مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه)

پیامدهای کیفیت خدمات,سنجش کیفیت خدمات,ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان,مدل رضایتمندی مشتری,مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد,مدل شاخص رضایت مشتری,مدل های ارزیابی کیفیت خدمات
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) در 46 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:کیفیت خدماتزیثامل و پاراسورامان  درخصوص کیفیت خدمات، معتقدند: امروزه کیفیت خدمات به ابزار کلیدی بازاریابی برای دستیابی به تمایز رقابتی و ترویج وفاداری مشتری تبدیل شده است. در صنایع و بخشهای مختلف، شرکتها به دنبال متمایز جلوه دادن خود و حفظ مشتریان از طریق ارایه خدمات برتر هستند (حیدر زاده و حاجیها، 1387).توسعه و رشد سريع صنايع خدماتي، طي دو دهه اخير، باعث بالا رفتن رقابت بين شركت ها به منظور ارائه بهترين خدمات به مشتريان و حفظ آن ها شده است. منظور از بهترين خدمات، همان كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان مي باشد. كيفيت خدمات از طریق ادراك مصرف كنندگان از نقاط قوت و يا ضعف سازمان ها در ارائه خدمت شكل مي گيرد. با توجه به آگاهي بيشتر مشتريان از خدمات قابل ارائه توسط شركت هاي خدماتي انتظارات ايشان از خدمات نيز افزايش مي يابد. بنابراين به منظور حفظ مشتريان، سازمان ها بايد خدماتي با كيفيت عالي به آن ها عرضه كنند. طبق نظر ادواردسون، ادراكات از كيفيت خدمات در زمان توليد و ارائه و فرايند مصرف خدمات شكل مي گيرد زيرا خود مشتريان نيز در توليد و فرايند ارائه خدمت نقش دارند (اکبری، 1386).سنجش كيفيت خدماتدر فرايند دريافت خدمات معمولاً مشتري نيز حضور دارد و اين به معني آن است كه ادراك مشتري از كيفيت نه تنها از ستاده خدمت بلكه از فرايند ارائه خدمت نيز متأثر است. كيفيت ادراك شده طيفي است كه در يك سمت آن كيفيت ايده آل و در سمت ديگر كيفيت غير قابل پذيرش قرار دارد. در نتيجه كيفيت خدمت را مي توان به صورت زير بيان كرد:كيفيت ادراك شده  = انتظارات قبلی مشتري  + كيفيت فرايند واقعي  + كيفيت ستاده واقعي PQ+APQ+PCE=PQانتظارات قبلی مشتري: آن چيزي است كه مشتري تصور مي كند در هنگام خريد خدمت، دريافت خواهد كرد.كيفيت واقعي: سطح واقعي خدمت ارائه شده است كه توسط ارائه كننده خدمت تعيين و كنترل مي شود.كيفيت ادراك شده: احساس مشتري درباره كيفيت خدمت است كه مي تواند در سطوح رضايت ايده آل يا غير قابل پذيرش ادراك شود (سیدجوادین و کیماسی، 1389).با توجه به اهمیت کیفیت خدمات و نقش تعیین کننده آن در جلب رضایت مشتری، سنجش و ارزیابی آن از جایگاه ویژه ای نزد سازمانها و شرکتهای ارایه دهنده خدمات برخوردار می باشد. مطالعات انجام شده در این خصوص با استفاده از رویکردهای تحقیقاتی در زمینه انتظارات مشتریان و عملکرد واقعی خدمات، به معرفی مدلهای مختلفی منجر شده است که هرکدام از این مدلها کاربرد و مزایا و معایب خاص خود را دارند.مدل های ارزیابی کیفیت خدماتهمانطور که عنوان گردید، محققین و صاحب نظران، مدلهایی را جهت بررسی وضعیت کیفیت خدمات ارایه شده، معرفی کرده اند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. 1.    مدل گرونروز 2.    مدل لهتینن و لهتینن  3.    مدل سروکوال4.    مدل جانستون 5.    مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد 6.    فن کیفیت خدمات اصلاح شده7.    مدل فنی –  عملیاتی کیفیت  1)    مدل گرونروزگرونروز در بحث خود در ارتباط با كيفيت خدمات سه بعد را معرفي مي كند:1.    کیفيت فني ستاده: كيفيت فني ستاده كه به ستاده واقعي از مواجهه خدمت اشاره دارد. ستاده آن چيزي است كه مشتري از سازمان دريافت مي كند. اين ستاده اغلب به صورت عيني توسط مصرف كننده ارزيابي می شود.2.    كيفيت عملياتي مواجهه خدمت: كيفيت فرايند یا عملياتي به كيفيت فرايندها و رويه ها در توليد و ارایه خدمات به مشتريان اشاره دارد. با توجه به همزماني توليد و مصرف خدمات، كيفيت فرايند معمولا در هنگام انجام خدمت از سوي مشتري مورد ارزيابي قرار مي گيرد.3.    تصوير ذهني شركت: اين بعد به ادراكات مشتري از سازمان خدماتي مربوط مي شود. تصوير ذهني به كيفيت ساده وظيفه اي، قيمت، فعاليت هاي ارتباطي بيروني، موقعيت فيزيكی، آراستگي و تميزي و رفتار كاركنان بستگي دارد. تصوير ذهني معمولاً به مانند يك فيلتر عمل مي كند يعني تصوير خوب از سازمان در ذهن مشتري تا حدودي مشكلات ناشي از نتيجه يا فرايند خدمت را مرتفع مي سازد.2)    مدل لهتینن و لهتینن اين محققين نیز سه بعد براي كيفيت خدمات ارائه كرده اند:4.    كيفيت فيزيكي: كيفيت فيزيكي به محصولات يا موارد حمايتي از محصولات و خدمات اشاره دارد.  (دكوراسيون، امكانات و تسهيلات درون شعبه و غیره)5.    كيفيت تعاملي: که به تعاملات ميان مشتريان و ارائه كنندگان خدمت اشاره دارد. 6.    كيفيت سازمان: که به تصوير ذهني و ادراكات كلي از سازمان بر مي گردد.کيفيت سازمان يك بعد نامحسوس مي باشد. بنابراين احتمالاً ادراكات از كيفيت كلي سازمان به تمامي عواملي كه در بالا ذكر شد مبتني مي باشد. هريك از اين عوامل بر ادراكات افراد تاثير مي گذارد.رضایت مشتریامروزه جایگاه و منزلت مشتری در نزد سازمانهای عرضه کننده خدمات و میزان توجه و اهمیتی که مدیران ارشد سازمان ها برای مشتری قائل می‌شوند به شاخصهای تعیین کننده یک سازمان پویا و آینده‌نگر تبدیل شده است. هر شرکت خدماتی نیاز دارد که بتواند بر انتظارات مشتری تاثیر بگذارد تا از آن طریق از یکسو، از منطقی بودن آن انتظارات مطلع شده و از سوی دیگر از توانمندی خویش در جهت برآورده سازی آن انتظارات مطمئن گردد.    بنابرتحقیقات و پژوهشهای انجام شده هزینه جلب یک مشتری تازه، پنج برابر هزینه خشنودی و شیفته‌سازی مشتریان کنونی برای سازمانهای خدماتی برآورده شده است. همچنین یک مشتری شیفته در هر ده سال صد مشتری جدید برای شرکت خدماتی می‌فرستد در حالیکه یک مشتری ناراضی در طول ده سال مانع مراجعه هزار مشتری جدید به شرکت خدماتی می‌گردد.برای موفقیت در شرایط تجاری امروز باید سازمان ها با برنامه های تجاری در پی نفوذ بیشتر در ارتباط با مشتری باشند تا مشتریان وفادار باقی بمانند. بطور کلی اینگونه پروژه‌های تحقیقی ابزاری مدیریتی و وسیله‌ای برای ارتقاء بهبود کیفیت، بهبود روند جاری، دستیابی و تعیین شاخصهایی که مورد توجه مشتری که با آن بتوان کیفیت را در سطح شرکت افزایش داد، هستند.رضایت مشتری قله آمال اهداف سازمانی است. کسب سود و به حداکثر رساندن آن هدف نیست بلکه پاداش نیل به خشنودی مشتری است. در واقع کسب سود از طریق رضایت مشتری حاصل می‌شود و معنی و مفهوم می‌یابد و مشتری مداری جدیدترین رویکرد بازاریابی و نقطه تکامل آن است. این رویکرد یک راهبرد جامع برای اداره، هدایت، رشد و توسعه سازمانهای تجاری است.رویکرد مشتری مدار با مطالعه و بررسی نیازها و خواسته‌های مشتریان آغاز می‌شود و با طراحی خدمات و ارائه و سپس با سنجش رضایت مشتری به عنوان شاخص اصلی عملکرد ادامه می‌یابد، پایه و اساس انجام تمام مراحل عملیات سازمان، داده‌های کسب شده از مشتری است.رضایتمندی، واکنش احساسی مشتری است که از تعامل با سازمان عرضه کننده یا مصرف محصول، حاصل می‌گردد. رضایت از درک متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری از مصرف محصول و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه کننده، در شکل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌کند. در واقع، رضایت‌ مشتریان، عکس العملهای آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه کنندگانی که محصول مشابه را با قیمت کمتری عرضه می‌دارند (کاوسی و سقایی، 1387).جمال و ناصر  (2002) رضایت مندی مشتری را به عنوان احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت، بعد از استفاده از آن تعریف می‌کنند. این دو پژوهشگر بیان می‌کنند، رضایت مندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاب است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می‌کند. برای مثال اگر مشتریان به وسیله خدمت خاصی، رضایت‌مند شوند، به احتمال زیاد  خرید خود  را تکرار خواهند کرد. همچنین مشتریان رضایتمند احتمالا با دیگران درباره تجارب خود صحبت می‌کنند که در نتیجه در تبلیغات دهان به دهان (شفاهی– کلامی) مثبت درگیر می‌شوند. در مقابل مشتریان ناراضی احتمالا ارتباط خود را با سازمان یا شرکت قطع می‌کنند و در تبلیغات دهان به دهان منفی درگیر می‌شوند. به علاوه رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان، مستقیما بقا و سودآوری یک شرکت را تحت تاثیر قرار می‌دهند.رضایت مشتری میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر خصوصیات مختلف یک محصول کسب می کند. رضایت مشتری منبع سودآوری و دلیلی برای ادامه فعالیت یک شرکت است.مدیریت رضایت مشتری، همواره در این راستا از طریق اجرای مداوم و روشمند تکنیک رسیدگی به شکایات مشتری، نگهداری مشتری و راه‌های موثر اختلاط فعال و تماس رو در رو با مشتری است تا از نتایج به دست آمده در تصمیم‌گیریها و از خواست و انتظار مشتری به عنوان چراغ راهنمای عملیات و اکسیر حیات و بقای سازمان استفاده نماید(کشاورز، 1386).بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها داشته و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنان در راه رسیدن به اهداف سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است که برای این منظور باید این سامانه را به خوبی مدیریت کنند. سازمان در تماسهای خود با مشتری اطلاعات مفیدی را می‌تواند بدست آورد، اطلاعاتی که یادگیری سازمان را افزایش خواهد داد و سازمان را در یافتن آینده‌ای بهتر و شناسایی و برآورده سازی سلایق مشتریان یاری خواهد رساند. به همین منظور با استفاده از مدیریت ارتباط مشتری به عنوان یک کار مهارتی، مشتری را با هدف ارتباط، در سطح بالای کیفی به منظور وفاداری و سود بیشتر تشویق می‌کند و علاوه برآن سودآوری بالا و طولانی را برای سازمان به ارمغان می‌آورد. بواسطه این سامانه کارآمد، ندای مشتری و بازخورد آن پس از دریافت خدمات از طریق یک کانال ارتباطی رسمی به صورتی کاملا دقیق و صحیح به گوش دست اندرکاران سازمانهای خدماتی می‌رسد(همان منبع).بنابراین سازمان با دریافت اطلاعات کامل و مستدلی از سوی مشتریان خویش، قادر به تشخیص نیازهای واقعی آنان خواهد بود و بدین ترتیب سازمانهای تجاری تلاش در طراحی هر چه بهتر خدمات خود منطبق با نیازهای صحیح مشتریان خویش خواهند نمود و در نهایت خدمتی مطلوب نصیب مشتری خواهد شد و نیازهای مشتری را بیش از پیش برآورده خواهد کرد.رضایت مشتری سبب خواهد شد مدیران سازمانهای تجاری، مشتری‌گرایی را به عنوان مهمترین خط مشی سازمان خویش تعریف نمایند و تمامی راهبردهای خود را بر اساس روابط دراز مدت با مشتریان خویش بنا نهند. رقابت در فن آوری، روند اجتماعی و اقتصادی، نیازها و خواست‌های مشتریان به دلیل تاثیرات بنیادی و حیاتی که بر سازمان بر جا می‌گذارد از اولویت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بی تردید سازمانهایی دراین مسابقه سخت و بی پایان پیروزند که سریعتر و بهتر از رقبا نیازها و خواست های مشتریان را تشخیص داده و منطبق و بلکه فراتر از انتظارات او خدمات خود را ارائه نماید. در مفهوم نوین بازاریابی خاستگاه تمامی اهداف و برنامه‌ها و اقدامات سازمانی، به طور اعم بازار و بطور اخص، مشتری است.قسمتهایی از پیشینه پژوهش: – فاطمه محسنی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه الزهرا تحقیقی را تحت عنوان ” ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از مدل سروکوال” انجام داده است که در این تحقیق، تعداد 91 نفر از دارندگان خودروهای سواری پژو 206، پژو 405، سمند وپارس بعنوان نمونه آماری برای جمع آوری اطلاعات در قالب پرسشنامه، انتخاب شده اند و نتایج این تحقیق حاکی از این است که انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده، بیشتر از ادراکات آنها از عملکرد واقعی این خدمات است. نتایج این تحقیق بیانگر آن است که از نظر مشتریان، خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت ایران خودرو در کلیه ابعاد پنج گانه پایین تر از وضعیت مطلوب می باشد و این شرکت نتوانسته است در هیچیک از ابعاد کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال، رضایت مشتریان خود را تامین نماید. – علیرضا حبیبی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی(گرایش تحول سازمانی) دانشگاه اصفهان تحقیقی را در سال 1387 تحت عنوان ” ارزيابي كيفيت خدمات پس از فروش در شركت تويوتا از ديدگاه مشتريان در شهر تهران” انجام داده است که اين پژوهش به بررسي و سنجش ميزان شكاف ابعاد پنجگانه كيفيت خدمات در شركت تويوتا در تهران پرداخته است. تحقيق حاضر بر اساس ماهيت و روش يك تحقيق توصيفي- پيمايشي است و جامعه آماري اين پژوهش، كليه مشتريان محصولات پرادو، كمري و كرولاي شركتي تويوتا مي‌باشند كه ساكن شهر تهران مي‌باشند. در اين پژوهش از پرسشنامه استاندارد مدل سروكوال براي ارزيابي ميزان شكاف كيفيت خدمات استفاده شده است. نتايج بدست آمده از آزمون فرضيات تحقيق نشان دهنده اينست كه كيفيت خدمات پس از فروش شركت تويوتا در تهران، نتوانسته است انتظارات مشتريان را برآورده سازد؛ كمترين ميزان شكاف بين انتظارات و ادراكات مشتريان، مربوط به تضمين و بيشترين ميزان شكاف مربوط به مولفه پاسخگوئي مي‌باشد. همچنين نتايج حاصل بيانگر این است كه از منظر مشتريان شركت تويوتا، مولفه همدلي داراي بيشترين اولويت و قابليت اطمينان داراي كمترين اولويت مي‌باشد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) شامل موارد زیر میباشد:مقدمهپیشینه نظریتاریخچه بازاریابیتعریف بازاریابیآمیخته بازاریابیخدمات پس از فروشکیفیت خدماتسنجش کیفیت خدماتمدل های ارزیابی کیفیت خدماتمدل گرونروز   مدل لهتینن و لهتینن  مدل سروکوالمدل جانستون مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد فن کیفیت خدمات اصلاح شدهمدل فنی –  عملیاتی کیفیتپیامدهای کیفیت خدماترضایت مشتریضرورت اندازه گیری رضایت مشتریمدل های شکل گیری رضایت مشتریمدل رضایتمندی مشتری سوئدیمدل شاخص رضایت مشتری در آمریکامدل شاخص رضایت مشتری در اروپامدل مفهومی این تحقیقپیشینه تجربیمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان سنجش کیفیت خدمات مدل های ارزیابی کیفیت خدمات مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد پیامدهای کیفیت خدمات ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری مدل رضایتمندی مشتری مدل شاخص رضایت مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ

    پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ برچسب ها: دانلود پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپمحاسبه هد مورد نیاز پمپپمپمکانیک سیالاتقانون برنولی پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپاصل بقای انرژیپاورپوینت هد مورد نیاز پمپسیالاتپاورپوینت هد پمپ آبدبی رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه ومبانی نظری حمایت اجتماعی

    پیشینه ومبانی نظری حمایت اجتماعی دانلود پیشینه ومبانی نظری حمایت اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : حمایت اجتماعی : _ تعریف حمايت اجتماعي : ديدگاههای نظری در مورد حمايت اجتماعي…

  • پاورپوینت دیتابیس (پایگاه داده) در دولت های الکترونیک

    پاورپوینت دیتابیس (پایگاه داده) در دولت های الکترونیک دانلود پاورپوینت دیتابیس (پایگاه داده) در دولت های الکترونیک دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نقش دیتابیس(پایگاه داده) در دولت های الکترونیک ، در…

  • پاورپوینت کسب معلومات برای سیستم خبره تصمیم گیری-علمی

    پاورپوینت کسب معلومات برای سیستم خبره تصمیم گیری-علمی دانلود پاورپوینت کسب معلومات برای سیستم خبره تصمیم گیری-علمی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات :  فایل پاورپوینت کسب معلومات برای سیستم خبره تصمیم گیری-علمی! ، در قالب ppt…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مهندسی پزشکی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مهندسی پزشکی برچسب ها: درامد مهندسی پزشکیدروس مهندسی پزشکیمهندسی پزشکی بیوالکتریکمهندسی پزشکی از رشته تجربیکدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر استمهندسی پزشکی بالینیبازار کار رشته مهندسی پزشکیدانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آرايه ها و ساختارها

    دانلود پاورپوینت با موضوع آرايه ها و ساختارها برچسب ها: آرایه ها در ساختمان دادهفرمول آرایه سه بعدیآرایه سه بعدی در ساختمان دادهارایه سه بعدیفرمول آرایه دو بعدیآرایه سه بعدی در cآرایه ها در زبان cماتریس سه بعدی چیست رفتن…

  • پاورپوینت درمورد اسپم تصویر یا Image spam

    پاورپوینت درمورد اسپم تصویر یا Image spam برچسب ها: پاورپوینت درمورد اسپم تصویر یا Image spamتعریف اسپم تصویرتکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر روشهای مقابله با اسپم تصویربررسی سه روش مقابله با اسپم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد…

  • گزارش کاراموزي رشته حسابداري،مقايسه ي يافته هاي علمي دوره کارداني با کار عملي در شرکت سيم و کابل

    گزارش کاراموزي رشته حسابداري،مقايسه ي يافته هاي علمي دوره کارداني با کار عملي در شرکت سيم و کابل برچسب ها: گزارش کاراموزي شركت سيم كابل ابهرکاراموزي شركت سيم كابل ابهرکارورزي شركت سيم كابل ابهردانلود گزارش کارآموزي شركت سيم كابل ابهرشركت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آموزش كاركنان دولت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آموزش كاركنان دولت برچسب ها: اصلاحیه نظام آموزش کارکنان دولتدوره های آموزشی کارکنان دولتدستورالعمل آموزش کارکناننظام آموزش کارمندان دستگاه های اجراییبخشنامه شماره نحوه محاسبه سرانه آموزش کارکنانروش اجرایی آموزش کارکناندوره های آموزش مجازی کارکنان دولت…

  • مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی

    مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی دانلود مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 3 - تاریخچه پولشویی 13 2 - 4 - تاریخچه بانک…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگي و اضطراب (فصل دوم )

    ادبیات نظری منظور از افسردگي و اضطراب,پیشینه تحقیق افسردگي و اضطراب,چارچوب نظری افسردگي و اضطراب,سوابق تحقیق افسردگي و اضطراب,فصل دوم پایان نامه افسردگي و اضطراب,فصل دوم مقاله افسردگي و اضطراب,مبانی نظری افسردگي و اضطراب دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پاورپوینت سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران

    پاورپوینت سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: سرمایه گذاری در بورس اینترنتینحوه سرمایه گذاری در بورسحداقل سرمایه برای ورود به بورسسود سرمایه گذاری در بورس چقدر استثبت نام در بورستابلو بورس تهرانحداقل مبلغ خرید در بورسآموزش بورس…

  • پاورپوینت درباره فرهنگ و جامعه

    پاورپوینت درباره فرهنگ و جامعه دانلود پاورپوینت درباره فرهنگ و جامعه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت آشنایی با فرهنگ و جامعه ،در حجم 15 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • بررسی ویژگی های فردی بیمه گر در تمایل به خرید بیمه گذاران بیمه بدنه از دیدگاه بیمه گران

    بررسی ویژگی های فردی بیمه گر در تمایل به خرید بیمه گذاران بیمه بدنه از دیدگاه بیمه گران برچسب ها: بیمه گر بیمه گذار ویژگی های فردیپایان نامه بررسی ویژگی های فردی بیمه گر در تمایل به خرید بیمه گذاران…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولید نخ از ضایعات نساجی

    توجیه فنی تولید نخ,تولید نخ,تولید نخ از ضایعات پلاستیکی,دانلود طرح تولید نخ,طرح توجیهی تولید نخ با الیاف طبیعی,طرح کارافرینی تولید نخ,طرح گسب و کار تولید نخ پلاستیکی,طرح ولید نخ از ضایعات,کارآفرینی تولید نخ پلاستیکی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پاورپوینت معرفی هوش مصنوعی

    پاورپوینت معرفی هوش مصنوعی برچسب ها: پاورپوینت معرفی هوش مصنوعیتاريخچه هوش مصنوعيتعريف هوش مصنوعيمعرفي شاخه هاي هوش مصنوعي و مثال ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معرفی هوش مصنوعی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • پاورپوینت ملاک های تدوین و تحلیل آزمون های پیشرفت تحصیلی

    پاورپوینت ملاک های تدوین و تحلیل آزمون های پیشرفت تحصیلی برچسب ها: ملاک های تدوین و تحلیل آزمون های پیشرفت تحصیلیامتحانات آموزشگاهیهدف اصلی روان آزماییقواعد تصحیح سوال های تشریحیهدف های رفتاری بلومآزمون روانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ملاک های…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم

    دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم برچسب ها: آموزش مجازیفناوری اطلاعاتانقلاب علمی سوم فناوري اطلاعاتفناوري اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در آموزشکاربرد فناوري اطلاعات در آموزش از راه دوردانشگاه مجازي اهميت آموزش مجازي…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت مشارکتی (2)

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت مشارکتی (2) دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت مشارکتی (2) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت مشارکتی در دنیای رقابتی امروز روی آوردن سازمان ها به سمت خصوصی…

  • پاورپوینت یادگیری

    پاورپوینت یادگیری دانلود پاورپوینت یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اصول یادگیری،در حجم 80 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شیوه یا روش ترجیحی و فردی یک انسان در برای…

  • بررسی انتخاب پورتفوی بهینه با استفاده از سیستم خبره فازی مبتنی بر قاعده

    بررسی انتخاب پورتفوی بهینه با استفاده از سیستم خبره فازی مبتنی بر قاعده برچسب ها: پایان نامه بررسی انتخاب پورتفوی بهینه با استفاده از سیستم خبره فازی مبتنی بر قاعدهپروژه بررسی انتخاب پورتفوی بهینه با استفاده از سیستم خبره فازی…

  • جزوه خلاصه نکات مبحث 12 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی

    جزوه خلاصه نکات مبحث 12 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی برچسب ها: مبحث 12ایمنیحفاظت حین اجرانظام مهندسیآزمون اجراآزمون نظارتکلید واژه رفتن به سایت اصلی جزوه خلاصه نکات مبحث 12 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی دسته بندي…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : تاريخچه مديريت دانش 2 - 2 - 2 انواع دانش 2 –…

  • بررسي تاثير اندازه شركت و كيفيت حاكميت شركتي بر افشاي مطلوب در شركت هاي پذيرفته شده در بورس

    بررسي تاثير اندازه شركت و كيفيت حاكميت شركتي بر افشاي مطلوب در شركت هاي پذيرفته شده در بورس برچسب ها: بررسي تاثير اندازه شركت و كيفيت حاكميت شركتي بر افشاي مطلوب در شركت هاي پذيرفته شده در بورسدانلود پرسشنامه حاکمیت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق زانو درد در سالمندان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق زانو درد در سالمندان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق زانو درد در سالمندان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل زانو درد در سالمندان فهرست مطالب : استوآرتریت انواع استوآرتریت :…

  • بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي راننده

    بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي راننده برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي رانندهدانلود پروژه بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي رانندهمبانی نظری بررسي ميزان تاثير…

  • پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری (فصل 2 )

    اختلالات,پیشینه,تحقیق,فصل,یادگیری دانلود فایل اصلی پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری (فصل 2 ) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری (فصل دوم) در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت…

  • بررسی الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران

    بررسی الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران برچسب ها: الگو ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکردپایان نامه بررسی الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش…

  • تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل

    تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل برچسب ها: تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل رفتن به سایت اصلی تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق  ارزش هاي زيست محيطي…

  • پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد, كارت امتيازي متوازن, نقشه استراتژي

    پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد, كارت امتيازي متوازن, نقشه استراتژي دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد, كارت امتيازي متوازن, نقشه استراتژي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری ارزیابی عملکرد ,…

  • پیشینه و مبانی نظری روابط بین نسلی

    پیشینه و مبانی نظری روابط بین نسلی دانلود پیشینه و مبانی نظری روابط بین نسلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه 12 2 - 2 خانواده و روابط بین نسلی…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی-الگوریتم های موازی برای پیدا کردن نمونه های بزرگ

    09358978227,Parallel algorithm for finding modules of large scale coherent fault trees,الگوریتم های موازی برای پیدا کردن نمونه های بزرگ درختان خطای منسجم,ترجمه Parallel algorithm for finding modules of l,دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی,قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی,نگار زمانی دانلود فایل اصلی ترجمه…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزش کارکنان

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزش کارکنان دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزش کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت آموزش کارکنان مقدمه آموزش كاركنان شبيه نگهداري ماشين‌آلات…

  • پیشینه و مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده ویادگیری سازمانی فصل…

  • پاورپوینت تولید مثل (علوم تجربی سوم راهنمایی)

    پاورپوینت تولید مثل (علوم تجربی سوم راهنمایی) برچسب ها: علوم سوم دبستانکتاب علوم سوم راهنمایی قدیمدانلود کتاب علوم اول راهنماییتولید مثل در انسانتولید مثل چیستانواع تولید مثلتولید مثل درجانداراندانلود فیلم تولید مثل انسانتولید مثل انسان عکسچه جاندارانی هر دو نوع…