چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • فایل پاورپوینت پانلهای سه بعدی(3D PANEL)

    فایل پاورپوینت پانلهای سه بعدی(3D PANEL) برچسب ها: دانلود پاورپوینت پانلهای سه بعدیپانلهای سه بعدیپاورپوینت آشنایی با پانلهای سه بعدی3D PANELخواص پانلهای سه بعدیپاورپوینت پانل سه بعدیمعرفی پانلهای سه بعدیپاورپوینت پانلهای سه بعدیپاورپوینت 3D PANEL رفتن به سایت اصلی فایل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نکات کاربردی جهت رفع آلودگی های محیط

    دانلود پاورپوینت با موضوع نکات کاربردی جهت رفع آلودگی های محیط برچسب ها: راه های درمان آلودگی هواکاهش آلودگی محیط زیستانشاء در مورد آلاینده های زیست محیطیروش های کنترل آلودگی هواراه های جلوگیری از آلودگی خاکچند پیشنهاد برای رفع آلودگی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم طرحواره درمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری طرحواره درمانی pdf,پیشینه تحقیق طرحواره درمانی چیست,دانلود مباني نظري انواع طرحواره ها,دانلود مبانی نظری معنی طرحواره در روانشناسی,سوابق تحقیق تکنیک های طرحواره درمانی,مباني نظري طرحواره چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درمانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • ادبیات نظری تحقیق سکوت در آثار سعدی

    ادبیات نظری تحقیق سکوت در آثار سعدی دانلود ادبیات نظری تحقیق سکوت در آثار سعدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - منزلت وجايگاه سكوت وخاموشي در آثار سعدي آثار سعدي چه منظوم و…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی کانون پرورش فکری کودکان

    پایان نامه معماري کانون پرورش فکری کودکان,دانلود پایان نامه معماري طراحی کانون پرورش فکری کودکان,رساله معماري طراحی کانون پرورش فکری کودکان,ظوابط و استانداردهای طراحی کانون پرورش فکری کودکان,کاملترین,مطالعات معماري طراحی کانون پرورش فکری کودکان دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله…

  • بررسی عملکرد و رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس هفت شاخص مختلف

    بررسی عملکرد و رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس هفت شاخص مختلف برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری مدل های تعدیل شده از بابت ریسکبررسی ریسک نامطلوب مدل…

  • معماری در اقلیمهای مختلف

    معماری در اقلیمهای مختلف دانلود معماری در اقلیمهای مختلف دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل معماری در اقلیمهای مختلف فهرست مقدمهمفاهيم اقليم و محيط زيستتعريف پايدارىمصرف سوخت در ساختماﻧﻬاى کشورمعمارى پايدار (معمارى همسان با محيط)نمونه هايى از…

  • بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایران

    بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایران برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایراندانلود پروژه بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایرانمبانی نظری بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایران رفتن به سایت اصلی بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید ظروف سفالی

    پروژه کارافرینی ظروف سفالی,خط تولید ظروف سفالی,دانلود طرح توجیهی ظروف سفالی,طرح توجیهی بسته بندی سفال,طرح توجیهی تولید ظروف سفالی,ﻃﺮح ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻇﺮوف ﭼﯿﻨﯽ,طرح ظروف سفالی,طرح کارافرینی ساخت ظروف سفالی,طرح کسب و کار ظرف سفالی دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم وعوامل موثر در عملکرد تحصیلی (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش عملکرد تحصیلی,پيشينه تحقيق عملکرد تحصیلی,پيشينه نظري عملکرد تحصیلی,چارچوب نظري عملکرد تحصیلی,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم,فصل دوم پايان نامه ارشد عملکرد تحصیلی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم وعوامل موثر در عملکرد تحصیلی (فصل…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بیمه ،بازار یابی آن و انواع بیمه

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بیمه ،بازار یابی آن و انواع بیمه دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بیمه ،بازار یابی آن و انواع بیمه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بیمه…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جامع رباتيك

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جامع رباتيك برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي جامع رباتيك کاراموزي بررسي جامع رباتيك کارورزي بررسي جامع رباتيك دانلود گزارش کارآموزي بررسي جامع رباتيك بررسي جامع رباتيك رباتيك رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم توسعه روستایی(فصل دوم)

    pdf,ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کارآفرینی (فصل دوم),پيشينه پژوهش شاخص های توسعه روستایی,پيشينه تحقيق ضرورت توسعه روستایی,چارچوب نظري توسعه روستایی در ایران,فصل دوم پايان نامه ارشد مقاله توسعه روستایی,مباني نظري توسعه روستایی دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق…

  • پاورپوینت برج های فلزی

    پاورپوینت برج های فلزی دانلود پاورپوینت برج های فلزی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه برج های فلزی، در حجم 30 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: در این…

  • پاورپوینت تربيت اسلامى (روش پاداش و تنبيه)

    پاورپوینت تربيت اسلامى (روش پاداش و تنبيه) برچسب ها: اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلامتعریف تعلیم و تربیت اسلامیتربیت از منظر قرآن و حدیثارکان تربیت اسلامیتربیت اسلامی فرزنداناصول تربیت فرزند از دیدگاه اسلامتربیت اجتماعی از دیدگاه اسلامتربیت از نظر…

  • پیشینه ومبانی نظری کنترل عواطف

    پیشینه ومبانی نظری کنترل عواطف دانلود پیشینه ومبانی نظری کنترل عواطف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مباني نظري کنترل عواطف فهرست مطالب : تعریف عواطف 2 - 2 - 2 - ويژگى هاى…

  • مبانی نظری نشاط اجتماعی (فصل دوم)

    ادبیات نظری نشاط اجتماعی (فصل دوم),پیشینه پژوهش تعاریف شادی و نشاط اجتماعی,پیشینه تحقیق شاد زیستن چیست؟,چارچوب نظری مشت,دانلود مبانی نظری نشاط اجتماعی (فصل دوم),فصل دوم پایان نامه صفات مرتبط با شادمانی,مبانی نظری تاثیرات شادی بر روابط اجتماعی دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله با استرس و اختلالات اضطرابی (فصل دوم پایان نامه)

    دانلود مباني نظري مقابله با استرس,فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه,مباني نظري راهبردهای مقابله با استرس,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) نظریه ها طلاق,مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله با استرس و اختلالات اضطرابی (فصل دوم پایان نامه)…

  • پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE)

    پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE) دانلود پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • پاورپوینت هورمون رشد

    پاورپوینت هورمون رشد دانلود پاورپوینت هورمون رشد دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع هورمون رشد؛ در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: هورمون رشد یک هورمون…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد اجرایی مغز

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد اجرایی مغز دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد اجرایی مغز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه روانشناسی درباره عملکرد اجرایی مغز عملکرد اجرایی اکثر پژوهشگران پذیرفته‌اند که…

  • پاورپوینت معماری معاصر غرب(فرانک گری)

    پاورپوینت معماری معاصر غرب(فرانک گری) دانلود پاورپوینت معماری معاصر غرب(فرانک گری) دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری معاصر غرب(فرانک گری)،در حجم 43اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: در کارهای…

  • پیشینه و مبانی نظری مهارت های مدیریتی

    پیشینه و مبانی نظری مهارت های مدیریتی دانلود پیشینه و مبانی نظری مهارت های مدیریتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مفهوم شناسی مهارت های مدیریتی مهارت در فرهنگ دهخدا به معني…

  • پیشینه ومبانی نظری مشتری گرایی

    پیشینه ومبانی نظری مشتری گرایی دانلود پیشینه ومبانی نظری مشتری گرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشتریگرایی فهرست مطالب : مقدمه 2 - 2 - 3 - 2 بیان مسأله 2 - 2…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتبار 2 - 3 - 1 - 2 متغیر اعتماد پیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و عملکرد سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و عملکرد سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و عملکرد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 11 2 - 1…

  • فایل پاورپوینت مطالعه و بررسی معماری شهرستان کندوان

    فایل پاورپوینت مطالعه و بررسی معماری شهرستان کندوان برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی معماری روستای کندوانپاورپوینت روستای کندوانپروژه روستامطالعه روستای کندوانمعماری روستای کندواندانلود پاورپوینت معماریآشنایی با روستای کندوانروستاکندوان رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت مطالعه و بررسی معماری شهرستان کندوان…

  • بررسی تأثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان

    بررسی تأثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان برچسب ها: تعهد مسئولیت اجتماعی مسئولیت قانونی مسئولیت اخلاقی مسئولیت اقتصادی مسئولیت ملی پایان نامه بررسی تأثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمانمبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی تأثیر تعهد کارکنان بر…

  • بررسی عوامل اجتماعی موثر بر بازگشت زنان به اعتیاد

    بررسی عوامل اجتماعی موثر بر بازگشت زنان به اعتیاد برچسب ها: پایان نامه اعتیادتحقیق بازگشت به اعتیاد اعتیاد در بین زنانتحقیق عوامل اجتماعیبررسی عوامل اجتماعی موثر بر بازگشت زنان به اعتیادتاریخچه مواد مخدر در ایراننظریه فشار آگینونظریه همنشینی افتراقی رفتن…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش…

  • رابطه بين سلامت رواني مديران و رضايتمندی شغلي معلمان

    پایان نامه رابطه بين سلامت رواني مديران و رضايتمندی شغلي معلمان,پروژه رابطه بين سلامت رواني مديران و رضايتمندی شغلي معلمان,رضایتمندی شغلی,سلامت روان دانلود فایل اصلی رابطه بين سلامت رواني مديران و رضايتمندی شغلي معلمان از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه…

  • پاورپوینت مدیریت ریسک

    پاورپوینت مدیریت ریسک دانلود پاورپوینت مدیریت ریسک دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک؛ در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: حوزه مدیریت ریسک…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظریه سرشت و منش

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظریه سرشت و منش دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظریه سرشت و منش دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرشت و منش شخصیت کلمه شخصیت معادل کلمه ی…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بزهکاری و جرم (فصل دوم)

    پيشينه تحقيق در پايان نامه بزهکاری جوانان,فصل دوم پايان نامه نظریه های بزهکاری و جرم,مباني نظري پايان نامه دیدگاه های بزهکاری کودکان,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بزهکاری وجرم (فصل دوم) مبانی نظری بزهکاری وجرم (فصل دوم),نمونه فصل دوم پايان نامه…

  • پاورپوینت مشکلات عضلانی اسکلتی

    پاورپوینت مشکلات عضلانی اسکلتی دانلود پاورپوینت مشکلات عضلانی اسکلتی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مشکلات عضلانی اسکلتی. این فایل در ارتباط با فوریتهای مشکلات عضلانی اسکلتی می باشد، در حجم 22 اسلاید قابل…