چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های امید به زندگی ، سرطان و سازگاری (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش امید به زندگی,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري نظریه های سرطان,چارچوب نظري سرطان,دانلود مباني نظري سازگاری اجتماعی,فصل دوم پايان نامه ارشد امید به زندگی,مباني نظري نظریه های سازگاری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)امید به زندگی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پيشينه پژوهش پايان نامه کمالگرایی

    پيشينه پژوهش پايان نامه کمالگرایی دانلود پيشينه پژوهش پايان نامه کمالگرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کمال گرایی تاریخچه کمال گرایی انگیزه کمال و تأثیر آن در طول تاریخ مورد بررسی همه جانبه…

  • پیشینه و مبانی نظری منبع کنترل رفتار

    پیشینه و مبانی نظری منبع کنترل رفتار دانلود پیشینه و مبانی نظری منبع کنترل رفتار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق منبع کنترل رفتار فصل دوم رفتار اسناد اسناد کنترل…

  • مبانی نظری بهداشت فردی،بهداشت غذایی،بهداشت جنسی وبهداشت روانی

    مبانی نظری بهداشت فردی،بهداشت غذایی،بهداشت جنسی وبهداشت روانی دانلود مبانی نظری بهداشت فردی،بهداشت غذایی،بهداشت جنسی وبهداشت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری بهداشت فردی ، بهداشت غذایی ، بهداشت جنسی وبهداشت…

  • قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 7

    قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 7 دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 7 دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 7 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • ادبیات نظری تحقیق تسلیم و تسلم، قبض

    ادبیات نظری تحقیق تسلیم و تسلم، قبض دانلود ادبیات نظری تحقیق تسلیم و تسلم، قبض دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث دوم : تسلیم و تسلم عقد بیعی که به صورت صحیح منعقد…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اضطراب و فرسودگی شغلی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اضطراب و فرسودگی شغلی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اضطراب و فرسودگی شغلی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه تحقیقاتی 4 -…

  • دانلود پرسشنامۀ تجدید نظر شدۀ احتکار

    پرسشنامه تجدید نظر شده احتکار دیوید ویل,پرسشنامه رایگان,پرسشنامۀ تجدید نظر شدۀ احتکار,تجدید نظر شده احتکار دیوید ویل,دانلود پرسشنامه دیوید ویل,دانلود پرسشنامه رایگان تجدید نظر شده احتکار دیوید ویل,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامۀ تجدید نظر شدۀ احتکار از سایت…

  • ادبیات نظری تحقیق سود اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی EVA (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق سود اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی EVA,پیشینه نظری تحقیق سود اقتصادی و ا,تحقیق سود اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی EVA,چارچوب نظری تحقیق سود اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی EVA,فصل دوم پایان نامه سود اقتصادی و ارزش افزوده…

  • پیشینه و مبانی نظری مشتاق کردن دانش آموزان به نماز

    پیشینه و مبانی نظری مشتاق کردن دانش آموزان به نماز دانلود پیشینه و مبانی نظری مشتاق کردن دانش آموزان به نماز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مشتاق کردن دانش…

  • مبانی نظری و پیشینه شبیه‌سازی رفتار آب به هنگام شکست سد

    مبانی نظری و پیشینه شبیه‌سازی رفتار آب به هنگام شکست سد دانلود مبانی نظری و پیشینه شبیه‌سازی رفتار آب به هنگام شکست سد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 3 - 1 - مقدمه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبك مديريت كلاس و پيشرفت تحصيلي

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبك مديريت كلاس و پيشرفت تحصيلي دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبك مديريت كلاس و پيشرفت تحصيلي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم سبك مديريت كلاس…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تئوری‏های حاکم بر بازار کار زنان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تئوری‏های حاکم بر بازار کار زنان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تئوری‏های حاکم بر بازار کار زنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تئوری ‏ های…

  • بررسي ارتباط بين عدم تقارن اطلاعاتي و تمركز مالكيت با مديريت سود در شركتهاي پذيرفته شده در بورس

    بررسي ارتباط بين عدم تقارن اطلاعاتي و تمركز مالكيت با مديريت سود در شركتهاي پذيرفته شده در بورس برچسب ها: بررسي ارتباط بين عدم تقارن اطلاعاتي و تمركز مالكيت با مديريت سود در شركتهاي پذيرفته شده در بورستحقیق تمرکز مالکیتپروژه…

  • کسب درآمد تضمینی

    کسب درآمد تضمینی برچسب ها: کسب درآمدکسب درآمد تضمینیکسب درآمد بدون سرمایه پول پول درآوردنپول درآوردن بدون سرمایه رفتن به سایت اصلی کسب درآمد تضمینی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل اين جزوه کاملا تضميني و پول…

  • دانلود مقاله ارزیابی شاخصهاي شهر سالم در ناحیه ۳ منطقه۳ شهر مشهد با رویکرد دستیابی به توسعه پایدار ش

    ارزیابی,پایدار,توسعه,دانلود,دستیابی,رویکرد,سالم,شاخصهاي,شهر,مشهد,مقاله,منطقه۳,ناحیه دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی شاخصهاي شهر سالم در ناحیه ۳ منطقه۳ شهر مشهد با رویکرد دستیابی به توسعه پایدار ش از سایت دانلود فایل چکیده هدف این نوشتار، ارزیابی شاخصهاي شهر سالم(بهداشتی،زیست محیطی،اقتصادي-اجتماعی) در ناحیه ۳ منطقه…

  • تحقیق کاربرد انرژی های نوین و تجدید پذیر

    تحقیق کاربرد انرژی های نوین و تجدید پذیر برچسب ها: سازمان انرژی های تجدید پذیرانرژی های تجدید پذیر pdfمقاله انرژی های نوسازمان انرژی های نو و تجدیدپذیر رفتن به سایت اصلی تحقیق کاربرد انرژی های نوین و تجدید پذیر دسته…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی فردی در جامعه

    پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی فردی در جامعه,تعریف سازگاری اجتماعی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی فردی در جامعه,سازگاری اجتماعی,مبانی نظری سازگاری اجتماعی,نظریه یادگیری اجتماعی,نظریه یادگیری اجتماعی البرت بندورا,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری…

  • پاورپوینت در مورد قوانین فوتبال

    پاورپوینت در مورد قوانین فوتبال دانلود پاورپوینت در مورد قوانین فوتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع قوانین فوتبال؛ در قالب ppt و در 90 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق دارایی و شیوه ها و روشهای ارزشیابی سهام (فصل دوم )

    ادبیات نظری دارایی و شیوه ها و روشهای ارزشیابی سهام,پیشینه تحقیق دارایی و شیوه ها و روشهای ارزشیابی سهام,تحقیقات انجام شده در مورد دارای,فصل دوم پایان نامه دارایی و شیوه ها و روشهای ارزشیابی سهام,مبانی نظری دارایی و شیوه ها…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش حسابرسی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش حسابرسی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش حسابرسی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مروری بر ادبيات تحقيق 1 - 2 بخش يكم : كليات 1 - 1 -…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقدام به خودکشی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقدام به خودکشی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقدام به خودکشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اقدام به خودکشی فهرست مطالب : تعریف خودکشی 2 - 3 افکار خودکشی…

  • مبانی نظری گشتالت درمانی

    مبانی نظری گشتالت درمانی دانلود مبانی نظری گشتالت درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گشتالت درمانی مقدمه 2 - 1 - 1 ریشه های فلسفی و تجربی گشتالت درمانی به طور کلی می…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی (فصل دوم )

    ادبیات نظری مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی,پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی,فصل دوم پایان نامه حل مساله در روابط زناشویی,مبانی نظری مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود تعیین گری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود تعیین گری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود تعیین گری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهشی خود تعیین گری فهرست مطالب :…

  • ادبیات نظری تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس (فصل دوم)

    ادبیات نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,چارچوب نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,فصل دوم پایان نامه شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,مبانی نظری شواهد و قضاوت حرفه…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جريان الکتريکي در صنعت برق

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جريان الکتريکي در صنعت برق برچسب ها: گزارش کاراموزي جريان الکتريکي در صنعت برقکاراموزي جريان الکتريکي در صنعت برقکارورزي جريان الکتريکي در صنعت برقدانلود گزارش کارآموزي جريان الکتريکي در صنعت برقجريان الکتريکي در صنعت برقجريان…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم),فایل ورد مبانی نظری و پیشینه فایل بانکداری الکترونیکی,مباني نظري بانکداری الکترونیکی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعا,مقاله مبانی نظری بانکداری الکترونیکی,مقاله مروری بر مبانی نظری بانکداری اسلامی دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل برای اعتبار سنجی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • پیشینه ومبانی نظری اخلاق حرفه ای

    پیشینه ومبانی نظری اخلاق حرفه ای دانلود پیشینه ومبانی نظری اخلاق حرفه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اخلاق حرفه ای تعریف اخلاق در فرهنگ معین اخلاق به معنی خلق وخوی ها ،…

  • جزوه دست نویس درس معادلات دیفرانسیل

    جزوه دست نویس درس معادلات دیفرانسیل برچسب ها: معادلات دیفرانسیل فرادرسمعادلات دیفرانسیل کاملکاربرد معادلات دیفرانسیل در صنعتمعادلات دیفرانسیل لاپلاسکاربرد معادلات دیفرانسیل در مکانیکتشخیص معادلات دیفرانسیلکاربرد معادلات دیفرانسیل در شیمیکاربرد معادلات دیفرانسیل در فیزیک رفتن به سایت اصلی جزوه دست نویس…

  • بررسی مدل بندی رابطه بین دارایی های نامشهود و عملکرد شركت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی مدل بندی رابطه بین دارایی های نامشهود و عملکرد شركت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: بررسی مدل بندی رابطه بین دارایی های نامشهود و عملکرد شركت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهراندارایی های نامشهود…

  • پاورپوینت شیخ بهائی

    پاورپوینت شیخ بهائی دانلود پاورپوینت شیخ بهائی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شیخ بهائی و آثارش،در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: شیخ بهاء الدین ، محمدبن…

  • ادبیات نظری تحقیق بیماری دیابت

    ادبیات نظری تحقیق بیماری دیابت دانلود ادبیات نظری تحقیق بیماری دیابت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : دیابت بیماری قند یا به عبارت دیگر دیابت بیماری مزمنی است که…