بازار عرضه مي‌كنند. با اين نگاه تجاري‌سازي علم از ارزش آن نمي‌كاهد، بلكه به آن ارزش و كاربرد مي‌دهد. با اعمال تجاري‌سازي، دانشمندان و صاحبان علم و دانش هم فرصت‌هاي بيشتري براي ادامه تحقيقات، توسعه و گسترش مرزهاي آن پيدا مي‌كنند. تجاري‌سازي دانش را مي‌توان هم از درون دانشگاه‌ها و هم از بيرون آن انجام داد. تجاري‌سازي توليدات علمي، موضوع مهمي است كه ما در ايران از آن غافليم. به همين علت است كه به رغم سهم نسبتاً خوب استادان دانشگاه‌هاي ايران در توليد مقالات بين‌المللي، كشور ما هنوز از نظر فناوري وابسته است.   از تعاريف فوق بر مي‌آيد كه تجاري‌سازي تحقيقات فرآيندي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فرآيندهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فرآيند مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي مي‌باشد (فكور، 53:1383). تجاري‌سازي دانش، يك منبع بالقوه درآمد را براي دانشگاه‌ها و ساير نهادهاي تحقيقاتي فراهم ساخته و وابستگي آنها به بودجه عمومي را كاهش مي‌دهد (Buenstorf,2009:281). مسلماً اين امر زماني ممكن مي‌گردد كه تجاري‌سازي دانش در دانشگاه‌ها به يك فعاليت داوطلبانه و نه اجباري تبديل شود (Rasmussen et al, 2006:524).   بنابراين مفهوم انتقال فناوري بين بخش دانشگاهي و صنعت چنين بيان مي‌گردد: انتقال يك ايده، روش، مهارت، دانش‌ فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي انجام شده در بخش دانشگاهي به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه و يا بهبود محصولات و فرآيندها منجر شود. اين مفهوم كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد (فكور، 26:1385). افزايش اعتبار دانشگاه‌ها از طريق انتقال فناوري به صنعت، نقش اساسي را در افزايش سرمايه انساني دانشگاه‌ها ايفا مي‌كند. اين امر به وسيله جذب باهوش‌ترين دانشجويان از برترين دانشكده‌ها امكان‌پذير مي‌گردد (Nicola et al,2004:3)._______________________  The Budget plan 2004, page133.  -Urabe.  Jolly.  Spilling.  Zhao.  Bright.  Saren.  Rothwell.  Utterback.  Landry et al.قسمتی از پیشینه تحقیق:   ” سیگل و همکارانش” (78 :Siegel et al, 2004) در تحقیقی دیگر با عنوان طراحی مدل برای انتقال مؤثر دانش از دانشگاه به صنعت با تکیه بر رویکرد استقرایی و کیفی به شناسایی موضوعات کلیدی سازمان در توسعه مؤثر انتقال دانش پرداختند. این تحقیق مبتنی بر 55 مصاحبه ساختار یافته است که از 98 شرکتی که با 5 دانشگاه در ارتباط بودند گرفته شد. در نهایت با تحلیل نتایج مصاحبه‌ها آنها به این نتیجه رسیدند که رعایت نکات زیر برای انتقال مؤثر دانش الزامی است.1- ایجاد سیستم پاداش برای انتقال فناوری.2- طراحی سیاست‌های منعطف دانشگاهی برای انتقال فناوری.3- اختصاص منابع اضافی به فرآیند انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت.4- کاهش مرزهای فرهنگی و اطلاعاتی میان ذینفعان اصلی انتقال فناوری.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:2-1- مقدمه           2-2-  مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي  2-3- تاريخچه تجاري‌سازي تحقيقات دانشگاهي         2-4- اهميت تجاري‌سازي نتايج تحقيق   2-5- روند تجاري‌سازي دانش     2-6- فرآيند تجاري‌سازي       2-7- انواع تجاري‌سازي        2-8- روش‌هاي تجاري‌سازي      2-9- مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي     2-10-  مراحل تجاري‌سازي يافته‌هاي پژوهشي          2-11-  موانع انتقال تجاري‌سازي          2-12-  ساختار نوآوري   2-13- كارآفريني       2-14- سابقه تحقيقات و مطالعات انجام گرفته        2-15- بررسي روند تجاري‌سازي در بخش دانشگاهي كشور ايران      منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مفهوم تجاری سازی مراحل تجاری سازی ایده روش های تجاری سازی تجاری سازی ppt تجاری سازی دانش انواع تجاري‌سازي مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت شهرسازی و معماری مردموارانه

    اسلامی,اصول معماری وشهرسازی ایرانی,پاورپوینت شهرسازی مردموارانه,پاورپوینت شهرسازی ومعماری مردموارانه,پاورپوینت معماری مردموارانه,دانلود پاورپوینت شهرسازی ومعماری مردموارانه,شهرسازی مردموارانه,شهرسازی ومعماری مردموارانه,معماری مردموارانه دانلود فایل اصلی پاورپوینت شهرسازی و معماری مردموارانه از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت شهرسازي ومعماري مردموارانه،در حجم 50 اسلاید قابل…

  • مبانی و پیشینه نظری پیشرفت تحصیلی

    مبانی و پیشینه نظری پیشرفت تحصیلی دانلود مبانی و پیشینه نظری پیشرفت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشرفت تحصیلی مساله موفقیت یا عدم موفقیت در امر تحصیل از مهم‌ترین دغدغه‌های هر نظام…

  • پاورپوینت جریان سلفی گری معاصر

    پاورپوینت جریان سلفی گری معاصر برچسب ها: تاریخچه وهابیت pdfفرقه وهابیت چه افکاری دارندسلف در اسلامایا وهابی ها سنی هستندبزرگان وهابیتآیا وهابی ها مسلمان هستندوهابی قاتلعقاید وهابیت چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جریان سلفی گری معاصر دسته بندي :…

  • ادبیات نظری هویت ، نظریه و سبک های هویت (فصل دوم )

    ادبیات نظری هویت,چارچوب نظریه و سبک های هویت,فصل دوم پایان نامه هویت,فصل دوم مقاله نظریه و سبک های هویت,مبانی نظری عوامل موثر در شکل گیری هویت,مبانی نظری نظریه و سبک های هویت,نظریه و سبک های هویت دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته نقشه کشي صنعتي در شرکت الياف سهامي عام

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته نقشه کشي صنعتي در شرکت الياف سهامي عام برچسب ها: گزارش کاراموزي ابزار دقيق و كنترل سيستمهاي الكترونيك و سنسورهاکاراموزي ابزار دقيق و كنترل سيستمهاي الكترونيك و سنسورهاکارورزي ابزار دقيق و كنترل سيستمهاي الكترونيك و…

  • پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل

    پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل برچسب ها: پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عملتعريف استراتژيتبيين رويكرد استراتـژيادبيات استراتـژيسیر تاریخی استراتژی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت…

  • بررسی اثركيفيت حسابرسي بر ارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد و مدیریت سود در شرکتهای پذيرفته شده در بورس

    بررسی اثركيفيت حسابرسي بر ارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد و مدیریت سود در شرکتهای پذيرفته شده در بورس برچسب ها: بررسی اثركيفيت حسابرسي بر ارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد و مدیریت سود در شرکتهای پذيرفته شده در بورسپروژه…

  • پاورپوینت خانه های هوشمند

    پاورپوینت خانه های هوشمند برچسب ها: دانلود پاورپوینت خانه های هوشمندبررسی خانه های هوشمندپاورپوینت عمرانیکنترل و مانیتورینگ منزلسیستم های هوشمند در ساختمانآسانسور هوشمندقفل هوشمندسـیـسـتـم BEMSو امکاناتسیستم BMSو امکاناتمدیریت هوشمند ساختمانپاورپوینت خانه های هوشمند رفتن به سایت اصلی پاورپوینت خانه های…

  • ادبیات نظری تحقیق رفتار شهروندی سازمانی

    ادبیات نظری تحقیق رفتار شهروندی سازمانی دانلود ادبیات نظری تحقیق رفتار شهروندی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رفتار شهروندی سازمانی - مقدمه یکی از مسائل مهم و اساسی مورد مطالعه روانشناسی صنعتی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سبک های رهبری مدیران (فصل2)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سبک های رهبری مدیران (فصل2),پیشینه تحقیق سبک های رهبری,دانلود مبانی نظری مديريت و رهبري,فصل دوم پایان نامه تعاریف رهبری,مبانی نظری ديدگاه های رهبري,نظریه نقشهای مدیریتی,نگین فایل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش…

  • پیشینه و مبانی نظری ارزش شرکت، ساختار مالکیت،حاکمیت شرکتی ،مالکیت نهادی

    پیشینه و مبانی نظری ارزش شرکت، ساختار مالکیت،حاکمیت شرکتی ،مالکیت نهادی دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزش شرکت، ساختار مالکیت،حاکمیت شرکتی ،مالکیت نهادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزش…

  • مبانی نظری تاب آوری

    مبانی نظری تاب آوری دانلود مبانی نظری تاب آوری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاب آوری 2 - 2 - 2 ) تاریخچه تاب آوری : 3 - 2 - 2 ) تعریف…

  • پاورپوینت انقلاب های قرون جدید

    پاورپوینت انقلاب های قرون جدید دانلود پاورپوینت انقلاب های قرون جدید دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با انقلاب های قرون جدید. این فایل در ارتباط با انقلاب های قرون جدید(تاریخ…

  • عوامل موثر بر یادگیری

    یادگیری دانلود فایل اصلی عوامل موثر بر یادگیری از سایت دانلود فایل تحقیق عوامل موثر بر یادگیری در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:  فهرست عنوان صفحه مقدمه 1 یادگیری 2…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رضایت شغلی,پیشینه تحقیق رضایت شغلی,دانلود پیشینه پژوهش رضایت شغلی,فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی,مبانی نظری مفهوم رضایت شغلی,مفهوم رضایت شغلی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل…

  • پاورپوینت تاثیر ورزش بر افسردگی

    پاورپوینت تاثیر ورزش بر افسردگی دانلود پاورپوینت تاثیر ورزش بر افسردگی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل افسردگی حالتی از غم، نا امیدی و بیچارگی همراه با کندی و رخوت در فعالیت های فیزیولوژیکی و روانی است.…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انعطاف پذیری استراتژیک

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انعطاف پذیری استراتژیک دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انعطاف پذیری استراتژیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انعطاف پذیری استراتژیک انعطاف پذیری استراتژیک ؛ شناخت مدیریتی انعطافپذیری استراتژیک…

  • مبانی نظری و پیشینه صندوق های سرمایه گذاری

    مبانی نظری و پیشینه صندوق های سرمایه گذاری دانلود مبانی نظری و پیشینه صندوق های سرمایه گذاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری 2 - 1…

  • تحقیق تبیین روان شناختي نقاشي هاي کودکان شهرشیراز در ارتباطات خانوادگی

    روان شناختی,شیراز,نقاشی دانلود فایل اصلی تحقیق تبیین روان شناختي نقاشي هاي کودکان شهرشیراز در ارتباطات خانوادگی از سایت دانلود فایل تحقیق تبیین روان شناختي نقاشي هاي کودکان شهرشیراز در ارتباطات خانوادگی در حجم 86 صفحه و در قالب word و…

  • پاورپوینت انواع سیستم عاملهای موبایل

    پاورپوینت انواع سیستم عاملهای موبایل برچسب ها: جدیدترین سیستم عامل های موبایلگوشی های بدون سیستم عاملسیستم عامل جاوا چیستسیستم عامل اندرویدسیستم عامل سیمبینآمار استفاده از سیستم عامل های موبایلانواع سیستم عامل iosسیستم عامل بلک بری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • دانلود مقاله بررسی میزان پایداری امولسیون تهیه شده به وسیله امولسیفایر لسیتین

    پایان نامه بررسی میزان پا,پروژه بررسی میزان پایداری امولسیون تهیه شده به وسیله امولسیفایر لسیتین,تحقیق بررسی میزان پایداری امولسیون تهیه شده به وسیله امولسیفایر لسیتین,دانلود مقاله بررسی میزان پایداری امولسیون تهیه شده به وسیله امولسیفایر لسیتین دانلود فایل اصلی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدّمه 13 2 -…

  • پاورپوینت رفتارشناسی اسب

    پاورپوینت رفتارشناسی اسب برچسب ها: رفتار شناسی اسب pdfچرا اسب لگد میزنداسب چه چیزی دوست داردبلوغ اسباسب نریان چیستچرا اسب گاز میگیردعلت چوب خوردن اسبعلت پا کوبیدن اسب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رفتارشناسی اسب دسته بندي : دام و…

  • مبانی نظری و پیشینه مکان یابی پهنه های مناسب احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی

    مبانی نظری و پیشینه مکان یابی پهنه های مناسب احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی دانلود مبانی نظری و پیشینه مکان یابی پهنه های مناسب احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • اثربخشی طراحی محیطهای یادگیری بر پیشرفت درسی دیرآموزان پسر و دختر منطقه 5شهر تهران

    اثربخشی طراحی محیطهای یادگیری بر پیشرفت درسی دیرآموزان پسر و دختر منطقه 5شهر تهران برچسب ها: محیط¬های یادگیری پیشرفت درسی دیرآموزاندخترپسر رفتن به سایت اصلی اثربخشی طراحی محیطهای یادگیری بر پیشرفت درسی دیرآموزان پسر و دختر منطقه 5شهر تهران دسته…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیقاتی نظریه های تاب آوری تحصیلی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري تاب آوری تحصیلی,چارچوب نظري تاب آوری,دانلود مباني نظري تاب آوری تحصیلی,فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه های تاب اوری تحصیلی,مباني نظري تحقیقات تاب آوری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تاب آوری دانلود فایل اصلی چارچوب نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری شیوه های فرزند پروری

    پیشینه و مبانی نظری شیوه های فرزند پروری دانلود پیشینه و مبانی نظری شیوه های فرزند پروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شیوه های فرزند پروری تعاریف شیوه های فرزند پروری شيوه هاي…

  • پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا

    پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا دانلود پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق روشهای حسابداری موجودی کالا فصل…

  • ادبیات نظری تحقیق پلیس، کارکرد پلیس، پلیس و امنیت، نظریه های امنی

    ادبیات نظری تحقیق پلیس، کارکرد پلیس، پلیس و امنیت، نظریه های امنی دانلود ادبیات نظری تحقیق پلیس، کارکرد پلیس، پلیس و امنیت، نظریه های امنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - تعاریف لغوی…

  • دانلود پرسشنامه سرمایه روانشناختی (PCQ) لوتانز 2007

    پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز 2007,پرسشنامه سرمایه های روانشناختی لوتانز,دانلود پرسشنامه س,دانلود رایگان پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز,دانلود رایگان پرسشنامه لوتانز,روایی و پایایی پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز,سرمایه روانشناختی چیست دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سرمایه روانشناختی (PCQ) لوتانز 2007 از سایت دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ضرورتهای پوشش و حجاب اسلامی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ضرورتهای پوشش و حجاب اسلامی,پیشینه تحقیق ضرورتهای پوشش و حجاب اسلامی,چارچوب نظری ضرورتهای پوشش و حجاب اسلامی,فصل دوم پایان نامه ضرورتهای پوشش و حجاب اسلامی,مبانی نظری ضرورتهای پوشش و حجاب اسلامی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت شادی در اسلام

    پاورپوینت شادی در اسلام برچسب ها: کتاب شادی در اسلامجشن و شادی در اسلاممعیار شادی در اسلامجایگاه شادی و نشاط در اسلامشادی در اسلام مقالهچرا شادی در اسلام حرام استشادی در قرآن و روایاتمصادیق شادی در اسلام رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهداشت روانی و ورزش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهداشت روانی و ورزش دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهداشت روانی و ورزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی و ورزش فصل…

  • بررسی استخراج کورکومین موجود در زردچوبه به روش آب زیر بحرانی

    بررسی استخراج کورکومین موجود در زردچوبه به روش آب زیر بحرانی,پلی فنول,تحقیق بررسی استخراج کورکومین موجود در زردچوبه به روش آب زیر بحرانی,زردچوبه,کورکومین,مقاله بررسی استخراج کورکومین موجود در زردچوبه به روش آب زیر بحرانی دانلود فایل اصلی بررسی استخراج کورکومین…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش گویش شناسی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش گویش شناسی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش گویش شناسی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق گویش شناسی (فصل دوم) در 21 صفحه در قالب…