چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت طرح توجیهی پروار بندی گوساله

    پاورپوینت طرح توجیهی پروار بندی گوساله برچسب ها: پرواربندی گوسالهطرح توجیهی پرواربندی گوساله 30 راسیدانلود رایگان طرح توجیهی پرواربندی گوساله 10 راسیطرح توجیهی پرواربندی گوساله 20 راسیطرح توجیهی پرواربندی گوساله 50 راسی رایگانپرواربندی گوساله pdfطرح توجیهی گاو گوشتی 10 راسیطرح…

  • طرح کارآفرینی بهره برداری و استخراج پوکه معدنی

    استخراج پوکه معدنی,پروژه استخراج پوکه معدنی,پروژه پوکه م,پروژه کارآفرینی استخراج مواد معدنی,پوکه معدنی,دانلود پروژه کارآفرینی رشته عمران,دانلود پروژه کارآفرینی معدن,كارآفرينی احداث معدن,کارآفرینی استخراج پوکه معدنی,کارگاه استخراج پوکه معدنی دانلود فایل اصلی طرح کارآفرینی بهره برداری و استخراج پوکه معدنی از…

  • مصالح ساختمانی شیشه

    مصالح ساختمانی شیشه دانلود مصالح ساختمانی شیشه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مصالح ساختمانی شیشه شیشه ازقدیمی ترین حرفه هایی است که بشربه ان اشتغال داشته مصری ها سازنده ی اولین اشیا شیشه ای هستند.در اولین…

  • پایان نامه نیازسنجی فرهنگی دانش آموزان پسر دوره متوسطه

    پایان نامه نیازسنجی فرهنگی دانش آموزان پسر دوره متوسطه,دانش آموزان تهرانی,سرمایه فرهنگی,سرمایه فرهنگی از نظر اریکسون,نیاز سنجی چیست؟,نیاز سنجی دانش آموزان,نیاز سنجی فرهنگی دانلود فایل اصلی پایان نامه نیازسنجی فرهنگی دانش آموزان پسر دوره متوسطه از سایت دانلود فایل چکیده:موضوع…

  • پیشینه و مبانی نظری روانشناسی بلوغ و بلوغ عاطفی

    پیشینه و مبانی نظری روانشناسی بلوغ و بلوغ عاطفی دانلود پیشینه و مبانی نظری روانشناسی بلوغ و بلوغ عاطفی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق روانشناسی بلوغ وبلوغ عاطفی فصل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه های Overlay و کاربردهای آنها

    دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه های Overlay و کاربردهای آنها برچسب ها: بهينه سازی کيفيت ويدئوی چند پخشی به روش Overlayتحقیق بررسی شبکه های همپوشان (Overlay)ارائه یک پروتکل چند بخشی overlayبررسی چگونگی ارتباط گره های شبکه های نظریه به نظیر…

  • دانلود پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI-16)

    16),پرسشنامه اختلال شخصیت خودشیفته,پرسشنامه رایگان,پرسشنامه شخصیت خودشیفته,پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز,پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (npi,دانلود پرسشنامه شخصیت خودشیفته,دانلود پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI-16) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه شخصیت خودشیفته…

  • پاورپوینت سازه های پیش ساخته بتنی و فلزی - 38 اسلاید قابل ویرایش

    پاورپوینت سازه های پیش ساخته بتنی و فلزی - 38 اسلاید قابل ویرایش برچسب ها: دانلود پاورپوینت سازه های پیش ساخته بتنی و فلزیسازه های پیش ساخته بتنی و فلزیسازه پیش ساختهپاورپوینت سازه های پیش ساخته بتنی پاورپوینت سازه های…

  • خشونت علیه زنان، انواع خشونت، مزاحمت های خیابانی، خشونت جسمی و جنسی_000

    خشونت علیه زنان، انواع خشونت، مزاحمت های خیابانی، خشونت جسمی و جنسی_000 دانلود خشونت علیه زنان، انواع خشونت، مزاحمت های خیابانی، خشونت جسمی و جنسی_000 دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم و عوامل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظريه هاي سازمان و مديريت(سير رهيافتهاي علمي به مديريت)

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظريه هاي سازمان و مديريت(سير رهيافتهاي علمي به مديريت) برچسب ها: سیر تحول نظریه های مدیریتمکاتب و نظریه های مدیریتانواع نظریه های مدیریتجدیدترین نظریه های مدیریتنظریه های مدیریت pdfخلاصه مکاتب مدیریتنظریه های نوین مدیریت pptبررسی اجمالی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم تقاضای نیروی کار

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم تقاضای نیروی کار دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم تقاضای نیروی کار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم تقاضای نیروی کار مقدمه 2 -…

  • فایل پاورپوینت نانو تکنولوژی در مصالح

    فایل پاورپوینت نانو تکنولوژی در مصالح برچسب ها: دانلود پاورپوینت نانو تکنولوژی در مصالح نانو تکنولوژی در مصالح پاورپوینت نانو تکنولوژی در عمرانپاورپوینت نانو تکنولوژی در مصالح ساختمانینانو تکنولوژی در مصالح ساختمانی ETC)PCMPFGپاورپوینت نانو در مصالح ساختمانی رفتن به سایت…

  • تحقیق کامل درباره گندم و تاریخچه گندم

    تحقیق کامل درباره گندم و تاریخچه گندم دانلود تحقیق کامل درباره گندم و تاریخچه گندم دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق کامل درباره گندم و تاریخچه گندم ، دارای 69 صفحه در قالب…

  • بررسي عوامل موثر بر ميزان مهريه در ميان زوجين جوان(18 تا 35 سال)

    بررسي عوامل موثر بر ميزان مهريه در ميان زوجين جوان(18 تا 35 سال) برچسب ها: بررسي عوامل موثر بر ميزان مهريه در ميان زوجين جوان(18 تا 35 سال) تحقیق مهریهمقاله میزان مهریه در زوجینمهریهمهریه چیست؟مهريه در ميان زوجين جوانمهريه در…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی هتل ۵ ستاره

    برنامه فیزیکی طراحی معماري هتل ۵ ستاره,پایان نامه معماري طراحی هتل ۵ ستاره,رساله معماري طراحی هتل ۵ ستاره,طراحی معماري هتل ۵ ستاره,ظوابط و استانداردهای طراحی معماري هتل ۵ ستاره,مطالعات معماري طراحی هتل ۵ ستاره,معماري هتل ۵ ستاره دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت تاريخ تحليلي صدر اسلام

    پاورپوینت تاريخ تحليلي صدر اسلام برچسب ها: سوالات تاریخ تحلیلی اسلامخلاصه تاریخ تحلیلی اسلام محمد نصیری pdfدانلود کتاب تاریخ تحلیلی اسلام محمد نصیری چاپ جدیددانلود رایگان کتاب تاریخ تحلیلی اسلام ویراست دومجزوه تاریخ تحلیلی اسلام pdfسوالات تاریخ تحلیلی محمد نصیریدانلود…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی

    انعطاف,پذیری,پیشینه,تحقیق,چارچوب,کنشی,نظری دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی (فصل دوم) در 26 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • مفهوم سکونت

    مفهوم سکونت برچسب ها: دانلود مفهوم سکونتفایل ورد مفهوم سکونتبررسی مفهوم سکونتپروژه آشنایی با مفهوم سکونتفضاهای سکونیدانلود فایل ورد مفهوم سکونتپروژه ورد آشنایی با مفهوم سکونتسکونتمسکنفایل ورد بررسی مفهوم سکونت رفتن به سایت اصلی مفهوم سکونت دسته بندي : معماری…

  • مبانی نظری و پیشینه نظریه های تعارضات زناشویی و خانوادگی

    پیشینه,تعارضات,خانوادگی,زناشویی,مبانی,نظری,نظریه,های دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه نظریه های تعارضات زناشویی و خانوادگی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریات تعارضات زناشویی و خانوادگی(فصل دوم) در 44 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1مقدمه…

  • پاورپوینت هدف بررسی باکتری ها در سینوس های بینی

    پاورپوینت هدف بررسی باکتری ها در سینوس های بینی برچسب ها: علائم عفونت سینوس هاداروی عفونت سینوسدرمان سینوزیت چرکیعوارض سینوزیتعلائم سینوزیت سرگیجهدرمان سینوزیت کهنهعوارض سینوزیت بر چشمسینوس پیشانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هدف بررسی باکتری ها در سینوس های…

  • تحقیق رقابت در بازار کار

    بازار کار,رقابت دانلود فایل اصلی تحقیق رقابت در بازار کار از سایت دانلود فایل تحقیق رقابت در بازار کار در حجم 70 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:نقاط قوت و ضعف داخلي:مقدمه:نقاط…

  • بررسی رابطه خبرگی کارشناسان با عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مشترک

    بررسی رابطه خبرگی کارشناسان با عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مشترک,پایان نامه صندوق هاي سرمايه گذاري مشترك,پروژه بررسی تأثیر ویژگی‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر عملکرد آن‌ها,تحقیق عوامل مؤثر بر بازده صندوق های سرمایه گذاری در بورس,مقاله بررسی عمل دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری اثباتی

    دانلود پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری اثباتی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری اثباتی از سایت دانلود فایل  دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی تئوری حسابداری اثباتی در 36 اسلاید در قالب پاورپوینت , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری تورمی و آثار تغییر قیمتها

    دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری تورمی و آثار تغییر قیمتها برچسب ها: پاورپوینت حسابداری تورمیپروژه حسابداری تورمیحسابداری تورمیpdfمقاله حسابداری تورمیتاریخ حسابداری تورمیروش حسابداری ارزش جاریسود ومفهوم حفظ و نگهداشت سرمایه رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری تورمی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیمرخ روانی و اختلالات شخصیتی (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش نیمرخ روانی شخصیت,پيشينه تحقيق تقسيم بندي اختلالات شخصيت,دانلود مباني نظري نظريه مك كري و كوستا درباره ابعاد شخصيت بهنجاراختلال شخصيت,فصل دوم پايان نامه,مباني نظري مديريت اختلالات شخصیتی,مباني نظري نظريه ميلون درباره اختلالات شخصيت دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پکیج آموزش کامل کسب درآمد در تلگرام

    ایا دوست دارید از تلگرام کسب درامد کنید,پول درآوردن از تلگرام,تلگرام,دانلود آموزش کامل کسب درآمد در تلگرام,درامدزایی از تلگرام,کاملترین پکیج اموزش کسب درامد در تلگرام,کسب دارمد از تلگرام دانلود فایل اصلی پکیج آموزش کامل کسب درآمد در تلگرام از سایت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق نگرش نسبت به تمايلات و رفتارهاي جنسي انسان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق نگرش نسبت به تمايلات و رفتارهاي جنسي انسان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق نگرش نسبت به تمايلات و رفتارهاي جنسي انسان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 3…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک های دلبستگی

    پیشینه و مبانی نظری سبک های دلبستگی دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک های دلبستگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل به نام خدا پایان نامه روانشناسی در مورد سبک های دلبستگی دلبستگي دلبستگي…

  • پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها

    پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها برچسب ها: آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیهدلایل استفاده از آزمایش میدانیطرحهای درون آزمودنی کاملتهدیدهایی برای اعتبار ساختاریعدم تضمین اعتبار بیرونیتوان آزمایش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح…

  • پیشینه و مبانی نظری مواد مخدر و سبکهای حل مسئله

    پیشینه و مبانی نظری مواد مخدر و سبکهای حل مسئله دانلود پیشینه و مبانی نظری مواد مخدر و سبکهای حل مسئله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مواد مخدر و…

  • تأثير رفتار شهروندي سازماني در ارتقاء هوش سازماني

    تأثير رفتار شهروندي سازماني در ارتقاء هوش سازماني برچسب ها: رفتار شهروندي سازماني هوش سازماني کارمندان وزارت نفتتأثير رفتار شهروندي سازماني در ارتقاء هوش سازمانيپایان نامه تأثير رفتار شهروندي سازماني در ارتقاء هوش سازمانيپروژه تأثير رفتار شهروندي سازماني در ارتقاء…

  • پاورپوینت آشنایی با کانبان

    پاورپوینت آشنایی با کانبان دانلود پاورپوینت آشنایی با کانبان دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با کانبان ، در حجم 50 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اساس سیستم تویوتا: حذف مطلق اتلاف:…

  • پاورپوینت آناتومی بینی

    پاورپوینت آناتومی بینی برچسب ها: پاورپوینت آناتومی بینیبینیساختمان بینیExternal Noseچوکات عظمی بینی خارجیاسکلت استخوانی بینیاروای بینی خارجیضمایم حفره بینی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آناتومی بینی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت آناتومی بینیقالب…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی متصدیان امور بانکی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی متصدیان امور بانکی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی متصدیان امور بانکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرسودگی شغلی متصدیان…