چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • رساله و پایان نامه معماری طراحی استادیوم فوتبال

    پایان نامه معماری استادیوم فوتبال,دانلود مطالعات و رساله,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی استادیوم فوتبال,طراحی استادیوم فوتبال,مطالعات معماری طراحی استادیوم فوتبال,معماری طراحی استادیوم فوتبال دانلود فایل اصلی رساله و پایان نامه معماری طراحی استادیوم فوتبال از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پیشینه تحقیق نظریه های امید به زندگی ، سرطان و سازگاری (فصل دوم پایان نامه)

    امید,پایان,پیشینه,تحقیق,دوم,زندگی,سازگاری,سرطان,فصل,نامه),نظریه,های دانلود فایل اصلی پیشینه تحقیق نظریه های امید به زندگی ، سرطان و سازگاری (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید به زندگی ، سرطان و سازگاری (فصل دوم) در 48…

  • مبانی نظری و سوابق پژوهش تعاریف و نظریه های گشتالت درمانی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ارزیابی گشتالت درمانی,پيشينه تحقيق راهبردهای عملی گشتالت درمانی,چارچوب نظري گشتالت و مفاهیم اساسی گشتالت د,دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهش گشتالت درمانی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد درمان گشتالتی,مباني نظري فنون گشتالت درمانی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم ارزش برندسازی (نام تجاری)

    پيشينه نظري,چارچوب نظري نام تجاری چیست,دانلود مباني نظري برند سازی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد برندسازی و مدیریت برند,مباني نظري اصول برند سازی,مباني نظري مديريت ارزش برندسازی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)…

  • طرح توجیهی تولید در باز کن برقی یا آیفن

    پروژه کارآفرینی درب بازکن الکتریکی تصویری,توجیه فنی و اقتصادی تولید دربازکن برقی,خرید پروژه کارآفرینی دربازکن برقی,خرید طرح,طرح احداث کارخانه تولید اف اف برقی,طرح توجیهی تولید آیفن,طرح توجیهی تولید جک درب,طرح توجیهی تولید جک درب بازکن اتوماتیک دانلود فایل اصلی طرح…

  • پاورپوینت اولین دوره مسابقات سراسری دانش آموزی دومینوی اصفهان

    پاورپوینت اولین دوره مسابقات سراسری دانش آموزی دومینوی اصفهان برچسب ها: پاورپوینت اولین دوره مسابقات سراسری دانش آموزی دومینوی اصفهانداوری در حین مسابقهمکانیزم ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اولین دوره مسابقات سراسری دانش آموزی دومینوی اصفهان دسته بندي :…

  • تحقیق بررسی نماز، بندگی و داشتن خانواده متعالی

    بندگی و داشتن خانواده متعالی,پایان نامه نماز,پروژه نماز,تحقیق بررسی نماز,تحقیق رایگان نماز,مقاله رایگان عبادت,مقاله نماز دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی نماز، بندگی و داشتن خانواده متعالی از سایت دانلود فایل دانلود تحقیق بررسی نماز، بندگی و داشتن خانواده متعالی در…

  • پیشینه و مبانی نظری یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزان

    پیشینه و مبانی نظری یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزان دانلود پیشینه و مبانی نظری یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزان…

  • فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه واحد همسایگی

    فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه واحد همسایگی برچسب ها: دانلود پاورپوینت واحد همسایگیواحد همسایگیاثرات اجتماعی و فرهنگی واحد همسایگیپاورپوینت معماریپاورپوینت واحد همسایگیهمسایگیحدود فیزیکی واحد همسایگیتحلیل واحد همسایگیطرح کلارنس پریضوابط اجرائیات و بخش های ساختمان رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی احساس تنهایی(فصل دوم پایان نامه)

    pdf,پيشينه پژوهش احساس تنهایی در نوجوانان,پيشينه تحقيق تن,پيشينه نظري احساس تنهایی در زنان متاهل,چارچوب نظري رهایی از احساس بیهودگی,دانلود مباني نظري نظریه های احساس تنهایی,مباني نظري احساس تنهایی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) احساس تنهایی دانلود فایل اصلی دانلود…

  • بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک

    بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک برچسب ها: بانکداری الکترونیکوفاداری مشتریانپایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیکپروژه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیکتحقیق بررسی…

  • تحقیق با موضوع انواع دریبل کردن و دریبل در بسکتبال

    تحقیق با موضوع انواع دریبل کردن و دریبل در بسکتبال دانلود تحقیق با موضوع انواع دریبل کردن و دریبل در بسکتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق با موضوع انواع دریبل کردن و…

  • پاورپوینت رفتار تیر بتنی پیش تنیده

    پاورپوینت رفتار تیر بتنی پیش تنیده برچسب ها: دانلود پاورپوینت رفتار تیر بتنی پیش تنیده تیر بتنی پیش تنیدهپاورپوینت عمرانیبررسی عددی رفتار تیر بتنی پیش تنیدهنتایج آزمایشگاهی رفتار تیر بتنی پیش تنیدهتیر بتنیپاورپوینت تیر بتنی پیش تنیدهمدلسازی رفتار کابل های…

  • تحقیق درباره حرکات اصلاحی

    تحقیق درباره حرکات اصلاحی دانلود تحقیق درباره حرکات اصلاحی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تحقیق حرکات اصلاحی دارای 129 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : تعریف مفاهیم  1-…

  • پاورپوینت پسماند داروهای کموتراپی

    پاورپوینت پسماند داروهای کموتراپی برچسب ها: داروهای سیتوتوکسیک چیستلیست داروهای سایتوتوکسیکسایتوتوکسیک چیستسایتوتوکسیک یعنی چه لیست داروهای شیمی درمانی سرطانطبقه بندی داروهای شیمی درمانیلیست داروهای سیتوتوکسیکقیمت داروهای شیمی درمانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پسماند داروهای کموتراپی دسته بندي : بیوتکنولوژی…

  • پیشینه و مبانی نظری ابراز و مهار خشم

    پیشینه و مبانی نظری ابراز و مهار خشم دانلود پیشینه و مبانی نظری ابراز و مهار خشم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل به نام خدا فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره ابراز و…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی رابطه مند(فصل دوم)

    بازاریابی رابطه مند وفاداری مشتری (فصل دوم),پيشينه پژوهش عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان,پيشينه تحقيق عوامل موثر بر وفاداری مشتری و آثار آن,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان,مباني نظري تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پیوند کلیه

    دانلود پاورپوینت با موضوع پیوند کلیه برچسب ها: پیوند کلیه و ازدواجعوارض پیوند کلیهقرنطینه بعد از پیوند کلیهپس زدن پیوند کلیهمراقبت بعد از پیوند کلیهسرماخوردگی در بیماران پیوند کلیهکراتین بعد از پیوند کلیهعلائم رد پیوند کلیه رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت فولاد ابزار

    پاورپوینت فولاد ابزار برچسب ها: پاورپوینت فولاد ابزارفولاد ابزار چيستويژگي هاي اصلي براي انتخابکارکردانواع فولاد ابزارفولادهاي ابزار تندبرفولادهاي ابزار سخت شونده با آبفولادهاي گرم كار حاوي كرومفولادهاي گرم كار حاوي تنگستن و موليبدنفولادهاي ابزار كم آلياژفولادها رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری جو عاطفی خانواده

    پیشینه و مبانی نظری جو عاطفی خانواده دانلود پیشینه و مبانی نظری جو عاطفی خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده فصل دوم - بررسي پيشينه وادبيات…

  • پاورپوینت سلامت روانی در فضای مجازی

    پاورپوینت سلامت روانی در فضای مجازی دانلود پاورپوینت سلامت روانی در فضای مجازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: اینترنت مانند تمام وسایل ارتباط جمعی جنبه های مثبت و منفی…

  • پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول

    پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول دانلود پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با نمودار مونتاژ محصول ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: نمودار مونتاژ (Assembly Chart)…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی فرایند روغن کشی از دانه های روغنی

    تاسیس کارگاه روغن کشی,دستگاه تولید روغن کنجد,روغن کشی از دانه های روغنی,طرح توجيهي روغن كشي از دانه هاي روغني,طرح توجیهی دانه های روغنی,طرح توجیهی روغن كشي از دانه هاي روغني كلزا,طرح توجیهی روغن کشی,طرح توجیهی روغن کشی کنجد,طرح روغن کشی…

  • پیشینه و مبانی نظری گزارش مالی، اطلاعات و اطلاعات مالي و به موقع بودن صورت های مالی

    پیشینه و مبانی نظری گزارش مالی، اطلاعات و اطلاعات مالي و به موقع بودن صورت های مالی دانلود پیشینه و مبانی نظری گزارش مالی، اطلاعات و اطلاعات مالي و به موقع بودن صورت های مالی دسته بندي : روانشناسی و…

  • قالب پاورپوینت ورزش

    قالب پاورپوینت ورزش دانلود قالب پاورپوینت ورزش دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ورزش  قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم الله الرحمن…

  • مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته هنر

    مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته هنر دانلود مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته هنر دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه 4 قالب یا تم پاورپوینت آماده برای رشته هنر قالب های پاورپوینت جهت استفاده…

  • مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار (فصل دوم)

    ادبیات نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,چارچوب نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,فصل دوم پایان نامه معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دانلود فایل اصلی مبانی نظری معماری بازارهای…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع قدرت پرواز(درس پنجم دین و زندگی پیش دانشگاهی)

    دانلود پاورپوینت با موضوع قدرت پرواز(درس پنجم دین و زندگی پیش دانشگاهی) برچسب ها: درس دهم دین و زندگی پیش دانشگاهیدرس 9 دینی پیش دانشگاهیدرس هفتم دین و زندگی پیش دانشگاهیدرس چهارم دینی پیش دانشگاهیسوالات درس به درس دین و…

  • ادبیات نظری تحقیق پلیس، کارکرد پلیس، پلیس و امنیت، نظریه های امنی

    ادبیات نظری تحقیق پلیس، کارکرد پلیس، پلیس و امنیت، نظریه های امنی دانلود ادبیات نظری تحقیق پلیس، کارکرد پلیس، پلیس و امنیت، نظریه های امنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - تعاریف لغوی…

  • ادبیات نظری تحقیق دیدگاه آلوسی و علامه طباطبایی در مورد توحید و صفات الهی

    ادبیات نظری تحقیق دیدگاه آلوسی و علامه طباطبایی در مورد توحید و صفات الهی دانلود ادبیات نظری تحقیق دیدگاه آلوسی و علامه طباطبایی در مورد توحید و صفات الهی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توحید…

  • دانلود طرح توجیهی بهره برداری معدن سنگ آهن

    پروژه کارآفرینی استخراج سنگ آهن,پروژه کارآفرینی سنگ آهن,پروژه کارآفرینی معدن سنگ آهن,دانلود طرح توجیهی معدن سنگ آهن,طرح توجیهی استخراج سنگ آهن,طرح توجیهی سنگ آهن,طرح کار آفرینی اسخراج آهن,طرح کارآفرینی سنگ آهن,طرح کارآفرینی معدن سنگ آهن دانلود فایل اصلی دانلود طرح…

  • پیشینه و مبانی نظری اظطراب و اظطراب امتحان

    پیشینه و مبانی نظری اظطراب و اظطراب امتحان دانلود پیشینه و مبانی نظری اظطراب و اظطراب امتحان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اظطراب واظطراب امتحان فصل دوم : پيشينه…

  • ادبيات نظري اختلال یادگیری خواندن

    ادبيات نظري اختلال یادگیری خواندن دانلود ادبيات نظري اختلال یادگیری خواندن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال یادگیری اصطلاح ناتوانی یادگیری فقط در مورد کودکانی به کار گرفته می شود که با وجود…

  • پاورپوینت طرح جامع (ساختاری) بندرعباس با رویکرد راهبردی

    پاورپوینت طرح جامع (ساختاری) بندرعباس با رویکرد راهبردی برچسب ها: دانلود پاورپوینت طرح جامع (ساختاری) بندرعباسرویکرد راهبردیطرح جامع (ساختاری) بندرعباس با رویکرد راهبردیطرح جامع بندرعباسپاورپوینت طرح جامع بندرعباسپروژه طرح جامعمسکن وشهرسازیپاورپوینت طرح جامع (ساختاری) بندرعباس رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت آموزش نحوه ذخيره و بازيابي فايلهاي فلش در مرورگر هاي مختلف بدون نياز به نرم افزار

    پاورپوینت آموزش نحوه ذخيره و بازيابي فايلهاي فلش در مرورگر هاي مختلف بدون نياز به نرم افزار برچسب ها: آموزش نحوه ذخيره و بازيابي فايلهاي فلش در مرورگر هاي مختلف بدون نياز به نرم افزارآموزش نحوه ذخيره و بازيابي فايلهاي…