مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • جزوه گیاه شناسی تشریح اندامهای گیاهی 2

    برگ,دانه,ریشه,ساقه,میوه دانلود فایل اصلی جزوه گیاه شناسی تشریح اندامهای گیاهی 2 از سایت دانلود فایل جزوه گیاه شناسی تشریح اندامهای گیاهی(ریشه.ساقه.برگ.میوه.دانه) در حجم 20صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با موضوعات زیر: ريشه ها از لحاظ طرز…

  • پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی

    پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی دانلود پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعارضات زناشویی 2 - 2 - 1 - 3 - عوامل تعارض 2 - 2 - 1 - 4…

  • پاورپوینت نگاره های 7و8و9و10(فارسی اول دبستان)

    پاورپوینت نگاره های 7و8و9و10(فارسی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت نگاره های فارسی اول دبستان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نگاره های 7و8و9و10(فارسی اول دبستان) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت نگاره های…

  • پاورپوینت شیر

    پاورپوینت شیر برچسب ها: پاورپوینت شیر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شیر دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت شیرقالب بندی : پاورپوینتتعداد اسلاید: 14محتویاتقسمتی از پاورپوینتشیر:  غذا، واکسن، دارو•مصرف کافی و مستمر شیر…

  • اوقات فراغت معلمان شهریزد با تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی در سال تحصیلی 93-

    اوقات فراغت معلمان شهریزد با تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی در سال تحصیلی 93- برچسب ها: اوقات فراغت تربیت بدنی معلمان فرسودگی شغلیپایان نامه اوقات فراغت معلمان شهریزد با تاکید بر فعالیت های ورزشی…

  • مبانی نظری و پیشینه آگاهی سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه آگاهی سازمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه آگاهی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2-1- مقدمه 2-2-2- مبانی نظری آگاهی سازمانی 2-2-2-1- نظریه رویکرد ماشینی به سازمان 2-2-2-2- نظریه…

  • پاورپوینت کاروانسرای قلعه خرگوشی

    پاورپوینت کاروانسرای قلعه خرگوشی دانلود پاورپوینت کاروانسرای قلعه خرگوشی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کاروانسرای قلعه خرگوشی(جاده یزد – اصفهان) ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.…

  • پیشینه و مبانی نظری حضور ذهن

    پیشینه و مبانی نظری حضور ذهن دانلود پیشینه و مبانی نظری حضور ذهن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حضور ذهن حضور ذهن که ریشههای مفهومی آن در بودیسم قرار دارد ، در سایر…

  • پیشینه و مبانی نظری تفكر استراتژيك

    پیشینه و مبانی نظری تفكر استراتژيك دانلود پیشینه و مبانی نظری تفكر استراتژيك دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تفكر استراتژيك 2 - 2 - 1 - 1 - ماهيت تفكر استراتژيك : شكل…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظام مالیاتی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظام مالیاتی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظام مالیاتی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق نظام‌های مالیاتی فصل دوم مبانی نظری…

  • بررسي رابطه بين هوش و استرس در دانشجويان رشته هاي مديريت صنعتي و بازگاني

    بررسي رابطه بين هوش و استرس در دانشجويان رشته هاي مديريت صنعتي و بازگاني برچسب ها: بررسي رابطه بين هوش و استرس در دانشجويان رشته هاي مديريت صنعتي و بازگانيتحقیق هوشمقاله در مورد استرس دانشجویانتحقیق رابطه هوش و استرس در…

  • مبانی نظری وپیشینه فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا

    مبانی نظری وپیشینه فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا دانلود مبانی نظری وپیشینه فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فناوری اطلاعات .....................................................................................................…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تفکر استراتژیک (فصل دوم)

    ادبیات نظری عناصر تفکر استراتژیک,پرسشنامه تفکر,پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک,تفکر استراتژیک pdf,تفکر استراتژیک ppt,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ابعاد ونظریه های رضایت شغلی(فصل دوم),کتاب تفکر استراتژیک,مبانی نظری ویژگی های تفکر استراتژیک دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت تغيير در رويكردهاي سنتي بخش سلامت

    پاورپوینت تغيير در رويكردهاي سنتي بخش سلامت برچسب ها: تغيير در رويكردهاي سنتي بخش سلامت عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت نقشه تغییرات مراقبت از سلامتتابلوي سطوح و مداخلات مشاركت مردميپزشکان ارتقاءدهنده سلامت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تغيير در رويكردهاي…

  • پاورپوینت جامعه شناسي انحرافات

    پاورپوینت جامعه شناسي انحرافات برچسب ها: جامعه شناسی انحرافات اجتماعی احمد بخاراییخلاصه کتاب جامعه شناسی انحرافات اجتماعیانحرافات اجتماعی چیستانواع انحرافات اجتماعیانحرافات اجتماعی pdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جامعه شناسي انحرافات دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش…

  • برآورد عوامل فشار روانی شغلي مديران آموزشي مدارس شیراز

    فشارروانی دانلود فایل اصلی برآورد عوامل فشار روانی شغلي مديران آموزشي مدارس شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق برآورد عوامل فشار روانی شغلي مديران آموزشي مدارس شیراز در حجم 107 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني

    پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت سازماني تاريخچه سلامت سازماني اصطلاح " سلامت سازماني " نخستين بار در سال 1969…

  • پاورپوینت يك مدل اعتماد توزيع‍شده براي محيطهاي محاسبات فراگير

    پاورپوینت يك مدل اعتماد توزيع‍شده براي محيطهاي محاسبات فراگير برچسب ها: اعتماد چيستاعتماد در مقابل شهرتمدلهاي اعتماد در محيطهاي توزيع‍شدهمحيطهاي محاسبات فراگيرپاورپوینت يك مدل اعتماد توزيع‍شده براي محيطهاي محاسبات فراگير رفتن به سایت اصلی پاورپوینت يك مدل اعتماد توزيع‍شده براي…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی نوآوری سازمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی نوآوری سازمانی,پيشينه پژوهش نوآوری سازمانی چیست,پيشينه تحقيق نوآوری سازمانی doc,چارچوب نظري عوامل موث,دانلود مباني نظري مبانی نظری خلاقیت,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف نوآوری سازمانی,مباني نظري شاخص های نوآوری سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت مدیریت علمی تیلور

    پاورپوینت مدیریت علمی تیلور دانلود پاورپوینت مدیریت علمی تیلور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت علمی تیلور (درس تئوری های پیشرفته مدیریت) ، در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف…

  • دانلود پایان نامه بررسی موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی

    پایان نامه بررسی موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی در شهر اردبیل,پایداری اکولوژیکی‌,دانلود پایان نامه بررسی موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی در شهر اردبیل,معماری,موزه دانلود فایل اصلی دانلود پایان…

  • دانلود پرسشنامه سلامت عمومی

    آزمون سلامت عمومی ghq,پرسشنامه سلامت جسمانی,پرسشنامه سلامت روان pdf,پرسشنامه سلامت روان scl90,پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی,دانلود رایگان پرسشنامه سلامت روانی,دانلود رایگان پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی,روایی و پایایی پرسشنامه سلامت روان دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سلامت عمومی از سایت…

  • پاورپوینت صهیونیسم و تأثیرات منفی آن برفرهنگ وتمدن اسلامی

    پاورپوینت صهیونیسم و تأثیرات منفی آن برفرهنگ وتمدن اسلامی برچسب ها: پاورپوینت صهیونیسم و تأثیرات منفی آن برفرهنگ وتمدن اسلامینگاهی به دین یهودنژاد پرستی یهود از منظر قرآن کریماعمال یهود نسبت به اسلاماعمال یهود نسبت به رسول اکرمیهود و همزیستی…

  • پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری (فصل 2 )

    اختلالات,پیشینه,تحقیق,فصل,یادگیری دانلود فایل اصلی پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری (فصل 2 ) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری (فصل دوم) در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت…

  • ادبیات نظری تحقیق دستگاه اسانس گیری با بخار سرد، امواج فراصوت

    ادبیات نظری تحقیق دستگاه اسانس گیری با بخار سرد، امواج فراصوت دانلود ادبیات نظری تحقیق دستگاه اسانس گیری با بخار سرد، امواج فراصوت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی علمی دستگاه اسانس گیری…

  • پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : زندگی ما و گردش زمین ۱

    پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : زندگی ما و گردش زمین ۱ برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث زندگی ما و گردش زمین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : زندگی ما و…

  • پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک

    پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک برچسب ها: حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیکمکانیزم حرکتمعادلات حاکم برای csfانواع مدل های ویسکوالاستیکمعادلات پایا و ضربانی درلوله صلب و مستقیمتغییر شکل تیوب الاستیک خطی و حرکت دیوارمعادلات حاکم بر فرمولاسیون ALE…

  • پاورپوینت آناتومی دستگاه عصبی

    پاورپوینت آناتومی دستگاه عصبی دانلود پاورپوینت آناتومی دستگاه عصبی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع آناتومی دستگاه عصبی؛در قالب ppt و در 47 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: قسمت سطحی…

  • پاورپوینت در مورد تفسیر سوره ناس

    پاورپوینت در مورد تفسیر سوره ناس دانلود پاورپوینت در مورد تفسیر سوره ناس دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل انسان همیشه در معرض وسوسه هاى شیطانى است و شیاطین جن و انس کوشش دارند در قلب…

  • پاورپوینت سنگ مصنوعی

    پاورپوینت سنگ مصنوعی برچسب ها: سنگ مصنوعی سبکمعایب سنگ مصنوعیرنگ سنگ مصنوعیآموزش ساخت سنگ مصنوعی در منزلسنگ مصنوعی اصفهانساخت سنگ مصنوعی در خانهسنگ مصنوعی کابینتفروش قالب سنگ مصنوعی شیراز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سنگ مصنوعی دسته بندي : زمین…

  • تحقیق شفق قطبی

    تحقیق شفق قطبی دانلود تحقیق شفق قطبی دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل شفق قطبی، یکی از پدیده‌های جوی بسیار زیبای کره زمین است. نورهایی بسیار زیبا و خیره‌کننده که در آسمان حرکت می‌کنند و معمولاً شکل‌های…

  • بررسي همبستگي خودباوری مديران مدارس ابتدایی پسرانه شهر شیراز با ميزان شایستگی آنان

    پایان نامه بررسي همبستگي خودباوری مديران مدارس ابتدایی پسرانه شهر شیراز با ميزان شایستگی آنان,پروژه بررسي همبستگي خودباوری مديران مدارس ابتدایی پسرانه شهر شیراز با ميزان شایستگی آنان,خود باوری,شایستگی دانلود فایل اصلی بررسي همبستگي خودباوری مديران مدارس ابتدایی پسرانه شهر…

  • پاورپوینت درمود شربتها ی قندی

    پاورپوینت درمود شربتها ی قندی,سایر مزایای fos,شربت خرما,شربت عسل,شربت یاکون,عسل طبیعی,کاربردهای شربت افرا دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمود شربتها ی قندی از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمود شربتها ی قندی قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 23محتویات:مقدمهشربت خرماشربت یاکونسایر مزایای…

  • بررسی ارزيابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقيت (CSF) بانکداری الکترونيک در بانک ملت با رويکرد TOPSIS

    بررسی ارزيابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقيت (CSF) بانکداری الکترونيک در بانک ملت با رويکرد TOPSIS برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکيبررسی ارزيابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقيت (CSF) بانکداری الکترونيک در بانک ملت با…

  • مجموعه های قالب پاورپوینت با موضوع مواد غذایی

    مجموعه های قالب پاورپوینت با موضوع مواد غذایی دانلود مجموعه های قالب پاورپوینت با موضوع مواد غذایی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل شش قالب پاورپوینت با موضوع مواد غذایی جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان…