مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پایان نامه بررسي تطبيقي روابط هخامنشيان با يونان و مصر: مشابهت ها و تفاوت ها

    بررسي تطبيقي روابط هخامنشيان با يونان و مصر: مشابهت ها و تفاوت ها,دانلود بررسي تطبيقي روابط هخامنشيان با يونان و مصر: مشابهت ها و تفاوت ها دانلود فایل اصلی پایان نامه بررسي تطبيقي روابط هخامنشيان با يونان و مصر: مشابهت…

  • پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS

    پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS دانلود پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی راهبردهای توسعه شهر( CDS)به منظور بهبود آینده شهر، در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • پاورپوینت مدیریت انگیزش در سازمانها و اهمیت آن در جهت ارتقای بهره وری

    پاورپوینت مدیریت انگیزش در سازمانها و اهمیت آن در جهت ارتقای بهره وری دانلود پاورپوینت مدیریت انگیزش در سازمانها و اهمیت آن در جهت ارتقای بهره وری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسب ب بررسی عملکرد(فصل دوم)

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسب ب بررسی عملکرد(فصل دوم) دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسب ب بررسی عملکرد(فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری…

  • تحقیق بررسی شیوه ها و روشهای صحیح انبار داری

    انبارداری دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی شیوه ها و روشهای صحیح انبار داری از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی شیوه ها و روشهای صحیح انبار داری در حجم 62 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و در 5…

  • پیشینه نظری خود کنترلی در روانشناسی

    پیشینه نظری خود کنترلی در روانشناسی دانلود پیشینه نظری خود کنترلی در روانشناسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خود کنترلی مفهوم خودکنترلی ، به شکل های بسیاری در سراسر تاریخ بشر ظاهر شده…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت روستایی

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت روستایی دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت روستایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مفهوم مدیریت روستایی 8 2 - 2 - مدیریت روستایی ایران…

  • پاورپوینت شناخت و کاربرد شیرهای آتش نشانی (هیدرانت)

    پاورپوینت شناخت و کاربرد شیرهای آتش نشانی (هیدرانت) دانلود پاورپوینت شناخت و کاربرد شیرهای آتش نشانی (هیدرانت) دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شناخت و کاربرد شیرهای آتش نشانی(هیدرانت) ، در حجم 83 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه آسیب پذیری مناطق شهری و ارائه الگوی بهینه جهت کاهش خسارت در برابر زلزله

    مبانی نظری و پیشینه آسیب پذیری مناطق شهری و ارائه الگوی بهینه جهت کاهش خسارت در برابر زلزله دانلود مبانی نظری و پیشینه آسیب پذیری مناطق شهری و ارائه الگوی بهینه جهت کاهش خسارت در برابر زلزله دسته بندي :…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آموزشهای مهارتی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آموزشهای مهارتی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آموزشهای مهارتی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش آموزش در لغت عبارت است از عمل آموختن و تعلیم…

  • بررسی ارتباط بین سبک های هویت وسلامت اجتماعی با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان

    بررسی ارتباط بین سبک های هویت وسلامت اجتماعی با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان برچسب ها: پایان نامه سبک های هویتپایان نامه گرایش به تفکر انتقادیپایان نامه سلامت اجتماعیرابطه سلامت اجتماعی و سبک های هویتمهارت ها…

  • پیشینه و مبانی نظری پژوهش ارزش برند

    پیشینه و مبانی نظری پژوهش ارزش برند دانلود پیشینه و مبانی نظری پژوهش ارزش برند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ارزش برند یو و دانزیو ( 2001 ) ارزش برند را به عنوان…

  • پاورپوینت ارگونومی و نوبت های کاری

    پاورپوینت ارگونومی و نوبت های کاری برچسب ها: انواع شیفت های کاریشیفت کاری 12 ساعتهارگونومی در محیط کار صنعتیارگونومی در محیط کار docپرسشنامه ارگونومی محیط کارقانون کار شیفت 24 ساعتهارگونومی در صنعتاصول ارگونومی چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ارگونومی…

  • پاورپوینت تعالی سازمانی با تمرکز برمديريت منابع انساني

    پاورپوینت تعالی سازمانی با تمرکز برمديريت منابع انساني برچسب ها: اهداف مدیریت منابع انسانیفرایندهای مدیریت منابع انسانیوظایف مدیریت منابع انسانیکتاب مدیریت منابع انسانیتعریف حوزه منابع انسانیتاریخچه مدیریت منابع انسانیاهمیت مدیریت منابع انسانیشرح وظایف مدیر منابع انسانی رفتن به سایت اصلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی برنامه ریزی و توسعه روستایی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی برنامه ریزی و توسعه روستایی (فصل دوم),پيشينه پژوهش توسعه روستایی در ایران,پيشينه تحقيق اجرای طرح هادی روستایی,پيشينه نظري,چارچوب نظري,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه توسعه روستا,مباني نظري برنامه ریزی توسعه روستایی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئت مدیره و ترکیب آن، ساختار مالکیت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئت مدیره و ترکیب آن، ساختار مالکیت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئت مدیره و ترکیب آن، ساختار مالکیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئت…

  • فایل پاورپوینت ارایه طرح مرمت خانه طبیب زاده اصفهان

    فایل پاورپوینت ارایه طرح مرمت خانه طبیب زاده اصفهان برچسب ها: دانلود پاورپوینت ارایه طرح مرمت خانه طبیب زاده اصفهانارایه طرح مرمت خانه طبیب زاده اصفهانپروژه آشنایی با مرمت ابنیهمرمت ابنیهمرمت خانه طبیب زاده اصفهانپاورپوینت ارایه طرح مرمت خانه طبیب…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع جريان نفاق

    دانلود پاورپوینت با موضوع جريان نفاق برچسب ها: نفاق در قرآنمعنی لغوی نفاقتعریف نفاقدرمان نفاقمعنی نفاق در قرآننفاق چیستنفاق به چه معنی استآثار و نشانه های نفاق رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع جريان نفاق دسته بندي :…

  • پاورپوینت شناخت فضاها و عملكردها و روابط آنها

    پاورپوینت شناخت فضاها و عملكردها و روابط آنها برچسب ها: شناخت فضاها و عملكردها و روابط آنها مفهوم درون عرصه های موجود در خانه های مسکونی تقسیم بندی فضاهای خانه ویژگی و عملکرد فضاها و مبلمان موجود دیاگرام ها رفتن…

  • بررسی جو احساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری فرزندان

    پایان نامه بررسی جو احساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری فرزندان,جو احساسی و هیجانی,خود باوری دانلود فایل اصلی بررسی جو احساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری فرزندان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی جو احساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق کاری و حرفه ای(فصل دوم)

    اخلاق حرفه ا,اخلاق حرفه ای در روانشناسی,پيشينه اخلاق کاری و حرفه ای,پيشينه پژوهش اخلاق کاری,دانلود مباني نظري اخلاق حرفه ای,فصل دوم وِیژکیهای اخلاق حرفه ای,مباني نظري اخلاق در سازمانها,مباني نظري و پيشينه پژوهش اخلاق کاری,مقاله اخلاق حرفه ای دانلود فایل…

  • پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

    پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط برچسب ها: مدیریت رفتار موفقیت و ارتباطمدیریت رفتارمدیریت‌ رفتارسازمانی‌ در هزاره‌ جدیدمدیریت ارتباطتعریف CRMمزایای استفاده از سیستم CRM رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط دسته بندي : مدیریت جزئیات و…

  • بررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته (کالا و منابع مالی) با عملکرد شرکت‌ها

    بررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته (کالا و منابع مالی) با عملکرد شرکت‌ها برچسب ها: داد و ستد کالا با اشخاص وابسته معیار های عملکرد شرکتبررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته (کالا و منابع مالی) با عملکرد شرکت‌هاتعریف منابع مالیمنابع…

  • پاورپوینت برنامه های کاربردیRFID

    پاورپوینت برنامه های کاربردیRFID برچسب ها: برنامه های کاربردیRFIDتاریخچه RFIDاصول فن آوری RFIDانواع RFID از نظر محدوده فرکانسمشکلات و معایب RFID مشکلات و معایب RFID رفتن به سایت اصلی پاورپوینت برنامه های کاربردیRFID دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات…

  • پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار

    پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار برچسب ها: پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کارعوامل شیمیایی زیان آور محیط کار عوامل شیمیایی به شرح زیر تقسیم بندی می شوندبر مبنای حالت فیزیکیدسته بندی آلاینده ها بر پایه حالت فیزیکیانواع…

  • پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری

    پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد ورضایتمندی مشتری فصل…

  • بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

    بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان برچسب ها: بازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهتاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتریاعتمادرضایتهزینه های جابجاییپایان نامه بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریانپروژه بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد مدیریت دانش و خلاقیت (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد مدیریت دانش و خلاقیت (فصل دوم),پيشينه پژوهش پياده سازي مديريت دانش,پيشينه تحقيق رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت,پيشينه نظري تعار,فصل دوم پايان نامه ارشد تفاوت خلاقیت و نوآوری,مباني نظري اهداف مدیریت دانش…

  • پیشینه و مبانی نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران ، شرایط شکلی و مهر آن

    پیشینه و مبانی نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران ، شرایط شکلی و مهر آن دانلود پیشینه و مبانی نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران ، شرایط شکلی و مهر آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره

    پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره دانلود پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره (MCDM)،در حجم 48 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ذهن محققین در از…

  • جغرافیای شهری (مبانی شهری ایران)

    جغرافیای شهری (مبانی شهری ایران) دانلود جغرافیای شهری (مبانی شهری ایران) دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد کامل جغرافیای شهری (مبانی و ایران). این فایل در ارتباط با جغرافیای شهری(مبانی و ایران) تهیه شده…

  • پاورپوینت مهارت سنجش یادگیری

    پاورپوینت مهارت سنجش یادگیری برچسب ها: مهارت سنجش یادگیریمفهوم اندازه گيریلايه مقياس ها ونمونه کاربردآنهاقابليت اطمينان و معتبربودنتصميم گيری مديريتي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مهارت سنجش یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • بررسی رابطه ی بین استراتژیهای ایجاد تمایز و رهبری هزینه بر میزان فروش در شرکتهای صنعتی

    بررسی رابطه ی بین استراتژیهای ایجاد تمایز و رهبری هزینه بر میزان فروش در شرکتهای صنعتی برچسب ها: استراتژی رقابتی عملکرد سازمانی منابع رقابتي استراتژي رقابتي رهبري هزينه استراتژی رقابتی کاهش قیمت استراتژی رقابتی تمایزپایان نامه بررسی رابطه ی بین…

  • ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی خصوصی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی خصوصی,تحقیق حقوق ورزشی خصوصی,چارچوب نظری حقوق ورزشی خصوصی,فصل دوم پایان نامه حقوق ورزشی خصوصی,مبانی نظری حقوق ورزشی خصوصی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی خصوصی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل…

  • پاورپوینت تبار شناسی وهابیت

    پاورپوینت تبار شناسی وهابیت برچسب ها: تبار شناسی وهابیتویژگی های سلف از نظر وهابیون سلفی گری آغاز نهضت سلفی گریشخصیت ابن تیمیهنهادهای مربوط به افراط گرایانوضعیت شیعه در عصر معاصر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تبار شناسی وهابیت دسته بندي…