چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • تعیین اثرات اجرای طرح هادی در بهبود کیفیت زندگی روستائیان بخش مرکزی شهرستان سیاهکل

    تعیین اثرات اجرای طرح هادی در بهبود کیفیت زندگی روستائیان بخش مرکزی شهرستان سیاهکل برچسب ها: پایان نامه تعیین اثرات اجرای طرح هادی در بهبود کیفیت زندگی روستائیان بخش مرکزی شهرستان سیاهکلپروژه تعیین اثرات اجرای طرح هادی در بهبود کیفیت…

  • مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین نظریه ها و دیدگاه های تعلیم و تربیت (فصل دوم)

    تعلیم و تربیت pdf,چارچوب نظري تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام,دانلود مباني نظري نظریه های تعلیم و تربیت,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف تعلیم و تربیت,مباني نظري تعلیم و تربیت چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) تعلیم و تربیت,مقاله…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سیلاب وعوامل موثر در بروز سیلاب

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سیلاب وعوامل موثر در بروز سیلاب دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سیلاب وعوامل موثر در بروز سیلاب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 شاخص های جغرافیایی در…

  • چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه)

    چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه) دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

    مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک دانلود مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک 2 - 9 - 4 ) مفهوم وفاداری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 5602 - 8 بازاریابی 5802 - 9…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: پایگاه داده های رابطه ای در برابر NoSQL: یک بررسی

    09358978227,no sql,پایگاه داده رابطه ای,خرید,دانلود ترجمه,دانلود ترجمه مقاله International,دانلود ترجمه مقاله پایگاه داده,دانلود مقاله No SQL,دانلود مقاله SQL,دانلود مقاله انگلیسی,دانلود مقاله پایگاه داده,دانلود مقاله ترجمه شده,نگار زمانی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: پایگاه داده های رابطه ای در برابر…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع روش هاي نگهداري مواد غذايي به وسيله سرما

    دانلود پاورپوینت با موضوع روش هاي نگهداري مواد غذايي به وسيله سرما برچسب ها: انواع روش های نگهداری مواد غذاییروش نگهداری مواد غذایی در آیندهنگهداری مواد غذایی به روش سنتیروشهای نگهداری مواد غذایی در گذشتهتحقیق در مورد نگهداری مواد غذاییروشهای…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کنترل عواطف و هیجانات فردی

    pdf,افسردگی,پیشینه پژوهش کنترل عواطف,پیشینه تحقیق کنترل هیجان,کنترل عواطف,کنترل هیجانات فردی,مبانی نظری کنترل عواطف,مبانی نظری و پیشینه پژوهش کنترل عواطف و هیجان,مفهوم عواطف و هیجانات,مقاله کنترل عاطفه و هیجانات شخصی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کنترل…

  • پاورپوینت کف و کفسازها

    پاورپوینت کف و کفسازها دانلود پاورپوینت کف و کفسازها دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کف و کفسازها ،در حجم 125 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف کف :هر مایعی که تولید…

  • دانلود پرسشنامه کنار آمدن با خود

    آزمون استاندارد کنار آمدن با خود,پرسشنامه روشهای کنار آمدن لازاروس,پرسشنامه کنار آمدن با خود,پرسشنامه کنار آمدن لازاروس,دانلود پرسشنامه استاندارد کنار آمدن با خود,دانلود پرسشنامه کنار آمدن لازاروس,دانلود مقیاس استاندارد کنار آمدن با خود,روایی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه کنار آمدن…

  • پاورپوینت تجزيه اسپينودالي

    پاورپوینت تجزيه اسپينودالي برچسب ها: تجزيه اسپينوداليفرضيات سيستم اسپينوداليحضور منطقه نقص انحلالمحل تشكيل خوشه هاوانرژي كرنشيسرعت دگرگوني اسپينودالي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تجزيه اسپينودالي دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع تجزيه…

  • پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه ، سرمایه هدف و عدم تقارن اطلاعاتی

    پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه ، سرمایه هدف و عدم تقارن اطلاعاتی دانلود پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه ، سرمایه هدف و عدم تقارن اطلاعاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • دانلود پرسشنامه نیازهای صمیمیت زناشویی

    پرسشنامه استاندارد میزان صمیمیت زناشوی,پرسشنامه رضایت زناشویی,پرسشنامه صمیمیت زناشویی اولیا,پرسشنامه صمیمیت زناشویی باگاروزی,دانلود رایگان پرسشنامه صمیمیت زناشویی,صمیمیت زناشویی باگاروزی,نیازهای صمیمیت باگاروزی,نیازهای صمیمیت زناشویی باگاروزی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه نیازهای صمیمیت زناشویی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه نیازهای صمیمیت…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مجموعه ورزشي

    برنامه فیزیکی طراحی مجموعه ورزشي,پایان نامه معماري طراحی مجموعه ورزشي,رساله معماري طراحی مجموعه ورزشي,ظوابط و استانداردهای طراحی مجموعه ورزشي,کتملترین رساله معماري طراحی مجموعه ورزشي,مطالعات معماري طراحی مجموعه ورزشي دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی مجموعه ورزشي از سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق سیستم های یادگیری الکترونیکی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق سیستم های یادگیری الکترونیکی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق سیستم های یادگیری الکترونیکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 9 2 - 2…

  • جزوه تایپ شده آئین دادرسی مدنی 1

    جزوه تایپ شده آئین دادرسی مدنی 1 برچسب ها: جزوه آئین دادرسی مدنی 1دانلود جزوه آئین دادرسی مدنی 1دانلود جزوه آئین دادرسیآیین دادرسی مدنیدانلود جزوه رحیم معروفیجزوه آئین دادرسی مدنی رحیم معروفیرحیم معروفی09358978227نگار زمانی رفتن به سایت اصلی جزوه تایپ…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد امولسيفاير

    دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد امولسيفاير برچسب ها: انواع امولسیفایرامولسیفایر روغنامولسیفایر در کیکخرید امولسیفایرمضرات امولسیفایردی امولسیفایر چیستامولسیفایر انواع امولسیفایرها و کاربردهای آنها رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد امولسيفاير دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش…

  • قالب پاورپوینت ریه شماره 1

    قالب پاورپوینت ریه شماره 1 دانلود قالب پاورپوینت ریه شماره 1 دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ریه شماره 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پاورپوینت جمعیت ایران درس13 مطالعات هفتم

    پاورپوینت جمعیت ایران درس13 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت جمعیت ایرانمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جمعیت ایران درس13 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت جمعیت ایران درس13 مطالعات هفتمقالب…

  • پاورپوینت با موضوع تولید آهن

    پاورپوینت با موضوع تولید آهن دانلود پاورپوینت با موضوع تولید آهن دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : پاورپوینت با موضوع تولید آهن دارای 25 اسلاید قابل ویرایش.   بخشی از اسلاید : روشهای تولید آهن…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق پیشرفت تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق پیشرفت تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق پیشرفت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشرفت تحصیلی تربیت نیروی انسانی کارآمد از جمله وظایف اصلی دانشگاه ها محسوب…

  • دانلود پرسشنامه شرایط خانوادگی

    پرسشنامه استاندارد شرایط خانوادگی,پرسشنامه انسجام خانوادگی,پرسشنامه جو خانوادگی,پرسشنامه خشونت خانوادگی,پرسشنامه روابط خانوادگی,پرسشنامه شرایط خانوادگی,پرسشنامه عوامل خانوادگی,پرسشنامه محیط خانوادگی,پرسشنامه محیط خانوادگی شیفر,شرایط خانواد دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه شرایط خانوادگی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه  شرایط خانوادگی در 3 صفحه…

  • پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : دنیای گیاهان

    پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : دنیای گیاهان برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث دنیای گیاهان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : دنیای گیاهان دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش اختلال وسواس فکر-عملی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش وسواس فکری شدید,پيشينه تحقيق داروی وسواس فکری,چارچوب نظري انواع وسواس فکری,دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش اختلال وسواس فکر,درمان وسواس فکری با داروهای گیاهی,عملی,فصل دوم پايان نامه علایم وسواس فکری,مباني نظري تست وسواس فکری دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پیشینه و مبانی نظری پژوهش عملکرد مالی

    پیشینه و مبانی نظری پژوهش عملکرد مالی دانلود پیشینه و مبانی نظری پژوهش عملکرد مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد مالی وقوع انقلاب صنعتی و تداوم آن در اروپای قرن نوزدهم ،…

  • مبانی نظری و پیشینه عدالت فضایی و تسهیلات عمومی شهری

    مبانی نظری و پیشینه عدالت فضایی و تسهیلات عمومی شهری دانلود مبانی نظری و پیشینه عدالت فضایی و تسهیلات عمومی شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ............................................................................................................................... 14 2 - 1 -…

  • پاورپوینت نورپردازی در فضای باز

    پاورپوینت نورپردازی در فضای باز برچسب ها: دانلود پاورپوینت نورپردازی در فضای بازنورپردازی در فضای بازآشنایی با نحوه نور پردازی فضاهای باز نورپردازیپاورپوینت نورپردازی فضاهای بازپاورپوینت نورپردازی در فضای بازپاورپوینت نورپردازی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نورپردازی در فضای باز…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نکات پزشکی روزه داری خوب

    دانلود پاورپوینت با موضوع نکات پزشکی روزه داری خوب برچسب ها: نکات بهداشتی روزه داریآداب روزه داریفواید روزه داریمضرات روزه گرفتنزیانهای روزه داریفلسفه روزه داریدرباره روزه گرفتننکات روزه داری رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نکات پزشکی روزه…

  • پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی)

    پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دانلود پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دسته بندي : مهندسی معدن جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت منابع معدنی ، زیربنای تمدن و توسعه صنعتی ، در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت (فصل دوم )

    ادبیات نظری کانون کنترل سلامت,پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت,چارچوب نظری کانون کنترل سلامت,فصل دوم پایان نامه کانون کنترل سلامت,مبانی نظری منبع کنترل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري کمال گرایی,پيشينه پژوهش پايان نامه کمالگرایی,پيشينه تحقيق کمال گرایی,پيشينه نظري کمال گرایی,چارچوب نظري کمال گرایی,دانلود مباني نظري کمالگرایی,فصل دوم کمالگرایی,مباني نظري کمالگرایی چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش کمال گرایی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال…

  • تحقیق روش تحقيق فرهنگي پژوهش كيفي پيرامون فرآيند اعتياد

    اعتیاد,پایان نامه تحقیق روش تحقيق فرهنگي پژوهش كيفي پيرامون فرآيند اعتياد,مقاله تحقیق روش تحقيق فرهنگي پژوهش كيفي پيرامون فرآيند اعتياد دانلود فایل اصلی تحقیق روش تحقيق فرهنگي پژوهش كيفي پيرامون فرآيند اعتياد از سایت دانلود فایل تحقیق روش تحقيق فرهنگي…

  • پاورپوینت اهمیت توجه به اقلیم در معماری

    پاورپوینت اهمیت توجه به اقلیم در معماری دانلود پاورپوینت اهمیت توجه به اقلیم در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اهمیت توجه به اقلیم در معماری،در حجم 33 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.…