مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه)

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتریمبانی نظری بازاریابی رابطه ایپیشینه تحقیق مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتریفصل دوم پایان نامه ارشد ابعاد مدیریت مشتری مدارچارچوب

رفتن به سایت اصلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه)

دسته بندي : مبانی نظری

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه ای)(فصل دوم پایان نامه) در 115 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

 

مقدمه
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یکی از ابزارها و سیستمهای موجود و در دسترس سازمانها و موسسات جهت برآورده ساختن نیازهای مشتریان بنحو احسنت می باشد که نتیجه بکارگیری و پیاده سازی این سیستم دستیابی به رضایت مشتریان است. با دسترسی به رضایت مشتریان علاوه بر حفظ مشتریان فعلی که هدف بسیاری از موسسات در بازار رقابتی امروزه است می توان بعنوانی ابزاری برای جذب مشتریان جدید از آن بهره مند شد. با توجه به این مطالب در فصل حاضر ابتدائا خود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مزایا و پیامدهای پیاده سازی آن مورد بررسی قرار می گیرد و در بخشهای دیگر به بررسی و معرفی نمونه هایی از تحقیقات انجام گرفته در این موضوع پرداخته می شود.

 

تحولات بازاریابی در دهه‌های اخیر
   با گسترش رقابت در دنیای امروز تغییرات اساسی در محیط کسب و کار رخ داده که از پیامدهای این تغییرات می‌توان به افزایش قدرت انتخاب مشتریان از یک سو و بی ثباتی بازارها از سوی دیگر اشاره نمود، شرایط جدید اقتصادی موازنه عرضه و تقاضا را در تجارت جهانی به شدت تحت تأثیر قرار داده، به طوری که اگر روزگاری عرضه از قدرت بیشتری در مناسبات اقتصادی و تعاملات بین سازمان و مشتری برخوردار بود، امروزه تقاضا از قدرت چانه زنی و توان انتخاب بیشتری برخوردار است، به موازات این تحولات اصول و مفاهیم بازاریابی نیز دست خوش تغییر شده است، به گونه‌ای که سازمان‌ها به منظور تطابق خود با شرایط جدید از بازاریابی انبوه  به بازاریابی تک به تک  روی آورده و از ابزارهای جدیدی که به مدد فناوری‌های نوین ایجاد شده است بهره می‌برند، تحولات و دگرگونی‌های عصر حاضر در ابعاد اقتصادی- اجتماعی به میزان زیادی ریشه در پیشرفت علم و فناوری دارد؛ که به نوبه خود به تغییر علایق و سلیقه منجر گردیده است. از این رو تداوم و حیات و بقاء سازمان‌ها در گرو یافتن راهکارها و روش‌های جدید مقابله با مشکلات می‌باشد، عوامل زیادی در تغییر نگرش سازمان‌ها به سمت تمرکز بر مشتری موثر بوده‌اند، لیکن در اینجا به سه عامل مهمی که بیشترین تأثیر را در این تغییر داشته‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ این سه عامل عبارتند از:
1.    تحول در مفهوم بازاریابی رابطه ای
2.    پیشرفت فناوری اطلاعات
3.    تغییر رفتار، عادات خرید و انگیزش مشتری (موتمنی و دیگران، 1389، ص 2).  

تحول در مفهوم بازاریابی رابطه‌ای
در بیست سال اخیر بازاریابی رابطه‌ای  یکی از مفاهیم بحث برانگیز میان فعالان تجاری و دانشگاهی بوده است؛ در دهه پایانی قرن بیستم، استراتژی‌های رابطه‌ای مورد توجه زیادی قرار گرفت به گونه‌ای که مباحث پیرامون آن در ادبیات بازاریابی بیشترین تأثیر را به جای گذاشته و به جرأت می‌توان گفت این مهم از بحث‌انگیزترین موضوعات در مدیریت بازرگانی بوده و در بیشتر کنفرانس‌های دانشگاهی در اروپا، آمریکا و کشورهای آسیایی به آن پرداخته شده است.
به اعتقاد برخی از محققین، در حال حاضر حیطه بازاریابی رابطه‌ای به قدری گسترده است که می‌تواند تمام پیوستار بازاریابی و شاخه‌های مختلف آن مانند کانال‌های بازاریابی ، بازاریابی صنعتی ، بازاریابی خدمات ، تحقیقات بازاریابی ، رفتار مشتری ، ارتباطات بازاریابی ، استراتژی بازاریابی ، بازاریابی بین‌المللی ، بازاریابی مستقیم  و … را در بر می‌گیرد. در طی قرن بیستم میلادی تغییرات مهمی در بازاریابی به وقوع پیوسته که زمینه ساز ظهور بازاریابی رابطه‌ای بوده اند که در اینجا به طور مختصر اشاره می‌شود (همان، ص 3).
دهه 1950 دوران بازاریابی کالاهای مصرفی است که در آن مفاهیمی چون تولیدکنندگان سازمانی و بازاریابی برند  به عنوان مفاهیم غالب در بازاریابی مطرح بودند. در دهه 1960 میلادی بیشترین تحقیقات بازاریابی مربوط به بازاریابی صنعتی است. در دهه 1970 توجه تحقیقات بازاریابی به سمت سازمان‌های غیرانتفاعی و بازاریابی اجتماعی معطوف می‌گردد؛ و بالاخره بازاریابی خدمات در دهه 1980 برای اولین بار طرفدارانی پیدا می‌کند.
در هر کدام از این مراحل مفاهیم جدیدی در بازاریابی مطرح می‌گردد که هر یک از آن‌ها تأثیرات شگرفی از خود در دنیای تجارت بر جای گذاشته‌اند. از مهم‌ترین تأثیراتی که نتایج این تحقیقات از خود بر جای گذاشتند، زمینه سازی برای پژوهش‌های آتی در زمینه ارتباطات بود. بازاریابی رابطه‌ای در دهه 90 علاوه بر تأثیرپذیری از نتایج دهه‌های گذشته تا حد زیادی از تحولات سایر زمینه‌های بازرگانی از قبیل ساختار سازمانی، مدیریت توزیع، کیفیت فراگیر و به ویژه از مدیریت دانش تأثیرات فراوانی پذیرفته است (همان، ص 3).

 

قسمتی از پیشینه تحقیق

علی حاج زمانعلی در سال 1383 پایان نامه ای را تحت عنوان “چهارچوبی جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی” در دانشگاه تربیت مدرس انجام داد. وی در این تحقیق سازمان های ایرانی را از 3 حوزه فرآیندها، فناوری و مسائل انسانی مورد بررسی قرار داده است. 
بنفشه بهی در سال 1383 تحقیقی را تحت عنوان “ارائه چهارچوبی برای طراحی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری” در دانشگاه تربیت مدرس انجام داد. محقق در این تحقیق به بررسی گزینه ها و شاخص های موثر در طراحی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و چارچوبی برای آن ارائه داده است. 

 

فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:

2-1. مقدمه     
2-2. تحولات بازاریابی در دهه های اخیر     
2-2-1. تحول در مفهوم بازاریابی رابطه ای     
2-2-1-1. تعریف بازاریابی رابطه ای     
2-2-2. پیشرفت فناوری اطلاعات     
2-2-3. تغییر رفتار، عادات خرید و انگیزش مشتری     
2-3. مشتری مداری اساس فرآیند بازاریابی امروزی     
2-3-1. ابعاد مدیریت مشتری مدار     
2-3-2. تامین رضایت مشتری     
2-4. مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-1. تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)     
2-4-2. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-3. محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-4. اصول مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-5. مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-6. اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در محیط کسب و کار امروز     
2-4-7. اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-8. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-9. بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری     
2-4-10. بازاریابی رابطه و استرانژی های آن    
2-4-11. برخی دیدگاه های موجود نسبت به مدیریت ارتباط با مشتری   
2-4-12. رویکردی استراتژیک به مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی آن    
2-4-13. موضاعات مورد بحث در مدیریت ارتباط با مشتری   
2-4-13-1. مشتری    
2-4-13-1-1. حفظ مشتری    
2-4-13-1-2. رضایت مشتری، وفاداری، عملکرد تجاری    
2-4-13-2. ارتباط    
2-4-13-3. مدیریت    
2-4-14. انواع فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری    
2-4-14-1. مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر موبایل    
2-4-15. مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری    
2-4-16. اجزاء سازنده مدیریت ارتباط با مشتری    
2-4-16-1. تمرکز بر مشتریان اصلی    
2-4-16-2. سازمان مدیریت ارتباط با مشتری    
2-4-16-3. مدیریت دانش    
2-4-16-4. مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فن آوری    
2-5. فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-1. مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-2. مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-3. ارزیابی آمادگی سازمان برای اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-3-1. بعد فکری مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-3-2. بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-3-3. بعد فناوری مدیریت ارتباط با مشتری    
2-6. اثرات پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر ساختار سازمان    
2-7. عوامل کلیدی در اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری    
2-7-1. عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه برادشاو و براش    
2-7-2. عوامل اصلی موفقیت از دیدگاه توماس    
2-7-3. عوامل اصلی موفقیت از دیدگاه کینگ و برگس    
2-8. عوامل موثر در شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری 
2-9. پیشینه تحقیق    
2-9-1. تحقیقات داخلی    
2-9-2. تحقیقات خارجی    
2-10. مدل مفهومی تحقیق   
منابع

 

 

توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

دسته بندی: مبانی نظری

تعداد مشاهده:
1239
مشاهده

کد فایل:14805
انتشار در:۱۳۹۸/۷/۱۴
حجم فایل ها:1094

اشتراک گذاری:

 قیمت:

17,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتریمبانی نظری بازاریابی رابطه ایپیشینه تحقیق مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتریفصل دوم پایان نامه ارشد ابعاد مدیریت مشتری مدارچارچوب

  • پاورپوینت تحویل کنترل واصول انبارداری کالا

    ابزارآلات ساختمانی,انبار محصولات ساختمانی,پاورپوینت تحویل کنترل واصول انبارداری کالا,تحویل کنترل واصول انبارداری کالا,دانلود پاورپوینت تحویل کنترل واصول انبارداری کالا,ضوابط انبار کردن سیمان های کیسه ای,ضوابط انبار کردن میلگردها,کارگاه ساخت دانلود فایل اصلی پاورپوینت تحویل کنترل واصول انبارداری کالا از سایت…

  • رساله معماری طراحی خانه کودک

    پایان نامه,پایان نامه با موضوع رساله معماری خانه کودک,پایان نامه رساله معماری خانه کودک,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله,معماری خانه کودک دانلود فایل اصلی رساله معماری طراحی خانه کودک از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزشی و تصمیم گیری

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزشی و تصمیم گیری دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزشی و تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت آموزشی وتصمیم گیری فصل…

  • پیشینه و مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده

    پیشینه و مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده دانلود پیشینه و مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مروری بر ادبیات تحقیق و مطالعات انجام شده .................................................................................................................................. 5 2…

  • پاورپوینت سفر آب روی زمین(علوم هفتم)

    پاورپوینت سفر آب روی زمین(علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت سفر آب روی زمین(علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سفر آب روی زمین(علوم هفتم) دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت سفر آب روی…

  • پیشینه و مبانی نظری اثرات پياده ‏سازي شهر الکترونيک بر مديريت شهري

    پیشینه و مبانی نظری اثرات پياده ‏سازي شهر الکترونيک بر مديريت شهري دانلود پیشینه و مبانی نظری اثرات پياده ‏سازي شهر الکترونيک بر مديريت شهري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم باورها و باورهای مرتبط با مواد مخدر

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم باورها و باورهای مرتبط با مواد مخدر دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم باورها و باورهای مرتبط با مواد مخدر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم باورها و…

  • پاورپوینت شکست های عشقی و عاطفی

    پاورپوینت شکست های عشقی و عاطفی دانلود پاورپوینت شکست های عشقی و عاطفی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شکست های عشقی و عاطفی «ارزیابی، سبب شناسی، درمان» ، در حجم…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع علفهاي هرز

    دانلود پاورپوینت با موضوع علفهاي هرز برچسب ها: علف های هرز ایراناسامی علف های هرزانواع علف های هرزپاورپوینت علف های هرزعلف هرزدانلود فیلم علفهای هرز رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع علفهاي هرز دسته بندي : مهندسی کشاورزی…

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته محیط زیست

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته محیط زیست دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته محیط زیست دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته محیط زیست قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع…

  • پاورپوینت سقف تیرچه بلوک

    پاورپوینت سقف تیرچه بلوک دانلود پاورپوینت سقف تیرچه بلوک دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل امروزه سقف تیرچه بلوک، به عنوان متداول ترین و حالت کلاسیک اجرای سقف در ساختمان شناخته می گردد.  این سقف ها در…

  • معماری سبک آرت دکو

    معماری سبک آرت دکو دانلود معماری سبک آرت دکو دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل Art deco معماری سبک آرت دکو فهرست معرفیتاریخچهطراحان و نمونه آثارآثار هنری در سرزمین های مختلفتصاویر و توضیحات از آثار مختلفرنگ های…

  • تدوین راهبردهای توسعه صادرات بنگاههای کوچک و متوسط استان در فضای رقابتی

    تدوین راهبردهای توسعه صادرات بنگاههای کوچک و متوسط استان در فضای رقابتی برچسب ها: رفتن به سایت اصلی تدوین راهبردهای توسعه صادرات بنگاههای کوچک و متوسط استان در فضای رقابتی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل تدوین…

  • پاورپوینت اهميت وجايگاه استانداردهاي كمپوست در صنعت كمپوستينگ

    پاورپوینت اهميت وجايگاه استانداردهاي كمپوست در صنعت كمپوستينگ برچسب ها: انواع کمپوستکمپوست pdfقیمت کود کمپوستکمپوست قارچطرز تهیه کمپوست از کود حیوانیکمپوست شهرداریکمپوست قارچ چیستطرز تهیه کمپوست قارچ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اهميت وجايگاه استانداردهاي كمپوست در صنعت كمپوستينگ دسته…

  • دانلود گزارش کاراموزي بررسي مهندسي صنايع و سيستم ها

    دانلود گزارش کاراموزي بررسي مهندسي صنايع و سيستم ها برچسب ها: گزارش کاراموزي مهندسي صنايع و سيستم هاکاراموزي مهندسي صنايع و سيستم هاکارورزي مهندسي صنايع و سيستم هادانلود گزارش کارآموزي مهندسي صنايع و سيستم هامهندسي صنايع و سيستم هامهندسي صنايع…

  • مباني نظري سیستم مغزی رفتاری

    مباني نظري سیستم مغزی رفتاری دانلود مباني نظري سیستم مغزی رفتاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سیستم های مغزی / رفتاری 2 - 3 - 1 تعریف سیستم های مغزی / رفتاری گری…

  • پاورپوینت چشم انداز 2020 مالزی

    پاورپوینت چشم انداز 2020 مالزی برچسب ها: پوشش مردم مالزیکشور مالزی عکسکوالالامپور مالزیقوانین کشور مالزیشهرهای مالزینقشه فارسی مالزیمالزی به انگلیسیاقتصاد مالزی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت چشم انداز 2020 مالزی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…

  • پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی

    پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی ، در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: آشنایی با شبکه…

  • دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی

    پایان نامه مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو,پودر گوجه فرنگی,تحقیق مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی,خشک کن خورشیدي,خشک کن کابینی,دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو…

  • ادبيات نظري رفتار شهروندی سازمانی

    ادبيات نظري رفتار شهروندی سازمانی دانلود ادبيات نظري رفتار شهروندی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رفتار شهروندی سازمانی مفهوم رفتار شهروندی سازمانی اولین بار توسط اورگان و همکاران وی در سال (…

  • بررسی رابطه بین جو سکوت سازمانی ادراک شده و نگرش شغلی با توجه به میانجی گری رفتار سکوت در کارکنان

    پایان نامه سکوت سازمانی ادراک شده,پروژه بررسی را,پروژه بررسی رابطه بین جو سکوت سازمانی ادراک شده و نگرش شغلی,مبانی نظری سکوت سازمانی ادراک شده,مقاله بررسی رابطه بین جو سکوت سازمانی ادراک شده و نگرش شغلی با توجه به میانجی گری…

  • پاورپوینت مفاهیم و ویژگیهای خط مشی

    پاورپوینت مفاهیم و ویژگیهای خط مشی دانلود پاورپوینت مفاهیم و ویژگیهای خط مشی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مفاهیم و ویژگیهای خط مشی ، در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش بخشی از متن:…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) حاکمیت شرکتی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) حاکمیت شرکتی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) حاکمیت شرکتی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : بررسی مبانی نظری و پیشینه پژوهش / 2…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکشی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکشی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکشی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم خودکشی خودكشي يكي از معضلات اجتماعي است كه ‏ امروزه با توجه به پيچيده ‏ تر…

  • پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراکـی

    پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراکـی دانلود پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراکـی دسته بندي : صنایع غذایی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراکـی، در حجم 74 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: موضوع طرح :پرورش…

  • پاورپوینت درس دوم بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان)

    پاورپوینت درس دوم بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت درس دوم بشمار بگو(ریاضی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درس دوم بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • پاورپوینت ”آشنایی با نحوه شناخت محصولات مبتنی بر نانو“

    پاورپوینت ”آشنایی با نحوه شناخت محصولات مبتنی بر نانو“ برچسب ها: نانو یعنی چهتحقیق فناوری نانوکاربرد نانوتعریف نانو برای کودکانفناوری نانو چیستمهندسی نانو تکنولوژیمقاله فارسی نانوکاربرد نانو در فیزیک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ”آشنایی با نحوه شناخت محصولات مبتنی…

  • پیشینه و مبانی نظری مراجع محوری ، روان درمانی و خود پنداره

    پیشینه و مبانی نظری مراجع محوری ، روان درمانی و خود پنداره دانلود پیشینه و مبانی نظری مراجع محوری ، روان درمانی و خود پنداره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • تحقیق بررسی رابطه بین انواع شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی درکارمندان

    اهمیت رفتار شهروندی سازمانی,پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی,پروژه بررسی رابطه بین انواع شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی درکارمندان,تحقیق بررسی رابطه بین انواع شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی درکارمندان,رفتار شهروندی سازمانی,رفتار ضد شهروندی سازمان دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی رابطه بین…

  • ادبیات نظری اختلال اضطراب اجتماعی (فصل دوم)

    اجتماعی,اختلال,ادبیات,اضطراب,دوم,فصل,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری اختلال اضطراب اجتماعی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اضطراب اجتماعی (فصل دوم) در 65 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت…

  • دانلود پاورپوینت فصل چهارم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع موج مکانیکی(اصل بر هم نهی موج ها- موج ایستاده

    دانلود پاورپوینت فصل چهارم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع موج مکانیکی(اصل بر هم نهی موج ها- موج ایستاده برچسب ها: فرمول سرعت انتشار موجفاز موج چیستفرمول انرژی موجدامنه موجفرمول انرژی موج مکانیکیرابطه فرکانس و طول موجامواج مکانیکیفیزیک امواج رفتن به…

  • پاورپوینت مدارهاي الكتريكي

    پاورپوینت مدارهاي الكتريكي برچسب ها: انواع مدار الکتریکیجزوه مدار الکتریکیمدار الکتریکی چیستمدار الکتریکی سادهتعریف مدار الکتریکیتعریف مدار الکتریکی سادهکتاب مدارهای الکتریکیمدار الکتریکی 2جزوه مدار الکتریکی 1 پارسهجزوه مدار الکتریکی کاردانیجزوه مدار الکتریکی pdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدارهاي الكتريكي…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم معنویت در کار (فصل2)

    doc,پیشینه تحقیق تعریف معنویت در محیط کار,دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و دیدگاه های بازارگرایی (بازاریابی گرایی),دانلود مبانی نظری معنویت سازمانی چیست,مبانی نظری معنویت در کار ppt,معنویت در محیط کار,مقاله معنویت در کار,مقاله معنویت سازمانی دانلود فایل اصلی…

  • مجموعه قالب پاورپوینت با موضوع فضای مجازی

    مجموعه قالب پاورپوینت با موضوع فضای مجازی دانلود مجموعه قالب پاورپوینت با موضوع فضای مجازی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل شش قالب پاورپوینت با موضوع فضای مجازی جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال،…

  • تحقیق بررسی مدیریت پیشگیری از تمرکز ریسک اعتباری به منظور کاهش مطالبات معوق در بانک ملی

    پایان نامه ریسک اعتباری,پروژه بررسی مدیریت پیشگیری از تمرکز ریسک اعتباری به من,پروژه مدیریت پیشگیری از تمرکز ریسک اعتباری,تحقیق کارشناسی ارشد حسابداری,تحقیق مطالبات معوق,مقاله بررسی مدیریت پیشگیری از تمرکز ریسک اعتباری به منظور کاهش مطالبات معوق دانلود فایل اصلی تحقیق…