مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان

    ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان دانلود ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پاورپوینت كلیله و دمنه 1

    پاورپوینت كلیله و دمنه 1 برچسب ها: پاورپوینت كلیله و دمنه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت كلیله و دمنه 1 دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت كلیله و دمنه 1قالب بتدی: پاورپوینتتعداد…

  • پیشینه و مبانی نظری بی سوادی و سواد آموزی

    پیشینه و مبانی نظری بی سوادی و سواد آموزی دانلود پیشینه و مبانی نظری بی سوادی و سواد آموزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بی سوادی وسواد آموزی فهرست…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی خانه کودکان بی سرپرست (یتیم خانه)

    برنامه فیزیکی یتیم خانه,پایان نامه معماری یتیم خانه,رساله طراحی یتیم خانه,رساله معماری طراحی خانه کودکان بی سرپرست (یتیم خانه),ظوابط و استانداردهای خانه کودکان بی سرپرست,مطالعات معماری طراحی خانه کودکان بی سرپرست (یتیم خانه),نقشه های معماری یتی دانلود فایل اصلی مطالعات…

  • پاورپوینت سازه در معماری (سیستم های ساختمانی با سطح کنترل فعال)

    پاورپوینت سازه در معماری,دانلود پاورپوینت سازه در معماری,دانلود معرفی سیستم های ساختمانی با سطح کنترل فعال,سیستم های پوسته ای با انحنای ساده,سیستم های پوسته ای زین اسبی( آنتی کلاستیک),سیستم های سطوح تا شده منشوری,سیستم های سطوح تاشده هرمی دانلود فایل…

  • ریاضی اول دبستان درس هشتم

    ریاضی اول دبستان درس هشتم برچسب ها: ریاضی اول دبستان درس هشتم رفتن به سایت اصلی ریاضی اول دبستان درس هشتم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: ریاضی اول دبستان درس هشتمقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • تحقیق بررسی تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان

    تحقیق بررسی تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان,توانمندسازی کارکنان doc,توانمندسازی نیروی انسانی,روشهای توانمندسازی کارکنان,ماهیت پیچیده انگیزش,مقاله توانمندسازی کارکنان دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه با موضوع بررسی تعیین…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم عدم تقارن اطلاعات به بازار هاي سرمايه

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم عدم تقارن اطلاعات به بازار هاي سرمايه دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم عدم تقارن اطلاعات به بازار هاي سرمايه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اولترافیلتراسیون

    دانلود پاورپوینت با موضوع اولترافیلتراسیون برچسب ها: غشاهای اولترافیلتراسیوناولترافیلتراسیون چیستاولترافیلتراسیون pdfاولترافیلتراسیون شیراولترافیلتراسیون تصفیه آباولترافیلتراسیون در کلیهغشای اولترافیلتراسیوناولترافیلتراسیون در دیالیز رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع اولترافیلتراسیون دسته بندي : علوم آزمایشگاهی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه برونسپاري خدمات شهری

    مبانی نظری و پیشینه برونسپاري خدمات شهری دانلود مبانی نظری و پیشینه برونسپاري خدمات شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه 21 2 - 2 - سابقه برونسپاري 22…

  • پاورپوینت مبانی جغرافيای روستايی

    پاورپوینت مبانی جغرافيای روستايی برچسب ها: دانلود پاورپوینت مبانی جغرافيای روستايیمبانی جغرافيای روستايیپاورپوینت بررسی جغرافيای روستايیجغرافیای روستاپاورپوینت آشنایی با مبانی جغرافيای روستايیپاورپوینت مبانی جغرافيای روستايیاستراتژی های توسعه روستايی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبانی جغرافيای روستايی دسته بندي : شهرسازی…

  • دانلود مقاله ارائه یک روش ترکیبی از بیومتریک و رمزنگاری در پروتکل تشخیص هویت سیستم خودپرداز بانکها

    دانلود مقاله ارائه یک روش ترکیبی از بیومتریک و رمزنگاری در پروتکل تشخیص هویت سیستم خودپرداز بانکها دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه یک روش ترکیبی از بیومتریک و رمزنگاری در پروتکل تشخیص هویت سیستم خودپرداز بانکها از سایت دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی,پيشينه تحقيق,چارچوب نظري مهارت های مدیران آموزشی,دانلود مباني نظري مهارت مدیران,فصل دوم مهارت های مدیران آموزشی,مباني نظري پايان نامه مهارت های مدیران آموزشی,مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی دانلود فایل اصلی دانلود…

  • پاورپوینت آموزش بسکتبال

    پاورپوینت آموزش بسکتبال برچسب ها: پاورپوینت بسکتبالآموزش بسکتبالبسکتبالدریبلآموزش دربیل بسکتبال رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش بسکتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش بسکتبال، در قالب PPT و در 61 اسلایدبخشی…

  • مبانی نظری حقوق ورزشی کیفری

    مبانی نظری حقوق ورزشی کیفری دانلود مبانی نظری حقوق ورزشی کیفری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : فصل دوّم : حقوق ورزشی کیفری گفتار نخست : مبانی نظری مسؤلیت کیفری ناشی…

  • پاورپوینت جایگاه عالم مثال در هنر اسلامی

    پاورپوینت جایگاه عالم مثال در هنر اسلامی,پاورپوینت معماری و هنر اسلامی,جایگاه عالم مثال در هنراسلامی,حکمت هنر اسلامی,دانلود پاورپوینت جایگاه عالم مثال در هنر اسلامی,رابطه هنر و معماری,عالم مثال در هنر اسلامی,عالم مثال در هنر و معماری اسلامی دانلود فایل اصلی…

  • نقش مدیریت و بابد ها و نبایدهای آن

    مدیریت,نقش مدیریت و بابد ها و نبایدهای آن دانلود فایل اصلی نقش مدیریت و بابد ها و نبایدهای آن از سایت دانلود فایل تحقیق نقش مدیریت و بابد ها و نبایدهای آن در حجم 57 صفحه و در قالب word…

  • تأثير عملکرد مديران کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي در جلب مشارکت ها و کمک هاي مردمي

    تأثير عملکرد مديران کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي در جلب مشارکت ها و کمک هاي مردمي برچسب ها: تأثير عملکرد مديران کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي در جلب مشارکت ها و کمک هاي مردميپایان نامه تأثير عملکرد مديران…

  • پیشینه و مبانی نظری ساختار مالکیت و نگهداری موجودی های نقدی

    پیشینه و مبانی نظری ساختار مالکیت و نگهداری موجودی های نقدی دانلود پیشینه و مبانی نظری ساختار مالکیت و نگهداری موجودی های نقدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه…

  • تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران

    تاریخچه فرش دستباف,تحقیق بررسی بازاریابی فرش در صنعت ایران,تحقیق صادرات فرش,تعریف فرش دستباف,جایگاه فرش دستباف در ایران,فرش دستباف,مقاله صادرات فرش دستباف,ویژگیهای فرش دستباف دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران از سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه استراتژی های اکتساب تکنولوژی

    مبانی نظری و پیشینه استراتژی های اکتساب تکنولوژی دانلود مبانی نظری و پیشینه استراتژی های اکتساب تکنولوژی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - مرور ادبیات 9 2 - 1 - مقدمه 10…

  • پاورپوینت انقلاب های قرون جدید

    پاورپوینت انقلاب های قرون جدید دانلود پاورپوینت انقلاب های قرون جدید دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با انقلاب های قرون جدید. این فایل در ارتباط با انقلاب های قرون جدید(تاریخ…

  • تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند

    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند برچسب ها: ارزش ویژه برند شهرت شرکت رضایت مشتری مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه عمرپایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند رفتن به سایت…

  • بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی

    بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی برچسب ها: سرمایه اجتماعیکیفیت زندگیاعتمادمشارکتبررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگیپایان نامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگیپروژه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه سرمایه…

  • پاورپوینت منابع آب و خاک درس14 مطالعات هفتم

    پاورپوینت منابع آب و خاک درس14 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت منابع آب و خاکمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت منابع آب و خاک درس14 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان…

  • پاورپوینت ملاتهای سیمانی

    پاورپوینت ملاتهای سیمانی برچسب ها: ملات گچ و سیمانملات سیمان سفیداستاندارد ملات ماسه سیمانعیار سیمان در ملاتانواع ملاتوزن مخصوص ملات ماسه سیمانکاربرد ملات گچ و سیمانکاربرد ملات باتارد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ملاتهای سیمانی دسته بندي : عمران جزئیات…

  • پاورپوینت زراعت کلزا (آفات، بیماری ها وعلف های هرز)

    پاورپوینت زراعت کلزا (آفات، بیماری ها وعلف های هرز) برچسب ها: زراعت کلزا pdfمراحل رشد کلزاکودهای مورد نیاز کلزاآبیاری کلزاآفات مهم کلزاپاورپوینت زراعت کلزازمان اخرین ابیاری کلزاسنک کلزا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت زراعت کلزا (آفات، بیماری ها وعلف های…

  • پاورپوینت انرژی

    پاورپوینت انرژی دانلود پاورپوینت انرژی دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با انرژی و چگونگی استفاده از انرژی ها،در حجم 50 اسلاید قابل ویرایش. در این فایل به آشنایی با انرژی…

  • قالب پاورپوینت داروسازی

    قالب پاورپوینت داروسازی دانلود قالب پاورپوینت داروسازی دسته بندي : داروسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت داروسازی  قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …     اسلاید بسم الله الرحمن…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ سازمانی

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ سازمانی دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرهنگ سازمانی 2 - 3 - 2 - تعاریف مختلف پیرامون فرهنگ سازمانی جدول 2…

  • دانلود مقاله بررسی میزان پایداری امولسیون تهیه شده به وسیله امولسیفایر لسیتین

    پایان نامه بررسی میزان پا,پروژه بررسی میزان پایداری امولسیون تهیه شده به وسیله امولسیفایر لسیتین,تحقیق بررسی میزان پایداری امولسیون تهیه شده به وسیله امولسیفایر لسیتین,دانلود مقاله بررسی میزان پایداری امولسیون تهیه شده به وسیله امولسیفایر لسیتین دانلود فایل اصلی دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری گردشگری گل و گیاه و تاثیر آن بر جذب گردشگر

    پیشینه و مبانی نظری گردشگری گل و گیاه و تاثیر آن بر جذب گردشگر دانلود پیشینه و مبانی نظری گردشگری گل و گیاه و تاثیر آن بر جذب گردشگر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • تحقیق بررسی مطالعه ارتباط نقد شوندگی دارایی ها با سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

    پایان نامه نقد شوندگی,پروژه بررسی سودآوری در شرکتها,تحقیق بررسی مطالعه ارتباط نقد شوندگی دارایی ها با سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس,مبانی نظری نقدشوندگی دارایی ها,مقاله ارتباط نقد شوندگی دارایی ها با سودآوری شرکت ها دانلود فایل اصلی تحقیق…

  • مبانی نظری عملکرد مالی

    مبانی نظری عملکرد مالی دانلود مبانی نظری عملکرد مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد مالی مقدمه 2 - 1 - 2 تشریح مفهوم عملکرد 2 - 1 - 3 ارزیابی و سنجش…