مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری مفاهیم ریسک و بازده، هدف بازار سرمایه،مفهوم بازار کار

    پیشینه و مبانی نظری مفاهیم ریسک و بازده، هدف بازار سرمایه،مفهوم بازار کار دانلود پیشینه و مبانی نظری مفاهیم ریسک و بازده، هدف بازار سرمایه،مفهوم بازار کار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • پاورپوینت مدل اقتصاد پایه در برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای

    پاورپوینت مدل اقتصاد پایه در برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدل اقتصاد پایه در برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ایمدل اقتصاد پایه در برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ایپاورپوینت مدل اقتصاد پایهپاورپوینت شهرسازیمدل اقتصاد پایهپاورپوینت مدل اقتصاد پایه در برنامه‌ریزی شهریبررسی…

  • قالب پاورپوینت ریه شماره 3

    قالب پاورپوینت ریه شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت ریه شماره 3 دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ریه شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پیشینه و مبانی نظری اصول رشد شناختی،تربیت وا قسام آن،باورهای دینی

    پیشینه و مبانی نظری اصول رشد شناختی،تربیت وا قسام آن،باورهای دینی دانلود پیشینه و مبانی نظری اصول رشد شناختی،تربیت وا قسام آن،باورهای دینی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اصول…

  • پاورپوینت سوپر شارژ و پرخورانی

    پاورپوینت سوپر شارژ و پرخورانی برچسب ها: معایب توربو شارژتوربو شارژر پرایدتوربو شارژر برای 405اموزش تعمیر توربو شارژدور توربو شارژرنحوه نصب توربو شارژرتوربو شارژ الکتریکیفروش توربو شارژر دست دوم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سوپر شارژ و پرخورانی دسته بندي…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس دهم

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس دهم برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس دهم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس دهم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس…

  • پاورپوینت بررسی اقلیم شهر یزد

    پاورپوینت بررسی اقلیم شهر یزد برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی اقلیم شهر یزدبررسی اقلیم شهر یزدپاورپوینت اقلیم و معماری شهر یزدطراحی اقلیمی در اقلیم گرم و خشکبادگیریخچالهااقلیم و معماری شهر یزدپاورپوینت بررسی اقلیم شهر یزدمعماری در شهر یزدمعماری در اقلیم…

  • تحقیق سازمان های حقوق بشر

    تحقیق سازمان های حقوق بشر برچسب ها: 09358978227نگار زمانیتحقیق رشته حقوقحقوق سازمان هاحقوق سازمان های بین المللیتحقیق حقوق بشردانلود حقوق بشربشرحقوق بشردانلود جزوه حقوق بشرخرید تحقیق سازمان های حقوق بشردانلود سازمان های حقوق بشر رفتن به سایت اصلی تحقیق سازمان…

  • دانلود طرح توجیهی تولید قایق فایبر گلاس

    پروؤه کارافرینی تولید قایق های فایبرگلاس,دانلود طرح توجیهی قایق فایبر گلاس,طرح توجیهی تولید قایق,طرح توجیهی تولید قایق فایبرگلاس,طرح توجیهی ساخت قایق,طرح تولید قایق فایبرگلاس,طرح کسب و کار تولید قایق,کارآفرینی کارگاه تولید قایق فایبر گلاس دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی…

  • تحقیق کم آبی و تأثیرات آن در استان هرمزگان

    تحقیق کم آبی و تأثیرات آن در استان هرمزگان برچسب ها: راههای مقابله با بحران کم آبیپدیده خشکسالی و کم آبیکم آبی به انگلیسیکم آبی بدنمتن کوتاه در مورد کم آبیشعر در مورد کم آبیتحقیق در مورد کمبود ابدلایل بحران…

  • پاورپوینت تهویه خاک

    پاورپوینت تهویه خاک برچسب ها: تهویه خاکتبادل گازيمقايسه ترکيب جو خاک با ترکيب اتمسفرتاثير تهويه بر فرم عناصرآب کاپيلاريتامين آب براي گياهان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تهویه خاک دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز موسیقی درمانی

    برنامه فیزیکی طراحی مرکز موسیقی درمانی,پایان نامه معماري طراحی مرکز موسیقی درمانی,رساله معماري طراحی مرکز موسیقی درمانی,سیرکولاسیون طراحی مرکز موسیقی درمانی,ظوابط و استانداردهای طراحی مرکز موسیقی درمانی,مطالعات معماري طراحی مرکز موسیقی درمانی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی…

  • مبانی نظری تحقیق ریسک و ریسک فناوری اطلاعات (IT) و مدیریت ریسک و مدیریت ریسک فناوری اطلاعات (IT)

    مبانی نظری تحقیق ریسک و ریسک فناوری اطلاعات (IT) و مدیریت ریسک و مدیریت ریسک فناوری اطلاعات (IT) دانلود مبانی نظری تحقیق ریسک و ریسک فناوری اطلاعات (IT) و مدیریت ریسک و مدیریت ریسک فناوری اطلاعات (IT) دسته بندي :…

  • پیشینه ومبانی نظری بهداشت و سلامت رواني

    پیشینه ومبانی نظری بهداشت و سلامت رواني دانلود پیشینه ومبانی نظری بهداشت و سلامت رواني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست : بهداشت و سلامت رواني 2 - 2 - مفهوم سلامت روان…

  • گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش اموزان به یادگیری زبان انگلیسی

    گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش اموزان به یادگیری زبان انگلیسی برچسب ها: دانش آموز زبان انگلیسیاعتماد به نفسیادگیری زبان انگلیسی اقدام پژوهشی ادگیری زبان انگلیسی رفتن به سایت اصلی گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش اموزان به یادگیری زبان انگلیسی دسته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل,پیشینه تحقیق باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل,چارچوب نظری تحلیل رفتار متقابل و باورها,فصل دوم پایان نامه باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل,مبانی نظری باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل دانلود فایل اصلی…

  • فیلم آموزش کامل درس چهارم عربی پایه نهم - الصَّبرُ مفتاح الفرجِ ( صبر کلید فرج است )

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس چهارم عربی پایه نهم - الصَّبرُ مفتاح الفرجِ ( صبر کلید فرج…

  • دانلود مقاله آنِ پنهان مقرنس در معماری ایرانی

    تحقیق آن پنهان مقرنس در معماری ایرانی,تزئینات اسلامی,دانلود مقاله آنِ پنهان مقرنس در معماری ایرانی,مقرنس چیست؟,مقرنس در معماری اسلامی,هنر مقدس ایران دانلود فایل اصلی دانلود مقاله آنِ پنهان مقرنس در معماری ایرانی از سایت دانلود فایل دانلود مقاله با موضوع…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی عدالت سازمانی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تعریف عدالت سازمانی,پيشينه نظري عدالت سازمان,پیشینه نظری عدالت سازمانی چیست,چارچوب نظري عدالت سازمانی,دانلود مباني نظري عدالت سازمانی,عدالت سازمانی پایان نامه,مباني نظري عدالت سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)عدالت سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی…

  • دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفهوم سود ثبات وپایداری سود (فصل 2)

    دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفهوم سود ثبات وپایداری سود (فصل 2) دانلود دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفهوم سود ثبات وپایداری سود (فصل 2) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران

    پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات کامل : توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران ، در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاري بهداشت جامعه(1)

    دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاري بهداشت جامعه(1) برچسب ها: دانلود کتاب پرستاری بهداشت جامعه 1ارشد پرستاری بهداشت جامعهدانلود رایگان کتاب پرستاری بهداشت جامعهتعریف پرستاری بهداشت جامعهدانلود کتاب پرستاری بهداشت جامعه 1و2و3تعریف بهداشت جامعهکتاب پرستاری سلامت جامعهبهترین گرایش کارشناسی ارشد پرستا…

  • دانلود مقاله ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت

    الگوریتم رقابت استعماری (ICA),انرژی تأمین نشده مورد انتظار,بررسی ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت اطمینان و کاهش تلفات,پخش بار بهینه OPF,تلفات انرژی سالیانه,کاهش سناریو دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه…

  • پیشینه و مبانی نظری نماز،عبادت وخودسازی

    پیشینه و مبانی نظری نماز،عبادت وخودسازی دانلود پیشینه و مبانی نظری نماز،عبادت وخودسازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : ادبيات تحقيق فصل دوم تاريخچه نماز اهميت نماز عبادت و خودسازي نماز…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری زناشویی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری زناشویی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری زناشویی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه : کودکی که به دنیا می آید دارای کامل ترین…

  • پاورپوینت شبکه های کامپیوتری 1

    پاورپوینت شبکه های کامپیوتری 1 برچسب ها: جزوه شبکه های کامپیوتری pdfجزوه شبکه های کامپیوتری برای استخدامیجزوه شبکه های کامپیوتری دانشگاه شریفآموزش شبکه های کامپیوتریجزوه درس شبکه های کامپیوتری کاردانیآموزش شبکه های کامپیوتری pdfکتاب شبکه های کامپیوتریفرادرس شبکه های کامپیوتری…

  • مبانی نظری تحقیق اختلال بدشكلي بدن و فراشناخت

    مبانی نظری تحقیق اختلال بدشكلي بدن و فراشناخت دانلود مبانی نظری تحقیق اختلال بدشكلي بدن و فراشناخت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درمان فراشناخت اختلال بدشكلي بدن و فراشناخت نظریه و ماهیت درمان…

  • پرسشنامه نگرش نسبت به اعتیاد و مواد مخدر

    پرسشنامه نگرش نسبت به اعتیاد و مواد مخدر دانلود پرسشنامه نگرش نسبت به اعتیاد و مواد مخدر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل این پرسشنامه به منظور پژوهش در زمینه‎ی نگرش جامعه نسبت به…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و مولفه های نوآوری سازمانی (فصل دوم)

    پرسشنامه نوآوری سازمانی,پيشينه پژوهش انواع نوآوری سازمانی,پيشينه تحقيق انواع مدل های نوآوری,پيشينه نظري,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,فصل دوم پايان نامه مقاله نوآوری سازمانی,مباني نظري تعریف نوآوری سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شخصیت (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شخصیت (فصل دوم ) برچسب ها: ادبیات نظری شخصیتفصل دوم پایان نامه شخصیتپیشینه تحقیق شخصیت دیدگاه هایی درباره شخصیتچارچوب نظری شخصیتپیشینه و مبانی نظری شخصیت رفتن به سایت اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شخصیت…

  • بررسی تاثیر عدم انعطاف پذیری هزینه ها و ساختار سرمایه در بورس اوراق بهادارتهران

    بررسی تاثیر عدم انعطاف پذیری هزینه ها و ساختار سرمایه در بورس اوراق بهادارتهران برچسب ها: پروژه بررسی تاثیر عدم انعطاف پذیری هزینه ها و ساختار سرمایه در بورس اوراق بهادارتهراندانلود مقاله بررسی تاثیر عدم انعطاف پذیری هزینه ها و…

  • مبانی نظری حقوق ورزشی

    مبانی نظری حقوق ورزشی دانلود مبانی نظری حقوق ورزشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : فصل اوّل : حقوق ورزشی گفتار اوّل : منابع حقوق ورزشی مبحث اول : قانون بند…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم شناخت درمانی ، کاربرد و کارایی آن در…

  • فایل پاورپوینت روستای تاریخی دوان شهرستان کازرون

    فایل پاورپوینت روستای تاریخی دوان شهرستان کازرون برچسب ها: دانلود پاورپوینت روستای دوان روستای دوانآشنایی با روستای دوان کازرونپاورپوینت روستای تاریخی دوان شهرستان کازرونشهرستان کازرونپاورپوینت روستای دوان شهرستان کازرونپروژه روستاپاورپوینت روستای دوان پاورپوینت آشنایی با روستای دوان کازرون رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سوالات امتحانات علوم راهنمایی (پایه اول)

    دانلود پاورپوینت با موضوع سوالات امتحانات علوم راهنمایی (پایه اول) برچسب ها: نمونه سوالات علوم هشتم نوبت دوم با جوابنمونه سوال علوم هشتم نوبت دومنمونه سوالات علوم هشتم نوبت دوم 96نمونه سوالات علوم هشتم فصل به فصلنمونه سوالات درس به…