چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پروژه کارورزی سازمان بهزیستی

    بهزیستی,کارورزی دانلود فایل اصلی پروژه کارورزی سازمان بهزیستی از سایت دانلود فایل پروژه کارورزی سازمان بهزیستی در حجم 28 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:  عنوان صفحه مقدمه 1 اهداف سازمان بهزیستی در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع انتخاب رشته تحصیلی،دانشگاهی و شغل بر اساس هوش

    دانلود پاورپوینت با موضوع انتخاب رشته تحصیلی،دانشگاهی و شغل بر اساس هوش برچسب ها: انتخاب رشته بر اساس شخصیتتست روانشناسی انتخاب شغلشغل مناسب هوش درون فردیراهنمای گام به گام انتخاب شغل و رشته تحصیلیتست شخصیت شناسی انتخاب رشتهتست استعداد شغلیانتخاب…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني

    پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت سازماني تاريخچه سلامت سازماني اصطلاح " سلامت سازماني " نخستين بار در سال 1969…

  • پاورپوینت مکمل های غذایی و دوپینگ

    پاورپوینت مکمل های غذایی و دوپینگ برچسب ها: انواع مکمل های غذاییعوارض مکمل های بدنسازیعوارض مصرف مکمل هاعوارض مکمل های خانگیفواید مکمل های بدنسازیمکمل ها و مواد انرژی زاعوارض مکمل کربوهیدراتعوارض مکمل ها و مواد انرژی زا رفتن به سایت…

  • پاورپوینت طراحی لرزه‌ای و اجرای دیوار محوطه

    پاورپوینت طراحی لرزه‌ای و اجرای دیوار محوطه برچسب ها: فونداسیون دیوار محوطهشناژ دیوار حیاطجزئیات دیوار کشی محوطهدیتیل دیوار آجری محوطهفاصله درز انقطاع در دیوار محوطهاجرای دیوار محوطه با بلوک سیمانیدیوار محوطه آجریپی دیوار بلوکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طراحی…

  • پیش نیازهای مديريت و رهبري نيروي انساني

    رهبری,مدیریت,نیروی انسانی دانلود فایل اصلی پیش نیازهای مديريت و رهبري نيروي انساني از سایت دانلود فایل تحقیق پیش نیازهای مديريت و رهبري نيروي انساني در 56 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و در 5 فصل کامل و…

  • پاورپوینت نقشه راه کارگروه سازماندهی مد و لباس

    پاورپوینت نقشه راه کارگروه سازماندهی مد و لباس برچسب ها: پاورپوینت نقشه راه کارگروه سازماندهی مد و لباسیک مدل نوین جهانی عملیاتی سازی استراتژیاستراتژیهای بخشی مربوط به فرایندهای انجام کاراستراتژیهای فرآیند برنامه ریزی کلاناستراتژیهای فرآیند بازرگانی و تبلیغاتاستراتژیهای فرآیند مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازدارندگی رفتاری(BIS)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازدارندگی رفتاری(BIS) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازدارندگی رفتاری(BIS) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : بازدارندگی رفتاری ( BIS ) 2 - 2 سیستم های…

  • ادبیات نظری تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری چرم و چرم سازی و محصولات چرمی,پیشینه نظری چرم و چرم سازی و محصولات چرمی,تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی,فصل دوم پایان نامه چرم و چرم سازی و محصولات چرمی,مبانی نظری چرم و چرم سازی و…

  • پاورپوینت سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار

    پاورپوینت سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار برچسب ها: واحد کنترل مرکزیوظیفه پمپ سوختسیستم سوخت فشار بالاانژکتور قابل تطبیق محدود کننده جریان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار دسته بندي : تمیرات خودرو…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید الکل خرما

    پروژه کارافرینی تولید الکل,تولید الکل خرما,تولید الکل خرمالو,دانلود طرح کارافرینی تولیدالکل خرما,روش تولید الکل از خرما,طرح توجیهی تولید,طرح توجیهی تولید الکل خرما,طرح توجیهی خواص الکل,طرح کسب و کار تولید الکل خرما خوراکی,کارخانه تولید الکل دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پیشینه پژوهش اختلالات نارساخوانی (فصل دوم)

    اختلالات,پژوهش,پیشینه,دوم,فصل,نارساخوانی دانلود فایل اصلی پیشینه پژوهش اختلالات نارساخوانی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات نارساخوانی  (فصل دوم) در 27 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغييرات بازده سهام مفهوم بازده و انواع بازده سهام

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغييرات بازده سهام مفهوم بازده و انواع بازده سهام دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغييرات بازده سهام مفهوم بازده و انواع بازده سهام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری و پیشینه کیفیت زیست محیطی نواحی روستایی

    مبانی نظری و پیشینه کیفیت زیست محیطی نواحی روستایی دانلود مبانی نظری و پیشینه کیفیت زیست محیطی نواحی روستایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ضرورت اهمیت و توجه به محیط…

  • پیشینه و مبانی نظری عوامل تأثیرگذار بر انتخاب سهام توسط سرمایه گذاران

    پیشینه و مبانی نظری عوامل تأثیرگذار بر انتخاب سهام توسط سرمایه گذاران دانلود پیشینه و مبانی نظری عوامل تأثیرگذار بر انتخاب سهام توسط سرمایه گذاران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عوامل تأثیرگذار بر…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سقط جنين قانوني

    دانلود پاورپوینت با موضوع سقط جنين قانوني برچسب ها: سقط جنین تا چند ماهگی قانونی استمراکز سقط جنین قانونی در تهرانهزینه سقط جنین قانونیدکتر زنان سقط جنینتشخیص سقط جنین توسط پزشکی قانونیآدرس مراکز سقط جنینقانون سقط جنین در ایرانموارد سقط…

  • نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در توسعه کارآفرینی

    نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در توسعه کارآفرینی برچسب ها: کارآفرین کارآفرینی خلاقیت نوآوری آموزش کارآفرینی مهارت هاي كارآفريني سازمان آموزش آموزش فني و حرفه‌اي توسعه اقتصادی کسب و کار رفتن به سایت اصلی نقش آموزشهای فنی و حرفه…

  • ادبیات نظری تحقیق جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در میان برخی هنجارهای حقوق بین الملل

    ادبیات نظری تحقیق جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در میان برخی هنجارهای حقوق بین الملل دانلود ادبیات نظری تحقیق جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در میان برخی هنجارهای حقوق بین الملل دسته بندي : روانشناسی و…

  • دانلود مقاله معماری دیجیتال و تاثیر آن در خلق فضای موزه ها

    تاثیر معماری دیجیتال در فضای موزه ها,دانلود مقاله معماری دیجیتال و تاثیر آن در خلق فضای موزه ها,معماری دیجیتال,معماری دیجیتال pdf,معماری دیجیتال در ایران,معماری دیجیتال در موزه ها,مقاله در مورد معماری دیجیتال دانلود فایل اصلی دانلود مقاله معماری دیجیتال و…

  • بررسي آموزش خانواده به شيوه شناختي - رفتاري بر رضايتمندي زناشويي والدين دانش آموزان

    بررسي آموزش خانواده به شيوه شناختي - رفتاري بر رضايتمندي زناشويي والدين دانش آموزان برچسب ها: بررسي آموزش خانواده به شيوه شناختي رفتاري بر رضايتمندي زناشويي والدين دانش آموزانتحقیق آموزش خانواده به شيوه شناختيمبانی نظری رضایتمندی زناشوییتحقیق بررسی رضایتمندی والدین…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع ساواك

    دانلود پاورپوینت با موضوع ساواك برچسب ها: ساختمان ساواکآرش ساواکشکنجه ساواک زنانساواک چیستعکس شکنجه گران ساواکساختمان مرکزی ساواکجنایات ساواکساواکی های معروف رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع ساواك دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت کندانسور

    پاورپوینت کندانسور دانلود پاورپوینت کندانسور دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با کندانسور،در حجم 36 اسلاید عمدتا تصویر. در این فایل به آشنایی با کندانسورها (CONDENSER)پرداخته شده است. فهرست مطالب: REBOILER COOLER…

  • دانلود مبانی و پیشینه نظری هویت و نحوه شکل گیری آن (فصل دوم پایان نامه)

    بحران هویت اریکسون,پیشینه تحقیق نحوه شکل گیری هویت,تاثیر هویت بر سبک زندگی,دانلود مبانی و پیشینه نظری هویت و نحوه شکل گیری آن (فصل دوم پایان نامه),مبانی نظری هویت یابی,نظریه هویت اریکسون,نظریه هویت جیمز مارسیا,هویت یابی چیست,هویت‌ یابی‌ و مها دانلود…

  • بررسی عوامل مرتبط با کسورات بیمه خدمات درماني در بیمارستان های دولتی

    بررسی عوامل مرتبط با کسورات بیمه خدمات درماني در بیمارستان های دولتی برچسب ها: کسورات بیمه ای بیمارستان پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با کسورات بیمه خدمات درماني در بیمارستان های دولتیپروژه بررسی عوامل مرتبط با کسورات بیمه خدمات درماني…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش هیجان کودکان عادی و خیابانی

    پیشینه و مبانی نظری هوش هیجان کودکان عادی و خیابانی دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش هیجان کودکان عادی و خیابانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجان کودکان…

  • پاورپوینت نوشتار علمی و فنی

    پاورپوینت نوشتار علمی و فنی برچسب ها: پاورپوینت نوشتار علمی و فنیویژگیهای زبانیویژگیهای کیفیعوامل منفی در ارائه نوشتاری علمیانواع نوشتار علمیگونه های رایج نوشتار دانشگاهیاجزاء و ساختار گزارش کارآموزی طرح صفحه پروژه دوره كارشناسي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نوشتار…

  • تحقیق بررسی تقریرهایی از وحدت وجود با توجه به اندیشه دینی عرفا

    پایان نامه بررسی تقریرهایی از وحدت وجود با توجه به اندیشه,پروژه بررسی تقریرهایی از وحدت وجود با توجه به اندیشه دینی عرفا,تحقیق بررسی تقریرهایی از وحدت وجود با توجه به اندیشه دینی عرفا,مقاله بررسی تقریرهایی از وحدت وجود با توجه…

  • تحقیق رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه های مخلوط

    تحقیق رشته شبکه,دانلود تحقیق,دانلود تحقیق شبکه مخلوط,رای گیری الکترونیکی,شبکه های مخلوط,مبتنی بر شبکه های مخلوط دانلود فایل اصلی تحقیق رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه های مخلوط از سایت دانلود فایل عنوان تحقیق :   رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مقدمه‌ای بر نظام حسابهای ملیو برآورد تولید ناخالص شهری

    دانلود پاورپوینت با موضوع مقدمه‌ای بر نظام حسابهای ملیو برآورد تولید ناخالص شهری برچسب ها: آمار تولید ناخالص داخلی ایرانآمار تولید ناخالص داخلی ایران در سال 95داده های سری زمانی تولید ناخالص داخلی ایرانتولید ناخالص داخلی ایران در سال 96آمار…

  • پاورپوینت سوختگي ها

    پاورپوینت سوختگي ها برچسب ها: عفونت در سوختگیتعریف سوختگیپمادهای سوختگیشستشوی زخم سوختگیسوختگی چند درصد باعث مرگ میشودعلت خارش زخم سوختگیسوختگی درجه دو در کودکانآنتی بیوتیک خوراکی برای سوختگی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سوختگي ها دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع

    دانلود پاورپوینت با موضوع طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع برچسب ها: طلاقطلاق روانینابسامانینابسامانی های نظام اجتماعنابسامانی های نظام خانوادهابعاد طلاق علل وقوع طلاق طلاق روانی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع طلاق روانی و…

  • فایل پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنر کیاسما هلسینکی فنلاند

    فایل پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنر کیاسما هلسینکی فنلاند برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی موزه هنر کیاسماموزه هنر کیاسماپاورپوینت معماریموزه کیاسمانقد و بررسی موزه کیاسماپاورپوینت موزهتحلیل موزه کیاسماموزه کیاسما در هلسینکی فنلاندپاورپوینت موزه کیاسماآشنایی با موزه کیاسما رفتن به…

  • پاورپوینت روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک

    پاورپوینت روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک برچسب ها: روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیکجنبه های اجرایی دفع زباله های داروییانواع پسماندهاتجزيه تركيبات شيميايي روشهاي دفع فرآورده هاي دارويي و بيولوژ‍يك رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک دسته…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی سنگبری نرم بر (سنگ تراش خورده)

    پروژه کارافرینی سنگبری نرم بر,توجیه اقتصادی سنگبری نرم بر,دانلود پروژه سنگبری نرم بر,دانلود طرح توجیهی سنگبری نرم بر,دانلود کارآفرینی سنگبری نرم بر,سنگبری,طرح توجیه فنی سنگبری نرم بر,طرح سنگبری نرم بر,کارآفرینی سنگبری نرم بر,نرم بر دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پاورپوینت روباتهاي هوشمند

    پاورپوینت روباتهاي هوشمند برچسب ها: ربات هوشمند چیستهوشمند ترین ربات جهانخرید ربات هوشمندربات اسباب بازی هوشمندخرید ربات اسباب بازی هوشمندخرید ربات سگربات های اسباب بازیخرید ربات کنترلی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روباتهاي هوشمند دسته بندي : کامپیوتر و IT…