چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری برون سپاری

    مبانی نظری برون سپاری دانلود مبانی نظری برون سپاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل برون سپاری ۲ - ۲بیان مسئله ۲ - ۳پیشینه داخلی ۲ - ۴پیشینه خارجی ۲ - ۵بررسی تاثير برون‌سپاری…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم و پرخاشگری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم و پرخاشگری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم و پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم وپرخاشگری فصل دوم ( پيشينه و ادبيات تحقيق…

  • پاورپوینت بيماريهاي ناشي از عوامل فيزيكي

    پاورپوینت بيماريهاي ناشي از عوامل فيزيكي دانلود پاورپوینت بيماريهاي ناشي از عوامل فيزيكي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بيماريهاي ناشي از عوامل فيزيكي مقدمه علل توجه به شرائط فيزيكي محيط كارافزايش بازده كار؛جلوگيري…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه و نظریه ها وعوامل موثرساختار سرمایه (فصل دوم پایان نامه)

    دانلود ادبیات نظری تاریخچه ونظریه ها ساختار سرمایه (فصل دوم پایان ن,دانلود ادبیات نظری تاریخچه ونظریه ها وعوامل موثرساختار سرمایه (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه ونظریه ها وعوامل موثرساختار سرمایه (فصل دوم پایان نامه) دانلود…

  • مباني نظري مدل تلفيقي استراتژيهاي رقابتي و تجاري

    مباني نظري مدل تلفيقي استراتژيهاي رقابتي و تجاري دانلود مباني نظري مدل تلفيقي استراتژيهاي رقابتي و تجاري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مباني نظري مدل تلفيقي استراتژيهاي رقابتي و تجاري فهرست مطالب صفحه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه ازدواج،عوامل زناشویی و عشق ازدواج (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ازدواج,پیشینه پژوهش عشق ازدواج و عوامل زناشویی و ا,پیشینه تحقیق تاریخچه ازدواج,عوامل زناشویی و عشق ازدواج,فصل دوم پایان نامه عوامل زناشویی و عشق ازدواج,مبانی نظری تاریخچه ازدواج دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه ازدواج،عوامل زناشویی…

  • پاورپوینت آناليز و طراحي پي هاي سطحي

    پاورپوینت آناليز و طراحي پي هاي سطحي برچسب ها: دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﻃﺮاﺣﯽ ﭘﯽ ﻫﺎي ﺳﻄﺤﯽ در ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻫﺎي ﻣﺘﻌﺎرفآموزش درس مهندسی پیﻇﺮﻓﯿﺖ ﺑﺎرﺑﺮي ﭘﯽ ﻫﺎي ﺳﻄﺤﯽ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آناليز و طراحي پي هاي سطحي دسته بندي : عمران…

  • ادبیات نظری هویت ، نظریه و سبک های هویت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری هویت,چارچوب نظریه و سبک های هویت,فصل دوم پایان نامه هویت,فصل دوم مقاله نظریه و سبک های هویت,مبانی نظری عوامل موثر در شکل گیری هویت,مبانی نظری نظریه و سبک های هویت,نظریه و سبک های هویت دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی ضریب پایداری اقلام تعهدی و جریان های نقدی _فصل دوم

    ادبیات نظری ارتباط وجه نقد با سود,اهمیت اقلام تعهدی سود حسابداری,اهمیت جریان های نقدی,رابطه بین اقلام تعهدی و بازده سهام,ضریب پایداری اقلام تعهدی,مبانی نظری کیفیت اقلام تعهدی,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی ضریب پایداری اقلام تعهدی و جریان های نقدی دانلود…

  • پاورپوینت عبارت های جبری فصل سوم ریاضی هفتم

    پاورپوینت عبارت های جبری فصل سوم ریاضی هفتم برچسب ها: پاورپوینت عبارت های جبری فصل سوم ریاضی هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عبارت های جبری فصل سوم ریاضی هفتم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • پاورپوینت مطالعه و بررسی اصلاح سطح نانو ذرات

    پاورپوینت مطالعه و بررسی اصلاح سطح نانو ذرات برچسب ها: روش های اصلاح سطح نانوذراتاصلاح سطح چیستمقاله معرفی انواع روش های استفاده شده برای اصلاح سطح نانوذراتسنتز و پایداری نانوذرات مغناطیسینانوذرات سیلیکا در دارورسانیجمع‌بندی و جایگاه نانوذرات در آینده رفتن…

  • بررسی تاثیر اجرای تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملت

    بررسی تاثیر اجرای تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملت برچسب ها: ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن (شاخص های چهارگانه BSC) دارایی های مشهود و دارایی های نامشهودبررسی تاثیر اجرای تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملتپایان نامه…

  • پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي

    پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي دانلود پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : نقدشوندگي تعاريف استحكام عمق برگشت‌پذيري 2 - 3 - 1 ) اندازه‌گيري‌هاي مختلف نقدشوندگي…

  • پاورپوینت منشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامی

    پاورپوینت منشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامی برچسب ها: دانلود پاورپوینت منشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامیمنشور مرمت و حفظ میراث شهری پاورپوینت منشور مرمت شهریمنشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامیOICپاورپوینت آشنایی با منشور…

  • فایل پاورپوینت مطالعات شهری(توسعه مناطق روستایی)

    فایل پاورپوینت مطالعات شهری(توسعه مناطق روستایی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت مطالعات شهریپاورپوینت مطالعات شهریپاورپوینت توسعه روستاییمطالعات شهریپاورپوینت شهرسازیرویکردهای توسعه روستاییپاورپوینت توسعه مناطق روستاییپاورپوینت مدیریت شهری بررسی مطالعات شهری رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت مطالعات شهری(توسعه مناطق روستایی) دسته بندي…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین شاخص های تقسیمات محله ای

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین شاخص های تقسیمات محله ای دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین شاخص های تقسیمات محله ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 مفاهیم ...........................................................................................................................................…

  • تحقیق سیتوپلاسم

    تحقیق سیتوپلاسم دانلود تحقیق سیتوپلاسم دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل سیتوپلاسم بخشی از فضای درون سلول است که حاوی محتویات سلول نظیر اندامک ها و مواد مورد نیاز بقای سلول است. سیتوپلاسم از آب، املاح…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزشيابي آموزشي

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزشيابي آموزشي دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزشيابي آموزشي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ارزشيابي آموزشي فهرست مطالب : مفهوم شناسي ارزشيابي آموزشي 2 - 3 - 2 )…

  • بررسی رابطه ارزشی جریانهای نقدی ناشی از عملیات و اقلام تعهدی با فرصتهای سرمایه گذاری (رشد) در شرکتها

    بررسی رابطه ارزشی جریانهای نقدی ناشی از عملیات و اقلام تعهدی با فرصتهای سرمایه گذاری (رشد) در شرکتها برچسب ها: ارتباط ارزشی اقلام تعهدی جریانهای نقدی عملیاتی فرصتهای سرمایه گذاری(رشد)بررسی رابطه ارزشی جریانهای نقدی ناشی از عملیات و اقلام تعهدی…

  • مبانی نظری مهارت مذاکره مدیران

    مبانی نظری مهارت مذاکره مدیران دانلود مبانی نظری مهارت مذاکره مدیران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مهارت مذاکره مدیران تعاريف مذاكره : مذاكره تبادل ارتباط براي رسيدن به توافقي است وقتي…

  • دانلود مقاله تجلّی حکمت اشراق در معماری مکتب اصفهان

    اشراق سهروردی,اشراق یعنی چه,حکت اشراق در معماری,حکت اشراق در معماری اصفهان,حکمت مشاء,دانلود مقاله تجلّی حکمت اشراق در معماری مکتب اصفهان,فلسفه اشراق pdf,فلسفه اشراق به زبان ساده,فلسفه اشراق در معماری,کتاب حکمت اشراق,معنی اشراق دانلود فایل اصلی دانلود مقاله تجلّی حکمت اشراق…

  • پاورپوینت مخابرات طیف گسترده

    پاورپوینت مخابرات طیف گسترده برچسب ها: جزوه مخابرات طیف گستردهدانلود کتاب مخابرات طیف گستردهدانلود جزوه طیف گستردهمدولاسیون طیف گستردهطیف گسترده پرش فرکانسیطیف گسترده دنباله مستقیممعنی طیف چیستdsss چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مخابرات طیف گسترده دسته بندي : کامپیوتر…

  • مبانی نظری سخت رویی،نامیدی

    مبانی نظری سخت رویی،نامیدی دانلود مبانی نظری سخت رویی،نامیدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری سخت رویی ، نامیدی فصل دوم : پيشينه و ادبيات تحقيق 14 مقدمه 15 تعريف سخت رويي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سيستم عامل

    دانلود پاورپوینت با موضوع سيستم عامل برچسب ها: تاریخچه سیستم عاملوظایف سیستم عاملانواع سیستم عاملسیستم عامل کامپیوتر چیستاهداف سیستم عاملسیستم عامل تک کاربرهانواع سیستم عامل های شبکهانواع سیستم عامل موبایل رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع سيستم عامل…

  • پاورپوینت پیشگیری از آسیب های ناشی از فعالیت های بدنی و ورزشی سربازان

    پاورپوینت پیشگیری از آسیب های ناشی از فعالیت های بدنی و ورزشی سربازان برچسب ها: آسیب های جسمانی در ورزشپیشگیری از آسیب های ورزشیآسیب های ورزشی pdfآسیب های ناشی از ورزشمقاله در مورد آسیب های ورزشیآسیب ورزشی چیستآسیب های ورزشی…

  • پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی

    پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی دانلود پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جامعه پذیری سازمانی جدول 2 - 1 : تعاریف جامعه پذیری سازمانی 2 - 1 - 2اهمیت…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل (J.A)

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل (J.A) برچسب ها: پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل تعریف سازمان تعریف شغل طراحی شغل شیوه های طراحی شغل روشهای تجزیه و تحلیل شغل تجزیه و تحلیل مشاغل مدیریتی و سرپرستیکاربردهای تجزیه و تحلیل شغل رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی تکنولوژی و توانمندی تکنولوژی (فصل دوم)

    پيشي,چارچوب نظري تعاریف توانمندی تکنولوژی,دانلود مباني نظري توانمندی تکنولوژی,فصل دوم پايان نامه ارشد استراتژی مدیریت,مباني نظري استراتژی تکنولوژی,مباني نظري مدیریت مفاهیم استراتژی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی تکنولوژی و توانمندی تکنولوژی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی…

  • پیشینه و مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

    پیشینه و مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی دانلود پیشینه و مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی برخلاف تبلیغات در رسانههای…

  • مقایسه تطبیقی سرمایه اجتماعی در بانک های ایران

    مقایسه تطبیقی سرمایه اجتماعی در بانک های ایران برچسب ها: سرمایه اجتماعی رفتن به سایت اصلی مقایسه تطبیقی سرمایه اجتماعی در بانک های ایران دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه مقایسه تطبیقی سرمایه اجتماعی در…

  • مصالح مدرن ساختمانی

    مصالح مدرن ساختمانی دانلود مصالح مدرن ساختمانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مصالح مدرن ساختمانی فهرست مقدمهسیمان:سیمان پرتلندانواع سیمان پرتلندسایر سیمان ها :سیمان پرتلند ممتازسیمان کرومپد (کرومپت)سیمان ضد سولفاتسیمان هوازاسیمان های رنگیسیمان چاه کنی (سیمان چاه…

  • پیشینه و مبانی نظری سیستمهای حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیريت، سهامداران عمده و پایداری سود

    پیشینه و مبانی نظری سیستمهای حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیريت، سهامداران عمده و پایداری سود دانلود پیشینه و مبانی نظری سیستمهای حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیريت، سهامداران عمده و پایداری سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • دانلود طرح توجیهی پرورش و تکثیر بلدرچین

    آموزش پرورش بلدرچین در منزل,توجیه اقتصادی پرورش بلدرچین,دانلود رایگان کتاب پرورش بلدرچین,طرح توجیهی بلدرچین 94,طرح توجیهی پرورش بلدرچین 1395,طرح توجیهی پرورش بلدرچین 94,طرح توجیهی پرورش بوقلمون گوشتی,طرح توجیهی پرورش کبک دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی پرورش و تکثیر بلدرچین…

  • پاورپوینت فلسفه تربیت (فصل پنجم)

    پاورپوینت فلسفه تربیت (فصل پنجم) دانلود پاورپوینت فلسفه تربیت (فصل پنجم) دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت فلسفه تربیت (فصل پنجم)،در حجم19 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: واقع گرایی و تربیت واقع گرایان…

  • دانلود پرسشنامه باورهای فراشناختی ولز (-۳۰MCQ)

    ازمون فراشناخت,پرسشنامه آزمون فراشناختی 65 سوالی,پرسشنامه باورهای شناختی,پرسشنامه فراشناخت mcq,تفسیر پرسشنامه فراشناخت ولز,دانلود پرسشنامه باورهای فراشناختی,دانلود رایگان پرسشنامه باورهای فراشناختی ولز,دانلود رایگان پرسشنامه فراشناخت دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه باورهای فراشناختی ولز (-۳۰MCQ) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه باورهای…