چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند,بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی,تعاری,تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند,چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه),راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند,مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند  (فصل دوم پایان نامه) در 79 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهدر بسیاری از پژوهش های کنونی پیرامون بازاریابی، از بازاریابی رابطه ای به عنوان یک تغییر شکل اساسی در زمینه بازاریابی یاد شده است که نیازمند تئوری و زبان جدیدی می باشد. بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از شرکت خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب نمایند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایت مندی فراوان در مشتری ایجاد کرده و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار داده تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود (Ndubisi, 2012).با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن در ابعاد نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های شرکت درآمده است؛ به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها درگرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود می باشد. یکی از دغدغه های اصلی برای هر شرکتی در استفاده از تاکتیک های بازاریابی برای افزایش فروش و ارتباط درازمدت با مشتری، بررسی تأثیر این تاکتیک ها بر رفتار مصرف کننده می باشد. امروزه شرکت هایی با عملکرد برتر در صنایع مختلف در حال حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداری آنها می باشند، زیرا اغلب بازارها در مرحله بلوغ خود قرار دارند، رقابت در حال افزایش و هزینه های جذب مشتریان به شدت افزایش یافته است (Lin & Lu, 2010). حفظ مشتری و جلب وفاداری آن برای ادامه کسب و کار امری حیاتی تلقی می شود. کسب و کارها امروزه برای جلوگیری از گرایش یافتن مشتری به سمت رقبا بیش از هر زمانی می بایست در پی درک خواسته و نیازهای مشتریان باشند، تا بهتر بتوانند نیازهای آنها را برآورده کنند و روابط بلندمدت تجاری با آنها برقرار نمایند. لذا هر رویکردی که بهتر بتواند این مسائل را محقق گرداند بیشتر مورد توجه خواهد بود. بازاریابی رابطه مند به عنوانی رویکردی جدید در تحقیق و عمل ثابت کرده که یکی از موفق ترین رویکردها می باشد. همچنین اثبات مزایای متفاوتی که بازاریابی رابطه مند برای سازمان ها به بار آورده، موجب گرایش بی سابقه به این رویکرد شده است. به طور نمونه در تحقیقی محققان به این نتیجه دست یافتند که سازمان ها می توانند تقریباً با حفظ 5 درصد از مشتریان خود، سود خود را به میزان 100 درصد افزایش دهند (Iglesias et al, 2011).از سویی، ایران از جمله کشورهایی است که اساس اقتصاد آن بر درآمد نفت و مشتقات حاصل از آن بنا شده است. ارتباط حجم و ارزش صادرات نفت و فرآورده های آن و رشد اقتصادی به منزله افزایش ظرفیت های اقتصادی یکی از موضوعات مهم و قابل توجه برای مراکز تحقیقاتی و برنامه ریزی است (اقبالی و همکاران، 1382). به منظور رشد و افزایش قیمت صادرات نفتی و مشتقات آن باید شرکت های فعال در صادرات نفت و مشتقاتش حضور گسترده ای در بازارهای جهانی داشته و با مشتریان خود ارتباطی بلندمدت برقرار کنند. یکی از مشتقات نفتی که ایران در زمینه صادرات آن به سایر کشورها تجربه ای چندین ساله دارد قیر است که می توان با حفظ روابط بلندمدت با مشتریان آن و توسعه صادراتش سود سرشاری را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم (هاشمی، 1389). تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مند یکی از گسترده ترین مفاهیمی است که می توان آن را از تمام دیدگاههای بازاریابی که روی رابطه مندی بحث می کند، نتیجه گرفت. اساس و پایه این شاخه بازاریابی که رابطه تنگاتنگی هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتاً بزرگ بیرون آمده است (صادقی و همکاران، 1388). مشتریان و طرف های معامله در دو دهه گذشته در زمینه بازاریابی پیشرفت چشمگیری داشته و ظهور نگرش های بازاریابی رابطه مند سبب پدیدآمدن تغییرات قابل ملاحظه ای در روش بازاریابی شده که چشمگیر و قابل اجرا می باشند. پایه های اصلی جهان بینی بازاریابی رابطه مند بر مفهومی قرار دارد که اولین بار توسط لئونارد بری  با عنوان نظریه ساختار رابطه ها مطرح شد و توسط دیگر صاحبنظران گسترش یافت. بازاریابی رابطه مند مرهون تلاش های کریستوفر ، پاینی و بالانتین  است که در گسترش قلمرو و حوزه مبانی تئوریک آن کوشش چشم گیری داشتند. دیدگاه آنها مبنی بر نکات ذیل است: تأکید بر ارتباط بین مشتریان و عرضه کنندگان که ایجاد رابطه را به جای معامله مورد توجه قرار می-دهد. دیدگاه بازاریابی رابطه مند به توسعه و تقویت رابطه قوی با مشتریان و عرضه کنندگان، بازارهای حاصل از مشتریان توصیه شده، بازارهای حاصل از تأثیر افرا با نفوذ و بازارهای جذب نیروی انسانی داخلی که درون سازمان است معطوف می باشد. کیفیت، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی، هر چند که غالباً به طور مجزا مدیریت می شوند ارتباط نزدیکی با هم دارند دیدگاه بازاریابی رابطه مند بین این دو عنصر انسجام و یکپارچگی برقرار می کند (Kasabov, 2007).تعاریف مختلفی توسط محققان و تئوری پردازان برای بیان معنی و مفهوم بازاریابی رابطه مند مطرح شده است که در ادامه برخی از پرکاربردترین آنها ذکر خواهد شد. تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی رابطه ای: بازاریابی رابطه ای، بازاریابی با هدف آگاهانه برای توسعه و اداره روابط بلندمدت و قابل اعتماد با مشتری ها، عرضه کنندگان و توزیع کنندگان و سایر عوامل موجود در محیط بازاریابی است (Izquierdo et al, 2005). بازاریابی رابطه ای یک ایده اساسی و پایه ای است که هدف مدیران بازاریابی در آن توسعه اراتباطات بلندمدت با استفاده از یک ساختار مزایای چندگانه برای طرفین ارتباط می باشد. این مزایا از طریق اعمال همکاری طرفین به دست می آید.  بازاریابی رابطه مند عبارت است از استراتژی جذب، حفظ و تقویت روابط با مشتریان (رنجبران و براری، 1388). بازاریابی رابطه مند شامل تمام گام هایی است که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد (Patsioura et al, 2009). بازاریابی رابطه مند، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزش های جدید برای مشتریان است که در منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود. بازاریابی رابطه مند اشاره به تمام فعالیت های بازاریابی در راستای برپایی، توسعه و نگهداری مبادلاتی سودمند دارد (امینی و سهرابی، 1389).بازاریابی رابطه مند عبارت است از: شناسایی، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان و دیگر ذینفعان؛ به طوری که اهداف و منافع طرفین درگیر تأمین شود. از نظر پورتر  بازاریابی رابطه مند فرایندی است که به موجب آن خریدار و ارائه کننده، روابط مؤثر، کارا، اخلاقی، مشتاقانه و خویشاوندی را برقرار می کنند که این برای دو طرف منفعت دارد. بازاریابی رابطه مند، نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذابتر کردن هر چه بیشتر این رابطه با مشتریان است (باقری، 1390). بازاریابی رابطه مند فهم و مدیریت ارتباطات مشتریان و تأمین کنندگان می باشد. بازاریابی رابطه مند شناسایی، ایجاد و نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و دینفعان است که این امر از طریق ایجاد اعتماد و در نتیجه عمل به تعهدات محقق می شود (Cobbs, 2011).قسمتهایی از پیشینه تحقیق: در تحقیقی دیگر که در بخش شرکت های خدماتی تایوان انجام شده بود، محققان به بررسی پیامدهای رفتاری در محیط سازمانی و عوامل بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری پرداختند. در این تحقیق محققان دریافتند که سه محدودیت ساختاری، اجتماعی و مالی بر ادارک ارتباطات تأثیر گذاشته و بدنبال آن رضایت مشتری ایجاد می گردد. مشتری راضی به شرکت موردنظر که خدمات خود را از آن دریافت کرده اعتماد نموده و نسبت به آن متعهد می شود و در نهایت برای آن شرکت به مشتری وفادار تبدیل می گردد. البته ایشان همچنین دریافتند که تمامی این فرایند تحت تأثیر دوره ارتباط قرار دارد. یعنی هر چقدر طول دوره ارتباطی زیادتر باشد وفاداری مشتری پایدارتر خواهد بود (Liang &  Wang, 2007) این فرایند در شکل زیر به تصویر کشیده شده است.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند  (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1- مقدمه    2-2- بازاریابی    2-2-1- تعاریف و مفاهیم بازاریابی    2-2-2- انواع بازاریابی    2-2-2-1- مفهوم بازاریابی معامله‌‌ای    2-3- بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-1- تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-2- ضرورت توجه به بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-3- اهداف بازاریابی رابطه مند    2-3-4- عوامل مؤثر در رشد بازاریابی رابطه‌‌ای    2-3-5- ملزومات بازاریابی رابطه مند    2-3-6- انواع بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-7- مزایای بازاریابی رابطه مند    2-3-8- عوامل بازاریابی رابطه مند    2-3-9- ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-10- راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند    2-3-10-1- مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-11- بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی    2-3-12- مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-12-1- مدل بازارهای ششگانه    2-3-12-2- مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمانهای صنعتی    2-3-12-3- مدل بازاریابی رابطه‌‌مند مورگان و هانت    2-3-12-4- مدل جامع بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-12-5- مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه ای کاتلر    2-3-12-6- مدل اجزای بازاریابی رابطه مند هاو    2-3-12-7- مدل زنجیره مدیریت روابط بازاریابی رابطه‌‌مند تزکاس و سارن    2-3-12-8- مدل بازاریابی رابطه‌‌مند صمدی    پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند تعاری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت پکیج مکانیک خاک

    پاورپوینت پکیج مکانیک خاک دانلود پاورپوینت پکیج مکانیک خاک دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پکیج بررسی مکانیک خاک(شامل 11 فایل فارسی و لاتین )،در حجم مجموعا455 اسلاید قابل ویرایش. در این فایل 11 فایل فارسی…

  • بررسی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات بر عملکرد مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان

    بررسی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات بر عملکرد مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان برچسب ها: فناروی اطلاعات سیستم های اطلاعاتی عملکرد مدیریت منابع انسانی عملکرد سازمان بررسی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات بر عملکرد مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانپایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه یکی…

  • پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس چهارم(فارسی اول دبستان)

    پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس چهارم(فارسی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت آموزش نشانه ها درس چهارم(فارسی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس چهارم(فارسی اول دبستان) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2…

  • بررسی تاثیر دوره های آموزشی بر سطح توانایی کارکنان شرکت آب و خاک

    بررسی تاثیر دوره های آموزشی بر سطح توانایی کارکنان شرکت آب و خاک برچسب ها: آموزش سازمانی اثربخشی آموزشی توانمندسازیپایان نامه بررسی تاثیر دوره های آموزشی بر سطح توانایی کارکنان شرکت آب و خاکپروژه بررسی تاثیر دوره های آموزشی بر…

  • پاورپوینت آشنایی با تجهیزات نجات

    پاورپوینت آشنایی با تجهیزات نجات دانلود پاورپوینت آشنایی با تجهیزات نجات دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با تجهیزات نجات ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش . بخشی از متن: ست هیدرولیک…

  • بررسي رابطه بین جریان وجوه نقد، اقلام تعهدی جاری و غیر جاری با ارزش بازار شرکتها

    بررسي رابطه بین جریان وجوه نقد، اقلام تعهدی جاری و غیر جاری با ارزش بازار شرکتها برچسب ها: بررسي رابطه بین جریان وجوه نقد اقلام تعهدی جاری و غیر جاری با ارزش بازار شرکتهامقاله جریان وجوه نقدتحقیق تعهدی جاری و…

  • پاورپوینت زندگی ما و گردش زمین 1

    پاورپوینت زندگی ما و گردش زمین 1 برچسب ها: پاورپوینت زندگی ما و گردش زمینشب و روز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت زندگی ما و گردش زمین 1 دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • مبانی نظری عملکرد شناختی

    مبانی نظری عملکرد شناختی دانلود مبانی نظری عملکرد شناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد شناختی مقدمه ابعاد عملکرد شناختی هوش حافظه حافظهی کوتاه مدت یا حافظهی فعال حافظهی درازمدت 1 ) حافظهی…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته کامپیوتر،بررسي مهندسي نرم افزار

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته کامپیوتر،بررسي مهندسي نرم افزار برچسب ها: گزارش کاراموزي مهندسي نرم افزار کاراموزي مهندسي نرم افزار کارورزي مهندسي نرم افزار دانلود گزارش کارآموزي مهندسي نرم افزار مهندسي نرم افزار مهندسي نرم افزار رفتن به سایت اصلی…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مجموعه ورزشی هنرهای رزمی همراه با نقشه های معماری،رندرهایی از طرح

    پاورپوینت تحلیل سایت و روند شکل گیری طرح مجموعه ورزشی,رساله معماري طراحی مجموعه ورزشی هنرهای رزمی همراه با نقشه های معماری,رندرهایی از مجموعه ورزشی هنرهای رزمی,مطالعات معماري طراحی مجموعه ورزشی هنرهای رز,نقشه های معماری مجموعه ورزشی هنرهای رزمی دانلود فایل…

  • دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)

    پرسشنامه مه,پرسشنامه مهارت ارتباطی کوئین دام,پرسشنامه مهارت های ارتباطی جرابک,پرسشنامه مهارت های ارتباطی کودکان,دانلود رایگان پرسشنامه مهارتهای ارتباطی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیمان شکنی زناشویی(فصل دوم)

    ادبيات نظري رابطه زناشویی,پيشينه پژوهش پیمان شکنی,پيشينه تحقيق پیمان شکنی زناشویی,پيشينه نظري خیانت,چارچوب نظري عهدشکنی,دانلود مباني نظري پیمان شکنی زناشویی,فصل دوم عهدشکنی زناشویی,مباني نظري خیانت زناشویی,مباني نظري و پيشينه پژوهش پیمان شکنی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • بررسی و مقایسه اختلالات خلقی بین دانشجویان

    اختلال خلقی,پایان نامه بررسی و مقایسه اختلالات خلقی بین دانشجویان,پروژه بررسی و مقایسه اختلالات خلقی بین دانشجویان,مقاله بررسی و مقایسه اختلالات خلقی بین دانشجویان دانلود فایل اصلی بررسی و مقایسه اختلالات خلقی بین دانشجویان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی برای مسیریابی پایدار مبتنی بر مکان در

    ad hoc,دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه,دانلود مقاله کمینه سازی,کمینه سازی,کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی برای مسیریابی پایدار مبتنی بر مکان در شبکه های موبایل ad hoc,مسیر یابی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم حسابداری مدیریت و سرمایه فکری سازمانها (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم حسابداری مدیریت و سرمایه فکری سازمانها,پيشينه پژوهش مدلهای سرمایه فکری,پيشينه تحقيق حسابداری مدیریت و سرمایه فکری,چارچوب نظري اهمیت,فصل دوم پايان نامه ارشد ویژگیهای سرمایه فکری,مباني نظري پیدایش حسابداری مدیریت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • شناخت عوامل تاثیرگذار براي کسب مقام مديريت، مديران واحدهاي آموزشي

    مدیران واحدهای آموزشی دانلود فایل اصلی شناخت عوامل تاثیرگذار براي کسب مقام مديريت، مديران واحدهاي آموزشي از سایت دانلود فایل تحقیق شناخت عوامل   تاثیرگذار براي کسب مقام مديريت، مديران واحدهاي آموزشي در حجم 152 صفحه و در قالب word و…

  • شرکتهای تامین سرمایه

    شرکتهای تامین سرمایه برچسب ها: تامین سرمایه رفتن به سایت اصلی شرکتهای تامین سرمایه دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت مالی (کارشناسی ارشد) با موضوع شرکتهای تامین سرمایه، در حجم 159 اسلاید،…

  • دانلود مقاله بررسی نگرانیهای امنیتی و دلایل عدم پذیرش رایانشابری در محیطهای کسبوکار

    امنیتی,بررسی,پذیرش,دانلود,دلایل,رایانشابری,عدم,کسبوکار,محیطهای,مقاله,نگرانیهای دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی نگرانیهای امنیتی و دلایل عدم پذیرش رایانشابری در محیطهای کسبوکار از سایت دانلود فایل چکیده رایانشابری به معنای ارائه خدمات رایانشی از قبل مهیا شده است که بدون نیاز به دانش از فناوریهای…

  • ادبیات نظری تحقیق تغییرات در کتب درسی ابتدایی، نگرش معلمان نسبت به تغییر کتب درسی

    ادبیات نظری تحقیق تغییرات در کتب درسی ابتدایی، نگرش معلمان نسبت به تغییر کتب درسی دانلود ادبیات نظری تحقیق تغییرات در کتب درسی ابتدایی، نگرش معلمان نسبت به تغییر کتب درسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • آشنایی با فرانک لويد رايت

    آشنایی با فرانک لويد رايت دانلود آشنایی با فرانک لويد رايت دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با فرانک لويد رايت فرانک لويد رايتFrank Lloyd Wright 8 ژوئن 1867 : تولد در ريچلند ، ويسکانسن9 آوريل…

  • پاورپوینت جزوه مبانی علم رایانه

    پاورپوینت جزوه مبانی علم رایانه برچسب ها: کتاب مبانی علم رایانه pdfجزوه مبانی کامپیوترجزوه مبانی کامپیوتر سوم دبیرستاندانلود کتاب کار مبانی کامپیوتر سوم دبیرستانجزوه مبانی کامپیوتر دانشگاه شریفجزوه مبانی کامپیوتر وبرنامه نویسی مقدماتیمبانی کامپیوتر و برنامه نویسی مقدماتیمبانی کامپیوتر رفتن…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآیند خلاقیت

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآیند خلاقیت دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآیند خلاقیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند خلاقیت « ادبيات تحقيق » « فرآيند خلاقيت…

  • پاورپوینت شبهه شناسي

    پاورپوینت شبهه شناسي برچسب ها: شبهه شناسيشرايط پاسخگويي به شبههروشهاي پاسخگويي به شبهاتگونه شناسي شبهاتمعناي اصطلاحي تقيهاقسام تقيه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شبهه شناسي دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع شبهه…

  • پاورپوینت انرژی خورشید در معماری پایدار

    پاورپوینت انرژی خورشید در معماری پایدار دانلود پاورپوینت انرژی خورشید در معماری پایدار دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی استفاده از انرژی خورشید، راهبرد موثر معماری پایدار در ایران،در حجم 40 اسلاید قابل…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری در کودکان…

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته روانشناسی

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته روانشناسی دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته روانشناسی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته روانشناسی قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و نظريه های عدالت سازماني (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و نظريه های عدالت سازماني (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و نظريه های عدالت سازماني (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادبیات…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تاریخچه و ابعاد سایستگی و شایستگی محوری

    پيشينه پژوهش مفهوم شایستگی‌محوری,پيشينه تحقيق شایستگی‌محوری و شایستگی‌های شخصی,دانلود مباني نظري تاریخچه شایستگی,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد,مباني نظري اهمیت شایستگی‌محوری,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تاریخچه و ابعاد سایستگی و شایستگی محوری دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و…

  • پاور پوینت آمار ایدز

    پاور پوینت آمار ایدز برچسب ها: آمار ایدز انتقال تماس جنسی رفتن به سایت اصلی پاور پوینت آمار ایدز دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل پاور پوینت آمار ایدز فهرست مطالب :داده هاجدول فراوانينمودار مستطيلينمودار ميله اينمودار چمبر…

  • پاورپوینت رنگ سبز و خنثی و قهوه ای در دکوراسیون داخلی

    پاورپوینت رنگ سبز و خنثی و قهوه ای در دکوراسیون داخلی دانلود پاورپوینت رنگ سبز و خنثی و قهوه ای در دکوراسیون داخلی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت رنگ سبز و خنثی و…

  • دانلود طرح توجیهی تولید پلاستوفوم

    پروژه کارافرینی فوم پلی استایرن,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پلاستوفوم,دانلود طرح توجیهی تولید پلاستوفوم,طرح توجیهی توليد بلوک سقفی فوم پلی استايرن,طرح توجیهی روش تولید یونولیت,طرح کارافرینی تولید فوم سقفی,طرح کسب و کار تولید پلاستوفوم,کاراف دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی…

  • پاورپوینت تکنیک های آزمایش نرم افزار

    پاورپوینت تکنیک های آزمایش نرم افزار برچسب ها: ابزار تست نرم افزاراستانداردهای تست نرم افزارمعرفی ابزارهای تست نرم افزارکتاب تست نرم افزارتست کارایی نرم افزارپروژه تست نرم افزارآزمایشگاه تست نرم افزارتست واحد نرم افزار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تکنیک…

  • پیشینه و مبانی نظری موانع رشد بانکداری اسلامی

    پیشینه و مبانی نظری موانع رشد بانکداری اسلامی دانلود پیشینه و مبانی نظری موانع رشد بانکداری اسلامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 16 1 - 2 بانک 17 2 - 2 نقش…