مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان

    پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان برچسب ها: دانلود پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستانطراحی بیمارستانبیمارستان تخصصی کودکان کاخداریبیمارستاننظافت عمومیبخش های بیمارستانراهرو بیمارستانتصاویر بیمارستانپاورپوینت بیمارستانپاورپوینت بررسی طراحی بیمارستان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان دسته بندي : معماری جزئیات…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق منظور از افسردگي

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق منظور از افسردگي دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق منظور از افسردگي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : منظور از افسردگي چيست ؟ 2 - 16 - سبب…

  • پاورپوینت ارتباط

    پاورپوینت ارتباط برچسب ها: عناصر ارتباط چیستتعریف ارتباط موثرانواع ارتباط موثراجزای ارتباطاهمیت ارتباطموانع ارتباطاهمیت ارتباط موثرارتباطات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ارتباط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباط،در قالب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی (فصل دوم )

    ادبیات نظری مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی,پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی,فصل دوم پایان نامه حل مساله در روابط زناشویی,مبانی نظری مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • دانلود مقاله اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعلامیه ریو۲۰+

    پایان نامه اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعل,پروژه اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعلامیه ریو۲۰,تحقیق اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعلامیه ریو۲۰,دانلود مقاله اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعلامیه ریو۲۰ دانلود فایل…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف خلاقیت سازمانی (فصل 2)

    ارائه مدلی جهت ارتقای خلاقیت,بررسی عوامل محرک خلاقیت سازمانی,پيشينه پژوهش پرورش خلاقیت سازمانی,پيشينه تحقيق خلاقیت در سازمانها,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),طراحی ساختار,مباني نظري خلاقیت سازمانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و…

  • پیشنه و ادبیات نظری بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش

    پیشنه و ادبیات نظری بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش دانلود پیشنه و ادبیات نظری بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری بازی…

  • پیشینه و مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری

    پیشینه و مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری دانلود پیشینه و مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دختران فراری آشنایی با پدیده دختران فراری دختران فراری…

  • مبانی وپیشینه نظری درمان شناختی-رفتاری‌(C.B.T)

    مبانی وپیشینه نظری درمان شناختی-رفتاری‌(C.B.T) دانلود مبانی وپیشینه نظری درمان شناختی-رفتاری‌(C.B.T) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درمان شناختی - رفتاری‌ ( C . B . T ) شناخت درمانی بر اساس پژوهش‌های اولیه…

  • ادبیات نظری تحقیق بیودیزل، گلیسرین، منابع روغن در تغذیه طیور

    ادبیات نظری تحقیق بیودیزل، گلیسرین، منابع روغن در تغذیه طیور دانلود ادبیات نظری تحقیق بیودیزل، گلیسرین، منابع روغن در تغذیه طیور دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه در صنعت طیور ، به دلیل…

  • تحقیق بررسی معماری پایدار و انرژی باد

    پایان نامه تحقیق بررسی معماری پایدار و انرژی باد,پروژه بررسی معماری پایدار و انرژی باد,تحقیق بررسی معماری پایدار و انرژی باد,تحقیق معماری پایدار,مقاله انرژی تجدید شونده دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی معماری پایدار و انرژی باد از سایت دانلود فایل…

  • بررسی رابطه فرصت های رشد و پایداری سود در ارزشگذاری جریان نقدی آزاد

    بررسی رابطه فرصت های رشد و پایداری سود در ارزشگذاری جریان نقدی آزاد برچسب ها: فرصت های رشد پایداری سود ارزشگذاری جریان نقدی آزاد بازده سهامپایان نامه بررسی رابطه فرصت های رشد و پایداری سود در ارزشگذاری جریان نقدی آزادپروژه…

  • مطالعات بیمارستان

    مطالعات بیمارستان دانلود مطالعات بیمارستان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مطالعات بیمارستان فهرست تاریخ سازان بیمارستان ساز(وصیت نامه داریوش کبیر)تاریخچه پزشكی در ایراناصول طراحی بیمارستانانواع بیمارستان ها بر اساس عملکرد و تعداد تخت هاانواع بیمارستانهابیمارستانهای دانشگاهیمفهوم…

  • مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی

    مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی دانلود مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 13 2 - 1 بازارگرایی چیست 14 2 - 2 تاریخچه و پیشینه 14 2 -…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان

    پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد در سازمان در سالهاي اخير ، استفاده از مفهوم اعتماد ، افزايش…

  • پاورپوینت آموزش نرم افزار رشنال رز (Rational Rose)

    پاورپوینت آموزش نرم افزار رشنال رز (Rational Rose) برچسب ها: رشنال رز چیستپروژه رشنال رزتحقیق در مورد رشنال رزpdf آموزش رشنال رزآموزش رسم نمودار توالی در رشنال رزآموزش رسم کلاس دیاگرام در رشنال رزشروع کار با رشنال رزپروژه رشنال رز…

  • تحقیق اهمیت ریاضی و روشهای نوین آموزش ریاضی

    آموزش,پایان نامه بررسی اهمیت ریاضی و روشهای نوین آموزش ریاضی,پروژه اهمیت ریاضی و روشهای نوین آموزش ریاضی,تحقیق اهمیت ریاضی و روشهای نوین آموزش ریاضی,ریاضی,مقاله اهمیت ریاضی و روشهای نوین آموزش ریاضی دانلود فایل اصلی تحقیق اهمیت ریاضی و روشهای نوین…

  • چارچوب نظری تحقیق وپیشینه پژوهش تعاریف وابعاد هوش سازمانی

    چارچوب نظری تحقیق وپیشینه پژوهش تعاریف وابعاد هوش سازمانی دانلود چارچوب نظری تحقیق وپیشینه پژوهش تعاریف وابعاد هوش سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل چارچوب نظری تحقیق وپیشینه پژوهش تعاریف وابعاد هوش سازمانی…

  • تحقیق بررسی شرکتهای خانوادگی و مقایسه مدیریت سود بین این شرکتها و شرکتهای غیرخانوادگی

    بررسی رابطه بین مالکیت خانوادگی و مالکیت غیر خانوادگی,تحقیق بررسی شرکتهای خانوادگی و مقایسه مدیریت سود بین این شرکتها و شرکتهای غیرخان,تعریف شرکتهای خانوادگی,شرکتهای خانوادگی,عوامل رﺷﺪ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎي ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ,مدیریت سود,مقاله شرکتهای خانوادگی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی شرکتهای…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم؛تعاریف ونظریه های شادکامی

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم؛تعاریف ونظریه های شادکامی دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم؛تعاریف ونظریه های شادکامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 شادکامی : شادكامي » از مهم‌ترين نيازهاي رواني…

  • مقاله مهندسي مجدد سازمانها

    مقاله مهندسي مجدد سازمانها,مهندسی مجدد سازمان دانلود فایل اصلی مقاله مهندسي مجدد سازمانها از سایت دانلود فایل مهندسي مجدد سازمانها در حجم 156 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:متدولوژي بهبود فرايند فورد…

  • تحقیق با موضوع جهانی‌شدن و امنیت ملی

    تحقیق با موضوع جهانی‌شدن و امنیت ملی دانلود تحقیق با موضوع جهانی‌شدن و امنیت ملی دسته بندي : علوم سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تحقیق با موضوع جهانی‌شدن و امنیت ملی در 14 صفحه در قالب…

  • مطالعه و شناسایی فرآیند های تولید طلا و انتخاب بهترین فرآیند،جهت افزایش بهره وری و تعیین نیازها

    مطالعه و شناسایی فرآیند های تولید طلا و انتخاب بهترین فرآیند،جهت افزایش بهره وری و تعیین نیازها برچسب ها: مطالعه شناسایی فرآیند های تولید طلا انتخاب بهترین فرآیندجهت افزایش بهره وری تعیین نیازها رفتن به سایت اصلی مطالعه و شناسایی…

  • پاورپوینت آبیاری بارانی

    پاورپوینت آبیاری بارانی برچسب ها: آبیاری بارانی یونجهآبیاری بارانی کلاسیک ثابتهزینه آبیاری بارانی در هکتارآبیاری بارانی گندمآبیاری بارانی pdfهزینه سیستم آبیاری بارانیتجهیزات آبیاری بارانیمعایب ابیاری بارانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آبیاری بارانی دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روان وایمان با شادکامی

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روان وایمان با شادکامی دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روان وایمان با شادکامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان وایمان با شادکامی…

  • قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 6

    قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 6 دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 6 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 6 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاههای حسابرسی و کیفیت حسابرسی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاههای حسابرسی و کیفیت حسابرسی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاههای حسابرسی و کیفیت حسابرسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • ادبیات نظری تحقیق خودپنداره

    ادبیات نظری تحقیق خودپنداره دانلود ادبیات نظری تحقیق خودپنداره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مقدمه : یکی از مفاهیم بنیادین در تکامل شخصیت و روان هر فرد ،…

  • تحقیق بررسی شیوه ها و روشهای صحیح انبار داری

    انبارداری دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی شیوه ها و روشهای صحیح انبار داری از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی شیوه ها و روشهای صحیح انبار داری در حجم 62 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و در 5…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق اصول و هدف های آموزش و پرورش

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق اصول و هدف های آموزش و پرورش دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق اصول و هدف های آموزش و پرورش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشرفت تحصیلی اصول و هدف…

  • پاورپوینت با موضوع زندگینامه سنایی

    پاورپوینت با موضوع زندگینامه سنایی دانلود پاورپوینت با موضوع زندگینامه سنایی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل سنایی غزنوی از بزرگترین شاعران قصیده‌گو و مثنوی‌سرای زبان پارسی و عارف قرن پنجم هجری است که در…

  • بررسی ارتباط وابستگی به اینترنت با گرایش به غرق وجذب شدن در محیط مجازی در کاربران اینترنتی

    اختلال اعتیاد به اینترنت,اعتیاد به اینترنت,بررسی ارتباط وابستگی به اینترنت با گرایش به غرق وجذب شدن در محیط مجازی در کاربران اینترنتی,تاریخچه اعتیاداینترنتی,جذب شدن در محیط مجازی در کاربران اینترنتی,عواقب منفی استفاده ازای,وابستگی به فضای مجازی دانلود فایل اصلی بررسی…

  • پاورپوینت برنامه های کاربردیRFID

    پاورپوینت برنامه های کاربردیRFID برچسب ها: برنامه های کاربردیRFIDتاریخچه RFIDاصول فن آوری RFIDانواع RFID از نظر محدوده فرکانسمشکلات و معایب RFID مشکلات و معایب RFID رفتن به سایت اصلی پاورپوینت برنامه های کاربردیRFID دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات…

  • پاورپوینت موزه مردم شناسی گز برخوار

    آثار تاریخی شهر 3000 ساله گز برخوار در موزه مردم شناسی,پاورپوینت موزه مردم شناسی گز برخوار,دانلود پاورپوینت موزه مردم شناسی گز برخوار,فرهنگسرای ادیب برومند,مشخصات فرهنگسرا ادیب برومند,مشخصات موزه گز برخوار,معرفی موزه گز برخوار دانلود فایل اصلی پاورپوینت موزه مردم شناسی…

  • پیشینه و مبانی نظری رنگ و شخصیت

    پیشینه و مبانی نظری رنگ و شخصیت دانلود پیشینه و مبانی نظری رنگ و شخصیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وشخصیت فصل دوم ادبيات ( پيشينه ) تحقيق…