مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود مقاله دیپلماسی شهری و راهبرد پیشگیری و حل اختلاف در امنیت بین الملل

    پروژه دیپلماسی شهری و راهبرد پیشگیری و حل اختلاف در امنیت بین الملل,تحقیق دیپلماسی شهری و راهبرد پیشگیری و حل اختلاف در امنیت بین الملل,جهانی شدن امنیت بین الملل,دانلود مقاله دیپلماسی شهری و راهبرد پیشگیری و حل اختلاف در امنیت…

  • پاورپوینت آزمایشهای روسازی در پروژه‌های عمرانی- 47 اسلاید

    پاورپوینت آزمایشهای روسازی در پروژه‌های عمرانی- 47 اسلاید برچسب ها: دانلود پاورپوینت آزمایشهای روسازی در پروژه‌های عمرانیآزمایشات روسازیآزمایشهای روسازی در پروژه‌های عمرانیطرح اختلاط مارشالپروزه های راهسازیروسازیلایه‌های بستراساس و زیراساسقیرآسفالتپاورپوینت آزمایشهای روسازی در پروژه‌های عمرانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آزمایشهای…

  • پیشینه و مبانی نظری عدم اطمینان محیطی

    پیشینه و مبانی نظری عدم اطمینان محیطی دانلود پیشینه و مبانی نظری عدم اطمینان محیطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عدم اطمینان محیطی 2 - 3 ماتریس عدم اطمینان محیطی نظریه های عدم…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید دیوار پیش ساخته گچی

    پروژه کارافرینی تولید دیوار پیش ساخنه,تولید دیوار پیش س,دانلود طرح توجیهی دیوارپیش ساخته,طرح توجیهی پانل های گچی پیش ساخته,طرح توجیهی تولید دیوار آماده,طرح توجیهی تولید دیوار گچی,طرح کارافرینی دیوار گچی,طرح کسب و کار تولید دیوار گچی,نگین فایل دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری تحقیق انتخاب و مدیریت پروژه،معیارها و ابزارهای آنها (فصل دوم پایان نامه)

    چارچوب نظری انتخاب و مدیریت پروژه,دانلود ادبیات نظری تحقیق انتخاب و مدیریت پروژه,فصل دوم پایان نامه انتخاب و مدیریت پروژه,فصل دوم تحقیق معیارها و ابزارهای انتخاب و مدیری,مبانی نظری معیارها و ابزارهای انتخاب و مدیریت پروژه,معیارها و ابزارهای آنها دانلود…

  • بررسی رابطه آلکسی تایمیا، تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجان

    بررسی رابطه آلکسی تایمیا، تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجان برچسب ها: پایان نامه آلکسی تایمیاتیپ شخصیتیسبک‌هاي ابراز هیجانبررسی رابطه آلکسی تایمیا تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجانابعاد و مولفه‌هاي هیجاننظریه‌هاي تیپ شناختی شخصیتنظریه ۱۶ عامل شخصیت ریموند کتلنظریه پنج…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش فناوری بانکداری الکترونیکی و بانکداری موبایلی

    ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش فناوری بانکداری الکترونیکی و بانکداری موبایلی,پيشينه پژوهش بانکداری موبایلی PDA,پيشينه تحقيق مزایای بانکداری موبایلی,چارچوب نظري بانکداری ا,فصل دوم پايان نامه ارشد بانکداری موبایلی,مباني نظري انواع بانکداری الکترونیکی دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش…

  • مقایسۀ مدلهاي ارائه شده براي شبکه هاي اجتماعی برخط با محوریت انجمن هاي تشکیل شده

    انجمن,انجمن هاي گراف فیس بوك,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم کامپیوتر,تاریخچه مدلسازي شبکه هاي اجتماعی,تحلیل شبکه هاي اجتماعی,رنیی,شبکه هاي اجتماعی برخط,شبکه های اجتماعی,علوم کامپیوتر,گراف تصادفی اردوش دانلود فایل اصلی مقایسۀ مدلهاي ارائه شده براي شبکه هاي اجتماعی…

  • پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM)

    پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM)،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: نت مخفف کلمات نگهداری…

  • پاور پوینت ارشیابی توصیفی

    پاور پوینت ارشیابی توصیفی برچسب ها: ارزشیابی توصیفی مشارکت یادگیری رفتن به سایت اصلی پاور پوینت ارشیابی توصیفی دسته بندي : خدماتی و آموزشی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار ارزشیابی توصیفی :بهبود يادگيريايجاد نگرش مطلوب نسبت به مدرسهافزايش بهداشت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی(فصل دوم)

    ابعاد سرمایه اجتماعی,تعریف,تعریف سرمایه اجتماعی و انواع آن,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری (فصل دوم),سرمايه اجتماعي مفاهيم اصلي و چارچوب نظري,سرمایه اجتماعی مفاهیم و نظریه ها,مدیریت سرمایه اجتماعی,مفهوم سرمایه اجتماعی و ابعاد آن دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پاورپوینت در مورد افت تحصیلی

    پاورپوینت در مورد افت تحصیلی دانلود پاورپوینت در مورد افت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کمبود اعتماد به نفس در دانش آموزان یکی از عواملی است که دانش آموزان را از تلاش…

  • دانلود پرسشنامه مقیاس سنجش تحریفات شناختی

    پرسشنامه تحریفات شناختی,پرسشنامه رایگان,پرسشنامه رایگان تحریفات شناختی,پرسشنامه سنجش تحریفات شناختی,تحریفات شناختی,دانلود پرسشنامه استاندارد,دانلود پرسشنامه مقیاس سنجش تحریفات شناختی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه مقیاس سنجش تحریفات شناختی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه سنجش تحریفات شناختی در 3 صفحه…

  • دانلود گزارش کارآموزی رشته مدیریت در شرکت بیمه ما

    تاریخچه شرکت بیمه ما,تحقیق کارور,دانلود گزارش کاراموزی در شرکت بیمه,دانلود گزارش کاراموزی مدیریت,گزارش کارآموزی بیمه ما,گزارش کاراموزی رایگان رشته مدیریت,گزارش کاراموزی رشته مدیریت,گزارش کارورزی در شرکت بیمه,مقاله کارورزی شرکت بیمه,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود گزارش کارآموزی رشته مدیریت در…

  • مبانی نظری هوش هیجانی

    مبانی نظری هوش هیجانی دانلود مبانی نظری هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش هیجانی تعریف هوش عاطفی ، هوش احساسی یا هوش هیجانی - اهمیت هوش هیجانی - تاریخچه هوش هیجانی…

  • طرح توجیهی تولید الکل صنعتی

    تولید الکل خرما,تولید الکل صنعتی,طرح احداث واحد تول,طرح توجیهی توليد اتانول و الكل طبي,طرح توجیهی تولید الکل از خرما,طرح توجیهی تولید الکل از ملاس چغندر,طرح توجیهی تولید الکل صنعتی,طرح کسب و کار مراحل تولید الکل دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • (RCA)پاورپوینت تحلیل علل ریشه ای

    (RCA)پاورپوینت تحلیل علل ریشه ای دانلود (RCA)پاورپوینت تحلیل علل ریشه ای دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل RCA Root Cause Analysis-RCA تحلیل علل ریشه ای (RCA) 1 دسته بندی: عقیدتی سیاسی تعداد مشاهده: 207 مشاهده کد…

  • پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک های حل مسأله با پرخاشگری در دانش آموزان دختر و پسر

    پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک های حل مسأله با پرخاشگری در دانش آموزان دختر و پسر دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک های حل مسأله با پرخاشگری در دانش آموزان…

  • دانلود پاورپوینت شرکتهای مشاوره سرمایه گذاری

    پاورپوینت درباره شرکت مشاوره سرمایه گذاری,پاورپوینت رشته مدیریت,پاورپوینت مدیریت مالی,تعریف مشاوره سرمایه گذاری,دانلود پاورپوینت,شرکت مشاوره مالی,شرکتهای مشاوره سرمایه گذاری,مدیریت مالی,مشاوره سرمایه گذاری,ویژگی های مشاوره سرمایه گذاری دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت شرکتهای مشاوره سرمایه گذاری از سایت دانلود فایل دانلود…

  • عایق هاي مایع در برق قدرت

    برق قدرت,عایق های مایع دانلود فایل اصلی عایق هاي مایع در برق قدرت از سایت دانلود فایل تحقیق عایق هاي مایع در برق قدرت در حجم 186 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرست…

  • پیشنه و ادبیات نظری بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش

    پیشنه و ادبیات نظری بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش دانلود پیشنه و ادبیات نظری بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری بازی…

  • پیشینه و مبانی نظری تعصب،نظریه وریشه های تعصب

    پیشینه و مبانی نظری تعصب،نظریه وریشه های تعصب دانلود پیشینه و مبانی نظری تعصب،نظریه وریشه های تعصب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : تعصب اقسام تعصّب فطری بودن غیرت و تعصب…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید اتانول (الکل طبی)

    پروژه کارافرینی الکل سفید,دانلود طرح توجیهی الکل طبی,طرح توجیهی تولید الکل,طرح توجیهی تولید الکل طبی,طرح تولید الکل,طرح کارافرینی تولید اتانول,طرح کسب و کار تولید الکل,فرایند تولید الکل,مراحل تولید الکل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید اتانول (الکل…

  • قالب پاورپوینت ژنتیک 4

    قالب پاورپوینت ژنتیک 4 دانلود قالب پاورپوینت ژنتیک 4 دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ژنتیک 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …    …

  • آمار و احتمالات قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت

    آمار و احتمالات قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت برچسب ها: کارگاه قطعات= آمار احتمال شرکت رفتن به سایت اصلی آمار و احتمالات قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • مبدل DC/DC دوطرفه سه فاز

    دوطرفه,فاز,مبدل دانلود فایل اصلی مبدل DC/DC دوطرفه سه فاز از سایت دانلود فایل مبدل DC/DC دوطرفه سه فاز با تغذيه ي جريان و داراي قابليت كليدزنینرم و بازده بالا در محدوده ي وسيعی از ولتاژ ورودي برچسب ها: مبدل دوطرفه…

  • ادبیات نظری تحقیق روابط عاشقانه قبل از ازدواج، دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج

    ادبیات نظری تحقیق روابط عاشقانه قبل از ازدواج، دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج دانلود ادبیات نظری تحقیق روابط عاشقانه قبل از ازدواج، دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پاورپوینت مدیریت تقاضا ابزاری برای سیاستگذاری فناوری

    پاورپوینت مدیریت تقاضا ابزاری برای سیاستگذاری فناوری برچسب ها: مدیریت تقاضا ابزاری برای سیاستگذاری فناوریمديريت بازار دولتمدیریت بازار صادرات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت تقاضا ابزاری برای سیاستگذاری فناوری دسته بندي : علوم سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت معرفی ابوعبدالله جعفر بن محمد رودکی سمرقندی

    پاورپوینت معرفی ابوعبدالله جعفر بن محمد رودکی سمرقندی دانلود پاورپوینت معرفی ابوعبدالله جعفر بن محمد رودکی سمرقندی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی ابوعبدالله جعفر بن محمد رودکی سمرقندی ، در…

  • بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

    بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری برچسب ها: ارزش ویژه برندوفاداری به برندکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندپایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریپروژه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریمبانی نظری…

  • رساله معماری طراحی سفارتخانه

    رساله معماری طراحی سفارتخانه دانلود رساله معماری طراحی سفارتخانه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه و رساله معماری طراحی سفارتخانه در قالب Word و 222 صفحه و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ،دفاع…

  • پاورپوینت بررسی کلی رفتار دینامیکی سازه ها

    پاورپوینت بررسی کلی رفتار دینامیکی سازه ها دانلود پاورپوینت بررسی کلی رفتار دینامیکی سازه ها دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی کلی رفتار دینامیکی سازه ها ،در حجم 50 اسلاید قابل ویرایش بصورت…

  • تحقيق شناخت نيازها و ارزيابي تأثير نيازها در انگيزش كاركنان امور اداري

    انگیزش,تحقيق شناخت نيازها و ارزيابي تأثير نيازها در انگيزش كاركنان امور اداري,نیاز دانلود فایل اصلی تحقيق شناخت نيازها و ارزيابي تأثير نيازها در انگيزش كاركنان امور اداري از سایت دانلود فایل تحقيق شناخت نيازها و ارزيابي تأثير نيازها در انگيزش…

  • پاورپوینت كاربرد آمار در پژوهشهاي علوم پزشكي

    پاورپوینت كاربرد آمار در پژوهشهاي علوم پزشكي برچسب ها: كاربرد آمار در پژوهشهاي علوم پزشكيشاخه هاي آمار حياتيآمار تحليليP value رفتن به سایت اصلی پاورپوینت كاربرد آمار در پژوهشهاي علوم پزشكي دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت گزارش…

  • تحقیق تفاوت شیعه و سنی

    09358978227,تحقیق تفاوت شیعه و سنی,دانلود تحقیق تفاوت شیعه و سنی,سنی,شیعه,نگار زمانی دانلود فایل اصلی تحقیق تفاوت شیعه و سنی از سایت دانلود فایل عنوان تحقیق : تفاوت شیعه و سنیفرمت : WORDتعداد صفحات : 25 صفحهدر صورت بروز هر گونه…