مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه)

پیامدهای کیفیت خدمات,سنجش کیفیت خدمات,ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان,مدل رضایتمندی مشتری,مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد,مدل شاخص رضایت مشتری,مدل های ارزیابی کیفیت خدمات
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) در 46 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:کیفیت خدماتزیثامل و پاراسورامان  درخصوص کیفیت خدمات، معتقدند: امروزه کیفیت خدمات به ابزار کلیدی بازاریابی برای دستیابی به تمایز رقابتی و ترویج وفاداری مشتری تبدیل شده است. در صنایع و بخشهای مختلف، شرکتها به دنبال متمایز جلوه دادن خود و حفظ مشتریان از طریق ارایه خدمات برتر هستند (حیدر زاده و حاجیها، 1387).توسعه و رشد سريع صنايع خدماتي، طي دو دهه اخير، باعث بالا رفتن رقابت بين شركت ها به منظور ارائه بهترين خدمات به مشتريان و حفظ آن ها شده است. منظور از بهترين خدمات، همان كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان مي باشد. كيفيت خدمات از طریق ادراك مصرف كنندگان از نقاط قوت و يا ضعف سازمان ها در ارائه خدمت شكل مي گيرد. با توجه به آگاهي بيشتر مشتريان از خدمات قابل ارائه توسط شركت هاي خدماتي انتظارات ايشان از خدمات نيز افزايش مي يابد. بنابراين به منظور حفظ مشتريان، سازمان ها بايد خدماتي با كيفيت عالي به آن ها عرضه كنند. طبق نظر ادواردسون، ادراكات از كيفيت خدمات در زمان توليد و ارائه و فرايند مصرف خدمات شكل مي گيرد زيرا خود مشتريان نيز در توليد و فرايند ارائه خدمت نقش دارند (اکبری، 1386).سنجش كيفيت خدماتدر فرايند دريافت خدمات معمولاً مشتري نيز حضور دارد و اين به معني آن است كه ادراك مشتري از كيفيت نه تنها از ستاده خدمت بلكه از فرايند ارائه خدمت نيز متأثر است. كيفيت ادراك شده طيفي است كه در يك سمت آن كيفيت ايده آل و در سمت ديگر كيفيت غير قابل پذيرش قرار دارد. در نتيجه كيفيت خدمت را مي توان به صورت زير بيان كرد:كيفيت ادراك شده  = انتظارات قبلی مشتري  + كيفيت فرايند واقعي  + كيفيت ستاده واقعي PQ+APQ+PCE=PQانتظارات قبلی مشتري: آن چيزي است كه مشتري تصور مي كند در هنگام خريد خدمت، دريافت خواهد كرد.كيفيت واقعي: سطح واقعي خدمت ارائه شده است كه توسط ارائه كننده خدمت تعيين و كنترل مي شود.كيفيت ادراك شده: احساس مشتري درباره كيفيت خدمت است كه مي تواند در سطوح رضايت ايده آل يا غير قابل پذيرش ادراك شود (سیدجوادین و کیماسی، 1389).با توجه به اهمیت کیفیت خدمات و نقش تعیین کننده آن در جلب رضایت مشتری، سنجش و ارزیابی آن از جایگاه ویژه ای نزد سازمانها و شرکتهای ارایه دهنده خدمات برخوردار می باشد. مطالعات انجام شده در این خصوص با استفاده از رویکردهای تحقیقاتی در زمینه انتظارات مشتریان و عملکرد واقعی خدمات، به معرفی مدلهای مختلفی منجر شده است که هرکدام از این مدلها کاربرد و مزایا و معایب خاص خود را دارند.مدل های ارزیابی کیفیت خدماتهمانطور که عنوان گردید، محققین و صاحب نظران، مدلهایی را جهت بررسی وضعیت کیفیت خدمات ارایه شده، معرفی کرده اند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. 1.    مدل گرونروز 2.    مدل لهتینن و لهتینن  3.    مدل سروکوال4.    مدل جانستون 5.    مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد 6.    فن کیفیت خدمات اصلاح شده7.    مدل فنی –  عملیاتی کیفیت  1)    مدل گرونروزگرونروز در بحث خود در ارتباط با كيفيت خدمات سه بعد را معرفي مي كند:1.    کیفيت فني ستاده: كيفيت فني ستاده كه به ستاده واقعي از مواجهه خدمت اشاره دارد. ستاده آن چيزي است كه مشتري از سازمان دريافت مي كند. اين ستاده اغلب به صورت عيني توسط مصرف كننده ارزيابي می شود.2.    كيفيت عملياتي مواجهه خدمت: كيفيت فرايند یا عملياتي به كيفيت فرايندها و رويه ها در توليد و ارایه خدمات به مشتريان اشاره دارد. با توجه به همزماني توليد و مصرف خدمات، كيفيت فرايند معمولا در هنگام انجام خدمت از سوي مشتري مورد ارزيابي قرار مي گيرد.3.    تصوير ذهني شركت: اين بعد به ادراكات مشتري از سازمان خدماتي مربوط مي شود. تصوير ذهني به كيفيت ساده وظيفه اي، قيمت، فعاليت هاي ارتباطي بيروني، موقعيت فيزيكی، آراستگي و تميزي و رفتار كاركنان بستگي دارد. تصوير ذهني معمولاً به مانند يك فيلتر عمل مي كند يعني تصوير خوب از سازمان در ذهن مشتري تا حدودي مشكلات ناشي از نتيجه يا فرايند خدمت را مرتفع مي سازد.2)    مدل لهتینن و لهتینن اين محققين نیز سه بعد براي كيفيت خدمات ارائه كرده اند:4.    كيفيت فيزيكي: كيفيت فيزيكي به محصولات يا موارد حمايتي از محصولات و خدمات اشاره دارد.  (دكوراسيون، امكانات و تسهيلات درون شعبه و غیره)5.    كيفيت تعاملي: که به تعاملات ميان مشتريان و ارائه كنندگان خدمت اشاره دارد. 6.    كيفيت سازمان: که به تصوير ذهني و ادراكات كلي از سازمان بر مي گردد.کيفيت سازمان يك بعد نامحسوس مي باشد. بنابراين احتمالاً ادراكات از كيفيت كلي سازمان به تمامي عواملي كه در بالا ذكر شد مبتني مي باشد. هريك از اين عوامل بر ادراكات افراد تاثير مي گذارد.رضایت مشتریامروزه جایگاه و منزلت مشتری در نزد سازمانهای عرضه کننده خدمات و میزان توجه و اهمیتی که مدیران ارشد سازمان ها برای مشتری قائل می‌شوند به شاخصهای تعیین کننده یک سازمان پویا و آینده‌نگر تبدیل شده است. هر شرکت خدماتی نیاز دارد که بتواند بر انتظارات مشتری تاثیر بگذارد تا از آن طریق از یکسو، از منطقی بودن آن انتظارات مطلع شده و از سوی دیگر از توانمندی خویش در جهت برآورده سازی آن انتظارات مطمئن گردد.    بنابرتحقیقات و پژوهشهای انجام شده هزینه جلب یک مشتری تازه، پنج برابر هزینه خشنودی و شیفته‌سازی مشتریان کنونی برای سازمانهای خدماتی برآورده شده است. همچنین یک مشتری شیفته در هر ده سال صد مشتری جدید برای شرکت خدماتی می‌فرستد در حالیکه یک مشتری ناراضی در طول ده سال مانع مراجعه هزار مشتری جدید به شرکت خدماتی می‌گردد.برای موفقیت در شرایط تجاری امروز باید سازمان ها با برنامه های تجاری در پی نفوذ بیشتر در ارتباط با مشتری باشند تا مشتریان وفادار باقی بمانند. بطور کلی اینگونه پروژه‌های تحقیقی ابزاری مدیریتی و وسیله‌ای برای ارتقاء بهبود کیفیت، بهبود روند جاری، دستیابی و تعیین شاخصهایی که مورد توجه مشتری که با آن بتوان کیفیت را در سطح شرکت افزایش داد، هستند.رضایت مشتری قله آمال اهداف سازمانی است. کسب سود و به حداکثر رساندن آن هدف نیست بلکه پاداش نیل به خشنودی مشتری است. در واقع کسب سود از طریق رضایت مشتری حاصل می‌شود و معنی و مفهوم می‌یابد و مشتری مداری جدیدترین رویکرد بازاریابی و نقطه تکامل آن است. این رویکرد یک راهبرد جامع برای اداره، هدایت، رشد و توسعه سازمانهای تجاری است.رویکرد مشتری مدار با مطالعه و بررسی نیازها و خواسته‌های مشتریان آغاز می‌شود و با طراحی خدمات و ارائه و سپس با سنجش رضایت مشتری به عنوان شاخص اصلی عملکرد ادامه می‌یابد، پایه و اساس انجام تمام مراحل عملیات سازمان، داده‌های کسب شده از مشتری است.رضایتمندی، واکنش احساسی مشتری است که از تعامل با سازمان عرضه کننده یا مصرف محصول، حاصل می‌گردد. رضایت از درک متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری از مصرف محصول و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه کننده، در شکل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌کند. در واقع، رضایت‌ مشتریان، عکس العملهای آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه کنندگانی که محصول مشابه را با قیمت کمتری عرضه می‌دارند (کاوسی و سقایی، 1387).جمال و ناصر  (2002) رضایت مندی مشتری را به عنوان احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت، بعد از استفاده از آن تعریف می‌کنند. این دو پژوهشگر بیان می‌کنند، رضایت مندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاب است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می‌کند. برای مثال اگر مشتریان به وسیله خدمت خاصی، رضایت‌مند شوند، به احتمال زیاد  خرید خود  را تکرار خواهند کرد. همچنین مشتریان رضایتمند احتمالا با دیگران درباره تجارب خود صحبت می‌کنند که در نتیجه در تبلیغات دهان به دهان (شفاهی– کلامی) مثبت درگیر می‌شوند. در مقابل مشتریان ناراضی احتمالا ارتباط خود را با سازمان یا شرکت قطع می‌کنند و در تبلیغات دهان به دهان منفی درگیر می‌شوند. به علاوه رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان، مستقیما بقا و سودآوری یک شرکت را تحت تاثیر قرار می‌دهند.رضایت مشتری میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر خصوصیات مختلف یک محصول کسب می کند. رضایت مشتری منبع سودآوری و دلیلی برای ادامه فعالیت یک شرکت است.مدیریت رضایت مشتری، همواره در این راستا از طریق اجرای مداوم و روشمند تکنیک رسیدگی به شکایات مشتری، نگهداری مشتری و راه‌های موثر اختلاط فعال و تماس رو در رو با مشتری است تا از نتایج به دست آمده در تصمیم‌گیریها و از خواست و انتظار مشتری به عنوان چراغ راهنمای عملیات و اکسیر حیات و بقای سازمان استفاده نماید(کشاورز، 1386).بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها داشته و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنان در راه رسیدن به اهداف سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است که برای این منظور باید این سامانه را به خوبی مدیریت کنند. سازمان در تماسهای خود با مشتری اطلاعات مفیدی را می‌تواند بدست آورد، اطلاعاتی که یادگیری سازمان را افزایش خواهد داد و سازمان را در یافتن آینده‌ای بهتر و شناسایی و برآورده سازی سلایق مشتریان یاری خواهد رساند. به همین منظور با استفاده از مدیریت ارتباط مشتری به عنوان یک کار مهارتی، مشتری را با هدف ارتباط، در سطح بالای کیفی به منظور وفاداری و سود بیشتر تشویق می‌کند و علاوه برآن سودآوری بالا و طولانی را برای سازمان به ارمغان می‌آورد. بواسطه این سامانه کارآمد، ندای مشتری و بازخورد آن پس از دریافت خدمات از طریق یک کانال ارتباطی رسمی به صورتی کاملا دقیق و صحیح به گوش دست اندرکاران سازمانهای خدماتی می‌رسد(همان منبع).بنابراین سازمان با دریافت اطلاعات کامل و مستدلی از سوی مشتریان خویش، قادر به تشخیص نیازهای واقعی آنان خواهد بود و بدین ترتیب سازمانهای تجاری تلاش در طراحی هر چه بهتر خدمات خود منطبق با نیازهای صحیح مشتریان خویش خواهند نمود و در نهایت خدمتی مطلوب نصیب مشتری خواهد شد و نیازهای مشتری را بیش از پیش برآورده خواهد کرد.رضایت مشتری سبب خواهد شد مدیران سازمانهای تجاری، مشتری‌گرایی را به عنوان مهمترین خط مشی سازمان خویش تعریف نمایند و تمامی راهبردهای خود را بر اساس روابط دراز مدت با مشتریان خویش بنا نهند. رقابت در فن آوری، روند اجتماعی و اقتصادی، نیازها و خواست‌های مشتریان به دلیل تاثیرات بنیادی و حیاتی که بر سازمان بر جا می‌گذارد از اولویت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بی تردید سازمانهایی دراین مسابقه سخت و بی پایان پیروزند که سریعتر و بهتر از رقبا نیازها و خواست های مشتریان را تشخیص داده و منطبق و بلکه فراتر از انتظارات او خدمات خود را ارائه نماید. در مفهوم نوین بازاریابی خاستگاه تمامی اهداف و برنامه‌ها و اقدامات سازمانی، به طور اعم بازار و بطور اخص، مشتری است.قسمتهایی از پیشینه پژوهش: – فاطمه محسنی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه الزهرا تحقیقی را تحت عنوان ” ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از مدل سروکوال” انجام داده است که در این تحقیق، تعداد 91 نفر از دارندگان خودروهای سواری پژو 206، پژو 405، سمند وپارس بعنوان نمونه آماری برای جمع آوری اطلاعات در قالب پرسشنامه، انتخاب شده اند و نتایج این تحقیق حاکی از این است که انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده، بیشتر از ادراکات آنها از عملکرد واقعی این خدمات است. نتایج این تحقیق بیانگر آن است که از نظر مشتریان، خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت ایران خودرو در کلیه ابعاد پنج گانه پایین تر از وضعیت مطلوب می باشد و این شرکت نتوانسته است در هیچیک از ابعاد کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال، رضایت مشتریان خود را تامین نماید. – علیرضا حبیبی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی(گرایش تحول سازمانی) دانشگاه اصفهان تحقیقی را در سال 1387 تحت عنوان ” ارزيابي كيفيت خدمات پس از فروش در شركت تويوتا از ديدگاه مشتريان در شهر تهران” انجام داده است که اين پژوهش به بررسي و سنجش ميزان شكاف ابعاد پنجگانه كيفيت خدمات در شركت تويوتا در تهران پرداخته است. تحقيق حاضر بر اساس ماهيت و روش يك تحقيق توصيفي- پيمايشي است و جامعه آماري اين پژوهش، كليه مشتريان محصولات پرادو، كمري و كرولاي شركتي تويوتا مي‌باشند كه ساكن شهر تهران مي‌باشند. در اين پژوهش از پرسشنامه استاندارد مدل سروكوال براي ارزيابي ميزان شكاف كيفيت خدمات استفاده شده است. نتايج بدست آمده از آزمون فرضيات تحقيق نشان دهنده اينست كه كيفيت خدمات پس از فروش شركت تويوتا در تهران، نتوانسته است انتظارات مشتريان را برآورده سازد؛ كمترين ميزان شكاف بين انتظارات و ادراكات مشتريان، مربوط به تضمين و بيشترين ميزان شكاف مربوط به مولفه پاسخگوئي مي‌باشد. همچنين نتايج حاصل بيانگر این است كه از منظر مشتريان شركت تويوتا، مولفه همدلي داراي بيشترين اولويت و قابليت اطمينان داراي كمترين اولويت مي‌باشد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) شامل موارد زیر میباشد:مقدمهپیشینه نظریتاریخچه بازاریابیتعریف بازاریابیآمیخته بازاریابیخدمات پس از فروشکیفیت خدماتسنجش کیفیت خدماتمدل های ارزیابی کیفیت خدماتمدل گرونروز   مدل لهتینن و لهتینن  مدل سروکوالمدل جانستون مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد فن کیفیت خدمات اصلاح شدهمدل فنی –  عملیاتی کیفیتپیامدهای کیفیت خدماترضایت مشتریضرورت اندازه گیری رضایت مشتریمدل های شکل گیری رضایت مشتریمدل رضایتمندی مشتری سوئدیمدل شاخص رضایت مشتری در آمریکامدل شاخص رضایت مشتری در اروپامدل مفهومی این تحقیقپیشینه تجربیمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان سنجش کیفیت خدمات مدل های ارزیابی کیفیت خدمات مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد پیامدهای کیفیت خدمات ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری مدل رضایتمندی مشتری مدل شاخص رضایت مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت صمغ کتیرا وخواص رئولوژیکی آن

    پاورپوینت صمغ کتیرا وخواص رئولوژیکی آن دانلود پاورپوینت صمغ کتیرا وخواص رئولوژیکی آن دسته بندي : تغذیه جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت صمغ کتیرا وخواص رئولوژیکی آن :اثر phو نمک ،در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی

    مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی دانلود مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اصول، مبانی، مدل ها و نظریه های  هوش هیجانی 1- مفهوم هوش 2- تعاریف هوش…

  • ادبیات نظری تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران و شرایط شکلی و مهر آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران و شرایط شکلی و مهر آن,تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران و شرایط شکلی آن,فصل دوم پایان نامه جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران و شرایط شکلی و مهر آن,مبانی نظری…

  • تحقیق بررسی شرکتهای خانوادگی و مقایسه مدیریت سود بین این شرکتها و شرکتهای غیرخانوادگی

    بررسی رابطه بین مالکیت خانوادگی و مالکیت غیر خانوادگی,تحقیق بررسی شرکتهای خانوادگی و مقایسه مدیریت سود بین این شرکتها و شرکتهای غیرخان,تعریف شرکتهای خانوادگی,شرکتهای خانوادگی,عوامل رﺷﺪ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎي ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ,مدیریت سود,مقاله شرکتهای خانوادگی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی شرکتهای…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع کــلزا

    دانلود پاورپوینت با موضوع کــلزا برچسب ها: کلزا چیستخواص کلزاروغن کلزاخواص دانه کلزاروش کاشت کلزاروغن کلزا قیمتقیمت دانه کلزاکلزا در ایران رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع کــلزا دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • طرح توجیهی تولید رو فرشی پارچه ای

    پروژه کارافرینی تولید پارچه مخمل,دانلود طرح توجیهی تولید روفرشی,طرح توجيهي احداث کارخانه توليد روفرشي,طرح توجیهی تولید رو فرشی پارچه ای,طرح توجیهی تولید نخ ریسی پنبه ای,طرح کسب و کار احداث کارگاه تولید,طرح های توجیهی تولید لباس و پوشاک و پارچه…

  • پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ

    پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ برچسب ها: دانلود پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپمحاسبه هد مورد نیاز پمپپمپمکانیک سیالاتقانون برنولی پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپاصل بقای انرژیپاورپوینت هد مورد نیاز پمپسیالاتپاورپوینت هد پمپ آبدبی رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری ضریب قیمت

    مبانی نظری ضریب قیمت دانلود مبانی نظری ضریب قیمت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ضریب قیمت 2 - 2 فرایند ارزش گذاری 2 - 3 کاربردهای ارزش گذاری سهام 2 - 3 -…

  • مبانی نظری پایان نامه هوش هیجانی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش نظریه های هوش هیجانی,پيشينه تحقيق هوش,پيشينه نظري مدل های هوش هيجاني,دانلود مباني نظري هوش هیجانی,فصل دوم پايان نامه ارشد اندازه گيري هوش هيجاني,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تعاريف هوش هيجاني,مباني نظري ويژگي هاي هوش هيجاني دانلود فایل…

  • بررسی وضعیت رقابت پذیری بین شرکت های بیمه استان گیلان در قالب یک مدل علّی

    بررسی وضعیت رقابت پذیری بین شرکت های بیمه استان گیلان در قالب یک مدل علّی برچسب ها: رقابت پذیری مدل سازی معادلات ساختاری تحلیل عاملی تاییدی پایان نامه بررسی وضعیت رقابت پذیری بین شرکت های بیمه استان گیلان در قالب…

  • پاورپوینت پلهای شناور

    پاورپوینت پلهای شناور برچسب ها: دانلود پاورپوینت پلهای شناورپلهای شناورپاورپوینت پلهای شناورپلهای شناور نمونه های خارجیپل درياچه واشنگتنمعرفی پل شناورپاورپوینت آشنایی با پل های شناورپاورپوینت پلپل شناورپاورپوینت پل شناور رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پلهای شناور دسته بندي : عمران…

  • پاورپوینت موزه مردم شناسی گز برخوار

    آثار تاریخی شهر 3000 ساله گز برخوار در موزه مردم شناسی,پاورپوینت موزه مردم شناسی گز برخوار,دانلود پاورپوینت موزه مردم شناسی گز برخوار,فرهنگسرای ادیب برومند,مشخصات فرهنگسرا ادیب برومند,مشخصات موزه گز برخوار,معرفی موزه گز برخوار دانلود فایل اصلی پاورپوینت موزه مردم شناسی…

  • پرسشنامه آزمون مهارت حل مسئله علوم و فارسی

    پرسشنامه آزمون مهارت حل مسئله علوم و فارسی دانلود پرسشنامه آزمون مهارت حل مسئله علوم و فارسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اين تحقيق بر اساس استراتژي در زمره تحقيقات تجربي ، و…

  • مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم تعهدسازمانی و هوش هیجانی

    مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم تعهدسازمانی و هوش هیجانی دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم تعهدسازمانی و هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - 1 .…

  • دانلود مقاله نقش باد در بهینه سازی مصرف انرژی با نگاهی به معماری سنتی و استفاده از آن در زمان حال

    پروژه نقش باد در بهینه سازی مصرف انرژی با نگاهی به معماری سنتی و استفاده از آن در زمان حال,تحقیق نقش باد در بهینه سازی مصرف انرژی با نگاهی به معماری س,دانلود مقاله نقش باد در بهینه سازی مصرف انرژی…

  • ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری (فصل دوم )

    ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری,پیشینه نظری حقوق ورزشی کیفری,چارچوب نظری حقوق ورزشی کیفری,فصل دوم پایان نامه حقوق ورزشی کیفری,مبانی نظری حقوق ورزشی کیفری,مبانی نظری مسؤلیت کیفری ناشی از عملیات ورزشی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری…

  • آلودگي هوا

    آلودگي,آلودگي هوا,تحقیق آلودگي هوا,مهندسی شیمی,هوا دانلود فایل اصلی آلودگي هوا از سایت دانلود فایل   تحقیق آلودگي هوا در حجم 127 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش هوا لازمة حيات است و نياز به آن بيش از آب و…

  • پاورپوینت شادی در اسلام

    پاورپوینت شادی در اسلام برچسب ها: کتاب شادی در اسلامجشن و شادی در اسلاممعیار شادی در اسلامجایگاه شادی و نشاط در اسلامشادی در اسلام مقالهچرا شادی در اسلام حرام استشادی در قرآن و روایاتمصادیق شادی در اسلام رفتن به سایت…

  • پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت

    پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت دانلود پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت، در حجم 51 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش…

  • ادبیات نظری تحقیق تسلیم و تسلم، قبض

    ادبیات نظری تحقیق تسلیم و تسلم، قبض دانلود ادبیات نظری تحقیق تسلیم و تسلم، قبض دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث دوم : تسلیم و تسلم عقد بیعی که به صورت صحیح منعقد…

  • دانلود پرسشنامه عاطفه خودآگاه

    آزمون عاطفه خودآگاه,پرسشنامه خودسنجی,پرسشنامه عاطفه,پرسشنامه عاطفه خودآگاه,پرسشنامه عاطفه مثبت,پرسشنامه عاطفه مثبت و منفی,پرسشنامه کنترل عواطف,سنجش عاطفه خودآگاه,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه عاطفه خودآگاه از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه عاطفه خودآگاه در 3 صفحه در قالب word ,…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نمونه گروه درمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نمونه گروه درمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نمونه گروه درمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مباني نظري روان درماني حمايتي گروهي روان درماني چيست ؟ روان…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع معرفي اصول شئ گرائي براي مقابله با پيچيدگي نرم افزار

    دانلود پاورپوینت با موضوع معرفي اصول شئ گرائي براي مقابله با پيچيدگي نرم افزار برچسب ها: چرا شی گراییکلاس در برنامه نویسی چیستقواعد نامگذاری در جاوا مزاياي مدل شئ و كاربردهاي آن رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پاورپوینت روان شناسی کودک

    پاورپوینت روان شناسی کودک برچسب ها: پاورپوینت روان شناسی کودک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روان شناسی کودک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت روان شناسی کودکقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 11محتویاتقسمتی…

  • پیشینه ومبانی نظری گرایش به داخل هزینه

    پیشینه ومبانی نظری گرایش به داخل هزینه دانلود پیشینه ومبانی نظری گرایش به داخل هزینه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گرایش به داخل / هزینه فهرست مطالب : مقدمه 2 - 2 -…

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان جمع و تفریق اعداد دو رقمی

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان جمع و تفریق اعداد دو رقمی برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان جمع و تفریق اعداد دو رقمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان جمع و تفریق اعداد دو رقمی دسته بندي : ریاضی…

  • پاورپوینت مختصری از انواع گیاهان دارویی

    پاورپوینت مختصری از انواع گیاهان دارویی برچسب ها: لیست گیاهان داروییخاصیت گیاهان داروییگیاهان دارویی ایرانعکس گیاهان داروییگیاهان دارویی چیستگیاهان دارویی و خواص آنها pdfتصاویر گیاهان دارویی با اسم و خواصانواع گیاهان دارویی pdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مختصری از…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم وپرخاشگری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم وپرخاشگری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم وپرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم وپرخاشگری فصل دوم ( پيشينه و ادبيات تحقيق ) مقدمه…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر تاريخچه مواد مخدر هزاران سال بشر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و تحلیل رفتار متقابل (فصل دوم )

    ادبیات نظری سازگاری و تحلیل رفتار متقابل,پیشینه تحقیق سازگاری و تحلیل رفتار متقابل,تحقیقات خارجی سازگاری و تحلیل رفت,چارچوب نظری سازگاری و تحلیل رفتار متقابل,فصل دوم پایان نامه سازگاری و تحلیل رفتار متقابل,مبانی نظری سازگاری و تحلیل رفتار متقابل دانلود فایل…

  • منشورهای حفاظت،مرمت بناها و میراث فرهنگی

    منشورهای حفاظت،مرمت بناها و میراث فرهنگی دانلود منشورهای حفاظت،مرمت بناها و میراث فرهنگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل منشورهای حفاظت،مرمت بناها ومیراث فرهنگی منشور حفاظت از شهرها و مناطق تاریخیبیانیه استکهلممنشور میراث ساخته…

  • پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد

    پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ارزیابی عملکرد تعاریف ارزیابی عملکرد 2 - 2 - 2 سابقه ارزیابی عملکرد 2 - 2 - 3 تاریخچه…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد اجرایی مغز

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد اجرایی مغز دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد اجرایی مغز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه روانشناسی درباره عملکرد اجرایی مغز عملکرد اجرایی اکثر پژوهشگران پذیرفته‌اند که…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم عقل

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم عقل دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم عقل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل الف ) بخش اول : مبانی نظری 2 - 2 - مفهوم عقل در کتاب…