مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه)

پیامدهای کیفیت خدمات,سنجش کیفیت خدمات,ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان,مدل رضایتمندی مشتری,مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد,مدل شاخص رضایت مشتری,مدل های ارزیابی کیفیت خدمات
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) در 46 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:کیفیت خدماتزیثامل و پاراسورامان  درخصوص کیفیت خدمات، معتقدند: امروزه کیفیت خدمات به ابزار کلیدی بازاریابی برای دستیابی به تمایز رقابتی و ترویج وفاداری مشتری تبدیل شده است. در صنایع و بخشهای مختلف، شرکتها به دنبال متمایز جلوه دادن خود و حفظ مشتریان از طریق ارایه خدمات برتر هستند (حیدر زاده و حاجیها، 1387).توسعه و رشد سريع صنايع خدماتي، طي دو دهه اخير، باعث بالا رفتن رقابت بين شركت ها به منظور ارائه بهترين خدمات به مشتريان و حفظ آن ها شده است. منظور از بهترين خدمات، همان كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان مي باشد. كيفيت خدمات از طریق ادراك مصرف كنندگان از نقاط قوت و يا ضعف سازمان ها در ارائه خدمت شكل مي گيرد. با توجه به آگاهي بيشتر مشتريان از خدمات قابل ارائه توسط شركت هاي خدماتي انتظارات ايشان از خدمات نيز افزايش مي يابد. بنابراين به منظور حفظ مشتريان، سازمان ها بايد خدماتي با كيفيت عالي به آن ها عرضه كنند. طبق نظر ادواردسون، ادراكات از كيفيت خدمات در زمان توليد و ارائه و فرايند مصرف خدمات شكل مي گيرد زيرا خود مشتريان نيز در توليد و فرايند ارائه خدمت نقش دارند (اکبری، 1386).سنجش كيفيت خدماتدر فرايند دريافت خدمات معمولاً مشتري نيز حضور دارد و اين به معني آن است كه ادراك مشتري از كيفيت نه تنها از ستاده خدمت بلكه از فرايند ارائه خدمت نيز متأثر است. كيفيت ادراك شده طيفي است كه در يك سمت آن كيفيت ايده آل و در سمت ديگر كيفيت غير قابل پذيرش قرار دارد. در نتيجه كيفيت خدمت را مي توان به صورت زير بيان كرد:كيفيت ادراك شده  = انتظارات قبلی مشتري  + كيفيت فرايند واقعي  + كيفيت ستاده واقعي PQ+APQ+PCE=PQانتظارات قبلی مشتري: آن چيزي است كه مشتري تصور مي كند در هنگام خريد خدمت، دريافت خواهد كرد.كيفيت واقعي: سطح واقعي خدمت ارائه شده است كه توسط ارائه كننده خدمت تعيين و كنترل مي شود.كيفيت ادراك شده: احساس مشتري درباره كيفيت خدمت است كه مي تواند در سطوح رضايت ايده آل يا غير قابل پذيرش ادراك شود (سیدجوادین و کیماسی، 1389).با توجه به اهمیت کیفیت خدمات و نقش تعیین کننده آن در جلب رضایت مشتری، سنجش و ارزیابی آن از جایگاه ویژه ای نزد سازمانها و شرکتهای ارایه دهنده خدمات برخوردار می باشد. مطالعات انجام شده در این خصوص با استفاده از رویکردهای تحقیقاتی در زمینه انتظارات مشتریان و عملکرد واقعی خدمات، به معرفی مدلهای مختلفی منجر شده است که هرکدام از این مدلها کاربرد و مزایا و معایب خاص خود را دارند.مدل های ارزیابی کیفیت خدماتهمانطور که عنوان گردید، محققین و صاحب نظران، مدلهایی را جهت بررسی وضعیت کیفیت خدمات ارایه شده، معرفی کرده اند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. 1.    مدل گرونروز 2.    مدل لهتینن و لهتینن  3.    مدل سروکوال4.    مدل جانستون 5.    مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد 6.    فن کیفیت خدمات اصلاح شده7.    مدل فنی –  عملیاتی کیفیت  1)    مدل گرونروزگرونروز در بحث خود در ارتباط با كيفيت خدمات سه بعد را معرفي مي كند:1.    کیفيت فني ستاده: كيفيت فني ستاده كه به ستاده واقعي از مواجهه خدمت اشاره دارد. ستاده آن چيزي است كه مشتري از سازمان دريافت مي كند. اين ستاده اغلب به صورت عيني توسط مصرف كننده ارزيابي می شود.2.    كيفيت عملياتي مواجهه خدمت: كيفيت فرايند یا عملياتي به كيفيت فرايندها و رويه ها در توليد و ارایه خدمات به مشتريان اشاره دارد. با توجه به همزماني توليد و مصرف خدمات، كيفيت فرايند معمولا در هنگام انجام خدمت از سوي مشتري مورد ارزيابي قرار مي گيرد.3.    تصوير ذهني شركت: اين بعد به ادراكات مشتري از سازمان خدماتي مربوط مي شود. تصوير ذهني به كيفيت ساده وظيفه اي، قيمت، فعاليت هاي ارتباطي بيروني، موقعيت فيزيكی، آراستگي و تميزي و رفتار كاركنان بستگي دارد. تصوير ذهني معمولاً به مانند يك فيلتر عمل مي كند يعني تصوير خوب از سازمان در ذهن مشتري تا حدودي مشكلات ناشي از نتيجه يا فرايند خدمت را مرتفع مي سازد.2)    مدل لهتینن و لهتینن اين محققين نیز سه بعد براي كيفيت خدمات ارائه كرده اند:4.    كيفيت فيزيكي: كيفيت فيزيكي به محصولات يا موارد حمايتي از محصولات و خدمات اشاره دارد.  (دكوراسيون، امكانات و تسهيلات درون شعبه و غیره)5.    كيفيت تعاملي: که به تعاملات ميان مشتريان و ارائه كنندگان خدمت اشاره دارد. 6.    كيفيت سازمان: که به تصوير ذهني و ادراكات كلي از سازمان بر مي گردد.کيفيت سازمان يك بعد نامحسوس مي باشد. بنابراين احتمالاً ادراكات از كيفيت كلي سازمان به تمامي عواملي كه در بالا ذكر شد مبتني مي باشد. هريك از اين عوامل بر ادراكات افراد تاثير مي گذارد.رضایت مشتریامروزه جایگاه و منزلت مشتری در نزد سازمانهای عرضه کننده خدمات و میزان توجه و اهمیتی که مدیران ارشد سازمان ها برای مشتری قائل می‌شوند به شاخصهای تعیین کننده یک سازمان پویا و آینده‌نگر تبدیل شده است. هر شرکت خدماتی نیاز دارد که بتواند بر انتظارات مشتری تاثیر بگذارد تا از آن طریق از یکسو، از منطقی بودن آن انتظارات مطلع شده و از سوی دیگر از توانمندی خویش در جهت برآورده سازی آن انتظارات مطمئن گردد.    بنابرتحقیقات و پژوهشهای انجام شده هزینه جلب یک مشتری تازه، پنج برابر هزینه خشنودی و شیفته‌سازی مشتریان کنونی برای سازمانهای خدماتی برآورده شده است. همچنین یک مشتری شیفته در هر ده سال صد مشتری جدید برای شرکت خدماتی می‌فرستد در حالیکه یک مشتری ناراضی در طول ده سال مانع مراجعه هزار مشتری جدید به شرکت خدماتی می‌گردد.برای موفقیت در شرایط تجاری امروز باید سازمان ها با برنامه های تجاری در پی نفوذ بیشتر در ارتباط با مشتری باشند تا مشتریان وفادار باقی بمانند. بطور کلی اینگونه پروژه‌های تحقیقی ابزاری مدیریتی و وسیله‌ای برای ارتقاء بهبود کیفیت، بهبود روند جاری، دستیابی و تعیین شاخصهایی که مورد توجه مشتری که با آن بتوان کیفیت را در سطح شرکت افزایش داد، هستند.رضایت مشتری قله آمال اهداف سازمانی است. کسب سود و به حداکثر رساندن آن هدف نیست بلکه پاداش نیل به خشنودی مشتری است. در واقع کسب سود از طریق رضایت مشتری حاصل می‌شود و معنی و مفهوم می‌یابد و مشتری مداری جدیدترین رویکرد بازاریابی و نقطه تکامل آن است. این رویکرد یک راهبرد جامع برای اداره، هدایت، رشد و توسعه سازمانهای تجاری است.رویکرد مشتری مدار با مطالعه و بررسی نیازها و خواسته‌های مشتریان آغاز می‌شود و با طراحی خدمات و ارائه و سپس با سنجش رضایت مشتری به عنوان شاخص اصلی عملکرد ادامه می‌یابد، پایه و اساس انجام تمام مراحل عملیات سازمان، داده‌های کسب شده از مشتری است.رضایتمندی، واکنش احساسی مشتری است که از تعامل با سازمان عرضه کننده یا مصرف محصول، حاصل می‌گردد. رضایت از درک متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری از مصرف محصول و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه کننده، در شکل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌کند. در واقع، رضایت‌ مشتریان، عکس العملهای آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه کنندگانی که محصول مشابه را با قیمت کمتری عرضه می‌دارند (کاوسی و سقایی، 1387).جمال و ناصر  (2002) رضایت مندی مشتری را به عنوان احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت، بعد از استفاده از آن تعریف می‌کنند. این دو پژوهشگر بیان می‌کنند، رضایت مندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاب است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می‌کند. برای مثال اگر مشتریان به وسیله خدمت خاصی، رضایت‌مند شوند، به احتمال زیاد  خرید خود  را تکرار خواهند کرد. همچنین مشتریان رضایتمند احتمالا با دیگران درباره تجارب خود صحبت می‌کنند که در نتیجه در تبلیغات دهان به دهان (شفاهی– کلامی) مثبت درگیر می‌شوند. در مقابل مشتریان ناراضی احتمالا ارتباط خود را با سازمان یا شرکت قطع می‌کنند و در تبلیغات دهان به دهان منفی درگیر می‌شوند. به علاوه رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان، مستقیما بقا و سودآوری یک شرکت را تحت تاثیر قرار می‌دهند.رضایت مشتری میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر خصوصیات مختلف یک محصول کسب می کند. رضایت مشتری منبع سودآوری و دلیلی برای ادامه فعالیت یک شرکت است.مدیریت رضایت مشتری، همواره در این راستا از طریق اجرای مداوم و روشمند تکنیک رسیدگی به شکایات مشتری، نگهداری مشتری و راه‌های موثر اختلاط فعال و تماس رو در رو با مشتری است تا از نتایج به دست آمده در تصمیم‌گیریها و از خواست و انتظار مشتری به عنوان چراغ راهنمای عملیات و اکسیر حیات و بقای سازمان استفاده نماید(کشاورز، 1386).بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها داشته و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنان در راه رسیدن به اهداف سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است که برای این منظور باید این سامانه را به خوبی مدیریت کنند. سازمان در تماسهای خود با مشتری اطلاعات مفیدی را می‌تواند بدست آورد، اطلاعاتی که یادگیری سازمان را افزایش خواهد داد و سازمان را در یافتن آینده‌ای بهتر و شناسایی و برآورده سازی سلایق مشتریان یاری خواهد رساند. به همین منظور با استفاده از مدیریت ارتباط مشتری به عنوان یک کار مهارتی، مشتری را با هدف ارتباط، در سطح بالای کیفی به منظور وفاداری و سود بیشتر تشویق می‌کند و علاوه برآن سودآوری بالا و طولانی را برای سازمان به ارمغان می‌آورد. بواسطه این سامانه کارآمد، ندای مشتری و بازخورد آن پس از دریافت خدمات از طریق یک کانال ارتباطی رسمی به صورتی کاملا دقیق و صحیح به گوش دست اندرکاران سازمانهای خدماتی می‌رسد(همان منبع).بنابراین سازمان با دریافت اطلاعات کامل و مستدلی از سوی مشتریان خویش، قادر به تشخیص نیازهای واقعی آنان خواهد بود و بدین ترتیب سازمانهای تجاری تلاش در طراحی هر چه بهتر خدمات خود منطبق با نیازهای صحیح مشتریان خویش خواهند نمود و در نهایت خدمتی مطلوب نصیب مشتری خواهد شد و نیازهای مشتری را بیش از پیش برآورده خواهد کرد.رضایت مشتری سبب خواهد شد مدیران سازمانهای تجاری، مشتری‌گرایی را به عنوان مهمترین خط مشی سازمان خویش تعریف نمایند و تمامی راهبردهای خود را بر اساس روابط دراز مدت با مشتریان خویش بنا نهند. رقابت در فن آوری، روند اجتماعی و اقتصادی، نیازها و خواست‌های مشتریان به دلیل تاثیرات بنیادی و حیاتی که بر سازمان بر جا می‌گذارد از اولویت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بی تردید سازمانهایی دراین مسابقه سخت و بی پایان پیروزند که سریعتر و بهتر از رقبا نیازها و خواست های مشتریان را تشخیص داده و منطبق و بلکه فراتر از انتظارات او خدمات خود را ارائه نماید. در مفهوم نوین بازاریابی خاستگاه تمامی اهداف و برنامه‌ها و اقدامات سازمانی، به طور اعم بازار و بطور اخص، مشتری است.قسمتهایی از پیشینه پژوهش: – فاطمه محسنی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه الزهرا تحقیقی را تحت عنوان ” ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از مدل سروکوال” انجام داده است که در این تحقیق، تعداد 91 نفر از دارندگان خودروهای سواری پژو 206، پژو 405، سمند وپارس بعنوان نمونه آماری برای جمع آوری اطلاعات در قالب پرسشنامه، انتخاب شده اند و نتایج این تحقیق حاکی از این است که انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده، بیشتر از ادراکات آنها از عملکرد واقعی این خدمات است. نتایج این تحقیق بیانگر آن است که از نظر مشتریان، خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت ایران خودرو در کلیه ابعاد پنج گانه پایین تر از وضعیت مطلوب می باشد و این شرکت نتوانسته است در هیچیک از ابعاد کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال، رضایت مشتریان خود را تامین نماید. – علیرضا حبیبی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی(گرایش تحول سازمانی) دانشگاه اصفهان تحقیقی را در سال 1387 تحت عنوان ” ارزيابي كيفيت خدمات پس از فروش در شركت تويوتا از ديدگاه مشتريان در شهر تهران” انجام داده است که اين پژوهش به بررسي و سنجش ميزان شكاف ابعاد پنجگانه كيفيت خدمات در شركت تويوتا در تهران پرداخته است. تحقيق حاضر بر اساس ماهيت و روش يك تحقيق توصيفي- پيمايشي است و جامعه آماري اين پژوهش، كليه مشتريان محصولات پرادو، كمري و كرولاي شركتي تويوتا مي‌باشند كه ساكن شهر تهران مي‌باشند. در اين پژوهش از پرسشنامه استاندارد مدل سروكوال براي ارزيابي ميزان شكاف كيفيت خدمات استفاده شده است. نتايج بدست آمده از آزمون فرضيات تحقيق نشان دهنده اينست كه كيفيت خدمات پس از فروش شركت تويوتا در تهران، نتوانسته است انتظارات مشتريان را برآورده سازد؛ كمترين ميزان شكاف بين انتظارات و ادراكات مشتريان، مربوط به تضمين و بيشترين ميزان شكاف مربوط به مولفه پاسخگوئي مي‌باشد. همچنين نتايج حاصل بيانگر این است كه از منظر مشتريان شركت تويوتا، مولفه همدلي داراي بيشترين اولويت و قابليت اطمينان داراي كمترين اولويت مي‌باشد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) شامل موارد زیر میباشد:مقدمهپیشینه نظریتاریخچه بازاریابیتعریف بازاریابیآمیخته بازاریابیخدمات پس از فروشکیفیت خدماتسنجش کیفیت خدماتمدل های ارزیابی کیفیت خدماتمدل گرونروز   مدل لهتینن و لهتینن  مدل سروکوالمدل جانستون مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد فن کیفیت خدمات اصلاح شدهمدل فنی –  عملیاتی کیفیتپیامدهای کیفیت خدماترضایت مشتریضرورت اندازه گیری رضایت مشتریمدل های شکل گیری رضایت مشتریمدل رضایتمندی مشتری سوئدیمدل شاخص رضایت مشتری در آمریکامدل شاخص رضایت مشتری در اروپامدل مفهومی این تحقیقپیشینه تجربیمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان سنجش کیفیت خدمات مدل های ارزیابی کیفیت خدمات مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد پیامدهای کیفیت خدمات ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری مدل رضایتمندی مشتری مدل شاخص رضایت مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های تعادلی،بازارمالی و شاخص های اندازه (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری بازارمالی و شاخص های اندازه و مدل های تعادلی,بازارمالی و شاخص های اندازه,پیشینه تحقیق مدل های تعادلی,فصل دوم پایان نامه بازارمالی و شاخص های اندازه و مدل های تعادلی,مبانی نظری ان,مبانی نظری مدل های تعادلی دانلود فایل اصلی…

  • بررسی مطالعه رابطه بین نحوه مدیریت صندوق های سرمایه گذاری مشترک و عملکرد آن ها

    بررسی مطالعه رابطه بین نحوه مدیریت صندوق های سرمایه گذاری مشترک و عملکرد آن ها برچسب ها: عملکرد صندوق های سرمایه گذاری واریانس مازاد بازده صندوق داده های ترکیبیمبانی نظری عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاریبررسی مطالعه رابطه بین نحوه مدیریت صندوق های…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های اوقات فراغت

    ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های اوقات فراغت دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های اوقات فراغت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه…

  • پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب

    پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب دانلود پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال سلوک…

  • مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و تاریخچه حاکمیت شرکتی (فصل دوم)

    اصول راهنمای حاکمیت شرکتی,پيشينه پژوهش مقاله,پيشينه تحقيق حاکمیت شرکتی pdf,چارچوب نظری حاکمیت شرکتی,دانلود مباني نظري حاکمیت شرکتی چیست,دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد مدیریت استراتژيک منابع انسانی (فصل دوم),مباني نظري تاریخچه حاکمیت شرکتی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت نظام حسابداری بخش عمومی

    پاورپوینت نظام حسابداری بخش عمومی دانلود پاورپوینت نظام حسابداری بخش عمومی دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نظام حسابداری بخش عمومی ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: حسابداری ودایع: ودیعه…

  • پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی کوی آزادی (شهرستان تفت)

    برنامه ریزی کالبدی,برنامه ریزی کالبدی کوی آزادی (شهرستان تفت),پاورپوینت بررسی کالبدی کوی آزادی (شهرستان تفت),پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی کوی آزادی (شهرستان تفت),دانلود پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی کوی آزادی (شهرستان تفت),کوی آزادی (شهرستان تفت) دانلود فایل اصلی پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی…

  • بررسي رابطه هوش عاطفي مديران با فرهنگ سازماني ياد گيرنده دراداره كل پست استان آذربايجان شرقي

    بررسي رابطه هوش عاطفي مديران با فرهنگ سازماني ياد گيرنده دراداره كل پست استان آذربايجان شرقي برچسب ها: هوش هوش عاطفي فرهنگ سازماني فرهنگ سازماني يادگيرندهپایان نامه بررسي رابطه هوش عاطفي مديران با فرهنگ سازماني ياد گيرنده دراداره كل پست…

  • پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی

    پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی دانلود پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه تحقیق دوست یابی های اینترنتی فصل دوم : ادبیات و…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت عمومی تعاریف سلامت عمومی سلامت عمومی عبارت است از اينكه فرد چه…

  • دانلود مقاله بازکاوی حقوق شهروندی در جغرافیای سیاسی شهر

    آشکارسازی,پایان نامه دانلود,پروژه دانلود مقاله بازکاوی حقوق شهروندی در جغرافیای سیاسی شهر,تحقیق بازکاوی حقوق شهروندی در جغرافیای سیاسی شهر,دانلود مقاله بازکاوی حقوق شهروندی در جغرافیای سیاسی شهر,شایسته سالاری,شهروندی قانونگرایی,مسئولیتپذیری دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بازکاوی حقوق شهروندی در جغرافیای سیاسی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع استراق سمع یا فناوری Sniff در شبکه

    دانلود پاورپوینت با موضوع استراق سمع یا فناوری Sniff در شبکه برچسب ها: معنی snifferاستراق سمع ترافیک شبکهاموزش اسنیفwicap sniffer proمعني اسنيفجرم استراق سمعاستراق سمع چیستخرید دستگاه استراق سمعحکم شرعی استراق سمعگناه استراق سمعاستراق سمع یعنی چهاستراق سمع اندرویداستراق سمع…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه ومبانی روانشناسی مثبت گرا

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه ومبانی روانشناسی مثبت گرا دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه ومبانی روانشناسی مثبت گرا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول :…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق نظارت و راهنمايي معلمان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق نظارت و راهنمايي معلمان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق نظارت و راهنمايي معلمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم پيشينه پژوهش مقدمه نقش ناظران آموزشی همواره با توجه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی، افکار ناکارآمد و فراشناخت (فصل 2)

    دانلود مباني نظري تعریف فراشناخت,فصل دوم پايان نامه ارشد افکار ناکارآمد,مباني نظري راهبردهای کنترل فراشناختی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)افسردگي چيست,مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی افکار ناکارآمد و فراشناخت (فصل 2),نظريه هاي افسردگي دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتی

    بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتی برچسب ها: بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتیتحقیق مفهوم مدیریت سودانواع روشهای مدیریت سوداقلام…

  • ادبیات نظری تحقیق جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان,چارچوب نظری بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان,فصل دوم پایان نامه بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان,مبانی نظری جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق جرم…

  • ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

    ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی دانلود ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مشتري - تعريف رضايتمندي مشتري نکته مهم ديگر…

  • بررسی پیش بینی ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی

    بررسی پیش بینی ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی برچسب ها: ارزش افزوده بازارارزش افزوده اقتصادیpdfمقاله در مورد ارزش افزوده اقتصادیمقاله ارزش افزوده اقتصادینسبت های اهرمینسبت های مالی چیستتعریف نسبت های…

  • پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس اول(فارسی اول دبستان)

    پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس اول(فارسی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت آموزش نشانه هاردرس اول(فارسی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس اول(فارسی اول دبستان) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • پاورپوینت در مورد طیف سنجی جرمی

    پاورپوینت در مورد طیف سنجی جرمی دانلود پاورپوینت در مورد طیف سنجی جرمی دسته بندي : سایر جزئیات و دریافت گزارش فایل طیف‎سنج جرمی، دستگاهی است که برای آنالیز جرمی استفاده می‌شود. اساس کار این دستگاه جداسازی یون‌های متحرک از…

  • پاورپوینت دستگاه تنفس

    پاورپوینت دستگاه تنفس دانلود پاورپوینت دستگاه تنفس دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل تنفس، اکسیژن موجود در هوا را به درون ریه ­ها برده و در تماس نزدیک با خون، اکسیژن به خون انتقال یافته و توسط…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان وفاداري مشتريان 2 - 2 -…

  • پاورپوینت مهاربندی به روش نیلینگ Soil nailing

    پاورپوینت مهاربندی به روش نیلینگ Soil nailing برچسب ها: دانلود پاورپوینت مهاربندی به روش نیلینگ Soil nailingپاورپوینت مهاربندی به روش نیلینگ روش مهاربندی نیلینگSoil nailingمهاربندی به روش نیلینگ Soil nailingnailingپاورپوینت نیلینگپاورپوینت روش مهاربندی نیلینگپاورپوینت دیوار Soil Nail رفتن به سایت…

  • پیشینه ومبانی نظری يژوهش بهزیستی روان‌شناختی

    پیشینه ومبانی نظری يژوهش بهزیستی روان‌شناختی دانلود پیشینه ومبانی نظری يژوهش بهزیستی روان‌شناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست : بهزیستی روان‌شناختی مفهوم بهزیستی روان‌شناختی جدول 4 - 2 ، تحقیقات انجام‌شده در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نیروگاههای بادی

    دانلود پاورپوینت با موضوع نیروگاههای بادی برچسب ها: نیروگاه بادی چیستمقاله نیروگاه بادیتحقیق در مورد نیروگاه بادینیروگاه های بادی ایراننیروگاه بادی منجیلقیمت توربین بادیبزرگترین نیروگاه بادی جهانتحقیق در مورد توربین های بادی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری

    پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری دانلود پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت مندی مشتری نمودار 2 - 1 ) چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشتری نمودار 2…

  • دانلود طرح توجیهی تولید خودکار

    احداث کارخانه تولید خودکار,پروژه تولید خودکار,توجیه اقتصادی تولید خودکار,دانلود طرح توجیهی خودکار,دانلود کارافرینی تولید خودکار,طرح توجیهی تولید خودکار,طرح توجیهی جدید تولید خودکار,طرح تولید خودکار,طرح کسب و کار تولید خودکار دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید خودکار از سایت دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه فکری توسعه جوامع انسانی منوط به انسانهای توسعه یافته بویژه در سطح مدیریت آنهاست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان(فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان(فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان(فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان(فصل دوم) در…

  • بررسی تاثیر روش تدریس جیگ ساو و روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ن

    بررسی تاثیر روش تدریس جیگ ساو و روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ن برچسب ها: بررسی تاثیر روش تدریس جیگ ساو و روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت تحصیلی دانش…

  • مدیریت بحران

    مدیریت بحران دانلود فایل اصلی مدیریت بحران از سایت دانلود فایل تحقیق مدیریت بحران در حجم 99 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مقدمهمقوله بحران امروزه از پيچيده‌ترين موضوعاتي است كه رهبران، مديران…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خصوصیات کیفی اطلاعات مالی و به موقع بودن گزارشگری مالی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش خصوصیات کیفی اطلاعات مالی و به موقع بودن گزارشگری مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش خصوصیات کیفی اطلاعات مالی و به موقع بودن گزارشگری مالی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش…

  • شیشه و رنگ در معماری

    شیشه و رنگ در معماری دانلود شیشه و رنگ در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل شیشه و رنگ در معماری شیشهتاریخچهویژگی هامراحل ساختموارد کاربرد و...رنگ،سیلر،کیلرومواد پوششیانواع رنگموارد کاربرد فهرست بطور عمومی شیشه جسمی است شفاف…

  • بررسی اصلاح سوگیری توجه در معتادین تحت درمان با شربت نگهدارنده متادون

    اصلاح سوگیری توجه,پیشینه اصلاح سوگیری توجه,پیشینه مواد مخدر در ایران,سوگیری پیش توجه,سوگیری توجه,شایعترین مواد برای سو مصرف,شرطی سازی عامل,ملاک‌های تشخیصیDSM دانلود فایل اصلی بررسی اصلاح سوگیری توجه در معتادین تحت درمان با شربت نگهدارنده متادون از سایت دانلود فایل تحقیق…