چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • گزارش تخصصی روش های برقراری تعامل مناسب با همکاران در مدرسه

    گزارش تخصصی روش های برقراری تعامل مناسب با همکاران در مدرسه برچسب ها: مدیرتعاملارتباط مثبتروش های برقراری تعامل مناس برقراری تعامل مناسب با همکاران در مدرسه رفتن به سایت اصلی گزارش تخصصی روش های برقراری تعامل مناسب با همکاران در…

  • گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی : نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان

    گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی : نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان برچسب ها: اهمیت نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزانشیوه های پرورش خلاقیت از طریق آزمایشگاهبرقراری ارتباط دوستانه با دانش آموزان نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزانروز ازمایشگاه در…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش درمان وجودی ،معنادرمانی، روان درمانی و مشاوره گروهی،احساس تنهایی وامید

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش درمان وجودی ،معنادرمانی، روان درمانی و مشاوره گروهی،احساس تنهایی وامید دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش درمان وجودی ،معنادرمانی، روان درمانی و مشاوره گروهی،احساس تنهایی وامید دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پیشینه و مبانی نظری سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری

    پیشینه و مبانی نظری سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری دانلود پیشینه و مبانی نظری سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحیقق سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری…

  • پاورپوینت تاریخ زبان فارسی

    پاورپوینت تاریخ زبان فارسی برچسب ها: تاریخ زبان تفهیم مفاهیم اجتماعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخ زبان فارسی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل نام درس:‌ تاريخ زبان فارسي.تعداد واحد درسي: 2نام منبع درسي:…

  • فایل پاورپوینت موزه سنجش تبریز

    فایل پاورپوینت موزه سنجش تبریز برچسب ها: دانلود پاورپوینت موزه سنجش تبریزموزه سنجش تبریزپاورپوینت موزه سنجش تبریزآشنایی با موزه سنجش تبریزپروژه موزهپاورپوینت تحلیل و بررسی موزه سنجش تبریزموزه سنجشپاورپوینت موزه سنجشپاورپوینت آشنایی با موزه سنجش تبریزپاورپوینت موزهموزه رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی

    مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی دانلود مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 13 2 - 1 بازارگرایی چیست 14 2 - 2 تاریخچه و پیشینه 14 2 -…

  • پاورپوینت ریسک و بیمه

    پاورپوینت ریسک و بیمه برچسب ها: جزوه مدیریت ریسک و بیمهانواع ریسک در بیمهمفهوم ریسک در بیمهدانلود جزوه مدیریت ریسک و بیمهمقاله ریسک بیمهکتاب مدیریت ریسک و بیمهریسک بیمه چیستدانلود رایگان کتاب مدیریت ریسک و بیمه رفتن به سایت اصلی…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی اطعمه و اشربه معمول و مرسوم مردم در عصر عباسيان از ابتدا

    پایان نامه معماری طراحی اطعمه و اشربه معمول و مرسوم مردم در عصر عباسيان,رساله معماری طراحی اطعمه و اشربه معمول و مرسوم مردم در عصر عباسيان,مطالعات و رساله معماری طراحی اطعمه و اشربه معمول و مرسوم مردم در عصر عباسيان…

  • تحقیق نماز

    تحقیق نماز دانلود تحقیق نماز دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل نماز آثار و برکات زیادی دارد، امیرالمومنین می فرماید: من از آن گناهی که خداوند بعد از آن مهلت بدهد که دو رکعت نماز بخوانم، خوفی ندارم. زیرا نماز آن…

  • مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه

    سلامت روانی دانلود فایل اصلی مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه از سایت دانلود فایل تحقیق مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه در حجم…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع طرح کارآفرینی تولید بیسکویت

    دانلود پاورپوینت با موضوع طرح کارآفرینی تولید بیسکویت برچسب ها: تحقیق کارآفرینی و پروژهطرح کارآفرینی رایگانطرح تجاری برای درس کارآفرینیدانلود پروژه کارآفرینی رایگان pdfدانلود رایگان پروژه کارآفرینی رشته معماریدانلود رایگان پروژه کارآفرینی رشته حسابداری pdfطرح توجیهی تولید شکلاتدرس کارآفرینی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم)

    ارز ش چرخه عمر مشتری CLV,استراتژی ها برای کاربرد CLV,بکارگیری CLV در صنعت بانکداری,چرخه عمر مشتری چیست,مؤلفه های چرخه عمر مشتری CLV,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم),محاسبه ارزش دوره عمر مشتری دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق استقرار مدیریت دانش

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق استقرار مدیریت دانش دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق استقرار مدیریت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استقرار مدیریت دانش دانش مروری بر ادبیات تحقیقی مدیریت استراتژیک ،…

  • پیشینه و مبانی نظری پيش بيني و مدل هاي پيش بيني

    پیشینه و مبانی نظری پيش بيني و مدل هاي پيش بيني دانلود پیشینه و مبانی نظری پيش بيني و مدل هاي پيش بيني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پيش بيني و مدلهاي پيش…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي هتل چهار ستاره

    برنامه فیزیکی طراحي معماري هتل چهار ستاره,پایان نامه طراحي معماري هتل چهار ستاره,رساله معماري طراحي هتل چهار ستاره,طراحي معماري هتل چهار ستاره,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري هتل سه ستاره,مطالعات معماري طراحي هتل چهار ستاره,معماري هتل چهار دانلود فایل اصلی مطالعات…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق مناسبات شهر و روستاهای پیرامون

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق مناسبات شهر و روستاهای پیرامون دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق مناسبات شهر و روستاهای پیرامون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ادبیات تحقیق 11 2…

  • مبانی نظری اخلاق حرفه ای

    مبانی نظری اخلاق حرفه ای دانلود مبانی نظری اخلاق حرفه ای دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل اخلاق حرفه ای تعریف اخلاق 2 - 3 - قدمت اخلاق 2 - 4 - علم اخلاق 2 -…

  • طرح توجیهی احداث شرکت توليد طناب پلاستيكي

    پروژه ی کارافرینی تولید نایلون,توجیه فنی کارخانه طناب سازی,خرید پروژه کارآفرینی طناب,خرید طرح کارخانه تولید طناب نایلونی,خلاصه طرح توجیهی تولید طناب پلاستیکی,دانلود امکان سنجی تولید نخ و طناب پلاستيكي,دانلود طرح ت,طرح توجيهي توليد طناب نايلوني دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی

    پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی برچسب ها: انواع تجارت الکترونیکتجارت الکترونیک چیست pdfمزایا و معایب تجارت الکترونیکسایت تجارت الکترونیکتجارت الکترونیک pdfتجارت الکترونیک در ایرانمقاله در مورد تجارت الکترونیکتجارت الکترونیک ppt رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تجارت،…

  • پیشینه و مبانی نظری عدم تقارن اطلاعاتی

    پیشینه و مبانی نظری عدم تقارن اطلاعاتی دانلود پیشینه و مبانی نظری عدم تقارن اطلاعاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عدم تقارن اطلاعاتی گزارشهاي مالي ، منابع مهم اطلاعاتي براي تصميم گيري هاي…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی فرهنگ سراي موسيقي

    برنامه فیزیکیی طراحی فرهنگ سراي موسيقي,پایان نامه معماري فرهنگ سراي موسيقي,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی فرهنگ سراي موسيقي,رساله معماري فرهنگ سراي موسيقي,ظوابط و استانداردهای طراحی فرهنگ سراي موسيقي,مطالعات معماري طراحی فرهنگ سراي موسيقي دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و…

  • پاورپوینت فیزیک پایه

    پاورپوینت فیزیک پایه دانلود پاورپوینت فیزیک پایه دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت فیزیک پایه،در حجم 344 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: فصل 1- کمیتهای فیزیکی ، استانداردها ، و یکاها سنگ…

  • پاورپوینت علوم پزشكي:‌رده هاي R و NLM

    پاورپوینت علوم پزشكي:‌رده هاي R و NLM برچسب ها: پاورپوینت علوم پزشكي رده هاي R و NLMتاریخچه پزشکی در کانبرا و کویین بیانکالج سلطنتی جراحان انگلیسموارد خاص در شماره سازی نشانه های مناطق یازده گانه در جدول تقسیمات جغرافیاییپرستار‌ي‌ فوريت‌‌ها…

  • مقایسه کارایی چند حلال آلی در استخراج پلی فنولها از عصاره هسته انگور

    پلی فنول,حلال آلی,مقایسه کارایی چند حلال آلی در استخراج پلی فنولها از عصاره هسته انگور دانلود فایل اصلی مقایسه کارایی چند حلال آلی در استخراج پلی فنولها از عصاره هسته انگور از سایت دانلود فایل پاورپوینت مقایسه کارایی چند حلال…

  • پاورپوینت فونداسیون های ویژه

    پاورپوینت فونداسیون های ویژه دانلود پاورپوینت فونداسیون های ویژه دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی و آشنایی با انواع فونداسیون های ویژه و بررسی فونداسیون برج میلاد،در حجم 36 اسلاید قابل ویرایش. در…

  • پاورپوینت تغذیه و بیماریهای گوارشی از منظر طب سنتی ایران

    پاورپوینت تغذیه و بیماریهای گوارشی از منظر طب سنتی ایران برچسب ها: تقویت معده در طب سنتیدرمان تنبلی معده در طب سنتیدرمان آنفولانزای معده با طب سنتیدرمان هضم نشدن غذا در طب سنتیدرمان گوارش طب المعصومیندرمان التهاب روده در طب…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت استراتژيك

    دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت استراتژيك برچسب ها: تاریخچه مدیریت استراتژیکمدیریت استراتژیک مقالهمدیریت استراتژیک pdfرشته مدیریت استراتژیکمقاله در مورد مدیریت استراتژیککتاب مدیریت استراتژیکمدیریت استراتژیک pptتعریف مدیریت استراتژیک با ذکر منبع رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت استراتژيك…

  • پیشینه و مبانی نظری توسعه، اطلاعات وفناوري اطلاعات، دولت الكترونيك

    پیشینه و مبانی نظری توسعه، اطلاعات وفناوري اطلاعات، دولت الكترونيك دانلود پیشینه و مبانی نظری توسعه، اطلاعات وفناوري اطلاعات، دولت الكترونيك دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق توسعه ، اطلاعات…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک اسناد کنترل

    پیشینه و مبانی نظری سبک اسناد کنترل دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک اسناد کنترل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک اسناد کنترل اصطلاح سبک به عنوان شیوه ترجیحی فرد برای فکر کردن…

  • پایان نامه و رساله طراحی یادمان سهراب سپهری

    پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,دانلود پروژه یادمان سهراب س,دانلود رساله کامل یادمان سهراب سپهری,رساله یادمان سهراب سپهری,مطالعات طراحی یادمان سهراب سپهری دانلود فایل اصلی پایان…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته عمران،بررسي كاربرد چوب در ساختمانها و پلها

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته عمران،بررسي كاربرد چوب در ساختمانها و پلها برچسب ها: گزارش کاراموزي كاربرد چوب در ساختمانها و پلها کاراموزي كاربرد چوب در ساختمانها و پلها کارورزي كاربرد چوب در ساختمانها و پلها دانلود گزارش کارآموزي كاربرد…

  • بررسی رابطه بین معیارهای مختلف رشد شركت و پایداری ساختار سرمایه در شرکت‌های پذيرفته شده در بورس

    بررسی رابطه بین معیارهای مختلف رشد شركت و پایداری ساختار سرمایه در شرکت‌های پذيرفته شده در بورس برچسب ها: بررسی تعریف فرصت های رشدتحقیق حسابداری تعریف فرصت رشدپیشینه تحقیق نسبت شاخص سودآوريمبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه شركتنسبت تغييرات بدهينسبت…

  • اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی بانکهای تخصصی

    اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی بانکهای تخصصی برچسب ها: تحقیق در مورد بازارگراییتحقیق بازاریابی داخلیپایان نامه تعهد سازمانیمقاله رفتار شهروندیپایان نامه اثر بازاریابی درونی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی بانکهای تخصصی…

  • تحقیق روش تحقيق فرهنگي پژوهش كيفي پيرامون فرآيند اعتياد

    اعتیاد,پایان نامه تحقیق روش تحقيق فرهنگي پژوهش كيفي پيرامون فرآيند اعتياد,مقاله تحقیق روش تحقيق فرهنگي پژوهش كيفي پيرامون فرآيند اعتياد دانلود فایل اصلی تحقیق روش تحقيق فرهنگي پژوهش كيفي پيرامون فرآيند اعتياد از سایت دانلود فایل تحقیق روش تحقيق فرهنگي…